https://www.bmwfans.gr/forum/images/...41_27311-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...42_27328-1.jpg
Printable View
...γραψε μαϊ νιγκα οτι βλεπουμε την εκδοση LCI της νεας BMW M5 F10!!!....δεν ειναι ολοι "αρρωστοι" σαν και μενα,για να καταλαβουν τις διαφορες!!!:thumbsup:
ΥΣ.....για να λεμε που βλεπουμε διαφορες, ειναι στις νεες "καρδιες" και στα μπροστινα φαναρια,......ενω στην 2η φωτο βλεπουμε τα κεραμικα δισκοφρενα που φυσικα ειναι στα "εξτραδακια" αξιας καποιων χιλιαδων ευρω.....
Να και στην επίσημη παρουσίαση.
https://img833.imageshack.us/img833/1346/95248517.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...-images-07.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...-images-04.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...-images-03.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...-images-01.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...-images-23.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...et-2013-21.jpg
https://www.bmwblog.com/wp-content/u...et-2013-06.jpg
Πραγματικα για γελια ειναι η "εμπνευση" στο σχεδιασμο της ζαντας!!!:thumbsdown:
Οκ, το τιμονι ειναι απο την Μ6 και ηταν ετοιμη λυση,αλλα οικονομια σε μια κατηγορια, που ναι μεν απευθυνεται σε μερικες χιλιαδες αγοραστες, αλλα σε εκατομυρια θαυμαστες και wanna buyers.....θα μπορουσαν να σχεδιασουν ενα αλλο,μονο για την LCI M5....
Για τις ζάντες δεν τρελαίνομαι, αλλά το τιμόνι είναι όμορφο.
να συμπληρωσω αυτο που λεγαμε και με τον Αλεξη,οτι ειναι απαραδεκτο να εχεις κεραμικα πανακριβα δισκοφρενα εξτρα και να εχεις μονοπιστονες δαγκανες πισω!!!!
...εστω και για την εμφανιση ρε αδερφε!!!
.....ποσο θα στοιχιζε στην BMW να παραγγειλει καποιες χιλιαδες τετραπιστονες δαγκανες???
....ακομη και για τους απλους τους δισκους ενα πολυπιστονο συστημα φρενων της Brembo ας πουμε,θα τους στοιχιζε ελαχιστα,αφου η ποσοτητα θα εξασφαλιζε πολυ χαμηλη τιμη και ιδιαιτερα μικρη διαφορα με τα φρενα που φορανε εδω και καιρο ολα τα //Μ.
Rs6 and dry bread!
Τωρα ερχεται η αναπτυξη ρε, κατι θα παρουμε, τι θα ειναι, αγνωστο.
Τωρα συγνωμη η ζαντα ειναι αυτη στανταρ η μας κανουν πλακα για τα νευρα μας ; ; ;
Εξακολουθούν και στην σειρά αυτή, στον σχεδιασμό του ταμπλό, την ηλίθια ανάποδη τοξοειδή γραμμή του Μπάντλ, καταστρέφοντας ότι οδηγοκεντρικό.
Μόνο η 6αρα διασώθηκε.
το νεο Μ5 ειναι γενικα καλυτερο αυτοκινητο απο το Ε60, απλα δεν ειναι προχω.... οσο ηταν το Ε60 το 2004 που βγηκε!!!
επεσε στην εποχη που η bmw την ειδε audi, σειρα 3-5-7..... ουνα ρατσα ουνα φατσα,
τωρα δε με το face βαλανε και αυτη την πανεμορφη ζαντα και εδεσε το γλυκο....:whistle:
η μεγαλυτερη ομως μακακια εγινε στο Μ6, αστετο ρε τρομπες το Μ6 σε Ε63 που το βλεπουμε και αγριευουμε.... και βγαλτε μονο το gran coupe και ονομαστετο Μ 6,5....,
το σχεδιο του νεου Μ6 ετσι που το κανανε ειναι μονο για τετραπορτο!!!
H ζάντα είναι χάλια και δείχνει σαν άσχετη after market. Καμία σχέση με Μ ζάντα, δείχνει κάτι ξένο/αταίριαστο για Μ και για BMW γενικότερα...κάτι σαν να βλέπω Μ από Αμερικανάκι με το φθηνότερο μοντέλο Rays. Ευτυχώς είναι "προνόμιο" μόνο του πακέτου Competition των Μ5 και Μ6, τα "απλά" μοντέλα θα συνεχίσουν να εφοδιάζονται με αυτές που ξέρουμε και μας αρέσουν.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/..._highRes-1.jpg
Κάποιες πληροφορίες για το τι εστί Competition Package παρακάτω:
https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=842219
"Competition Package includes:
Power increase by 11kW (15HP) to 423kW (575 HP)
Stiffer stabilizer (anti-roll) bars
Stiffer and lower suspension (shocks and springs) (10mm lower then standard M5/M6).
Stiffer front axle bushings
Active M Differential with a unique tune for the competition package for improved traction
New hydraulic rack-and-pinion steering with the M-specific Servotronic function with A MORE DIRECT PROGRAMMING to improve agility during cornering
M Dynamic mode (MDM) of DSC tuned with higher thresholds of intervention
New 20" M light alloy wheels
Sport exhaust with black chrome tips
* 2014 US pricing: $7300 (see price guide)"
Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε πως: το competition package αξίζει ΜΟΝΟ για την κραμαγιέρα....άντε και για το διαφορικό, αν και πολύ γενικά περιγράφει αυτό το "unique tune" και δεν μας πείθει...
...όλα τα άλλα μπαίνουν after market από βελτιωτές...και γλυτώνεις και τις άσχημες ζάντες....thumb
οντως δεν ειναι προχω...
....φοβουνται και "τριζουν" καρεκλες αν οι πωλησεις και τα κοστη δεν ειναι θετικα!!!!
....που ειναι οι εποχες που οι σχεδιαστες ρισκαραν???...αλλοτε δικαια τους εκραζαν, αλλοτε ομως ζωγραφιζανε και επαιρναν ολα τα ευσημα!!!
Θυμαμαι που κυκλοφορουσα με το νεο πρωτοεμφανιζομενο Fiat UNO εδω στη Λαρισα και το κοιτουσαν καπως περιεργα...ηταν προχω,δικαιωθηκε ομως και απο πωλησεις και απο αποδοχη.....ενταξη το Τιπο και το Τεμπρα δεν....που ηταν στο ιδιο μοτιβο,....αλλα ετσι ειναι αυτα.....
Αντί κανείς να πάρει το Competition πέρνει το απλό του πετάει πάνω ένα πρόγραμμα,μια ολόσωμη Akrapovic και 4 όμορφες ζαντούλες και είναι κούκλος!!! thumb
Μιας και σκοτωνόμαστε στη δουλειά, ας αμπελοφιλοσοφήσουμε λίγο περί F10 / RS6:
Όσον αφορά τους κινητήρες, δε νομίζω ότι ο V8 ήταν ποτέ το δυνατό χαρτί της BMW. Οι παλαιότεροι ατμοσφαιρικοί της V8 είχαν αρκετά προβλήματα, ετούτος εδώ ο υπερτροφοδοτούμενος φαίνεται να είναι της 'σειράς' με κάποιες μικρές βελτιώσεις και πάντως όχι γνήσιος //Μ με την έννοια που γνωρίζαμε έως σήμερα.
H ΒΜW έφτιαχνε εξαιρετικούς κινητήρες στις κατηγορίες οι οποίες ήταν εντελώς άγνωστες για τους υπόλοιπους κατασκευαστές: Αναφέρομαι στους I-6. Ο S85 είναι εκπληκτικός κινητήρας αλλά δε μπορώ να βρω κάτι στο οποίο να υπερέρχει του ατμοσφαιρικού V10 5.2 FSI της Audi, ο οποίος αποδίδει 532 ίππους στις νορμάλ εκδόσεις, 560 στις εκδόσεις GT και 570 στις εκδόσεις με τις οποίες έχει σαρώσει Grand-Am και Le Mans. Το γεγονός ότι οι o V10 της Audi δοκιμαστεί και σε τόσους σκληρούς αγώνες, βαρύνει τη δική μου πλάστιγγα υπέρ των.
BMW λοιπόν για εξακύλινδρο, Audi για V10 ατμοσφαιρικό ή turbo, ενώ έμεινε και η Mercedes για τους εκπληκτικούς της V8 που γνωρίζουμε από την AMG.
Από τεχνικής πλευράς, το RS6 είναι σίγουρα αρτιότερο. Αν βάλουμε στην εξίσωση και την τετρακίνηση, τότε η σύγκριση αυτή δεν έχει κανένα απολύτως νόημα. Από σχεδιαστικής απόψεως πάντως, προσωπική μου άποψη είναι πως η F10 είναι το ομορφότερο super saloon σήμερα.
Η Ε60 είναι και θα παραμείνει ξεχωριστή τόσο λόγω του V10 όσο και λόγω του εκκεντρικού σχεδιασμού της. Την λατρεύω, αλλά κακά τα ψέμματα σήμερα έχει ξεπεραστεί από την F10 σε όλους σχεδόν τους τομείς (δηλαδή σε όλους εκτός του τιμονιού). Έτσι είναι η εξέλιξη.
Παίρνω πίσω αυτό που είπα για το τιμόνι, το Competition Package βλέπω πως έχει άλλη κρεμαγιέρα. Μπράβο στη BMW.thumb
καποτε ξεχωριζαμε και απο τα πισω φαναρια τις Lci εκδοσεις....τωρα πειτε μου εσεις αν θα βλεπετε τις διαφορες???:D
LCI on left, pre-LCI on right:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...13689246-1.jpg
αντε,μπροστα εχει αρκετη διαφορα....
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...13689207-1.jpg
https://www.capacicar.com/wp-content...-Headlight.jpg
βιντεο εδατε?...δεν ειδατε....για παμε:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x2QTZmJ8i4Y
:thumbsup:
Μην ξεχναμε ομως οτι ο v10 της bmw γεννηθηκε κατα καποιον τροπο λογω της f1 και προηγηθηκε του αουντι καμια πενταετια, ισως και περισσοτερο.
Επισης ο v10 σε εκεινο το επετειακο Μ5 στροφαρε 10αρες, ενω το στροκερ του νοελε (ουσιαστικα δουλεια του ντιβιζιον) εβγαζε 630 αλογα.
Γενικα ο καθε κατασκευαστης ειχε μια ταυτοτητα.
Αν ηθελες ατμοσφαιρα και πισω κινηση επαιρνες bmw, αν ηθελες τετρακινηση και τουρμπο επαιρνες αουντι.
Η μερσεντες ειχε αλλο κοινο παντα, λιγοτερο σπορτιφ, ασχετα με το οτι αν αποφασισει να φτιαξει σπορ αυτοκινητο το κανει καλυτερα απο τον καθενα.
Τωρα τα κανανε ολα αχταρμα, τα bmw γινανε τουρμπο, τα αουντι ατμοσφαιρικα, μενει να τους δουμε να χρησιμοποιουν και κοινα πατωματα για μειωση του κοστους.
Παντως η επιτομη της bmw ειναι το εξακυλινδρο κουπε.
Αυτο ξερει και το κανει καλυτερα απο τον καθενα.
Τωρα μαλιστα,τα ειπες ολα!!!:thumbsup:
Aκριβώς αυτό που λέτε! Τα νέα Μ5 και Μ6 δεν μας εξιτάρουν τόσο διότι δεν έχουν ένα bespoke και exotic μοτέρ, αλλά τον S63B44Tu που θεωρείται βελτιωμένη εκδοχή του Ν63. Αυτό υπογραμμίζει και το τελευταίο τεύχος του BMW Car που στο συγκριτικό μεταξύ F13 M6 και Ε24 Μ635Csi αναφέρει για την ενδιάμεση γενιά (E63/4):
"Where the M6 that sits between these two cars really scored was that it used a bespoke engine (admittedly shared with the M5), but nowhere else in BMW's model line-up could you find a 500hp V10 that screamed its way to over 8000rpm while swallowing fuel like it was going out of fashion. It wasn't without problems but when you had a bespoke engine you could really see where you were spending your money."
thumbthumbthumbthumbthumbthumb
Παντως ακομη κι εδω φαινεται η διαφορα φιλοσοφιας των δυο εταιρειων. Η BMW σχεδιασε εναν κινητηρα V10 απο την αρχη για τη F1, τον οποιο προσαρμοσε σε αυτοκινητο παραγωγης. Η Audi για το υπερτροφοδοτουμενο RS6 δημιουργησε εναν 5λιτρο V10 βασισμενο σε δυο 2, 5λιτρα πεντακυλινδρα block. Απο το Golf 5 2.5l που κυκλοφορει στην Αμερικη και το RS3 μεχρι το RS6 και την Gallardo διαμετρος και διαδρομη ειναι 82.5 x 92.8.
Αυτο εχει αντικτυπο ακομη ακι στον ηχο των κινητηρων. Ο S85 στριγγλιζει σα μονοθεσιο ενω του Αουντι εχει μπασα χροιά. Της BMW προεκυψε πιο ευαισθητος, αλλα ετσι ειναι τα καθαροαιμα μοτερ. Δεν ειναι τυχαιο οτι εχει βραβευτει κατ' επαναληψη...
Γι' αυτο γουσταρω τα BMW. Δεν αγοραζεις απλως αυτοκινητο, δηλωνεις κατι για σενα: Οτι σε νοιαζει το σωστο κι οχι το ευκολο. Τουλαχιστον αυτο συνεβαινε μεχρι προσφατα.
Αυτοκινητα φασον, ετοιματζιδικα κατι σα να παραγγελνεις burger απ το simply burgers. Η ιδια βαση απλα προσθετεις τυρι, μπεικον, μανιταρια και διαφορες σως.
Εβαλαν οι ηλιθιοι κεραμικα στο στανταρντ εξοπλισμο το 2013 και απ τη χαρα τους φορεσαν τις ζαντες απ΄το τεστ καρ φαντασμα. Παλι καλα που δε το αφησαν και με τα αυτοκολλητα παραλλαγη.
Η αλλιως...πως λεμε M3 CSL.....καμια σχεση.
Πάντως (επειδή έχω φάει σκάλωμα με την κακογουστιά τους) η ΒΜW με τις νέες ζάντες του Competition Package έδωσε μία αποστομωτική απάντηση στις ζάντες της νέας Turbo S....:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: Αποστομωτική απάντηση η οποία δηλώνει: "Δεν ξέρω πια να σχεδιάζω ζάντες!"
(Μα καλά μάτια δεν έχουν να δουν τι παρουσιάζει ο ανταγωνισμός???:thumbsdown::thumbsdown :)
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...boS20131-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...1d4ed18-1.jpeg
Πες μας τωρα οτι δε σ' αρεσουν οι ζαντες της Turbo S...
Η επιλογή ζάντας από τις 997-991 non-turbo μου αρέσει πολύ περισσότερο. Της φ10 πάντως είναι όντως χυδαίες. Ούτε γιαπωνέζικο να ήταν το πλοίο.
F10 m5 !!!
[IMG]https://i1301.photobucket.com/albums...ps2264dc57.jpg[/IMG]
loipon , exoume kai leme , apo ta fota ktl , den blepo kai poles diafores kai eimai mia xara (m aresei opos einai ) , oi zantes allagma kateutheian , .mou thymisoun kati nissan sunny pou thelan na fainontai grigora stis arxes dekaetias tou 90 . tora ta 575 aloga mallon tha allazoun ta panta stin aisthisi tou gaziou se sxesi me ta 560 . pisteuo oti oi parapano allages einai elaxistes .
protimo ena metaxeirismeno aplo m5 kai me ta pesta to pernao apo ton manhart mia volta na doume an mporei na boithisei katholou
Μετα την Χ6Μ LCI που ειδα στον Πλαταμωνα,μου αρεσει πολυ το νεο στυλ στα φαναρια της BMW:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...tc1d1372-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...tc1d1372-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...tc1d1372-1.jpg
επισης βρηκα σε αλλο σαϊτ,τι αλλαγες εγιναν στα Lci Ε60 και F10 αντιστοιχα:
πηγη:https://f10.m5post.com/forums/showthread.php?t=857101Παράθεση:
LCI E60 M5 Changes:
1. Entire door panel design was changed. Door trim was completely redesigned to include the redesign of the door speaker covers.
2. Little extra leather patch with stitching was added longitudinally on the top of the door sill.
3. Most buttons and knobs were changed in conjunction with a new Air Conditioning system arrangement.
4. Air conditioner vents were changed.
5. iDrive Menu button changed to a single button that said "Menu" instead of having both a "Menu" button and a "Voice Command Activation" Button.
6. Haptic Feedback on iDrive knob was removed (although this is more of an iDrive update than an LCI Change)
7. Memory buttons with touch sensitivity were added for the iDrive to store music channels and such.
8. Heated Steering Wheel was added as an option for the LCI E60 M5's.
9. Headlights (HID Angel Eyes)
10. Tail Lights (Sunrise Design)
11. Position of the orange reflector on the front bumper changed from inside the headlight assembly to actually on the front bumper.
12. USB port was added.
13. Sideview Mirror sizes were enlarged for 09-10 model years.
14. Button below the ///M Button on the steering wheel changed from a programmable button to one that only changed the audio source.
15. Ashtray was re-designed.
Well that's all I can think of. Lets look at the F10 M5 LCI changes now.
1. New (Optional) LED Headlights. Does anyone else notice that I think the eyebrows in the new LED Headlights actually "Light" up! It's difficult to tell, but I think they really "Light" up, just like the E60 M5 eyebrows did. Pretty cool!
2. New Tail Lights. Not much to tell here. Extremely subtle changes! One cool thing is if you look at the Tail Lights from a distance away from your computer screen, they actually look pretty cool, but to me the differences are not enough to stand out from the pre-LCI design.
3. New iDrive Controller knob to incorporate the touch sensitive scratch patch feature.
4. New iDrive system that incorporates the new touchpad as well as other small features yet to be seen.
5. Competition Package (Optional). (Which I think is the biggest change about the LCI).
6. I've seen about 3 different bumpers on the LCI F10 M5. One of which incorporates the new line that comes off right above the headlight and another which is exactly like the pre-LCI front bumper. Wish they would make up their minds!
7. New Rear Seat Entertainment Screens
8. Re-designed cupholders! There is no more plastic piece that pops up when you open the cupholder cover. I think it is a much cleaner design!
9. Silver Trim pieces on left and right sides of the iDrive screen.
10. The power and volume button for the head unit now has a small circle on it that the pre-LCI knob does not have.
11. Front grilles changed. Now with tiny M5 logo on it.
12. M6 Steering Wheel. Although it is still not 100% clear that the M6 Steering wheel will be standard as part of the LCI or if it will only come if you get the optional Competition Package.
ελα και ξεκινησαν να κυκλοφορουν οι LCI!!!:thumbsup:
Οι φωτο ειναι απο Αμερικη:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...lleryId6-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...lleryId6-1.jpg
Περφορμανς εξατμισονια με //Μ σηματακι:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/...lleryId6-1.jpg
τωρα τι χαρα μας πιανει εμας???....δεν εχει σημασια,απλα απολαυστε τις εικονες!!!:thumbsup:
:wassat: Τι σημαίνει LCI??? :oops:
:ban:
Life Cycle Impulse
Η μεση ηλικια ενος bmw.
Στην αρχη βγαινει το μοντελο, στη μεση του χρονου κανει φεης λιφτ και μετα αποσυρεται.