Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...
Printable View
Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...
Καθενα εχει τη χαρη του.
ΤΟ evo ειναι πιο γρηγορο απο σημειο σε σημειο, ειδικα οταν μιλαμε για ελληνικη ασφαλτο.
To Μ3 μπορει να ειναι πιο διασκεδαστικο ακομα και με λιγα χιλιομετρα!
Σε καλη ασφαλτο (πιστα...) μπορει να ειναι πιο κοντα.
Ποιοτητα υπερ του Μ3.
Επιδοσεις παραπλησιες μεν, αλλα το evo, με πολυ λιγα χρηματα ανεβαζει πολλα αλογα.
Καταναλωση..... μαλλον υπερ του Μ3... χαλαρα...
δεν τίθεται καν θέμα σύγκρισης μεταξύ των δύο...άλλο πράμα το ένα, άλλο πράμα το άλλο.
ποιοτικά τα υλικά τους είναι στο ένα άκρο το ένα, στο άλλο άκρο το άλλο.
το ένα είναι πισωκίνητο, το άλλο είναι τετρακίνητο.
το ένα είναι ατμο, το άλλο είναι τούρμπο.
το ένα είναι κουπέ, το άλλο είναι τετράθυρο.
η εμφανιση είναι αντικειμενικό κρητήριο, αν και προσωπικά το εβο μου αρέσει σαν αμάξι. αλήτικο, φωνάζει κραυγαλέα σαν το αμάξι του κ@υλι@ρη οδηγού. το Μ3 με την πρισμένη κωλάρα επίσεις σε παραπέμπει σε κάτι άγριο, αλλά είναι πιο κυριλέ σε σχέση με το εβο και το μπαμ που κάνει στα μάτια του κόσμου.
το μόνο κοινό που έχουν, είναι το γκάζι και τπτ άλλο.
Τοτε γιατι υπαρχει τοσο μεγαλη διαφορα στις τιμες? Ενα m3 μπορει να βρεθει και 12-14χιλιαριακα, ομως τα evo κρατανε τιμη..Γιατι ετσι? Επειδη ειναι πιο λιγα κυβικα ή εμπλεκονται και θεματα αξιοπιστιας?
Πριν από 10 χρόνια θα διάλεγα Μ3. Πριν από 5 χρόνια θα διάλεγα Evo IX. Σήμερα θα διάλεγα Volvo V40 1.6 Diesel.
Όπως είπαν και οι απο πάνω δεν υπάρχει επαφή ανάμεσα στα 2 αμάξια...
Δεν ξέρω τι και πως...μαμά φαίνονται και τα 2..στο 5:40 και μετά πάντως έπεσε πολύ πουλί...:whistle:
https://www.youtube.com/watch?v=f65o...?v=f65o2oe-_aw
Και τα δυο εεχουν τα θεματα τους...
Και στις δυο περιπτωσεις κοστιζουν αρκετα οι ζημιες....
Τα evo δεν εισηχθησαν στην ελληνικη αγορα επισημα μεχρι το evo 8.... οποτε και ειναι πιο νεα μοντελα τα περισσοτερα....
γενικοτερα αλλη αισθηση...
σπορ και τα δυο αλλα με διαφορετικο τροπο !!!
το ένα κόβει πάτωμα και είχε θέματα με τα μέταλα που λύθηκαν, το άλλο έχει θέμα με δισκόπλατα, μετάδοση.
2-3 458 ιτάλια που πείρανε φωτιά δλδ θα έπρεπε να πωλιούνται 10κ?
αυτά που ρωτάς δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.
ο λόγος που τα Μ3 πωλιούνται εκεί που πωλιούνται, είναι επειδή καθιερώθηκε προ τριετίας ένα πλαφόν στην τιμή του αυτοκινήτου, κυρίως απο αυτούς που τα είχαν χωρίς να μπορούν να τα έχουν.
στο πρώτο μπαμ και για να γλυτώσουν, βγήκαν και σούταραν τα αυτοκίνητα και έμειναν οι τιμές.
ο λόγος που ένας ιδιοκτήτης έβο πουλάει στα 20κ, είναι μόνο και μόνο επειδή πουλάει δίλιτρο αυτοκίνητο. κανένας άλλος.
ένα Μ346 ήταν είναι και θα είναι ανώτερο αυτοκίνητο απο το έβο, ακόμα και απο το 10άρι που είναι αρκετά χρόνια πιο καινούριο.
για να καταλάβεις, όπως φαντάζει το 10αρι έβο μπροστά σε ένα Μ3 92άρι, έτσι είναι και το 9άρι μπροστά στο 46άρι.
Οι τιμες διαμορφωνονται βαση προσφορας-ζητησης, χρονια τωρα, σε ολα τα αγαθα. Οταν λοιπον ενα Μ3 στην Ελλαδα εχει επιβαρυνθει με απιστευτους φορους-τελη και υψηλα τεκμηρια σε σχεση με το EVO, τοτε η ζητηση του ειναι σαφως μειωμενη. Ποιος αλλωστε εχει/θελει να πληρωνει αδικα γ@μησιατικα αυτην την εποχη? Ελαχιστοι. Οποτε η μειωμενη ζητηση(ταυτοχρονα με την αυξημενη προσφορα/διαθεσιμοτητα) εχουν διαμορφωσει τιμες πωλησης Μ3 πολυ χαμηλες (οπως και σε αλλα αυτοκινητα υψηλου κυβισμου)
Eντελώς διαφορετικά αυτοκίνητα, παιδιά...δεν υπάρχει καν σαν δίλημμα. Καθένα έχει τη σχολή του και τους οπαδούς του. Όποιος θέλει tuning potential θα πάρει EVO ασυζητητί, όποιος θέλει πίσω κίνηση και την exotic αίσθηση ενός αβανγκαρτ high revving ατμο μοτέρ θα πάρει Μ3. Και τα δύο είναι εξαιρετικά στο είδος τους, απλά σαν προσωπική άποψη καταθέτω πως το Μ3 είναι αρκετά πιο upper class σαν αμάξι....και λογικό γιατί καινούργιο είχε διπλή τιμή.
θα διαφωνισω καθετα και οριζοντια...
οτι το m3 θελει σαφως μια πολυ καλυτερη αυτοκινητηστικη κουλτουρα και εμπειρια κατι που το 90% των ιδιοκτητων του δεν εχει...συμπεριλαμβανομενων και των δημοσιογραφων....(ας μην μιλησω καλυτερα για αυτους..)..δεν κανει επ ουδενι το αμαξι λιγοτερο στριφτερο...απο το evo...που και αυτο φευγει τρελλα στην ελληνικη ασφαλτο μετα τα 7/10..και θελει και αυτο χερια..αλλα διορθωνει και σαφως πιο ευκολα...
ειναι λιγακι υπερεκτιμημενο το evo....και πραγματι ειναι διαστημικο σε σχεση με ενα νορμαλ αμαξι..το m3 ομως δεν ειναι ενα νορμαλ αμαξι...και αμα δεν το λυπηθεις..θα τρομαξεις απο αυτα που κανει....
Γιατί τα 458 δεν είναι πιεσμένα?Το 458 που στροφάρει 9άρες και έχει ειδική ισχύ/λίτρο 125hp?
Για όνομα του θεού όλα αυτά είναι αμάξια επιδόσεων...είναι φυσικό τα μοτέρ τους να είναι πιεσμένα σε σχέση με ένα Golf 1.6 fsi π.χ.
Για να εδωσες προκαταβολη μαλλον ξερεις περισσοτερα, αλλα τα πρωτα 7αρια ηρθαν στην Ελλαδα μεσω παραεισαγωγης και περιεργων καταστασεων απο Meva... μετα εφερε και επισημα η Mitsubishi...
συμφωνα με αυτο το 2003 απο Ιανουαριο κυκλοφορησε το 8αρι...
https://en.wikipedia.org/wiki/Mitsub...ncer_Evolution
πιεσμένα 46άρια δεν υπάρχουν...και αν υπάρχουν είναι πάρα πολύ λίγα, τουλάχιστον στην ελλάδα. είναι γνωστό το πόσο αγγούρι είναι το συγκεκριμένο μοτέρ στην βελτίωση, ενώ πολλά τα παραδείγματα αυτοκινήτων που οι ιδιοκτήτες τους ρίξανε τσουβάλια λεφτά με αποτέλεσμα να τους περνάνε τα μαμά.
τα έβο ακόμα και στοκ, έχουν θέμα με τον δίσκο.
περί αξιοπιστίας σε αμάξια 10ετίας, δεν έχει βάση η κουβέντα. και δεν έχει, γιατί τα μισά και παραπάνω αυτοκίνητα έχουν πολλά ελλειπή στοιχεία στο ιστορικό που εμφανίζουν κατά την πώληση τους.
εργοστασιακά είναι τα θέματα, όπου στο 46άρι το μόνο που υπάρχει πλέον μετά απο τόσα χρόνια, είναι το πάτωμα. είναι σχεδόν απίανο εν έτη 2013 να σπάσει μοτέρ απο 46άρι απο μέταλα.
Δεν ειπα οτι δεν ειναι πιεσμενα τα ferrari, ειπα οτι σχεδον ολα τα πιεσμενα evo και m3 εχουν καποια προβληματα
Από θέμα ποιότητας είναι η μέρα με την νύχτα!
Όσο για ταξίδι ΚΌΛΑΣΗ!!!
Έχει ο αδελφός μου ένα δεν κανεις ταξίδι αν δεν πάρεις υπνωτικο!!!
Συγκρίνεις ένα αμάξι με τιμές?
Τα Μ3 είναι μοντέλα 2002-2004 , ενώ τα Evo IX μοντέλα 2005-2008
Eπίσης το ένα 3243 κυβικά, το άλλο 2000 κυβικά...
Τα συμπεράσματα βγάλτα μόνος σου λαμβάνοντας υπόψεις σου και την οικονομική κατάσταση των πολιτών αυτής της χώρας πόσο ραγδαία έχει αλλάξει την τελευταία 5ετία...
Για εναν χρονο θα ηθελα ενα 9αρι evo για τα υπολοιπα χρονια μου το Μ3 . . .
Εντελως αντικειμενικα δεν θα αντεχα με ενα εβο πανω απο ενα χρονο για τα γουστα μου !!!
Ειδες καποια συγκριση να εγινε? Ειπα γιατι τοσο μεγαλη διαφορα αφου το bmw ειναι τοσο καλυτερο(εκτος απ τα οικονομικα)..Επισης το 46αρι εβγαινε απ το 2001-2006 οποτε πανω κατι ιδια ηλικια εχουν..Και τελος το θεμα αυτο δεν το αρχισα συγκρινοντας τιμες...Αν εχεις να πεις κατι ουσιωδες για αυτα τα δυο αμαξια πες το, δεν περιμενα comm για να ακουσω ποσα κυβικα ειναι το καθε αμαξι και να βγαλω μονος μου συμπερσματα
Θα μας τρελλάνεις εσύ..
Τον τίτλο του topic ΣΟΥ και το πρώτο σου post το θυμάσαι?
Εαν δεν είναι σύγκριση αυτό που λες και ρωτάς , τότε τι να σου πω...
Απορώ πως είναι ίδια ηλικία το Μ3 που βγήkε το 2001 με το Evo IX που βγήκε το 2006 πραγματικά. Τα περισσότερα Μ3 Ε46 είναι 2001-2003 στην Ελλάδα!
A και το σημαντικότερο: το Evo IX σε πάει, ενώ το Μ3 Ε46 το πας εσύ, αλλιώς τα λάθη δεν τα συγχωρεί...thumb
Γρηγορη,εγω λεω να παρεις ΕVO 9!!!!:thumbsup:
...να 'χουμε να βαζουμε καμμια κοντριτσα μα τα Μ3ακια του φορουμ!!!!:thumbsup:
Το διλημμα ειναι για να κανουμε κουβεντα, ή οντως θετεις ζητημα τι να αγορασεις???
Πρωτο ποστ: Τι θα προτιμουσατε? Aντικειμενικα και οχι σαν bmwfans..Και συγκριση σε ολους τους τομεις, ποιοτητα κατασκευης, καταναλωση,επιδοσεις, ανεση, κρατηματα κ.λ.π
Για να ακουσουμε γνωμες απ τους ειδικους...Δεν βλεπω να μιλαω πουθενα για τιμες
Κοιταξε φιλε μου αν κανεις ενα αθροισμα ολων των αποψεων που θα διαβασεις, μεσα σε αυτες ειναι η ουσια που ψαχνεις πιστευω για τα συγκεκριμενα οχηματα.
Και τα 2 αυτα αυτοκινητα ειναι ισχυρα και αξιοπρεπη με αρκετες διαφορες μεταξυ τους οι οποιες αναφερονται και ποιο πανω.
Απο εκει και μετα εσυ διαλεγεις και επιλεγεις τι ακριβως σου ταιριαζει και σε καλυπτει απο ολες τις αποψεις.
Το θεμα αυτοκινητο η αποψη μου ειναι οτι ειναι καθαρα θεμα υποκειμενικο, στο πως ταιριαζει στον καθενα.
Τωρα αν με ρωτησεις αντικειμενικα ποιο ειναι θεωρεις ποιο καλο θα σου πω οτι το Μ3 ειναι ποιο "καλο" διοτι αν το ψαξεις βαθια το αυτοκινητο αυτο κρυβει τεχνολογια-τεχνογνωσια, επιπεδο, οψη, ψυχη!
Το διλλυμα ειναι για να δουμε διαφορες, θετικα και αρνητικα των δυο αυτοκινητων..Εγω προσωπικα αν ηθελα κατι απο αυτα τα δυο δεν θα εγραφα ουτε σε site της bmw ουτε της mitsubishi....Εμενα η θεση μου ειναι bmw πριν το σπασιμο του μοτερ αλλα και μετα την μετατροπη της μπεμπας..;)
ουσιαστικά το Μ3 Ε46 είναι μοντέλο του 1999...και για εκείνη την χρονιά(τουλάχιστον) ήταν πολύ μπροστά απο πολλά αυτοκίνητα σε όλους τους τομείς..
1ο και καλύτερο, δεν υπάρχει λόγος να συγκρίνεις αυτά τα δυο οχήματα...έχεις γκαφρά πάρτα και τα δυο.
2ον δεν παν να λεν για προβλήματα, άμα είσαι σιδεροφάγος και από κοβάλτιο να είναι το δισκόπλατο θα το γ@μ@σ2@@ς το κέρατο.
3ο και τελευταίο από βάνος ξεβάνος και πατώματα δεν θα σε αφήσει το έβο. Βάλτο και αυτό στα στάνταρ της τιμής που κρατάνε, είναι πολύ αξιόπιστα.
Να μην κρυβόμαστε πίσω απ΄το δάχτυλό μας, δεν χρειάζεται να μιλάμε για κρίση και ότι τα 1600ρια είναι πιο ακριβά πλέον.thumb
Ο Θωμάς το ξεκαθάρισε πολύ ωραία από την αρχή.