ξερει καποιοσ αν το λουφτ του ις παιρνει καποιο πειραγμα?????
Printable View
ξερει καποιοσ αν το λουφτ του ις παιρνει καποιο πειραγμα?????
Για ποιο λογο θες να κανεις κατι τετοιο??Θα το τουρμπισεις???
μηπως δω καποια διαφορα...προς τοπαρον ατμοσφαιρα το εχωωωω
Ολοι οι περιφεριακοί αισθητήρες , μετρητές , βαλβίδες, πλακέτες κ.ο.κ. της μηχανής, έχουν ρυθμιστεί εργοστασιακά να συνεργάζονται σε μια κοινή συνισταμένη .
Η μεμονωμένη αυθαίρετη τροποποιηση κάποιου απο τα παραπάνω νομίζω πως μόνο προβλήματα μπορεί να μας δώσει.
Για την όποια αναβάθμιση θα πρότεινα, να δεις το θέμα πιο συνολικά και δοκιμασμένα.
Μπαίνει από 328 εχω δεί σε ξένο φόρουμ πάνω σε μ40 (έχουν το ίδιο λουφτ με μ42) μαζί με φίλτρο κ πρόγραμμα έχει πάρει 8 με 10 άλογα αν θυμάμαι καλά μολις μπω από υπολογιστή θα βάλω κ λινκ
να σημειώσω ότι στο μ52 μπαίνει από μ60
σε ευχαριστω πολυ θα το ηθελα το λινκ αν το βρεις.....
μαζι με πεταλουδα ή χωρις?
κ χωρις κανεις τ δουλεια
Και απο Μ52 μπαινει κι απο Μ50 μπαινει,αλλα δεν θ'αλλαξει κατι.Τα 8-10 αλογα θα τα'παιρνες ετσι κι αλλιως με προγραμμα-φιλτρο,το λουφτ σου εχει τη δυνατοτητα να διαβασει μεχρι 0.45 bar υπερπιεση,δλδ 45% περισσοτερο αερα!!Ειναι δυνατον να το ξεπερασεις ποτε αυτο,ατμοσφαιρικα???
Τωρα αμα θες να βαλεις μεγαλυτερη πεταλουδα απο 328 πχ,παρεα με το λουφτ του+εισαγωγη μεγαλυτερη+εκκεντροφορους κτλ και να παιξεις ατμοσφαιρικα,τοτε καλο θα κανει..
αρα μαζι με κατι αλλα ψηλα που εχω πχ εκκεντροφορους προγραμμα καλο θα ηταν μια πεταλουδα απο 328 μαζι με το λουφτ ε? μπαινει κουτι η θελει πατεντα καπου?
Ούτε με πατέντα δε μπαίνει θέλει άλλη πολλαπλή εισαγωγή για να μπει, λόγο ότι στ ισ η πεταλούδα είναι διπλή σε σχήμα αυγού ενώ στ 328 είναι απλή στρογγυλή. στ εξωτερικό εχω δεί υπάρχουν έτοιμες για μ42 ή άμα θεσ στέλνεις τ δίκη σου κ σ την ανοίγουν.
Παιδες εφοσον καποιος το πειραξει...
Πως το ξαναφερνει στην default θεση?
τοποθετώντας το μαμα πίσω
Εννοω οποιος πειραξει το ντριμερακι που εχει πανω το λουφτ...
αρχικά ο ένας μιλάει για λουφτ και οι περισσότεροι του απαντάτε για μαφ. Αν ανοίξεις το λουφτ χάραξε στο γραναζωτό δίσκο τη μαμά θέση. όσο χαλαρώνεις το ελατήριο τόσο περισσότερο καύσιμο δίνεις για δεδομένη ποσότητα αέρα. Σε αντίστοχια πειράματα σε αλφα 33 κάτι κατάλαβα όμως.. το τιγκάρεις στις ακαφτες επομένως ο καταλύτης σου δε θα μακροημερέυσει, επίσης να θεωρήσεις δεδομένο οτι δε θα έχεις νορμαλ ρελαντί και ρίπους. εγώ το είχα συνδιάσει με ρυθμιστή πίεσης βενζίνης και λίγο παρπάνω αβανσ στο τρισιμπιτέρ. Κοινώς μπακαλίστικα πράγματα αντί για πρόγραμμα. Μάλλον θα του χαλάσεις τη στεγανοποίηση και δε θα κάνεις δουλειά και μετά θα πας για λουφτ που αν ακούσεις πόσο κάνει θα τρομάξεις...
Έχεις μαφ; Δλδ τη μαύρη σωλήνα με τη φισα μέσα, η λουφτ, το μεταλλικό τετράγωνο κουτακι ;
Υπάρχει ο μαπ,ο μάφ και το λούφτ,μπορεί να κάνουν την ίδια δουλειά αλλά είναι εντελώς διαφορετικά σάν κατασκευή.
Mike21 καπου μπερδευεσαι νομιζω.....ο map ειναι ηλεκτρονικος χαρτης υποπιεσης-πιεσης ενω τα luft και MAF ειναι ακριβως το ιδιο πραγμα:Μετρητες μαζας-ροης αερα απλως σε διαφορετικη γλωσσα,το πρωτο στα Γερμανικα και το δευτερο στ'Αγγλικα...Τωρα το αν στο ενα αμαξι ειναι ενα τετραγωνο κουτακι ή μια σωληνα με μια φισα σ'ενα αλλο,ειναι καθαρα θεμα τεχνολογιας,δεν αλλαζει η ονομασια του.
+1 ολα λουφτ ειναι
Τα ράλι Map έχουν και δεν ειναι τουρμπο, επίσης ολα τα τουρμπο του group vag ειναι με μαφ..
Ανδρέα απόσο ξέρω δεν ρυθμιζεται ο μαφ. Το μονο οτι τον αλλάζεις με αλλο μεγαλύτερης διαμέτρου
Δεν ειπε καποιος οτι τα τουρμπατα ΔΕΝ εχουν maf...ουτε οτι τα ατμοσφαιρικα δεν δουλευουν με map sensor.....Και τα 2 τυπικα την ιδια δουλεια κανουν απλως ο MAP(manifold absolute pressure) ειναι πιο ακριβειας στη ρυθμιση του,εξου και προτιμαται σε πιο extreme εφαρμογες και αγωνιστικα μοτερ που στοχος ειναι η μεγιστη αποδοση.....Σπανια(μαλλον ποτε αλλα δεν παιρνω και ορκο) θα δεις map sensor σε εργοστασιακο ατμοσφαιρικο
μην τα μπερδευεται,οταν εχει κλαπετο λεγεται air flow meter (volumetric flow sensor)και μετραει ογκο αερα ενω η εξελιξη του λεγεται mass air flow sensor και μετραει μαζα, αερα τωρα γιατι διαβασε παρακατω και διαφωτησε μετα το παιδι που ρωταει
https://en.wikipedia.org/wiki/Mass_flow_sensor
Το VFM ειναι ο προγονος του AFM(οπως το καρμπυρατερ ειναι προγονος του K-jetronic που ειναι προγονος του injection και παει λεγοντας)....ακριβως το ιδιο πραγμα ειναι,η τεχνολογια αλλαζει παλι.....Δεν εχουμε μπερδεψει κατι....η διαφωνια μας ξεκινησε στην ονομασια τους και στον αν το map ειναι ιδιο ακριβως σε λειτουργια με το maf......
ουτε ιδια λειτουργια ουτε ιδια ιδεα.το ενα μετραει ογκο και με τον αισθητηρα βαρομετρικης πιεσης γινεται η αναγωγη σε κιλα και εχει κλαπετο αρα κινουμενα μερη και το αλλο μετραει μαζα δηλαδη κιλα με συρμα η με φιλμ χωρις κινουμενα μερη
πως δεν έχουν τ ΊΔΙΑ ιδέα στ ΤΈΛΟΣ κ οι 2 αισθητήρες δε στέλνουν σήμα στ εγκέφαλο για τ μάζα του αέρα
ναι ναι φιλε ετσι ειναι ..........