Ποια αυτοκίνητα πιστεύετε πως είναι τα πιο επικίνδυνα;
https://www.dreamcar.gr/top-10/killer-car
Printable View
Ποια αυτοκίνητα πιστεύετε πως είναι τα πιο επικίνδυνα;
https://www.dreamcar.gr/top-10/killer-car
Δεν υπαρχουν επικινδυνα αυτοκινητα. Καθε αυτοκινητο εξυπηρετει το σκοπο για τον οποιο φτιαχτηκε. Οι ανθρωποι ευθυνονται παντα και ποτε η μηχανη. Αν ας πουμε κανεις τον ραλιστα με σμαρτ και σκοτωθεις, δε θα φταιει το σμαρτ....
Πριν τα δω και μονο απο τιτλο σκεφτηκα rx7...
τα μισα απο αυτα τα περιμενα.ειδικα το φιατ.εντυπωση μου εκανε η λαμπο και το 996 καθως οι προηγουμενες τουρμπατες γενεες ηταν σιγουρα πιο δυστροπες
Παίδες πάντα η γνώμη του καθενός είναι ευπρόσδεκτη αλλά και σχετική. Εγώ έφτιαξα ένα top 10 , αλλά άνοιξα το thread για να ακούσω και πολλά άλλα. Τον όρο επικίνδυνα φυσικά τον χρησιμοποιώ μεταφορικά...Όσο για το αν υπάρχουν κυριολεκτικά επικίνδυνα αυτοκίνητα, μπορώ να σκεφτώ μερικά από την Κινέζικη και Κορεάτικη αυτοβιομηχανία.
Εγω και το S2000 θα το ειχα σε λιστα.
και το οπελ αστρα OPC.ατελειωτη υποστροφη
Πιστευα οτι θα ειχε κανενα tvr μεσα
ΧΑ σωστος
Το να βάζουμε στο ίδιο καλάθι κριτικής το Fiat Uno kai το Relian Robin με την Porsche 911 GT2 , είναι απο μόνο του ιεροσυλία.
Απο πότε ένα γρήγορο αλλά τέλειο αυτοκίνητο οπως η GT2 είναι δολοφονικό ?
Θα τρελαθούμε τελείως !!:original:
Δεν νομίζω πως τα έβαλε κανείς στην ίδια κατηγορία. Το GT2 είναι πολύ πιο επικίνδυνο από το Robin! Ο ιδιοκτήτης της 911 και πιο ειδικά μιας GT2 θα προσπαθήσει να κινηθεί στο όριο. Σε καμία περίπτωση δεν εννοώ πως το Uno ή το Robin είναι καλύτερα ή έστω κοντά σαν αυτοκίνητα με μια 911.
Τώρα αν η GT2 πρώτης γενιάς ή ακόμα και η σημερινή GT2 RS (που είναι αρκετά καλύτερη) είναι τέλεια αυτοκίνητα, μπορούμε να το συζητάμε για πολλές ώρες. Ο διεθνής τύπος που τα έχει οδηγήσει και τα δύο (εγώ όχι) έχει αντίθετη άποψη.
οπως το καταλαβαινω εγω,με τον ορο επικινδυνα εννοει δυστροπα.οτι σε καθε στροφη βλεπεις το δρεπανι του χαρου τουλαχιστον μια φορα και για να να εκμεταλευτεις τις δυνατοτητες πρεπει να εισαι walter rohrl
Viper
Έχω καταλάβει νομίζω τι λέει ο φίλος samaro και σέβομαι την γνώμη του. Εκεί που διαφωνώ είναι πως υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν "επίτηδες" για να κάνουν τους οδηγούς τους να ασπρίζουν και άλλα που αυτό γίνεται χωρίς να έχει μελετηθεί. Στο Τοπ 10 έχω αυτοκίνητα και από τις δύο κατηγορίες.
Σε καμία περίπτωση πάντως δεν ισχυρίζομαι πως αυτά που γράφω είναι και τα σωστά ή τα μοναδικά. Απλά σκέφτηκα πως όλοι θα είχαμε οδηγήσει κάποτε και ένα αυτοκίνητο που μας φόβισε και έτσι είπα να ανεβάσω και μερικά βίντεο.
ειχα το 10 και εχω οδηγησει το 2....
ωραιο θεμα...
και παλι θα επιμεινω...οτι δεν ειναι τα αμαξια που σκοτωνουν...αλλα οι οδηγοι τους που ειναι ανεπαρκεις για αυτα...ας μην ξεχναμε οτι δεν βγηκαν τυχαια τα αμαξια αυτα στην παραγωγη...πως δεν σκοτωσαν ολους τους δοκιμαστες τους????μηπως διοτι ηταν ανθρωποι που πραγματικα ηξεραν να οδηγουν???αρα το γεγονος οτι καποια αμαξια απαιτουν γνωση και προσπαθεια για να τα μαθεις και να τα πας..τα κανει κακα αυτοκινητα????
απο τα αμαξια που απαριθμουνται απανω...τα μισα και παραπανω ειναι αμαξια που ειναι τοσο γρηγορα που πρεπει οπωσδηποτε να μπεις πιστα για να δεις τι κανουν πραγματικα...γιατι ειναι υπερβολικα γρηγορα για το δρομο...για μενα προσωπικα ανηκουν στην κατηγορια των "παιχνιδιων" παρα στο κανονικο αμαξι για να πας στην δουλεια σου..
πιστευω και ο σκαραβαιος ο πρωτος...
θετικο καμπερ και ταμπουρα μπρος-πισω.
ειχα περασει απο αχλαδοκαμπο με βροχη αστα...
Προσωπικα πιστευω οτι υπαρχουν αλλα αυτοκινητα που ειναι πιο επικινδυνα και σιγουρα σε αυτα δεν ειναι η 996GT2!Το 911Turbo του 1974 μεχρι και το 1993 θα συμφωνουσα!Εχω οδηγησει και ειναι εξαιρετικα δυστροπο και αποτομο.Σιγουρα ''κακα'' αυτοκινητα σε στησιμο,υπαρχουν πολλα,κι ενα Uno turbo ηταν σιγουρα ενα απο αυτα...Δυστροπο αυτοκινητο στα χερια του μεσου οδηγου ομως,ηταν και τα σαξοραλα!Ειχαν γεμισει οι μαντρες τροπετα απο δαυτα!!Παρολο που ηταν καλοστημενα!Πχ το Mazda RX7 που ειναι στη λιστα,ειναι πολυ καλοζυγισμενο και εξαιρετικα ρυθμισιμο οχημα,καμια σχεση με το τουρμπισμενο μου Ε36!
Θελω να πω με αυτα τα παραδειγματα,οτι η συγκεκριμενη λιστα συγκρινει καστανα με πορτοκαλια...Βαζει στο ιδιο καλαθι κακοστημενα αυτοκινητα,με αυτοκινητα που εχουν περασει απο απειρες ωρες μελετων και δοκιμων για να γινουν απολυτα και δεν ειναι επικινδυνα επειδη το 95% των οδηγων τους ειναι κουλοι!!
Σιγουρα υπαρχουν αλλα υπεραυτοκινητα πιο δυσκολα και κακοστημενα,οπως πχ το Viper ή το Corvette με φυλλα σουστας πισω να προσπαθει να βαλει σε ταξη 500+++ αλογα!!Τα πρωτα Porsche,τα TVR,τα Lotus exige-Opel speedster με 200+ ιππους σε κοντο μεταξονιο και βαρος 800κιλα,ή μηπως ηταν ασφαλες το 323 Ε21???
Εντελως ακυρη για μενα αυτη η λιστα.....
εχω οδηγησει και μια 911 της δεκαετιας του '80.οπως τα λες ηταν!!!Παράθεση:
Το 911Turbo του 1974 μεχρι και το 1993 θα συμφωνουσα!Εχω οδηγησει και ειναι εξαιρετικα δυστροπο και αποτομο.
Εντάξει ρε παίδες νομίζω καταλαβαίνεται τι εννοώ επικίνδυνα...Είναι σαν να μου λέτε ότι δεν είναι η ηρωίνη πιο επικίνδυνη από το αλκοόλ αρκεί ο χρήστης να ξέρει να την ελέγχει. Χαίρομαι που βλέπω και άλλα αυτοκίνητα που δεν είχα σκεφτεί ή οδηγήσει. Όσο για το Viper υπάρχει μέσα στη λίστα φίλε stunt Mike και όσο για την Turbo του 74 με τα 180 άλογα παρόλο που δεν την έχω οδηγήσει αμφιβάλω για το αν θα με τρόμαζε όσο μια GT2. Κρατάω πάντα επιφύλαξη.! Τα Exige και Speedster τα έχω οδηγήσει και τα δύο και πιστεύω πως δεν είναι σε καμία περίπτωση στην κατηγορία των Tuscan ή του Cerbera στον τομέα καφετιά κάλτσα.
ναι έχεις δίκιο η ατμο είχε τόσα.
Φίλοι μου με τις exige κ speedster μου είχαν πει ότι ήταν τραίνα.
Καμμιά σχέση με επικίνδυνα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Άσχετα με το εάν ο οδηγός είναι ανεπαρκής για τη δύναμη ενός αυτοκινήτου, και ένα αυτοκίνητο μπορεί από μόνο του, ως προιόν της μηχανικής, να είναι ανεπαρκώς σχεδιασμένο για να αποδώσει σωστά τη δύναμή του.
Ένα σπορ ή ένα δυνατό αυτοκίνητο για να θεωρηθεί σωστό και ολοκληρωμένο δεν πρέπει να τρομάζει τον οδηγό με απρόβλεπτες αντιδράσεις, πρέπει να έχει σωστή πληροφόρηση για τα όριά του και όταν τα ξεπερνάει να παραμένει ρυθμίσιμο και υπάκουο.
Προσωπικά λοιπόν όλα αυτά δραματικά σχετικά με ανδρικά ή απόλυτα ή σκληροπυρηνικά αυτοκίνητα που τα οδηγάς με την ταυτότητα στο στόμα, και που η υποτιθέμενη γοητεία τους είναι ο ατίθασος χαρακτήρας τους τα βρίσκω κουραφέξαλα. Απλά τα αυτοκίνητα αυτά είναι κακοσχεδιασμένα και ανεπαρκή για τον σπορ προσανατολισμό τους. Είναι ημιτελή τεχνικά με άλλα λόγια. Και η 996 gt2 αυτό ήταν...ένα εξαρχής λάθος τεχνικά αυτοκίνητο που δεν μπορούσε να διαχειριστεί τη μεγάλη ροπή του.
Κiller car μπορεις να χαρακτηρισεις καποιο οχημα μονο και μονο απο τα μηχανικο/τεχνικα χαρακτηριστικα του,ανορθοδοξα στη θεωρια τους,οπως επισης και οχηματα που εχουν περισσοτερες πιθανοτητες,για παραδειγμα να χτυπησουν καποιον μοτοσυκλετιστη, λογω κακης οπτικης γωνιας του οδηγου,Hyundai coupe(το τελευταιο_audi TT 1ης γενιας_καποιο απο τα colt _το πρωτο yaris.....)
και παμε ενα προς ενα
1)Uno οντως thumb
2)Reliant Robin,με ενα τετοιο ανυπαρκτης δυναμης και 3ροδες μονο ο οδηγος θα μπορουσε να ειναι killer και οχι το γατακι!
3)Αtom.Θεωρω απαραδεκτη την αποψη περι Αtom...oxi και σκαλες το χωροδικτυωμα!Παράθεση:
Δένετε τρεις σκάλες οικιακής χρήσης μαζί, προκειμένου να φτιάξετε ένα ανάποδο Π. Ενώνετε τέσσερις ρόδες σε κάθε άκρη της κατασκευής σας και τοποθετείτε δύο κινητήρες από hayabusa στο πίσω μέρος σε μορφή V. Τέλος σφηνώνετε δύο πλαστικά “καθίσματα” στο εσωτερικό
Ειναι μια ιδιαιτερη κατασκευη που πρεπει και οφειλεται να χειριζεται απο ιδιαιτερους χειριστες,ολα τα υπολοιπα ανηκουν στην στατιστικη!
4)RX7. No comments!Με μανισιο στησιμο ντριφταρεις.....
5)Diablo.???????? δωστο μου να το χω και ας ειναι και καταραμενο απο τον παπα Βενεδικτο τον εικοστοεκτο!
6)Clio V6,τι να πει κανεις γι'αυτο το project???Πιστευω πως αριστευσαν οι Γαλλοι....μην ξεχναμε το turbato κεντρομηχανο 5αρι που επαιρναι κεφαλια στους αγωνες!
7)Viper....μαααααα το χει για σημα,δαγκωνει!
8)Cobra....ζηλευτο το πλαισιο μπανιερα ανα τον κοσμο,Lotus(και F40 νομιζω????διορθωστε με)Ιδιαιτερο αυτοκινητο,ατυπη η συγκριση με αυτοκινητα μαζικης παραγωγης!
9)Porche.....no coms.!.
10)Venom=δηλητήριο !
Δεν θυμαμαι να χω φοβηθει ακομη απο αυτοκινητο,απο μοτο ναι,δεν το συζητω,θυμουνται οι παλιοι τα GPZ1100?????GSXR1100 τον τιγρη???παμε πιο παλια...RD500 2stroke...αυτα καποιες φορες ηταν τρομος και οχι απλα φοβος.
Πιστευω πως θα ηταν πιο στοχευμενη η λιστα αν ειχε ασχοληθει με αυτοκινητα
μαζικης παραγωγης,η"αν αλλαζε ο τιτλος.Αλλα και παλι δεν μπορεις να πεις δυστροπο ενα Αtom!!!Δεν το χω οδηγησει ,θα θελα πολυ!δυστροπο θα ηταν για την μανα μου ,αλλα δεν πιστευω να θελε ποτε να οδηγησει ενα !thumb
νασσο..θα μου επιτρεψεις να μην συμφωνησω..γιατι εμμεσως πλην σαφως λες οτι μια gt2 porsche που ουσιαστικα στηνεται απο τον walter rorl τον ιδιο για 18 μηνες (οπως ολες οι porsche) ειναι κακοστημενο αμαξι..στο κατω κατω ενα κακοστημενο αμαξι πως γραφει χρονους?????το γεγονος οτι το αμαξι ονομαστηκε widow maker...εχει να κανει με το γεγονος οτι 5 πλουσιοι την ειδαν χεραδες..και νομισαν οτι ειναι μαλλια τα γενια...
απο την αλλη θα συμφωνησω για το viper, robin, uno ...αν και αν θυμαμαι καλα μια corvette εσπασε τα χρονομετρα στο ring....οπως και το ariel που τρελαινει τα χρονομετρα..το cobra επισης μεγαλουργησε στις πιστες καποτε...το diablo οταν το driftare ο balboni παρεα με τον clarcson καποτε με 160...ηταν το αμαξι κακο????
για να συνοψισω...ναι ορισμενα αμαξια ειναι τοσο χαλια οσο αναφερεις...αλλα τα υπολοιπα ειναι απολυτες οδηγικες μηχανες...φτιαγμενες για το απολυτο οριο...
Αγαπητοί, προφανώς και αν κάποιος σκοτωθεί (ή καβαλήσει πεζοδρόμιο)με ένα αμάξι είναι σε μεγάλο ποσοστό δικό του λάθος. Προσωπική μου γνώμη πως αν οδηγήσω 1000 αυτοκίνητα εγώ προσωπικά (συγκεκριμένο ταλέντο...) στα όρια μου, με τα δέκα της λίστας και σίγουρα με αυτά που είπατε και εσείς, θα έχω μεγαλύτερο ποσοστό ατυχήματος. Τώρα αν ο Rorhl ή ο Schumacher οδηγούν την GT2 ή την FXX στα όρια σε ένα video δεν σημαίνει πως δεν έχουν ξεκάνει και καμιά δεκαριά πριν δούμε εμείς το Video πόσο μάλιστα αν τα οδηγήσω εγώ στα όρια μου. Φυσικά πρέπει να παραδεχτώ πως τα αυτοκίνητα της λίστας, εκτός μερικών, είναι αυτοκίνητα που σε προκαλούν να πιέσεις όλο και πιο πολύ, με αποτέλεσμα το ατύχημα να είναι πιο πιθανό. Όσο για τους φίλους που το βρίσκουν άκυρο, ζητώ συγνώμη που τους "έφαγα" το χρόνο τους.
το uno turbo i.e ειναι 925-940kg, και για το 1991 ειχε αψογα φρενα....
μπρος πισω δισκους, 240/228mm αεριζομενα!
η συγκριση πρεπει να γινεται βαση κατηγοριων...
στην κατηγορια του uno, επαιζε το R5 gt, charade gtti, swift gti, ax gti, 1.3 rallye κλπ!
Για τα αλλα δεν μπορω να πω την γνωμη μου οχι τα εχω οδηγησει τα περισσοτερα δεν τα χω δει απο κοντα....
Fotis δεν σε κραξαμε ρε φιλε επειδη δεν συμφωνουμε μ'αυτον που εγραψε τη συγκεκριμενη λιστα!Κουβεντα να γινεται!Τη γνωμη μας εκφρασαμε για τον τροπο που βγηκε η συγκεκριμενη λιστα,που προσωπικα την θεωρω πολυ προχειρη και περιορισμενη σε οτι αυτοκινητα πιθανοτατα ηξερε ο κειμενογραφος....Δεν ηταν αποτελεσμα μελετης αλλα αβιαστα συμπερασματα ενος ανθρωπου,που για μενα προσωπικα,δεν ηταν σχετικος με την αυτοκινηση...
Φώτη, δεν θεωρώ ότι έφαγες το χρόνο μου...
Δεν θα έγραφα τίποτα αν το θεωρούσα έτσι.
Όπως τα είπε ο Sinner, κουβέντα μεταξύ petrolheads είναι.
Μήπως υπάρχει κάποιος αντικειμενικός για το α η β αυτοκίνητο ?
Εγώ τουλάχιστον δεν είμαι.
Έχω τα κολήματά μου. Δεν μπορώ να δεχτώ στην ίδια λίστα ένα 911 και το τρίκυκλο. Δεν είμαι τόσο ανοιχτόμυαλος. Θεωρώ ότι ή ο τίτλος της λίστας είναι λάθος ή το περιεχόμενο.
Κάθε ακραίο αυτοκίνητο έχει τις ιδιαιτερότητές του, και αυτό είναι και μέρος της γοητείας του.
Για όνομα του θεού, φυσικά και δεν παρεξηγήθηκα. Είναι δυνατόν να παρεξηγηθώ μέσω οθόνης, τη στιγμή που τους περισσότερους σας ξέρω προσωπικά; Τέλος πάντων καλό βράδυ και καλή ξεκούραση.