https://www.youtube.com/watch?v=UFLvCsHBjBI
Printable View
Σύντομα και touch screen τιμόνι !
προτιμώ το προηγούμενο μοντέλο... thumb
Ο ορισμός του περιττού.
90% για εντυπωσιασμό και 10% για πραγματική χρήση.
Ωσπου να δεις όλα αυτά θα έχεις σκοτωθεί, διότι το μάτι πρέπει να αλλάξει το focus πάρα πολύ από το τιμόνι μέχρι τον δρόμο.
Ακριβώς γι αυτόν τον λόγο υπάρχει το head up display.
για πολλούς λόγους διαφωνώ.
θα σου πω μόνο το εξής: εμένα είχε κολλημένο θερμοστάτη ανοιχτό με αποτέλεσμα να μην δουλεύει ο κινητήρας πότε στη σωστή θερμοκρασία. ειδικά το χειμώνα σε εθνική έπιανα και 50 βαθμούς λειτουργίας.
με το τιμονάκι το ανακάλυψα και αλλάχτηκε.
όσο για το shift indicator πολύ χρήσιμο επίσης...
Τις πληροφορίες που δείχνει στο τιμόνι δεν τις δείχνει και στην οθόνη;
Αυτό είναι φάουλ. Δηλαδή αν δεν έχει κάποιος το τιμόνι αυτό, χάνει info;
Και η τιμούλα αυτού;
Υ.Γ. μισό λεπτό να κάτσω.... :D
Αστο το βρήκα. Not bad.
https://www.ebay.com/itm/BMW-M-ELECT...b20e72&vxp=mtr
Αλλά λέει είναι για 3 σειρά μόνο. Οντως;
Πολλά λεφτά τα 1.000+ ευρώ για θερμοκρασία λαδιού. :thumbsdown:
Αλλάζει όμως την εικόνα του εσωτερικού άρδην. Αν μπορούσα θα τα δινα._
Gadget είναι...
προσωπικά μου άρεσε και το πήρα.
η όλη φάση Performance είναι φοβερή... όλο το bodykit. το μόνο που δεν θα έβαζα είναι τα καθίσματα
Εδώ και έναν μήνα έχω βάλει στο αυτοκίνητό μου το Performance τιμόνι, όχι το εικονιζόμενο στο video, αλλά τη version 1, η οποία έχει μεν λιγότερες λειτουργίες,αλλά, κατά τη γνώμη μου, είναι πιο διακριτική και ταιριάζει καλύτερα με τις ενδείξεις του πίνακα οργάνων, δεδομένου ότι η γραμματοσειρά της είναι στο κλασικό πορτοκαλί της BMW.
Το τιμόνι απλά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!
Έχουμε και λέμε:
1.Εξαιρετικό feeling και grip, λόγω της αλκαντάρας.
2.Πραγματικά αγωνιστική εμφάνιση, απόλυτα εναρμονισμένη με το όλο στυλ της BMW.
3.Πολλές και χρήσιμες ενδείξεις, εύκολα προσβάσιμες,όπως:
α.Χρονόμετρο
β.Γυρολόγιο (lap timer) και χρονόμετρο 400m.
γ.Real-time επιταχυνσιόμετρο (G-meter), πλευρικής και εγκάρσιας επιτάχυνσης (κρατάει τη μέγιστη τιμή αποθηκευμένη για 2 δευτερόλεπτα).
δ.Real-time απεικόνιση θερμοκρασίας λαδιού και νερού (όπως προειπώθηκε, πολύ χρήσιμο, ώστε να γνωρίζεις πότε το αυτοκίνητο έχει φθάσει σε μια ικανοποιητική θερμοκρασία λειτουργίας,πριν το ζορίσεις).
ε.Shift-light ρυθμιζόμενο στις στροφές που επιθυμείς.
Το σημαντικότερο,κατά τη γνώμη μου, όλα είναι εργονομικά τακτοποιημένα και δεν σου αποσπούν την προσοχή από το δρόμο.
Όλα αυτά ίσως ακούγονται λίγο υπερβολικά, αλλά μόνο αν οδηγήσει κάποιος με το συγκεκριμένο τιμόνι μπορεί να καταλάβει περί τίνος πρόκειται.
Το κρίμα στην υπόθεση είναι ότι, δεδομένου ότι το τιμόνι συνδέεται στην ECU και από εκεί αντλεί δεδομένα, τα αυτοκίνητά μας προφανώς διαθέτουν από το εργοστάσιο αισθητήρες που μπορούν να μας δώσουν πληροφορίες για όλα τα παραπάνω, αλλά αν δεν έχεις το συγκεκριμένο τιμόνι ή δεν τοποθετήσεις έξτρα οργανάκια (παρωχημένο, πλέον, κατά την άποψή μου), δεν μπορείς να αποκτήσεις πρόσβαση σε αυτά τα δεδομένα.
Αν όντως δεν σου αποσπούν την προσοχή τότε είναι πολύ καλό.
αλλά μου κάνει εντύπωση για το δ) θερμοκρασία λαδιού, νερού υπάρχουν στα όργανα και σε πολύ πιό απλά αυτοκίνητα.
Συμφωνώ,αλλά στα σύγχρονα 4κύλινδρα BMW δυστυχώς δεν υπάρχουν αυτές οι ενδείξεις,οπότε...
Αν δεν κάνω λάθος,το κρυφό μενού (που θέλει αρκετή διαδικασία για να μπεις-επικίνδυνο εν κινήσει-το έχω κάνει,αλλά αναγκαστικά σου αποσπά την προσοχή) η θερμοκρασία που δείχνει είναι του νερού.
Επίσης,αν δεν κάνω λάθος πάλι, σε κάποια 6κυλ. BMW υπάρχει κλασικό όργανο με βελόνα για τη θερμοκρασία λαδιού.
Διευκρινίζω ότι δεν έβαλα το τιμόνι μονό για να βλέπω τη θερμοκρασία λαδιού,αλλά για το όλο πακέτο, κι ευτυχώς δεν το μετάνιωσα.
Πληροφοριακά,επειδή το είχα ψάξει λίγο στο παρελθόν,τα Performance καθίσματα για Ε90 κλπ. (όπως και τα αντίστοιχα buckets που μπαίνουν στο ΜΙΝΙ John Cooper Works) πρέπει να είναι παραλλαγές του καθίσματος Recaro Sportster CS, custom-made για τη σειρά BMW Performance.
Είχα ρωτήσει στην εδώ αντιπροσωπεία της Recaro,αλλά οι τιμές μου είχαν φανεί από άλλον πλανήτη.Λογικά πρέπει να αλλάζουν και οι βάσεις-σιδηρόδρομοι.
Επίσης,με προβλημάτισε το γεγονός ότι, λόγω διογκωμένης πλάτης,το πιθανότερο είναι να περιορίζουν αισθητά τον χώρο πίσω.
Πάντως,σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα αξεσουάρ εσωτερικού Performance από alcantara,είναι ΑΛΛΗ φάση.
Γνώμη μου,μόνο αν βρεις μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση αξίζει.
Περί ορέξεως βέβαια...
Για μεταχειρισμένα σου λέω και εγώ... Ναι ισχύει ότι είναι της Recaro .
Μεταχ έχω βρει ένα οδηγού (ακριβό λίγο) αλλά συνοδηγού? το Sport να αφήσω?
Νομίζω έχω καταλάβει ποιο λες. Το πουλάει αρκετό καιρό.Πρόσεξε γιατί,αν λέμε το ίδιο,είναι για το Ε92. Δεν ξέρω τι 3αρι έχεις,αλλά λόγω ανάκλισης του καθίσματος,πιθανώς η βάση να είναι διαφορετική από ό,τι στο E90.
Ρώτα αντιπροσωπεία για συμβατότητα με το αμάξι σου καθώς και πόσο έχει του συνοδηγού μαζί με την (τυχόν) διαφορετική βάση, (που κανονικά,για λόγους ομοιομορφίας,θα πρέπει κι αυτο να είναι για E92).
Το καλύτερο τιμόνι στην ιστορία της BMW είναι το Μ Tech II
https://forums.bimmerforums.com/foru....php?t=1330706
Τα λαμπιονια στο τιμονι μου θυμιζουν κατι οπλα που παιρνω στο παζαρι για τον γιο μου.Μεγαλη καγκουρια...:gun_bandana::busted_cop:
και γιατί παρακαλώ η αρχαιολογία είναι το καλύτερο? έχει κάτι το πιο ιδιαίτερο σε σχέση με τα σημερινά, ή επειδή το φορούσε το Μ3 Ε30?
για καλύτερο δεν είμαι σίγουρος, τώρα για το αν σε εσένα αρέσει περισσότερο σε σχέση με τα πιο καινούρια, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
σίγουρα όμως αυτό δεν το κάνει καλύτερο απο τα μεταγενέστερα ή και παλαιότερα όπως λές παραπάνω.
Το έχετε ξαναδει αυτό;
Πρώτη φορά το είδα ! :eek:
Πολύ μπροστά, αν και δεν μου αρέσει η alcadara
υπαρχει εδω και αρκετα χρονια....απλα αυτο της φωτο ειναι το ποιο προσφατο μοντελο!!!!!!!
Γεια σας παιδια ειμαι καινουργιος εδω...μολις αγορασα την πρωτη μου bmw μια 320 i του 08 στην οποια ο προηγουμενος τοποθετησε το πακετο bmw performance στο εσωτερικο μαζι με το τιμονι που εχει τις οθονες.Το τιμονι δυστηχως δεν λειτουργει μου ειπε οτι εχει γινει η προεγκαταστασει.Μετα απο συνομιλια που ειχα σε εξουσιοδοτημενο service μου ειπε οτι θελει εγκεφαλο και πλεξουδα.Ξερει καποιος να μου πει 2 πραγματα τι ισχυιει και καποια προταση για το που να παρω και αλλες γνωμες?Καποιο καλο συνεργειο που να ξερουν?Ευχαριστω!
εγω που το εχω (Χ1 e84) δεν χρειαστηκε να κανω τιποτα γιατι το παλιο τιμονι που ειχα το εργοστασιακο ηταν το "sport" αν δεν ηταν ηθελε μονο κωδικοποιηση ( απο αυτα που ειχαν πει δεν ειχα ακουσει για πλεξουδες ) . το performance ερχεται μονο με την "βαση/κασσετα" ( εκει που κουμπωνει το τιμονι ) και το τιμονι. Για το τι χρειαζεται στα σιγουρα θα πρεπει να δωσεις vin σε καποιο συνεργειο αντιπροσωπειας ωστε να σου πουνε στανταρ αν μπαινει και τι πρεπει να γινει για να δουλεψει... εγω ειμαι απο επαρχια οποτε δεν εχει νοημα να σου πω και καποιο συνεργειο...περιισοτερα θα σου πουνε τα παιδια που γνωριζουν συνεργεια κτλ
Ναι Αθηνα ειμαι.