https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2905814/
Καποιος που να ξερει - να εχει ακουσει κατι?
Printable View
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/2905814/
Καποιος που να ξερει - να εχει ακουσει κατι?
Τετοιου ειδους λινκς φευγουν ασαλιωτα με μαιλ πλεον...thumb
Οσοι ενδιαφερονται για τρομπετ Μ-τριο δηλωμενο 1600, θα πρεπει να ειναι πολυ προσεκτικοι.
Εχω πολυ δικο μου ανθρωπο που ειχαμε αυτη την κουβεντα. Υπαρχει κοσμος της τροχαιας που κανει φυλλο και φτερο το καρ αυτη την εποχη, και συντομα θα αρχισουν να κανλυν τους ενδιαφερομενους ανθρωποι της ασφαλειας.
Οποιος εχει τετοια αγγελεια, καλα θα κανει να την κατεβασει και να δει τι θα κανει, μιας και μπορει τα στοιχεια του να εχουν ηδη καταχορυθει.
Οι κυρωσεις ειναι πολυ μεγαλες απο'δω και περα.
Ενα λαθακι...η ασφαλεια θα καλει τους πωλητες, και οχι τους ενδιαφερομενους που ειπα ο στοκος.
Θα κανουν τους πελατες, θα κλεινουν ραντεβουδακι, βραχιολακια, αυτοφωρο, νανι σε ραντζο, πρωι πρωι καφεδακι με εισαγγελεα, κουστουμακι υπογεγραμμενο-σφραγισμενο ετοιμο για πληρωμη, αμαξακι σε μαντρα...
Δυστηχως ετσι εχει το πραμα, οποτεοσοι εχετε τετοιου ειδους αγγελεια, κανονιστε την πορεια σας μη στεναχωρηθειτε απο το πουθενα.
Ηταν μεχρι τωρα αδυνατο οπως πολυ σωστα ειπες φιλε μου, γιατι μεχρι τωρα ολα ηταν ξεφραγο αμπελι.
Τωρα που ζορισανε τα πραγματα πολλα θ'αλλαξουν.
Αν υπαρχουν κανονικα παραστατικα αγορας κινητηρα, δεν σου κανουν τιποτα απο τα παραπανω. Προφανως οταν βρεθεις με ενα κινητηρα αγνωστου προελευσεως και δεν μπορεις να δικαιολογησεις πως βρεθηκε στο αυτοκινητο ειναι πιθανον να πας αυτοφωρο για να δωσεις εξηγησεις μιας και θεωρεισαι υποπτος κλοπης η κλεπταποδοχης.
Σε εξαιρετικες περιπτωσεις μπορει να γινει επιτοπου κατασχεση αυτοκινητου αλλα μεχρι εκει. Και προφανως αν γινει αυτο το προστιμο για να το παρετε πισω θα ειναι μεγαλο και θα πρπει να επιστρεψετε το αυτοκινητο στην αρχικη του κατασταση.
Και παλια δούλευαν τα όργανα
Εμένα μου κατάσχεσαν το 1996 το επαγγελματικό τζιπ Γιατί είχα βάλει αποσπωμενα πίσω καθίσματα κ έτυχε κ τα είχα ανοιχτά.
Κ έφαγα πρόστιμο όσο τοχα αγοράσει
Άσχετο πάντως
Τα τεκμήρια τώρα δεν έχουν σχέση με παλια
Κάποτε έπρεπε ναχεις δήλωση 30000000 δρχ και για κυβικά πάνω απο 2500
Τα σημερινά δεν έχουν σχέση με τότε
Τότε ναι να μην δηλώνεις τη μηχανή
Τώρα δεν είναι κάτι το τραγικό.
σωστό εν μέρη αυτό που λέει ο δημήτρης, αλλά ο ντόκτορ με πρόλαβε και απάντησε.
άντε και έχεις τιμολόγιο, το οποίο είναι κομμένο πρίν ένα ή δύο χρόνια πίσω. σε σκίζουν αλύπητα πλέον...
τα πράγματα θα σφίξουν πολύ άσχημα, ακούστε τι σας λέω. δεν μου το έχει πεί τυχαίος άνθρωπος, και η διαδικασία που γράφω πιο πίσω είναι όπως μου την περιέγραψε.
αστείο μου φαίνεται πάντως το ότι μας φαίνεται υπερβολή να γίνει όλη αυτή η διαδικασία για ένα παράνομο αυτοκίνητο, την στιγμή που στην υπόλοιπη ευρώπη πάς μέσα κατευθείαν.
Αλλο ειναι τα παραστατικα αγορας κινητηρα και αλλο το τιμολογιο τοποθετησης κινητηρα στο αυτοκινητο. Το οτι εχεις αγορασει ενα κινητηρα ενα δυο χρονια πριν, δεν σημαινει οτι τον εχεις τοποθετησει τοτε που τον αγορασες. Σε περιπτωση ελεγχου πρεπει οπωσδηποτε να εχεις μαζι σου τα παραστατικα αγορας ωστε να μην θεωρηθεις υποπτος κλοπης/κλεπταποδοχης. Ενα τιμολογιο τοποθετησης κινητηρα απο ενα συνεργειο αυτοκινητων με ημερομηνια λιγες μερες πριν τον ελεγχο δεν ειναι δυσκολο να βρεθει/αποκτηθει. Βεβαια παραμενει ο ελεγχος ΚΤΕΟ και η νομιμη δηλωση του κινητηρα αν επιθυμεις(και αν φυσικα γινεται) η αλλιως η επαναφορα του αυτοκινητου στην αρχικη του κατασταση. Σιγουρα σε αυτην την διαδικασια θα υπαρχουν καποια προστιμα κτλ. αλλα οχι αυτοφορα,φοροδιαφυγες η προσωποκρατησεις.
δημήτρη.
πουλάς αμάξι 3200 κυβικών, δηλωμένο 1600. έρχεται ο ασφαλίτης για να μιλήσετε και καλά για το αμάξι, και αφού βεβαιώνεται ότι δεν έγινε λάθος στην αγγελεία και ότι το αμάξι είναι παράνομο, σου ζητάει τιμολόγιο αγοράς κινητήρα, τιμολόγιο εργασίας του συνεργείου.
αν δεν τα έχεις όπως πρέπει, πας μέσα με αυτόφωρη διαδικασία.
νομίζεις ότι μπορείς να τον αρχίσεις με τα κινέζικα τύπου, δεν μου έκοψε ακόμα τιμολόγιο, μπιριμπιμ μπιριμπόμ, όταν έχει εντολή να κάνει σύλληψη?
μοναδική περίπτωση να μην σε τραβήξουν μέσα, είναι να έχεις επιτόπου τιμολόγια αγοράς-τοποθέτησης σε λογικές ημερομηνίες απο την ημέρα που θα τσεκάρουν το αμάξι.
αν την αγγελεία την παρακολουθούνε εδώ και 5 μήνες που λέει ο λόγος και το αμάξι έχει τα ωραιότατα 50κ χιλ επειδή ο τύπος πουλέι και χαρτί αμάξι, ενώ 5 μήνες μετά το αμάξι έχει άλλες 10κ επάνω του, τότε τι του λές του ασφαλίτη???
τρελίτσα να πουλήσεις? δεν θα περάσει...
Θωμα εγω δεν επικροτω αλλα ουτε και αποθαρρυνω καποιον που θελει να αγορασει αυτοκινητο μετατροπης. Γιαυτο και προσπαθω να δω το θεμα απο την αντικειμενικη του διασταση χωρις εμπαθεια ως προς την μια η την αλλη αποψη.
Οπως ειπα το αδικημα της κλοπης/κλεπταποδοχης ειναι αρκετα σοβαρο και θα πρεπει να ειμαστε ετοιμοι να αποδειξουμε οτι ο κινητηρας βρισκεται νομιμα στα χερια μας. Απο κει και περα το αδικημα της φοροδιαφυγης εμπιπτει και αυτο στα αδικηματα με τους αδηλωτους ημιυπαιθριους στα σπιτια, τις αδηλωτες πισινες κτλ κτλ. Ολα αυτα φοροδιαφυγη ειναι και αν σε πιασουν επισυρουν και καποια προστιμα και φυσικα δεν ερχεται καποιος εισαγγελεας να σε συλλαβει και ουτε και φυσικα υπαρχει εντολη συλληψης οταν σε ανακαλυψουν.
Προφανως και μπορει να ερθει καποιος απο την ασφαλεια για ελεγχο. Αν εχεις τα νομιμα χαρτια κατοχης εκει τελειωνει και η δουλεια του. Δεν εισαι υποχρεωμενος να εχεις τιμολογια τοποθετησης σπιτι σου η οπου αλλου. Του λες οτι το τιμολογιο τοποθετησης το εχει ο λογιστης σου και θα χρειαστει να το παρεις απο εκει. Φυσικα και δεν ειναι η δουλεια του αλλα υπαρχει περιπτωση να επειμεινει να το δει. Ζητας προθεσμια 3 ημερων και το πηγαινεις στο αρμοδιο τμημα που ανηκει.
Οσο για το car.gr τα στοιχεια που δηλωνονται εκει δεν θεωρουνται ως αποδεικτικα στοιχεια καθως δεν ελεγχονται πριν δημοσιευθουν και ως εκ τουτου δεν μπορουν να αποδειχθουν οτι ειναι αληθη. Εγω μπορει να λεω οτι εχω ενα Veyron για πουλημα απο περσι. Δεν παει να πει οτι ισχυει κιολας.
Προστιμα ταλαιπωρια κτλ ειναι βεβαιο οτι θα εχεις αν σε ανακαλυψουν με αδηλωτο κινητηρα που εχει νομιμα χαρτια, οπως αναφεραμε και νωριτερα, αλλα συλληψη, αυτοφωρα κτλ ειναι για αλλα αδικηματα
Δεν μπορεις απο 3,2 να το κανεις 1,6 το ΚΤΕΟ λεει μεχρι 25% κατω.
μήτσο...
δεν μιλάω απο άποψη τι είναι δίκαιο και άδικο. αυτό που μου είπανε λέω, και απλά το μεταφέρω.
ο άνθρωπος που μου το είπε είναι σοβαρός, τα ξέρει άπο πρώτο χέρι. όχι κάποιος του είπε κάτι και απλά μου το είπε ότι δηθεν άκουσε.
σαφώς και αυτά που λές είναι όλα σωστά και έτσι γίνεται μέχρι τώρα, γιατί δεν υπάρχει σύστημα να τιμωρήσει τον παραβάτη, όπως επίσεις το γεγονός ότι δεν έχουμε σοβαρό αστυνομικό σύστημα.
αυτό πρόκειτε ν'αλλάξει, και πλέον όπως αντιμετωπίζεται ένας τέτοιος παραβάτης στο εξωτερικό, έτσι θα αντιμετωπίζεται και εδώ...χωρίς πολλά πολλά, χωρίς δικαιολογίες που δεν πιστεύει κανείς.
προσωπικά δεν μ'ενδιαφέρει το θέμα, ούτε και μπορώ να μιλήσω, μιάς και παλαιότερα υπήρξα τέτοιος παραβάτης με το κόμπακτ που είχα. οπότε θα ήταν λάθος μου να κάνω τώρα τον ηθικό, εφόσων στο παρελθόν έχω κάνει και εγώ την ίδια πονηριά.
απλά το αναφέρω για κάποιους που μπορεί να την πατήσουν απο μία αγγελεία. και μόνο το τρέξιμο και το αγχος φτάνει νομίζω για να σκεφτούν να αλλάξουν ή κατεβάσουν μια αγγελεία.
Κινητήρας χωρίς νούμερα και παραστατικά = ΕΓΚΛΗΜΑ.
Τέλος και δεν υπάρχει παραπάνω κουβέντα για αυτό.
Είναι καλό οταν παίρνουμε φθηνά το τροπετάκι, αλλά είναι άσχημο όταν κλαίμε το αμάξι μας επειδή υπάρχει "ζήτηση" στα Μ3 τελευταία.
Οποιος αγοράζει αυτοκίνητο με πλανισμένα νούμερα είναι ΚΛΕΠΤΑΠΟΔΟΧΟΣ και τελειώνει το θέμα.
Τώρα στο θέμα των αδήλωτων, το έχουμε κουβεντιάσει και το έχουμε αναλύσει με το παραπάνω.
Αλλά κανονικά οταν πηγαίνουμε να δούμε αυτοκίνητο με χαραγμένο μπλοκ, πρέπει κανονικά εμείς οι ίδιοι να φωνάξουμε την αστυνομία.
Αυτά απο εμένα που κλαίω το 2ο σηκωμένο αμάξι στην καρΓιέρα μου.
Εχεις απολυτο δικιο, αυτο δεν σηκωνει ΚΑΝ συζητηση και ειναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
Απλως η συζητηση εδω επροκειτο για κανονικα αγορασμενα τροπετα κιν/ρες κλπ.
Αν μιλαμε για παραποιημενους αριθμους κλπ, το θεμα παιρνει αλλη τροπη εντελως και δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος και νοημα να συζηταμε το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.
Μισό,ο νόμος εχει αλλαξει.
Δε μπορείς απο 1,6 να πας στα 3000+ κυβικά ακομα και αν έχεις χαρτιά .
Ο νόμος επιτρέπει αύξηση 25% αν δε κάνω λάθος .
Αν λοιπόν κάποιος σε σταματήσει και σε τσεκάρει γιατι κάνει και μπαμ απο τετρακυλινδρο σε εξακυλινδρο τι θα κάνεις;
Α Οκ.
σωστά.
Οταν εχεις κανει μετατροπη και δεν την εχεις δηλωσει,σε περιπτωση ατυχηματος η ασφαλιστικη δεν σε καλυπτει.Δεν μπορω να καταλαβω με πολλους που βλεπουν τοσο χαλαρα ενα τοσο σημαντικο θεμα.Ειναι ουσιαστικα σαν να οδηγας ενα ανασφαλιστο οχημα! Αν υπαρξουν και θυματα εκει τον ηπιες κανονικα! Θα χαλασω εγω την ζωη μου και την ζωη καποιου αλλου για να εχω μια fake 330 η Μ3? Δεν σφαξανε...Μαγκια ειναι να ΜΠΟΡΕΙ καποιος να εχει το 330 η το Μ3 και οχι η πονηρια του Ελληνα που κυκλοφορει παρανομα γτ θελει να το παιξει γρηγορος,αλλα η αδεια να λεει 1600! Ειμαι υπερ της μετατροπης,αλλα της νομιμης μετατροπης και της σωστης δουλειας.Δεν θελω να θιξω κανεναν,προς Θεου,απλα ζωντας πολλα χρονια στο εξωτερικο αυτα τα περι μετατροπης κλπ εδω δεν υφιστανται ποσω μαλλον και αδηλωτης!! thumb
αυτο βρηκα....Παράθεση:
Ο κυβισμός και η πραγματική ισχύς του νέου κινητήρα θα πρέπει να προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής του αυτοκινήτου για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου, ή να περιλαμβάνονται μέσα στα όρια κυβισμού και πραγματικής ισχύος που προβλέπονται από το εργοστάσιο κατασκευής, για το συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου. (Με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου).
βουρ για black series....
τροπέτο να δω που θα εβρω....
Ακριβώς. Πριν λίγους μήνες με σταμάτησαν σε μπλόκο και μόνο που δεν μου κατέβασαν και τα σώβρακα. Έγινε αηδιαστικά εξονυχιστικός έλεγχος. Μου άνοιξαν καπώ, και αφού τσέκαραν την άδεια μου ζήτησαν και τα παραστατικά αγοράς του κινητήρα και των λοιπών ανταλλακτικών που δεν δικαιολογούνταν απο το συγκεκριμένο σκάφος. Επίσης έγινε και έλεγχος βάσει του αυτοκόλλητου του εξοπλισμού με επαλήθευση με τον αριθμό πλαισίου στην άδεια, αλλά και μέτρηση ηχορύπανσης και καυσαερίων. Μόνο ΚΤΕΟ που δεν με πέρασαν... (Προφανώς τα τσακάλια ήταν καλά διαβασμένα αφού κατάλαβαν ακριβώς τι ήταν το αμάξι μια φορά κι έναν καιρό... Δουλειά τους είναι θα μου πείτε..) Πάντως καλού κακού έχω πάντα μαζί μου όλα τα απαραίτητα έγγραφα της μετατροπής, μιας και που τώρα τελευταία έγινε της μόδας να ανοίγουν καπώ και να κάνουν τέτοιου είδους ελέγχους. Τώρα θα μου πείτε "Αφού στην άδεια είναι δηλωμένο κανονικά, τι τα ζητάνε όλα τα υπόλοιπα;" Στην Ελλάδα είμαστε και τα σενάρια επιστημονικής φαντασίας είναι άπειρα!!!
Το βρήκα παιδιά όλο το νομοθέτημα. Είναι στο παρακάτω λινκ.
ΕΔΩ
που εγινε αυτο το περιστατικο? μερα? νυχτα?
Όπως είπε ο Turbodog "Προφανως οταν βρεθεις με ενα κινητηρα αγνωστου προελευσεως και δεν μπορεις να δικαιολογησεις πως βρεθηκε στο αυτοκινητο ειναι πιθανον να πας αυτοφωρο για να δωσεις εξηγησεις μιας και θεωρεισαι υποπτος κλοπης η κλεπταποδοχης." To καλό ήταν ότι αυτός που έκανε την μετατροπή με είχε δασκαλεμένο γι αυτό και πάντα τα έχω μαζί μου.
Τι αυτοκίνητο έχεις ; Τι μοτέρ ; Τι έχεις δηλώσει;
πεμβέ, τσε ες ελ, ΕΛΠΑ...
κρητικοκουφάλα.
Οπως λεει ο Τομι θα σφιξουν οι κ@λοι...
Τωρα τα περι διοριας για να φερεις χαρτια,η τα περι καλης η κακης προδιαθεσης του οργανου που θα κανει ελεγχο ειναι αστεια μαλλον ,γιατι οι εντολες και οι συστασεις ειναι αυστηρες προς τα οργανα.
Παραστατικα παντα μαζι ,σωστα νουμερα στα χαρτια και στα μοτερ και καμια διαβασμενη εικονιτσα στο ντουλαπακι για τα αδηλωτα...
Προσφατα στην Καβαλας κατασχεθηκε Μ3 (ηταν σε αγγελια) και κρατηθηκε για ελεγχο ,δεν γνωριζω την καταληξη μονο το γεγονος.
thumb