Ανακάλυψα σήμερα ότι έχω κόφτη τελικής.
Δεν μου αρέσει ο ψηφιακός μου κηδεμόνας,είναι εύκολο να βγει;
Printable View
Ανακάλυψα σήμερα ότι έχω κόφτη τελικής.
Δεν μου αρέσει ο ψηφιακός μου κηδεμόνας,είναι εύκολο να βγει;
Δεν ρίχνεις ένα ψάξιμο στους επίσημους βελτιωτες;
Πόσα χλμ είδες κοντέρ;
Υπάρχουν όντως πολλοί βελτιωτες που βγάζουν μόνο το κοφτη.
270 παρα,ακριβώς δεν ξερω γιατι δεν ηταν και να βλεπω πολύ το κοντερ...
Α θέλει βελτιωτή;Πχ στην ΒΜW δεν μπορουν να στο κανουν "επίσημα" ;
Δεν θυμάμαι ποιος,αλλά είχε βάλει φωτογραφία στα 300χλμ με Μ3 Ε46.
Λογικά αυτός σίγουρα είχε βγάλει τον κόφτη και θα ξέρει να σου πει ;)
Εγω Είχα δει 277 κοντέρ στον εργοστασιακή κοφτη.
Στην BMW δεν έχω ακούσει να τον καταργούν.
Ρωτα το μελος μας m3est σιγουρα μπορει να βοηθησει.
ναι...ή ο νίκος ή ο σκανδάλης, σίγουρα μπορούν να βοηθήσουν και όχι μόνο για τον κόφτη, μιάς και ο φίλος φαίνεται πολύ ανήσυχο νιάτο...:D:D:D.
μαζί με τον κόφτη πάντως, άλλαξε και τα εσωτερικά ξύλινα τρίμ...χαλάνε τον σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου...βέβαια αυτό είναι προσωπική άποψη, οπότε πράτεις όπως αγαπάς εσύ φίλε μου...
εγω φιλε stradale θα το εψαχνα πολυ πριν βγαλω τον κοφτη τελικης μεσα στα forum-συνεργεια κτλ κτλ.....γιατι το συνηθες στην ελλαδα ειναι να βγαζουν τον κοφτη και μετα η χαρτογραφηση να βγαινει εκτος χαρτη..αρα περα απο το να βγαλουμε τον κοφτη ειναι και να χαρτογραφησουμε-να βγαλουμε μειγματα για εκει...
υγ..οταν λεω οτι βγαινουμε "εκτος χαρτη" το αμαξι διαβαζει μειγματα στα 300km/h ιδια με τα 270-275 του κοφτη τελικης!!!
Eγω ειχα βαλει προγραμματακη απο τον m3est και ολα αυτα ειναι παρελθον!!και απο καταναλωση και απο τον τροπο αποδοσης του κινητηρα και ο κοφτης εφυγε και shift light πτιν το κανω ΑLPHA N :thanks:
To CSL είναι το μόνο BMW που είχα σαν option να είναι delimited (από το εργοστάσιο).
Στα Ε60 Μ5 μπορούσες εκ'των υστέρων να τον βγάλεις (κάτι τρελό μεταξύ 1500-2000 ευρώ).
Υποθέτω στα υπόλοιπα είναι κάτι αντίστοιχο.
Στα Ε46 δεν γνωρίζω τέτοια επιλογή... οπότε πας σε έναν ειδικό (σαν τον Νίκο Αλ. aka m3est και σου βάζει μια καλή λύση).
Εγω μιας κ τα χρήματα όταν ήθελα να βγάλω το κοφτη το 2006 ήταν κοντά στη τιμή προγράμματος έβαλα τότε προγραμμα που τον περιλάμβανε κ κατάργηση κοφτη.
Σκέτα κουτάκια για αντικοφτες δεν τα συμπαθησα Ποτέ.
Δυστυχως το Μ3 δεν παιρνει ετσι ευκολα αλογα. Σκεψου οτι για 15-20 αλογα θες φουλ εισαγωγη και τελικο, με το αναλογο κοστος.
Οποτε αν δεν το κηνυγας σε τελικες κρατα το οπως εινια, μεχρι να αποφασισεις να κανεις ολοκληρωμενα τη δουλεια
Το ήξερα από πριν, δεν έχω σκοπό να το πειράξω μοτερικά,μου φτάνει όπως είναι.
Με ανάρτηση στήσιμο θέλω να ασχοληθώ.
Και το E85/E86 Μ έβγαινε με de-limiter στη Γερμανία εάν έκανες ενα driving course.