Καλησπερα παιδια και Χριστος Ανεστη.
Θα ηθελα αν μπορειτε -και οσοι γνωριζετε- να με βοηθησετε στο που μπορω να αγορασω η' ακομα καλυτερα να φτιαξω μπλοκε για μια coupe Ε46 318ci κατασκευη του 2004 (facelift).
:thanks:
Μανος.
Printable View
Καλησπερα παιδια και Χριστος Ανεστη.
Θα ηθελα αν μπορειτε -και οσοι γνωριζετε- να με βοηθησετε στο που μπορω να αγορασω η' ακομα καλυτερα να φτιαξω μπλοκε για μια coupe Ε46 318ci κατασκευη του 2004 (facelift).
:thanks:
Μανος.
Για αγορά δεν ξέρω αν σε συμφέρει φίλε μου. Για παράδειγμα quaife για 318 Ε46 πας 727 λίρες χωρίς μεταφορικά και VAT!!!!
Για φτιαχτό δεν θα το επιχειρούσα προσωπικά.
Δυστηχώς τα 4 κύλινδρα,ειδικά τα Ε46 είναι τελείως στην αφάνεια στον τομέα της βελτίωσης...
Επίσης ανάλογα και τη χρήση!Εχω φίλο με Ε46 που το κόλλησε το διαφορικό με κόλληση,γιατί το έχει για fun car και δεν τον νοιάζει όποτε σπάσει ;)
Για σίγουρη και όχι ακραία λύση,τουλάχιστον για quaife είναι πολλά τα λεφτά και δεν αξίζει κατά την άποψη μου.
Ναι για Quaife ουτε συζητηση.
Με τον Βirds ειχα μιλησει παλιοτερα που εψαχνα για Ε92 μπλοκε και ειχε την λυση. Αλλα τωρα για την 46αρα δεν διαθετω τοσα χρηματα. Ψαχνω μια σχετικα οικονομικη λυση μονο για παιχνιδι, οχι εξειδικευμενα πραγματα, δεν αξιζει, 4κυλινδρο ειναι.
Σε καποιο φορουμ που συζητουσαν για ντριφτ , εξυμνουσαν καποιον στην Θεσσαλονικη που φτιαχνει μπλοκε για αγωνιστικα , δεν συγκρατησα το ονομα του ομως. Φτιαχνει ελεγαν γραναζωτα τυπου τορσεν σε πολυ προσιτες τιμες.
Εγω ειμαι Αθηνα ομως, πιασ'το αυγο και κουρευτο που λενε :)
Eντάξει δεν είναι και τόσο τραγικό που είναι Θεσσαλονίκη!Αν οι τιμές του είναι λογικές και η δουλειά σωστή ;)
Eννοειτε πως οχι , δεν μπορουμε να τα εχουμε ολα.
Το θεμα ειναι ποιος ηταν , εχω φαει το google ... ειδες καμμια φορα , οταν βρισκεις κατι πρεπει να το σημειωνεις καπου γιατι ποτε δεν ξερεις ποτε θα χρειαστει.
υ.γ.Κολλητο διαφορικο δεν ειχα ποτε , ειναι απανθρωπο εχω ακουσει.
Να ρωτήσω λίγο ... τι θα σε ωφελήσει να αλλάξεις διαφορικό ??
για να μην πολυλογώ
https://www.youtube.com/watch?v=0FQHW3q9v1s&gl=US
Mετα απο 15 RX7 , 2 RX8 , 2 E36 Μ3 , 3 E46 M3 ... με τρελλαινει να σπινιαρει ο ενας τροχος οταν θελω να παιξω λιγο ... εστω και με το 4κυλινδρο :original:
Επι της ευκαιριας να και το αυτοκινητακι μου (καταραμενα τεκμηρια :hystericalbs1: )
https://i232.photobucket.com/albums/...s/DSC01101.jpg
Το αμάξι το έχει μόνο για αλάνες και drift,δεν το κινεί καθημερινά και σίγουρα είναι επικίνδυνο για καθημερινό.
Απ'οτι μου είχε πει το είχε κολλήσει με αργκόν και το διαφορικό το κατέβασε απο το αμάξι thumb
(μπορεί να γίνει αυτή η δουλειά και πάνω στο αμάξι???:p)
Αυτό είναι απο άλλο φόρουμ αλλά το ποστάρω επειδή είχε πολύ πλάκα :D
https://img840.imageshack.us/img840/...5082010800.jpg
Ο Γκατζελακης κανει καλη δουλεια(ρωτα το μελος Klpc εδω μεσα,εχει τετοιο διαφορικο φτιαχτο) αλλα αν θυμαμαι καλα,η ολη δουλεια παει κανα 600αρι....Με λιγα παραπανω παιρνεις Quaife με εφ'ορου ζωης εγγυηση.....Εγω ζητησα το VIN σου για να δω αν ταιριαζει μονο το γκρουπ,απο καποιο αλλο μοντελο,πχ ενα Ε36,Ενα Ε39 κτλ....Ισως να σου βγει πιο φτηνα να βρεις ενα εργοστασιακο μεταχειρισμενο μπλοκε,μ'αυτο τον τροπο....Απ'την αλλη αν δεν το'χεις για καθημερινο,κολλα το...μια χαρα θα'ναι!
Για 600 δεν λέει με τίποτα...:(
Πόσο κάνει ο κεφτές αυτήν την στιγμή; Βγαίνει για μικρό καβούκι ;
από τα 600 του γκατζελάκη στα 1300 του birds είναι λίγο παραπάνω;
τα γιούρος δεν είναι στραγάλια
τώρα που πλησιάζει ο καιρός να βάλω κι εγώ, 1300 δε δίνω με τίποτα
Εγω λέω να μαζέψουμε λεφτά και να το βάλω εγώ. Άμα αντέξει πάνω μου ... Όλα καλά
Περιπου 1000-1100 ευρω βγαινει με μεταφορικα και ΦΠΑ Αγγλιας(εμενα μου'χε βγει 1040 για την ακριβεια).....Παιζει ρολο η ισοτιμια....
Σημερα πχ οι 747 λιρες με 0.82 τη λιρα,+ΦΠΑ Αγγλιας βγαινει 1057 Ευρω+μεταφορικα 40 ευρω περιπου,βγαινεις στα 1100...Αλλα κι εφ'ορου ζωης εγγυηση....και μεγαλες διαφορες στη λειτουργια του σε σχεση μ'ενα απλο Torsen....
σε ποιό site βρήκες την τιμή;
στο https://www.birdsauto.com/ για το δικό μου λέει 850 λίρες χωρίς φπα και αποστολή
Εγω απαντησα για το Ε46 του φιλου που ξεκινησε το thread....Δεν ξερω τι αμαξι εχεις εσυ αλλα οπως θα παρατηρησες ηδη,και η Quaife δεν εχει ιδια τιμη για ολα τα μοντελα της...Πιθανον και ο Γκατζελακης να ζητησει περισσοτερα για το δικο σου λογω καποιων ακριβοτερων ανταλλακτικων(πχ ρουλεμαν)....Αξιζει να τσεκαρεις και τις 2 λυσεις παντως...Εγω παντως εχω Quaife 2.5 χρονια τωρα και ειναι υποδειγμα αντοχης και λειτουργιας!!
Εχω αλλαξει 47 αυτοκινητα εως τωρα , δεν ειμαι μαντρας, ειμαι ιδιωτης με μεγαλη λοξα οχι χρημα για πεταμα, το τονιζω αυτο ... για να μην παρεξηγηθω. Εχω στερηθει και εχω στερησει την οικογενεια μου απο βασικα πραγματα για να κανω το κεφι μου *για να μην το πω αλλιως.
Τωρα ομως με τα τεκμηρια τα κεφαλια μεσα , οσο επαιξα , επαιξα.
Rx7 ειχα απο το΄99 μεχρι και πριν ενα μηνα που πουλησα το τελευταιο μου ... και μου λειπει ηδη παρα πολυ ο ροτορας ... αμα ειναι και τουρμπατος δεν βρισκει ευκολα αντιπαλο ...οσα και να ειναι τα κυβικα του αντιπαλου :original:
Τελος παντων την συγκεκριμενη 46αρα την αγορασα γιατι ειχε μια τιμη "εποχης", ειναι σε κατασταση βιτρινας και αγοραζω συνηθως με το συναισθημα ...
ε, και αυτη μου εκανε κλικ οταν την ειδα. thumb
Μολις αρχιζουν να φτιαχνουν λιγο τα πραγματα θα παρω 92αρι Μ3 (αν εχει μεινει κανενα και δεν τα εχουν στειλει στο εξωτερικο οι μαντραδες μας).
Θα καταθεσω πινακιδες αυθημερον και θα το εχω να κανει παρεα διπλα στην αμερικανα μου μεχρι να ισιωσουν εντελως τα πραγματα στην χωρα .... εχω υπομονη εγω, ειμαι περιεργος ανθρωπος, οσοι με γνωριζουν προσωπικα ξερουν τι πεισματαρης ειμαι :thumbsup:
Τυπου τορσεν με γραναζια ειναι προτιμοτερο απο δισκατα που εχουν φθορα και απαιτουν και ειδικες βαλβολινες. Δεν ειμαστε για αγωνες και πιστες με το 4κυλινδρο ... χαχαχχαα!
Ευχαριστω οσους βοηθανε στο θεμα.
Το Quaife ειναι Τορσεν με συνεχως μεταβαλλομενη εμπλοκη,παντα με γνωμονα τη μεγιστη δυνατη φορτιση του πισω αξονα και μπορει να στειλει μεχρι και 80% της ροπης στον τροχο που την εχει αναγκη...Του Γκατζελακη ειναι γραναζωτο τορσεν παλι που κλειδωνει 0% εως ποσοστο προφορτισης..πχ 50%,απ'ευθειας χωρις ενδιαμεσα σταδια,σαν τα δισκατα.Επισης δεν ειναι 1.5 δρομων αλλα ειτε ενος ειτε 2 δρομων,αρα στο αφημα του γκαζιου ειτε θα γινεται ελευθερο,ειτε θα φρεναρει(μπλοκαρει) κατα το ποσοστο προφορτισης....Ειμαι σιγουρος οτι του Γκατζελακη γινεται ελευθερο(πιο ευκολο για τον μεσο οδηγο,μακαρι να'ταν παρων να μας το επιβεβαιωσει).Το Quaife στο αφημα του γκαζιου,ξεμπλοκαρει σταδιακα κανοντας το εξαιρετικα προβλεψιμο και ευκολο στο πατα-ασε του γκαζιου....
Ο,τι πληρωνεις, παιρνεις..
Και για να το πληρωσεις 1 φορα, κανε υπομονη αν δεν εχεις τα χρηματα και παρε Quaife αν βγαινει για το αμαξι σου. Χαμενο δεν παει, το βγαζεις και το πουλας την ιδια μερα.
το παλικάρι που το έχει βάλει λέει άλλα εδώ
Αρχικό μήνυμα απο kplc16 Εμφάνιση μηνυμάτων
εως 30...40% στο ασε γκαζι
εως 80% στο πατα γκαζι
Τα ποσοστα αυτα δεν ειναι μονιμα
Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του
Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.
Τωρα στη βροχη τι κανει; αυτη ειναι καιρια ερωτιση.
Αν ειναι η ασφαλτος σαπουνι, πατας τερμα γκαζι, κι αφηνεις αποτομα συμπλεκτη στις αλλαγες εκει η πανηγυριζεις η ξαφνιαζεσαι. Το αμαξι ομως δε θα το χασεις.
Το συγκεκριμενο που φοραω εγω εχει παρομοια συμπεριφορα με quaife.
To αυτοκινητο πλεον ειναι ποιο ελεξιμο απο οτι πριν το τοποθετησω.
Η φιλοσοφια του ειναι να σε επαναφερει σε σωστη τροχια κι οχι να σε στειλει στο χαντακι.Τις ταρζανιες που κανω πλεον το ελευθερο δε τις συχωρει!
Για δες και αυτη τη περιπτωση (Phantom Grip LSD) https://www.azet.gr/products.asp
Βεβαια δε ξερω αν ειναι καλο τι και πως αλλα υπαρχει ως λυση.
Εχω μιλησει με τον Kplc16,κατα κοσμον,Νικο και το συζητησαμε το θεμα...Εμενα με παραξενευει ομως το εξης:
<<''Για ενα Ε46 που ειναι 1400+ κιλα και κατω απο 250hp ειναι απιθανο να καταφερεις να το κανεις αυτο το διαφορικο να δουλεψει στα ορια του
Τωρα εγω με 1400+ κιλα, 231hp kai 255/35/18 το κλειδωνω μονο οταν το επιδιωκω κι οχι παντα.''>>
Αυτο δεν παιζει με τιποτα να'ναι σαν το Quaife,πιο πολυ μου θυμιζει Τορσεν χωρις προφορτιση....Δεν το'χω οδηγησει ομως οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.Ειπα ομως και πριν,οτι καλο θα'ταν να βλεπαμε μια φωτο εσωτερικα της κατασκευης του Κου Γκατζελακη,καθως και μια επιβεβαιωση των ποσοστων κλειδωματος στο πατα και στο ασε....
Κάτι σχετικό απο παλιότερα https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=10908 ;)
και απο άλλα φόρουμ για τον Γκατζελάκη
https://www.puntogt.gr/index.php?topic=1112.75Παράθεση:
Και εδω στην Καστορια φτιαχνει ο Γκατζελακης με γραναζια οχι δισκακια και το κανει οπως το θελει ο καθενας.Εχει κανει παρα πολλα και σχεδον ολα τρεχουν σε αγωνες.Τον ρωτησα για το gt και μου ειπε 1200...αλλα ειναι πολυ δοκιμασμενο και δε παθαινει τιποτα..αυτα απο Καστορια https://www.puntogt.gr/Smileys/default/smile.gif
Mπλοκέ Γκατζελάκη
https://www.4ty.gr/content/merchants...1_PICT0053.JPG
Kαι περισσότερα Infos https://www.4ty.gr/utf_index.php?p=merchant&id=9411
Διαβαζοντας τωρα το παλιο θεμα,παρατηρησα οτι ο Kplc16 αναφερει οτι ο Γκατζελακης αλλαζει ολα τα σωθικα του γκρουπ,αρα ενδεχεται να'ναι και 1.5 δρομων το μπλοκε του....αρα ισχυουν τα ποσοστα στο πατα-ασε....Ελπιζω να'χω τη χαρα να το οδηγησω καποια στιγμη....Σε γενικες γραμμες παντως,μονο θετικα σχολια εχω ακουσει για τις δουλειες του Γκατζελακη :)