Θα ηθελα γνωμες για αυξηση ιπποδυναμης με την χρήση NOS.
Εχει κανεις εμπειρία σχετική με τετοιο συστημα για καθημερινη χρήση , αξιοπιστία , κόστος , service ή επισκευές????
Printable View
Θα ηθελα γνωμες για αυξηση ιπποδυναμης με την χρήση NOS.
Εχει κανεις εμπειρία σχετική με τετοιο συστημα για καθημερινη χρήση , αξιοπιστία , κόστος , service ή επισκευές????
Για κοιτα εδω για αρχη!
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=126
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=171
Ο Σερίφης φόραγε, αν θέλει μπορεί να μας πεί 1-2 πράγματα.
Δηλαδή, το πας για 550 άλογα αν έχω καταλάβει;
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε? Τι βλέψεις εχουμε?
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες . Ειναι πολυ αναλυτικές και κατατοπιστικές.
In vivo ομως τι γίνετε?
Η αξιοπιστιά της μηχανής πόσο επιρεάζεται (σε "λογική" χρήση!)?
Τα περιφεριακά της μηχανής έχουν ανοχές στην αυξηση της απόδοσης?
Συνεργεία με γνώσεις στο θέμα και οχι με πειραματισμούς έχουμε εντός Αττικής?
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΙΣ
Παρακαλείται ο Vintage Drag-Master, κος Σερίφης να προσέλθει στην είσοδο...
ΦΟΥ ΦΟΥ ΕΝΑ ΔΥΟ...
Οτι επέμβαση και να κάνουμε περιορίζουμε την αξιοπιστία της μηχανης! Ακόμα και ενα απλο προγραμμα να βαλουμε ...ζοριζουμε παραπάνω ,οπως και να το κανουμε! Το θέμα είναι ο επιπλεόν φόρτος που βάζουμε στο μοτέρ μας να μην είναι τοσο μεγάλος ωστε να επηρεάσει δραμματικα τον χρόνο ζωής ,αλλα και της γενικότερης αξιοπιστία του!
Με ένα κιτ υγρού τύπου μπορείς στα σίγουρα να πάρεις τα 100 άλογα που ζητάς και σχετικά άνετα λόγω του μεγάλου κυβισμού! Αν η εγκατάσταση ,γίνει με προσοχή (σε σημεία που αναφερω) ,πάνω στο δυναμόμετρο για ανάλυση των καυσαερίων, δεν γίνουν περικοπές σε χρήσιμα gadgetακια ...βλέπε κουβέρτες ,παράλληλα εγκεφαλάκια και τα σχετικα...Και όλα αυτα σε συνδιασμο με μία λελογισμένη χρηση...δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα!