-
[E92 M3] 400 hp @ the wheels
-
FUEL 91 octane???? :shok::shok::shok::shok:
-
Εχει ακουστει οτι τα 92αρια Μ3 εχουν μια ταση οι μπιελες τους να θελουν να βγουνε προς τα εξω. Ειναι αληθεια αυτο η ειναι απλα ραδιο αρβυλα?
-
-
Speechless, the sequel...
-
γιατί μου φαίνονται υπερβολικά τα 50 άλογα κέρδος τροχό;
πρόγραμμα,φίλτρο,τροχαλίες ???
-
ετσι νομιζω και εγω!!
του λουρμπα ισως το καλυτερο μ3 ε92 στα στεκια ηταν νομιζω 385 ροδα!!
με εισαγωγη-ακραποβιτς-προγραμμα δημητριαδης και 100αρα!!!
15 ροδα για ατμοσφαιρικο ακουγοντε πολλα!!
αλλα οπως ολοι ξερουμε δυναμομετρο με δυναμομετρο εχει διαφορα!!!thumb
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
billarasm3
ετσι νομιζω και εγω!!
του λουρμπα ισως το καλυτερο μ3 ε92 στα στεκια ηταν νομιζω 385 ροδα!!
με εισαγωγη-ακραποβιτς-προγραμμα δημητριαδης και 100αρα!!!
15 ροδα για ατμοσφαιρικο ακουγοντε πολλα!!
αλλα οπως ολοι ξερουμε δυναμομετρο με δυναμομετρο εχει διαφορα!!!thumb
Ετσι ακριβως ειναι Βασιλη!thumb
Και εμενα μου κανει καπως το που τα βρηκε ο τυπος τοσα αλογα...:shok:
Αν το κερδος απο τις τροχαλιες ειναι τοσο μεγαλο,τοτε ειναι must για ολους τους κατοχους Ε92 Μ3!Τι να πω...
Καταρχην το γεγονος οτι ειναι 400whp σε Dynojet δυναμομετρο,παει να πει πως σε Mustang ειναι τουλαχιστον 20whp λιγοτερο(απο οσο γνωριζουμε με τις συγκρισεις που κανουμε εδω στην Ελλαδα).
Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ;:think: Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...
-
το ότι τα ελληνικά προγράμματα είναι κατά 99,9 % για τον @@ δλδ δεν το σκέφτεσται σαν ενδεχόμενο???
παιδιά...πραγματικά αν δείτε δουλειά σε πρόγραμμα απο έξω απο σοβαρό προγραμματιστή, θα αναθεωρήσετε για τα ελληνικά μαστόρια.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Karizma Z4
Ετσι ακριβως ειναι Βασιλη!thumb
Και εμενα μου κανει καπως το που τα βρηκε ο τυπος τοσα αλογα...:shok:
Αν το κερδος απο τις τροχαλιες ειναι τοσο μεγαλο,τοτε ειναι must για ολους τους κατοχους Ε92 Μ3!Τι να πω...
Καταρχην το γεγονος οτι ειναι 400whp σε Dynojet δυναμομετρο,παει να πει πως σε Mustang ειναι τουλαχιστον 20whp λιγοτερο(απο οσο γνωριζουμε με τις συγκρισεις που κανουμε εδω στην Ελλαδα).
Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ;:think: Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...
φιλε μου έχεις κάνει κάποια λάθη εδω...
το Μ3 δεν κερδίζει απο το στροφάρισμα..
το Μ3 παίρνει απο σωστό ignition & vanos timing και απο το ΣΩΣΤΟ καύσιμο..
οτι είπε ο θωμάς πάντως ισχύει και το αμάξι μου είναι τρανταχτό παράδειγμα.
οσο για το mustang εδω τι να πώ...μπορεί να ήμουη η εξαίρεση...μπορεί...
-
-
πάντως και με κάποιον άλλο που είχα μιλήσει τηλεφωνικά ο οποίος έχει κάνει πρόγραμμα έξω, μου είπε πως το αμάξι του δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση σε σχέση με τον τρόπο που δούλευε με κάνα δυο ελληνικά προγράμματα που είχε κάνει.
προσωπικά για μένα, θεωρώ πως 15 άλογα σε ένα μοτέρ σαν το 92άρι με πρόγραμμα απο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ, είναι πολύ λογική διαφορά σε σχέση με ένα άλλο που έχει σκαλιστεί στην ελλάδα.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
GiannisRob
μάλιστα...
τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Karizma Z4
Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ;:think: Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...
+100000 ο ηχος εκει ψηλα ηταν αλλου!!!
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
NICK_M3
φιλε μου έχεις κάνει κάποια λάθη εδω...
το Μ3 δεν κερδίζει απο το στροφάρισμα..
το Μ3 παίρνει απο σωστό ignition & vanos timing και απο το ΣΩΣΤΟ καύσιμο..
οτι είπε ο θωμάς πάντως ισχύει και το αμάξι μου είναι τρανταχτό παράδειγμα.
οσο για το mustang εδω τι να πώ...μπορεί να ήμουη η εξαίρεση...μπορεί...
νικο συμφωνω μαζι σου τα εχουμε πει και απο κοντα 1000φορες!!
αλλα για εμενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος οπου του λουρμπα
εκανε τουμπες!!!
βεβαια νομιζω πως δεν εχουμε δει κανενα 92αρι απο προγραμματιστη του εξωτερικου!!
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
billarasm3
νικο συμφωνω μαζι σου τα εχουμε πει και απο κοντα 1000φορες!!
αλλα για εμενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος οπου του λουρμπα
εκανε τουμπες!!!
βεβαια νομιζω πως δεν εχουμε δει κανενα 92αρι απο προγραμματιστη του εξωτερικου!!
Οσα ηταν "κονσερβα" προγραμμα παντως,τα ειχαμε δει τι παθαιναν...
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Karizma Z4
Οσα ηταν "κονσερβα" προγραμμα παντως,τα ειχαμε δει τι παθαιναν...
για πες καμια λεπτομερια!!
τι προγραμματα φοραγαν τι περιφεριακα και με τι αποτελεσματα!!
παντως ειχα χασει την μπαλα μολις με ειχε παει βολτα!!
παλευε να βρει προσφηση στο οχ 1η-2α
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
μάλιστα...
τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
κι ομως θωμα χωρις να ξερω ακριβως τους λογους κλπ ξερω για οχι ενα και δυο μοτερ που σπασανε τα οποια δεν ηταν κομπρεσαρισμενα αλλα δεν γνωριζω και τις αιτιες δλδ αν ηταν απο λαδια απο τρελο καψιμο κλπ.παντως σπανε.....
-
σώπα ρε. εγώ ακόμα δεν έτυχε ν'ακούσω κάποιο συμβάν για 92άρι.
το ότι θα υπάρχουν μοτέρ που έχουν κάνει κράου, όλο και κάποια θα υπάρχουν. απλά είναι απολύτως σίγουρο πλέον, ότι τα 92άρια δεν έχουν τα θέματα που είαν τα 46άρια, που είχε βουήξει ο τόπος για τα κουζινέτα.
-
Παράθεση:
Αρχικό μήνυμα απο
Thomelef
μάλιστα...
τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
Πιστεύω τα είπες όλα....thumb