οταν κανουμε αναβαθμιση φρενων σε τεραστια δαγκανα χρειαζεται απαραιτητα να αλλαξουμε και την αντλια φρενων με μεγαλυτερη η οχι για να μπορει να ανταπεξερχεται σε μεγαλυτερη πιεση των υγρων φρενων στα εμβολα?
Printable View
οταν κανουμε αναβαθμιση φρενων σε τεραστια δαγκανα χρειαζεται απαραιτητα να αλλαξουμε και την αντλια φρενων με μεγαλυτερη η οχι για να μπορει να ανταπεξερχεται σε μεγαλυτερη πιεση των υγρων φρενων στα εμβολα?
οχι αρη δεν χρειαζεται!
εμενα το αμαξι μου ηταν 16αρι
εβαλα φρενα μ3 ε46 με την μαμα τρομπα τα οποια δουλευαν αψογα.
τωρα φοραω εξαπιστονα μπροστα και τατραπιστονα πισω με την ιδια τρομπα
και αυτα εξακολουθουν να δουλευουν αψογα!
Εξαρταται...
Το εμβολο της αντλιας με μικροτερη διαμετρο διδει μεγαλυτερη πιεση αλλα η διαδρομη του εμβολου μεγαλωνει...μαθηματικα και γεωμετρια!
ηθελα να το παιξω οτι καταλαβα αλλα δεν θα πιανε μαλλον...
καντο πενηνταρακια ρε Μανο χρειαζεται η οχι?
Σε ερωτηση στην wilwood για το κιτ -δαγκανα δισκος σωληνακια πλακετα- η απαντηση ηταν πως οχι δεν χρειαζεται τρομπα για Μ3.
Για τα υπολοιπα αυτοκινητα δεν γνωριζω.
Και γω στο Ζ που εχω φρενα απο csl μπρος και απο ΜΖ3 πισω δε χρειαστηκε να αλλαξω
και ο θωμας που εβαλε galfer εξαπιστονα μπροστα κ τετραπιστονα πισω
δεν αλαξε αντλια!
Εμένα αλλού πήγε το μυαλό μου και δε κατάλαβα με σιγουριά, να αλλάξει ή όχι;;Παράθεση:
Το εμβολο της αντλιας με μικροτερη διαμετρο διδει μεγαλυτερη πιεση αλλα η διαδρομη του εμβολου μεγαλωνει...μαθηματικα και γεωμετρια!
Προφανώς δε χρειάζεται, οπότε θα είμαστε 100% κομπλέ;
(Για να ξέρω αν θα μπω στα Μέγαρα)
και ο pilot στο Μ3 φοραει 8πιστονα d2 και δεν χρειαστηκε να αλαξει αντλια!
Κακο δεν κανεις αν αλλαξεις Αρη.. και η μαμα φτανει ομως.
Σας ευχαριστώ πολύ με τη σειρά μου για τις απαντήσεις σας...:thumbsup::thumbsup: Μόλις μου λύσατε την ίδια απορία που είχα κι εγώ περι αντλίας φρένων μιας και θα βάλω μεγαλύτερα φρένα απο M3(hades7) :whistle::whistle: και σώσατε το forum απο ένα καινούριο post...:thanks:
Ειναι πολυ απλο.
Να δωσω ενα παραδειγμα..πιεστε με τη παλαμη ανοιχτη ενα μεγαλο κομματι φενιζολ...μετα πιεστε μονο με το κ0λοδαχτυλο το φενιζολ...Με ποιον απο τους δυο τροπους θα ανοιξουμε τρυπα??? Το πειραμα για καλυτερη κατανοηση μπορει να πραγματοποιηθει και στο γυναικειο σωμα για τους δυσπιστους!
τελικα συμβουλευτηκα τον μηχανικο μου και μετα απο ενδελεχη ερευνα στο ιντερνετε καταληξαμε στην παρακατω λυση τρομπας φρενων για maximum αποδοση, φανη για κοιτα και συ μηπως εχω κανει λαθος στον κωδικο ανταλακτικου λεω να την βαλω στην οροφη με σχαρα αεροδυναμικη
https://www.ergaleioagora.gr/images/einhell/4171341.jpg
Mήπως είναι μικρή; Δεν μου γεμίζει το ματι
απο την στιγμή που μιλάμε για κλειστό κύκλωμα κυκλοφορίας υγρού, μια χαρά κανει το μαμά...
ρε συ ειναι μεγαλη η δαγκανα
https://lh5.ggpht.com/_aA88IKJ93NU/T...umb%5B1%5D.jpg
οχι θωμα δεν παρατηρησα κατι απλα καποιος μου ειπε οτι μηπως δεν μπορει να ανταπεξελθει η αντλια σε τοσο μεγαλη δαγκανα ?γιατι οντως ειναι τεραστια μιση φορα παραπανω απο κ-sport kai galfer 6 pot που ετυχε να εχει εκει και τις εβαλα διπλα διπλα και ετσι ρωτησα εδω γιατι δεν ηξερα τι να του απαντησω
Μανο οσον αφορα το πενταλ του φρενου δεν παρατηρησα καμοια αλλαγη με πριν ουτε στην διαδρομη του πενταλ ουτε στην ασκηση δυναμης κατα το φρεναρισμα ειναι ακριβως οπως πριν
Αρη με την μικρη μου πειρα νομιζω οτι αμεση αναγκη αλλαγης της ανλτιας δεν υπαρχει,εγω φοραω πανω απο ενα χρονο τα φρενα του Μ5 χωρις να αλλαξω την αντλια και δεν εχω προβλημα.
Τωρα για το δικο σου μοντελο,καποιος που εχει κανει το ιδιο θα ξερει καλυτερα.
το μέγεθος της δαγκάνας πάντως δεν λέει τπτ...
μπορεί πχ, μια μεγαλύτερη δαγκάνα να έχει μικρότερα πιστόνια απο μια μικρότερη...
το κέλυφος σαν κέλυφος, το μοναδικό θέμα που έχει είναι αν είναι μονομπλόκ, ή όχι!!!
Μάνο, νομίζω πως δεν χρειάζεται περισσότερη δύναμη, απλά το πεντάλ θα πρέπει να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή όπως είπες!
Βασικά σε ''κλειστό'' κύκλωμα ρευστών η πίεση είναι σταθερά μεταδιδόμενη. Ο νόμος του Pascal ορίζει πως ''η πίεση σε ένα υγρό το οποίο είναι αποθηκευμένο σε ένα κλειστό δοχείο, μεταδίδεται αυτούσια προς όλες τις κατευθύνσεις και δρα στα τοιχώματα υπό γωνία 90 μοιρών.''
απλά το έμβολο της αντλίας πρέπει να κάνει μεγαλύτερη διαδρομή ώστε να εκτοπίσει περισσότερο όγκο υγρού ώστε η μεγάλη επιφάνεια των εμβόλων των δαγκανών να κινηθεί με την ίδια δύναμη..
https://img6.imageshack.us/img6/372/...elanguagen.png
Uploaded with ImageShack.us
ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος.. νομίζω πως, θεωρητικά, αυτό ισχύει..
Γιωργο σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση αλλα τωρα θα βρει ευκαιρια να μπει ο Φανης και να με ξανακραξει
εισαι τυχερος.
κατι ξεθαψα...
https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...126#post214126
Γιωργο εχεις δικιο με τη διαδρομη.
Απλα οταν τοποθετησεις μεγαλυτερο σε διαμετρο εμβολο, τοτε η διαδρομη θα μικρύνει αλλα θα χρειαζεται περισσοτερη δυναμη στο πενταλ.
Και το αντιστροφο...με μικροτερο εμβολο μεγαλωνει η διαδρομη και ελλατωνεται η δυναμη
Τρομπα....-χωρις παρεξηγηση-
Πρώτ' απ' όλα ότι, στην περίπτωση της εξαπίστονης δαγκάνας, έχουμε μεγαλύτερη «υποχώρηση» του πεντάλ απ' ότι στην τετραπίστονη, για την ίδια πάντοτε τρόμπα: ένα μέρος της διαδρομής της τρόμπας «καταναλώνεται» από το αυξημένο εκτόπισμα των έξι εμβόλων (αν έχουν μεγαλύτερη συνολική επιφάνεια από τα τέσσερα) και ένα μέρος -και εδώ είναι το σπουδαιότερο!- για να «κάτσει» ισομερώς το μακρύτερο τακάκι πάνω στην επιφάνεια του δίσκου.
Και εδώ είναι η μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις δύο σχολές: η εξαπίστονη δαγκάνα προσφέρει μεγαλύτερη «προοδευτικότητα», ενώ η τετραπίστονη μεγαλύτερη «αμεσότητα»! Διαλέγετε και παίρνετε!
απο το θρεντ του Σταθη..thumb
Αν ειναι ετσι τοτε για χρηση δρομου θα ειναι πολυ καλο. Θα εχει feeling.
Για πιστα μαλλον οχι.
Τα δικα μου ειναι εξαπιστονα-τετραπιστονα και δαγκωνουν στο μπαμ!
άρα αν τα πιέσεις πολύ σε συνθήκες πίστας μπορεί να σου ''τελειώσουν'' από θέμα διαδρομής όμως!! λέω εγώ τώρα...
Βέβαια αυτό διορθώνεται αρκετά με σωληνάκια υψηλής..
Oταν ενα εμβολο ,οπως του Μ3 για το εμπρος κυκλωμα, εμβαδου 4.9 cm2, διανύσει διαδρομη 1 cm , θα μετακινησει 4,9 cm3 υγρο.
Για την ιδια ποσοτητα (4.9cm3) ενα μικροτερο εμβολο εμβαδου 3.14 cm2 ,θα πρεπει να διανύσει 1.55 cm , δηλαδη 55mm περισσοτερο.
Αρα μικροτερο εμβολο , μεγαλυτερη διαδρομη.
Δεν τελειωνουν ποτε ρε.
Ειναι κομπλέ AP Racing με σωληνακια και μεγαλους δισκους.