Εχει δουλεψει κανενας το ΙΝΡΑ?
Ειναι μονο σε Αγγλικη εκδωση η βγαινει και σε αλλες γλωσσες?
Printable View
Εχει δουλεψει κανενας το ΙΝΡΑ?
Ειναι μονο σε Αγγλικη εκδωση η βγαινει και σε αλλες γλωσσες?
Έχω ακούσει ότι είναι παντοδύναμο...
Ωστόσο χρειάζεται ειδικό καλώδιο για να το συνδέσεις με το αμάξι που να το βλέπει σαν κεφαλή BMW...
Aγόρασες φίλε μου κάτι τέτοιο?
Yπάρχουν και πιο φτηνά πάντως με ένα κόστος που δεν ξεπερνά τα 150 ευρώ τραβηγμένο απο τα μαλλιά... https://www.ebay.com/sch/i.html?_fro...All-Categories ;)
Το θέμα είναι αν τα έχει δοκιμάσει/στήσει κάποιος,για να ξέρουμε...
Tι να το κάνεις το GT1...To inpa είναι 10 φορές καλύτερο...;)
Κάνει ότι το GT1 συν άλλα τόσα που το GT1 δεν κάνει...;)
Βασιλη γι αυτο τι θα ελεγες https://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dl...tchlink:top:en
Ξεθαβω και ρωταω για μια ενδειξη ..
Στην 1η φωτο το ΙΝΡΑ μου δειχνη αυτη την ενδειξη στον 3ο κυλινδρο οταν δουλευω με ΒΕΝΖΙΝΗ..
Στην 2η φωτο παλι μου δειχνη αυτες τις ενδειξεις οταν δουλευω με LPG ..
Ξερουμε απο εμπειρια του ΙΝΡΑ τι σημαινει η 1η φωτο??
Υποψιαζομαι μπεκ του 3ου???
Φίλε Γιώργη τα rough running values δείχνουν "σχετική σύγκριση" της γωνιακής επιτάχυνσης (rad/sec^2) σε κάθε έκκεντρο του στροφάλου... με απλά λόγια συγκρίνει τις γωνιακές επιταχύνσεις στα 4 σημεία του στροφάλου που παίρνουν "έργο-ισχύ" από τα 4 αντίστοιχα έμβολα μέσω του διωστήρα.. το dis λέει ότι τιμές σχετικής σύγκρισης από - 1.5 έως +1.5 είναι απολύτως εντός ορίων, ενώ ανάλογα με το πόσο αποκλίνεις από το -+1.5 σου λέει τι παίζει.. εσύ στον 3ο κύλινδρο είσαι αρκετά εκτός ορίων, που σημαίνει ότι ο 3ος κύλινδρος παράγει σημαντικά λιγότερο ισχύ-έργο (στη βενζίνη) σε σχέση με τους άλλους 3...
Ομολογώ οτι δεν το πολυκαταλαβα , από το μπορει να προέρχεται αυτή η διαφορα Τασσο
Sent from my ALCATEL ONE TOUCH 997D using Tapatalk
Λιάκο απώλεια ισχύος στον 3ο κύλινδρο, δηλ μειωμένη ισχύς καύσης...
Πιθανότητα να τα χει "παίξει" το 3ο μπεκ...
Γιώργη με lpg είσαι 1.85 μόνο στο 1ο κύλινδρο. Μόνο αυτός αποκλίνει από το +-1.5 και μάλιστα όχι σημαντικά.... δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή τι ακριβώς γράφει το διαγνωστικό όταν είσαι από -2.5 έως +2.5
το 1.85 δεν είναι ανησυχητικό! Αν κάνεις π.χ. αύριο το ίδιο τεστ, θα δεις ότι μπορεί να είσαι εντός ορίων!!! Το τεστ αυτό κάθε φορά σου βγάζει άλλα αποτελέσματα...
γνωρίζουμε αν με το inpa μπορούμε να προβούμε σε αλλαγές του κόφτη των στροφών;
To tunerpro δεν καλύπτει όλους τους εγκεφάλους...τα bin της μπέμπας χρειάζονται συνδυασμό αρχείων για να βγούν αλλά κυρίως ΠΟΛΥ ΔΙΑΒΑΣΜΑ...
:original: