https://www.youtube.com/user/a3energy
για να ακουσω γνωμες κ για αυτο...:whistle:
Printable View
https://www.youtube.com/user/a3energy
για να ακουσω γνωμες κ για αυτο...:whistle:
Δε κοβεις αυτες τις σκεψεις, γιατι καμια μερα σε βλεπω σε τροχια σα δορυφορο.......:hystericalbs1::hystericalb s1:
:shok::shok::shok::shok:
να ρωτησω κατι?συμφωνα με τα λεγομενα,το υδρογονο ειναι καλυτερο απο το αεριο...γιατι το θεμα δεν προσωραει??
μιλησα στο τηλεφωνο με τον τυπο.ειναι απο αθηνα και λεει νουμερα που αν ειναι αληθεια θα σταματησω να γκρινιαζω για τη τιμη της βενζινης...
με βαζεις σε σκεψεις τωρα για να καταλαβω καλα το αυτ. θα καιει την βενζινη αλλα με την χρηση του συστηματος υδρογονου θα μειωνετε η καταναλωση σημαντικα αλλα,,,,,ποσο ομως??
μου εγγυαται εως 125%........
Λοιπον αλλη μια πατεντα που την φορεσε φιλος σε focus 1.6 και κερδισε 70-80 χιλιομετρα στο γεμισμα με κοστος γυρω στα 700 Ευρω. Το συμπερασμα ειναι οτι δεν εμεινε ευχαριστημενος και ετοιμαζεται να το βγαλει και να βαλει υγραεριο μιας και τα χιλιομετρα που του ειχαν εγγυηθει δεν τα κερδισε.
Αλλο φορεσε Βασίλη αλλα να σου πω την αλήθεια βλέποντας αυτο το βίντεο
https://www.youtube.com/watch?v=br5S...eature=related
Το συμπερασμα που εβγαλα ειναι οτι ο καθενας προσπαθει να πουλησει το προιον του υποβαθμιζοντας τα υπολοιπα. Η αρχη λειτουργειας ειναι ιδια ακριβως παντως και νερο μπαινει μονο απιονισμενο λόγω αλατων. Εκανα και μια τηλεφωνικη επικοινωνια με το συνεργειο που τοποθετησε το συστημα στο Focus και μου ειπε οτι λόγω Vanos δεν θα εχω αποτελεσματα παρα μονο ενα 5% οικονομια και δεν ψαχτηκα παραπανω γιατι μου θυμισε κατασταση με τα Economy Fuel μαγνητακια . :hystericalbs1::hystericalbs1:
Συμπληρωνοντας το κιτ ξεκινησε στα 300 Ευρω και ο καθενας πουλαει οσο θελει . Το μονο θετικο ειναι οτι δεν τρυπανε πολλαπλες εισαγωγης και δεν μπαινουν δεξαμενες οπως το υγραεριο μιας και η χωρητηκοτητα του νερου που βαζεις για να γινει το υδρογονο ειναι περιπου στα 2 λιτρα και μπαινει στον χωρο του κινητηρα.
Σταθη για αυτο τι λες,,,,,,,,μουφα?
https://www.youtube.com/user/a3energy
Καλησπέρα σας.
(& συγχαρητήρια για την πολυποίκιλη θεματολογία του forum σας)
Είμαι μέλος της ομάδας a³tech-team. Θα ήθελα (εάν μπορώ,) να λύσω απορίες, σε ότι αφορά το θέμα της υδρογόνο-κίνησης ως συν-κάυσιμο.
Γεια σου Βασίλη!
Και σε ευχαριστώ!
Τα βίντεο στο σωλήνα πιστεύω ότι είναι μια καλή αρχή για συζήτηση.
Εάν υπάρχει κάποια απορία (οποιαδήποτε) θέλω να πιστεύω, ότι είμαι σε θέση να την απαντήσω.
Είναι μια καλή αρχή για ένα θέμα που πλέον μας “καίει” όλους....
Απορια. Η δεξαμενη νερου ειναι στο οχημα?
Δηλαδη με το που παραγεται παει για καυση? Και ρευμα? Απο το δυναμο?
Αρα αυξανουμε την καταναλωση για να το παραγουμε και βασιζομαστε στη μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη για να κλεισουμε θετικα.
Δεδομενου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... Υπο ποια πιεση φευγει το υδρογονο στο συστημα ψεκασμου??
Τι πρεπει να γινει για το παραγω εξω και να το βαζω σε φιαλη-τεποζιτο μετα?
Να παιρνω ρευμα απο μπριζα για την ηλεκτρολυση οχι απο δυναμο...
Εφοσον πλεον ξερουμε γιατι μιλαμε, μηπως να αλλαξουμε και τον τιτλο?
Να γινει πιο ευκολο μετα στην αναζητηση
καλησπερα και απο εμενα!!!!ο μηχανισμος παραγει οντως υδρογονο καταληλο για καυση η εχουμε νεφελωμα μικρων σωματιδιων που στην τελικη εχουμε το φαινομενο της διαστολης του οξυγονου λογω της εξατμισης του ηδρογονου κατα την καυση? (τηγανι με λαδι οταν ριχνουμε νερο)?
:thanks: για τις ερωτήσεις. Και το Καλωσόρισμα
τιμή?
Η γεννήτρια βγαίνει σε δυο “σχήματα” : “L” για εως 2000cc & “ανάποδο Τ” για εως 4000cc
Οι τιμές τους μαζί με το τροφοδοτικό είναι 240¤ και 290¤ αντίστοιχα.
Το Hyper Tuner ανάλογα με την ισοτιμία $/¤ και τις ποσότητες της παραγγελιάς κυμαίνεται από 150~195¤. οι τιμές Δεν έχουν ΦΠΑ 23%
εγγυηση?
Ναι, έναν χρόνο με απεριόριστα χιλιόμετρα. Εγγύηση καλής λειτουργίας και άμεσης αντικατάστασης ή επισκευής.
χρειαζεται καποια συντηρηση?...σερβις ιδιαιτερο?
Κάθε 6~12 μήνες ένα ελαφρύ ή κανονικό καθαρισμό. Και οι δυο καθαρισμοί είναι εύκολοι στην διαδικασία.
χρονος τοποθετησης?
Γεννήτρια: Αναλόγως το όχημα. Από 1,5 ώρα και πάνω συνήθως για κάποιον που το κάνει πρώτη φορά.
Το Tuner περίπου 1 ώρα.
Από εκεί και μετά είναι θέμα ρυθμίσεων με το Διαγνωστικό.
μπορει να αφαιρεθει αν τυχον θελησουμε?
Οι συγκεκριμένες γεννήτριες είναι οι πιο γρήγορες στην αφαίρεση και επανατοποθέτηση. Έρχονται μαζί με βάσεις – κλιπ. που κάνουν την τοποθέτηση πανεύκολη.
Η δεξαμενή νερου ειναι στο οχημα?
Η δεξαμενή νερού είναι το επάνω μέρος της γεννήτριας.
Συνήθως Θέλει επαναγέμισμα μόνο με απιονισμένο νερό, κάθε 800~1200 χιλιόμετρα.
Δηλαδη με το που παραγεται παει για καυση? Και ρευμα? Απο το δυναμο?
Εισάγετε στην εισαγωγή αέρα και τροφοδοτείται από το δυναμό. Αρα αυξανουμε την καταναλωση για να το παραγουμε και βασιζομαστε στη μεγαλυτερη θερμογονο δυναμη για να κλεισουμε θετικα.
Ενδεικτικά με τη γεννήτρια αυτή για 1800cc χρειαζόμαστε από 2,9~5,2 Α , δηλαδή το πολύ 50 watt.
Δεδομένου οτι δεν θα καιει 100% υδρογονο(η θα καιει??) μαλλον πανω απο 10% αυξηση στα χλμ δε θα δει καποιος... Υπο ποια πιεση φευγει το υδρογονο στο συστημα ψεκασμου??
Τα αποτελέσματα που μπορούμε να επιτύχουμε είναι πάρα πολύ καλύτερα και βασίζονται στην αλλαγή αναλογίας Αέρα/Καύσιμου που μπορεί να κάψει ο κάθε κινητήρας με ασφάλεια..
Το 14,7/1 δηλαδή σε ορισμένα Ford π.χ. μπορεί να ξεπεράσει άνετα το 31/1.
Το ΗΗΟ εισάγεται στην εισαγωγή αέρα.
Τι πρεπει να γινει για το παραγω εξω και να το βαζω σε φιαλη-τεποζιτο μετα?
Να παιρνω ρευμα απο μπριζα για την ηλεκτρολυση οχι απο δυναμο...
Είναι Πάρα Πολύ Επικίνδυνο το να αποθηκεύεις υδρογόνο..
Συγκεκριμένα, για έναν κινητήρα που σίγουρα ενδιαφέρει πολλούς επειδή έχει τοποθετηθεί στις σειρές 1, 3, 5, Χ3 κλπ
Στον κινητήρα Ν46Β20, valvetronic 2000cc 150ps
1. ποση οικονομία έχουμε ? (πραγματικό νούμερο παρακαλώ, αν γνωρίζετε)
2. έχουμε πτώση ιπποδύναμης? και αν ναι, πόση
3. το αυτοκίνητο βγάζει σφάλματα αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά. Θα έχουμε θέμα με αισθητήρες λ, ΝΟx κλπ? Θα έχουμε άλλα σφάλματα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου που να σχετίζονται με το σύστημα α3 και που μπορεί να μας οδηγήσουν σε ακριβές επισκευές στην αντιπροσωπεία?
4. πόσο κοστίζει με την τοποθέτηση και τον ΦΠΑ (για τον συγκεκριμένο πάντα κινητήρα)
5. με ενδιαφέρει σοβαρά το θέμα και αν το τοποθετήσω σκοπεύω να πάω για δυναμέτρηση πριν και μετά καθώς και να παραθέσω εδώ συγκεκριμένα δεδομένα για την κατανάλωση.
6. η ένδειξη του αυτοκινήτου για την κατανάλωση βενζίνης στο display, θα συνεχίζει να γράφει την πραγματική (μειωμένη πλέον) κατανάλωση ?
ευχαριστώ για τον χρόνο σας
τοτε και μαλλον δεν αξιζει καποιος να μπει στο ρισκο της εγκαταστασης του.
ενα αμαξι πχ που καιει εντος πολης 10λ/100 θα κερδιζει 1,7¤ απο καθε 100χλμ που διανυει. Στα 10.000χλμ το κερδος ειναι 170¤. Για να γινει η αποσβεση των 500+ ευρω που κοστιζει η συνολικη εγκατασταση θελουμε περι τα 25.000χλμ.
επισης το συστημα δεν ειναι δοκιμασμενο χρονια , ωστε να ξερουμε τις παρενεργειες στον κινητηρα , η τη γενικοτερη συμπεριφορα του σε βαθος χρονου. Οποτε το ρισκο της ζημιας ή της ανασφαλειας στην αξιοπιστια ειναι -κατ εμε- μεγαλυτερο απο το συνολικο οφελςο σε βαθος χρονου.
το υγραεριο που ανθει ειναι δοκιμασμενο τουλαχιστο 20 χρονια και πλεον εχει φτασει στην 6η γενια.
εχετε καποιο τμημα ερευνας ή κανετε απλα εγκατασταση ενος τυποποιημενου συστηματος?
μηπως θα ηταν πιο αποδοτικο να τροφοδοτησουμε με εξτρα υδρογονο την εισαγωγη ωστε να εχουμε οφελος? χρησιμοποιωντας μεγαλυτερο ηλεκτρολυτη και μεγαλυτερο δυναμο?
ποσα λιτρα νερου γεμιζει καθε 800-1200 χλμ? θελω να κανω υπολογισμους σε σχεση με την ενεργεια
1. πόση οικονομία έχουμε (πραγματικό νούμερο παρακαλώ, αν γνωρίζετε)
-Το ποσοστό αύξησης της αυτονομίας δεν είναι συγκεκριμένο για ΟΛΟΥΣ τους κινητήρες. Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ότι ο κάθε κινητήρας έχει διαφορετική χαρτογράφηση και Διαφορετικές ανοχές. Παρ όλα αυτά το ελάχιστο που πάντα μπορούμε να περιμένουμε είναι μια αύξηση αυτονομίας τουλάχιστον κατά 50%. (σε κινητήρες με ecu)
2. έχουμε πτώση ιπποδύναμης? και αν ναι, πόση
-Είναι θέμα ρύθμισης εάν θα έχουμε πτώση ή αύξηση. Συνήθως επιλέγουμε να έχουμε την ίδια απόδοση του κινητήρα και ελαφρώς καλύτερη.
3. το αυτοκίνητο βγάζει σφάλματα αν κάτι δεν λειτουργεί σωστά. Θα έχουμε θέμα με αισθητήρες λ, ΝΟx κλπ? Θα έχουμε άλλα σφάλματα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου που μπορεί να μας οδηγήσουν σε ακριβές επισκευές στην αντιπροσωπεία?
-Με την σωστή ρύθμιση πετυχαίνουμε να μην έχουμε απολύτως καμιά δυσλειτουργία.
Π. Χ.: Όταν αρχίσουμε να εισάγουμε ΗΗΟ στον κινητήρα πετυχαίνουμε καλύτερη καύση του μίγματος. Ο/οι “λ” το αναγνωρίζουν αυτό και η ECU στέλνει περισσότερο καύσιμο. Αυτό λοιπόν που κάνουμε εμείς είναι : ξεγελάμε τους “λ” και τους λέμε ότι όλα είναι κανονικά και μάλιστα ότι βλέπει και λίγο πιο πλούσιο μείγμα. Έτσι -ΠΑΝΤΑ μέσα στα όρια της ECU- το μείγμα μειώνετε.
Δεν Ζορίζουμε ή Παρακάμπτουμε Αισθητήρες.
4.πόσο κοστίζει με την τοποθέτηση και τον ΦΠΑ
-Επειδή οι τιμές έχουν να κάνουν και με την ισοτιμία ¤/$ που αναφέρω παραπάνω, δεν θα ήθελα να δεσμευτώ προτού οριστικοποιηθεί η απόφαση σας. Ένα σχετικά ασφαλές κοστολόγιο μπορείτε να
βγάλετε ωστόσο.
Σχετικά με την τοποθέτηση και την ρύθμιση είμαστε στο σημείο που μόλις ξεκινάμε. Ενδιαφερόμαστε για Μηχανικούς – Ηλεκτρολόγους με κάποιες σχετικές γνώσεις στα διαγνωστικά των ECU. Έτσι θα μπορούσατε να μας φέρετε σε επαφή με τον μηχανικό ή τον ηλεκτρολόγο σας και να του εξηγήσουμε από το Α έως το Ω ότι είναι απαραίτητο για την εγκατάσταση-ρύθμιση.
5. με ενδιαφέρει σοβαρά το θέμα και αν το τοποθετήσω σκοπεύω να πάω για δυναμέτρηση πριν και μετά καθώς και να παραθέσω εδώ συγκεκριμένα δεδομένα για την κατανάλωση.
6. η ένδειξη του αυτοκινήτου για την κατανάλωση βενζίνης στο display, θα συνεχίζει να γράφει την πραγματική (μειωμένη πλέον) κατανάλωση ?
-Στις περισσότερες φορές ναι, αλλάζει και η ένδειξη στο display.
Για να μην μπερδευόμαστε στην συζήτηση, όταν θέλουμε να σχολιάσουμε κάτι που είπε ο άλλος κάτω δεξιά σε κάθε πόστ έχει ένα κουμπάκι με ένα + μετά το quote.Επιλέγουμε όσα μηνύματα θέλουμε να σχολιάσουμε και στο τέλος πατάμε σε ένα απο αυτά τα μηνύματα το κουμπί quote.
Έπειτα ο σχολιασμός γίνεται πιο εύκολος και δεν μπερδεύεται κανένας...;)
Ευχαριστουμε για τις απαντησεις!
Ωστοσο (προσωπικα) θα με ενδιεφερε να το δω πανω σε ενα αυτοκινητο!
Θα μπορουσατε με πμ ή δημοσια να μας αναφερετε τοποθεσια καταστηματος , αν υπαρχει δυνατοτητα τοποθετησης απο εσας κ τελος κατι πολυ σημαντικο (θεωρω για εσας) αν υπαρχει η δυνατοτητα τοποθετησης ενος κιτ σαν προσφορα στο φορουμ μας απο εσας!
...κ εξηγω:
Σαφως η τεχνολογια του υδρογονου ειναι μια ''νεα'' πολλα υποσχομενη μεθοδος για να ελλατωσουμε τα καθημερινα μας εξοδα!
Πιστευω οτι υπαρχει ενα αρκετα μεγαλο κοινο απο τους χρηστες μας, που θα ενδιαφεροταν για αποτελεσματα απο ενα γνωστο αυτοκινητο του φορουμ μας!
Δηλαδη...
Αυτον τον χωρο τον εχουμε φτιαξει με αγαπη κ με μερακι...ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ!
Μπορει να μην γνωριζομαστε προσωπικα πολλοι απο μας αλλα ειμαστε διαδικτυακοι φιλοι που μοιραζομαστε τις ανησυχιες τα παθη κ τους προβληματισμους μας πολλες φορες ,με συνεπεια ,σαν δικτυακοι φιλοι να εχουμε αποκτησει εμπιστοσυνη ο ενας στον αλλον!
Αν λοιπον επιλεγει καποιο αυτοκινητο του φορουμ μας για τετοιου ειδους δοκιμη (κ εφοσον το θελει κ ο ιδιοτητης του φυσικα) θα μπορει να υπαρξει μια αμεση γνωμη για το αποτελεσμα η οποια θα προωθησει το προιον σας και τις πωλησεις σας!
Ειναι τολμηρο αυτο που προτεινω αλλα βασιζομενος στις απαντησεις σας κ την αποψη σας,δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι που θα σας κανει να διστασετε!
Αν το προιον σας φυσικα κανει αυτα που υποσχετε,προτεινω να αποζημιωθειτε (κατοπιν συμφωνων αποτελεσματων φυσικα με την διαφημιση σας) απο τον κατοχο του αυτοκινητου (Δεν ζηταμε δωρεα δλδ, αλλα πληρωμη εαν κ εφοσον το προιον τηρει αυτα που υποσχεται).
Οπως σιγουρα κ σεις βιωνετε, ζουμε μια δυσκολη εποχη που δεν ρισκαρουμε αγορες παρα μονο εαν ειμαστε βεβαιοι για την κινηση μας!
Βέβαια αυτη η προταση ειναι καθαρα προσωπικη απο εμενα προς εσας κ δεν αποτελει επισημη προταση απο το φορουμ μας!
Φυσικα θα μπορουσατε να την επισημοποιησετε εσεις κανοντας το στην ειδικη σελιδα που υπαρχει απο προσφορες επαγγελματιων στο φορουμ μας!
Προσφορές Επαγγελματιών-Νέα-Group Buys thumb
:thanks:
(και για του λογου το αληθες,
αν κανει το προιον σας αυτα που υποσχεται , απο μενα εχετε δυο αυτοκινητα σιγουρα)
^ πολύ προχωρημένος τρόπος σκέψης.....
αν το δουμε τοποθετημένο σε αυτοκίνητό "μας" του bmwfans δηλαδή, τότε θα προχωρήσουμε πολύ πιο εύκολα σε τοποθέτηση αντίστοιχου συστήματος. ΒΕΒΑΙΑ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΟΥΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ...
Σίγουρα υπάρχουν πολλοί που θα ενδιαφερθούν αν η συσκευή κάνει όσα υπόσχεται. (Δηλαδή: 1. δεν εμφανίζει σφάλματα στον εγκέφαλο και δεν επηρεάζει γενικότερα τη σωστή λειτουργία των μοτέρ μας και 2. υπάρχει πραγματική μείωση της κατανάλωσης της τάξης του 40% (ας μην είναι 50% ή 120% (...) )
-> μειονεκτήματα να υπάρχουν άραγε? και επίσης η τεχνολογικα προηγμενη bmw γιατί δεν το βάζει ήδη στα μοτέρ της?
ΥΓ -> αν κάνει όσα υπόσχεται, έχετε άλλο 1 αυτοκίνητο από μένα σίγουρα
εγω παιδια επιφυλασσομαι για το 50%.
να εξηγησω λιγο:
αν υποθεσουμε οτι ενας κινητηρας χρησιμοποιει μονο βενζινη τοτε το 100% της ενεργειας που μετατρεπεται σε κινηση προερχεται μονο απο τη βενζινη.
αν παμε την αναλογια σε 66% βενζινη και 33% υδρογονο τοτε η καταναλωση βενζινης πεφτει στα 2/3 της κανονικης και οντως εχουμε 50% οφελος με τα ιδια λιτρα βενζινης. Η υπολοιπη ενεργεια (δηλαδη το 33%) καλυπτεται απο το υδρογονο.
Τα προβληματα ειναι 2.
Μπορει ο εγκεφαλος του αμαξιου να ξεγελαστει ωστε να τροφοδοτησουμε τον κινητηρα με 70-30 βενζινη-υδρογονο ωστε να μην εχουμε προβλημα? Μηχανικο θεμα δεν τιθεται, αλλα ηλεκτρικο-ηλεκτρολογικο, ωστε να κανουμε τα μπεκ να ψεκασουν λιγοτερο και να μεταβαλουμε και τις μετρησεις του Λ ωστε να φαινεται στοιχειομετρικο το μιγμα ακομα και με τη χρηση λιγοτερης βενζινης λογω του υδρογονου.
Μπορουμε να παραγουμε υδρογονο με τετοιο ρυθμο ωστε να εχουμε 30% αναλογια υδρογονου στο μιγμα? Και σε αυτο επιφυλασσομαι διοτι η μετατροπη υδρογονου απο νερο εχει μεγαλο κοστος σε ενεργεια. Η ενεργεια αυτη στο αυτοκινητο θα βρεθει απο το δυναμο και τη μπαταρια. Ενας πολυ δυνατος ηλεκτρολυτης λοιπον θα τρωει τη μπαταρια και θα ζοριζει το δυναμο, αρα και θα μειωνει την αποδοση του κινητηρα με το -μικρο ευτυχως- ρυθμο που κανουν και οι κομπρεσσορες. Ομως ενα αμαξι με μικρο δυναμο σιγουρα δε θα μπορει να δεχθει μεγαλη ηλεκτρολυτικη συκσκευη αρα και να πετυχει οικονομια.
το τριτο ισως προβλημα ειναι οτι κανουμε πολυπλοκοτερο το συστημα τροφοδοσιας και λειτουργιας του κινητηρα , σε μια εποχη που ηδη εχει γεμισει με (ευπαθη) ηλεκτρικα.
Εξυπνη λυση βασιλη να γιενι δοκιμη. Εγω το δινω το αμαξι μου και δε με ενδιαφερει τοσο η αποδοση σε αλλογα αλλα η "ειδικη αποδοση" , δηλαδη η καλυτερη αξιοποιηση των καυσιμων -> πραγματικη οικονομια. 50%αυξηση της αυτονομιας ειναι 30% μικροτερη καταναλωση βενζινης. 20% μειωμενη καταναλωση βενζινης ειναι 25% καλυτερη αυτονομια. 20 μειωση καταναλωσης ειναι πολυ καλη βελτιωση, δηλαδη αντι για 8-9 λιτρα εντος πολης να καιω 6,5-7 λιτρα εντος πολης. Επιφυλασσομαι ομως αρκετα
20% μειωμενη καταναλωση σημαινει για μενα κερδος 2,5¤ για καθε 100 χλμ η αλλιως 250¤ για καθε 10.000 χλμ
30% μειωμενη καταναλωση σημαινει για μενα κερδος 4,2¤ για καθε 100 χλμ η αλλιως 420¤ για καθε 10.000 χλμ
Αρα λοιπον μπαινει και ο παραγοντας της αποσβεσης που ειπα και σε προηγουμενο ποστ. Προφανως ενα κιτ των 1000¤ για μενα δεν εχει νοημα ακομα κι αν η μειωση ειναι 30%. Ισως να εχει νοημα για αυτοκινητα με κατναλωση 12-15 λιτρα που κανουν περι τα 15.000χλμ ανα χρονο ωστε η αποσβεση να γιανι σε ενα χρονο περιπου
Βρίσκομαι στην Αθηνά.
Θα μπορούσαμε να βρεθούμε με όσους επιθυμούν ένα απόγευμα και να το δείτε σε ένα αυτοκίνητο. Να έχετε και από κοντά μια παρουσίαση και επεξήγηση όλων των επιμέρους θεμάτων. Ήμαστε ακόμα στην αρχή και περιοριζόμαστε στην κατασκευή των γεννητριών και των ηλεκτρονικών. Η τοποθέτηση είναι κάτι το οποίο δεν αναλαμβάνουμε λόγο χρόνου, είναι κάτι εύκολο σχετικά ειδικά για κάποιον μηχανικό ή ηλεκτρολόγο. Μπορώ να σας δώσω όλες τις λεπτομέρειες για μια σωστή εγκατάσταση (γραπτώς, τηλεφωνικά, Skype για “online” τοποθέτηση). Η ιδέα ενός Demo-Car είναι κάτι ιδανικό και σίγουρα κάτι που μας έχει απασχολήσει. Ξεπερνά όμως τις δυνατότητες του Μάρκετινγκ που ¤χουμ¤. Και για να γίνω λίγο πιο σαφείς το κέρδος μας είναι μειωμένο για το προϊών. ΔΥΣΤΗΧΩΣ δεν έχω την δυνατότητα να “ρίξω” στην αγορά 30~40~50 γεννήτριες (forums – καταστήματα – αντιπροσώπους κλπ.). Εύχομαι να είχα την δυνατότητα αλλά οι καιροί είναι δύσκολοι και η πλακέτα του tuner πρέπει να έρθει από Αμερική (max 10 ήμερες).
Αντί Αυτού: θα μπορούσα να δώσω μια εγγύηση επιστροφής χρημάτων.
Ο εγκέφαλος των αυτοκινήτων έχει προγραμματιστεί για να “παίζει” με την ποσότητα καυσίμου χωρίς απώλειες ισχύος. Έτσι χρησιμοποιεί αισθητήρες για την διεργασία αυτή. Θερμοκρασίας αέρα, Θερμοκρασίας ψυκτικού υγρού, Λάμδα, Μάζας ή Ποσότητας αέρα, είναι οι βασικοί αισθητήρες που έχουν “λόγο” στην κατανάλωση και τον χρονισμό.
Περισσότερη ποσότητα καυσίμου καταναλώνει κοντά στην θάλασσα τον χειμώνα και λιγότερη ποσότητα το καλοκαίρι με ζεστή σε ένα υψόμετρο 1000+ μέτρων. Το ζητούμενο λοιπόν είναι να κανείς τον εγκέφαλο να πιστεύει (ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ) ότι δεν χρειάζεται τόσο καύσιμο εφόσον πλέον το ΗΗΟ ή καλύτερα το brown gas (H, H2, O, O2, H2O & EEW (electrically expanded water)) Λειτουργεί ως καταλυτής καύσεως και όχι ως καύσιμο. Γιαυτό και δεν βγαίνει βάσει του νόμου θερμοδυναμικής. Αναλυτικά τα πάντα στο https://www.eagle-research.com/erpdf...oofs110316.pdf
Σίγουρα πάντως δεν θα προσπαθούσα να πίσω κάποιον που κάνει 5000~7000 χιλιόμετρα τον χρόνο και ήδη καίει 5~7 λίτρα στα 100.
ΥΓ. Σας :thanks: για την Φιλοξενία και τις ερωτήσεις σας.
Iδιαίτερη σημασία για εμάς θα είχε να το δουμε στην πράξη σε κινητήρα BMW κατά προτίμηση τεχνολογίας valvetronic η οποία εφαρμόζεται τα τελευταία 10 περίπου χρόνια.
Προσωπικά, σε ταξίδι έχω κάψει 6.0-6.5lts/100km πολλές φορές οδηγώντας οικονομικά και 7.5-8.0 σε πραγματικά ζωντανούς ρυθμούς οδήγησης. Πολλοί με ανάλογης τεχνολογίας κινητήρες εδώ στο forum πετυχαίνουν ανάλογες καταναλώσεις με αυτοκίνητα πιο βαριά και μεγαλύτερου κυβισμού από το δικό μου.... επομένως το κατά πόσο μας συμφέρει η μετατροπή είναι ένα θέμα....
https://www.youtube.com/watch?v=7aatHVlcr-c&feature=BFa&list=ULdyUKeiRiIAg&lf=mfu_in_order thumb
Άλλο σύστημα , αλλά ΟΚ.
Καλησπερα. Αν μπορεις πες μας κι ενα συνολικο κοστος ωστε να ξερουμε περιπου που κυμενομαστε. 300? 500? 1000? 1500?
επισης πρεπει να ξερουμε την πραγματικη του αποδοση.
Εδω πολλοι γνωριζουν το οφελος απο το υγραεριο και δεν μπαινουν στο ρισκο εγκαταστασης του.
Ποσο μαλλον οταν η τεχνολογια ειναι τοσο καινουρια ...? Αν δεν ξερουμε τιμη, αν δεν ξερουμε αποδοση τοτε γιατι να υποστηριξουμε τον εν λογω προιον?
Ενα προιον για να εχει επιτυχια πρεπει να ειναι τουλαχιστον ελκυστικο , περα απο χρηστικο. Ενα sample car θα επρεπε να το εχετε βγαλει. Επισης θα επρεπε να ειστε λιγο πιο οργανωμενοι στο να ειστε "συμβεβλημενοι" με καποιο συνεργειο. Δεν υπαρχει περιπτωση καποιος που δεν ξερει να μπει στη διαδικασια να αγορασει το προιον, και μετα να ψαχνει μηχανικο να του το εγκαταστησει. Ποσο μαλλον οταν πολλοι μηχανικοι αγνοουν τη λειτουργια του υδρογονου, σιγα μη δεχθουν να κανουν τροποποιησεις στο τυχαιο οχημα με ρισκο το ονομα τους.
Καλοπροαιρετα τα λεω, ελπιζω να με κατανοεις.
Αν μπορεις πες μας ποσο κοστιζει για ενα 4κυλ 1800-2000κκ και τι μειωση θα εχει στην καταναλωση της βενζινης