E46 M3 CSL βoλτίτσα στο Nurgurgring.
https://www.youtube.com/watch?v=03Mu...ayer_embedded#!
Printable View
E46 M3 CSL βoλτίτσα στο Nurgurgring.
https://www.youtube.com/watch?v=03Mu...ayer_embedded#!
(δι)αισθάνομαι μια μικρή δυσκολία στο να ακολουθήσει.... :whistle:
Γιατι νομίζω πως το csl πλησιάζει στα σφιχτά κομμάτια ; Για αυτο που είμαι σίγουρος είναι πως στην ευθεία μένει πίσω. Δεν βγάζω συμπέρασμα απο αυτο για τα αυτοκίνητα , αφού δεν ξέρουμε τις συνθήκες τις συγκεκριμένης βολτας
στα κλειστά κομμάτια, όντως το σι ες ελ κλείνει, και μάλιστα κατά πολύ...δεν λέει τπτ αυτό, μιάς
και μπορεί ο οδηγός του πορσε να μην μπορεί να το χώσει τάπα, ή να μην θέλει κιόλα για την
αποφυγή κάποιου λάθους...μεταξύ μας κιόλα, και εγώ στην θέση του αν το είχα το ίδιο πράγμα
θα έκανα στην συγκεκριμένη πίστα...ανα πάσα στιγμή, φλερτάρεις με τις μπαριέρες πολύ άσχημα...
Όπως λέει ο Θωμάς είναι....μη βιάζεστε να βγάλετε συμπέρασμα παραλείποντας τον παράγοντα 'κέφια' / 'ικανότητα' οδηγού. Διότι και το GT3 είναι στημένο για τον ίδιο σκοπό με το csl. Σε άλλες συνθήκες το πόρκυ θα του χε ρίξει άνετα.
φανταστειτε ποσο σπουδαιο αυτοκινητο ηταν (και ειναι) το csl.
καταφερνει να ακολουθησει εστω και με δυσκολια (λογω δυναμης σε τοσο ανοικτη πιστα), ενα αυτοκινητο που καθε χρονο ειναι το μπεντσμαρκ των σπορ κατασκευων.
με 10 χρονια παραπανω εξελιξη και αρκετα αλογα περισσοτερα...
καταλαβαινετε τωρα τι εκαναν οι μηχανικοι της bmw.
μεγα respekt.
Ανεκαθεν πιστευα οτι ειναι το καλυτερο αυτοκινητο που κατασκευασε ποτε η BMW και ενα απ'τα καλυτερα αυτοκινητα ολων των εποχων σε ολες τις κατηγοριες.
Για ιστορικους και μονο λογους μιλαμε για το Ε30, αλλα το CSL ειναι κατα τη γνωμη μου η τελειοτερη στιγμη αυτης της εταιριας. Και απ'οτι φαινεται τους βγηκε μια και μοναδικη φορα αν κρινουμε απ τις μετεπειτα προσπαθειες.
Ειναι ενα πραγματικο driver's car με τιποτα περισσοτερο η λιγοτερο απο τ'απαραιτητα για να σου προσφερει μαξιμουν ευχαριστηση σε ολους τους τομεις ακομα και αυτον του ταξιδιου.
Τεραστιο ρεσπεκτ σε ενα αυτοκινητο που θα ειχα σιγουρα στο γκαραζ μου αν μπορουσα.
Το αλλο σεναριο λεει οτι το GT3 ηξερε οτι η καμερα ειναι μεσα στο CSL και δε ξεμακραινε για να ειναι μεσα στο καδρο........