PDA

Επιστροφή στο Forum : e46 απορία με τα "εσώψυχα" κ ηλεκτρικά των μοτέρ



DK
12-07-11, 15:49
έχω μεγάλη απορία σχετικά με τις ακριβείς διαστάσεις των "εσώψυχων"(πιστόνια, μπιέλες,στροφαλος,εκκεντρο φοροι πόσες μοίρες,διάρκεια κτλ) κ ηλεκτρικά(τύποι πλεξούδων κ κωδικοί και μάρκες εγκεφάλων) στα 46ρια όσον αφορά τα εξακύλινδρα m52 και τα m54 μοτέρια. Επίσης το m52 323 e46(2500cc 170ps) σε σχέση με το 325 m54 ουσιαστικά είναι ίδια? ι πλην πρόγρμμα στον εγκέφαλο?Στο www.autoscout24.de βλέπω ότι βγαίναν και ντιζάτα μοτέρ m52 325 με 192 άλογα στη γερμανία.Εχουνε μείνει λίγα τετοια μοτέρια "γνησια 25ρια" σε μαντράδες οπως λενε εδω στην ελλάδα.Δηλαδή τι εκκεντροφοροι ολα ιδια ειναι?Με ενα προγραμμα παιρνεις 25 αλογα σε σχεση με το 323 m52 170 ps?Tί ισχύει?Τί ειναι αυτό που το κάνει πιο καινούργιο το m54 325 απο το m52 325?Που διαφοροποιείται?Μόνο ο εγκέφαλος, το πρόγραμμα δηλαδή?Για το 328 m52 ξέρω πως έγινε 330 m54 με αλλαγή του στροφαλοφόρου (του παλιού 328 m52), βελτίωση εισαγωγής,διαφοροποίηση των βαλβίδων κ κατι ψιλά...αλλά ποιες οι ακριβείς διαστάσεις των βαλβιδων πριν κ μετα π.χ?
ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΙ,ECU PROGRAMMERS ΜΕΛΗ Π.Χ ΚΑΖΑΚΟΣ ENGINEERING ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΩΘΙΚΑ ΤΩΝ ΜΟΤΕΡ,ΠΛΕΞΟΥΔΩΝ,ECUS......

ghost-rider
12-07-11, 18:57
Δεν ειμαι καποιος απο αυτους που αναφερεις.
Παραυτα ψαχνοντας βρηκα κατι. Για ριξε μια ματια...

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

Φαινεται η διαμετρος εμβολου και η διαδρομη στα Μ54 και στα Μ52.
Το 23αρη με το 25αρη στα Μ52 φαινονται να εχουν 100 κυβικα διαφορα(2394 το 23αρη, 2494 το 25αρη).
Οποτε ισως δεν ειναι τοσο απλο να του βγαλεις τα 192 αλογα. Τουλαχιστον με εργοστασιακο προγραμμα.

Παντως το πιστονι του 328 ειναι ιδιο με του 330 οπως φαινεται, οποτε αυτο που λες μοιαζει εφικτο. Ισως ομως να απαιτει και αλλαγες σε πλεξουδα και εγκεφαλο.

Περισσοτερα δεν γνωριζω.
Ελπιζω να βοηθησα.

m-power_01
12-07-11, 19:05
Δεν ειμαι καποιος απο αυτους που αναφερεις.
Παραυτα ψαχνοντας βρηκα κατι. Για ριξε μια ματια...

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52

Φαινεται η διαμετρος εμβολου και η διαδρομη στα Μ54 και στα Μ52.
Το 23αρη με το 25αρη στα Μ52 φαινονται να εχουν 100 κυβικα διαφορα(2394 το 23αρη, 2494 το 25αρη).
Οποτε ισως δεν ειναι τοσο απλο να του βγαλεις τα 192 αλογα. Τουλαχιστον με εργοστασιακο προγραμμα.

Παντως το πιστονι του 328 ειναι ιδιο με του 330 οπως φαινεται, οποτε αυτο που λες μοιαζει εφικτο. Ισως ομως να απαιτει και αλλαγες σε πλεξουδα και εγκεφαλο.

Περισσοτερα δεν γνωριζω.
Ελπιζω να βοηθησα.

καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική

ghost-rider
12-07-11, 19:35
καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική

Αρχηγε πασο... Εγω οτι βρηκα ψαχνωντας στο γκουκλ! Δεν το ψείρισα πολυ...

DK
13-07-11, 23:29
καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική

Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντησεις εστω κ αν δε μου λυθηκαν οι αποριες οπως κ ενδεχομενως αλλων.Για τον Μ52tuΒ25 πουναι διβανος σε ολα τα 46ρια(τα 36ρια ηταν ή αβανα ή μονοβαλα πλην m3 πουρταν 2βανα) στο autoscout.de πουπα με ημερομηνια παραγωγης 10/2000 εβγαζαν 192 αλογα μανισια κ φυσικα ηταν ντιζατα!Γνωστος μαντρας της αττικης μουπε πως τα ηλεκτρικα(ρευματα γ την ακριβεια!) ειναι αυτα που κανουν τα 170 αλογα του 323( 2500cc 170ps ) σε σχεση με τα 325 (παλι 2500cc αλλα 192ps) τη διαφορά.Κατα ταλλα το μοτερ ειναι ιδιο σε ολα κατα 100%!!Αληθεια η ψεμματα τελικα?Γιαυτο ζητω αποψεις ειδικων μηχανικων κ ηλεκτρολογων κ δεν παιρνω πληροφοριες απο realoem.com, wikipedia.com, bmwfans.com κτλ γιατί ήδη τα εχω διαβασει-ξερω............

mk52
13-07-11, 23:44
Καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντησεις εστω κ αν δε μου λυθηκαν οι αποριες οπως κ ενδεχομενως αλλων.Για τον Μ52tuΒ25 πουναι διβανος σε ολα τα 46ρια(τα 36ρια ηταν ή αβανα ή μονοβαλα πλην m3 πουρταν 2βανα) στο autoscout.de πουπα με ημερομηνια παραγωγης 10/2000 εβγαζαν 192 αλογα μανισια κ φυσικα ηταν ντιζατα!Γνωστος μαντρας της αττικης μουπε πως τα ηλεκτρικα(ρευματα γ την ακριβεια!) ειναι αυτα που κανουν τα 170 αλογα του 323( 2500cc 170ps ) σε σχεση με τα 325 (παλι 2500cc αλλα 192ps) τη διαφορά.Κατα ταλλα το μοτερ ειναι ιδιο σε ολα κατα 100%!!Αληθεια η ψεμματα τελικα?Γιαυτο ζητω αποψεις ειδικων μηχανικων κ ηλεκτρολογων κ δεν παιρνω πληροφοριες απο realoem.com, wikipedia.com, bmwfans.com κτλ γιατί ήδη τα εχω διαβασει-ξερω............
φιλε τα πραγματα ειναι απλα μ52 =μονοβανα και δεν φορεθηκαν σε 46αρια ....μ52τυ =διπλοβανα ντιζατα και βγαζαν το 323 170 και το 328 193 αλογα ...μ54=διπλοβανα ηλεκτρογαζο και βγαζαν το 325 192 και το 330 231....τωρα οσον αφορα τις διαφορες οντως σε μπιελοπιστονα το 323 ειναι ιδιο με το 325 αλλα εχουν διαφορες σε εισαγωγη σε εξατμιση απο τους καταλυτες και πισω σε εκκεντροφορους και ισως και σε βαλβιδες αλλα δεν ειμαι σιγουρος και φυσικα εχουν διαφορετικο εγκεφαλο οχι μονο προγραμμα
τωρα οσον αφορα τα μ52β25 ειναι ιδια με τα μ54β25 σε περιφεριακα εκτος απο τα βανος τον εγκεφαλο και το οτι το ενα ειναι ντιζα και το αλλο ηλεκτρογκαζο ...τα ιδια ισχυουν και για τα μ52β28 με το μ52τυβ28 που ειναι παλι ιδια μοτερ με τις παραπανω αλλαγες

mk52
13-07-11, 23:53
καλε μου Λια αυτό που κοίταξες είναι ο Μ52Β24 που τον έβαλαν στην Ταϊλάνδη μόνο!!! και αυτό σε Ε36 και Ε39.

Κατα τα άλλα ο Μ52Β25 με τον Μ54Β25 είναι σχεδόν ίδιοι... διαδρομές - διάμετροι βαλβιίδες εκκεντροφόροι κλπ

Ο Μ52Β25 έχει βγάλει 190 άλογα ...στου Σταμάτη. Πρόγραμμα και μια υποτυπώδης ροική
εκκεντροφορους δεν εχουν ιδιους ...ισως εχουν ιδια διαρκεια η βυθισμα

m-power_01
14-07-11, 00:25
εισαγωγής 11 31 1 438 079
εξαγωγής 11 31 1 435 416

κοινό part number

DK
14-07-11, 09:32
φιλε τα πραγματα ειναι απλα μ52 =μονοβανα και δεν φορεθηκαν σε 46αρια ....μ52τυ =διπλοβανα ντιζατα και βγαζαν το 323 170 και το 328 193 αλογα ...μ54=διπλοβανα ηλεκτρογαζο και βγαζαν το 325 192 και το 330 231....τωρα οσον αφορα τις διαφορες οντως σε μπιελοπιστονα το 323 ειναι ιδιο με το 325 αλλα εχουν διαφορες σε εισαγωγη σε εξατμιση απο τους καταλυτες και πισω σε εκκεντροφορους και ισως και σε βαλβιδες αλλα δεν ειμαι σιγουρος και φυσικα εχουν διαφορετικο εγκεφαλο οχι μονο προγραμμα
τωρα οσον αφορα τα μ52β25 ειναι ιδια με τα μ54β25 σε περιφεριακα εκτος απο τα βανος τον εγκεφαλο και το οτι το ενα ειναι ντιζα και το αλλο ηλεκτρογκαζο ...τα ιδια ισχυουν και για τα μ52β28 με το μ52τυβ28 που ειναι παλι ιδια μοτερ με τις παραπανω αλλαγες

Γνωρίζω πολύ καλά πως τα m52 που μετά δεν εχουν τυ δηλαδη m52tub20 (άρα είναι m52b20 π.χ)είναι μονόβανα και φορεθηκαν στα 36ρια!ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ 46ΡΙΑ 6ΚΥΛΙΝΔΡΑ ΕΙΝΑΙ 2ΒΑΝΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ m52tub20 ΤΩΝ 1991 CC 150 PS.
Εννοείται τα m54 είναι 2βανα πάλι αλλα πιο συγχρονα κ καλα στον εγκέφαλο? πρόγραμμα? τι διαφορες υπάρχουν στις πλεξουδες προγραμμα κτλ μεταξύ τους τα m54 μοτέρ π.χ 320,325,330?Επίσης τα 2βανα m52? τι διαφορες υπάρχουν στις πλεξουδες προγραμμα κτλ μεταξύ τους τα m54 μοτέρ π.χ 320,323,328?
ΠΑΝΤΩΣ Κ ΑΠΟ ΑΛΛΟΝ ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΑΝ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΕ ΤΡΟΠΕΤΟ M54 325 192 PS ΑΛΛΑΞΩ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ KAI BAΛΩ ΜΟΤΕΡ ΜΟΝΟ ΑΠΟ M52 323 2500 CC 170PS ΤΟ ΤΡΟΠΕΤΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ M54 ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ 192 ΑΛΟΓΑ ΠΡΑΜΑ ΤΙΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑ 2ΒΑΝΑ ΑΥΤΑ ΜΟΤΕΡ M52, M54 ΣΑΝ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ 100% ΙΔΙΑ Κ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΠΤ...ΟΥΤΕ ΚΑΝ Η ΣΥΜΠΙΕΣΗ...ΤΩΡΑ ΑΝ ΑΛΛΑΖΕΙ Η ΕΞΑΓΩΓΗ Η Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΣ ΜΑΣ ΠΕΙ Κ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...ΜΗΝ ΜΟΝΟ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ Κ ΤΡΑΒΑΝΕ ΠΕΛΑΤΕΣ ΓΙΑΥΤΟ Κ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ...........

mk52
14-07-11, 11:27
εισαγωγής 11 31 1 438 079
εξαγωγής 11 31 1 435 416

κοινό part number

αν μιλας για τα μ54β25 και μ52β25 δεν ειναι ιδιοι ..μαλλον μιλας για το μ52τυβ25

DK
14-07-11, 14:49
αν μιλας για τα μ54β25 και μ52β25 δεν ειναι ιδιοι ..μαλλον μιλας για το μ52τυβ25

παιδιά μιλάμε πάντα για τα 2βανα m52tub vs m54tub που φορέθηκαν στα 46ρια και μόνο σε αυτά........

mk52
14-07-11, 17:09
παιδιά μιλάμε πάντα για τα 2βανα m52tub vs m54tub που φορέθηκαν στα 46ρια και μόνο σε αυτά........

ωραια τοτε οι διαφορες ειναι σε πολλαπλη εισαγωγης (εχει πιο μεγαλα ports το μ54 )σε βαλβιδες ,σε εξατμιση ,σε εγκεφαλο και σε πεταλουδα( ντιζα το ενα ηλεκτρογκαζο το αλλο) και δε ξερω αν αλλαζει και η διαμετρος της πεταλουδας....αν σκεφτεσαι για μετατροπη και εισαι αναμεσα σαυτα τα δυο καλυτερα να αλλαξεις γνωμη και να πας σε κατι μεγαλυτερο τωρα γιατι ισως το μετανιωσεις αργοτερα δεδομενου οτι η διαφορες στις τιμες δεν ειναι τοσο μεγαλες...εγω θα ελεγα να κοιταξεις για 28αρι η για 3λιτρο

DK
14-07-11, 17:55
ωραια τοτε οι διαφορες ειναι σε πολλαπλη εισαγωγης (εχει πιο μεγαλα ports το μ54 )σε βαλβιδες ,σε εξατμιση ,σε εγκεφαλο και σε πεταλουδα( ντιζα το ενα ηλεκτρογκαζο το αλλο) και δε ξερω αν αλλαζει και η διαμετρος της πεταλουδας....αν σκεφτεσαι για μετατροπη και εισαι αναμεσα σαυτα τα δυο καλυτερα να αλλαξεις γνωμη και να πας σε κατι μεγαλυτερο τωρα γιατι ισως το μετανιωσεις αργοτερα δεδομενου οτι η διαφορες στις τιμες δεν ειναι τοσο μεγαλες...εγω θα ελεγα να κοιταξεις για 28αρι η για 3λιτρο

Αγαπητέ φίλε σε μοτέρ(κινητήρα κ μονο) δεν πρέπει να υπάρχει διαφορά πλην προγράμματος κ εισαγωγής το πολύ πολύ.Ούτε πεταλούδα, ούτε βαλβίδες,εκκεντροφόροι, ούτε τπτ δεν πρέπει να αλλάζει.Εδώ μεχρι κ συμπίεση η ιδια είναι μεταξύ m52tub25 k m54tub25!Η πλεξούδα, εγκέφαλος μεταξύ m52 k m54 σίγουρα άλλα είναι απλά πιθανολογώ πως όλα τα m52 έχουν ίδια πλεξούδα κ ιδιο εγκέφαλο αλλα με άλλο πρόγραμμα.Το ίδιο για τα m54.Εσύ που έμαθες?που ταδες π.χ γραμμένα τις αλλαγες σε εισαγωγη,εξατμιση,βαλβιδες ? ειδες απο κοντά τα μοτόρια "σφαγμένα"?αν επιτρεπεται ρωτώ επειδή φαίνεται πως την ψιλοκατεχεις τη δουλειά!Είσαι τπτ μηχανικός?
Το m52 323 2500cc k άλλος μούπε πως εβγαζε 170 άλογα (192 ps το καθαρό που κυκλοφορησε μονο σε γερμανία) όντας εκδοση economy σε σχεση με το m52tub25 192 ps.........τι γινεται αληθεια δεν θα μαθουμε ευκολα!
Υ.Γ Δεν σκοπευω για αλλαγη μοτερ(τοχα κανει στο παρελθον με m54tub30!)..απλα εχω απορια γιατι απο τοτε με τη βελτιωση εψαχνα αλλα δεν εμαθα ποτε.....

mk52
14-07-11, 18:08
Αγαπητέ φίλε σε μοτέρ(κινητήρα κ μονο) δεν πρέπει να υπάρχει διαφορά πλην προγράμματος κ εισαγωγής το πολύ πολύ.Ούτε πεταλούδα, ούτε βαλβίδες,εκκεντροφόροι, ούτε τπτ δεν πρέπει να αλλάζει.Εδώ μεχρι κ συμπίεση η ιδια είναι μεταξύ m52tub25 k m54tub25!Η πλεξούδα, εγκέφαλος μεταξύ m52 k m54 σίγουρα άλλα είναι απλά πιθανολογώ πως όλα τα m52 έχουν ίδια πλεξούδα κ ιδιο εγκέφαλο αλλα με άλλο πρόγραμμα.Το ίδιο για τα m54.Εσύ που έμαθες?που ταδες π.χ γραμμένα τις αλλαγες σε εισαγωγη,εξατμιση,βαλβιδες ? ειδες απο κοντά τα μοτόρια "σφαγμένα"?αν επιτρεπεται ρωτώ επειδή φαίνεται πως την ψιλοκατεχεις τη δουλειά!Είσαι τπτ μηχανικός?
Το m52 323 2500cc k άλλος μούπε πως εβγαζε 170 άλογα (192 ps το καθαρό που κυκλοφορησε μονο σε γερμανία) όντας εκδοση economy σε σχεση με το m52tub25 192 ps.........τι γινεται αληθεια δεν θα μαθουμε ευκολα!
Υ.Γ Δεν σκοπευω για αλλαγη μοτερ(τοχα κανει στο παρελθον με m54tub30!)..απλα εχω απορια γιατι απο τοτε με τη βελτιωση εψαχνα αλλα δεν εμαθα ποτε.....

αυτα που σου ειπα ειναι σιγουρα διαφορετικα μπορεις να τα δεις και στο realoem δεν σου ειπα για εκκεντρα αυτα ειναι ιδια ..οι βαλβιδες ειναι διαφορετικες ψαξε και δες τα part number...για την εισαγωγη εχω δει και τις δυο απο κοντα και σου λεω με σιγουρια οτι ειναι μεγαλυτερη(την πολλαπλη εισαγωγης εννοω),η εξατμιση δε χρειαζεται επιστημη για να δεις οτι ειναι διαφορετικη στο 323 εννωνεται σε μια σωληνα λιγο μετα τα χταποδια ενω το 325 βγαζει δυο σωληνες μεχρι τελους ...ο εγκεφαλος οπως σου ειπα ειναι διαφορετικος δεν εχει απλα διαφορετικο προγραμα..το ενα φοραει ms42 απο οτι θυμαμαι και το αλλο ms43....και δεν υπαρχει ντιζατο μ54 ολα ειναι ηλεκτρογκαζα ουτε εβγαινε εκδοση 323 με 192 αλογα και ντιζα μαλλον μπερδευεσαι με το 328

DK
14-07-11, 21:58
αυτα που σου ειπα ειναι σιγουρα διαφορετικα μπορεις να τα δεις και στο realoem δεν σου ειπα για εκκεντρα αυτα ειναι ιδια ..οι βαλβιδες ειναι διαφορετικες ψαξε και δες τα part number...για την εισαγωγη εχω δει και τις δυο απο κοντα και σου λεω με σιγουρια οτι ειναι μεγαλυτερη(την πολλαπλη εισαγωγης εννοω),η εξατμιση δε χρειαζεται επιστημη για να δεις οτι ειναι διαφορετικη στο 323 εννωνεται σε μια σωληνα λιγο μετα τα χταποδια ενω το 325 βγαζει δυο σωληνες μεχρι τελους ...ο εγκεφαλος οπως σου ειπα ειναι διαφορετικος δεν εχει απλα διαφορετικο προγραμα..το ενα φοραει ms42 απο οτι θυμαμαι και το αλλο ms43....και δεν υπαρχει ντιζατο μ54 ολα ειναι ηλεκτρογκαζα ουτε εβγαινε εκδοση 323 με 192 αλογα και ντιζα μαλλον μπερδευεσαι με το 328

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=146327401&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2001-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&lang=en&pageNumber=1
νάτο το m52 325 2500cc me 192 aloga ντιζάτο κ φτιαχτηκε το 12/2000.Υπάρχουν κ άλλα.Και το 323 λεγοταν 323 αλλα ήταν 2500cc σαν το 325με ιδιες διαδρομες,διαμετρο εμβοολων,συμπιεση κτλ

mk52
14-07-11, 22:03
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?id=146327401&__lp=17&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=13&minFirstRegistrationDate=2000-01-01&maxFirstRegistrationDate=2001-12-31&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT&lang=en&pageNumber=1
νάτο το m52 325 2500cc me 192 aloga ντιζάτο κ φτιαχτηκε το 12/2000.Υπάρχουν κ άλλα.Και το 323 λεγοταν 323 αλλα ήταν 2500cc σαν το 325με ιδιες διαδρομες,διαμετρο εμβοολων,συμπιεση κτλ

απο που συμπερανες οτι ειναι ντιζατο?τετοιο μοντελο φιλε δε βγηκε απο τη bmw ...τωρα αν ειναι παντρεματα μηχανικου και ειναι οντως 192 αλογα ντιζατο δεν το ξερω

DK
15-07-11, 01:38
απο που συμπερανες οτι ειναι ντιζατο?τετοιο μοντελο φιλε δε βγηκε απο τη bmw ...τωρα αν ειναι παντρεματα μηχανικου και ειναι οντως 192 αλογα ντιζατο δεν το ξερω

Πριν το 2001 κ συγκεκριμένα τα μέσα του 2001 κανένα ηλεκτρογκαζο e46 δεν υπήρχε.Ηταν όλα m52tub.Δεν εγινε ουτε παντρεμα ουτε τπτ.Υπαρχουν κ αλλα τετοια 325 e46 κατασκευης του 2000 με 192 αλογα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ Γ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ....ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ?ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΡΕΠΕΙ "ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ"?Κ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ!ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΞΕΡΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΝΑΝ ΠΑΡΑ ΝΑΧΟΥΝ ΤΗ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΕΧΩ ΧΤΙΣΕΙ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ... ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΙΣΧΥΕΙ!Κ ΓΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ Κ ΞΕΡΩ............

m-power_01
15-07-11, 01:52
Πριν το 2001 κ συγκεκριμένα τα μέσα του 2001 κανένα ηλεκτρογκαζο e46 δεν υπήρχε.Ηταν όλα m52tub.Δεν εγινε ουτε παντρεμα ουτε τπτ.Υπαρχουν κ αλλα τετοια 325 e46 κατασκευης του 2000 με 192 αλογα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ Γ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ.ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΟΥΝ....ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ?ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΠΡΕΠΕΙ "ΜΟΝΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ Κ ΟΧΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΣ"?Κ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ!ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΗΞΕΡΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΑΣ ΤΟ ΔΗΛΩΝΑΝ ΠΑΡΑ ΝΑΧΟΥΝ ΤΗ ΦΗΜΗ ΟΤΙ ΞΕΡΩ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΕΧΩ ΧΤΙΣΕΙ ΚΑΛΟ ΟΝΟΜΑ ΣΤΗΝ ΠΙΑΤΣΑ... ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΑΚΡΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΙΣΧΥΕΙ!Κ ΓΩ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΣΑΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ Κ ΞΕΡΩ............

Μην τρελαίνεσαι φίλε μου... Καταρχήν είναι μόλις δύο ημερών θέμα! Δεν σημαίνει ότι το είδαν και δεν σου απάντησαν. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει κάποιος συντηρητής BMW να γνωρίζει τις ακριβείς διαφορές από δύο μοτέρ. Αυτή είναι η δουλεία του?

DK
15-07-11, 02:10
Μην τρελαίνεσαι φίλε μου... Καταρχήν είναι μόλις δύο ημερών θέμα! Δεν σημαίνει ότι το είδαν και δεν σου απάντησαν. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει κάποιος συντηρητής BMW να γνωρίζει τις ακριβείς διαφορές από δύο μοτέρ. Αυτή είναι η δουλεία του?

Δεν τρελαίνομαι απλά ενδεχομένως να φανηκα ειρωνικος κ απολογουμαι.Απλα όπως ανεφερα κ πρωτυτερα πολλοι στη ζωή αγοράζουν κ δεν πουλάνε.Κ το λεω μεταφορικα.Χωρια που το παιζουν κ κορυφαιοι κ τρανοι μαστοραδες....κ δεν αναφερομαι συγκεκριμενα αλλα στην πλειοψηφια πουναι αποφοιτοι το πολύ μιας τεχνικής σχολής κ απο βοηθοι ανοιξαν ενα μαγαζι κ θεωρούν πως τα ξερουν ολα κ εχουν κ ονομα στην πιατσα.Κ ειναι κ τρανοι βελτιωτες κ ξερουν κ αναλυτικά απο πολυπεταλουδα, καμπύλες ροπής ισχύς, γραναζωματα γ κοντρες κτλ ενω μια εξισωση με 2 αγνωστους δε ξερουν να λυνουν.Να μην αναφερω μηχανικούς απο την άλλη που δεν εχουν ακουστει τα ονοματα τους λογω χαρακτηρα τοσο οσο αξιζουν κ ας μετετρεπαν,βελτιωναν bmw m3 e46 το 2002 κ πιο πριν πολλα άλλα bmw που ο κοσμος θεωρουσε οτι την ολιστικη βελτιωση την εκανε ο ecu programmer k μονο αυτος...ετσι κ τα εντυπα τοτε το παρουσιαζαν!

m-power_01
15-07-11, 02:18
Δεν τρελαίνομαι απλά ενδεχομένως να φανηκα ειρωνικος κ απολογουμαι.Απλα όπως ανεφερα κ πρωτυτερα πολλοι στη ζωή αγοράζουν κ δεν πουλάνε.Κ το λεω μεταφορικα.Χωρια που το παιζουν κ κορυφαιοι κ τρανοι μαστοραδες....κ δεν αναφερομαι συγκεκριμενα αλλα στην πλειοψηφια πουναι αποφοιτοι το πολύ μιας τεχνικής σχολής κ απο βοηθοι ανοιξαν ενα μαγαζι κ θεωρούν πως τα ξερουν ολα κ εχουν κ ονομα στην πιατσα.Κ ειναι κ τρανοι βελτιωτες κ ξερουν κ αναλυτικά απο πολυπεταλουδα, καμπύλες ροπής ισχύς, γραναζωματα γ κοντρες κτλ ενω μια εξισωση με 2 αγνωστους δε ξερουν να λυνουν.Να μην αναφερω μηχανικούς απο την άλλη που δεν εχουν ακουστει τα ονοματα τους λογω χαρακτηρα τοσο οσο αξιζουν κ ας μετετρεπαν,βελτιωναν bmw m3 e46 το 2002 κ πιο πριν πολλα άλλα bmw που ο κοσμος θεωρουσε οτι την ολιστικη βελτιωση την εκανε ο ecu programmer k μονο αυτος...ετσι κ τα εντυπα τοτε το παρουσιαζαν!

Ανοίγεις μεγάλη κουβέντα...
Είναι φυσικό ότι κάποιοι κερδοσκόποι μύρισαν χρήμα στον χώρο του αυτοκινήτου και ''χωθηκαν''. Άλλοι έγιναν μηχανικοί, άλλοι έγιναν ''βελτιωτές'', άλλοι μαντράδες κλπ.

και για να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου... Αν την συντήρηση του αυτοκινήτου σου την έκανε ένας μηχανικός απόφοιτος πολυτεχνείου, πόσο θα έπρεπε να πλήρωνες την εργατοώρα ?

DK
15-07-11, 02:21
. Επίσης δεν αντιλαμβάνομαι γιατί θα πρέπει κάποιος συντηρητής BMW να γνωρίζει τις ακριβείς διαφορές από δύο μοτέρ. Αυτή είναι η δουλεία του?
κατα την αποψη μου συντηρητης ο οποιος ασχολειται μονο με bmw και δεν ξερει-αναρωτιεται? αναλυτικα γ τις διαφορές σε αυτοκινητα που ασχολειται συνεχεια δεν αξιζει να λεγεται-δηλωνει εξειδικευμενος μηχανικος-βελτιωτης bmw εν προκειμενω.Κ πιστεψε με πολλούς ξέρω(δεν μιλώ μονο gia bmw αλλα κ αλλους peugeot-opel-toyota) κ αν χρειαστεί κ προκαλεσουν θα τους δώσω ασάλιωτα γιατί νομιζουν οτι εχουν χτισει κ ονομα!Αξιζει λοιπόν γ την ερωτηση σου να λεγονται χομπιστες μηχανικοί-συντηρητες κ οχι επαγγελματιες κ τουλαχιστον μην το παιζουν "ιστορια κ δηθεν κτλ".......
Εγινα καυστικός αλλά αυτή είναι η αλήθεια κατ εμε....κ οχι μονο με μηχανικους αυτοκινητων αλλά κ με ηλεκτρολογους-ηλεκτρονικους πουναι στο χωρο μου κ επισης η πλειοψηφια δηλωνουν μασρτοράντζες κ μετα απο 30 χρονια οι ηλεκτρολογοι δεν γνωριζουν ποια η συνδεση σε σειρά!!!!! κ πως λειτουργεί ένα ρελέ κ αναφερουν σε καρτες τους πως είναι κ εγκαταστατες συστηματων ασφαλείας...

m-power_01
15-07-11, 02:27
κατα την αποψη μου συντηρητης ο οποιος ασχολειται μονο με bmw και δεν ξερει-αναρωτιεται? αναλυτικα γ τις διαφορές σε αυτοκινητα που ασχολειται συνεχεια δεν αξιζει να λεγεται-δηλωνει εξειδικευμενος μηχανικος-βελτιωτης bmw εν προκειμενω.Κ πιστεψε με πολλούς ξέρω(δεν μιλώ μονο gia bmw αλλα κ αλλους peugeot-opel-toyota) κ αν χρειαστεί κ προκαλεσουν θα τους δώσω ασάλιωτα γιατί νομιζουν οτι εχουν χτισει κ ονομα!Αξιζει λοιπόν γ την ερωτηση σου να λεγονται χομπιστες μηχανικοί-συντηρητες κ οχι επαγγελματιες κ τουλαχιστον μην το παιζουν "ιστορια κ δηθεν κτλ".......
Εγινα καυστικός αλλά αυτή είναι η αλήθεια κατ εμε....κ οχι μονο με μηχανικους αυτοκινητων αλλά κ με ηλεκτρολογους-ηλεκτρονικους πουναι στο χωρο μου κ επισης η πλειοψηφια δηλωνουν μασρτοράντζες κ μετα απο 30 χρονια οι ηλεκτρολογοι δεν γνωριζουν ποια η συνδεση σε σειρά!!!!! κ πως λειτουργεί ένα ρελέ κ αναφερουν σε καρτες τους πως είναι κ εγκαταστατες συστηματων ασφαλείας...

Βρίσκω την λογική σου όσον αφορά τους μηχανικούς ,περίεργη...
Δηλαδή σε τι θα κάνει την δουλειά του καλύτερα ένας μηχανικός που γνωρίζει απέξω τις κατασκευαστικές διαφορές δύο κινητήρων? Μήπως θα προσπαθήσει να σου τους πουλήσει? Η δουλεία του είναι να τους συντηρήσει