Επιστροφή στο Forum : LFA vs 2011 GTR
Το Lexus κάνει σαν F1 :shok: όμως χάνει τη μάχη από ένα αυτοκίνητο στο 1/4 (?) της αξίας του :shok::shok::shok:
https://www.youtube.com/watch?v=46Tm2NYuw1Q&feature=player_embedded
Το ξερο γαβγισμα του lfa στην εκκινηση ομως....ανατριχιαστικο! Σαν carrera GT εκανε..δεν πα να εχασε!
Μήπως ο οδηγός του LFA, ψιλοκοιμάται στην εκκίνηση?
Aυτο το GTR θα μας αδειασει τα μυαλα....:thumbsup:
Κωστα βλεπω παντως οτι τρεφεις μια ιδιαιτερη αγαπη στο συγκεκριμενο lexus. Μπας και το σκεφτεσαι να το αγορασεις στο μελλον? :original:
Αν θυμασαι, το ειχαμε συζητησει και παλιοτερα σε ενα thread που ειχες ανοιξει εσυ...
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=4846
Το nissan ειναι πιστολι, τι να λεμε τωρα. Που με μια περιφεριακη βελτιωση γινεται πολυβολο χωρις να ξοδεψουμε μια περιουσια.
Η κατηγορια ειναι κατηγορια supercar και οι επιδοσεις εχουν τον πρωτο λογο. Ωραιο σαν concept και μπραβο τους που το υλοποιησαν σαν ιδεα αλλα μεχρι εκει.
για δειτε και αυτο ομως
https://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4
Straight six
15-04-11, 11:04
και ο οδηγος να μην κοιμοταν οι αλλαγες σχεσεων και μονο...
για δειτε και αυτο ομως
https://www.youtube.com/watch?v=A5R-oi91bd4
Το 2012 GTR ειναι βελτιωμενο με περισσοτερα αλογα, καλυτερο κιβωτιο και πιο γρηγορο απο το 2010 GTR. Η διαφορα ειναι φυσιολογικη (περεπιπτοντως ακριβως απο πανω εχω ποσταρει το προηγουμενο thread που το ειχαμε ξανασυζητησει και περιεχει ακριβως το ιδιο video που μολις εβαλες εσυ thumb)
Το 2012 GTR ειναι βελτιωμενο με περισσοτερα αλογα, καλυτερο κιβωτιο και πιο γρηγορο απο το 2010 GTR. Η διαφορα ειναι φυσιολογικη (περεπιπτοντως ακριβως απο πανω εχω ποσταρει το προηγουμενο thread που το ειχαμε ξανασυζητησει και περιεχει ακριβως το ιδιο video που μολις εβαλες εσυ thumb)
απλα η διαφορα ειναι πραγματικα πολυ μικρη..και αυτο θελω να δειξω..πανω κατω σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι θεμα οδηγου πιστευω...ισως το gtr 2012 να ειναι λιγο πιο γρηγορο..οπως λεει ο φιλος turbodog
Κωστα βλεπω παντως οτι τρεφεις μια ιδιαιτερη αγαπη στο συγκεκριμενο lexus. Μπας και το σκεφτεσαι να το αγορασεις στο μελλον? :original:
Δημήτρη μου, απλά δίνω respect σε όλα τα αυτοκίνητα ανεξαρτήτως μάρκας και το εξωφρενικό λέξους είναι ένα από αυτά. Το αν θα το αγόραζα χεχε το παίρνω ως κοπλιμέντο που με κόβεις τόσο 'large' κυριολεκτικά. Βέβαια τώρα που το ξανασκέφτομαι, μιας και έχω εξαιρετικές πελατειακές σχέσεις με τη Λέξους δε θα 'ταν κι άσχημη ιδέα. :whistle:
Πάμε κι άλλο ένα συγκριτικό...
https://blogs.insideline.com/straightline/assets_c/2011/04/group_1-thumb-717x477-84174.jpg
............
Vehicle: 2011 Porsche 911 GT2 RS
Odometer: 1,465
Date: 4/12/2011
Driver: Chris Walton
Price: $260,980
Specifications:
Drive Type: Rear-engine rear-wheel drive
Transmission Type: Six-speed manual
Engine Type: DOHC, 3.6-liter Flat-6
Displacement (cc/cu-in): 3,599cc (220 cu-in)
Redline (rpm): 6,800
Horsepower (hp @ rpm): 620 @ 6,500
Torque (lb-ft @ rpm): 516 @ 2,250
Brake Type (front): 15-inch two-piece ventilated carbon-ceramic discs with 6-piston fixed calipers
Brake Type (rear): 13.8-inch two-piece ventilated carbon-ceramic discs with 4-piston fixed calipers
Steering System: Hydraulic-assist speed-proportional rack-and-pinion steering
Suspension Type (front): Independent MacPherson struts with dual lower ball joints, coil springs, stabilizer bar
Suspension Type (rear): Independent multilink, coil springs, stabilizer bar
Tire Size (front): 245/35 ZR19 (88Y)
Tire Size (rear): 325/30 ZR19 (101Y)
Tire Brand: Michelin
Tire Model: Pilot Sport Cup
Tire Type: Summer, asymmetrical
Wheel size: 19-by-9 inches front/19-by-12 inches rear
Wheel material (front/rear): Forged aluminum
As tested Curb Weight (lb): 3,167 (38.7% front bias)
Test Results:
Acceleration
0-30 (sec): 2.0
0-45 (sec): 2.7
0-60 (sec): 4.1
0-60 with 1-ft Rollout (sec): 3.8
0-75 (sec): 5.2
1/4-mile (sec @ mph): 11.64 @ 127.24
Braking
30-0 (ft): 24
60-0 (ft): 100
Handling
Slalom (mph): 72.5
Skid Pad Lateral acceleration (g): 1.03
Sound
Db @ Idle: 61.1
Db @ Full Throttle: 85.1
Db @ 70 mph Cruise: 73
RPM @ 70 mph: 2,150
Tester's Comments:
Acceleration: With stability/traction off, there's still some electronic management of A) allowable revs at a standstill and B) power/torque being made in the engine. Result is bogging launch with reduced power then a rush of power when it comes back online. I believe the electronics are keeping mechanical parts from breaking. Also, the tach needle is slow, so the shift light is critical to not hitting the rev limiter. Finally, it feels as if there is a pretty massive torque reduction between each upshift.
Braking: Incredibly hard pedal, zero dive un-fadeable brakes. The only difference in distance from run to run is attributable to the surface of the track.
Slalom: In the Porsche 911 tradition, the only way through a slalom course is with progressive throttle application -- otherwise (and even with maintenance throttle) the rear steps out. Luckily, the tires break free progressively, not abruptly. Best run is slow-in/fast-out to best utilize the LSD on exit -- and it works beautifully, rocketing through the finish line at W.O.T.
Skid pad: Large discrepancy between clockwise and counter-clockwise with driver inboard, (CCW) the car would oversteer slightly and controllably. However, with driver outboard, the car would understeer. Either way, the steering is highly informative and weighted just right.
https://blogs.insideline.com/straightline/assets/gt2_1.jpg
https://blogs.insideline.com/straightline/assets/gt2_3.jpg
Source: Insideline
Vehicle: 2012 Lexus LFA
Odometer: 2,994
Date: 4/12/2011
Driver: Josh Jacquot
Price: $375,000
Specifications:
Drive Type: Front-engine rear-wheel drive
Transmission Type: Six-speed single-clutch automated manual
Engine Type: DOHC, 3.6-liter V6
Displacement (cc/cu-in): 4,805cc (293 cu-in)
Redline (rpm): 9,000
Horsepower (hp @ rpm): 552 @ 8,700
Torque (lb-ft @ rpm): 354 @ 6,800
Brake Type (front): 15.4-inch carbon-ceramic vented discs with six-piston aluminum calipers
Brake Type (rear): 14.2-inch carbon-ceramic vented discs with four-piston aluminum calipers
Steering System: Electric-assist speed-proportional rack-and-pinion steering
Suspension Type (front): Independent, coil springs, double wishbone, stabilizer bar
Suspension Type (rear): Independent, multilink, coil springs, stabilizer bar
Tire Size (front): 265/35 ZR20 (95Y)
Tire Size (rear): 305/30 ZR20 (99Y)
Tire Brand: Bridgestone
Tire Model: Potenza S001
Tire Type: Summer, asymmetrical
Wheel size: 20 inches front and rear
As tested Curb Weight (lb.): 3,546 (50.1% front bias)
Test Results:
Acceleration
0-30 (sec): 1.9
0-45 (sec): 2.7
0-60 (sec): 3.9
0-60 with 1-ft Rollout (sec): 3.6
0-75 (sec): 5.1
1/4-Mile (sec @ mph): 11.63 @ 123.18
Braking
30-0 (ft): 27
60-0 (ft): 106
Handling
Slalom (mph): 75.1
Skid Pad Lateral acceleration (g): 1.02
Sound
Db @ Idle: 52.3
Db @ Full Throttle: 92.3
Db @ 70 mph Cruise: 71.9
RPM @ 70 mph: 2,950
Tester's Comments:
Acceleration: Default run in "auto" shifts @ 7,800 and C-R-A-W-L-S off the line. Otherwise, best launch came from a 3,000 rpm neutral drop with careful throttle modulation. 4,500 rpm -- per Lexus -- just smokes the tires.
Braking: Solid, consistent, stink-free stops. This test doesn't even touch the capability of this system.
Slalom: Incredibly well suited to the slalom. Balance and communication very good. Power delivery (high revs, little torque) very good for slalom. Easy to control as I rolled back into throttle at end of slalom. ESC is fully defeatable.
Skid pad: Very easy to find limit of grip and drive right to it. Third gear best for skid pad to reduce throttle sensitivity. ESC on drives like a Toyota -- can use WOT and simply steer. ESC off means balancing against the throttle. Powerslides are easy.
https://blogs.insideline.com/straightline/assets/lfa_1tt.jpg
https://blogs.insideline.com/straightline/assets/lfa_4tt.jpg
https://blogs.insideline.com/straightline/assets/group_4.jpg
και να χανει στην ευθεια δεν μου λεει κατι...
παντως ο ηχος του ειναι αλλου... και προσωπικα μου αρεσει και παρα πολυ εξωτερικα σε σχεση με το τουβλο ( GTR ) ..
οχι οτι με χαλαει το GTR...
ΕΛΕΟΣ πια με το ΚΤΗΝΟΣ!!!!!!!! :shok::shok::shok:
https://www.youtube.com/watch?v=eKUn08WPKFE&feature=player_embedded
αντε ... γεια............
https://www.youtube.com/watch?v=7rlYyrY2YjY&feature=player_embedded
απλα η διαφορα ειναι πραγματικα πολυ μικρη..και αυτο θελω να δειξω..πανω κατω σε πραγματικες συνθηκες θα ειναι θεμα οδηγου πιστευω...ισως το gtr 2012 να ειναι λιγο πιο γρηγορο..οπως λεει ο φιλος turbodog
https://www.youtube.com/watch?v=yaxlAr3XQd4
και να χανει στην ευθεια δεν μου λεει κατι...
παντως ο ηχος του ειναι αλλου... και προσωπικα μου αρεσει και παρα πολυ εξωτερικα σε σχεση με το τουβλο ( GTR ) ..
οχι οτι με χαλαει το GTR...
Το βασικο προβλημα με το LFA ειναι η τιμη του και οχι αν ειναι ενα δεκατο πιο αργο. Ωραιος ο ηχος και το LOOK αλλα αμα ειναι να πληρωσω περισσοτερο απο οσο κανει μια μεζονετα με πισινα , ευχαριστω δεν θα παρω. Θα προτιμησω να εχω το τουβλο και την μεζονετα με τα ιδια λεφτα.
Αλλιως αν το οικονομικο δεν ηταν το προβλημα θα παιρναμε ολοι μας απο ενα Veyron, Enzzo κτλ. Τα αυτοκινητα αυτα ειναι σπανια στους δρομους οχι γιατι δεν ειναι καλα, αλλα επειδη ειναι πολυ ακριβα.
Τωρα για να το βλεπουμε στο youtube, να το θαυμαζουμε και να λεμε γ@μ@τος ηχος κτλ. ολα καλα και μπραβο στην Τoyota που ξεκινησε απο λευκο χαρτι και εφτιαξε αυτο.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.