Επιστροφή στο Forum : ΑΓΟΡΑ Ε46 320 Η Ε46 330
Χαιρετω ολα τα μελη..σκεφτομαι να κανω αγορα αναμεσα στα 2 μοντελα..οποιος μπορει ας βοηθησει με τα + και τα -
giannis_compact
06-12-10, 09:17
Καλημερα φιλε!Οι τιμες και των δει εχουν ξεφτιλιστει τελειως ειδικα των 330 που βρισκεις πια και με 12-13 χιλιαρικα!Αν το αντεχεις οικονομικα το 330 (τελη-τεκμηρια) τοτε ειναι μονοδρομος!Στην καταναλωση αν πας νορμαλ ειναισ τα ιδια επιπεδα!
τα τελη και τα τεκμηρια ειναι ο μοναδικος λογος(ενταξει δυο ειναι!!) να μην παρεις το 330.
σαφως και τα δυο ειναι μια χαρα.αλλα σιγουρα το 330 εχει το γκαζι που πρεπει να εχει ενα bmw.
Χαιρετω ολα τα μελη..σκεφτομαι να κανω αγορα αναμεσα στα 2 μοντελα..οποιος μπορει ας βοηθησει με τα + και τα -
Καλωσόρισες :viannen_01:Αν έχεις θέμα (όπως προανέφεραν τα παιδιά με τέλη και τεκμήρια) βρες ένα καθαρό Ε46 με τον εξακύλινδρο Μ54Β22 (2200cc) και όλα τα άλλα είναι τυπική διαδικασία στο να γίνει 3λιτρο. thumb. Τώρα όσο αναφορά στο ερώτημά σου για τα προτερήματα και τα μειονεκτήματα ουσιαστικά το ίδιο αμάξι παίρνεις (είτε 320 είτε 330) απλά ο κυλινδρισμός αλλάζει, υπάρχουν αρκετοί με 46άρια στο forum που θα σε ενημερώσουν thumb. Με το καλό να αγοράσεις αυτό που θέλειςthumb
ευχαριστω για τις γρηγορες απαντησεις παιδες..απο καταναλωση η διαφορα ειναι μεγαλη?και γω το μονο που σκεφτομαι ειναι λιγο μεγαλυτερα εξοδα λογο κυβικων,αλλα φοβαμαι πως το 320 θα ειναι ψοφιο και θα το βαρεθο ευκολα..απο τιμες πανω κατω στα ιδια κιμαινονται..
giannis_compact
06-12-10, 10:40
Και η καταναλωση πανω κατω στα ιδια κυμαινεται...
ghost-rider
06-12-10, 10:44
Βλεποντας τις τιμες των μεταχειρισμένων, θα σου προτεινα το ετοιμο 330.
Αξιζει.
Βλεποντας τελη-τεκμηρια-τιμη καυσιμου καθως και μια πολυ μεγαλη αβεβαιοτητα για το τι θα ξημερωσει αυριο...
Δεν παιρνεις ενα 320?
Οπως και να χει θα σαι λιγο πιο ήσυχος.
Κ εγω αυτο εχω!
Καλως όρισες!
Παρε ενα 330 υπαρχει και σε καμπριο ασημι εδω στο φορουμ.
αν αντεχεις τεκμηρια-ασφαλειες-τελη παρε 330....και αν βρεις κανα 320 μετατροπη σε 330(καλη μετατροπη οχι οτι να νε) ακομα καλυτερα.
θα εχεις 330 με τα εξοδα ενως 320!
Παρε ενα 330 υπαρχει και σε καμπριο ασημι εδω στο φορουμ.
Εναλλακτικά υπάρχει (εντός φόρουμ) 330xi sedan σε πανέμορφο χρώμα, φορτωμένο με πολλά αξεσουάρ το οποίο λιμπιζόμουν τρελά! :salias::w00t:
Αν αντέχεις τα έξοδα συντήρησης του 330, μην το σκέφτεσαι καθόλου!!!!
Tsakirakos
06-12-10, 11:32
παρε ενα 316 να σωθεις!
... φοβαμαι πως το 320 θα ειναι ψοφιο και θα το βαρεθο ευκολα..απο τιμες πανω κατω στα ιδια κιμαινονται..
Μόνο κ μόνο επέδει φοβάσαι ότι θα το βαρεθείς χωρίς σκέψη πάρε το 330 δηλωμενο 320 για να χεις όλα τα + κ των δύο αλλά ψάξε να βρεις καλύτερα για μετατροπή απο m54 κ με μπλοκε
Χωρίς να θέλω να μείωσω τα 320 δε νομίζω να υπάρχει δίλημμα σε κατι τέτοιο !!
Αν αντεχεις ασφάλειες και τέλη τότε προχωρά άφοβα για 330!!!
Αν πάλι όπως είπες φοβάσαι πως το 320 θα το βαρεθεις τότε μαθηματικά και πάλι σε 330 θα καταλήξεις εν καιρώ και θα τρεχεις για μετατροπές η για άλλο αμαξι πράγμα που σημαίνει χάσιμο χρημάτων !!!!
Προχωρά άμεσα σε 330 τώρα που οι τιμές είναι χαμηλές !!
Όσο για το θέμα συντήρησης πάνω κάτω τα ίδια είναι όπως και απο κατανάλωση αν σκεφτείς ότι το 320 θα το πιέσεις και πιο πολύ για να σου κάνει τα χατηρια .
Όσο για το θέμα τιμής πράγματι βρίσκεις και με 14000 αλλά πρόσεξε μη θες αλλα 3-5 να το κανείς αμαξι....
Σκέψου καλα ψάξε καλά !!!!
παρε ενα 316 να σωθεις!
:th_Laie_67-1: Εραιτική άποψη ο Στέφανος ! thumb
παρε ενα 316 να σωθεις!
:thanks: δεν θα παρω:thumbsup:
σιγουρα κλεινω προς 330..απο σημα 200 ευρω παραπανω..απο ασφαλεια θα την βρουμε την ακρη ασχολουμε με δ αυτα..:D..το τεκμηριο μας τα χαλαει λιγο...απο χιλιομετρα προφανως και δεν εχουν προβλημα τα bmw ε?αρκει να τα συντηρεις..
απο χιλιομετρα προφανως και δεν εχουν προβλημα τα bmw ε?αρκει να τα συντηρεις..
Σωστό, απλά να έχεις υπόψη ότι όσο περισσότερα τα Km τόσο πιο σύντομα το αμάξι θα ζητήσει τα αναλώσιμα του (ψαλίδια, ακρόμπαρα, αμορτισέρ, κλπ)
dark knight
06-12-10, 14:55
παρε μια καλη ετοιμη μετατροπη 330 απο 320.υπαρχουν κατι καλες που πωλουνται!
Tsakirakos
06-12-10, 20:13
:th_Laie_67-1: Εραιτική άποψη ο Στέφανος ! thumb
η φωνη της λογικης θα ελεγα Πανο....
οσο και να τα λενε ψοφια τα 16αρια, εμενα μου φαινεται αψογο το 16αρι μου. και στο ταξιδακι του ανετο και πολυ οικονομικο....
:whistle:
giannis_compact
06-12-10, 21:29
η φωνη της λογικης θα ελεγα Πανο....
οσο και να τα λενε ψοφια τα 16αρια, εμενα μου φαινεται αψογο το 16αρι μου. και στο ταξιδακι του ανετο και πολυ οικονομικο....
:whistle:
Εχει δικιο ο Στεφανος!Τα λετε ψοφια τα 16αρια αλλα μια χαρα ειναι!Εγω μια χαρα ικανοποιημενος ειμαι!
katsaraios
06-12-10, 22:36
Το 330 ειναι μια σκαλα πριν το Μ3 και πολυ πιο πανω απο τα υπολοιπα Ε46 σε επιδοσεις - στησιμο.
Αυτες τις δυσκολες οικονομικα εποχες υπαρχουν αρκετες ευκαιριες για αγορα γνησιου 330 ,το θεμα ειναι η δικη σου δυνατοτητα συντηρησης και χρησης ενος τετοιου "βεβαρημενου" αυτοκινητου λογω του αισχρου φοροεισπρακτικου τροπου υπολογισμου τελων και τεκμηριων,καθως και των ασφαλιστρων.
Το 320 ειδικα με τα 170 αλογα ειναι πιο οικονομικο ,λιγοτερο ροπατο και πιο συμφερον απο αποψη εξοδων συντηρησης και χρησης,παραλληλα ειναι αξιοπρεπεστατο απο επιδοσεις αλλα σαν το 330 δεν μπορει να συγκριθει(σε επιδοσεις και αμεση ροπη)
Υπολογισε λοιπον ποσα 8ες για να το εχεις απλα και μονο στην κατοχη σου καθε χρονο και μετα υπολογισε ενα 15-25% παραπανω εξοδα για το 330 σε εξοδα συντηρησης και αποφασισε αναλογα με την οικονομικη δυνατοτητα σου.
E60_Arkadia
06-12-10, 23:04
Απο τη στιγμη που εισαι μεταξυ ενος 2.2 ή 3.0 λογικα θα μπορεις να απλωθεις οικονομικα και δεν γεννηθηκες χθες για να μην ξερεις τι σημαινουν κυβικα στην Ελλαδα,σου προτεινω δαγκωτο 330.
ελεγα για χειροκινητο αλλα βλεπω τα smg σε καλυτερη τιμη..τι λετε?
katsaraios
07-12-10, 00:11
ελεγα για χειροκινητο αλλα βλεπω τα smg σε καλυτερη τιμη..τι λετε?
με 2 λογια επιφοβα...λογω προτερων περιστατικων με βλαβες που κοστιζουν αρκετα παραπανω απο τα χειροκινητα σασμαν.
επισης σαν χρηση ειναι πιο "ξεκουραστα" αλλα και πιο επιβαρυντικα στην καταναλωση...
με 2 λογια επιφοβα...λογω προτερων περιστατικων με βλαβες που κοστιζουν αρκετα παραπανω απο τα χειροκινητα σασμαν.
επισης σαν χρηση ειναι πιο "ξεκουραστα" αλλα και πιο επιβαρυντικα στην καταναλωση...
λες να μπλεξω με τπτ βλαβες φιλε μου?υπαρχει κατι για να προσεξω?
επισης κατι αλλο σε περιπτωση βλαβης δεν γινετε η τοποθετηση χειροκινητου?
katsaraios
07-12-10, 00:29
λες να μπλεξω με τπτ βλαβες φιλε μου?υπαρχει κατι για να προσεξω?
απλα φιλε βγαζανε προβληματα στις αντλιες τους ,δεν σημαινει οτι ολα ειναι αχρηστα.
συμβουλευτικα προσπαθησε αν παρεις απο μαντρα να εχεις εγγυηση μηχανικα και σασμαν.
ελεγα για χειροκινητο αλλα βλεπω τα smg σε καλυτερη τιμη..τι λετε?
Πρόσεξε να δεις...
Επειδή μιλησες για SMG, στο Ε46 330 το SMG είναι το Ι που φοράνε και τα Ζ4 2.5 & 3.0 προ facelift....
Σε αυτή την περίπτωση δεν θα το πρότεινα...
Καλύτερα να πας σε απλό steptronic ή manual...
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.