Επιστροφή στο Forum : 330 smg αξιζει?
Μια που ψαχνω για τροπετακι εχει κανεις γνωση απο 330 smg?Αξιζει μια τετοια μετατροπη ή θα μπλεξω?Ειναι δηλαδη σαν αυτο του Μ3 ή πιο αργο,ξερει κανεις αν βγαζει προβληματα?
m-power_01
14-10-10, 15:02
Αξίζει ...αλλά καλύτερα να μπουν να γράψουν παιδιά που το έχουν και το χρησιμοποιούν κάθε μέρα , και όχι εγώ η καποιος άλλος που καπως κάπου εχουμε οδηγήσει!
Όσο για τις βλάβες θα σου πω «ότι δεν υπάρχει δεν χαλάει» δηλαδή έχουν ακουστεί από απλοί επαναπρογραμματισμοι μέχρι αντλίες !
Μιλάς για το τροπετο που είναι στην Πατρα στον Γαλαριωτη ή καμία σχέση
Ακριβώς όπως τα είπε ο Σπύρος...thumb
Οσο για την υδραυλική αντλία του smg είναι γνωστό θέμα με λύση που αγγίζει το χιλιάρικο έτσι και σου την κάνει...:thumbsdown:
Ακριβως για αυτη μιλαω Σπυρο.Μου αρεσει η ολη ιδεα τα 5000 ομως με χαλανε καπως
Ακριβως για αυτη μιλαω Σπυρο.Μου αρεσει η ολη ιδεα τα 5000 ομως με χαλανε καπως
5000 τι;
τοποθετημενο;
τα δικα σου;
m-power_01
14-10-10, 15:46
Ακριβως για αυτη μιλαω Σπυρο.Μου αρεσει η ολη ιδεα τα 5000 ομως με χαλανε καπως
παρε με τηλ!
5000 τι;
τοποθετημενο;
τα δικα σου;
αν του ειπε 5000 μιλησε μονο για αγορα...οχι ανταλλαγη.
Eχω οδηγησει smg 330 ενος φιλου.
Ειναι πιο αργο απο το smgΙΙ του Μ3.
Λογικα πρεπει να ειναι το smgI.
Για την ιπποδυναμη του αυτοκινητου δουλευε μια χαρα.
Tι αντλια λετε?Επειδη εχω το ιδιο πρεπει να ανησυχω πρωτη φορα ακουω οτι βγαζουν προβληματα...Απο θεμα αλλαγων ειναι λιγο πιο αργο απο το smg2 αλλα σε καμια περιπτωση αργο...
m-power_01
14-10-10, 16:10
Tι αντλια λετε?Επειδη εχω το ιδιο πρεπει να ανησυχω πρωτη φορα ακουω οτι βγαζουν προβληματα...Απο θεμα αλλαγων ειναι λιγο πιο αργο απο το smg2 αλλα σε καμια περιπτωση αργο...
το smg εχει μια αντλια (τρομπα) που συχνα πυκνα την ακουει...
Kατι που μπορουμε να κανουμε να μην μπουκωσει?Λογικα μονο τον σταυρο μας...Παντως με 80,000χλμ δεν ειχα κανενα προβλημα
sofos 2.8i
15-10-10, 19:04
Eγω εχω να σου πω....μακρυα!!!Και αυτο γιατι το εχω οδηγησει,το εχω δει,το ξερω,γιατι πολυ απλα δεν εχει καμια σχεση με το smg του Μ3.Το Μ3 εχει + για ανεβασμα και - για κατεβασμα στα padlles του τιμονιου,το 3.30 εχει κι αυτο χειριστηρια στο τιμονι αλλα μπορεις να ανεβασεις κ να κατεβασεις και απο το αριστερο κ απο το δεξι.Δεν εχει ρυθμιση ευαισθησιας αλλαγης οπως το Μ3 και με λιγα λογια,οπως προειπα,καμια σχεση!Για να πω την αληθεια μου,ειμαι γενικως κατα του αυτοματου και ημιαυτοματου σασμαν,λογω τον προβληματων που βγαζουν και το κακο ειναι πως η επισκευη τους ειναι πανακριβη και η ευρεση τους σε μετ/σμενα ακομα πιο δυσκολη.Πες με λιγο πισω στην τεχνολογια,αλλα το ''γουδοχερι''και φτιαχνεται πιο φθηνα και αντικαθισταται ακομα πιο ευκολα.Τωρα αν δεν κανω λαθος(διορθωστε με) του 3.30 ειναι της magneti marelli και του Μ3 ειναι ZF ή GETRAG μου διαφευγει αυτη τη στιγμη!Απο 'κει και περα καταλαβαινεις μονο και μονο απο την μαρκα τι περιπου παιζει!
Τα ιδια σχολια διαβασα και απο ξενα forum.Και οντος η magneti marelli δεν ειναι και η καλυτερη εγγυηση.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.