Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : E46 2.0 4κυλινδρο-6κυλινδρο



Dathanaso
29-07-10, 16:15
Καλησπέρα περα απο το αυτονόητο τι διαφορες εχουν οι κινητηρες?αποδοση καταναλωση ....

katsaraios
29-07-10, 16:19
6κυλινδρο 320 με τα 150 η το 320 2.2 με τα 170??

bill_m3
29-07-10, 16:20
Καλησπέρα περα απο το αυτονόητο τι διαφορες εχουν οι κινητηρες?αποδοση καταναλωση ....

Λίγα λόγια για τους 2 κινητήρες:
ο 318ci
318i/Ci/ti N42B20 2002-2003 1995 I4, 16v 143 PS (141 hp/105 kW) 200 N·m (148 ft·lbf) 9.3 s
4κύλινδρος

και ο
320i M52TUB20 1998-2000 1991 I6, 24v 150 PS (148 hp/110 kW) 190 N·m (140 ft·lbf) 9.9 s
6κύλινδρος

Ο 4κιλύνδρος είναι σαφώς πιο οικονομικός ( valvetronic) από τον 6κιλυνδρο και πιο καινούργιας γενιάς!
Από θέμα ήχου δεν τα συζητάμε καν (6 !!!!!!!)
Απο θέμα αξιοπιστίας πάλι δεν το συζητάμε λόγω το ότι ο Ν42 έχει ένα κάρο ηλεκτρονικά και ακούγονται πάρα πολλά, όπως το παρατσούκλι του (βλαβητρονικ χεχε). Να πω επίσης πως αυτόν έχω και δεν είχα πρόβλημα ποτέ (φτου φτου )!
Ενώ ο Μ52 είναι πιο απλός αλλά σκυλί όπως κάθε 6κιλυνδρο της bmw!!

Ελπίζω να βοήθησα λίγο!

Πηγή :
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=37511&postcount=2

:D:D:D:D:D

katsaraios
29-07-10, 16:27
και ο Μ54 2.2 ειναι πολυ ανωτερος απο τους 2 που ειπε ο Μπιλ σε καταναλωση και αποδοση.

Dathanaso
29-07-10, 16:31
Bασίλη ο
318i/Ci/ti N42B20 143 PS 4κύλινδρος μπαίνει σε sedan?
επίσης επειδη ειναι τετρακυλινδρος θα χρειαστει σασμαν η όχι δεδομενου οτι αυτος που φοραω 1.8 ειναι 4κυλ.
Επισης τι άλλο θα χρειαστει για την παραπάνω μετατροπη?
ευχαριστω

bill_m3
29-07-10, 16:35
Bασίλη ο
318i/Ci/ti N42B20 143 PS 4κύλινδρος μπαίνει σε sedan?
επίσης επειδη ειναι τετρακυλινδρος θα χρειαστει σασμαν η όχι δεδομενου οτι αυτος που φοραω 1.8 ειναι 4κυλ.
Επισης τι άλλο θα χρειαστει για την παραπάνω μετατροπη?
ευχαριστω

Όλα τα πράγματα που πουλάω !!!!!!!

Κοίτα :

https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=3304

Dathanaso
29-07-10, 16:38
ΟΚ το διαβασα και με ενδιαφερει θα σου στειλω pm να σε ρωτησω και καποια αλλα πραγματα.Ταιριαζει ομως ?με το σαζμαν τι γινεται?που ρωτησα

bill_m3
29-07-10, 16:39
ΟΚ το διαβασα και με ενδιαφερει θα σου στειλω pm να σε ρωτησω και καποια αλλα πραγματα.Ταιριαζει ομως ?με το σαζμαν τι γινεται?που ρωτησα

Μα θα πάρεις τα πάντα!!!!!

Και μπαίνουν όλα!!!!

Dathanaso
29-07-10, 17:05
bill εγκεφαλο χρειαζεται?

bill_m3
29-07-10, 17:10
bill εγκεφαλο χρειαζεται?

Ναι και παίρνεις το δικό μου!!

Akis 330Ci
29-07-10, 17:18
Παιδια,ξεχασατε αλλον εναν! Τον κινητηρα που φορεσαν τα τελευταια Ε46 Facelift (2006).
Προκειται για τον 4κυλινδρο Ν46 16V 1995cc με 150hp@6200 και 200nm@3750.
Eιναι ο κινητηρας που φορεσαν τα πρωτα Ε90,Ε85 Ζ4 2lt,E87 120i.

Christos 330
30-07-10, 09:40
Παιδια,ξεχασατε αλλον εναν! Τον κινητηρα που φορεσαν τα τελευταια Ε46 Facelift (2006).
Προκειται για τον 4κυλινδρο Ν46 16V 1995cc με 150hp@6200 και 200nm@3750.
Eιναι ο κινητηρας που φορεσαν τα πρωτα Ε90,Ε85 Ζ4 2lt,E87 120i.

Aυτο φοαρω εγω τωρα . . .

Ενω δεν ηθελα να ανουω για valvetronic δεν περιμενα να περπαταει

τοσο καλα . . .

Το εχω με 19αρια και ειναι αρκετα καλο μπορω να πω . . .

Kostas_1
30-07-10, 09:44
Aυτο φοαρω εγω τωρα . . .

Ενω δεν ηθελα να ανουω για valvetronic δεν περιμενα να περπαταει

τοσο καλα . . .

Το εχω με 19αρια και ειναι αρκετα καλο μπορω να πω . . .

Νομιζεις τυχαια εχει επιλεγει για το Ζ4?

katsaraios
30-07-10, 09:47
οπτικα ξεχωριζουν οι 2 βαλβοτρονικ παιδια?
και μιλαμε για facelift μετα του 05 η του 06???
:thanks:

gyiama
30-07-10, 13:02
ουτε σε ΒΙΔΑ δεν ξερψωριζουν Γιωργο ειναι εντελος μα εντελος ιδιοι σαν κινητηρες!!!και απ οσο ειχα ψαξει λιγο ποιο πολυ διαφερουν softwareika και οχι μηχανικα !!καλυτερη διαχειριση εχουν και κανα 2 ακομα αλλαγες που δεν θυμαμαι καθολου!!!

Stamatis
30-07-10, 14:58
Παντως και ο παλιος που φοραγαν τα 318 και τα γερμανικα 316 (που ειναι βασικα ενα 318 με 105 αλογα) υπερκυβιζεται και δινει 145 αλογα με 21 κιλα ροπη περιπου.
Ειναι και αυτο μια λυση και δεν χρειαζεται καμμια αλλη αλαγη σε τιποτα εκτος απο φρενα αν θες και αντε και μια εξατμιση για το κατι παραπανω.
Ουτε δηλωσεις αλλαγης, τιποτα.
Και πρακτικα γινεται καινουργιο, στρωνεις για 1500-2000 χιλιομετρα και εισαι Ζουμπερ.

BILL007
30-07-10, 15:07
Παντως και ο παλιος που φοραγαν τα 318 και τα γερμανικα 316 (που ειναι βασικα ενα 318 με 105 αλογα) υπερκυβιζεται και δινει 145 αλογα με 21 κιλα ροπη περιπου.
Ειναι και αυτο μια λυση και δεν χρειαζεται καμμια αλλη αλαγη σε τιποτα εκτος απο φρενα αν θες και αντε και μια εξατμιση για το κατι παραπανω.
Ουτε δηλωσεις αλλαγης, τιποτα.
Και πρακτικα γινεται καινουργιο, στρωνεις για 1500-2000 χιλιομετρα και εισαι Ζουμπερ.

:think:Ναι Σταμάτη συμφωνώ σε όλα όσα λες.Απλά και τα 4.500χιλιάρικα είναι ένα θέμα νομίζω σε αυτή τη "μετατροπή" υπερκυβισμού...:thumbsdown::sm-angry05:
Tι τιμή έχεις ακούσει εσυ γι'αυτό, αν έχεις ακούσει?Έτσι πληροφοριακά...:electrician2:

gyiama
30-07-10, 16:04
μιλαμε για το βαλβετρονικ το 316???δεν χρειαζεται να μπεις στην διαδικασια υπρκυβισμου ρε παιδια,απλα αλλαζεις κινητηρα βαζεις τον 2λιτρο και τελειωσε!!δεν ξεχωριζει απο πουθενα!!!

υγ πριν προλαβετε να μου πειτε για τα νουμερα..........ο τροπος ειναι πολυ γνωστος!!!!!!!!

Stamatis
30-07-10, 23:50
Μπιλ ναι, 4.000 εχω ακουσει και εγω.
Αξιζει η οχι δεν το ξερω, ετσι που εχουν γινει οι τιμες πλεον στα μεταχειρισμενα, τιποτα δεν ξερω.
Φυσικα ενας καλος μαστορας που σκαμπαζει λιγη μηχανολογια μπορει να υπερκυβισει αρκετα φτηνοτερα με υλικα σκορπια απο το εμποριο.
Μιλαμε παντα για τον οκταβαλβιδο οχι βλακοτρομπικ.

BILL007
31-07-10, 00:14
Μιλαμε παντα για τον οκταβαλβιδο

Μ43 POWER!!!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup:

:warriorsmiley::warriorsmiley::rally::rally:

katsaraios
31-07-10, 08:33
Μ43 POWER!!!!:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup:

:warriorsmiley::warriorsmiley::rally::rally:

Bασιλη με ενα χιλιαρικο βαλε τον 1.9 ,τι υπερκιβυσμοι και πρασινα αλογα,αυτα γινοντουσαν μεχρι το 2000 που δεν ειχαν ουτε γνωσεις ουτε πληθωρα μεταχειρισμενων.
Εδω εφτασε το 25αρι μοτερ να πουλιεται 1000-1200 ευρω ,αλλα εσυ δεν θες εξακυλινδρο λογω και δηλωσης κλπ.

BILL007
31-07-10, 11:35
Kαλά είσαι Γιώργο...Τα μεγάλα μοτέρ τα χαρίζουν πραγματικά...Εδώ κομπλέ μετατροπή 330, με τα πάντα, έχει πέσει στα 3.000 και παρακαλάνε κιόλας...;)


Υ.Γ Και πρίν 3 χρόνια αν θυμάσαι την ζήταγαν 6000 το λιγότερο...ΛΟΛ!

sfak_ev
16-09-10, 10:10
Kαλά είσαι Γιώργο...Τα μεγάλα μοτέρ τα χαρίζουν πραγματικά...Εδώ κομπλέ μετατροπή 330, με τα πάντα, έχει πέσει στα 3.000 και παρακαλάνε κιόλας...;)


Υ.Γ Και πρίν 3 χρόνια αν θυμάσαι την ζήταγαν 6000 το λιγότερο...ΛΟΛ!

Καλημέρα! Ειμαι καινούριος στο forum και είχα ενδιαφερθεί και εγω για τη συγκεκριμένη μετατροπή σε 330 με την τιμή που αναφέρεις (6000). Αλήθεια, ποιός κάνει την μετατροπή πλέον με 3000, έτσι για τη χάρη της συζήτησης, μια και με το κόστος της βενζίνης τώρα και με την αβεβαιότητα του τι σου ξημερώνει αύριο σχετικά με τη φορολογία των κυβικών, δύσκολα το βλέπω να την κάνω...Σε ευχαριστώ εκ των προτέρω