Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : mazda mx5 nc 2.5 turbo....ή κοινως βλεπω το θανατο σου!!



nik200
12-06-25, 11:35
ο ανθρωπος γενικα βαριεται..γιαυτο και για να σπασει τη ρουτινα κανει χαζομαρες..ενας απο αυτους ειναι και ενα φιλαρακι μου, που για να μη βαριεται στη ζωη του, δεν του εφτανε ενα 2.5λτ μοτερ στο μαζντακι του αλλα ειπε ας κοτσαρουμε και μια 3076 garrett για να πηγαινει και λιγο...και καπως ετσι γενηθηκε το τερας της αποκαλυψης, γιατι 360 αλογα στο ταπεινο nc ειναι πανω απο τα διπλασια της καλης του εκδοσης...φυσικα ξεχναμε διαφορικα rx8-2lt μπλοκε καθως θα αντεχαν γυρω στους 3 μηνες...επισης ενα ενισχυμενο δισκο πλατο για να αντεξει και την ροπη (ευκολα 40-45 κιλα)...και παμε για δοκιμη..σημειωτεον το μοτερ ειναι στοκ σωθικα και το turbo αυστηρα 0.6-0.7 bar..αλλα δεν δειχνει να μασαει εδω και χρονια!!!μπραβο ford....!!!

Και τωρα εσεις θα αναρωτιεστε τι κανει αυτο το πραμα στο δρομο...την πρωτη την ξεχνας..εχει ροπη, δευτερα μολις παει 2500rpm αρχιζει ο πολεμος..τρως τα κιλα ροπης στο κεφαλι και το μαζντακι εκτοξευεται...αλλα εκει που λες θα σταματησει βαζεις 3η..τα ιδια..εισαι ηδη με καμια 100αρα, μεσα στα στενα, βαζεις 4η και ξανακοιτας το λεβιε καθως συνεχιζει να επιταχυνει..ωπα κατσε...θα γινουμε..σκεφτεσαι..και πεφτεις στα θηρια φρενα μπας και σωθεις....ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟΥΤΟ ΔΩ ΩΡΕ???το kaaz διαφορικο κανει καταπληκτικη δουλεια..αλλα πιστεψτε με ειναι μικρο το αμαξι..και δεν θελει και να κατσει σε γωνια, δεν ειναι bmw...πρεπει να ξεστησεις το Miata για να κανει τα των bmw...παλι καλα που ο φιλος εχει βαλει και ανταπτορες για λιγη γωνια ακομα στο τιμονι..και τουλαχιστον θα σωσεις καπως το τετακε (με πολλα...)...μιλαμε για σοβαρο γκαζι και αμαξι..που ψαχνει αναλογο οδηγο..πρεπει να εχεις μεγαλη εμπειρια με αυτο για να το πας..και σιγουρα δε θα στριψει οπως ενα πιο ηπιο mx5....ναι θελει χερια και εξοικιωση αυτο το κτηνος..και εγω προσωπικα ναι θα το κραταγα για driftdays αντε και για κανενα αγωνα...τωρα στο δρομο δεν ξερω αν εχει καποιο νοημα να εχεις τοση δυναμη..ισως αμα σ αρεσουν οι κοντρες..προσωπικα οχι..ειναι ενα παιχνιδι οπως ολα τα παραλογα πραγματα στη ζωη..ε ναι γιατι αλλιως βαριομαστε!!!!

BMWdakias81
13-06-25, 10:01
Έχει πλάκα το εμεξφαι με τόσο πολύ δύναμη.
Βέβαια πέρα από ντρίφτ δε νομίζω να μπορεί να κάνει τίποτα αλλά σίγουρα θα είναι πολύ εντυπωσιακό στο δρόμο.

nik200
13-06-25, 11:03
Έχει πλάκα το εμεξφαι με τόσο πολύ δύναμη.
Βέβαια πέρα από ντρίφτ δε νομίζω να μπορεί να κάνει τίποτα αλλά σίγουρα θα είναι πολύ εντυπωσιακό στο δρόμο.

δυστυχως ενα τοσο μικρο και ελαφρυ αμαξι με τοσα αλογα..χρειαζεται μετα πολυ λαστιχο..το πολυ λαστιχο χαλαει ολες τις γεωμετριες και κοινως πρεπει να στηθει απο την αρχη..γιατι δεν εχει μελετηθει για 255 λαστιχο το μχδακι....
ταυτοχρονα πρεπει να ασχοληθεις με αεροβοηθηματα και φλατ πατωματα για να πατησει και στα πολλα χιλιομετρα..εκει ομως εχει χασει πληρως τον καθημερινο και λειτουργικο χαρακτηρα ενος υπεροχου καμπριο αμαξιου...

υγ..υπαρχουν κανα δυο nb αν θυμαμαι καλα που πανε σερρες και με οχι πολλα αλογα..περι τα 300....με φουλ bodykit φτερουγες κτλ κτλ...αυτα γραφουν κατι παρανοικα...1.26-1.25...

The Ace
13-06-25, 12:29
1.26" στις Σέρρες ?!?! Εγώ δεν έχω κατέβει το 1.40" με μαμά CRX και RX8, που δεν τα λες και αδύναμα....

Τόσα άλογα σε τόσο μικρό -και τέτοιο- σασί, αρχίζει και θυμίζει αμερικάνικα τύπου Demon SRT, πολύ δύναμη αλλά πολύ δύσκολο κατέβασμα στο δρόμο...

BMWdakias81
13-06-25, 12:59
Δε βγαινει η δύναμη στο δρόμο παιδία από ένα σημείο και πάνω σε αυτή τη πλατφόρμα που παίζει να είναι και η πιο σοβαρή (από θέμα διαστάσεων) από όλες τις γενιές, εκτός και αν πας σε ακραίες αεροδυναμικές επεμβάσεις.
Χαρακτηριστικά θυμάμαι το σχολίαζαν και στο μιατανετ από τα 320-350 άλογα και πάνω στο ΕνΣι δε βελιώνεται ούτε ο χρόνος 0-100 αλλά και τα 100-200 όχι αναλογικά πολύ καλύτερα.
Είναι μικρά τα μετατρόχια/μεταξόνια, γι' αυτό και εμείς πήραμε πενφε :thumbsup: :whistle: :th_Laie_67-1:

BMWdakias81
13-06-25, 13:02
1.26" στις Σέρρες ?!?! Εγώ δεν έχω κατέβει το 1.40" με μαμά CRX και RX8, που δεν τα λες και αδύναμα....

Τόσα άλογα σε τόσο μικρό -και τέτοιο- σασί, αρχίζει και θυμίζει αμερικάνικα τύπου Demon SRT, πολύ δύναμη αλλά πολύ δύσκολο κατέβασμα στο δρόμο...

Χρειάζεται προπόνηση/γυρολόγια αλλιώς δε πέφτει ο χρόνος, με το δικό μου έβλεπα 36ρια (με σέμι) και είχα ακόμα αρκετά κομμάτια που σήκωναν βελτίωση.

The Ace
13-06-25, 13:15
Εντάξει με το CRX πρόλαβα να κάνω μόνο 3 ή 4 γύρους, στον 4ο έφυγα ευθεία στην άμμο της Κ1 γιατί έμεινα από φρένα και στον αμέσως επόμενο χαιρέτησε το μάτι στροφάλου οπότε και έμεινα εντελώς...

Με το RX8 έχω κάνει μεν πιο πολλούς γύρους αλλά πρακτικά κανένα στα 10/10, οπότε σίγουρα έχω περιθώρια, ειδικά το Sάκι ποτέ δεν το κατάφερα καθαρό...

BMWdakias81
13-06-25, 13:24
Εντάξει με το CRX πρόλαβα να κάνω μόνο 3 ή 4 γύρους, στον 4ο έφυγα ευθεία στην άμμο της Κ1 γιατί έμεινα από φρένα και στον αμέσως επόμενο χαιρέτησε το μάτι στροφάλου οπότε και έμεινα εντελώς...

Με το RX8 έχω κάνει μεν πιο πολλούς γύρους αλλά πρακτικά κανένα στα 10/10, οπότε σίγουρα έχω περιθώρια, ειδικά το Sάκι ποτέ δεν το κατάφερα καθαρό...

Γι' αυτό σου είπα και πιο πάνω, θέλει λάστιχα, φρένα, σοβαρό στήσιμο ΚΑΙ το σηαντικό να βρεις "ανοιχτή" πίστα. Επίσης βοηθάει να είσαι και ο ίδιος σε καλή μερα.
Με το ΡΧ-8 κλαμπ πάντως που είχα πάει δυο φορές ήταν απολαυστικότατα, αρκετοί καθαροί γύροι και παραπάνω από πολύ χρόνο στη πίστα. Ιδανικά καλά είναι να πας καθημερινή, τυχαία ημερομηνία και μακριά από οποιοδήποτε event.

VanVIC
15-06-25, 10:34
Πυξίδα του έβαλες;
:thumbsup:


ΥΓ: Είσαι σε καλό δρόμο τέκνο μου :original:

dark knight
16-06-25, 12:49
jeremy Clarkson- POWERRRRRR