Επιστροφή στο Forum : Απότομο φρενάρισμα σε βροχή
Καλημέρα σε όλη την ομάδα.Σε bmw s1 116 όταν βρέχει και χρησιμοποιούνται οι υαλοκαθαριστήρες φρενάρει μόνο του απότομα για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επανέρχεται. Το πρόβλημα είναι ότι φρενάρει τόσο απότομα ( π.χ. από τα 120χλμ πέφτει στα 80χλμ την ώρα) με αποτέλεσμα να γίνεται επικίνδυνο σε περίπτωση που κάποιο άλλο αυτοκίνητο είναι από πίσω σε κοντινή απόσταση.
Γνωρίζει κάποιος εάν μπορεί να απενεργοποιηθεί αυτή η ρύθμιση? Ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αντιμετώπισης αυτού του προβλήματος?
Εχεις βουλωμενη αντλια ABS/DSC ισως επειδη το αυτοκινητο δεν αλλαζε τα υγρα των φρενων συχνα.
Η πιεση στο κυκλωμα για το στεγνωμα των φρενων πρεπει να ειναι κατω απο 1 bar και αν βουλωσει ειναι πανακριβη.
Λυσιμο το κυκλωμα ολο, καθαρισμος αντλιας με υπερηχους,ελεγχος στα πιστονακια στις δαγκανες μην τυχον και μπλοκαρουν και τελος πριν το δεσιμο καθαρισμος ολου του κυκλωματος με υγρο φρενων σε πιεση για να πεταξει οτι εχει μεσα. Εξαερωση και τελος.
Αν δεν φτιαξει ετσι αλλαζεις αντλια (τρομπα). Μετχειρισμενη απο το ebay και απο οποιον δινει εγγυηση με επιστροφη.
Αυτα απο το TIS της BMW, την εμπειρια μου και οχι επειδη μου ειπε ο θειος του καφετζη της γιαγιας του ξαδερφου μου.
Καλη συνεχεια.
Μην ψαχνεσαι δεξια αριστερα με μαστορες.
Τι χρονολογία είναι το αμάξι ?
Κάτι γίνεται με την kafas κάμερα του παρμπρίζ.
Μπορει να έχει αλλαχτεί το παρμπρίζ και να μην έχει μπει σωστά.
Εχεις βουλωμενη αντλια ABS/DSC ισως επειδη το αυτοκινητο δεν αλλαζε τα υγρα των φρενων συχνα.
Η πιεση στο κυκλωμα για το στεγνωμα των φρενων πρεπει να ειναι κατω απο 1 bar και αν βουλωσει ειναι πανακριβη.
Λυσιμο το κυκλωμα ολο, καθαρισμος αντλιας με υπερηχους,ελεγχος στα πιστονακια στις δαγκανες μην τυχον και μπλοκαρουν και τελος πριν το δεσιμο καθαρισμος ολου του κυκλωματος με υγρο φρενων σε πιεση για να πεταξει οτι εχει μεσα. Εξαερωση και τελος.
Αν δεν φτιαξει ετσι αλλαζεις αντλια (τρομπα). Μετχειρισμενη απο το ebay και απο οποιον δινει εγγυηση με επιστροφη.
Αυτα απο το TIS της BMW, την εμπειρια μου και οχι επειδη μου ειπε ο θειος του καφετζη της γιαγιας του ξαδερφου μου.
Καλη συνεχεια.
Μην ψαχνεσαι δεξια αριστερα με μαστορες.
Τι σχέση έχει αυτό με τους καθαριστήρες και τη βροχή ?
Τι σχέση έχει αυτό με τους καθαριστήρες και τη βροχή ?
Οταν ειναι σε λειτουργια οι καθαριστηρες ο εγκεφαλος αναλογα με τη την ταχυτητα που τους βαζεις και την ταχυτητα του αυτοκινητου ενεργοποιει για ενα ελαχιστο διαστημα τα φρενα για να τα κραταει στεγνα.
Αν το κυκλωμα εχει προβλημα η πιεση του ειναι μεγαλυτερη απο1 bar με αποτελεσμα ακομα και ενα μικρο στιγμιαιο πατημα να ειναι ισχυροτερο σε δυναμη απο οσο θα επρεπε.
Υπαρχει και σχετικη τεχνικη οδηγια απο την BMW για αυτο και χοντρικα ειναι αυτο που εγραψα. Σε μοντελα μετα το 16 εχει και ανακληση το ρεζερβουαρ των φρενων γιατι αφηνει να περασει υγρασια μεσα στο κυκλωμα και δημιουργει παρομοια συμπεριφορα.
Απο οτι λεει το αρχικο post s1 σειρα 1 εχει 116, απιθανο να εχει kafas.
Για αυτό ρώτησα χρονολογία
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.