Σύνδεση

Επιστροφή στο Forum : Απότομο φρενάρισμα σε βροχή



Mixalisk
17-05-25, 07:50
Καλημέρα σε όλη την ομάδα.Σε bmw s1 116 όταν βρέχει και χρησιμοποιούνται οι υαλοκαθαριστήρες φρενάρει μόνο του απότομα για λίγα δευτερόλεπτα και μετά επανέρχεται. Το πρόβλημα είναι ότι φρενάρει τόσο απότομα ( π.χ. από τα 120χλμ πέφτει στα 80χλμ την ώρα) με αποτέλεσμα να γίνεται επικίνδυνο σε περίπτωση που κάποιο άλλο αυτοκίνητο είναι από πίσω σε κοντινή απόσταση.
Γνωρίζει κάποιος εάν μπορεί να απενεργοποιηθεί αυτή η ρύθμιση? Ή υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος αντιμετώπισης αυτού του προβλήματος?

Stamatis
17-05-25, 10:45
Εχεις βουλωμενη αντλια ABS/DSC ισως επειδη το αυτοκινητο δεν αλλαζε τα υγρα των φρενων συχνα.
Η πιεση στο κυκλωμα για το στεγνωμα των φρενων πρεπει να ειναι κατω απο 1 bar και αν βουλωσει ειναι πανακριβη.
Λυσιμο το κυκλωμα ολο, καθαρισμος αντλιας με υπερηχους,ελεγχος στα πιστονακια στις δαγκανες μην τυχον και μπλοκαρουν και τελος πριν το δεσιμο καθαρισμος ολου του κυκλωματος με υγρο φρενων σε πιεση για να πεταξει οτι εχει μεσα. Εξαερωση και τελος.
Αν δεν φτιαξει ετσι αλλαζεις αντλια (τρομπα). Μετχειρισμενη απο το ebay και απο οποιον δινει εγγυηση με επιστροφη.
Αυτα απο το TIS της BMW, την εμπειρια μου και οχι επειδη μου ειπε ο θειος του καφετζη της γιαγιας του ξαδερφου μου.
Καλη συνεχεια.
Μην ψαχνεσαι δεξια αριστερα με μαστορες.

deepBLUE
17-05-25, 18:39
Τι χρονολογία είναι το αμάξι ?
Κάτι γίνεται με την kafas κάμερα του παρμπρίζ.
Μπορει να έχει αλλαχτεί το παρμπρίζ και να μην έχει μπει σωστά.

deepBLUE
17-05-25, 18:41
Εχεις βουλωμενη αντλια ABS/DSC ισως επειδη το αυτοκινητο δεν αλλαζε τα υγρα των φρενων συχνα.
Η πιεση στο κυκλωμα για το στεγνωμα των φρενων πρεπει να ειναι κατω απο 1 bar και αν βουλωσει ειναι πανακριβη.
Λυσιμο το κυκλωμα ολο, καθαρισμος αντλιας με υπερηχους,ελεγχος στα πιστονακια στις δαγκανες μην τυχον και μπλοκαρουν και τελος πριν το δεσιμο καθαρισμος ολου του κυκλωματος με υγρο φρενων σε πιεση για να πεταξει οτι εχει μεσα. Εξαερωση και τελος.
Αν δεν φτιαξει ετσι αλλαζεις αντλια (τρομπα). Μετχειρισμενη απο το ebay και απο οποιον δινει εγγυηση με επιστροφη.
Αυτα απο το TIS της BMW, την εμπειρια μου και οχι επειδη μου ειπε ο θειος του καφετζη της γιαγιας του ξαδερφου μου.
Καλη συνεχεια.
Μην ψαχνεσαι δεξια αριστερα με μαστορες.

Τι σχέση έχει αυτό με τους καθαριστήρες και τη βροχή ?

Stamatis
17-05-25, 19:20
Τι σχέση έχει αυτό με τους καθαριστήρες και τη βροχή ?
Οταν ειναι σε λειτουργια οι καθαριστηρες ο εγκεφαλος αναλογα με τη την ταχυτητα που τους βαζεις και την ταχυτητα του αυτοκινητου ενεργοποιει για ενα ελαχιστο διαστημα τα φρενα για να τα κραταει στεγνα.
Αν το κυκλωμα εχει προβλημα η πιεση του ειναι μεγαλυτερη απο1 bar με αποτελεσμα ακομα και ενα μικρο στιγμιαιο πατημα να ειναι ισχυροτερο σε δυναμη απο οσο θα επρεπε.
Υπαρχει και σχετικη τεχνικη οδηγια απο την BMW για αυτο και χοντρικα ειναι αυτο που εγραψα. Σε μοντελα μετα το 16 εχει και ανακληση το ρεζερβουαρ των φρενων γιατι αφηνει να περασει υγρασια μεσα στο κυκλωμα και δημιουργει παρομοια συμπεριφορα.
Απο οτι λεει το αρχικο post s1 σειρα 1 εχει 116, απιθανο να εχει kafas.

deepBLUE
17-05-25, 19:27
Για αυτό ρώτησα χρονολογία

dreamer
18-05-25, 09:01
Οταν ειναι σε λειτουργια οι καθαριστηρες ο εγκεφαλος αναλογα με τη την ταχυτητα που τους βαζεις και την ταχυτητα του αυτοκινητου ενεργοποιει για ενα ελαχιστο διαστημα τα φρενα για να τα κραταει στεγνα.
Αν το κυκλωμα εχει προβλημα η πιεση του ειναι μεγαλυτερη απο1 bar με αποτελεσμα ακομα και ενα μικρο στιγμιαιο πατημα να ειναι ισχυροτερο σε δυναμη απο οσο θα επρεπε.
Υπαρχει και σχετικη τεχνικη οδηγια απο την BMW για αυτο και χοντρικα ειναι αυτο που εγραψα. Σε μοντελα μετα το 16 εχει και ανακληση το ρεζερβουαρ των φρενων γιατι αφηνει να περασει υγρασια μεσα στο κυκλωμα και δημιουργει παρομοια συμπεριφορα.
Απο οτι λεει το αρχικο post s1 σειρα 1 εχει 116, απιθανο να εχει kafas.

σταματη,το εχει και το δικο μου αυτο? Ε87 ? γιατι δεν διευκρυνιζει ποια σειρα 1 εχει

Mixalisk
18-05-25, 09:57
Το αυτοκίνητο είναι το f20 116d, 10/2015 και φοράει τον 1500 κ.κ. τρικυλινδρο με τα 116 αλογα

deepBLUE
18-05-25, 12:02
Οταν ειναι σε λειτουργια οι καθαριστηρες ο εγκεφαλος αναλογα με τη την ταχυτητα που τους βαζεις και την ταχυτητα του αυτοκινητου ενεργοποιει για ενα ελαχιστο διαστημα τα φρενα για να τα κραταει στεγνα.
Αν το κυκλωμα εχει προβλημα η πιεση του ειναι μεγαλυτερη απο1 bar με αποτελεσμα ακομα και ενα μικρο στιγμιαιο πατημα να ειναι ισχυροτερο σε δυναμη απο οσο θα επρεπε.
Υπαρχει και σχετικη τεχνικη οδηγια απο την BMW για αυτο και χοντρικα ειναι αυτο που εγραψα. Σε μοντελα μετα το 16 εχει και ανακληση το ρεζερβουαρ των φρενων γιατι αφηνει να περασει υγρασια μεσα στο κυκλωμα και δημιουργει παρομοια συμπεριφορα.
Απο οτι λεει το αρχικο post s1 σειρα 1 εχει 116, απιθανο να εχει kafas.
Καμμία σχέση,νομίζω το έχεις χάσει .

deepBLUE
18-05-25, 12:03
Το αυτοκίνητο είναι το f20 116d, 10/2015 και φοράει τον 1500 κ.κ. τρικυλινδρο με τα 116 αλογα

Άρα kafas δεν έχει

deepBLUE
18-05-25, 12:12
Το πιο πιθανό είναι να έχει βραχυκυκλώσει ο δίαυλος του dtc,κάπου να παίρνει νερά .

deepBLUE
18-05-25, 12:14
Αν είσαι Αθήνα πες μου να σε στείλω σε ένα συνεργείο να το τσεκάρουν

Stamatis
18-05-25, 12:36
Καμμία σχέση,νομίζω το έχεις χάσει .

Δεν επιμενω!

deepBLUE
18-05-25, 13:04
Δεν επιμενω!

Καλά δεν τσακωνόμαστε,μπορεί και ‘‘γώ να κάνω λάθος .
Όταν με το καλό πάει να το επισκευάσει,ελπίζω να μας ενημερώσει για να μάθουμε και ‘μείς οι διαφωνούντες;)

Mixalisk
18-05-25, 14:48
Αρχικά Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Το μπαμπριζ δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.
Για αρχή αύριο θα πάω να το βάλω σε γνήσιο διαγνωστικό μήπως και δώσει λύση χωρίς πολλά πολλά.
Θα σας ενημερώσω όταν κατασταλάξω σε κάποιο αποτέλεσμα

deepBLUE
18-05-25, 15:47
Αρχικά Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Το μπαμπριζ δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.
Για αρχή αύριο θα πάω να το βάλω σε γνήσιο διαγνωστικό μήπως και δώσει λύση χωρίς πολλά πολλά.
Θα σας ενημερώσω όταν κατασταλάξω σε κάποιο αποτέλεσμα
Βάση του μοντέλου δεν έχεις kafas οπότε η άποψη μου είναι πως :

Το πιο πιθανό είναι να έχει βραχυκυκλώσει ο δίαυλος του dtc,κάπου να παίρνει νερά .

deepBLUE
21-05-25, 20:00
Αρχικά Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σου. Το μπαμπριζ δεν έχει αλλαχτεί ποτέ.
Για αρχή αύριο θα πάω να το βάλω σε γνήσιο διαγνωστικό μήπως και δώσει λύση χωρίς πολλά πολλά.
Θα σας ενημερώσω όταν κατασταλάξω σε κάποιο αποτέλεσμα

Τελικά έβγαλες κάποια άκρη ?

Mixalisk
22-05-25, 21:47
Πήγα και έβαλα το αυτοκίνητο σε διαγνωστικό ,έσβησε κάποια λάθη από τον εγκέφαλο (όλα φαίνονται από το διαγνωστικό να δουλεύουν σωστά) τώρα έκλεισα μεθαύριο να πάω σε συνεργείο για αλλαγή υγρών φρένων, μπροστινά τακάκια,αλλαγή αισθητήρων στα φρένα και καθαρισμό τη μακα από τα δισκόφρενα.
Και μετά θα περιμένω να βρέξει για να το βγάλω στο δρόμο για δοκιμή
Ότι και να γίνει θα το αναφέρω στο post

deepBLUE
22-05-25, 21:59
Τα λάθη είχαν σχέση με το πρόβλημα σου ?

Mixalisk
25-05-25, 22:10
Άλλαξα φρένα, αισθητήρα φθοράς,υγρά φρένων
Σήμερα έβρεχε.
Συνέχισε να φρενάρει το αυτοκίνητο από μόνο τουκάθε φορά που χρησιμοποιούσα τους υαλοκαθαριστήρες

GiannisRob
26-05-25, 08:37
Αυτό συμβαίνει ακόμα και αν χρησιμοποιήσεις τους υαλοκαθαριστήρες σε στεγνό παρμπρίζ?

deepBLUE
26-05-25, 13:53
Κοίταξε αυτό που σου είπα …. Το πιο πιθανό είναι να έχει βραχυκυκλώσει ο δίαυλος του dtc,κάπου να παίρνει νερά