PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με βαλβιδα ρελαντι ICV M54



compact
22-11-22, 14:17
Οπως ολα δειχνουν η βαλβιδα ρελαντι (ICV) ειναι για αντικατασταση, καθαριστηκε οσες φορες μου αναψε λαμπακι και το διαγνωστικο εδειχνε προβλημα στην ICV δουλεψε λιγες μερες και μετα παλι τα ιδια.
Την εχει αντικαταστησει καποιος? Να βαλω τη γνησια-BOSCH.?
Να βαλω καποια Aftermarket πχ SWAG..?

Stamatis
22-11-22, 14:34
Δεν ξερω για βαλβιδες αλλα πολλαπλασιαστη swag τον εστειλα πισω γιατι απο το κουτι εδινε λαθος τιμες. (Δουλευε το αμαξι, αλλα οχι οπως επρεπε).
Αντικατεστησα με bosch και ουδεμια σχεση. Οι μετρησεις ειναι «στον ποντο».
Swag δεν θα ξαναβαλω ποτε.

GiannisRob
22-11-22, 15:19
Βάλε τη Bosch φίλτατε compact, και τα προβλήματα σου θα λυθούν.


Swag δεν θα ξαναβαλω ποτε.

Ούτε καν αντιψυκτικό;

Stamatis
22-11-22, 18:33
Off topic αλλα μονο το μπλε το ΟΕΜ βαζω. Δεν πιστευω να ειναι ζβανγκ;

S8N
22-11-22, 22:58
Swag αντιψυκτικό έχω βάλει εγώ και είναι μια χαρά.

S8N
22-11-22, 23:00
Για ICV θα πρότεινα κι εγώ Bosch, αν και ο,τι Bosch έχει το αμάξι πάνω είναι ΓΤΠΚ.

compact
23-11-22, 08:27
Σκεφτομαι οτι και η ICV που χαλασε BOSCH ηταν...και κοστιζει απο 180-200 ευρω.
Αν και θεωρω οτι η ICV παρεδωσε πνευμα λογω των καθαριστηκων καρπυρατερ και φρενων που εφαγε κατα των καθαρισμο της.
https://www.e46fanatics.com/threads/diy-dissection-of-an-icv.1043323/

Stamatis
23-11-22, 11:48
Ε αν τη βιασες παρα φυση, με χημικα, και rolex να ηταν παλι θα τα εφτυνε.
Γενικα παντως, επειδη ουσιαστικα, μαγνητες, καλωδια και πλαστικο αποτελουν ολα αυτα τα καβλιτζεκια, εγω πλεον μενω στο οτι οποτε εχω παει να κερδισω το εικοσαρικο, εχω μπλεξει.
Πες το πολλαπλασιαστης, πες το βαλβιδα ψυχρου σε αλλο αμαξι, πες το σωληνες ψυξης.
Σαφως και υπαρχουν και φτηνα καλα πραγματα, σαφως και παντα πρεπει να μην μας πιανουν κοροϊδα οι εταιρειες

dreamer
23-11-22, 14:26
και οι αχρηστοι πολ/στες που αλλαζονταν μαζικα bosch ηταν..μετα βαζανε δελφι..βασικα και τα αχρηστα μακτρα παλι bosch..μπορει συμπτωση ,μπορει κακη παρτιδα,δεν σημαινει οτι ολα της εταιρειας ειναι αχρηστα..

Stamatis
23-11-22, 15:27
Δεν θα διαφωνησω.
Αλλα ειναι απραδεκτο καινουργιος πολλαπλασιαστης απο το κουτι να δινει αλλα ρευματα σε καθε κυλινδρο.
Μπορω να το αποδειξω και στεκομαι πανω σε αυτο.
Τωρα, αν ο bosch κλασει σε 20.000 χλμ, οντως δεν εχει διαρκεια. Δεν σημαινει ομως πως και ο άλλος που μπορει να κρατησει 100.000 χλμ ειναι σωστος στη λειτουργια του.
Ο κακος σπινθιρας ειναι το Α και το Ω των προβληματων σε ενα μοτερ.
Αποκλισεις ανω της μοναδας δεν ειναι επιτρεπτες. Αλλοιως κατατας και τον χαλασμενο μεχρι να τα φτυσει εντελως.

PetrosD
23-11-22, 16:30
Swag αντιψυκτικό έχω βάλει εγώ και είναι μια χαρά.

Κι εγώ.

dark knight
23-11-22, 19:36
Τελικα υπαρχει ασφαλης τροπος καθαρισμου της icv; Με ποιο τροπο;

Stamatis
23-11-22, 21:32
Εχετε καμμια να τη βαλω στους υπερηχους;
Να πω οτι κατι εκανε και αυτο το ρημαδι που εχω και καθεται…
(Τι μαλακισμενα λεφτα εχω δωσει για τετοια μηχανηματα που εχω χρησιμοποιησει μια φορα ολη κι ολη δε λεγεται).

dark knight
23-11-22, 22:54
Να στην φερω Σταματη. Αν τα τιναξει θα παρω απο το αλλο μοτερ

Stamatis
23-11-22, 23:50
Φερε. Χαλανδρι η Νεα Ιωνια οτι σε βολευει. Δουλεια στην Νεα Ιωνια ειμαι απο τις 9:30 μεχρι τις 7-8 καθε μερα. Υπολοιπες ωρες σπιτι. Οτι σε βολεψει.

GiannisRob
24-11-22, 08:32
Δουλεια στην Νεα Ιωνια ειμαι απο τις 9:30 μεχρι τις 7-8 καθε μερα. Υπολοιπες ωρες σπιτι.

Άλλη κοινωνική ζωή δεν έχεις;

compact
24-11-22, 13:21
Νομιζω και με τους υπερηχους θα γινει η ιδια ζημια οπως με τα σπρευ καρπυρατερ-φρενων.
Το γρασσο ή το λιπαντικο που εχουν τα ρουλεμαν της ICV θα εξαφανιστει, η βαλβιδα θα δουλευει αρχικα τελεια,
μετα θα αρχισει να κανει ενα βουητο μολις γυρισεις το κλειδι..και μετα θα κολλησει ανοιχτη.

Stamatis
24-11-22, 14:24
Άλλη κοινωνική ζωή δεν έχεις;
Με εχεις κοψει για κοινωνικο ανθρωπο; Για να καταλαβω δηλαδη.

Stamatis
24-11-22, 14:25
Νομιζω και με τους υπερηχους θα γινει η ιδια ζημια οπως με τα σπρευ καρπυρατερ-φρενων.
Το γρασσο ή το λιπαντικο που εχουν τα ρουλεμαν της ICV θα εξαφανιστει, η βαλβιδα θα δουλευει αρχικα τελεια,
μετα θα αρχισει να κανει ενα βουητο μολις γυρισεις το κλειδι..και μετα θα κολλησει ανοιχτη.
Αμα την καθαρισουμε και μετα την πλακωσουμε σε σπρεϊ λιθιου;

iliasb
24-11-22, 18:45
Υπ' όψιν η BOSCH κοστίζει 170€, και η ....... 30€, εγώ παρήγγειλα για την E36 μου απο e-bay καινούρια, και ο Θεός να βάλει το χέρι του! Το πολύ να χάσω τα 30€...
αυτή είναι.
https://www.ebay.com/itm/353943200378

S8N
24-11-22, 21:13
Αυτή είναι τελείως διαφορετική από του Μ54.

Με 50 έχει και γνωστός έμπορος στην Πειραιώς, μεταχειρισμένη βέβαια. Δεν μπήκε καν στον κόπο να τη σκουπίσει απ'εξω, οι φωτογραφίες είναι σαν να τη χρησιμοποίησαν ως ερωτικό βοήθημα σε ομαδικό όργιο κοπρολαγνων.

S8N
24-11-22, 21:42
Θέλετε να γελάσετε;

45942

compact
24-11-22, 22:46
Bosch τελικα (οχι σ αυτη την τιμη).
Την τελευταια φορα που μου εβγαλε σφαλμα για τη ICV σε δυο διαφορετικα διαγνωστικα μαλιστα, την καθαρισα τη φυσηξα, εβαλα σε μια συριγγα λιγο λαδακι μηπως και λιπανω λιγο τα ρουλεμαν αλλα δουλεψε για ενα μηνα περιπου. Μετα παλι λαμπακια.
Εαν καθαριζα την ICV τωρα θα το εκανα προσεκτικα με ενα πανακι ή με μια μπατονετα ή με το κομφλερακι ισως.
Σιγουρα ΟΧΙ χημικα καθαριστηκα.

GiannisRob
25-11-22, 00:00
Έχω να δηλώσω πανευτυχής που ακόμα δεν έχει χαλάσει η ICV στο Ε39, οπότε και δεν είχα την τιμή (ω θεοί του Ολύμπου, τι τιμή είναι αυτή) να γνωριστώ με το συγκεκριμένο ανταλλακτικό.

Δεν πιστεύω να έχουμε κανένα γκαντέμη στο θρεντ!

PetrosD
25-11-22, 07:57
Ούτε εγώ έχω ασχοληθεί μαζί της, πέρα από ένα εξωτερικό καθάρισμα.

iliasb
25-11-22, 18:46
<<Με 50 έχει και γνωστός έμπορος στην Πειραιώς, μεταχειρισμένη βέβαια. Δεν μπήκε καν στον κόπο να τη σκουπίσει απ'εξω, οι φωτογραφίες είναι σαν να τη χρησιμοποίησαν ως ερωτικό βοήθημα σε ομαδικό όργιο κοπρολαγνων.>>

Χα! Χα! Χα!

Stamatis
25-11-22, 19:14
Εχω αλλαξει δυο oem nox sensors σε Ε82 με διαφορα ενα μηνα η ενας απο τον αλλον.

ΝΑ ΣΕΒΕΣΘΕ.

(Και να μην γκρινιαζετε).

///Maniac
26-11-22, 16:37
Kαλησπέρα παιδια.
Σε μ54β30 τι λετε να φταιει αν το αυτοκινητο θελει γκαζι για να παρει μπρος οταν εχει μεινει παρκαρισμενο καμια ωρα, ενω εχει δουλεψει για αρκετη ωρα και εχει ζεσταθει πληρως απο πριν ?
Οταν ειναι εντελως κρυο (πχ αν εχει μεινει ακινητο για 1 2 μερες) παιρνει κανονικα.
Εχει γινει μεγαλο σερβις με πολλα αναλωσιμα αλλαγμενα απο διαρροες σωληνακια κλπ...σε διαγνωστικο δεν βγαζει κατι και εχει αλλαχτει και το φιτλρο βενζινης που αν δεν κανω λαθος παει μαζι με το ρυθμιστη πιεσης...
Επισης bonus ερωτηση...μυριζει και σε κανεναν αλλον το μ54 του σαν καψούλι απο τα πιστολια που παιζαμε μικροι οταν το πλακωνει? Εχω παρατηρησει το ιδιο φαινομενο και σε μ54β22 με περιπου 200.000 χλμ και σε μ54β30 με περιπου 130.000 χλμ.

Ευχαριστω για τις αποψεις σας!

Stamatis
26-11-22, 17:11
Σιγουρα θα ξερει ο S8n
Αν δεν ξερει, ελα να σου βγαλω live data τη στιγμη που δεν παιρνει, να δουμε ποιες τιμες ειναι off οταν το κανει, να καταλαβουμε απο ποιοα περιοχη πρεπει να ξεκινησεις να ψαχνεις
Το πιο ποθανο ειναι να εχει καολλησει καποιο μπεκ ανοιχτο.
Οταν κρυωσει, η κατρουλα που κανει προλαβαινει να εξατμιστει, ενω ζεστο πνιγει τον κυλινδρο.
Δεν βγαζει error αλλα θα το δουμε απο το ποση διαφορα θα κανει αφου βγαλουμε τα μπεκ, τα μπουζι, φυσηξουμε και τα ξαναβαλουμε.
Η δοκιμασε το και μονος σου αν θες.
Παντως τα μοτερ πριν το 2006 ειχαν αυτο το θεμα και απο 06 και μετα η siemens δινει αλλο κωδικο και σε μπεκ και σε μπεκιερα.

S8N
26-11-22, 17:15
Είμαι 99% πεπεισμένος πως είναι τα μπεκ σου.

Πρόβλημα σε ζεστή εκκίνηση συνήθως σημαίνει διαρροή σε μπεκ.

Το γεγονός ότι μυρίζει και άκαυστη, ενθαρρύνει αυτή την άποψη.

Κι εμένα έτσι μυρίζει τώρα με τη νέα εισαγωγή. Έχω αποδεδειγμένα πλούσιο μίγμα γιατί τα μπουζί βγήκαν κατάμαυρα. Εμένα ίσως οφείλεται στο ότι δεν έχω φτιάξει πρόγραμμα ακόμα.

Βγάλε τα μπεκ και πήγαινέ τα να τα καθαρίσουν και να τα μετρήσουν.

Καινούργια κοστίζουν 150 ευρώ το ένα.

GiannisRob
26-11-22, 19:41
Επισης bonus ερωτηση...μυριζει και σε κανεναν αλλον το μ54 του σαν καψούλι απο τα πιστολια που παιζαμε μικροι οταν το πλακωνει? Εχω παρατηρησει το ιδιο φαινομενο και σε μ54β22 με περιπου 200.000 χλμ και σε μ54β30 με περιπου 130.000 χλμ.

Ναι, και σε μένα έτσι μυρίζει, σε περίπτωση που το ζορίσω. Μ54Β22 έχω, το Μ54 του φτωχού.

Θεωρώ ότι είναι φυσιολογικό, διότι διαφορετικά κοστίζει.

JiMk86
11-12-22, 08:31
Τι συμπτώματα είχες με την ICV??? Άναβα λαμκάκι, και δεν πήγαινε το αμάξι;;


Sent from my iPhone using Tapatalk

iliasb
19-12-22, 15:53
Υπάρχει περίπτωση να μην ανάβει λαμπάκι, εξαιτίας της βαλβίδας? Το δικό μου κρύο παίρνει κανονικά, μόλις το σβήσω, και το αφήσω μισή ώρα,
θέλει γκάζι για να πάρει, και ανεβοκατεβαίνει (λές οτι θα σβήσει) το ρελαντί για λίγο! Θα δούμε εάν είναι η βαλβίδα, την τετάρτη που θα βάλω την καινούρια!

Stamatis
19-12-22, 16:03
Εσυ εχεις διαρροη. Απο καπου παιρνει αερα. μ-σαραντακατι δεν ειναι το μοτερ σου;
Ξεκινα να κοιτας τις σωληνες του αερα, τις επιστροφες των μπεκ, την disa αν εχεις και μετα τη βαλβιδα.
Αν εχει χαλασει η βαλβιδα, ηδη ολα τα αλλα θελουν αλλαγμα.

Stamatis
19-12-22, 16:04
Πες του μαστορα «να το καπνισει» για να δειτε αν εχετε απο καπου τρυπα.
Ενα μηχανημα που παραγει καπνο εχουν και το κοτσαρουν στην εισαγωγη. Αν χανει απο καπου θα δειτε καπνα στο μοτερ.

iliasb
20-12-22, 11:09
Ναι Σταμάτη μου M43B16 είναι, θα του πώ να κοιτάξει αυτά!

iliasb
20-12-22, 16:46
Πες του μαστορα «να το καπνισει» για να δειτε αν εχετε απο καπου τρυπα.
Ενα μηχανημα που παραγει καπνο εχουν και το κοτσαρουν στην εισαγωγη. Αν χανει απο καπου θα δειτε καπνα στο μοτερ.

Μετά απο επικοινωνία με τους δύο μηχανικούς που εμπιστεύομαι το αυτοκίνητο, κανένας δεν έχει τέτοιο μηχάνημα! Μάλλον θα πάνε ψάχνοντας,
τους είπα ότι μου είπες, και βέβαια μου είπαν οτι όντως κάπου παίρνει αέρα και θα το βρουν..... για να το διασκεδάσω, τους είπα να τους πάω ένα πούρο να φυσήξουν καπνό!!!!!!!!!

Stamatis
20-12-22, 21:04
Τρομερο αυτο. Το να κοστολογουν τον χρονο τους λιγοτερο απο τα τρια κατοσταρικα που κανει το μηχανημα.
Αντι να βλεπουν σε πεντε λεπτα τις διαρροες και να τις φτιαχνουν να πηγαινουν ψαχνοντας και λιγο-λιγο.
….

Ρε μηπως να ανοιξω συνεργειο?

iliasb
22-12-22, 17:08
Η πλάκα είναι οτι είχαν δουλειά , και ο ένας έλεγε (για να μου αλλάξει την βαλβίδα που είχα ήδη αγοράσει), μια την παρασκευή ο άλλος την
δευτέρα κτλ. και εγώ το μεσημέρι που δεν είχα ύπνο, και είχε λιακάδα, την άλλαξα μόνος μου!!! Τώρα, η αλλαγή που είδα στα γρήγορα, ήταν ότι ξεκινάει
κρύο χωρίς κομπιάσματα (πρίν ήθελε γκάζι), όταν θα το ζεστάνω καλά, θα δω και εάν πραγματικά έκανε δουλειά η καινούρια!!! Θα επανέλθω...........

iliasb
24-12-22, 16:48
Καλά Χριστούγεννα σε όλους!!! Δυστυχώς ο Σταμάτης είχε πάλι δίκιο! Από αλλού τραβάει αέρα, και δεν ήταν απο την βαλβίδα (icv)! Μετά τις γιορτές θα πάω να το κοιτάξει ο ειδικός!!!

Stamatis
24-12-22, 18:05
Αυτα πασχουνε σε τρια σημεια.
Πρωτο ειναι τα σωληνακια στα μπεκ. (Φωτο 1) αν ειναι ξερα, τραβανε αερα και μπερδευει.
Δευτερο ειναι μια σκατοσωληνα που ξεκιναει απο το maf περναει κατω απο την εισαγωγη και καταληγει στην μπεκιερα.(φωτο 2)
Και τελος ολα αυτα τα σκατοσωληνακια στη φωτο 3.
Ολα τα παραπανω υπαρχουν και γνησια και ιμιτασιον.
Γνησια θα σου κοστισει καπου 230 ευρω ολα.
Ιμιτασιον τα μισα και παρακατω.
Ενας σβελτος μαστορας που ξερει τι κανει τα αλλαζει σε περιπου 20 λεπτα (τα παντα ολα).
Καλο ειναι μιας και θα μπεις στη διαδικασια να εχεις μαζι σου και ενα σπρεϊ να καθαρισεις και την πεταλουδα.
Μιση ωρα συνολο.

Αμα δε βγαλεις ακρη πες τους να με παρουν τηλεφωνο να τους εξηγησω τι πρεπει να κανουνε.
Η με το νεο ετος να στα φτιαξω εγω να τελειωνεις.

iliasb
25-12-22, 10:04
Προτιμώ με τον καινούριο χρόνο, να σε βάλω σε αγγαρεία, εάν με ρωτάς! Έχω και δίπλα μου τον Στρατουδάκη, και θα είναι λίγο πιο εύκολα!
Νομίζω Θεού θέλοντος, και Σταμάτη επιτρέποντος να την κάνουμε την δουλειά, τι λες?