PDA

Επιστροφή στο Forum : διαροη λαδιου αναζητηση



dreamer
14-04-22, 18:19
το Ε 87 1600 μου εχει διαροη.2 εβδομαδες μετα την αλλαγη λαδιων βλεπω το βραδυ με τα φωτα κατω στον δρομο καθως ξεπαρκαρα ενα λεκε σκουρο.λεω αλλουνου θα ειναι..επειδη ειχα μια εμπειρια περσυ αν θυμαστε που ο εφυης υπαλληλος,αλλος οχι ο ιδιος,ειχε ξεχασει να βαλει ροδελλα στην ταπα και ετρεχαν λαδια,υποψιασμενος λοιπον οταν πηγα σπιτι απο φοβο και μονο του δαιμονα,ανοιγω το καπω και κοιταω ..και βλεπω απο το φιλτρο λαδιου σε υψος και απεναντι στον πρωτο κυλινδρο το καπακι μεχρι κατω στην ποδια ειχε λαδια.οχι πολλα αλλα εσταζε αργα.πηγα στον υπαλληλο που εκανε την αλλαγη να δουμε αν εκανε κατι λαθος ,δεν φανηκε τιποτα.

μετα πηγα συνεργειο.καθαρισαμε με σπρευ φρενων και μετα νερο την ποδια καθως και την βαση του φιλτρου απεξω γιατι ειχε και εκει λιγα λαδιακια και ξανακαναμε μια διαδρομη ,το πιεσαμε και τελικα ειπε ο τεχνικος οτι πρεπει να ειναι η φλαντζα της βασης λαδιου.εστιασε εκει λογω οτι ετρεχε απο εκεινο το υψος.βασικα ετρεχε απο πιο ψηλα απο το καπακι του φιλτρου αλλα αφου αλλαξαμε την βαση σταματησε εκει. η νοοτροπια που εχουν οι τεχνικοι μου ειπε ειναι να κοιτανε απο ψηλα προς χαμηλα οταν εχει διαροη απο ψηλα.ε, απο που θα κοιτανε ,λεω και εγω? λογικο μου φαινεται.αλλα επειδη δνε ηταν σιγουροι επρεπε να αλλαξουμε το εξαρτημα που ειχε εκει ενδειξεις οτι εκει ψηλα δημιουργησε το προβλημα.αντε 30 ευρω ειναι αυτα 4 μερες βενζινη λεω ,ας παει στο καλο ..το αλλαξαμε το φλαντζακι.ξερω οτι ειναι φτηνο το φλαντζακι αλλα εργασια πληρωσα ..αμα δεν ασχολεισαι,το πολυ αλλου κανα 10ευρω να κερδιζα.

παω σπιτι ,λεω ας ξαναριξω μια ματια.βλεπω ξανα ξανα λαδια κατω στην ποδια.φευγω πισω στο συνεργειο και το ανεβαζει ραμπα και βγαζει την ποδια.και εκει φανηκε οτι εχει διαροη φλαντζα καρτερ.οκ,το ειδα ,δεχομαι.277 τελικη ολα μαζι και εργατικα.πολλα ειναι,μαλλον θα παω αλλου.

επανερχομαι ομως στην αρχικη μου διαπιστωση με βαση την διαγνωση που εγινε.
στο καπω ειχε ψιλο-λιγο σπρευ απο λαδια ,πανω απο το φιλτρο λαδιου.το φιλτρο λαδιου ειχε απο την μεσα πλευρα που βλεπει στον κυλινδρο και ειχε και ο κυλινδρος.στο καπακι της μηχανης ειχε κανα 2-3 σταγονες ψεκασμενες.πισω στο φιλτρο στην βαση ειχε λαδακια.αυτο το σπρευ δημιουργηθηκε απο την φλαντζα της βασης λαδιου και πεταχτηκε ψηλα στο φιλτρο και μετα απεναντι στον κυλινδρο και μετα στο καπακι μηχανης και μετα καπω? ειναι δυνατον? γιατι απο κατω απο την φλαντζα καρτερ δεν μπορει να πηγε πανω ψηλα μεχρι το καπω το λαδακι που διερεε σε μορφη σπρευ,σωστα? ειναι δυνατον? τελικα ειναι δυνατον να ειχε ταυτοχρονα 2 φλαντζες σε 2 διαφορετικα σημεια χαλασμενες? πως πηγα και απο τι ζημια το σπρευ τοσο ψηλα αν δεν ειναι κατι απο τα 2?

Stamatis
14-04-22, 21:04
Ειναι σιγουρα μηχανολαδο και οχι κανα υδραυλικο απο το τιμονι πχ;
Ειχα ενα σκασιμο στο σωληνακι του υδραυλικου στο Ε82 και με ειχε στειλει ψυχιατρειο μεχρι να βρεθει.
Ετσι πιτσιλιες εκανε…

S8N
14-04-22, 21:57
Εμένα πάντως είχε μια μικρή διαρροή παραφλου από τον θερμοστάτη και η υδραργυρική φάνα τα είχε σκορπίσει τόσο μέσα που άνοιγες το καπώ και έβλεπες σπλατεριά.

Δες αυτό που σου λέει ο Σταμάτης, μήπως είναι κανένα μαρκουτσι υδραυλικου που είναι όλα μπουρδέλα.

dreamer
14-04-22, 23:11
Ειναι σιγουρα μηχανολαδο και οχι κανα υδραυλικο απο το τιμονι πχ;
Ειχα ενα σκασιμο στο σωληνακι του υδραυλικου στο Ε82 και με ειχε στειλει ψυχιατρειο μεχρι να βρεθει.
Ετσι πιτσιλιες εκανε…

καταλαβα ,στις διαροες αν δεν ειναι εμφανες το προβλημα,μπορει να φας χρημα και χρονο αλλαζοντας ανταλλακτικα μηπως βρεις τι φταιει,δεν βρισκονται αλλιως...ε λοιπον για καποιον περιεργο λογο και εμενα εκει πηγε ο νους μου και κυριως γιατι μετρωντας ηλεκτρονικα το λαδι με τοση διαροη,δεν εχασε καθολου,οποτε..αλλα με την σιγουρια που ειχαν οι μηχανικοι οτι ειναι το οφθαλμοφανες ,διστασα να το εκφρασω..θα το θεσω αυριο.σας ευχαριστω για τις αποψεις σας.

GiannisRob
15-04-22, 11:15
Αυτό με το μαρκούτσι του υδραυλικού το βίωσα και γω.

Πάντως, αι βουλαί του αέρα είναι περίεργαι εντός του μηχανοστασίου και μπορεί να βρείς πολλά παντού. Η βαρύτητα δεν είναι πάντα θέσφατο (για τις διαρροές).

Αυτό που είναι νομοτέλεια είναι η διαρροή, (που γράφεται με δύο Ρ) αυτή καθ' αυτή. Πήρατε πενβέ κύριε? Θα χάνει λάδια και ζουμιά από παντού.

dreamer
15-04-22, 21:50
ειπα και εγω δεν θα βρεθει καποιος να διορθωσει το διπλο ρ να μην το γραφω εγω? ε ,φυσικα θα χανει το πενβε λαδια και θα γινεται το πανηγυρι της φλαντζας αλλα αυτα δεν τα λεγατε οταν μου το πουλουσατε σαν ντι μπεστ κουαλιτατ! δεν ειναι και φαουβε,τουλαχιστον εκεινα τα καινε, ξερουμε που πανε, δεν το κατουρανε και ψαχνουνε αλλαζοντας το μισο αμαξι να βρουνε απο που! εγω παλι που ειχα 2 ιταλικα ,μπορει να αλλαξα ολα τα ηλεκρικα καθε μηνα,πολλα κομματια που σκουριασαν αλλα η μηχανη περα απο συντηρηση ενα αισθητηρα λ εβγαλε που δεν ειναι και αφυσικο. μαυτο εχω αλλαξει ηδη 3 φλαντζες.καλα ειναι δεν παραπονιεμαι!

S8N
16-04-22, 16:22
Δε γνωρίζω για τα δικά σας αλλά το δικό μου χάνει αυτά που δεν προλαβαίνει να κάψει.

Stamatis
16-04-22, 16:56
Δε γνωρίζω για τα δικά σας αλλά το δικό μου χάνει αυτά που δεν προλαβαίνει να κάψει.
Εμενα καινε μονο τα καινουργια. Απο το παλιο δεν εχω παραπονο. Το εκαψε ολο μια και καλη και τελος. :facepalm:

dreamer
16-04-22, 17:25
https://www.youtube.com/watch?v=lE5sFbiGHsI


https://www.youtube.com/watch?v=jZbY-jnymEI

οταν σας ξαναπει τεχνικος συμβουλος ξανα οτι ειναι λαιφταιμ δειξτε του τα βιντεακια με το υπεροχο χρωμα απο τα υγρα να βγαινουν.

επειδη εχω μια υποψια οτι μπορει να μπηκε περισοτερο λαδι γιατι με ολη αυτη την διαροη ,βλεπω στον δεικτη οτι ειναι φουλ,
, διαβασα οτι μπορει αν βαλει καποιος περισοτερο λαδι ,οι παλιες ηδη φλαντζες να μην αντεξουν και να το αφησουν να περασει ,δλδ διαροη. αν υπηρξε μια στο εκατομυριο να εκανε τετοια μα..κια ο υπαλληλος που εβαλε λαδι μπορει αυτες οι διαρροες(με 2 Ρ) να ειναι αποτελεσμα αυτης της πραξης? επισης αν υπηρξε τετοια περιπτωση οβρεφιλινγ ,θα εβγαζε λαδι απο το καπακι του φιλτρου η' το καπακι του λαδιου πληρωσης? αν ας πουμε αντι για 4.250 εβαλε 4.500 ?

Stamatis
16-04-22, 17:44
Βγαζει ασπρο καπνο απο την εξατμιση?

dreamer
16-04-22, 18:21
αποτι ειδα οχι. και απο το συνεργειο μου ειχαν πει οτι και μπηκε τοση ποσοτητα παραπανω δεν πειραζει.εξαλου ενας μηχανικος απο εκει με το ιδιο μοντελλο τοσο βαζει και ιδια μαρκα λαδι. σημερα που εριξα μια ματια,ειδα οτι πλεον δεν τρεχουν απο το καρτερ αλλα παλι πανω απο φιλτροκουτι.ειχε και πρωτη φορα γυρω απο το καπακι της ταπας και αριστερα προς τα κατω.ετοιμασα ενα βιντεο να σας διεξω με τους λεκεδες και μετα το σκουπισα. θελω αυριο να το δοκιμασω ξανα ,και να δω ανα στο καπακι ειναι οντως διεροη η΄αν ηταν απο την βρωμια που εκανε ο μηχανικος οταν ανοιξε το καπακι για να εχει καλυτερη αποψη,την δευτερη φορα μετα την αλλαγη της φλαντζας της βασης.

υ.γ . για τα υγρα τιμονιου,δεν βρηκα δοχειο μεσα και δεν ρωτησα και δεν διαβασα το μπουκ αλλα νομιζω οτι το δικο μου ειναι με ηλεκτρικη υποβοηθηση,ειναι το lci του 2011 ο ασσος

Stamatis
16-04-22, 18:27
https://justsomecarparts.com/products/07-11-bmw-e90-e91-e92-e88-e82-power-steering-fluid-reservoir-tank-6768094-oem
Αυτο ψαχνεις.
Αν εχει η οχι, δεν ξερω.

dreamer
16-04-22, 22:37
https://justsomecarparts.com/products/07-11-bmw-e90-e91-e92-e88-e82-power-steering-fluid-reservoir-tank-6768094-oem
Αυτο ψαχνεις.
Αν εχει η οχι, δεν ξερω.

ναι το ξερω σταματη ,το εχω βρει στο γουγλη.και σε φορουμ ελεγαν οτι τα παλιοτερα μοντελα,πριν φειςλιφτ , 2004-2007 που ειχαν υδραυλικα τιμονια ειχαν υγρα.

αυτη ειναι η μηχανη μου και νομιζω δεν υπαρχει.

45662

αυριο μετα την διαδρομη-δοκιμη ,θα ποσταρω και τα βιντεο, τα σημερινα πριν σκουπισω ,με τους λεκεδες.

dreamer
17-04-22, 16:51
χθες ποσταρα το καπακι ανοιχτο να δειτε μεσα αν λεει κατι.τωρα ποσταρω εξατμιση και καπνο οσο φαινεται , σταματη.



45667

εγω παντως θεωρω οτι δεν προκειται για διαροη φλαντζας αλλα κατι αλλο.αυτο το αλλο το συνδεω οτι το προβλημα ξεκινησε μερικες μερες ,ισως εβδομαδες , απο την στιγμη που εγινε η αλλαγη λαδιων και φιλτρου λαδιου.εγω με αυτο το συνδεω.τωρα μπηκε παραπανω λαδι και το βγαζει απο διαφορα σημεια-φλαντζες,μπηκε καινουριο φιλτρο που ηταν προβληματικο,ετσι ξαφνικα μετα την αλλαγη να χαλασε το καπακι φιλτρου? εγω σαυτα ερωτηματικα τοποθετω την λυση γιατι το προβλημα αρχιζει απο το υψος του καπακιου φιλτρου και κατω και πισω οπως θα δειτε αυτο το βιντεο:


45666


.σημερα τα λαδια ηταν μεχρι την μεση,κοντα στο μπουζι ,δεν πηγαν κατω στην ποδια.ισως ετσι ειχαν παει και στην αρχη και με τις μερες κατεβηκαν κατω στην ποδια και ειπαν οι τεχνικαροι οτι ηταν καρτερ γιατι εσταζε απεξω κατω στην ποδια.και θεωρω οτι η φλαντζα βασης λαδιου αδικα αλλαχτηκε.αλλα η bmw λεει να αρχιζει απο ψηλα που φαινεται ο πρωτος λεκες.και τους ρωτησα αν θα πρεπει να αλλαξω ολα τα ανταλλακτικα κατεβαινοντας? απαραδεκτη τακτικη.

Stamatis
17-04-22, 18:23
Τα αρχεια δεν ανοιγουν, δεν μπορω να τα δω.
Στον κοκκινο κυκλο, της φωτο, εχεις λαδια?

dreamer
17-04-22, 19:12
stamati σορυ αυτη ειναι η μηχανη μου εκανα λαθος και δεν υπαρχει αυτο που λες.

45669

μολις ομως εβγαλα φωτο απο το φιλτρο εκει που χανει. ο κυλινδρος απεναντι που φαινεται με λιγες σταμπες ηταν ολος βρεγμενος,ιδρωμενος.

45670

45671

45672

45673

45674

υ.γ. αν ειναι τεχνικο θεμα και μπορει μοντ να βοηθησει να ανοιγουν τα βιντεο γιατι σε εμενα ανοιγουν.ευχαριστω.

Stamatis
17-04-22, 19:49
1- ο μαστορες ειναι «τσοπανος» και εχε ξεχασει το παλιο oring στο φιλτρο
2- ειναι η φλατζα του φιλτρου
Οπως το βλεπω στις φωτογραφιες ειναι μηχανολαδο. Οποτε ξεκαθαρα εχει γινει μλκια στην αλλαγη του φιλτρου.

dreamer
17-04-22, 20:27
σταματη αυτο δεν μπορουσα να το φανταστω! θα παω αυριο να το δουν και θα σου πω. ευχαριστω !

dreamer
18-04-22, 11:11
μηπως τα παραπανω βιντεο δεν ανοιγουν επειδη ειναι συμπιεσμενα?

PetrosD
18-04-22, 15:58
Σε εμένα παίζουν

Stamatis
18-04-22, 16:25
Ok. Μαλλον εμενα τα κοβει το firewall

antrets
18-04-22, 21:57
Τσεκαρε κ την βάση του φίλτρου λαδιου εχει μεσα ενα ορινγκ απο κατω που ξεραθηκε σε εμενσ κ εχανε λαδι ακριβος εκει που το βλεπω κ σε σενα στην φωτο.

Ptboul
19-04-22, 12:11
Εμενα καινε μονο τα καινουργια. Απο το παλιο δεν εχω παραπονο. Το εκαψε ολο μια και καλη και τελος. :facepalm:

Ποιος γ@μιέται τώρα;; :laughing:


Tί χρώμα είναι αυτό;; Πότε ψώνισες;;

Stamatis
19-04-22, 15:41
Tί χρώμα είναι αυτό;; Πότε ψώνισες;;
1 ειναι απο ενα χωριο, δεν το ξερεις
2 εχω κανει αρκετες αμαρτιες…

dreamer
19-04-22, 18:10
Τσεκαρε κ την βάση του φίλτρου λαδιου εχει μεσα ενα ορινγκ απο κατω που ξεραθηκε σε εμενσ κ εχανε λαδι ακριβος εκει που το βλεπω κ σε σενα στην φωτο.

επειδη δεν προλαβα να παω σημερα στον τσομπανο-τεχνικο πες μου σε παρακαλω για πιο ο-ρινκ μιλας.αυτο ειναι το φιλτρο που βαζω-παιρνει:

https://www.autodoc.gr/mann-filter/963179

εχει 4 μεσα.τον ειδα να αλλαζει το μεγαλο σιγουρα.μπορει βεβαια οπως μου ειπε και καποιος αλλος να εβαλε τα ο-ρινγκ αλλα να μην τα εβαλε σωστα η' να ηταν ελλατωματικο το φιλτρο η' καποιο ο-ρινγκ.

παντως ολοι συμφωνουμε οτι στο φιλτρο μεσα βρισκεται το προβλημα.

dreamer
19-04-22, 18:10
1 ειναι απο ενα χωριο, δεν το ξερεις
2 εχω κανει αρκετες αμαρτιες…

ενας φιλος μου εχει το 4τραπορτο,τετοιο ειναι η' το κουπε?

Stamatis
19-04-22, 19:51
1602 διπορτη Baikal 042 metallic του 1972 και δεν ειναι δικια μου. (Ακομη).

pilot
19-04-22, 22:53
1- ο μαστορες ειναι «τσοπανος» και εχε ξεχασει το παλιο oring στο φιλτρο
2- ειναι η φλατζα του φιλτρου
Οπως το βλεπω στις φωτογραφιες ειναι μηχανολαδο. Οποτε ξεκαθαρα εχει γινει μλκια στην αλλαγη του φιλτρου.

re theio den nomizo na einai apo to o-ring.. kai to palio na einai den exei thema, ektos kai an to ekane zimia alla dyskolo. perisoteres pithanotites exei h bash.

sorry gia ta greeklish alla eimai stas europas...

Stamatis
20-04-22, 08:42
re theio den nomizo na einai apo to o-ring.. kai to palio na einai den exei thema, ektos kai an to ekane zimia alla dyskolo. perisoteres pithanotites exei h bash.

sorry gia ta greeklish alla eimai stas europas...

Πραγματικα η βαση βγαζει περισσοτερο νοημα. Δικιο εχεις.

dreamer
20-04-22, 09:45
το Ε 87 1600 μου εχει διαροη.2 εβδομαδες μετα την αλλαγη λαδιων βλεπω το βραδυ με τα φωτα κατω στον δρομο καθως ξεπαρκαρα ενα λεκε σκουρο.λεω αλλουνου θα ειναι..επειδη ειχα μια εμπειρια περσυ αν θυμαστε που ο εφυης υπαλληλος,αλλος οχι ο ιδιος,ειχε ξεχασει να βαλει ροδελλα στην ταπα και ετρεχαν λαδια,υποψιασμενος λοιπον οταν πηγα σπιτι απο φοβο και μονο του δαιμονα,ανοιγω το καπω και κοιταω ..και βλεπω απο το φιλτρο λαδιου σε υψος και απεναντι στον πρωτο κυλινδρο το καπακι μεχρι κατω στην ποδια ειχε λαδια.οχι πολλα αλλα εσταζε αργα.πηγα στον υπαλληλο που εκανε την αλλαγη να δουμε αν εκανε κατι λαθος ,δεν φανηκε τιποτα.

μετα πηγα συνεργειο.καθαρισαμε με σπρευ φρενων και μετα νερο την ποδια καθως και την βαση του φιλτρου απεξω γιατι ειχε και εκει λιγα λαδιακια και ξανακαναμε μια διαδρομη ,το πιεσαμε και τελικα ειπε ο τεχνικος οτι πρεπει να ειναι η φλαντζα της βασης λαδιου.εστιασε εκει λογω οτι ετρεχε απο εκεινο το υψος.βασικα ετρεχε απο πιο ψηλα απο το καπακι του φιλτρου αλλα αφου αλλαξαμε την βαση σταματησε εκει. η νοοτροπια που εχουν οι τεχνικοι μου ειπε ειναι να κοιτανε απο ψηλα προς χαμηλα οταν εχει διαροη απο ψηλα.ε, απο που θα κοιτανε ,λεω και εγω? λογικο μου φαινεται.αλλα επειδη δνε ηταν σιγουροι επρεπε να αλλαξουμε το εξαρτημα που ειχε εκει ενδειξεις οτι εκει ψηλα δημιουργησε το προβλημα.αντε 30 ευρω ειναι αυτα 4 μερες βενζινη λεω ,ας παει στο καλο ..το αλλαξαμε το φλαντζακι.ξερω οτι ειναι φτηνο το φλαντζακι αλλα εργασια πληρωσα ..αμα δεν ασχολεισαι,το πολυ αλλου κανα 10ευρω να κερδιζα.

παω σπιτι ,λεω ας ξαναριξω μια ματια.βλεπω ξανα ξανα λαδια κατω στην ποδια.φευγω πισω στο συνεργειο και το ανεβαζει ραμπα και βγαζει την ποδια.και εκει φανηκε οτι εχει διαροη φλαντζα καρτερ.οκ,το ειδα ,δεχομαι.277 τελικη ολα μαζι και εργατικα.πολλα ειναι,μαλλον θα παω αλλου.

επανερχομαι ομως στην αρχικη μου διαπιστωση με βαση την διαγνωση που εγινε.
στο καπω ειχε ψιλο-λιγο σπρευ απο λαδια ,πανω απο το φιλτρο λαδιου.το φιλτρο λαδιου ειχε απο την μεσα πλευρα που βλεπει στον κυλινδρο και ειχε και ο κυλινδρος.στο καπακι της μηχανης ειχε κανα 2-3 σταγονες ψεκασμενες.πισω στο φιλτρο στην βαση ειχε λαδακια.αυτο το σπρευ δημιουργηθηκε απο την φλαντζα της βασης λαδιου και πεταχτηκε ψηλα στο φιλτρο και μετα απεναντι στον κυλινδρο και μετα στο καπακι μηχανης και μετα καπω? ειναι δυνατον? γιατι απο κατω απο την φλαντζα καρτερ δεν μπορει να πηγε πανω ψηλα μεχρι το καπω το λαδακι που διερεε σε μορφη σπρευ,σωστα? ειναι δυνατον? τελικα ειναι δυνατον να ειχε ταυτοχρονα 2 φλαντζες σε 2 διαφορετικα σημεια χαλασμενες? πως πηγα και απο τι ζημια το σπρευ τοσο ψηλα αν δεν ειναι κατι απο τα 2?


Πραγματικα η βαση βγαζει περισσοτερο νοημα. Δικιο εχεις.

μιλαμε για την ιδια βαση που αλλαχτηκε την φλαντζα λαδιου στην βαση αυτο δλδ.: https://onparts.gr/bmw/1-e87-2003-2013/116-i-1600cc-122hp/vasi-filtrou-ladioy η' ολοκληρη την βαση λαδιου του φιλτρου αυτο: https://www.car.gr/parts/view/316629663-vasi-filtroy-ladioy οτι εχει προβλημα? γιατι το εθεσε κιαυτο το δευτερο ο τεχνικος σαν ενδεχομενο. απλα εγω το απεκλεισα αρχικα γιατι οπως ξαναειπα μου φαινοταν πολυ συμπτωση να εγινε μετα το σερβις λαδιου.βεβαια δεν ειναι απιθανο να ειναι συμπτωση..η' καποια αλλη βαση-φλαντζα?

Stamatis
20-04-22, 17:08
Η φλατζα θα πω εγω. Κουρτινα 1
Ο ανηψιος απο την Θεσσαλονικη βεβαια ειναι γκουρου, οποτε οτι πει αυτος εχει βαρυτητα.

dreamer
20-04-22, 17:52
ναι σταματη αλλα την φλαντζα ειπε οτι την αλλαξε..ειπε..

οποτε η βαση ειναι το δευτερο της κουρτινας στο λινκ η' καποιο αλλο ανταλλακτικο?

Stamatis
20-04-22, 18:59
Και αν δεν πατησε καλα; Και αν την εβαλε αναποδα; Και αν την εσφιξε πολυ και την εκοψε;
Να πας απο εκει να το λυσει να τη δειτε και να το ξαναδεσει θα ελεγα.

S8N
20-04-22, 19:47
Το έχουμε ξαναπεί ότι τα μαστορια χαλάνε τα αυτοκίνητά μας.

dreamer
21-04-22, 00:28
Το έχουμε ξαναπεί ότι τα μαστορια χαλάνε τα αυτοκίνητά μας.

αυτη η σκεψη με γυροφερνει συνεχεια καθε φορα που εχω προβλημα και πρεπει να παω.

pilot
21-04-22, 00:48
den pas stous sostous mallon!

nikos valvetronic
23-04-22, 19:06
Επειδή κατά βάση το ίδιο μοτέρ έχουμε (n42) η βάση
του φίλτρου είναι κλασσικότατο θέμα και εγώ πιστεύω ότι έγινε στραβή στο άλλαγμα. Δυστυχώς πρέπει να
ξαναπάς να το δει. Είναι πολύ ξενέρα να πηγαίνεις
για το ίδιο πρόβλημα..αλλά είπαμε νόμος τα μαστόρια
μας χαλάνε τα αυτοκίνητα!

dreamer
24-04-22, 19:32
οκ,αφου η πλειοψηφια λεει οτι εγινε βλακεια στην βαση,αυτη ειναι η διαγνωση που θα επιμεινω..ομως σημερα ειχαμε ενα νεο..επειδη δεν θα πηγαινα εκτος πολης ταξιδι φετος,το αυτοκινητο θα εμενε παρκινγκ για να παει συνεργειο χωρις απροοπτα την τριτη αλλα εκανε εντος πολης για ψωνια το σαββατο μερικα χιλιομετρα και σημερα μια μικρη βολτα..μετα την σημερινη βολτα φτανοντας στο σπιτι ,αναψε λαμπακι με το κοκκινο σημα του λαδιου..οποτε τωρα που καταγραφηκε το σφαλμα φανταζομαι οτι θα συγκεκριμενοποιηθει και θα ξερουν τι ειναι η' κανω λαθος και απλα τους λεει αυτο που γνωριζουμε, οτι υπαρχει προβλημα στο λαδι αλλα δεν ξερει που?

dreamer
25-04-22, 11:18
υπαρχει και κατι αλλο που δεν ανεφερα...ο τεχνικος πριν κανει την λαθος διαγνωση για καρτερ και αφου μου ειχε πει οτι εφτιαξε την βαση ,οτι αν δεν ειναι απο εκει το αμεσως επομενο μπορει να ειναι το ανταλλακτικο που ειναι για την πιεση λαδιου,o διακοπτης-βαλβιδα δεν δινει πιεση:

https://www.rexbo.gr/exartimaton-aftokiniton/diakoptis_balbida_piesis_ladioy/bmw-1-e87/58964-116-d

συμφωνα με το λαμπακι αυτο γραφει και στο βιβλιο οταν αναβει κοκκινο,προβλημα στην πιεση λαδιου...παιζει να ειναι αυτο περισοτερο απο την βαση? για να μην το αλλαξουμε κιαυτο χωρις λογο.υπαρχει τροπος να ελεγξουμε αν ειναι προβληματικο αυτο το ανταλλακτικο?

dreamer
08-05-22, 07:48
and the winner is: κανεις! περισοτερο εγω και το ενστικτο μου πλησιασα στην λυση που επεμενα οτι δεν ειναι τιποτα απο αυτα αλλα χωρις να γνωριζω και τι ειναι παρα μονο οτι ερχεται η διαρροη απο πιο ψηλα.

τελικα ηταν το καπακι φιλτρου,το οποιο μου ειπαν οτι γενικα δεν χαλαει και οτι μαλλον καποιος το εσφιξε παραπανω αποτι πρεπει και χαλασαν τα μποσκα του.ηθελε να βαλω μεταχειρισμενο αλλα εγω εβαλα καινουριο να εχω το κεφαλι μου ησυχο.

μετα απο 1 μηνα ταλαιπωριας για ενα θεμα που για μενα δεν ηταν τοσο τεχνικο οσο απλης λογικης και αντιληψης βρεθηκε η λυση. δεν ειμαι ευχαριστημενος απο τα συνεργεια στην θεσσαλονικη,δεν ξερω τι γινεται στην αττικη αλλα εδω μας βλεπουν σαν τσεπες με πορτοφολια και απο αντιληψη μηδεν. καποια απο αυτα τα εχω δοκιμασει εγω και καποια φιλοι μου με ιδιο κινητηρα . δεν εχω εμπιστοσυνη στις γνωσεις κανενος,εχουν μαθει ολοι στα διαγνωστικα και το κεφαλι τους σκεφτεται μονο μεσω αυτων.κοροιδευουν τους παλιους κοπης μαστορες ,οσοι υπαρχουν, αλλα τελικα αυτοι εχουν αντιληψη .

τεχνικα ,τοποθετηθηκε ενα νεο Ο ρινκ και αρχικα η διαροη φανηκε να σταματαει.αφου πληρωσα και εφυγα ,την αλλη μερα ξανα τα ιδια.

παω ξανα και επεμεναν να ανοιχτει η φλαντζα βασης παροτι εβλεπαν οτι δεν ειναι απο εκει .ανοιχτηκε ξανα η φλαντζα βασης,η οποιο ειχε τοποθετηθει πριν 2 εβδομαδες,φρεσκια δλδ., οπως και το Ο ρινκ ,παροτι και αυτο φρεσκο ενος μηνος, και παροτι εγω επεμενα οτι η διαροη ηταν απο την κορυφη του καπακιου και αυτα ειχαν αλλαχτει προσφατα και πληρωσα ξανα αυτες τις εργασιες στο τελος,με πολλα νευρα και διαφωνιες παροτι και ο υπευθυνος του συνεργειου ελεγε το ιδιο,οτι η διαροη ηταν απο πιο ψηλα.

μετα απο 3 αυθεντιες μαστορες στην αντιπροσωπεια και αλλες 3 στο εξειδικευμενο συνεργειο ,με δικια μου επιμονη δοκιμαστηκε με ενα μεταχειρισμενο καπακι ,την οποια δοκιμη την χρεωσε ο υπευθυνος ,μετα,στο τελος,ανεξαρτητα απο τα εργατικα που εδωσα στην αρχη οταν πειστηκαμε οτι ειχε τελειωσει το θεμα ,μετα την αλλαγη του νεου Ο ΡΙΝΚ.αντι να του ζητησω και τα ρεστα που επεμενα οτι ειχαν λαθος κατευθυνση ,αντι να μου ζητησει συγγνωμη που οι μηχανικοι του δεν βρηκαν την λυση αμεσως αφου τους ειπα οτι και το ρινκ και η φλαντζα βασης ειναι φρεσκα και δεν ειναι απο εκει ,οποτε να παει το νιονιο τους αλλου.και η απαντηση ηταν οτι επειδη δεν τους εχει συμβει ποτε να αλλαξουν αυτο καπακι,δεν ηθελαν να παει ο νους τους εκει.

υ.γ. οι συστασεις και οι αξιολογησεις στον γουγλη, και εδω υπηρχαν και τα 2 ,οσο και εξαιρετικες να ειναι ,ακομα και με 4.9 πλεον δεν μου λενε τιποτα..καποτε ειχα ποσταρει για εναν τεχνικο,που δεν τον ηξερα καθοτι πρωτη φορα μπεμπε,ο οποιος ειναι παλιας κοπης ,κοντα στην συνταξη σε λιγο,απο την πρωτη αντιπροσωπεια ιστορικα που ανοιξε στην θεσσαλονικη και σχολιασατε οτι δεν τον ξερει ουτε η μανα του.ειδα και αυτους πους ξερει! ο ανθρωπος αυτος ειναι τιμιος ,δεν βγαζει αυτοκινητο εξω αν δεν ειναι σιγουρος οτι και η τελευταια βιδα ειναι στην θεση της και προβληματα που προεκυψαν και τα διαγνωστικα των αλλων με τα πτυχια και τις γνωσεις τους δνε μπορεσαν να καταλαβουν αυτος τα βρηκε με την μια.δεν ειναι θεμα παλιου η' νεου ειναι θεμα νοοτροπιας και αντιληψης.επρεπε να παω σαυτον και να μην ακουσω κανεναν γνωστο και μη απο την αρχη και ειμαι σιγουρος οτι θα μου εδινε την λυση αμεσως. πληρωνε τωρα βλακα τα σουπερ λουξ καλογυαλισμενα εξειδικευμενα συνεργεια.. ευχαριστω για την βοηθεια σας στο θεμα!

dreamer
08-05-22, 08:07
ξεχασα να ανφερω το σημαντικοτερο,τα κερατιατικα..
43 ευρω το καπακι.
60 ευρω στην αντιπροσωπεια για την λαθος τελικα αλλαγη βασης φλαντζας, 24 στο εξειδικευμενο παλι για την ιδια αλλαγη και την δοκιμη του μεταχειρισμενου καπακιου.αυτα για την διαροη

και ενα νεο Ο ρινγκ που πηρε απο ενα νεο φιλτρο,αχρηστο πλεον χωρις Ο ρινκ ,το οποιο μου ειπε 3 φορες οτι μου το εδωσε δωρεαν ,χωρις να υπολογιζει οτι

εδωσα και 200 ευρω για αλλαγη αισθητηρα και βαλβιδας πιεσης λαδιου που ειχε αναψει κοκκινο λαμπακι και αλλα 30 ευρω εργατικα γιαυτο.

η οποια οντως συπτωματικα??? προεκυψε μαζι με την διαροη? δεν εχω τετοιες γνωσεις..αν εχει σχεση το κοκκινο λαμπακι πιεσης λαδιου με την διαροη.με διαβεβαιωσαν 5 τεχνικοι που ρωτησα οτι δεν εχει.

εδωσα 340 ευρω με την μια και μου λεει οτι μου εκανε δωρο το φιλτρο.των 7 ευρω! αυτοι ειναι οι μαστορες της εποχης κυριοι..τσιπα μηδεν!

PetrosD
08-05-22, 10:15
Πολύ λυπάμαι που πέρασες όλη αυτή την ταλαιπωρία και τα έξοδα.


εχουν μαθει ολοι στα διαγνωστικα και το κεφαλι τους σκεφτεται μονο μεσω αυτων

Και στη Αθήνα κάποιοι από αυτούς που έχω εγώ σχέση έτσι είναι. Μόνο με το διαγνωστικό καταλαβαίνουν, αντίληψη περιορισμένη.

BILL007
08-05-22, 22:08
Δυστυχώς ούτε ο πρώτος είσαι ούτε ο τελευταίος που τα περνάει αυτά και χειρότερα.
Για να γελάσεις δε λιγάκι - θέλεις να σου πω σε ποιούς συμβαίνουν ολες αυτές οι αναποδιές? Μάντεψε... Σε αυτούς που ασχολούνται με το άθλημα!

τέλος γιατρό, μηχανικό και δικηγόρο συστήνω σπάνια, για τους προαναφερθέντες λόγους :)

Τουλάχιστον το έφτιαξες :) :)

dreamer
09-05-22, 07:34
Δυστυχώς ούτε ο πρώτος είσαι ούτε ο τελευταίος που τα περνάει αυτά και χειρότερα.
Για να γελάσεις δε λιγάκι - θέλεις να σου πω σε ποιούς συμβαίνουν ολες αυτές οι αναποδιές? Μάντεψε... Σε αυτούς που ασχολούνται με το άθλημα!

τέλος γιατρό, μηχανικό και δικηγόρο συστήνω σπάνια, για τους προαναφερθέντες λόγους :)

Τουλάχιστον το έφτιαξες :) :)

ξεχασα να αναφερω οτι για να αντικαταστησει τους αισθητηρες επρεπε να βγει το ψυγειο νερου.αρπαξε το ψυγειο απο το κολλαρο και εσπασε και φυγαν τα νερα-αντιψυκτικα εξω.παροτι παραδεχθηκε οτι ηταν λαθος χειρισμος ,επειδη ηταν σαπιο και εσπασε ,εκει δεν εκανε εκπτωση γιατι μου εκανε και χαρη που εγινε ετσι και οχι σε κινηση! αλλα 126 ευρω κολλαρο με το νεο αντιψυκτικο.το κερδος ηταν τουλαχιστον οτι μετα απο 10 χρονια ειδα το αντιψυκτικο οτι ηταν με χρωμα πρασινο ανοιχτο και ηθελε αλλαγη,που την ζητουσα τοσα χρονια και κανεις δεν την εκανε..τωρα εχω νεο υγρο με σωστη θερμοκρασια και εξαερωση.κατι βγηκε απο αυτο..λονκλαιφ:whistle:

εδωσα 420 ευρω στην αρχη ,ντουκου μετρητα μεσα σαυτα και 90 εργατικα και παω να πληρωσω μετα και αλλα 43 για το καπακι και ηθελε συν 24 ευρω για τα βαλε βγαλε και την δοκιμη που ο ιδιος προτεινε να γινει με το μεταχειρισμενο καπακι για μερες ,ενω εγω ηθελα να βαλει καινουριο αμεσως και μετα χρεωσε μεσα στα 24 την δοκιμη στο τελος, μαζι με την φλαντζα βασης που ξαναεβαλε ενω του ειχα πει και παραδεχθηκε και εκεινος οτι δεν ηταν απο εκει ,ηταν φρεσκοαλλαγμενη και η βλαβη ερχοταν απο πιο ψηλα..ληστης κανονικα.με ενα προσωπειο ευγενειας.ηθελε να στρογυλεψουμε το ποσο προς τα κατω γιατι διαμαρτυρηθηκα εντονα για την κοροιδια και την ασεβεια προς ενα πελατη που πηγε πρωτη φορα,που του ειπε οτι του εστειλε 2 πελατες και που πληρωσε οτι του ζητησε την πρωτη φορα ακατεβατα χωρις να ζητησω εκπτωσεις. του ειπα οτι δεν θελω κανενα στρογγυλεμα .του πληρωσα του γυφτου οτι ζητησα και εφυγα σαν κυριος.

οποιος θελει να μαθει ποιος ειναι στην θεσσαλονικη ,π.μ για να τον αποφυγει.

τελικα ετσι ειναι φιλε βασιλη. σε εμας που την ψαχνουμε θα συμβουν ολα.αυτο καταλαβα.δυστυχως ετσι πολυπλοκα που ειναι τα συστηματα σημερα των κινητηρων,με τα τοσα ηλεκτρονικα ειμαστε ερμαια της πονηραδας των ασχετων μηχανικων.ευτυχως που ειμαι σαυτο το φορουμ και εμαθα πολλα πραγματα που δεν ηξερα για την νεα τεχνολογια και να ειμαι πιο ετοιμος,αλλα και παλι μετα πρεπει να παλεψεις με την πονηραδα η' την ασχετοσυνη που αποτι βλεπω ειναι μαζικο φαινομενο στους μηχανικους.το σιγουρο ειναι οτι παντα θα χανουμε χρηματα.ζηλευω ειλικρινα τον νικο και τον σταματη και αλλα μελη που εχουν γνωσεις και πιανουν τα χερια τους και τρωνε χρονο που ειναι και λιγος σημερα και τουλαχιστον μικρα πραγματα τα διορθωνουν μονοι τους η' με φιλους και δεν χαλανε την ψυχικη τους υγεια για εναν μ@λακα τεχνικο που θα ξαναβρεθει στον δρομο τους.

dreamer
10-05-22, 13:50
μου τηλεφωνησε ο ιδιοκτητης ,ο οποιος καταλαβε εκ των υστερων μιλωντας και με το προσωπικο ,οτι εγιναν ολα λαθος σαν διαδικασια και απο τον ιδιο και τους μηχανικους του, και μου ζητησε συγγνωμη την οποια δεχθηκα.οφειλω να πω οτι ηταν ειλικρινης και το θεμα απο εμενα θεωρειται ληξαν.