Επιστροφή στο Forum : Βελτιωσεις - στησιμο αυτοκινητου για daily drift
kwsths_318is
11-03-21, 23:59
Καλησπέρα παιδια έχω ένα 318is e36 και θέλω να το στήσω και αν χρειαστεί να γίνουν κάποιες μετατροπές (οχι μοτερικα) για να μπορεί το αυτοκίνητο να παραμείνει καθημερινό αλλα να μπορεί και να ντριφτάρει με περισσότερη άνεση.
Κυρίως θέλω να το κάνω λιγότερο υποστροφικό μιας και πάνω στα πλαγιάσματα μου βγάζει πολύ μούτρα και να μπορεί να διατηρεί το πλάγιασμα του χωρίς να προσπαθεί να με επαναφέρει στην ευθεία.
Τι αλλαγές θα πρέπει να γίνουν στο αυτοκίνητο για να το πετύχω αυτό??
Το αμάξι φοράει τα εξής:
bilstein b8 με κοκκινα ελατηρια 4mm
μαμα αντιστρεπτικες
σινεμλοκ m3 στα ψαλιδια
εφόσον δεν φοράς πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση η έστω ρυθμιζόμενα top mount/camber arms, το ποιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να δώσεις οσο καμπερ παίρνει μπροστά, δεν θα είναι και πολύ, και μηδέν toe. Πίσω μηδένισε το καμπερ ώστε να έχει λιγότερη πρόσφυση και δώσε απόκλιση(toe out) ώστε ο φορτισμένος τροχός να διώχνει το πίσω μέρος. Δοκίμασε 2 μοίρες ολικό, 1 σε κάθε πλευρά.
Υπάρχουν παιδιά που κάνουν αγωνιστικό drift εδώ, αν το δουν θα σου πουν περισσότερα.
Με πιο βελτιωμένες αντιστρεπτικες δεν θα κανει δουλειά;
kwsths_318is
12-03-21, 17:36
Σ' ευχαριστώ για την απάντηση φιλε θα δοκιμάσω να παίξω με την ευθυγράμμιση όπως μου ειπες.
Αν αλλάξω και τα top maunt και τα καμπεροψαλιδα πίσω και παίξω με μεγαλύτερες τιμές θα έχω πιο καλο αποτελεσμα ή και με τα μαμά θα κανω δουλειά?
μπροστα σε μαμα μορφη δε μπορεις να ρυθμισεις το καμπερ εκτος και αν σου βαλουν shims/αποστατακια/ροδελες για να μεγαλωσει η γωνια αν και αυτο γενικα ειναι πατεντα..το μονο που μπορεις να κανεις ειναι η αλλαγη της συγκλισης/αποκλισης...πισω μπορεις να ρυθμισεις καμπερ αλλα σε μικρο ευρος....0 καμπερ δε θα φτασεις ποτε.. να φανταστεις με ενα ελαφρυ χαμηλωμα η μινιμουμ τιμη ειναι περιπου -1,5 μοιρα....οσο για τη συγκλιση-αποκλιση πισω, εγω δε θα εβαζα αποκλιση εκτος αν το αμαξι το εχεις μονο για αυτη τη χρηση...οι αντιστρεπτικες και τα δεσιματα στο σασι οπως θολομπαρες χιαστι κλπ αλλα και τα πιο χαμηλοπροφιλα λαστιχα, βοηθανε στο να σπαει η προσφυση πιο αποτομα και σου δινουν πιο καλο ελεγχο και πληροφορηση...βεβαια οτι και να κανεις δυστυχως με αυτο το μοτερ δε μπορεις να κανεις τιποτα παρα μονο σε ασφαλτο γυαλι...κολλα και το διαφορικο για να σε βοηθησει ακομα παραπανω...αλλα γενικα αυτο που θες δυστυχως δε γινεται...αν θες και καθημερινο αμαξι και να κανεις παιχνιδι με ασφαλεια θες πολυ μεγαλυτερο μοτερ....για τα δικα μου γουστα ακομα και το 328 δεν αρκει... γενικα ξεφευγεις απο καθε αποψη...αν θες τη γνωμη μου στησε καλα το αυτοκινητο σου να ειναι για στριψιμο και να εχει καλη προσφυση σε ολες τις συνθηκες και οπου εχει γυαλι ασφαλτο (πραγμα διολου σπανιο στους δρομους μας) πλαγιαζεις ανετα χωρις να το σπας.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.