PDA

Επιστροφή στο Forum : προβλημα με e46 316ti n42



spyridon
04-05-20, 11:20
καλημερα στην ομαδα

μετα απο ενα μηνα ακινησιας λογω lockdown εδω στις βρυξελλες το αμαξι μου αρχισε τα περιεργα.

αρχικα το αμαξι ειχε μεινει απο μπαταρια,λογω του οτι η μπαταρια εινα παλια την φορτισα αλλα παρειγγιλα και μια εφεδρικη να ειμαι σιγουρος.

ξεκιναω να οδηγω το αμαξι αλλα μετα απο περιπου πεντε χιλιομετρα αρχισε να σβυνει εν κινηση. στην αρχη νομιζα οτι εχει προβλημα η μπαταρια οποτε σταματησα και αλαξα την μπαταρια,το αμαξι πηγε καποια μετρα σταματησα σε ενα βενζιναδικο αλλα μετα αρνουταν να ξεκινησει.με τα πολα το ξεκινησα και το πηγα μεχρι το σπιτι ενος φιλου,και το εβαλα στο διαγνωστικο που μου εβγαλε τα εξης σφαλματα . εχω to carly για android.

στην αρχη εβγαζε αυτα

002782
cdkph2 camshaft sensor outlet

00277f

cdkn crankshaft sensor

0027bb
ckkaws outelt camshaft control vanos

το αμαξι αν εδινα λιγο γκαζι εσβηνε.

εσβησα τα σφαλματα μετα απο λιγη ωρα δεν εβγαζε κανενα σφαλμα και εκανα το αμαξι μια βολτα στο τετραγωνο για 10 λεπτα κανενα προβλημα και κανενα σφαλμα,οποτε ξεκινησα να το παω στο σπιτι,οπως οδηγουσα το αμαξι εσβησε και δεν επερνε μπρος στο φαναρι,μετα απο καποιοες προσπαθειες το αμαξι πηρε μπροστα και το πηγα για ενα χιλιομετρο στο σπιτι του φιλου οπου και το αφησα.

τωρα βγαζει μονο αυτα τα σφαλματα

002782
cdkph2 camshaft sensor outlet

00277f

cdkn crankshaft sensor

ειναι αυτοι οι δυο σενσορες

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fwww.ferretsdomain.co.uk%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2F2002-e46-318ci-N42-exhaust-camshaft-position-sensor.jpg&f=1&nofb=1


πριν καποιους μηνες ειχα αλαξει και τα δυο vanos solenoid https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Ftse1.mm.bing.net%2Fth%3Fid%3DOIP. WGJXi2YNCP9i6FBnbOucugHaEK%26pid%3DApi&f=1

https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=http%3A%2F%2Fcdn4.pelicanparts.com%2FBMW%2Ftech articles%2FBMW-3-Series-E46%2F19-FUEL-Camshaft_Sensor_Replacement%2Fimages_med%2Fpic09.j pg&f=1&nofb=1

φοβαμαι μηπως εχω προβλημα με την καδενα χρονισμου και απο εκει ξεκιναει το προβλημα.

https://www.car-parts24.com/media/image/product/72501/lg/febi-steuerkettensatz-fuer-4-zylinder-bmw-n42-n46-n46n.jpg

ειχε καποιο μελος καποιο παρομοιο προβλημα? αλαζωντας μονο τους σενσορες θα κανω δουλεια η το προβλημα εινα βαθυτερο?

spyridon
04-05-20, 14:34
μια μικρη διορθωση¨

οι σενσορες ειναι αυτοι οι δυο

https://external-content.duckduckgo....jpg&f=1&nofb=1
https://external-content.duckduckgo....jpg&f=1&nofb=1

ειχα αλαξει και τα δυο vanos solenoid αλλα οχι τον crankshaft sensor

https://external-content.duckduckgo....6pid%3DApi&f=1


δεν ξερω αν βοηθαει αλλα τον σενσορα που βγαζει το σφαλμα τον ειχα αλαξει πριν κανα χρονο με καποιον noname απο το αμαζον.

τωρα εχω ενα valeo που σκεφτομαι να βαλω.

nikos valvetronic
05-05-20, 22:44
Ο αισθητήρας στροφαλου είναι συχνή βλάβη σε αυτά τα μοτέρ. Επίσης και άλλοι την έχουν πατήσει με ιμιτασιον
αισθητήρες. Σε άλλα πράγματα οκ. Αλλά στους αισθητήρες μόνο γνήσιους.

spyridon
06-05-20, 10:35
καλημερα Νικο,ευχαριστω πολυ για την απαντηση,ελπιζω να ειναι μονο οι σενσορες,απλα φοβαμαι μην τους αλαξω και εχω παλι τα ιδια,τι αλλο πρεπει να κοιταξω? ειδα οτι το προβλημα μπορει να ειναι και στο MAF εχεις παρομοια εμπειρια?

spyridon
07-05-20, 22:49
μιλησα σημερα με τον μαστορα και μου λεει οτι το προβλημα ειναι μαλλον στην καδενα χρονισμου..μου ειπε οτι σε καποιοα σημεια εχει κενο 1-2 cm και να την αλαξουμε?

παρειγγιελα σε πρωτη φαση να αλαξω τους σενσορες και θα το δουμε αυριο.

παιζει κατι τετοιο παιδια?

spyridon
08-05-20, 21:03
Τελικά αλαξα τους σενσορες και κάτι φλάντζες και το αμάξι πάει πολύ καλά,με προβληματίζει όμως ότι ο μάστορας μου είπε για το κενό 1-2 cm στην καδένα χρονισμού,λέτε να την αλλάξω? Να αλλάξω και αντλία νερού μια που πλησιάζω τα 200000 km?

nikos valvetronic
09-05-20, 21:56
Μου φαίνεται λίγο υπερβολικό αυτό με την καδένα. Κατ'αρχην η καδένα είναι πάντα
τεντωμένη από τον υδραυλικό της τεντωτήρα. Έπειτα πάταει πάνω στις γλυσιέρες της
οι οποίες όταν φθαρούν αρχίζουν και γίνονται κομματάκια και δεν σπάνε με την μια.
Όταν φτάσει σε τέτοιο σημείο σίγουρα θα ακούς θόρυβο από το μοτέρ οπότε πάς για
αλλαγή θες δε θες. Εγώ έχω 350χλμ σε ίδιο μοτέρ και δεν έχω θέμα ούτε με αλυσίδα ούτε
με αντλία νερού. Μην βιάζεσαι ακόμα, είναι η γνώμη μου, αν δεν σου περισεύουν..

pantelis1977
10-05-20, 11:07
Καλημέρα φίλε μου από πείρας σου μιλάω και επειδή τα έχω περάσει όταν αγόρασα το δικό μου από μάντρα είχα σχεδόν τα ίδια και επειδή και εμένα είχε μείνει πολύ καιρό σε ακινησία σε πληροφορώ ότι άλλαξα σχεδόν όλους τους αισθητήρες για να δουλέψει σωστά το αυτοκίνητο. Με πληροφορησαν ότι bmw και Mercedes όταν μένουν καιρό εκτός κίνησης καίνε αισθητήρες. Πήγαινε σιγά σιγά τα βήματα και θα δεις τι χρειάζεται.

spyridon
11-05-20, 13:43
γεια σας παιδια και παλι

τελικα το πηρα το αμαξι και το οδηγησα 300 χιλιομετρα.

αλαξα τους δυο σενσορες για το camshaft και τον στροφαλου,και κατι φλατζες στην μηχανι γιατι εχανα λαδια.

το μονο που με προβληματιζει τωρα εινα οτι στην επιταχυνση ακουω εναν συνεχομενο ηχο σαν ενα τικ απο την μηχανη,οταν σταματαω το αμαξι στο φαναρι σταματαει και αυτος ο ηχος.

θα το παω παλι στον μαστορα να το δει(μπας εχει κανει καμια πατατα)

δεν ξερω αν εινα τελικα η καδενα.

spyridon
12-05-20, 16:31
μου εστειλε τωρα την αποδειξη απο την επισκευη,στο αμαξι εβαζα 5w 40 και ο μαστορας εβαλε συμπληρωμα 5w 30.. διαβαζω στο internet οτι αν βαλεις λαθος λαδι στην μηχανι ειναι πολυ πιθανο να κανει αυτον τον ηχο σαν τικ. τι προτηνετε? σκεφτομαι να του το παω πισω και να βαλει καινουργια λαδια.

nikos valvetronic
13-05-20, 15:52
Καθόλου λάθος δεν είναι. Τουλάχιστον εδώ Θεσσαλονίκη όλα τα συνεργεία Bmw που ξέρω 5-30 προτείνουν.
Το μόνο που πρέπει να προσέχεις είναι να έχουν την προδιαγραφή της Bmw LL-04.
Αν έχει σχέση ο ήχος που ακούς με το λάδι που σου συμπλήρωσε ούτε καν...
Λες ότι όταν σταματάς στο φανάρι σταματάει και ο ήχος. Μήπως δεν είναι από το μοτέρ τελικά? Αν μαρσάρεις σταματημένος πάλι ακούγεται?

spyridon
13-05-20, 23:48
γεια σου Νικο.

για τουλαχτιστον 70000 km βαζω 5w 40.οπως ανεφερα και προηγουμενως δεν μου το εκανε αυτο τον ηχο πριν απο το σερβις και αλαξα μονο τους σενσορες και τις φλατζες.

σε ξενα φορουμ που διαβαζω παντως βλεπω αρκετους να εχουν παρομοιο ηχο μετα απο αλαγη λαδιων με λαδι μαλλον που ειναι λιγοτερο παχυ. αν μαρσαρω σταματημενος δεν κανει καποιον ηχο τουλαχιστον στις χαμηλοτερες στροφες γιατι στις υψηλοτερες ειναι δυσκολο να ακουσω.. θα παω αυριο στον μαστορα και θα σας ενημερωσω

spyridon
16-05-20, 13:21
Καλημέρα παιδιά

Το βρήκαμε τελικά τι πρόβλημα ήταν η βίδα νο 3

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AT51-EUR-12-2003-E46-BMW-316ti&diagId=34_1014

Ο μάστορας μου είπε καλό θα ήταν να αλλάξω την ψαθα νο4

nikos valvetronic
16-05-20, 21:48
Φίλε Σπύρο είπες ότι ο θόρυβος εμφανίστηκε μετά το σέρβις όμως άλλαξες μόνο τους
αισθητήρες. Σου κοίταξε τίποτα το χειρόφρενο? Γιατί αυτή η βίδα είναι οδηγός τοποθέτησης
της δισκόπλακας. Η μόνη περίπτωση να σου βγάλει θόρυβο είναι να μπει βίδα μακρύτερη
από την μαμά και να βρίσκει μέσα στον μηχανισμό του χειρόφρενου. Επίσης η κυθάρα
(Νο4) γιατί να θέλει άλλαγμα δεν μπορώ να καταλάβω, στράβωσε από κάτι? Δεν είναι κάτι
που φθείρεται αυτό.

spyridon
20-05-20, 23:38
καλησπερα Νικο, μου εδειξε την βιδα και ηταν πολυ στραβομενη οποτε δεν ξερω ακριβως τι γινοτανε,ο θορυβος σταματησε,για την κυθαρα μου ειπε οτι εχει σαπισματα.

πηρα τα ανταλακτικα και θα τα βαλω τελος το μηνα.



σπυρος

spyridon
01-07-20, 01:08
Καλησπέρα έχω ένα θόρυβο από το μοτέρ αλλά μόνο εν κίνηση.σαν κάτι να χτυπάει αλλά ο μηχανικός λέει ότι είναι η μια βίδα από τις δαγκάνες του χειρόφρενο.αλλαξε την βίδα αλλά όχι με την βίδα από το σετ(έβαλε μια δικιά του αλλά ο θόρυβος παραμένει..όταν το αμάξι είναι στο ρελαντί σταματάει.

oiknikos
03-08-20, 17:52
η αντλια νερου αλλαζει πανευκολα οποια στιγμη.. ειναι ασχετη με την καδενα..
αληθεια πως μετρησε το κενο ο μαστορας?