PDA

Επιστροφή στο Forum : Αλλαγή κινητήρα σε E87



ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
15-01-19, 19:59
Αλλαγή κινητήρα σε E87 μου έκοψε καδένα χρονισμού αλλά επειδή μου τραβούσε λίγα λάδια στο παγούρι νερού από το ψυγείο δεν ρισκάρω να κάνω επισκευή και λέω να βάλω άλλο απλά το πρόβλημα είναι ότι εγώ φοράω N45B16 και θέλω να βάλω τον N45B20. Τη γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο μοτέρ Ν45Β20 ; και εκτός από εγκέφαλο τη άλλο θα χρειαστεί για να δουλέψει σωστά ; Και αν αξίζει τον κόπο αυτό το μοτέρ;

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

merbeind
16-01-19, 15:04
Βρες καλύτερα έναν μαμά και βάλε. Οι διάφορες δεν είναι τόσο μεγάλες και δεν μπλέκεις από πολλές απόψεις...

panos320
18-01-19, 05:47
Καλημέρα και απο εμένα.Τελικά αυτό με τα λάδια στο παγουρι του νερού τι είναι ρε παιδιά;Εγώ έχω το Ε90 με κινητήρα Ν43Β20Α.Είναι προάγγελος ότι πλησιάζει η ώρα να τον πάρω στα χέρια;Υπάρχει κανένα ρήγμα πουθενά και τραβάει απο εκεί;Στο συνεργείο μου είπαν να παω να μου το πρεσσαρουν για να δούμε.Αυτό δεν γίνεται μόνο όταν έχουμε νερά στα λάδια;

S8N
18-01-19, 08:22
Το πιθανότερο είναι να έχει αστοχήσει η βάση του φίλτρου, όπου το λιπαντικό ψύχεται από το ψυκτικό. Πρόκειται για ένα είδος oil cooler.

Είναι μια φοβερή επινόηση για να αποφύγεις το ψυγείο λαδιού και να ψύξεις κάτι που έχει θερμοκρασία από 90-110 βαθμούς με κάτι που έχει θερμοκρασία από 95-105.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
18-01-19, 08:43
Καλημέρα και απο εμένα.Τελικά αυτό με τα λάδια στο παγουρι του νερού τι είναι ρε παιδιά;Εγώ έχω το Ε90 με κινητήρα Ν43Β20Α.Είναι προάγγελος ότι πλησιάζει η ώρα να τον πάρω στα χέρια;Υπάρχει κανένα ρήγμα πουθενά και τραβάει απο εκεί;Στο συνεργείο μου είπαν να παω να μου το πρεσσαρουν για να δούμε.Αυτό δεν γίνεται μόνο όταν έχουμε νερά στα λάδια;Ρήγμα δεν νομίζω αλλά φλάντζα κεφαλής ναι έχεις αλλά θέλουν να στην πρεσαρουν για να δούνε αν έχει κάποιο ρήγμα στην κεφαλήhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/41db6d3d0f2f0f688fd26a786d1603ca-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/9392fff11e7e13f961e36034ee44f33a-1.jpg

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
18-01-19, 08:45
Το πιθανότερο είναι να έχει αστοχήσει η βάση του φίλτρου, όπου το λιπαντικό ψύχεται από το ψυκτικό. Πρόκειται για ένα είδος oil cooler.

Είναι μια φοβερή επινόηση για να αποφύγεις το ψυγείο λαδιού και να ψύξεις κάτι που έχει θερμοκρασία από 90-110 βαθμούς με κάτι που έχει θερμοκρασία από 95-105.Φλάντζα κεφαλής το λες αυτό και όχι Ψυχώ τα λάδια

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

S8N
18-01-19, 08:53
Δεν θα είχε και στην τάπα λαδιού, όμως;

Είχα τον ίδιο κινητήρα (Ν43Β20) και είχε διαρροή η βάση του φίλτρου. Ας πρεσάρει κάποιος για να δει τι γίνεται.

Αν είναι φλάντζα, θα πρέπει να έχει υπερθερμανθεί το μοτέρ λογικά.

Το χειρότερο είναι ότι με τα αλουμινένια μπλοκ της bmw πας να σφίξεις βίδες και πολλές φορές ξηλώνονται τα threads και φεύγεις για μπουζονά.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
18-01-19, 08:58
Δεν θα είχε και στην τάπα λαδιού, όμως;

Είχα τον ίδιο κινητήρα (Ν43Β20) και είχε διαρροή η βάση του φίλτρου. Ας πρεσάρει κάποιος για να δει τι γίνεται.

Αν είναι φλάντζα, θα πρέπει να έχει υπερθερμανθεί το μοτέρ λογικά.

Το χειρότερο είναι ότι με τα αλουμινένια μπλοκ της bmw πας να σφίξεις βίδες και πολλές φορές ξηλώνονται τα threads και φεύγεις για μπουζονά.Εγώ έχω τον N45B16 δεν νομίζω να είναι από το φίλτρο λαδιού γιατί εγω είχα λάδια στην τάπα από το παγούρι
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/c8229d5199ad67ad3cc3a6507aa263ea-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/4e967b20b662575fb2ec7355e564ca2b-1.jpghttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2019/01/d8bd446ce18994ec8d8d6508c64ff268-1.jpg

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

panos320
18-01-19, 12:53
Τι να πω ρε παιδιά ,δεν ξέρω.Εμένα είναι σε λίγο καλυτερη φάση απο την φωτογραφία.Τωρα για υπερθέρμανση δεν μπορω να πω με σιγουρια γιατί δίχως οργανο και να έγινε καμία στραβή δεν θα την πήρα χαμπάρι.Ψιλιάζομαι οτι κάτι δεν πάει καλά γιατί οταν βάζω μπρος το πρωί ψιλορετάρει σαν να έχει κατεβάσει νερό σε κάποιο κύλινδρο και μέχρι να το κάψει μπερδεύει.Το αυτοκίνητο έχει και 160.000 χλμ,απο ένα σημείο και ύστερα είναι όλα ας πούμε ανεκτά........
Με βλέπω πάντως να καρφώνω κανένα 25άρι επάνω..............

S8N
18-01-19, 13:03
Τα συμπτώματα αυτά είναι πράγματι φλάντζας ή ρήγματος στο καπάκι.

demanu
19-01-19, 15:57
Είναι μια φοβερή επινόηση για να αποφύγεις το ψυγείο λαδιού και να ψύξεις κάτι που έχει θερμοκρασία από 90-110 βαθμούς με κάτι που έχει θερμοκρασία από 95-105.

Το λες ειρωνικά? Αν ναι, διαφωνώ κάθετα και μπορώ να σου εξηγήσω

S8N
19-01-19, 16:45
Το λες ειρωνικά? Αν ναι, διαφωνώ κάθετα και μπορώ να σου εξηγήσω

Ειρωνικά το είπα, ναι. Και με ευχαρίστηση θα ακούσω την αντίθετη άποψη, αρκεί να μη συγκρίνουμε τη συγκεκριμένη διάταξη με την πλήρη απουσία συστήματος.ψυξης λαδιού αλλά με τη σωστή λύση του ψυγείου λαδιού και την οποια αντιστάθμιση στην πτώση πίεσης.

DIM27
20-01-19, 07:56
Πριν λιγες μερες χαζευα μια alfa 75 1,8TB του 2087 γειτονα που πηρε πινακιδες ιστορικου.Ειχε ψυγειο λαδιου αεροψυκτο οπως και οργανα για πιεση και θερμοκρασια νερου,λαδιου και αερα.Στα δικαμας δεν υπαρχει κανενα απο αυτα,ουτε καν βεργα για τα λαδια.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
20-01-19, 08:05
Ρώτησα ένα φίλο που δουλεύει Γερμανία και παράλληλα σπουδάζει μηχανολόγος μηχανικός εμένα μου είπε ότι έπρεπε να αλλάξω καδένα χρονισμού στης 100.000χιλ εγώ είχα 185000 αλλά και πάλι δεν δικαιολογείται να κοπεί η καδένα χρονισμού
και πως Ν45Β20 Μπένι κανονικά χωρίς μετατροπή γιατί είναι και η δύο Ν45 αλλά και η δύο θέλουν αλλαγή καδένας στης 100000 χιλιόμετρα

panos320
20-01-19, 09:22
Και εγώ γνωρίζω ότι μπαίνει.Θα χρειαστεί τον εγκέφαλο του διλιτρου και νομίζω και την μονάδα cas (εάν δεν κάνω λάθος).Κατα τα άλλα είναι όλα ίδια .Έχεις 5αρι σανζμαν ή 6αρι;

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
20-01-19, 09:29
Και εγώ γνωρίζω ότι μπαίνει.Θα χρειαστεί τον εγκέφαλο του διλιτρου και νομίζω και την μονάδα cas (εάν δεν κάνω λάθος).Κατα τα άλλα είναι όλα ίδια .Έχεις 5αρι σανζμαν ή 6αρι;6αρι

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

panos320
20-01-19, 09:35
Θεωρώ ότι δεν υπάρχει καμία δυσκολία τοποθέτησης.Βρες έναν καλο διλιτρο,άλλαξε και μια φορά τσιμουχακια βαλβίδων αλλά και το βασικότερο,βρες έναν μηχανικό που εγγυημένα ξέρει να σου κάνει την δουλειά για να μην είσαι συνεχώς ανάμεσα σε μηχανικό και ηλεκτρολόγο.Απο κάθε άλλη περίπτωση,θα δεις έναν εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο(πιο αερατο) το οποίο σαφώς και ια μπορείς να δηλώσεις εάν το αποφασίσεις.....

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
20-01-19, 09:51
Θεωρώ ότι δεν υπάρχει καμία δυσκολία τοποθέτησης.Βρες έναν καλο διλιτρο,άλλαξε και μια φορά τσιμουχακια βαλβίδων αλλά και το βασικότερο,βρες έναν μηχανικό που εγγυημένα ξέρει να σου κάνει την δουλειά για να μην είσαι συνεχώς ανάμεσα σε μηχανικό και ηλεκτρολόγο.Απο κάθε άλλη περίπτωση,θα δεις έναν εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο(πιο αερατο) το οποίο σαφώς και ια μπορείς να δηλώσεις εάν το αποφασίσεις.....Έχω βρει ένα μαγαζί μόνο ανταλλακτικά BMW όταν τον είπα για μοτέρ Ν45Β20 και μου λέει θα πας από τον λύκο στην Αρκαδία δεν κάνει και ότι έβγαζε προβλήματα αλλά με αυτά που έχω ακούσει δεν υπάρχει προβλήμα κανένα με μια μικρή συντήρηση δηλαδή μια καδένα και τα τσιμουχακια πριν τον βάλω επάνω θα είναι μια χαρά

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

panos320
20-01-19, 10:29
Σου το λέω γιατί υπάρχει η λογική του βάλτο επανω και ότι είναι θα το δείξει.Ότι μπορείς να κάνεις με τον κινητήρα στον πάγκο,κάντο......
Δεν πρόκειται να χάσεις τίποτα.Αντιθέτως θα κερδίσεις γιατί μιλάμε πλέον για έναν κινητήρα που η παραγωγή του σταμάτησε το 2007 για να αντικατασταθεί απο το Ν43.Οπότε,τουλάχιστον 12 Χρόνια μετά,μια καλή συντήρηση θα είναι απαραίτητη.

panos320
20-01-19, 10:35
Έχουμε στην οικογένεια ενα Χ3 με κινητήρα Ν46.Το αυτοκίνητο έχει αυτή την στιγμή 250000χλμ.Πέραν από τα τσιμουχακια δεν έχει ζητήσει τίποτα.Τα τσιμουχακια τα αλλαξαμε στις 210000 επειδή το αμάξι τσιμπουσε λάδι.Απο τοτε όλα καλά.Αν εξαιρέσεις ότι είναι βενζινοπνιχτης λόγω του βάρους του Χ3

panos320
20-01-19, 10:48
Θέλω να με συγχωρέσεις.Δεν νομίζω ο Ν45Β20 να μπορεί να μπει στο αυτοκίνητο.Δίκαιο κινητήρας που έμπαινε στα 320 si.Είναι ντιζατο μοτέρ μηχανική ρύθμιση βαλβίδων.Πολύ ιδιαίτερος κινητήρας με πολυ ιδιαίτερες απαιτήσεις συντήρησης.Είναι αυτός με το carbon κάλυμμα βαλβίδων.Εκεί που πονάνε πολύ είναι ότι ραγίζει το μπλοκ ανάμεσα σε δεύτερο και τρίτο κύλινδρο.Έχω φιλο που του έσπασε το μοτέρ του και έβαλε επάνω 25αρι.Δες αν μπορείς να βρεις Ν46Β20Α,το οποίο δεν ξέρω εάν ταιριάζει μιας και φορούσες Ν45.Το δικό σου έχει Vanos.Το Ν46 είναι valvetronic......

demanu
20-01-19, 21:05
Ειρωνικά το είπα, ναι. Και με ευχαρίστηση θα ακούσω την αντίθετη άποψη, αρκεί να μη συγκρίνουμε τη συγκεκριμένη διάταξη με την πλήρη απουσία συστήματος.ψυξης λαδιού αλλά με τη σωστή λύση του ψυγείου λαδιού και την οποια αντιστάθμιση στην πτώση πίεσης.

1) Οι απαιτήσεις σε ψύξη του λαδιού δεν είναι μεγάλες.
2) Ένας Ν43 που πάει πατημένος κρατάει το νερό γύρω στους 92C. Αρκετά χαμηλή θερμοκρασία για να ψύξει το λάδι στους 120C ας πούμε
3) Δυστυχώς δε γνωρίζω την πλήρη λειτουργία του κυκλώματος, ούτε του κυκλώματος με το αερόψυκτο ψυγείο λαδιού (πχ έχει θερμοστάτη που από μία θερμοκρασία και μετά στέλνει τα λάδια στο ψυγείο?). Έχοντας οδηγήσει όμως δύο αυτοκίνητα με υδρόψυκτο εναλλάκτη λαδιού, έχω την εντύπωση ότι η κυκλοφορία λαδιού και νερού στον εναλλάκτη είναι μόνιμη (χωρίς βαλβίδες bypass ή shut off) και εκτός από "ψυγείο" λειτουργεί και σαν θερμαντήρας λαδιού προσφέροντας γρήγορη θέρμανση του λαδιού στην αρχή της λειτουργίας του κινητήρα.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
20-01-19, 21:16
Θέλω να με συγχωρέσεις.Δεν νομίζω ο Ν45Β20 να μπορεί να μπει στο αυτοκίνητο.Δίκαιο κινητήρας που έμπαινε στα 320 si.Είναι ντιζατο μοτέρ μηχανική ρύθμιση βαλβίδων.Πολύ ιδιαίτερος κινητήρας με πολυ ιδιαίτερες απαιτήσεις συντήρησης.Είναι αυτός με το carbon κάλυμμα βαλβίδων.Εκεί που πονάνε πολύ είναι ότι ραγίζει το μπλοκ ανάμεσα σε δεύτερο και τρίτο κύλινδρο.Έχω φιλο που του έσπασε το μοτέρ του και έβαλε επάνω 25αρι.Δες αν μπορείς να βρεις Ν46Β20Α,το οποίο δεν ξέρω εάν ταιριάζει μιας και φορούσες Ν45.Το δικό σου έχει Vanos.Το Ν46 είναι valvetronic......https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_N45

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

ΑΝΤΩΝΗΣ ΛΑΡΙΣΑ
21-01-19, 11:27
Θέλω να με συγχωρέσεις.Δεν νομίζω ο Ν45Β20 να μπορεί να μπει στο αυτοκίνητο.Δίκαιο κινητήρας που έμπαινε στα 320 si.Είναι ντιζατο μοτέρ μηχανική ρύθμιση βαλβίδων.Πολύ ιδιαίτερος κινητήρας με πολυ ιδιαίτερες απαιτήσεις συντήρησης.Είναι αυτός με το carbon κάλυμμα βαλβίδων.Εκεί που πονάνε πολύ είναι ότι ραγίζει το μπλοκ ανάμεσα σε δεύτερο και τρίτο κύλινδρο.Έχω φιλο που του έσπασε το μοτέρ του και έβαλε επάνω 25αρι.Δες αν μπορείς να βρεις Ν46Β20Α,το οποίο δεν ξέρω εάν ταιριάζει μιας και φορούσες Ν45.Το δικό σου έχει Vanos.Το Ν46 είναι valvetronic......Ο Ν46Β20Α είναι αυτό το Ε46 είναι παλιό το μοτέρ

Στάλθηκε από το MHA-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk