Επιστροφή στο Forum : ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ Ε90 325...ΑΛΛΑ ΤΙ???? FINALLY 1M BITURBO TUNED!!!
Μπαξαμε σήμερα και καντράν από m3 E92.
Προηγουμένως έγινε ζυγοστάθμιση,σφιξαμε μια βόλτα την D2 ρίξαμε και ένα πλύσιμο.
Εν αναμονή από ΗΠΑ map από Ν20 με καλωδίωση να ανεβάσουμε λίγο πίεση και remap στο δυναμομετρο.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.e90post.com/forums/showthread.php%3Ft%3D656491&ved=2ahUKEwiI2KHO9O7jAhVJsKQKHUbJBPEQFjAOegQIAhAB&usg=AOvVaw1MJAlxMdHMuLcJ3INx-zRc
Για τους κατόχους Ν54 ή Ν55 που θέλουν να παίξουν με πιέσεις turbo...
Τρίτη πρωί τοποθετούμε τον map από Ν20.
Σύμφωνα με τον Vargas οι υβριδικές stage 2+ δουλεύουν χαλαρά μέχρι 26psi.
Ο αναπρογραμματισμος θα γίνει στο δυναμομετρο που μετρηθηκα για να έχω και μέτρο σύγκρισης.
Στο PDF αναφέρονται όλα τα στοιχεία που αφορούν τα παραπάνω.
Τρίτη πρωί τοποθετούμε τον map από Ν20.
Σύμφωνα με τον Vargas οι υβριδικές stage 2+ δουλεύουν χαλαρά μέχρι 26psi.
Ο αναπρογραμματισμος θα γίνει στο δυναμομετρο που μετρηθηκα για να έχω και μέτρο σύγκρισης.
Στο PDF αναφέρονται όλα τα στοιχεία που αφορούν τα παραπάνω.
Με το καλό!! :thumbsup:
Ωραίος!
Να δω που θα σταματήσεις Χαχαχα
Ότι και να σου πω θα πέσω έξω....:whistle:
Μπήκε ο νέος map και έγινε τροποποίηση στο πρόγραμμα.
Πλέον βρισκόμαστε στο 1.5 bar οβερ το οποίο πέφτει στον κόφτη στο 1.3.
Εκτιμάται ότι ανεβήκαμε αλλά 40-50 ίππους πράγμα που φαίνεται στο δρόμο.
Συμπέρασμα ...αν δεν μπει μεθανόλη δεν γίνεται να ανεβάσουμε λόγω πολλών παραγόντων όπως...υψηλές θερμοκρασίες και μικρού μεγέθους τουρμπινων.
Εν κατακλείδι..το αμάξι είναι δυνατό και δουλεύει ρολόι ,οτιδήποτε δε παραπάνω επιχειρηθεί με το hard Wear όπως είναι μόνο ζημιά θα κάνει.
Μελλοντικά εφόσον οι υβριδικές τα παίξουν και το αμάξι το κρατήσω θα πάμε σε single turbo .
Αυτά...
Μπήκε ο νέος map και έγινε τροποποίηση στο πρόγραμμα.
Πλέον βρισκόμαστε στο 1.5 bar οβερ το οποίο πέφτει στον κόφτη στο 1.3.
Εκτιμάται ότι ανεβήκαμε αλλά 40-50 ίππους πράγμα που φαίνεται στο δρόμο.
Συμπέρασμα ...αν δεν μπει μεθανόλη δεν γίνεται να ανεβάσουμε λόγω πολλών παραγόντων όπως...υψηλές θερμοκρασίες και μικρού μεγέθους τουρμπινων.
Εν κατακλείδι..το αμάξι είναι δυνατό και δουλεύει ρολόι ,οτιδήποτε δε παραπάνω επιχειρηθεί με το hard Wear όπως είναι μόνο ζημιά θα κάνει.
Μελλοντικά εφόσον οι υβριδικές τα παίξουν και το αμάξι το κρατήσω θα πάμε σε single turbo .
Αυτά...
Δώσε Πόνο...
:rally:
Δεν το μετρήσαμε γιατί αργήσαμε ,μου έτυχαν και κάτι απρόβλεπτες δουλειές....κοίτα το υπολογίζουμε 540-550 μοτέρ.
Θα το μετρήσω όμως να δω κι εγώ που βρίσκεται.
Να δροσίσει λίγο γιατί σήμερα ψήθηκε .
Τα φώτα σας παιδιά.
Μετά την τοποθέτηση των υβριδικών και ειδικά στο στάδιο που είμαι τώρα η θερμοκρασία λαδιού βαράει 125αρια.
Φυσιολογικό ή θα ήταν βοήθεια τοποθέτηση βελτιωμένου ψυγείου μιας και τώρα φοράω το εργοστασιακό;
Λάδια βάζω τα liqui 10/60.
Τα φώτα σας παιδιά.
Μετά την τοποθέτηση των υβριδικών και ειδικά στο στάδιο που είμαι τώρα η θερμοκρασία λαδιού βαράει 125αρια.
Φυσιολογικό ή θα ήταν βοήθεια τοποθέτηση βελτιωμένου ψυγείου μιας και τώρα φοράω το εργοστασιακό;
Λάδια βάζω τα liqui 10/60.Χωρίς να είμαι ειδικός,
Θα έλεγα ήρθε η ώρα για νέο ψυγείο λαδιού.
Στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού τι βάζουν?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Τι βάζουν;:whistle:
Περίπου στα 700 ευρώ....
Μπλέξαμε Ηλία...
Τι βάζουν;:whistle:
Περίπου στα 700 ευρώ....
Μπλέξαμε Ηλία...Άλογο και ευρώ πάει η αναλογία?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Άμα απαντήσω θα έχω ban....άστο..
Άμα απαντήσω θα έχω ban....άστο..Με αλλαγή βαλβίδας όπως αυτή του burgertunning δεν θα δεις διαφορά λόγω της μεγαλύτερης ροής λες?
Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Το είχα κατά νου αυτό που λες..
Θα πέσει μελέτη με μηχανικό.
Βέβαια οποιαδήποτε άποψη δεχτή .
ΔημήτρηςΜ3
17-09-19, 10:31
Ψυγεία ήταν το πρώτο που έπρεπε να αλλαξεις και νερού αλλά και λαδιού !
Και γω έλεγα μια χαρά είναι μωρε δεν ανεβάζει θερμοκρασία αλλά τα λάδια κύριος δεν έπεφτε με τίποτα
Η θερμοκρασία !!
Εγώ με μαμά μοτέρ και σε βουνό το έφτανα 125-130.
Βάλε μεγαλύτερο ψυγείο ή βάλε ένα ακόμα.
Δεν μου αρέσει η λύση με την κατάργηση του θερμοστάτη...
Παρασκευή 35αρι φοράει ψυγείο λαδιού του mosselman σε γνωστό συνεργείο.
Θα περάσω να δω τι παίζει.
Φτάνει παραπάνω σε budget αλλααα thumb https://www.dinancars.com/product/d570-0923-high-capacity-oil-cooler-system/
(https://www.dinancars.com/product/d570-0923-high-capacity-oil-cooler-system/)
http://files.dinancars.com/webresources/images/products/D570-0923_2.jpg
Όλα αυτά που λέτε είναι πεταμένα χρήματα με την έννοια ότι παίρνουν ένα ψυγείο της Setrab και το υπερτιμολογούν 5 φορές πάνω...
Ψάξου με πιο έξυπνες-ουσιαστικές λύσεις:
Eγώ θα αγόραζα έναν αντάπτορα με τον οποίο κρατάς την υπάρχουσα γραμμή ψύξης-ψυγείο και προσθέτεις και ένα δεύτερο. https://www.ebay.de/itm/BMW-M3-Oil-Cooler-Adapter-AN10-track-race-S50-S54-N54-N55-E82-E92-BIMMERTUNE/123594081915?hash=item1cc6c8067b:g:Qo4AAOSwoydWiDS B
Eναλλακτικά κάτι τέτοιο https://www.ebay.com/itm/Aluminum-AN10-Oil-Filter-Adapter-For-BMW-N54-Engine-135i-335i-E82-E90-E92-E93/352781953917?hash=item5223716b7d:g:EYwAAOSwp3FdZeO S
Υπάρχει κιτ με τις γραμμες https://www.ebay.com/itm/For-BMW-Oil-Cooler-N54-135i-E82-335i-AN10-Oil-Filter-Adapter-SS-Hose-Kit/162015888082?hash=item25b8e642d2:g:7isAAOSwoudW8ku o
και ετοιμο κιτ https://www.ebay.de/itm/BLACK-25-ROW-BOLT-ON-OIL-COOLER-KIT-UPGRADE-FOR-BMW-3-SERIES-335I-E90-E92-N54/151714644508?epid=7013129084&hash=item2352e5c21c:g:NgwAAOSw~OdVflzC
https://www.ebay.com/itm/Oil-Cooler-kit-for-BMW-N54-engine-twin-turbo-135i-E82-335i-E90-E92-E93-13-row/192956624482?epid=3013442934&hash=item2ced1c6e62:g:OsQAAOSwHMJYJWGq
Εγώ βέβαια δεν θα αγόραζα κινέζικο ψυγείο ή γραμμές. Πάρε έναν αντάπτορα και μετά φτιάξε εδώ ρακόρ. Πάρε και ένα ψυγείο Setrab που υπάρχουν σε άπειρες διαστάσεις και έκανες την δουλειά σου με πολύ λίγα χρήματα.
Πολύ καλή εταιρεία είναι και αυτή: https://www.n54tuning.com/n54/n55-competition-series-oil-cooler-upgrade-kit.html
Παρασκευή 35αρι φοράει ψυγείο λαδιού του mosselman σε γνωστό συνεργείο.
Θα περάσω να δω τι παίζει.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.mosselmanturbo.com/en/msl-single-oil-cooler-kit-3-series-e9x&ved=2ahUKEwi5tOnA9tfkAhVFiqQKHSsbA94QFjABegQIBhAI&usg=AOvVaw0hJ-k0F_sqs4rsthuyidcb&cshid=1568725695642
820 στα χέρια μου...
Το τρομπετο που πήρες ήταν από 1Μ, δεν είχε 2ο ψυγείο απάνω;
Είχε άλλα τα 125αρια σταθερά..
Μήπως τα liqui δεν αντέχουν σε τόσο μεγάλες θερμοκρασίες;
Όπως έχω ξαναγράψει έχω ελάχιστη κατανάλωση λαδιού Μ αυτά σε αντίθεση με Castrol που τσίμπαγε παραπάνω αλλά δεν θυμάμαι θερμοκρασία λαδιού τότε.
Μηχανικός μου έχει πει να δοκιμάσω τα νέα λάδια που τοποθετούν στα m4 τα οποία είναι της shell.
Δεν παίζει ρόλο το λάδι. Είναι καθαρά θέμα λειτουργείας θερμοστάτη.
Άποψή μου είναι να βάζεις 0-40.
Ψάξου με ψύξη...
Από αρχή βάζω 10/60 λόγω του ότι το μοτέρ είναι σειράς m.
Κανόνας μηχανικού που ανέλαβε μετατροπή.
Το πρώτο στάδιο στα 420-430 είναι η χρυσή τομή μετά θέλουν πολλά πράγματα ενίσχυση-αλλαγή για να υποστηρίξεις την παραπάνω δύναμη. Ένα από αυτά το ψυγείο λαδιού.
Εγώ νομίζω ότι το 10-60 είναι λάθος.
Ποιας σειράς Μ;:shok:
Ίδιο μοτέρ με των 335 είναι απλά έχει άλλο πρόγραμμα, εξάτμιση, ψυγείο νομίζω.
Κι εγώ αυτό λέω από αρχή αλλά επειδή το μοτέρ είναι από 1m E82 από αρχή είναι κάθετος σ αυτό...
Ν54 μοτερ είναι με προγραμμα στα 340 κατι σαν το PPK. Ισως τα 5-30 λόγω υψηλων θεμοκρασιων τα κανει γρηγορα νερακι για αυτό και το 10w-60. To δικό μου παντως 115 βαθμούς καθημερινό ρυθμό και σε ρυθμούς πίστας φτάνει μέχρι 120.
Τελικά σήμερα τοποθετείται το κιτάκι του mosselman.
35αρι στα 400 άλογα που το φόρεσε πριν μέρες είδε διαφορά της τάξης των -20 βαθμών στη θερμοκρασία λαδιού.
Το δικό μου πάντως καλοκαίρι εθνική σε ανοίγματα από 150 στα 200+ κάποιες φορές έδειξε 130 βαθμούς.
Τελικά σήμερα τοποθετείται το κιτάκι του mosselman.
35αρι στα 400 άλογα που το φόρεσε πριν μέρες είδε διαφορά της τάξης των -20 βαθμών στη θερμοκρασία λαδιού.
Το δικό μου πάντως καλοκαίρι εθνική σε ανοίγματα από 150 στα 200+ κάποιες φορές έδειξε 130 βαθμούς.
με ενα ψυγειο η με δυο?
Παιδιά ερώτηση...
Όπως έχω αναφέρει το αμάξι φοράει D2 8pot big brake kit.
Από το πρωί το έχω αφήσει σε φρενα γιατί κάτι παίζει με τα εμβολα ειδικά της αριστερής δαγκάνας.
Στο λυσιμο Ο μάστορας μου είπε πως οι δίσκοι είναι τοποθετημένοι ανάποδα διότι τα εσωτερικα χωρίσματα των δύο πλευρών της δισκοπλακας έχουν φορά προς τα πίσω Ενώ θα έπρεπε να κοιτάνε μπροστά για να βουτάνε περισσότερο αέρα.
Τηλεφώνησα στην avc Weber και μου είπε ότι οι δισκοπλακες σ αυτό το κιτ έτσι μπαίνουν.
Τι ισχύει τελικα;
Λάθος σου τα είπε ο μάστορας, το σκέφτηκε μάλλον μπακαλιστικα! Λοιπόν, καταρχάς αν οι δίσκοι έχουν τρύπες ή σχισμές ή και τα δύο στην εξωτερική επιφάνεια, εκεί που πατάει το τακακι δηλαδή, ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΜΊΑ ΣΗΜΑΣΊΑ προς τα που θα κοιτάνε! Η μόνη δουλειά που κάνουν είναι να καθαρίζουν την σκόνη από τα τακάκια. Αυτό λοιπόν δεν χαρακτηρίζει αν ενας δίσκος είναι directional η όχι, το μόνο χαρακτηριστικό που καθορίζει την φορά του δίσκου είναι τα εσωτερικά κανάλια, rotor cooling vanes. Τώρα, αν τα κανάλια αυτά είναι ισια, κάθετα δηλαδή προς το κέντρο του δίσκου, επίσης ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΚΑΜΊΑ ΣΗΜΑΣΊΑ η φορά περιστροφής! Αν είναι κυρτα τότε έχει σημασία η φορά και πρέπει να είναι ΑΝΤΊΘΕΤΗ από την κυρτοτητα!! Και αυτό ώστε ο θερμός αέρας και οι όποιες επικαθισεις να φεύγουν έξω από τον δίσκο λόγω των φυγοκεντρικων δυνάμεων από την περιστροφή του!
Επίσης, αν φοράς τα τακάκια που είχε μέσα το κιτακι, άλλαξε τα, είναι άχρηστα για σοβαρά φρεναρισματα!
1.Οι δισκοι έχουν λοξές -κυρτες-χαρακιές προς τα εμπρός.
Άρα όπως το περιγράφεις σωστά είναι τοποθετημένοι οι δίσκοι.
2.το κιτ είχε τα κίτρινα τακάκια της EBC τα οποία έχουν ψωμί ακόμα.
Παρ'όλα αυτά ρώτησα τιμή για ferodo ds 2500 και μου είπε 380....όποιος έχει ψαχτεί ισχυει;;;
Οι χαρακιές ή οι τρύπες που υπάρχουν στην επιφάνεια, εκεί που πατανε τα τακάκια δεν έχουν καμία σημασία για το πια φορά πρέπει να έχουν οι δίσκοι. Επαναλαμβάνω, σημασία έχουν τα κανάλια ανάμεσα στα δύο κομμάτια του δίσκου. Αν τα κανάλια είναι ίσια τότε επίσης δεν έχει σημασία προς τα που θα γυρνάει ο δίσκος.
https://youtu.be/vO1qS8Nv6CY
Νομίζω τώρα είναι ξεκάθαρο. Η φυγοκεντρος είναι που αποβάλει τον θερμό αέρα και τις επικαθισεις. Αν η καμπυλοτητα "κοιτουσε" προς την φορά περιστροφής "για να δαγκώνει περισσότερο αέρα" τότε όλος ο θερμός αέρας θα εγκλωβιζοταν προς την καμπάνα του δίσκου.
Τα καναλια εχουν φορα αντιθετα.
Προς τα πίσω.
Το χάραγμα των δίσκων μπροστά.
Τοτε είσαι οκ. Μόνο τα εσωτερικά κανάλια έχουν σημασία.
Σ ευχαριστώ που ασχολήθηκες.. :original:
2.το κιτ είχε τα κίτρινα τακάκια της EBC τα οποία έχουν ψωμί ακόμα.
Παρ'όλα αυτά ρώτησα τιμή για ferodo ds 2500 και μου είπε 380....όποιος έχει ψαχτεί ισχυει;;;
καμια σχεση το κιτρινο ebc με τα ds2500.
Με τα ds θα εχεις φρενο... γτ δε μιλαμε για 100 και 200 αλογα που πρεπει να μαζεψεις πλεον.
Κατοχος και των 2.
Στο 5ρι ειχα κιτρινα. Μετα την αλλαγη δισκων μπηκαν τα ds. ΑΑΑΑλλο αμαξι.
Τωρα στο καινουριο εβαλα στα μαμα φρενα ebc οταν το πηρα για οικονομια(δε θυμαμαι αλλα μαλλον ηταν κιτρινα).
Οταν αλλαξα φρενα ειχε ebc κοκκινα η δαγκανα πανω με μετριο ψωμι τα οποια τρωνε ξυλο οποτε βγαινω για να ερθει η ωρα να ξαναμπουν τα ds πολυ συντομα....
Οσο για τη τιμη δε ξερω το μεγεθος που θες. Η τιμη πάντως για τα δικα μου FRP3077H ηταν καπου πανω απο 300.Τσεκαρε autodoc. που και που τα βγαζει με εκπτωση καλη
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ebay.com/itm/Ferodo-DS2500-Brake-Pads-D2-8-Pot-330-356mm-Brake-Kit-FRP3077H-/323599613862%3Fhash%3Ditem4b580a3fa6&ved=2ahUKEwjQ2u3AvZPlAhUQKlAKHdL4ANkQjjgwDnoECAUQA Q&usg=AOvVaw3tiXG0K3JbQIq9HpvYc4iY&cshid=1570772032521
Αυτά πρέπει να είναι....
Next step...
Snow performance stage 3.
Waiting.....
Next step...
Snow performance stage 3.
Waiting.....
:thumbsup::thumbsup::nitro:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ebay.com/itm/Ferodo-DS2500-Brake-Pads-D2-8-Pot-330-356mm-Brake-Kit-FRP3077H-/323599613862%3Fhash%3Ditem4b580a3fa6&ved=2ahUKEwjQ2u3AvZPlAhUQKlAKHdL4ANkQjjgwDnoECAUQA Q&usg=AOvVaw3tiXG0K3JbQIq9HpvYc4iY&cshid=1570772032521
Αυτά πρέπει να είναι....
τα ιδια φοραμε δλδ?!!
οριστε και αυτος που σου πα χθες.
https://www.autodoc.gr/ferodo-racing/11239808
χαχα. αντε με το καλο να κουνηθουν τα σφραγισματα σου
Next step...
Snow performance stage 3.
Waiting.....
απο τη δικη μου ερευνα εμαθα οτι σαν εγκεφαλακι και πακετο ειναι πολυ καλυτερο της aem απο της snow.
Μονη εξερεση, ποιοτητα μπεκ.... που υπαρχει περιπτωση να πεσεις σε αστοχια ψεκασμου και να "κατουρισει" λιγο το μπεκ της aem.....αποτελεσματα τα φανταζεσαι πιστευω...
Οποτε ολοι προτειναν κιτ aem με μπεκ snow.
Σ ευχαριστώ για ενημέρωση.
Σχετικά με το κιτ της ΑΕΜ αυτός που τα φέρνει στο συνεργείο που συνεργάζεται μου είπε μακριά.
Μόνο snow.
Το δε συνεργείο Καλλιθέα που θα το περάσει μου συνέστησε επίσης snow.
Σ ευχαριστώ για ενημέρωση.
Σχετικά με το κιτ της ΑΕΜ αυτός που τα φέρνει στο συνεργείο που συνεργάζεται μου είπε μακριά.
Μόνο snow.
Το δε συνεργείο Καλλιθέα που θα το περάσει μου συνέστησε επίσης snow.
ακριβως για το λογο που σου ειπα παραπανω. ειναι το βασικο μειωνεκτημα.
Με μικρη πιθανοτητα μεν αλλα.... δε θα ρισκαρα και γω. (με απλα λογια αλλαζεις μπεκ κ τελος...)
Γνωστος εχει ΑΕΜ εδω και πανω απο 2 χρονια σε δυνατο αμαξι καθημερινης χρησης και δεν εχει κανει κιχ.
Αλλο παλικαρι με vag που γνωρισα σε ενα δυναμομετρο, στον ενα μηνα "πηρε στο χερι πραγματα..."
Οποτε απο ψεκασμο ειμαι οκ...
Φίλε Χρήστο μη το ψάχνεις....είναι να μη σου κάτσει.
Κανείς σταυρό και προχωράς....
Προσοχή στην μεθανόλη.
Είναι εθιστική και αν αρχίσεις να τα λίγο παραπάνω, λίγο παραπάνω, μπαίνεις σε μονοπάτια όπου μεγαλώνει πολύ το ρίσκο να πάθει κάτι το μοτέρ.
Το αμάξι θα ρυθμιστεί με κύριο γνώμονα την ασφάλεια του κινητήρα.
Σκέφτομαι για ψεκασμό μετά το 1 bar αλλά αυτό που με προβληματίζει σοβαρά είναι η δικλείδα ασφαλείας του μοτέρ σε περίπτωση προβλήματος με ψεκασμό.
Θα παίξω με ένα μπεκ και όλη η λειτουργία θα γίνει μέσω προγράμματος.
Χωρίς διακόπτες και ψεκασμούς κατά το δοκούν.
βασιλη οι μεθανολες δν ειναι υποχρεωτικο να πανε ολες στα "αλογα".
Δουλευει και με ποσοστα για να πηγαινει μερος τους για τη ψυξη.
Το αμάξι θα ρυθμιστεί με κύριο γνώμονα την ασφάλεια του κινητήρα.
Σκέφτομαι για ψεκασμό μετά το 1 bar αλλά αυτό που με προβληματίζει σοβαρά είναι η δικλείδα ασφαλείας του μοτέρ σε περίπτωση προβλήματος με ψεκασμό.
Θα παίξω με ένα μπεκ και όλη η λειτουργία θα γίνει μέσω προγράμματος.
Χωρίς διακόπτες και ψεκασμούς κατά το δοκούν.
Mini εκδρομη μέχρι βολο.
Μεικτη οδήγηση για να τσεκαρω θερμοκρασία λαδιού.
Με τίποτα πάνω από 110-115 βαθμούς.
Στην επιστροφή στην Μαλακάσα δώσαμε μάθημα και σε ένα ασήμι evo 9.
Ρολογακι δουλεύει το 35αρι...άντε να έρθει και ο ζωμος..
Καλησπέρα, κάτι λίγο σχετικό με το τελευταίο ποστ σου ήθελα να ρωτήσω, σχετικά με τις θερμοκρασίες λαδιού.
Πόσο είναι το νορμάλ σε ένα αυτοκίνητο, να είναι η θερμοκρασία λαδιού, σε μέτρια οδήγηση και πόσο σε γρήγορη οδήγηση; Παίζει ρόλο εάν είναι βενζινοκινητο ή Diesel στις θερμοκρασίες λαδιού;
Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
Θα σου απαντήσω λίγο ανάποδα.
Καλός φίλος με f30 και κινητήρα 1.6 turbo ,με πρόγραμμα, σε κουβέντα που κάναμε μου είπε πως οι 125 βαθμοί στο δικό του είναι στα εργοστασιακα πλαίσια.
Πάμε τώρα στο δικό μου που μόνο μαμά δεν είναι.
Πριν βάλω το ψυγείο, ειδικά το καλοκαίρι με επιθετική οδήγηση ο δείκτης όπως έβλεπα πήγαινε 130 και μπορεί ελάχιστα παραπάνω.
Σύμφωνα με τον μηχανικό μου σ αυτές τις θερμοκρασίες το λάδι χάνει την λιπαντικη του ικανότητα με ότι μπορεί να σημαίνει αυτό στο εσωτερικο του κινητηρα.
Σαν 335 μαμά δεν έχω ψαχτει τι ισχύει αλλά γενικά πιστεύω καλό κάνεις.
Βλέπω ότι δεν έκανες διαχωρισμό μεταξύ βενζίνης - Diesel, οπότε ισχύουν τα ίδια στο θέμα θερμοκρασιών λαδιού;;
Σε Diesel λοιπόν, εργοστασιακό, με νορμάλ οδήγηση να βλέπεις 95-105 C και με πολύ τσίτα γκάζια μέγιστο 116 C, είναι σε νορμάλ πλαίσια;
Sent from my Redmi Note 6 Pro via Tapatalk
Δεν έχω ασχοληθεί με αντιστοιχια βενζίνης-πετρελαίου..Αλλά αυτή η αυξημένη διαφορά λες να μην παίζει ρόλο;
Δεν μπορείς να τα "τσουβαλιασεις" κάθε αυτοκίνητο είναι διαφορετικό, παίζουν πολλά ρόλο. Στο Μ3 με νορμάλ οδήγηση είναι γύρω στους 80-85, τέλος Μαΐου στην πίστα είδα μέχρι 110, το χειμώνα όταν παίζει κατηφόρα πάει και 50..
Στο kodiaq μου (2.0 tdi dsg7) είμαι μεταξύ 100-110. Το καλοκαίρι με πολύ ζέστη είδα και 115.
Στο evo X ακόμα και με 38αρια έξω, σε πολύ σβέλτη στροφοδιαδρομη, με τη μεγάλη πίεση (1,8) πανω από 105-110 δε πάει ποτέ και με το που έκοβα λίγο ρυθμό κατέβαζε 5 βαθμούς. Μέσα στη πόλη είναι στους 90-95.
Sent from my Xperia 1 using Tapatalk
Σε 335 με πακέτο PPK και δεύτερο ψυγείο νερού (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο) σε συνθήκες πίστας και πιο συγκεκριμένα Σέρρες πάνω από 120 δεν είδα. Μετά με προγραμμα πρώτο στάδιο που έχω δυο χρόνια επίσης πάνω από 120 δεν έχω δει με μέση θεμοκρασια πορείας τους 110. Τα Τούρμπο δουλεύουν ψηλότερα από τα ατμοσφαιρικά. Νομίζω στους 130 ο εγκέφαλος μπαίνει σε Safe mode.
Ήρθε και το κιτ μεθανολης.
Από βδομάδα έχουμε μπαξίματα...
Μπαίνει ο ζωμος Σήμερα .
Για να δούμε ....
Μπαίνει ο ζωμος Σήμερα .
Για να δούμε ....
Μπήκε ο Μέλανας;;;
Μπηκεεεεεε..
Δεν πατάει πουθεναααααα..:thumbsup:
Αναλογία 70 απονιονισμενο νερο 30 μεθανοληηηηη.
Τρελααααα..
Μπηκεεεεεε..
Δεν πατάει πουθεναααααα..[emoji106]
Αναλογία 70 απονιονισμενο νερο 30 μεθανοληηηηη.
Τρελααααα..Τρέλανε μας...
Send from Redmi Note 7 using Tapatalk
Τρέλλα ε; Αντε καλά πατήματα!
Με το χαμόγελο Μπίλ με το χαμόγελο..!! :warriorsmiley: :warriorsmiley:
:thumbsup::thumbsup::nitro::rally:
Μπηκεεεεεε..
Δεν πατάει πουθεναααααα..:thumbsup:
Αναλογία 70 απονιονισμενο νερο 30 μεθανοληηηηη.
Τρελααααα..
Θέλω να ακούσω νούμερο 100 - 200
Εγώ πάλι δε θέλω να δω τπτ γραφομενο.χωρτασαμε!!!
Παρε κανα βίντεο να δούμε κ να ακούσουμε τι έχεις φτιάξει!
Βαλε το γιο να τραβάει... άλλο που δε θα θέλει...
mastoras01
29-11-19, 01:02
πόσο πήγε όλη η μετατροπή αν επιτρέπεται?
Το αμάξι ως 325 είχε αξία εμπόρου 9.500.
Λόγω ανταλλαγής με προηγούμενο ήρθε σχεδόν μια Η άλλη.
Αυτή τη στιγμή έχει φτάσει όσο ένα εργοστασιακό 335 μεταχειρισμένο plus τουρμπίνες,άλλο ιντερκουλερ ,εξάτμιση,ρυθμιζόμενη ανάρτηση,μεθανολες και κάτι άλλα ψηλολοιδια.
Εκτός κόστος μετατροπής που δεν θα ήθελα να πω τα υπόλοιπα + περίπου 5.000 ευρώ.
mastoras01
02-12-19, 00:33
Μπραβο πολυ ωραια μετατροπη περιμενουμε κανενα βιντρι..:th_Laie_67-1:
ΔημήτρηςΜ3
03-12-19, 16:11
Μπαίνει ο ζωμος Σήμερα .
Για να δούμε ....
ποιο κιτ αγόρασες ;;
Σήμερα είχα στο καντράν ένδειξη για χαμηλή στάθμη αντιψυκτικου υγρου.
Τσέκαρα στάθμη και μετά από μισό λίτρο συμπλήρωμα ή πλαστική βέργα έφτασε στο ύψος που πρέπει.
Ερώτηση....
Με διαγνωστικό φαίνεται αν είναι αντλία νερου;
Ναι φαίνεται αν και άλλαξε την έστω και προληπτικά και εννοείται μαζί και θερμοστάτη.
Το διαγνωστικο Δεν έδειξε κάτι πλην όμως το παρακολουθώ.
Ήδη από αναζήτηση στο διαδίκτυο βρήκα τα παρακάτω δύο κιτ της ECS
https://www.ecstuning.com/b-assembled-by-ecs-parts/water-pump-and-thermostat-kit/11517632426kt10/
https://www.ecstuning.com/b-assembled-by-ecs-parts/performance-water-pump-and-thermostat-kit/11517632426kt5/
Στο δεύτερο όπως φαίνεται ο θερμοστατης ανοίγει στους 76 βαθμούς και αφορά φτιαγμένα 35αρια.
Ποια η άποψη σου;
Να διορθώσω ότι ο θερμοστατης της misimoto ανοίγει στους 74 βαθμούς πλην όμως από σχόλια κάποιων που προμηθεύτηκαν το δεύτερο κιτ Ο θερμοστατης δεν ταίριαζε...
Τι κουφό κι αυτό....
Προσωπικά τα άλλαξα μαζί μέσα στη Bmw. Είχα κάψει ένα μοτέρ παλιότερα στο 46αρι και αφού την πάτησα έμαθα ότι τα μοτέρ όλα της Bmw θέλουν καλή ψύξη.
Έβαλα για επιπλέον προστασία και το δεύτερο ψυγείο νερού που δίνει η Bmw στο πακέτο αναβάθμισης εγκεφάλου το PPK.
Παίδες,σκέφτομαι σοβαρά για μπλοκε της quaife.
Το αμάξι με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά δεν μαζεύεται.
Η ίδια περίπου κατάσταση με ηλεκτρονικά ενεργοποιημενα.
Βάλε και τα conti 6 με DOT 3017 και 30.000 περίπου χιλιομετρα....οπότε.
Παίδες,σκέφτομαι σοβαρά για μπλοκε της quaife.
Το αμάξι με απενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά δεν μαζεύεται.
Η ίδια περίπου κατάσταση με ηλεκτρονικά ενεργοποιημενα.
Βάλε και τα conti 6 με DOT 3017 και 30.000 περίπου χιλιομετρα....οπότε.
γεφυρα απο Μ3 ισως?
Αγορά τουλάχιστον 2.500 ....
Και γέφυρα να έβαζε νομίζω θέλει κόψιμο ο κεντρικός άξονας τουλάχιστον έτσι γίνεται στο dct.
Το σκέφτομαι και εγώ αλλά υψηλό το κόστος για αμάξι 10ετιας. Προσωπικά το σκέφτομαι για περισσότερο fun to drive μετατροπή καθώς στη δύναμη που είμαι, ακόμα καταφέρνει να πατάει. Σε εσένα πρέπει να παλεύεις και στα πολύ πολύ ψηλά.
Billys αν το διαφορικό σου είναι κατασκευής μετά από 3/2007 τότε είναι κολλητή η κορώνα με το διαφορικά και θες και κορώνα...Ψάξου πριν παραγγείλεις.
Eγώ είχα Mfactory στο 335 μου. Ωραίο και πιο φτηνό από quaife.
Το αμάξι είναι 1ος του 2006.
Αυτό που λες περιμενω να διευκρινίσω με αριθμό vin.
Ευτυχώς το μπλοκε είναι ξεβιδωνεις βιδωνεις έφυγες.
Ήδη ψάχνουμε κόστος αλλά και μάρκα.
Από ΗΠΑ μεριά....
Μέχρι να τελειώσουμε με μπλοκε χτυπήσαμε και ένα lip spoiler..
https://h5.aliexpress.com/item/32802273539.html
Το έψαχνα καιρό σε διάφορα σάιτ.
Τιμή πουθενά κάτω από 400 ευρώ μαζί με μεταφορικά.
Μέχρι που έπεσα πάνω σ ένα μαγαζί με αξεσουάρ Θεσσαλονίκη.
Στα 150 ευρώ με δώρο μεταφορικά.
Τοποθέτηση μαζί με μπλοκε.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/04/275c0bc77427ef1df7742e0ce3fdc5de-1.jpg
Δεν το λες και άσχημο...
Sent from my iPhone using Tapatalk
stelmanious
30-04-20, 18:48
:fountwtis:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/d661d66eeb282c8100c338a19b7c1249-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/a57cee6bb79a34969345bac3bd7589cd-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/49b9177a90a02019494c37fca8da1486-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/182d27f756bcec6237b08ba85b01da93-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/8583a4e49c42f96888d2e5d4662d35de-1.jpg
Ενώ πριν λίγες μέρες έντυσα σαλόνι με γερμανική δερματινη Α ποιότητας και με δέρμα τιμονι...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/f4d30355689a5a8a4a66d878f3ce3332-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/fd061845b340fe1b70141376ff8cde1d-1.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πολύ όμορφο χρωμα μαχητικό και τα δερματα ωραία δουλειά.
Θα γίνουν και κάποιες παρεμβάσεις στο εσωτερικό.
Ντυσιμο carbon όλα τα ασημί φιλέτα ( πόρτες,κονσόλα,ταμπλό, τιμόνι ) ντυσιμο με μεμβράνη φανάρια μπρος- πίσω και τέλος βαψιμο πίσω δαγκάνες σε κόκκινο χρώμα όπως και οι μπροστινες.
Θα σηκώσω φωτο με ολοκληρωμένο πια όλο το αποτέλεσμα.
Σχετικά με διαφορικο παραμένει στόχος εν αναμονή ενημέρωσης για πακέτο διαφορικο ,άκρα από m3.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/f8aa4b682f377873dc46ce8169802d93-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2020/06/27a07b4d58e8f28f5b65bd8ea46d0b77-1.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
Τελειώσαμε και μ αυτό.
Παρα πολυ καλή δουλειά με σημασία στη λεπτομέρεια.
Προσωπικά δεν το περίμενα να βγει έτσι..
Πάμε γι άλλα !!!
Vassilis ///M
24-06-20, 14:27
Μπροστά προφυλακτήρα Μpack lci μαζί με καπό lci και πέτα την μαιμουδιά Μ3 ...
Vassilis ///M
24-06-20, 14:35
44899
Συνονόματε δεν ακουμπάω τίποτα.
Η πηγή στέρεψε....
michaelp900
25-06-20, 03:34
Το τιμόνι είναι δέρμα Nappa?
Επίσης ποσό σου βγήκε να το κανεις δερμάτινο;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Όπως είπα καθίσματα και πόρτες ντύθηκαν με γερμανική δερματινη .
Το τιμόνι δέρμα nappa.
Για όλα μαζί κόστος 600 ευρώ.
michaelp900
25-06-20, 18:33
Όπως είπα καθίσματα και πόρτες ντύθηκαν με γερμανική δερματινη .
Το τιμόνι δέρμα nappa.
Για όλα μαζί κόστος 600 ευρώ.
Μόνο για το τιμόνι σου είχαν πει κόστος;
Sent from my iPhone using Tapatalk
Όχι.....η τιμή είναι πακέτο.
Τον ρώτησα.
Για τιμονι 100 ευρώ.
michaelp900
26-06-20, 03:05
Τον ρώτησα.
Για τιμονι 100 ευρώ.
Μπορείς να μου στείλεις πμ ποιος είναι; Επίσης επειδή δεν είμαι από θεσσαλονίκη έχει μήπως κάποιον γνωστό που έχει παρόμοια τιμή;!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Διαβάζω σε φόρουμ του εξωτερικού ότι στα 35αρια σε κάθε δεύτερη το πολυ τριτη αλλαγη μπουζι βάζουν νέους πολλαπλασιαστες,με ιδιαίτερη προτίμηση στους delphi.
Γνωρίζει κάποιος κάτι επ αυτου;
Μετά από κάτι μήνες επιτέλους ρυθμισαμε το αμαξι αφού τοποθετήθηκε βαλβίδα turbo από Ν20 και μεθανολη snow performance stage 3 με το μεγάλο μπεκ.
Η πίεση ανέβηκε στα 27 psi η 1,8 bar.
Η δυναμομετρηση εγινε παλι στο MAHA του
Πετρόπουλου που μετράει ιπποδύναμη στον κινητήρα.
Πριν τη βαλβίδα και μεθανολη είχε βγάλει 504 με 64 κιλα ροπη.
Σήμερα πήγαμε στα 573 με 72 κιλα ροπης .
Η διαφορά στο δρόμο είναι κάτι παραπάνω από εμφανής.
Εν αναμονή ενισχυμενων αντιστρεπτικων πλέον.....
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2021/03/6d752b8c7b24ec07c44d8584d22a183a-1.jpg
!!!!
Sent from my iPhone using Tapatalk
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::hyper::hyper::hyper ::judge::rockz::nitro:
Μπράβο. Και όλα αυτά με στοκ μοτέρ να φανταστώ.
Απ οτι διαβάζω σε φόρουμ πέραν του ατλαντικού με κλειστό μοτερ το πανε μέχρι 700 αλλα με πολλά πράγματα επανω και άλλες τουρμπινες .
Παρατηρώ δε ότι έχουν τάση ξεζουμισματος....δηλαδή τα 2μπαρα τα έχουν για πλακα...
nikos valvetronic
14-03-21, 18:16
Βαυαρός 2jz !
Χαλαρή βολτούλα παραλιακη προηγούμενη Κυριακή και τσουπ λαμπακι κινητηρα στο καντραν.
Επιστροφή ηρεμα στο σπίτι όπου κατά τη διαδρομή διαπίστωσα αυξημένη κατανάλωση και πολλά σκασίματα από εξατμιση.
Σήμερα συνεργειο,μπριζωμα και σφαλμα σχετικά με προβλημα πιεσης υπερπληρωσης.
Τσεκάρισμα ολα τα σωληνακια πιεσης-υποπιεσης και ο ένοχος βρέθηκε.
Η μια βαλβιδα τουρμπο off.
Αλλάχτηκαν και οι 2 με της pierburg και το οχημα ζωγραφιζει παλι.
Για την ιστορια γνησιο ανταλλακτικό από bmw 144 ευρώ το τεμάχιο,80 της pierburg.
Επόμενο μπαξιμο αντιστρεπτικες της HR.
Από 26 /13 παμε σε 27/20.
Για να δούμε θα εξαφανιστούν οι ταλαντώσεις;
θα γινει πολυ πιο υπερστροφικο..ειδικα σε συνδιασμο με τη δυναμη που εχεις...οι μαμα πισω ειναι οντως μονο 13 ?
Δυστυχώς 13.
Το 320si εχει 14.
Όπως έχω ξαναγραψει με απενεργοποιημενα ηλεκτρονικά και πατημα ειδικά με 2α πισω κανει ταλαντώσεις, δεν ξερω αν με καταλαβαίνεις...
αν εννοεις σε ευθεια και εχεις μπλοκε, δε νομιζω να φταιει τοσο η αντιστρεπτικη...αν δεν ειχες μπλοκε και χοροπηδουσε απο το σπινιαρισμα μια ροδα καθε φορα θα το καταλαβαινα..μηπως ειναι καποιο συνεμπλοκ απο ψαλιδια/γεφυρα/ακρο/βαση διαφορικου κλπ ? η της ηδη υπαρχουσας αντιστρεπτικης τα λαστιχα η τα μπρατσακια? η απο αμορτισερ/top mount κλπ? αν καταλαβα καλα δηλαδη τι εννοεις ταλαντωσεις thumb
Εννοώ ότι ροπιαζει ξαφνικά στην ευθεία και αρχίζει ταλαντωσεις-βυθισεις το πισω μέρος μια αριστερα μια δεξια , με πρόθεση να γυρίσει μουτρα πεζοδρομιο.
Αυτα που ανέφερες είναι όλα ελεγμένα .
Μπλοκε δεν έχω...
καλα καταλαβα...θα βοηθησουν σιγουρα οι αντιστρεπτικες τοτε, αλλα το μπλοκε ειναι μονοδρομος δυστυχως.
Μάλλον χρειάζεσαι μπλοκέ :)
Μάλλον χρειάζεσαι μετατροπή σε τετρακίνητο.
Δυστυχώς τόση ροπή δεν βγαίνει σε δυο τροχούς. Το μπλοκε θα βοηθήσει αλλά δεν θα λύσει το πρόβλημα. Πάλι η μούρη θα είναι στον αέρα και το τιμόνι ασαφές στο πάτησε.
Τοποθετηθηκαν τελικα σημερα οι αντιστρεπτικες.
Εγινε και ευθυγραμμιση,αλλάχτηκαν και τα πισω τακακια.
Στο δρομο...το αμαξι εσφιξε 30%.
Μπαίνει στροφες τραπεζι αλλα πετάει ευκολότερα την ουρά.
Όπως ειπε και ένας φίλος κερδισα 50%ενός μπλοκε....
Μιας και τα λέμε όλα εδώ μέσα.. σήμερα μου παρουσίασε το εξής...
Οι υαλοκαθαριστηρες δεν επανέρχονται στην σωστή θέση.
Μένουν καθετα στο παρ μπριζ,πλαι...
Όλα αυτά όταν το αμαξι δουλευει.
Όταν είναι μόνο με διακόπτη ολα οκ.
Εχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα ;
Καλά ποιος πει ότι δεν έχει αλλάξει βίδα είτε είναι παθολογικός ψεύτης, είτε έχει το ποιο ασυντηριτο όχημα ever...
Θα την πω την μλκ μου, και εσύ απλά τσεκαρε το αν θες.
Μηπως έχεις rls?
Αν ναι, δεν τρέχεις έναν έλεγχο με το διαγνωστικό?
Send from Redmi Note 7 using Tapatalk
Ο αντίστοιχος ρελες ήταν.
Αλλαχτηκε και όλα οκ.
Αλλαχτηκε στα πλαίσια ανάκλησης και το καλώδιο του κλιματιστικου.
08.00 το αμαξι μπήκε συνεργειο 09.30 ετοιμο.
Αλλαχτηκε στα πλαίσια ανάκλησης και το καλώδιο του κλιματιστικου.
08.00 το αμαξι μπήκε συνεργειο 09.30 ετοιμο.
:thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup::thumbsup: :thumbsup::thumbsup:
Vassilis ///M
11-12-21, 13:57
https://www.car.gr/classifieds/cars/view/318084276-bmw-335
Aλλαγή σχεδίων Βασίλη??
Oλα να πάνε όπως τα θες! :original:
Εκει στη Λάρισα εχουν ξεφυγει....
https://www.youtube.com/watch?v=AqdD77Mlbow
ο παλαιοκωστας εχει ξεφυγει,ο σεφης με το μπλε Ν55 ειναι στα 800 τωρα και θα πατησει με S3 1.000 ιππων πολυ ενδιαφερων το αποτελεσμα
Ολα αυτα ειναι ανουσια Εγω θα εβαζα το βε 10 του ε 60 και θα ειχα αλλο αυτ/το 507 αλογα απλα και καλα
δεν νομιζω να ''κουμπωνει'' ετσι απλα εκτος απο ηλεκτρικα δεν ξερω αν ταιριαζουν οι βασεις και το διαφορικο
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.