Επιστροφή στο Forum : Θερμοκρασία e46 316 ti
Γιωργος 250
31-12-16, 17:37
Καλησπέρα σε ολους χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε ολους εύχομαι. Θελω να ρωτησω απο θερμοκρασία νερου δουλευοντας και το καλοριφερ παει μεχρι την πρωτη γραμμη.το ιδιο ισχύει και σε αλλα e46 ειναι θεμα δηλ εξωτερικης θερμοκρασιας η εχω κανα θερμοστάτη ψιλοανοιγμενο..κανονικα σηκωνεται αλλα δεν παει στην επιθυμητη θερμοκρασία.
Κι εμένα εκεί πάει (320d 2005).
Για τον ιδιο λογο αλλαξα θερμοστατη εγω και απο τοτε εχω παντα θερμοκρασια στο κεντρο με χρηση καλοριφερ και χωρις.
Γιωργος 250
31-12-16, 19:32
Για τον ιδιο λογο αλλαξα θερμοστατη εγω και απο τοτε εχω παντα θερμοκρασια στο κεντρο με χρηση καλοριφερ και χωρις.
Μαλλον θα τον αλλαξω.
tasos.kamv
31-12-16, 20:15
Φίλε Γιώργο καλησπέρα & Χρόνια Πολλά! :original:
Στο 46, όπως και σε όλες τις bimmers, ο δείκτης θερμοκρασίας είναι "καρφί" στο κέντρο..
Το πιο πιθανό είναι, όπως αναφέρθηκε, ο θερμοστάτης να μένει ανοιχτός και λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών περιβάλλοντος το μοτόρι να μην φτάνει στη σωστή θερμοκρασίας λειτουργίας..
Έχε υπόψη σου ότι μέχρι να τον αλλάξεις θα έχεις και ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση..
Στα Μ δεν μένει στο κέντρο αλλά δείχνει όλες τις αυξομειωσεις!
Γιωργος 250
31-12-16, 20:49
Φίλε Γιώργο καλησπέρα & Χρόνια Πολλά! :original:
Στο 46, όπως και σε όλες τις bimmers, ο δείκτης θερμοκρασίας είναι "καρφί" στο κέντρο..
Το πιο πιθανό είναι, όπως αναφέρθηκε, ο θερμοστάτης να μένει ανοιχτός και λόγω των χαμηλών θερμοκρασιών περιβάλλοντος το μοτόρι να μην φτάνει στη σωστή θερμοκρασίας λειτουργίας..
Έχε υπόψη σου ότι μέχρι να τον αλλάξεις θα έχεις και ελαφρώς αυξημένη κατανάλωση..
Καλησπερα Τασο χρόνια πολλα καλη χρονια να εχουμε..Ναι εχω αυξημενη καταναλωση τον τελευταιο καιρο αλλα νομιζα οτι ηταν λογω των χαμηλων θερμοκρασιων..θα παραγγείλω εναν την εβδομάδα που ερχεται να τον αλλαξω..
Κι εμένα εκεί πάει (320d 2005).
Ε46 είναι;
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Τί άλλο 320 του 2005 θα μπορούσε να είναι;
Τί άλλο 320 του 2005 θα μπορούσε να είναι;
Από το 2005 (πιο συγκεκριμένα ΔΕΚ 2004) βγήκε και το Ε90, οπότε Ε90 είναι το "άλλο" που θα μπορούσε να είναι....
From my Redmi Note 2 via Tapatalk
Αν είχα Ε90 και απαντούσα σε αυτό το θέμα, δε θα ήταν λίγο βλακεία;
Γιωργος 250
01-01-17, 11:44
Ηταν χρονιά αλλαγης και εμενα το 5 εχει πρωτη αδεια το 4 φτιαχτηκε.
Στάλθηκε από το 6043D μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αν είχα Ε90 και απαντούσα σε αυτό το θέμα, δε θα ήταν λίγο βλακεία;
Όχι δεν θα ήταν καθόλου βλακεία, το φόρουμ είναι για να συζητάμε και να αναφέρουμε την άποψή μας σύμφωνα με τις γνώσεις που έχει ο καθένας μας και οι γνώσεις δεν έχουν να κάνουν με το τι αυτοκίνητο έχουμε στην κατοχή μας!!!
Οι "απόψεις" του καθενός σε τεχνικά ζητήματα δεν έχουν και πολύ αξία. Ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα η άποψη κάποιου με διαφορετικό μοντέλο.
Τελικά όμως απ' ότι φαίνεται έχω κι εγώ πρόβλημα με το θερμοστάτη.
Έκανα λίγη αναζήτηση και βρήκα ότι η πρώτη γραμμή στο όργανο του Ε46 (εκτός από Μ3) αντιστοιχεί σε 60 βαθμούς κελσίου και όταν η θερμοκρασία είναι από 75-105 βαθμούς, η βελόνα είναι στη μέση. Αυτό σημαίνει ότι μάλλον και ο Γιωργος 250 που ρώτησε και εγώ έχουμε κάποιο πρόβλημα με το θερμοστάτη μας.
Στα Μ δεν μένει στο κέντρο αλλά δείχνει όλες τις αυξομειωσεις!
Ναι! Γιατί το Μ έχει άλλη χαρτογράφηση του οργάνου σε σχέση με τη θερμοκρασία του ψυκτικού. Δηλαδή για την ίδια θερμοκρασία, πχ. 60 βαθμοί κελσίου, το όργανο του "Μ" θα κινηθεί διαφορετικές μοίρες από την αρχική του θέση από ότι στα "NON M" αυτοκίνητα.
Γιωργος 250
01-01-17, 23:29
Οι "απόψεις" του καθενός σε τεχνικά ζητήματα δεν έχουν και πολύ αξία. Ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα η άποψη κάποιου με διαφορετικό μοντέλο.
Τελικά όμως απ' ότι φαίνεται έχω κι εγώ πρόβλημα με το θερμοστάτη.
Έκανα λίγη αναζήτηση και βρήκα ότι η πρώτη γραμμή στο όργανο του Ε46 (εκτός από Μ3) αντιστοιχεί σε 60 βαθμούς κελσίου και όταν η θερμοκρασία είναι από 75-105 βαθμούς, η βελόνα είναι στη μέση. Αυτό σημαίνει ότι μάλλον και ο Γιωργος 250 που ρώτησε και εγώ έχουμε κάποιο πρόβλημα με το θερμοστάτη μας.
Εβαλα σε πορεια το κρυφο μενου και πηγαινε μεχρι την πρωτη γραμμη δηλ εδειχνε 65 βαθμους με καλοριφερ και δεν ανεβαινε πιο πανω με -1 εξωτερικη.φενεται να ανεβαζει κανονικα μέχρι εκεί αλλα μετα δεν..
Πρέπει να δούμε αυτή ακριβώς τη στιγμή, αν το ψυγείο μας είναι κρύο ή ζεστό.
Γιωργος 250
01-01-17, 23:45
Πρέπει να δούμε αυτή ακριβώς τη στιγμή, αν το ψυγείο μας είναι κρύο ή ζεστό.
Θα αλλαξω θερμοστατη. Τι αλλο να φταιει..τωρα δεν ξερω τι μαρκα φοραει απο τη μανα του.λογικα το ψυγειο θα εχει την ίδια θερμοκρασία που εχει ολο το κυκλωμα .σε μερικους κινητηρες νομιζω υπάρχει μια μικρη τρυπα στον θερμοστατη για να επιτραπει μια πολύ μικρη ροη. Στο συγκεκριμένο απο οτι καταλαβα δεν πρέπει να περναει καθολου..
Θα προσπαθήσω να κοιτάξω το δικό μου αύριο.
Γιατί δε μου έφτανε αυτό, έμεινα από μπαταρία σήμερα.....
Γιωργος 250
01-01-17, 23:55
Θα προσπαθήσω να κοιτάξω το δικό μου αύριο.
Γιατί δε μου έφτανε αυτό, έμεινα από μπαταρία σήμερα.....
Ολα τα καλα μαζι..
Οι "απόψεις" του καθενός σε τεχνικά ζητήματα δεν έχουν και πολύ αξία. Ειδικά στο συγκεκριμένο θέμα η άποψη κάποιου με διαφορετικό μοντέλο.
Συνεχίζεις να είσαι εριστικός... και για να το ξεκαθαρίσουμε οι απόψεις του καθενός σε τεχνικά θέματα έχουν να κάνουν με τις γνώσεις.
Παράδειγμα σε αυτό είναι η αφεντιά σου, που ενώ έχεις το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχεις τις τεχνικές γνώσεις ώστε να γνωρίζεις εάν ο θερμοστάτης σου λειτουργεί σωστά ή όχι!!!
Υ.Γ: το εριστικός... έχει να κάνει με τον τρόπο γραφής σου, ξαναδιάβασε τα ποστ σου στο συγκεκριμένο θρεντ και θα καταλάβεις...
nikos valvetronic
02-01-17, 17:11
Απ'οτι ξέρω ο θερμοστάτης ελέγχεται ηλεκτρονικά για την θέση του.Αν δεν δουλεύει σωστά θα το έχει καταγράψει και σαν βλάβη.
Επειδη εχω αλλαξει θερμοστατη καταγραφεται σαν βλαβη οποτε μπορεις να την διαβασεις , αλλα δεν σου βγαζει βλαβη στον καντραν, πχ check engine
Γιωργος 250
02-01-17, 17:52
Επειδη εχω αλλαξει θερμοστατη καταγραφεται σαν βλαβη οποτε μπορεις να την διαβασεις , αλλα δεν σου βγαζει βλαβη στον καντραν, πχ check engine
Πως καταγραφεται αφου δεν εχει πανω του καποια φισα.ενα διαγνωστικο που εχω δεν το βρισκει.μου βρίσκει εδω και καιρο p0491.σε διαδρομη μιας ωρας που εκανα σημερα το μεγιστο ηταν 70 c.πηρα θερμοστατη και θα τον αλλαξω αυριο και ελπιζω να μην δω τα ιδια..
Συνεχίζεις να είσαι εριστικός... και για να το ξεκαθαρίσουμε οι απόψεις του καθενός σε τεχνικά θέματα έχουν να κάνουν με τις γνώσεις.
Παράδειγμα σε αυτό είναι η αφεντιά σου, που ενώ έχεις το συγκεκριμένο μοντέλο δεν έχεις τις τεχνικές γνώσεις ώστε να γνωρίζεις εάν ο θερμοστάτης σου λειτουργεί σωστά ή όχι!!!
Υ.Γ: το εριστικός... έχει να κάνει με τον τρόπο γραφής σου, ξαναδιάβασε τα ποστ σου στο συγκεκριμένο θρεντ και θα καταλάβεις...
Έχεις δίκιο, ήμουν λίγο, έβγαλα εδώ κάποια δικά μου θέματα. Ας πάμε παρακάτω.
Χρόνο να ασχοληθώ με το αυτοκίνητο να κάνω διάγνωση δεν είχα μέχρι τώρα. Σήμερα ευτυχώς το πρωί είχα αρκετό χρόνο και ασχολήθηκα. Αποτέλεσμα; Βελόνα στη μέση και θερμοκρασία 88 C, σύμφωνα με το OBD. Ο φίλος που μετά από 1 ώρα βόλτας είχε 70, έχει πρόβλημα.
Πως καταγραφεται αφου δεν εχει πανω του καποια φισα.ενα διαγνωστικο που εχω δεν το βρισκει.μου βρίσκει εδω και καιρο p0491.σε διαδρομη μιας ωρας που εκανα σημερα το μεγιστο ηταν 70 c.πηρα θερμοστατη και θα τον αλλαξω αυριο και ελπιζω να μην δω τα ιδια..
Την βλαβη την ειδα οταν μου αναψε το check engine για maf (ειχε καει η ασφάλεια). Μεχρι τοτε δεν την εβλεπε το OBDII. Απλα παρατηρουσα πολυ χαμηλη θερμοκρασια. Καλοκαιρι με 40° θερμοκρασια 80 βαθμους μεσα στην πολη. Οταν αλλαξα την ασφαλεια του maf ειχε παραμεινει η βλαβη του θερμοστατη. Μετα την αλλαγη εσβησε και αυτη
Γιωργος 250
03-01-17, 13:19
Τελικά τον αλλαξα σήμερα μαζι με νέο αντιψυκτικο και επιτέλους ειδα την βελονα να ανηφοριζει. Σας ευχαριστώ πολυ ολους για τις συμβουλές σας.
Στάλθηκε από το 6043D μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στα πόσα λεπτά λειτουργίας φτάνει στη μέση, με θερμοκρασία περιβάλλοντος γύρω στους -1;
Γιωργος 250
03-01-17, 13:58
Αυτο δεν είναι στανταρ εξαρτάται απο τις συνθήκες οδηγησης. Μετα το 10λεπτο υπολογίζω.
Στάλθηκε από το 6043D μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.