PDA

Επιστροφή στο Forum : Turbo σε bmw E46 coupe 1.9



BMW FOR EVER
10-06-16, 20:52
Καλησπερα σας θα ηθελα γνωμες και συμβουλες απο τους παλαιοτερους bmwδακηδες του φορουμ,εχω μια Ε46 κουπε 1.9,και εχω ξεκινησει να ψαχνω για να την τουρμπισω.Το αυτοκινητο εχει ειδη πολλα πραγματα πανω εκκεντροφορια,αφραφο κτλπ.Θα ηθελα τα φωτα σας αξιζει?Εγω πιστευω ναι.Τι πρεπει να προσεξω?Ξερουμε κανενα καλο μαστορι που να εχει ξανακουρδισει καλα μπεμπα και οταν λεμε καλα ενοουμε καλα?Οποιος εχει εμπειρια και αποψη και προπαντων ορεξη ας απαντηση,ευχαριστω πολυ.

Panagiotise46
10-06-16, 23:04
Καλησπέρα.... Όχι ότι δεν τοποθετείται, αλλά το σύνηθες είναι να μπαίνει supercharger (κομρπέσσορας) και όχι turbo. Έχεις κάποιο ιδιαίτερο λόγο που θες να βάλεις turbo?

wheelman
10-06-16, 23:10
Μια χαρα μπαινει αν μιλαμε για Μ43 απο οτι καταλαβαινω.

Μιλας για κλειστο μοτερ?


Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

alexm
11-06-16, 00:15
15 χρονια πισω..., κουπε Ε46 1.6 Μ43 καινουργιο του κουτιου.
Μετα τα 1000 χλμ του στρωσιματος καταλαβα οτι ειναι μονο για ισωμα και κατηφορες!!!
Εαν χρειαζοταν να σταματησω σε ανηφορα με 4 ατομα, μετα ηθελα δισκο...
Το τουρμπισα στα 1800 χλμ, 0,7 πιεση κλειδωμενη και μεχρι τα 35000 χλμ που το πουλησα δεν ασχοληθηκα ξανα.
Ο επομενος αγοραστης το εδωσε με 80000 χλμ και αυτος χωρις προβληματα.
Το κιτ τοποθετηθηκε στο Αργος, περιελαμβανε τουρμπινα Garrett 25 - φλαντζα κεφαλης - μπεκ - ιντερκουλερ - εξατμιση - επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.
Η αποδοση ειχε ανεβει απο τους 105 hp στους 173 hp και σε σχεση με το 2λιτρο εξακυλινδρο Ε46 ηταν αρκετα πιο δυνατο.
Κοστος μετατροπης το 2000, 1 εκατομμυριο 600 χιλιαδες δραχμες.

Στο 1.8 Μ43 με το ιδιο κιτ η ιπποδυναμη ανεβαινε στους 200 HP.

I_MNL
11-06-16, 09:43
Πολυ ενδιαφερον αυτο Αλεξη. Θα μπορουσε δηλαδη να γινει το ιδιο και στο Ε36 316 μοντελο 98 που εχουμε στην Ελλαδα με κινητηρα 1.6 λτ Μ43 επισης 105 ιππων!?

wheelman
11-06-16, 11:15
Πολυ ενδιαφερον αυτο Αλεξη. Θα μπορουσε δηλαδη να γινει το ιδιο και στο Ε36 316 μοντελο 98 που εχουμε στην Ελλαδα με κινητηρα 1.6 λτ Μ43 επισης 105 ιππων!?
Εσενα φοραει τον προγονο
και να θα μπορουσε να γινει.

Ασε που εχεις κ κατι μπιελες "να" με το συμπαθειο.

Πολυ ποιο ανθεκτικες απο του TU...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

BILL007
11-06-16, 15:09
Πολυ ενδιαφερον αυτο Αλεξη. Θα μπορουσε δηλαδη να γινει το ιδιο και στο Ε36 316 μοντελο 98 που εχουμε στην Ελλαδα με κινητηρα 1.6 λτ Μ43 επισης 105 ιππων!?

:+1: Aνετα γίνεται :original:

BMW FOR EVER
11-06-16, 16:50
Καλησπερα παιδια ναι για κομπρεσορα μιλαω το αμαξι ειναι 1.9 με κεφαλαρι ιs αφραγο εγκεφαλο,προγραμμα εκκεντροφορους κτλπ.Πιο πολυ θελω να βαλω κομπρεσορα για την δυναμη απο τα χαμηλα και απο οτι εχω μιλησει μου ειπαν οτι θα γινει αλλο αυτοκινητο εντελως,το θεμα ειναι αν αξιζει τον κοπο και τα χρηματα βεβαιως γυρω στα 3000 ευρω μου ειπαν πανω κατω τι γνωμη εχετε?

BMW FOR EVER
11-06-16, 17:07
Επισης εχει χταποδι καταλυτη 400 κυψελων και εξατμιση lw διπλομπουκη,M43 ειναι και ειναι η παλια μηχανη οχι η βλαβετρονικ.Εχει ανακατασκευη κινητηρα πριν 8000 χιλιομετρα και ειναι ειδη αρκετα ζωντανο και ροπατο,απλα αν εχεις το μικροβιο της βελτιωσεις δεν σταματας ποτε.Θα ηθελα τα φωτα των παλαιοτερων απο εμενα,σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον και τον χρονο σας.Οποιος ξερει κανενα καλο μαστορι ας μου στειλει σε πμ λεπτομερειες.

dark knight
11-06-16, 18:05
Τουρμπο δαγκωτο,υπαρχει πλεον η τεχνογνωσια για αυτο το μοτερ.αφου εχεις κανει και ανακατασκευη δεν εχεις να φοβηθεις τιποτα. Ο κομπρεσσορας στα ιδια αλογα θα σου δωσει χαμηλοτερες επιδοσεις

I_MNL
11-06-16, 18:15
Εσενα φοραει τον προγονο
και να θα μπορουσε να γινει.

Ασε που εχεις κ κατι μπιελες "να" με το συμπαθειο.

Πολυ ποιο ανθεκτικες απο του TU...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk



Δεν πολυκατάλαβα Ηλία... Ο κινητήρας έχει κάνει κάπου 310.000 χλμ, έχει γίνει ρεκτιφιέ πριν από ένα χρόνο, διότι άναψε μετά από απώλεια νερού από το ψυγείο.
M43 1596cc μοντέλο 1998

Τέτοιος δεν ήταν του Αλέξη?
Στο δικό σου Ηλία είναι διαφορετικός, έτσι δεν είναι?

BMW FOR EVER
11-06-16, 18:51
Ο δικος μου ειναι 1896 κυβικα το λεγομενο 1.9 V8,Περασε στα χερια μου το νοεμβριο του 2015 ο προηγουμενος το πηγαινε για τουρπο αλλα λογο καποιον δικων του θεματων δεν μπορεσε,το εδωσε και πηρε audi s3 και περασε στα χερια μου.Εχει γινει ανακατασκευη κινητηρα πριν 8000 και το αμαξι ειδη φοραει παρα πολλα εξτρα και σαν στησιμο και σαν μηχανη,ξεχασα να πω οτι ειναι απο Γερμανια φερμενο κιολας.

wheelman
11-06-16, 19:10
Ο δικος μου ειναι 1896 κυβικα το λεγομενο 1.9 V8,Περασε στα χερια μου το νοεμβριο του 2015 ο προηγουμενος το πηγαινε για τουρπο αλλα λογο καποιον δικων του θεματων δεν μπορεσε,το εδωσε και πηρε audi s3 και περασε στα χερια μου.Εχει γινει ανακατασκευη κινητηρα πριν 8000 και το αμαξι ειδη φοραει παρα πολλα εξτρα και σαν στησιμο και σαν μηχανη,ξεχασα να πω οτι ειναι απο Γερμανια φερμενο κιολας.
Ας γίνω λίγο κακός :D
Θα ήθελες να έιναι V8 χαχαχαχαχαα

Βασικα πλέον το έχεις κάνει 16βάλβιδο


Δεν πολυκατάλαβα Ηλία... Ο κινητήρας έχει κάνει κάπου 310.000 χλμ, έχει γίνει ρεκτιφιέ πριν από ένα χρόνο, διότι άναψε μετά από απώλεια νερού από το ψυγείο.
M43 1596cc μοντέλο 1998

Τέτοιος δεν ήταν του Αλέξη?
Στο δικό σου Ηλία είναι διαφορετικός, έτσι δεν είναι?
Εμένα είναι σαν του αλέξη, εσενα ειναι λιγο ποιο παλιο

mark e92
11-06-16, 19:18
Δεν πολυκατάλαβα Ηλία... Ο κινητήρας έχει κάνει κάπου 310.000 χλμ, έχει γίνει ρεκτιφιέ πριν από ένα χρόνο, διότι άναψε μετά από απώλεια νερού από το ψυγείο.
M43 1596cc μοντέλο 1998

Τέτοιος δεν ήταν του Αλέξη?
Στο δικό σου Ηλία είναι διαφορετικός, έτσι δεν είναι?

Εσυ έχεις το Ε36 ο Αλεξ είχε το Ε46.

Panagiotise46
11-06-16, 19:19
Για πόσα άλογα στοχεύεις?

BMW FOR EVER
11-06-16, 20:23
Εγω εχω Ε46 και ναι πλεον ειναι 16V και παει πολυ καλα,αλογα οσα ερθουν ευπροσδεκτα πανω απο 200 σιγουρα πιστευω και ανετα....Τι λενε οι ειδικοι και πιο εμπειροι???

BMW FOR EVER
11-06-16, 20:29
και μια φωτο ετσι για τους φαν του ειδους https://prntscr.com/bf622y

https://image.prntscr.com/image/b40016fa2b8f4160ba82eefe30bfc1cf.png

wheelman
11-06-16, 23:47
Εγω εχω Ε46 και ναι πλεον ειναι 16V και παει πολυ καλα,αλογα οσα ερθουν ευπροσδεκτα πανω απο 200 σιγουρα πιστευω και ανετα....Τι λενε οι ειδικοι και πιο εμπειροι???
Έτσι όπως τα περιγράφεις φαίνεται να έχεις μια καλή βαση, αν Κ δεν γνωριζουμε τι ακριβώς εννοείς με το ανακατασκευη.

Πιθανολογω πως τα 200 άλογα είναι εφικτά, αλλά χωρίς εντόσθια δεν θα προσπαθούσα για κάτι παραπάνω.

Το πρόβλημα είναι ότι το αμάξι μετά από λίγο καιρό θα το συνηθίσεις Κ κλασικά θα θες Κ αλλά αλογα.

Συνεπώς καλό θα ήταν να θέσεις γερές βάσεις για να μην αλλάζεις όλο το setup κάθε τρεις Κ λίγο Κ καταλήξεις κολλητός του μαστορα.

Έχεις υπόψιν σου τα κόστη?
Τι πόσο υπολογίζεις να διαθεσεις?

Btw
Σε ποια περιοχή βρίσκεσαι?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

BMW FOR EVER
12-06-16, 00:06
Κοστος 3000 με 3500 ευρω περιπου για κομπρεσορα με μια γρηγορη ματια.Οντως υπαρχει μια καλη βαση αυτο ισχυει.Το αμαξι το φτιαχνω στην Δραμα στον κυριο Σιδερη Σταυρο αυτος εχει επιμεληθει και των βελτιωσεων.Αν ξερω οτι θα γινει σωστη δουλεια παω παντου φιλαρακι αλλα Γιαννενα και Δραμα πιο ευκολα μπορω.Κανω ερευνα αγορας προς το παρον και ακουω γνωμες για να μην μας τσαλακωσουν την τσεπη τζαμπα και τα αλογα ειναι ψοφια στο τελος να γινει κατι αξιολογο θελω οχι αρπα κολα δεν αξιζει αυτο το αυτοκινητο βανδαλισμο απο λαθος κινησης...

Στέφανος
12-06-16, 00:18
καντο σφυριλατο για να αντεχει φιλε αφου κανεις κατι καντω σωστα και σηκωσε 300 αλογακια να το ευχαριστιεσαι

BMW FOR EVER
12-06-16, 00:21
καντο σφυριλατο για να αντεχει φιλε αφου κανεις κατι καντω σωστα και σηκωσε 300 αλογακια να το ευχαριστιεσαι

Θα ξεφυγω πολυ στο ποσο μετα φιλαρακι....Το θεμα ειναι κοπμρεσορα η τουρμπο,απ οτι βλεπω οι περισοτεροι ειναι υπερ του τουρμπο......

BMW FOR EVER
12-06-16, 14:16
Ακουω γνωμες τουρμπο η κομπρεσορα?Και γιατι?

Kostas Maras
12-06-16, 14:59
Ο κομπρεσορας θέλει κυβικά φίλε μου για να αποδώσει.........τσάμπα λεφτά θα δώσεις!
Βάλε μια 28αρα ρουλεμάντη και τοτε θα δεις διαφορά!

BMW FOR EVER
12-06-16, 15:22
Ησουν σαφεστατος φιλαρακι.Δηλαδη ποσα κυβικα ειναι καλα για να βαλεις κομπρεσορα λες εσυ?Γιατι και 1900 κυβικα δεν ειναι και λιγα πιστευω.

Kostas Maras
12-06-16, 15:42
Ησουν σαφεστατος φιλαρακι.Δηλαδη ποσα κυβικα ειναι καλα για να βαλεις κομπρεσορα λες εσυ?Γιατι και 1900 κυβικα δεν ειναι και λιγα πιστευω.

Το εχω κάνει φίλε μου και ξέρω......μετά έβαλα τουρμπίνα και είδα την σαφέστατη διαφορά! Με τον κομπρεσορα ξενέρωσα τελείως!

BMW FOR EVER
12-06-16, 22:39
Το εχω κάνει φίλε μου και ξέρω......μετά έβαλα τουρμπίνα και είδα την σαφέστατη διαφορά! Με τον κομπρεσορα ξενέρωσα τελείως!

Οποτε μιλαμε εκ του ασφαλους αυτο ηθελα,αν μπορεις στειλε μου σε παρακαλω τις λεπτομερειες τεχνικα χαρακτηριστηκα τι θα χρειαστω κτλπ σε πμ σε ευχαριστω πολυ.

Στέφανος
13-06-16, 10:59
μεχρι ποσα λεφτα θες να δωσεις?

απο τ αμαξι σου θες να πηγενει απλα λιγο καλυτερα απο τωρα η να ειναι πυροβολο?

BMW FOR EVER
13-06-16, 11:54
Συζηταμε για πυροβολο το αμαξι καλυτερα παει ειδη φιλε μου ειναι 160 αλογα ατμοσφαιρα ειδη και στημενο και απο αναρτηση κονι κιτρινα με ηρ και απο φρενα ζιμπερμαν και ραβδοτρυπητα μπροστα και 18 ζαντες.Λεφτα αναλογως αν ειναι κατι καλο και αξιοπιστο και τα αξιζει το βλεπουμε παντα σε λογικα πλαισια και να αξιζει.

BMW FOR EVER
13-06-16, 12:08
Για να σου δωσω να καταλαβεις τα διλιτρα που εχω συναντησει στο δρομο σε εγνατια με τα 170 αλογα κλαινε...Καθως και τα C180 και C200 της Mercedes...Αυτο ειναι δοκιμασμενο οχι θεωριες και παπατζιλικια του τυπου εχω αυτο εχω εκεινο ατμοσφαιρα τα αλογα σηκωνονται δυσκολα λιγα λιγα.

Panagiotise46
13-06-16, 14:36
Από ότι βλέπω μπορείς να πας σε μία τουρμπίνα τύπου TD05 και με πίεση κοντά στο 1 bar, λογικά θα σε πάει γύρω στα 300 άλογα. Γι αυτή τη μετατροπή να υπολογίσεις 4000 με 5000 ευρώ μαζί με το πρόγραμμα.... προσοχή θέλει ο MAF τον οποίο ίσως θα πρέπει να καταργήσεις (γι αυτό μπορεί να πει κάποιος που έχει κάνει ήδη τη μετατροπή???). Από εκεί και πέρα αν θες να πας παραπάνω, θα πρέπει αναγκαστικά να πας σε σφυρήλατο όπως ανέφερε και ο Στέφανος.... Άντε και μετά περιμένουμε βιντεάκι και Photos!!!!

:mpaks:

BMW FOR EVER
13-06-16, 15:39
Παιδια ευχαριστω ολους για την βοηθεια και για το χρονο που διαθεσατε,φιλε μου θα το ψαξω παρα μα παρα πολυ και θα πραξω,θα μιλησω με ολα τα καλα μαστορια και θα κανω την μπεμπα ξυραφι,οχι οτι τωρα δεν ειναι αλλα μετα θα παμε σε αλλο επιπεδο.Θα σας κραταω ενημερους απο αυριο ξεκιναω τα τηλεφωνα για να δουμε γνωμες μηχανικων πλεον και επιχειρηματα πανω στο συγκεκριμενο αυτοκινητο με αυτα που ειδη φοραει.Σημασια για εμενα εχει η αξιοπιστια πρωτα απ ολα,και μετα φυσικα τα αλογα για ευνοητους λογους οσα και να ερθουν ευπροσδεκτα θα ειναι,θα ξεκινησω με δυναμομετρηση πριν κανω οτιδηποτε πριν και μετα για να δουμε τι θα παρει ακριβως το αμαξι απο αλογα...Οποιος εχει να προσθεσει κατι ουσιαστικο πανω στο θεμα να προτεινει καποιον μαστορα κτλπ εδω ειμαστε και παλι ευχαριστω οσους ειπαν την γνωμη τους.

Στέφανος
13-06-16, 22:47
λοιπον παιδια χωρις να θελω να θιξω κανενα και να προσβαλω την γνωμη κανενος


φιλε μου παναγιωτη 5.000 δεν φτανει για κανενα λογο χωρις σφυριλατα και δεν νομιζω να αντεξει να παρει 140 αλογα χωρις σφυριλατα και ΑΝ αντεξει για ποσο θα αντεξει??


αν θες πυροβολο οπως λες βαλε μια τουρμπινα VF34 Η ΜΙΑ GTX 3071 Κανε σφυριλατο ολο το αμαξι αν δεν κανω λαθος πανε 1500-1800 ευρω μπιελες πιστονια μετα θες βαλβιδες θες φτιαξιμο στην κεφαλη θες προγραμμα θες ΧΤΑΠΟΔΙ θες εξατμιση και ολη η μετατροπη ολη θα φταση πανω κατω 6-8.000 και θα φτασεις και 450 αλογακια σιγουρα το θεμα ειναι να βρεις σωστο μηχανικο και προγραμματιστη γιατι γινονται πολλα

δεν ξερω την τσεπη σου και τι εισαι προθυμος να δωσεις αλλα


θες πυροβολο αποκλειστηκα το bmw η θα συζηταγες και σε αλλαγη αυτοκινητου?

Panagiotise46
14-06-16, 00:52
λοιπον παιδια χωρις να θελω να θιξω κανενα και να προσβαλω την γνωμη κανενος


φιλε μου παναγιωτη 5.000 δεν φτανει για κανενα λογο χωρις σφυριλατα και δεν νομιζω να αντεξει να παρει 140 αλογα χωρις σφυριλατα και ΑΝ αντεξει για ποσο θα αντεξει??


αν θες πυροβολο οπως λες βαλε μια τουρμπινα VF34 Η ΜΙΑ GTX 3071 Κανε σφυριλατο ολο το αμαξι αν δεν κανω λαθος πανε 1500-1800 ευρω μπιελες πιστονια μετα θες βαλβιδες θες φτιαξιμο στην κεφαλη θες προγραμμα θες ΧΤΑΠΟΔΙ θες εξατμιση και ολη η μετατροπη ολη θα φταση πανω κατω 6-8.000 και θα φτασεις και 450 αλογακια σιγουρα το θεμα ειναι να βρεις σωστο μηχανικο και προγραμματιστη γιατι γινονται πολλα

δεν ξερω την τσεπη σου και τι εισαι προθυμος να δωσεις αλλα

θες πυροβολο αποκλειστηκα το bmw η θα συζηταγες και σε αλλαγη αυτοκινητου?

Φίλε στεφ πριν από το bmw είχα ένα forester 2.5xt και ό,τι γράφω βασίζομαι στην εμπειρία μου από εκεί. Για να πάει το forester στα 300 άλογα ήθελα 2000 για την τουρμπίνα 2000 για όλα τα παρελκλομενα (uppipe downpipe πρόγραμμα κλπ) και 1000 ευρώ εργασία σε εξουσιοδοτημένο της subaru. Μέχρι αυτά τα άλογα και την τουρμπίνα μέχρι 1,2 το μπλοκ του forester το είχε άνετα. Τώρα τα μπλοκ της bmw δεν ξέρω τι αντοχές έχουν, εκτιμώ ότι για να επιμένεις στο σφυρήλατο δεν θα έχουν τις ίδιες αντοχές.
Την gtx δεν τη ξερω, τη vf 34 όμως την είχε βάλει φίλος σε forester και ειχε πολλά προβληματα με το σπουλάρισμα.

Σε κάθε περίπτωση το βασικότερο ρόλο εδώ παίζει ο μηχανικός γιατί παίρνει πλο το project πάνω. Αν δεν βρει μηχανικο που να ξέρει τι κάνει καλύτερα να το αφήσεο ππως είναι!

Stunt Mike
14-06-16, 01:29
Μην συγκρινεις αμαξι που ειναι ηδη τουρμπατο απο το εργοστασιο,με αμαξι που δεν ειναι.....Επισης να σας πω,οτι μεσα στο κοστος του τουρμπισματος του κακομοιρου 1900αριου,εχετε αμελησει και τα ηλεκτρικα του...πως θα διαβασει το ερμο υπερπιεση?Προτιμας να το ρισκαρεις απλα φουσκωνοντας πιεση και δινοντας μειγμα?Πως θ'αντεξει αυτο το ερμο καπακι πιεση μεγαλυτερη των 0.6bar χωρις να σπρωξει το καπο??Και γενικως ως συνηθιζεται σε μια κουβεντα περι τουρμπισματος,αναφερεται στο κοστος μονο τα βασικα,και αμελειται πολλα ακομη που θα προκυψουν....Για να παει το κακομοιρο στα 450hp και να δουλευει σωστα,θελει πολλαααααα παραπανω απο 6-8000 ευρω,μαζι με μεταδοση και ψυξη μοτερ και τουρμπινας....Μην βασιζεστε πανω στην εμπειρια σας σ'ενα μοντελο που εχετε/ειχατε...Καθε μοτερ εχει και τις παραξενιες του....Το'χετε ξεκινησει εντελως λαθος το θεμα....

Στέφανος
14-06-16, 09:54
Φίλε στεφ πριν από το bmw είχα ένα forester 2.5xt και ό,τι γράφω βασίζομαι στην εμπειρία μου από εκεί. Για να πάει το forester στα 300 άλογα ήθελα 2000 για την τουρμπίνα 2000 για όλα τα παρελκλομενα (uppipe downpipe πρόγραμμα κλπ) και 1000 ευρώ εργασία σε εξουσιοδοτημένο της subaru. Μέχρι αυτά τα άλογα και την τουρμπίνα μέχρι 1,2 το μπλοκ του forester το είχε άνετα. Τώρα τα μπλοκ της bmw δεν ξέρω τι αντοχές έχουν, εκτιμώ ότι για να επιμένεις στο σφυρήλατο δεν θα έχουν τις ίδιες αντοχές.
Την gtx δεν τη ξερω, τη vf 34 όμως την είχε βάλει φίλος σε forester και ειχε πολλά προβληματα με το σπουλάρισμα.

Σε κάθε περίπτωση το βασικότερο ρόλο εδώ παίζει ο μηχανικός γιατί παίρνει πλο το project πάνω. Αν δεν βρει μηχανικο που να ξέρει τι κάνει καλύτερα να το αφήσεο ππως είναι!


Φιλε Μιχαλη συμφωνο απολυτα μαζι σου ενα αμαξι θελει πολλα περισοτερα απο μια απλη τουρμπινα και ενα I/C αυτο για τα ρευματα δεν το ειχα σκεφτει καθολου Εγω προσωπικα ειμαι εναντια στην τουρμπινα στα BMW δεν ξερω ειμαι τις νοοτροπιας οτι ενα αυτοκηνιτο απο την στιγμη που φτιαχτηκε να δουλευει ΑΤΜΟΣΦΕΡΙΚΟ οταν το κανεις μετατροπη σε τουρμπινα θα εχει προβληματα δεν ειμαι απολυτος σε αυτο απλα ειναι προσωπικη μου αποψη

Φιλε Παναγιωτη δεν εγραψα πως αυτα που ειπες ειναι ψεματα η μπαρουφες αλλα εγω επιμενω στα σφυριλατα ειμαι τις αποψης οτι ενα αμαξι αφου φτιαχτηκε να δουλευει για 160 αλογα εχει μικρες ανοχες αντε να φτασει 200 μετα σιγα σιγα ολα θα αρχησουν τα κουσουρια γιαυτο και επιμενω τοσο πολυ στα σφυριλατα γιατι το φτιαχνεις μια φορα και ησυχαζεις

Και κατι ακομα που ειπε ο Μιχαλης Δεν υπολογισαμε σασμαν και διαφορικο ωστε να αντεξει να βγαλει αυτην την δυναμη γιατι αν τα κρατησεις μαμα και σηκωσεις 450 αλογα θα γινουν κρεμα ολα μεσα


Ο καθε ενας ας βοηθισει το παιδι να ολοκληρωσει αυτο που θελει με επιτυχεια και να το χαρη

την VF 34 Την φοραει φιλαρακι και ειναι κομπλε

για εμενα η GTX ειναι μια απο τις καλυτερες τουρμπινες Προσωπικη μου αποψη ενωειται εχω ακουσει και για κινεζικη τουρμπινα που βγηκε και για 1 χρονο ξυραφιζε απλα μετα εκλασε και την πεταξε το παλικαρι και εβαλε μαρκας και εδω και 6 χρονια ειναι διχως προβλημα

dark knight
14-06-16, 12:04
15 χρονια πισω..., κουπε Ε46 1.6 Μ43 καινουργιο του κουτιου.
Μετα τα 1000 χλμ του στρωσιματος καταλαβα οτι ειναι μονο για ισωμα και κατηφορες!!!
Εαν χρειαζοταν να σταματησω σε ανηφορα με 4 ατομα, μετα ηθελα δισκο...
Το τουρμπισα στα 1800 χλμ, 0,7 πιεση κλειδωμενη και μεχρι τα 35000 χλμ που το πουλησα δεν ασχοληθηκα ξανα.
Ο επομενος αγοραστης το εδωσε με 80000 χλμ και αυτος χωρις προβληματα.
Το κιτ τοποθετηθηκε στο Αργος, περιελαμβανε τουρμπινα Garrett 25 - φλαντζα κεφαλης - μπεκ - ιντερκουλερ - εξατμιση - επαναπρογραμματισμο εγκεφαλου.
Η αποδοση ειχε ανεβει απο τους 105 hp στους 173 hp και σε σχεση με το 2λιτρο εξακυλινδρο Ε46 ηταν αρκετα πιο δυνατο.
Κοστος μετατροπης το 2000, 1 εκατομμυριο 600 χιλιαδες δραχμες.

Στο 1.8 Μ43 με το ιδιο κιτ η ιπποδυναμη ανεβαινε στους 200 HP.

Συμφωνα με τα παραπανω ειναι εφικτη η ιπποδυναμη των 200+ αλογων στο Μ43 ( ειδικα στο 1,9)με στοκ εντοσθια σε ενα μοτερ με λιγα χλμ και ανακατασκευη.τα περισσοτερα αυτοκινητα που τουρμπιστηκαν απο τον καρρα κυκλοφορουν ακομα.ξερω 518 ε34 τουρμπο με πανω απο 200.000 χλμ.

Με προσοχη στην συντηρηση και στην χρηση αντεχει ο Μ43.για πιο πανω θελει χρημα

BMW FOR EVER
14-06-16, 17:37
Παιδια επικοινωνησα με τον κ.Καρρα σημερα του εξηγησα τι θελω για το αυτοκινητο και με απετρεψε λεγοντας,οτι τα καναμε αυτα καποτε αλλα κατα την γνωμη μου το αυτοκινητο σου δεν το χρειαζεται,να το αφησεις οπως ειναι να μην το πειραξεις.Οποτε απο εδω φαγαμε χ παμε στον επομενο χαχαχαχαχαχα.

dark knight
14-06-16, 20:02
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=14301&page=3 διαβασε τα ποστ του μελους bmw316turbo

BMW FOR EVER
14-06-16, 20:26
Το εχω διαβασει σε ευχαριστω πολυ αλλα ο καθε ανθρωπος εχει δικη του γνωμη και την εκφραζει ελευθερα εγω ειτε ετσι ειτε αλλιως θα το ψαξω και αν αξιζει θα το τουρμπισω,Θελω να βελτιωσω λιγο την μπεμπα οχι να κανω ενα αμαξι ντραγκστερ ας παρουν αλλη την πρωτια που πληρωνουν και βαρυα τελη κυκλοφοριας χαχαχαχαχα αξιοπιστια πανω απ ολα οχι αιμοδοτης μαστορικης χαχαχαχα ευχαριστω και παλι για το ενδιαφερον.

Panos 316T
14-06-16, 20:57
Φιλε μου απο οτι καταλαβα καταρχην δεν γνωριζεις το αντικειμενο (δεν ειναι κακο αλλα αν σε ενδιεφερε πραγματικα θα γνωριζες εστω τη διαφορα κομπρεσορα απο τουρμπο κιτ).

Θελεις να το φτασεις τοσο αλλα χωρις ετσι , θελεις αξιοπιστια αλλα χωρις γιουβετσι.
Να γνωριζεις οτι και σφυριλατο να γινει το μοτερ παλι δενν υπαρχει αξιοπιστια απλως μειωνεις τις πιθανοτητες να γινει ζημια!

Η αξιοπιστια εχει πεθανει εδω και καιρο ακομα και στα κορυφαια μοτερ της bmw!

Επειδη η συζητηση και οι σκεψεις σου ειναι σε εμβρυικη κατασταση αυτο που σε συμβουλευω ειναι να κρατησεις το οποιο κομποδεματακι διαθετεις , να εισαι τυπικος στη συντηρηση του και αν θελεις ντε και καλα να πεις οτι εκανες κατι βαλτου μπλοκε και αναρτησεις και ρουφα του το αιμα στην πιστα και στα βουνα.

Τι τουρμπο και πρασινα αλογα:devil2:

Υγ τον αγραφο για ποιο λογο τον εβαλες;

BMW FOR EVER
14-06-16, 21:24
Φιλαρακι καταρχιν εχεις υφακι που δεν μου αρεσει,δευτερον επειδη απο την πλευρα μου δεν υπαρχει ορεξη για κοκορομαχιες να μιλησουμε για το αμαξι και μονο και τα υπολοιπα τι ξερω και τι δεν ξερω αστα.Και επειδη πας να ξεκινησεις παρεξηγησεις απο το πουθενα συμορφωσου και αν δεν μπορεις εσυ θα παρακαλεσω την διαχειριση τετοιου ειδους σχολια να διαγραφονται.Παμε παρακατω...

BMW FOR EVER
14-06-16, 21:41
Να ρωτησω κατι ρε παιδια και οποιος ξερει ας μου απαντησει στην περιπτωση που τοποθετησω τουρμπο στην μπεμπα αλλαζει και το φ των σωληνωσεων χταποδια και καταλυτες εξατμισεις κτλπ.Ας πουμε εμενα εχει χταποδι χειροποιητο πανω καταλυτη 400 κυψελων και προσφατα εβαλα μια Lw διμπουκη θελουν ολα ξυλωμα η δεν ειναι απαραιτητο?

Panos 316T
14-06-16, 21:43
Φιλαρακι καταρχιν εχεις υφακι που δεν μου αρεσει,δευτερον επειδη απο την πλευρα μου δεν υπαρχει ορεξη για κοκορομαχιες να μιλησουμε για το αμαξι και μονο και τα υπολοιπα τι ξερω και τι δεν ξερω αστα.Και επειδη πας να ξεκινησεις παρεξηγησεις απο το πουθενα συμορφωσου και αν δεν μπορεις εσυ θα παρακαλεσω την διαχειριση τετοιου ειδους σχολια να διαγραφονται.Παμε παρακατω...

Hello john!
Beans i m planting!

Stunt Mike
14-06-16, 22:05
Να ρωτησω κατι ρε παιδια και οποιος ξερει ας μου απαντησει στην περιπτωση που τοποθετησω τουρμπο στην μπεμπα αλλαζει και το φ των σωληνωσεων χταποδια και καταλυτες εξατμισεις κτλπ.Ας πουμε εμενα εχει χταποδι χειροποιητο πανω καταλυτη 400 κυψελων και προσφατα εβαλα μια Lw διμπουκη θελουν ολα ξυλωμα η δεν ειναι απαραιτητο?

Ε μα να τωρα,αυτα γραφεις και αμεσως καταλαβαινει ο αλλος οτι δεν ξερεις!!Δεν ειναι κακο να μην ξερεις,λογικο ειναι,γι'αυτο και ρωτας εδω μεσα να μαθεις 5 πραγματα....Κακο ειναι,να το παιζεις οτι ξερεις και να επιτιθεσαι σε μελη, που απλως σου ειπαν την γνωμη τους και θελουν να σε αποτρεψουν απο το να γινεις μεροκαματο του καθε επαρχιωτη μαστορα....Γι'αυτο σας ειπα οτι τα πηρατε ολα στραβα απο την αρχη στο thread αυτο...Γνωριζεις που ακριβως ''καθεται'' αυτο το ''τουρμπο'' που θες να βαλεις??.......
Επισης ενα πραγμα που δεν μας ειπες και ειναι πολυ βασικο,ειναι το ποσα εισαι διατεθειμενος να ξοδεψεις για μια σωστη δουλεια στο αμαξι που εχεις...Κανείς δεν σου επιτιθεται εδω μεσα,να σε βοηθησουμε ή να σε αποτρεψουμε απο μια λαθος εκτιμηση και κινηση,προσπαθουμε....

Υ.Γ. Ρε Πανο ασε το παιδι,κι εμεις καπως ετσι δεν πειραματιστηκαμε καποτε με τα παρταλια μας?? thumb Κλεφτες θα γινουν οι μαστορες??

savvas bmwdakias
14-06-16, 22:12
Φιλαρακι καταρχιν εχεις υφακι που δεν μου αρεσει,δευτερον επειδη απο την πλευρα μου δεν υπαρχει ορεξη για κοκορομαχιες να μιλησουμε για το αμαξι και μονο και τα υπολοιπα τι ξερω και τι δεν ξερω αστα.Και επειδη πας να ξεκινησεις παρεξηγησεις απο το πουθενα συμορφωσου και αν δεν μπορεις εσυ θα παρακαλεσω την διαχειριση τετοιου ειδους σχολια να διαγραφονται.Παμε παρακατω...

Αδερφε επειδη τον Πανο τυχαινει να τον εχω γνωρισει προσωπικα καθε αλλο παρα υφακι εχει. Ειναι γνωστης του θεματος μιας και εχεις δαπανησει πολυ χρονο και χρημα στο δικο του Μ43 και ειναι παρα πολυ κοντα σε επιδοσεις Μ3 αν θυμαμαι καλα. Οποτε καλο ειναι εφοσον ρωτας για κατι συγκεκριμενο να ακους κιολας (αν θες) απο ατομα που εχουν μια προσωπικη εμπειρια και οχι του τυπου μου ειπαν ή ακουσα κτλ thumb

Stunt Mike
14-06-16, 22:19
αλλα εγω επιμενω στα σφυριλατα ειμαι τις αποψης οτι ενα αμαξι αφου φτιαχτηκε να δουλευει για 160 αλογα εχει μικρες ανοχες αντε να φτασει 200 μετα σιγα σιγα ολα θα αρχησουν τα κουσουρια γιαυτο και επιμενω τοσο πολυ στα σφυριλατα γιατι το φτιαχνεις μια φορα και ησυχαζεις


Δεν ειναι ετσι οπως τα λες και οπως ειπα πριν,καθε μοτερ εχει τα μυστικα και τις ιδιοτροπιες του...Τα σφυρηλατα σωθικα,ειναι μια παρεξηγημενη εννοια απο πολλους....Το σφυρηλατο δεν το βαζεις για να αποκτησεις αξιοπιστια,αλλα για ν'αντεξει περισσοτερη πιεση,θερμοκρασια,ζορι βρε αδερφε απο το μαμισιο πιστονακι που εβαλε το εργοστασιο...Για τον ιδιο λογο βαζεις τριμεταλλικα μεταλλα,ελατηρια πιστονιων ισχυροτερα και δεν εχει τελος ο καταλογος....Οσο ομως ''σκληραινεις'' το υλικο(βλεπε σφυρηλατο),τοσο μικροτερη αντοχη εχει στις αστοχιες της χρησης,πχ πυρακια,κακη βενζινη,φτωχο μειγμα κτλ....Οπου εκει ενα μαμισιο πιστονι ή μια μπιελα,μπορει να ''απορροφησει'' μια τετοια στιγμιαια αστοχια λογω της μαλακης δομης του,τη στιγμη που ενα σφυρηλατο απλα θα ραγισει....

Υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο μοτερ,ειδικα bmw,που εχουν αντεξει πολλα bar πιεσης και απανωτα σκισιματα χωρις να κανουν κιχ για χρονια!Και παραμενουν ακομα κλειστα....

Στέφανος
14-06-16, 22:32
καλυτερα να περιμενουμε να μας πει το παιδι που θελει να αναβαθμισει το αυτοκινητο του να δουμε ποσα αλογα θελει να φτασει ποσα λεφτα διαθετει και τι ζηταει απο το αυτοκινητο του? το θελει για κοντρες η απλα το θελει λιγο πιο δυνατο
οταν πει αυτα θα μπορεσει ο καθενας να τον βοηθισει

BMW FOR EVER μην σπαζεσαι ολοι να βοηθισουν θελουν δεν γινεται ολοι να εχουν το ιδιο υφος με εμας και ολοι να εχουν την ιδια εμπειρια ο καθενας ξερει καποια πραγματα γιαυτο και ειμαστε εδω για να σε βοηθισουνε ολοι

BMW FOR EVER
14-06-16, 22:59
Παδια δεν σπαζομαι ολα καλα,Το αμαξι θελω να γινει λιγο πιο νευρικο,η χρηση του ειναι κυριως για ταξιδια εχω και αλλο αμαξι για την πολη,Μεχρι 3000 σταδιακα μπορω να δωσω.Και ρωταω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα πλαισια?

Kostas Maras
15-06-16, 08:24
Παδια δεν σπαζομαι ολα καλα,Το αμαξι θελω να γινει λιγο πιο νευρικο,η χρηση του ειναι κυριως για ταξιδια εχω και αλλο αμαξι για την πολη,Μεχρι 3000 σταδιακα μπορω να δωσω.Και ρωταω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα πλαισια?

Φίλε μου, περίμενα την ερώτηση σου! Λοιπόν, πίεση 0,7 max, T28 ρουλεμανάτη, συμπίεση με φλάντζα 8.5:1, εξάτμιση pipe 70mm και η υπόλοιπη 63,5 mm + καταλύτη, στην πολλαπλή ένα πλακάκι αντάπτορα για να κάτσει η T28, μπεκ που θα σου ορίσει ο προγραμματιστής σου και φυσικά ιντερκούλερ και θα είσαι εύκολα με ασφάλεια στα 200 αλογάκια. Όλα τα υπόλοιπα περί σφυρίλατων, άστα καλύτερα για κάποιους άλλους!

turbodog
15-06-16, 08:28
Δεν ειναι ετσι οπως τα λες και οπως ειπα πριν,καθε μοτερ εχει τα μυστικα και τις ιδιοτροπιες του...Τα σφυρηλατα σωθικα,ειναι μια παρεξηγημενη εννοια απο πολλους....Το σφυρηλατο δεν το βαζεις για να αποκτησεις αξιοπιστια,αλλα για ν'αντεξει περισσοτερη πιεση,θερμοκρασια,ζορι βρε αδερφε απο το μαμισιο πιστονακι που εβαλε το εργοστασιο...Για τον ιδιο λογο βαζεις τριμεταλλικα μεταλλα,ελατηρια πιστονιων ισχυροτερα και δεν εχει τελος ο καταλογος....Οσο ομως ''σκληραινεις'' το υλικο(βλεπε σφυρηλατο),τοσο μικροτερη αντοχη εχει στις αστοχιες της χρησης,πχ πυρακια,κακη βενζινη,φτωχο μειγμα κτλ....Οπου εκει ενα μαμισιο πιστονι ή μια μπιελα,μπορει να ''απορροφησει'' μια τετοια στιγμιαια αστοχια λογω της μαλακης δομης του,τη στιγμη που ενα σφυρηλατο απλα θα ραγισει....

Υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο μοτερ,ειδικα bmw,που εχουν αντεξει πολλα bar πιεσης και απανωτα σκισιματα χωρις να κανουν κιχ για χρονια!Και παραμενουν ακομα κλειστα....

Το αναποδο συμβαινει, το σφυριλατο ειναι απο κραμα μεταλλων που το κανει πιο μαλακο και ελαστικο σε σχεση με το εργοστασιακο και οχι πιο σκληρο, με αποτελεσμα να ειναι και λιγοτερο ευπαθες σε προαναφλεξεις οπου εκει εχουμε κρουστικες δυναμεις πανω στο πιστονι.
Παιζει ρολο βεβαια και ο σχεδιασμος του πιστονιου καθως τα περισσοτερα σφυριλατα εχουν και πιο χοντρα λουκια πιστονιων οπως και διαφορετικης σχεδιασης ελατηρια για να ανταπεξελθουν στα επιπλεον φορτια.

Το κραμα μεταλλου ομως αυτο διαστελλεται περισσοτερο απο οτι το εργαστασιακο με αποτελεσμα να απαιτουνται μεγαλυτερες ανοχες μεταξυ πιστονιων-κυλινδρου.
Το λεγομενο σκαμπιλισμα που ισως καποιοι να εχετε ακουσει για τα σφυριλατα, που οφειλεται ακριβως σε αυτο, δηλαδη τις μεγαλυτερες ανοχες που απαιτουνται κατασκευαστικα.

Στέφανος
15-06-16, 09:25
Παδια δεν σπαζομαι ολα καλα,Το αμαξι θελω να γινει λιγο πιο νευρικο,η χρηση του ειναι κυριως για ταξιδια εχω και αλλο αμαξι για την πολη,Μεχρι 3000 σταδιακα μπορω να δωσω.Και ρωταω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα πλαισια?


Αφου θες λιγο νευρο και δεν θες τρελα πραγματα και στα 220-240 αλογα θα εισαι κομπλε οποτε ξεχνα μεγαλες τουρμπινες και σφυριλατα που λεγαμε εως τωρα γιατι ειναι περιτα

BMW FOR EVER
15-06-16, 10:26
Ετσι ακριβως ειναι τα πραγματα ευχαριστω πολυ παιδια.