Επιστροφή στο Forum : BMW E36 2,5 VANOS ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ?
Γεια σας! Θα ηθελα λιγη βοηθεια απο ατομα που ειναι γνωστες κι εχουν προσωπικη εμπειρια στο αντικειμενο καθως γνωριζω οτι τα αλογα της ατμοσφαιρας κοστιζουν πολυ!!
Το αμαξι μου ειναι ενα απλο 1ο σταδιο. Εχει φιλτρο ελευθερας, εξατμιση χειροποιητη απο καταλυτες και πισω (μαμα ε36 325 καταλυτες) με διπλη σωληνα και τελικο καζανακι χειροποιητο (κατηργησα το μεσαιο καζανακι) και προγραμμα που στροφαρει μεχρι γυρω στις 6.900 σ.α.λ. ! Γενικα το αυτοκινητο εχει σημειωσει διαφορα σε σχεση με πριν που ηταν μαμα κυριως στην αποκριση και στη ροπη (κ εννοειται στον ηχο!!!:hyper:). Απο αλογα κυμαινεται γυρω στα 202 αλογα απο 192 που ηταν μαμα (δυστυχως μας βασανιζει η ατμοσφαιρα στη βελτιωση!!) και σε κοντρα παει περιπου 2 αμαξια πιο γρηγορα απο μαμα.
Χρειαζομαι λιγη βοθεια απο ατομα που εχουν εμπειρια στο ιδιο μοτερ.
Εχω βρει χταποδι supersprint σε αρκετα καλη τιμη, αξιζει?? Και μια γνωμη για πιο αγριους εκκεντροφορους...αξιζει να τους αλλαξεις η πολλα φραγκα για τ τιποτα??
να προσθεσω οτι εχω στα υποψην μου για λυσεις 6πεταλουδου, τουρμπο/ κομπρεσορα κλπ και δν ενδιαφερομαι (σπανε τ μοτερακι δυστυχως!!)
Περιμενω τις γνωμες σας..
:thanks:
Ναι στα χταπόδια, όχι στο 6πετάλουδο.
Ίσως στους εκκεντροφόρους. Στα μοτέρ μας βάζουνε από Αμερικάνικο Μ3.
Ναι στα χταπόδια, όχι στο 6πετάλουδο.
Ίσως στους εκκεντροφόρους. Στα μοτέρ μας βάζουνε από Αμερικάνικο Μ3.
Με χταποδι ειδες διαφορα και στον ηχο?? Επισης μου ειπαν για καποιον που φτιαχνει τους μαμα εκκεντροφορους, αλλαζει μοιρες κλπ...
Όχι, δεν έχω αλλάξει εγώ, απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από έρευνα.
Κι εγώ έχω ακούσει για αυτόν, ο Μπούμπης είναι, αν θυμάμαι καλά, δεν ξέρω τιμές.
Stunt Mike
15-01-15, 14:41
Μοτερ Μ50Β25 σπαει με τουρμπισμα η κομπρεσαρισμα???Ποιος σου'πε κατι τετοιο?Ειναι απ'τα λιγα μοτερ που αντεχουν 1bar ακομα και με κλειστο μοτερ!!
Ένα;;; Μισό μου είχες πει τις προάλλες!
Άμα είναι για ένα, το βάζω αύριο!
vasilis e30
16-01-15, 08:12
Καλημερα επειδη εχω ο ιδιο μοτερακι, υπαρχουν κομπρεσσορες πχ VF,που δουλευουν με χαμηλη πιεση ωστε να αντεχει το μοτερ και αποδιδουν πολυ καλυτερα απο εκκεντροφορους και ολα τ αλλα.
(δεν εχω βαλει ακομα πανω ομως:crying:)
Stunt Mike
16-01-15, 14:26
Ένα;;; Μισό μου είχες πει τις προάλλες!
Άμα είναι για ένα, το βάζω αύριο!
0.5bar με εργοστασιακο εγκεφαλο σου'χα πει....Σαν μοτερ ομως αντεχει παραπανω...αν βαλεις κιολας και μπουζονια στο καπακι+μια παχυτερη φλαντζα,δουλευει φουλ αξιοπιστο στο 1bar...Ακομα και για πιστα.
Όχι, δεν έχω αλλάξει εγώ, απλά έχω καταλήξει εκεί μετά από έρευνα.
Κι εγώ έχω ακούσει για αυτόν, ο Μπούμπης είναι, αν θυμάμαι καλά, δεν ξέρω τιμές.
ναι αυτος! 400 μ εχουν πει.
Μοτερ Μ50Β25 σπαει με τουρμπισμα η κομπρεσαρισμα???Ποιος σου'πε κατι τετοιο?Ειναι απ'τα λιγα μοτερ που αντεχουν 1bar ακομα και με κλειστο μοτερ!!
Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !
δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
Αρχικό μήνυμα απο vasilis e30 Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλημερα επειδη εχω ο ιδιο μοτερακι, υπαρχουν κομπρεσσορες πχ VF,που δουλευουν με χαμηλη πιεση ωστε να αντεχει το μοτερ και αποδιδουν πολυ καλυτερα απο εκκεντροφορους και ολα τ αλλα.
(δεν εχω βαλει ακομα πανω ομως)
βασιλη τι τιμες εχεις βρει σε κομπρεσορες ολο το κιτ και για ποσα αλογα πανω μιλαμε?
vasilis e30
16-01-15, 16:28
για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
400 euro για reprofile εκκεντροφόρων δύσκολα θα τα έδινα. Θα προτιμούσα μεταχειρισμένους αμερικάνικου M3 με 250 περίπου.
Stunt Mike
16-01-15, 18:44
Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !
δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
[/QUOTE]
Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.
Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
Stunt Mike
16-01-15, 18:47
400 euro για reprofile εκκεντροφόρων δύσκολα θα τα έδινα. Θα προτιμούσα μεταχειρισμένους αμερικάνικου M3 με 250 περίπου.
Εγω γενικως δεν ημουν ποτε υπερ των ατμοσφαιρικων βελτιωσεων....πολλα χρηματα,λιγα οφελη....Αντε το πολυ ενα ΦΠΕ για να σου φυγει η κ###α της βελτιωσης....Απο κει και πανω,ειδικα στα bmw,η υπερσυμπιεση εχει τον λογο της thumb
για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση
Εχω ακουσει παρουσιαζουν ριγμα στο καπακι και προσωπικα δεν ειμαι για πολλα συνεργεια θελω αξιοπιστια απο το αμαξι γι αυτο αντι για τουρμπο θα προτιμουσα μ3 !
δλδ εσυ λες οτι με μια κινεζικη τουρμπινα και 0.7 βαρ ελαχιστη πιεση θα δουλευε χωρις προβλημα το μοτερ? δν θα ηθελε καποια ενισχυση?
Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.
Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....[/QUOTE]
Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),
περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?
vasilis e30
17-01-15, 06:24
συμφωνα με τα λεγομενα της εταιρια που διαβασα στο site για τα hp.ναι απλα το κουμπωνεις πανω και ενα προγραμματισμο εγκεφαλου.δεν χρειαζεται ουτε intercooler.
Stunt Mike
17-01-15, 21:01
φιλε αν δουλευεις 0.3 και αποδιδεις τοσα αλογα ειναι πολυ καλη περιπτωση και λογικα υποθετω πως θα δουλευει και safe τ μοτερ με τοση λιγη πιεση
Οποιοδηποτε μοτερ τουρμπισεις και δεν φροντισεις την ψυξη του σε λαδι και νερο,αργα ή γρηγορα θα ραγισει καπακι....Απο την αλλη μιλας για αξιοπιστια και αναφερεις Μ3??Αδιαβαστο σε βρισκω.....Ενταξει το 3λιτρο ηταν σχετικα αξιοπιστο,αλλα πολλα βαραγανε στροφαλο και ειναι πανακριβος,ενω γενικα εχει ακριβα ανταλλακτικα σε σχεση με το Μ50 σου....Σε γενικες γραμμες(γιατι δνε ειναι απλο πραγμα το τουρμπισμα,ουτε φτηνο) ειναι σαφως πιο αξιοπιστο ενα τουρμπατο Μ50 απο ενα Μ3,με 0.5bar πιεση...Απο κει και πανω,θες αγραφο εγκεφαλο για να δουλευεις το ιδιο αξιοπιστα,ενω θελει και βιδες στο καπακι,παρεα με μια φλαντζα να πεσει λιγο η συμπιεση....Τα υπολοιπα δεν χρειαζονται αλλαγη για χρηση δρομου.
Υ.γ Αμα μου ξεκινας την κουβεντα περι τουρμπισματος και μου αναφερεις ''κινεζικη τουρμπινα'' απο το ebay,δεν συζηταμε για το ιδιο πραγμα......Οτιδηποτε φτηνο στην υπερσυμπιεση,το πληρωνεις διπλο τοσο σε αποδοση,οσο και σε ζημιες....
Δν ξερω φιλε, εγω μ ενα γνωστο π εχω στο φβ εχει ενα μ3 321 και το εχει λιωσει στο ντριφτ σε πιστα και δεν τ εχει βγαλει τπτ και ο ιδιος τυγχανει να εχει και ενα σαν το δικο μ τουρμπατο και απ οτι μ λεει ολο στ συνεργειο ειναι (δν τον εχω ρωτησει λεπτομερειες),
περαιτερω ειχα διαβασει πιο παλια σε ξενα φορουμ οτι οντως το μ3 321 παρουσιαζε καποια προβληματακια σε σχεση με τ 3λιτρο που ηταν πιο αξιοπιστο (μιλαω παντα για μαμα ατμοσφαιρικα μοτερ οχι τουρμπο) εσυ τι αμαξι εχεις?[/QUOTE]
Τον ξερω προσωπικα τον Γιωργο που αναφερεις......Δεν ειπα οτι τα Μ3 δεν αντεχουν στο ντριφτ,αλιμονο,απλως οι βλαβες τους ειναι συχνοτερες και σαφως ακριβοτερες...Οσον αφορα το 328 τουρμπο του,ας μην το συνεχισουμε.......Οπως ειπα και πριν...το τουρμπισμα θελει σοβαρη δουλεια και ακριβη....Κι αυτο δεν ειναι τετοια περιπτωση....
Stunt Mike
17-01-15, 21:07
για καινουργιο πολλα λεφτα. δουλευει γυρω στα 0,35 bar και αποδοση γυρω στα 90-100 hp.
Για να αποδωσει ενα κιτ κομπρεσορα 90-100 αλογα παραπανω με 0.35bar πιεση,ειτε εχεις ηδη ενα μοτερ με περιπου 350hp ειτε σ'εχουν παραμυθιασει χοντρα....Σ'αυτη την πιεση υπολογισε ενα μαξιμουμ 20-25% αυξηση της ιπποδυναμης στο μοτερ σου....
DENNIS E46 CABRIO
18-01-15, 10:39
φιλε μου κοιταξε το δικο μου προτζεκτ πανω κατω στα ιδια πραγματα που θελεις ειναι.να παρεις ετσι μια ιδεα ισως σε βοηθησει σε κατι.φιλικα .https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=22359
vasilis e30
19-01-15, 06:37
Για να αποδωσει ενα κιτ κομπρεσορα 90-100 αλογα παραπανω με 0.35bar πιεση,ειτε εχεις ηδη ενα μοτερ με περιπου 350hp ειτε σ'εχουν παραμυθιασει χοντρα....Σ'αυτη την πιεση υπολογισε ενα μαξιμουμ 20-25% αυξηση της ιπποδυναμης στο μοτερ σου....
απλα ειπα οτι γραφει το site μεσα.δεν τον εχω βαλει πανω οποτε δεν ξερω εαν τα λεγομενα αυτα ισχυουν.
Stunt Mike
19-01-15, 10:11
Αν γραφει ετσι,δεν ειναι σοβαροι και φερεγγυοι....αλλα μηπως γραφει απλως "μαξιμουμ αποδοση κομπρεσορα 90-100hp?"" Αλλο πραγμα αυτο...
Κατι αλλο γι αυτους π εχουν φτιαξει εξατμιση....στα μαμα 325 πηγαινοντας απο μπροστα προς τα πισω στο σημειο που καταληγει το χταποδι, η σωληνα απο διπλη γινεται μονη και στενευει παρα πολυ και μετα ξανα διπλη οπου συνεχιζει προς τους καταλυτες μεχρι πισω κ.ο.κ ....
Εκεινο το σημειο που στενευει υποτιθεται κραταει συμπιεση η θ ειναι καλυτερα ν αυξηθει η διαμετρος γ να "ανασαινει" καλυτερα??
Στελνω φωτο ν καταλαβετε ποιο σημειο εννοω...στην ουσια ειναι αυτο αναμεσα σε καταλυτες κ χταποδι
Tι εγινε, δεν ξερει κανενας?? :)
Kostas Maras
12-02-15, 07:01
Εγω φίλε μου απο εκει και πισω θα την άλλαζα με διπλή έως το τελικό καζανάκι......ώστε να δεις το αμάξι σου να απελευθερώνει την δύναμη του.......φυσικά με ενα καλό και αξιόπιστο προγραμμα! Ετσι οπως ειναι φρενάρει τα καυσαέρια και το μοτέρ επίσης!
Εγω φίλε μου απο εκει και πισω θα την άλλαζα με διπλή έως το τελικό καζανάκι......ώστε να δεις το αμάξι σου να απελευθερώνει την δύναμη του.......φυσικά με ενα καλό και αξιόπιστο προγραμμα! Ετσι οπως ειναι φρενάρει τα καυσαέρια και το μοτέρ επίσης!
ετσι πιστευω κι εγω..τελικα την ανοιξα τη διαμετρο σ εκεινο το σημειο...μωλις πριν λιγο τ πηρα απο τν εξατμισα! ακομα δεν τ εχω δοκιμασει να δω διαφορες..
ξερει κανεις που μπορω να βρω καλο χειροποιητο χταποδι γι αυτο το μοτερ? θελω τυπου supersprint αφου τ γνησια κοστιζουν 900ε!
Στο ebay υπάρχουν χταπόδια supersprint replicas. Εγώ ήδη έχω αρχίσει να μελετάω το θέμα κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθώ προς μακριά χταπόδια (longtube headers ), με ανάλογη μετατροπή στην ήδη χειροποίητη εξάτμιση. Επίσης, μια καλή πινελιά θα ήταν βάψιμο με κεραμική μπογιά.
Εσύ που δεν έχεις E30, μπορείς να κοιτάξεις και τη λύση των κοντών χταποδιών (shorty headers).
Επίσης (επειδή δε μπορώ να κάνω edit, γράφω σε νέο μήνυμα), ένας φίλος μου είπε ότι και τα χταπόδια από 328 M52 (ανοξείδωτα) μπαίνουν. Τα έχει βάλει στο δικό του.
vasilis e30
19-02-15, 07:31
εγω φιλε στο ιδιο μοτερ εχω βαλει χταποδια απο M3 e36 το 321.
Για το προηγουμενο που εκανα στην εξατμηση συστηνεται. Πρωτα ακουγοταν σαν να ζοριζοταν το μοτερ μ οταν παταγα ψηλες και ειχα αγχωθει μηπως επαιζε τιποτα μεσα. Μετα τ ανοιγμα της διαμετρου στο σημειο δν μ εχει ανυσηχισει τ μοτερ και ο ηχος ειναι πολυ πιο αγριος στο σημειο, σε κανει ν αναρωτιεσαι αν οντως γινεται αυτο αλλαζοντας ενα κομματι 10 εκατοστων στν εξατμιση αλλα ειναι λογικο οτι μπορει να ζοριστει το μοτερ αν το φρεναρουν τα καυσαερια. thumb
Στο ebay υπάρχουν χταπόδια supersprint replicas. Εγώ ήδη έχω αρχίσει να μελετάω το θέμα κατά πάσα πιθανότητα θα κινηθώ προς μακριά χταπόδια (longtube headers ), με ανάλογη μετατροπή στην ήδη χειροποίητη εξάτμιση. Επίσης, μια καλή πινελιά θα ήταν βάψιμο με κεραμική μπογιά.
Εσύ που δεν έχεις E30, μπορείς να κοιτάξεις και τη λύση των κοντών χταποδιών (shorty headers).
να βαλω κοντα χταποδια η απο 328 δεν εχει νοημα..πανω κατω ιδια με τα δικα μου θα ειναι και εφοσον προκειται για το ιδιο μοτερ τι σημασια εχει το σασι? Κι εγω για long tube ψαχνομαι οπως στη φωτο. Καποια στιγμη θελω να ρωτησω τιμη και για χειροποιητα, θ κοιταξω και ebay καλη ιδεα.
εγω φιλε στο ιδιο μοτερ εχω βαλει χταποδια απο M3 e36 το 321.
βασιλη μωλις τωρα ειδα πως ειναι τα χταποδια m3 321. Ωραια φαινονται. Τα εβαλες εσυ η το πηρες ετσι το αμαξι? Σε ρωταω γτ εχω ακουσει οτι κρεμαει τ αμαξι στις χαμηλες με αυτα τ χταποδια. Τι διαφορες ειδες?
Στη φωτο ειναι τα supersprint. Replica + Original (polished)
ρε παιδια βλεπω πολυ καλα χταποδια στο ebay σε προσβασιμες τιμες. Ειναι αξιοπιστο ομως οταν προκειται για μηχανικα μερη? (εχω παρει πραγματα απο εκει στο παρελθον ποτε ομως κατι τοσο μεγαλο. Μερικα ειχαν και τα ελλατωματακια τους αλλα γενικα ηταν οκ)
Εχει παρει κανενας απο το forum χταποδι (η κατι αλλο ιδιας βαρυτητας) απο ebay?
vasilis e30
24-02-15, 06:19
Εγω τα εβαλα πανω. μεσαιες-υψηλες πηρε,χαμηλα δεν ειδα τεραστια διαφορα( ειχε λιγο ομως). Απ οτι ξερω τα μοτερ μας χαμηλα ειναι λιγο ψοφια.
απλα επειδη εκανα και ανακατασκευη το μοτερ (ελατηρια πιστονιων κτλ) στα χαμηλα το μοτερ μου φαινεται λιγο καλυτερο.
αμα βαλετε μακρια χταποδια θα κρεμασει χαμηλα αλλα θα παρει λιγο ψηλα..
εγω στο 328 επειδη φοραω εισαγωγη μ50 και εχασα χαμηλα-πηρα ψηλα (διορθωθηκε αυτο βεβαια με τον προγραμματισμο που του κανα και ξαναπηρε τη ροπη του χαμηλα ενω ψηλα πηρα 20 αλογα δυναμομετρημενα) του βαλα τα κοντα του sciedmann του γερμανου απο το ebay περισσοτερο για ανανεωση αλλα για να μη χασω χαμηλα..
απο οτι εχω ακουσει μπαινουν και του 321 αλλα δεν καθονται κουτι..θελουν καποια πατεντα-ταιριασμα..παντως κανουν δουλεια μου χε πει ο μηχανικος μου ψηλα...οπως και τα supersprint τα οποια ειναι απλησιαστα σε τιμη...
εξαρταται τι θες να κανεις που θες να παρεις και να χασεις...
Εγω τα εβαλα πανω. μεσαιες-υψηλες πηρε,χαμηλα δεν ειδα τεραστια διαφορα( ειχε λιγο ομως). Απ οτι ξερω τα μοτερ μας χαμηλα ειναι λιγο ψοφια.
απλα επειδη εκανα και ανακατασκευη το μοτερ (ελατηρια πιστονιων κτλ) στα χαμηλα το μοτερ μου φαινεται λιγο καλυτερο.
ναι ισως να ειναι ψωφια αλλα ισως να παιρνουν πολυ στα ψηλα (λογω vanos) και να νομιζουμε συγκριτικα οτι ειναι πεθαμενα μεχρι να μπει τ vanos. Απο ηχο ειχες καμοια αλλαγη?
αμα βαλετε μακρια χταποδια θα κρεμασει χαμηλα αλλα θα παρει λιγο ψηλα..
εγω στο 328 επειδη φοραω εισαγωγη μ50 και εχασα χαμηλα-πηρα ψηλα (διορθωθηκε αυτο βεβαια με τον προγραμματισμο που του κανα και ξαναπηρε τη ροπη του χαμηλα ενω ψηλα πηρα 20 αλογα δυναμομετρημενα) του βαλα τα κοντα του sciedmann του γερμανου απο το ebay περισσοτερο για ανανεωση αλλα για να μη χασω χαμηλα..
απο οτι εχω ακουσει μπαινουν και του 321 αλλα δεν καθονται κουτι..θελουν καποια πατεντα-ταιριασμα..παντως κανουν δουλεια μου χε πει ο μηχανικος μου ψηλα...οπως και τα supersprint τα οποια ειναι απλησιαστα σε τιμη...
εξαρταται τι θες να κανεις που θες να παρεις και να χασεις...
leo τ χταποδια π πηρες απο ebay ηταν οπως τα περιμενες κομπλε και χωρις εκπληξεις? κ περιπου ποσες μερες εκαναν ν ερθουν?( σ ρωταω γτ φοβαμαι την αξιοπιστια του ebay!)... 20 ηπ ειναι πολυ καλα..δλδ εισαι περιπου 215 δυναμομετρημενα τρ με εισαγωγη, φπε + χταποδια?
εγω γενικα δν εχω ιδιαιτερο θεμα οπως ειναι στ χαμηλα τ αμαξι αλλα δν θα ελεγα οχι σε πιο πολυ δυναμη/ηχο οταν παταω πιο ψηλα...
εχω βρει ρεπλικες supersprint στ ~200-300 ευρω (μαζι μ μεταφορικα, τ χταποδια κανουν μονο 100ε:whistle:) απο top-rated seller στο ebay και αναγραφει οτι εινα απο Τ304 ανοξειδωτο ατσαλι και φαινονται αρκετα καλα. μαλλον θα παω ν τ τσιμπισω (κ ο θεος βοηθος :thumbsup:).
Αν την εχει πατησει κανενας ελπιζω ν μ σταματισει εγκαιρα !! :drive:
vasilis e30
25-02-15, 06:23
Απο ηχο πολυ καλυτερος απο πριν!!!!
Aυτα ειχα παρει εγω γιατι παρολο που ειναι κοντα-short μου αρεσε η σχεδιαση τους...https://www.ebay.de/itm/BMW-E36-E39-3er-5er-Facherkrummer-Schmiedmann-S-Tech-M50-M52-/231462717429?pt=DE_Autoteile&hash=item35e440c7f5
καμια 10αρια μερες κανανε να ερθουν και ηταν κομπλε με τις φλαντζες και πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης οπως και η σχεδιαση τους οπως ειπα οπως και η τιμη τους...τοτε τα ειχε προσφορα 250ε στην πορτα μου...τωρα βλεπω ουτε καν στελνει ελλαδα αλλα αμα του στειλεις μυνημα μπορει να σου πει οτι τα στελνει...
Aυτα ειχα παρει εγω γιατι παρολο που ειναι κοντα-short μου αρεσε η σχεδιαση τους...https://www.ebay.de/itm/BMW-E36-E39-3er-5er-Facherkrummer-Schmiedmann-S-Tech-M50-M52-/231462717429?pt=DE_Autoteile&hash=item35e440c7f5
καμια 10αρια μερες κανανε να ερθουν και ηταν κομπλε με τις φλαντζες και πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης οπως και η σχεδιαση τους οπως ειπα οπως και η τιμη τους...τοτε τα ειχε προσφορα 250ε στην πορτα μου...τωρα βλεπω ουτε καν στελνει ελλαδα αλλα αμα του στειλεις μυνημα μπορει να σου πει οτι τα στελνει...
οντως! ωραια σχεδιαση...και με αυτα ειδες διαφορες στις χαμηλες η και ψηλες ειπες?
εγω γι αυτo σκεφτομαι.... https://www.ebay.com/itm/Stainless-Racing-Sport-Manifold-Exhaust-Header-for-BMW-92-99-E36-3-Series-M3-I6-/271036739930?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f1b0c715a&vxp=mtr
οντως! ωραια σχεδιαση...και με αυτα ειδες διαφορες στις χαμηλες η και ψηλες ειπες?
εγω γι αυτo σκεφτομαι.... https://www.ebay.com/itm/Stainless-Racing-Sport-Manifold-Exhaust-Header-for-BMW-92-99-E36-3-Series-M3-I6-/271036739930?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item3f1b0c715a&vxp=mtr
οι προδιαγραφες των δικων μου ειναι για βελτιωση σε ολο το φασμα των στροφων αμα κανεις μεταφραση στην περιγραφη...βεβαια στο δρομο δεν καταλαβα και πολλα..μεχρι να ''καουν'' κανανε ωραιο μεταλλιζε ηχο.μετα απο 500 χλμ περιπου ο ηχος επανηλθε οπως ηταν με τα μαμα..και αυτο ειναι καλο γιατι δεν ηθελα θορυβο...
αυτα που εβαλες ειναι τα μακροστενα...ειναι μονο για ψηλα...το θεμα ειναι χαμηλα τι θα κανουν...η τιμη βεβαια ειναι δελεαστικη αλλα γενικα τα φτηνα τα φοβαμαι και σαν ποιοτητα...
εμενα παντως τα δικα μου οπως τραβαγε χαμηλα με τα μαμα ετσι παει και τωρα...
οι προδιαγραφες των δικων μου ειναι για βελτιωση σε ολο το φασμα των στροφων αμα κανεις μεταφραση στην περιγραφη...βεβαια στο δρομο δεν καταλαβα και πολλα..μεχρι να ''καουν'' κανανε ωραιο μεταλλιζε ηχο.μετα απο 500 χλμ περιπου ο ηχος επανηλθε οπως ηταν με τα μαμα..και αυτο ειναι καλο γιατι δεν ηθελα θορυβο...
αυτα που εβαλες ειναι τα μακροστενα...ειναι μονο για ψηλα...το θεμα ειναι χαμηλα τι θα κανουν...η τιμη βεβαια ειναι δελεαστικη αλλα γενικα τα φτηνα τα φοβαμαι και σαν ποιοτητα...
εμενα παντως τα δικα μου οπως τραβαγε χαμηλα με τα μαμα ετσι παει και τωρα...
καταλαβα leo μ καλυψες πληρως ευχαριστω!! κ εγω τ φοβαμαι αλλα μαλλον θ τα τσιμπησω μονο και μονο επειδη ειναι ιδια με τα supersprint (ελπιζω δλδ γτ μονο φωτο εχω δει) και λογω του οτι φαινεται να εχει καλες κριτικες και αναγραφει οτι ειναι κ ανοξειδωτο ατσαλι.
Οταν μπουν θα σας ενημερωσω!
Λοιπον επιστροφη στο θεμα μετα απο καιρο για να ολοκληρωθει το θεμα μιας και το ανοιξα.
1ον: Πηρα τα χταποδια απο το ebay, απο θεμα ποιοτητας κανενα απολυτως θεμα, αντιθετως ηταν ακριβως αυτο υπηρχε στην περιγραφη. Εκαναν περιπου 2 εβδομαδες να ερθουν. Θα ξαναεκανα αγορα απο το ebay ανεπιφυλακτα μεχρι κι ολοκληρο turbo kit, αρκει να ειναι top rated seller οποτε το συστηνω για οσους εχουν ενδιασμους. Απλα επαναλαμβανω να προσεχετε το feedback να ειναι τουλαχιστον 99% και αν χρειαστει μπειτε και διαβαστε ποια ηταν τα αρνητικα σχολια στο προφιλ του πολητη.
2ον: Τοποθετησα τα χταποδια και ρυθμισα. Ο ηχος αλλαξε στις ψηλες. Προσωπικα τον θεωρω γαματο!!
Το αμαξι πηρε ροπη αλλα αλογα ΜΗΔΕΝ. Τεσταρισα με αμαξι που ειχα κανει πατηματα και η διαφορα ηταν η ιδια πριν και μετα. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ. ΧΤΑΠΟΔΙ ΣΕ 2.5 ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
Γενικα να συνοψησουμε. Χταποδι = θετικα: ΗΧΟΣ + ΡΟΠΗ αρνητικα: ΜΗΝ περιμενετε να πατε ποιο γρηγορα...ουτε λιγο.
Τελικως το συγκεκριμενο μοτερ δεν παιρνει με τιποτα οποτε αντι να δινετε λεφτα για εκκεντρα κλπ καλυτερα τουρμπο η κομπρεσορα. Σκεφτομουν να βαλω και μεγαλυτερη πεταλουδα γκαζιου απο 64μμ (μαμα) σε 68 αλλα δεν νομιζω να ασχοληθω για τον παραπανω λογο.
Αυτα απο μενα!
Αυτά που θα έπαιρνες απο εναν κομπρεσσορα (που τον θεωρω πιο safe απο το turbo)δεν υπηρχε περιπτωση να τα παρεις με φιλτρο προγραμμα εξατμιση χαποδια εκκεντροφορους σε καμμια περιπτωση.
Αν μαλιστα χρησιμοποιησεις επωνυμα προιοντα τοτε μπορει και η τιμη να ειναι πανω κατω ιδια με την προσθηκη ενος κομπρεσσερ και τα αποτελεσματα οπως και η διαφορα βεβαια τεραστια.
Να πουμε ομως εδω πως η προσθηκη φιλτρου εξατμισης εκεντροφορων χταποδιου σαφως θα βοηθησουν για παιρεταιρω δυναμη ,απλα καλυτερα αν εχεις ενα ποσο διαθεσιμο επτρεπτο για αγορα κομπρεσερ να ξεκινας απο αυτο.
Οσο για τις δοκιμες θα ηταν καλυτερα να γινονταν σε δυναμομετρο και παντα το ιδιο
Οσο για τις δοκιμες θα ηταν καλυτερα να γινονταν σε δυναμομετρο και παντα το ιδιο
:+1: :original:
παιδια οτι και να δειξει το δυναμομετρο δεν υπαρχει σαν το δυναμομετρο του δρομου (οσον αφορα τη δυναμη βεβαια γιατι τη ροπη εννοειται πως δεν μπορεις να την υπολογισεις). Οταν εχεις σταθερο μετρο συγκρισης στο δρομο εχεις τις απαντησεις που θελεις! Και στην τελικη γι αυτο γινονται οι δυναμομετρησεις...για να δεις τις διαφορες σου στο δρομο...
Τεσπα...το ολο θεμα που συζηταμε ειναι για την ατμοσφαιρικη βελτιωση ενος m50tub25 και επειδη το εχω κανει μοιραζω τις εμπειριες μου για καποιον που μπορει να βρεθει στη θεση μου (γιατι εγω θυμαμαι οταν ψαχνομουνα οτι θα ηθελα καποιος με εμπειρια περι αυτου να μου πει τι μου δινει το καθε τι που θα εβαζα στο αμαξι) και προτεινω το εξης: Αν ψαχνεις διαφορα σε ιπποδυναμη μονο τουρμπο/κομπρεσσορα! Τα περιφερειακα θα σου δωσουν 15hp maximum εναντι 1000+ ευρω! Και μην κοιτατε τις "δυναμομετρησεις" των ιστοσελιδων που πουλανε τα προϊοντα για ευνοητους λογους...μιλαει ο πονεμενος :P !!!
Για να μην ειμαστε και αδικοι...το κοντυτερο βημα διαφορικου (οχι πολυ..3.38) ειναι μια απο τις βασικες επιλογες για διαφορα στο δρομο αλλα προσωπικα δεν μ αρεσει γιατι το αμαξι το θελω ανετο σε ανοιχτο δρομο οχι μονο για κοντρες!
Απλά με το δυναμομετρο εχεις μέτρο σύγκρισης όσο αφορά τα νούμερα ,για να ξέρεις δλδ τα + / - με ακρίβεια .
Όσο για τα υπόλοιπα (πόση δύναμη, με τι ,αν αξιζει,τι κόστιζει) μεσα στο φόρουμ υπάρχουν πάρα πολλές αναφορές που αξιζει να διαβάσει κάποιος αν εχει σκοπό να βελτιώσει και πριν ξεκινήσει ;)
1ον: Πηρα τα χταποδια απο το ebay, απο θεμα ποιοτητας κανενα απολυτως θεμα, αντιθετως ηταν ακριβως αυτο υπηρχε στην περιγραφη. Εκαναν περιπου 2 εβδομαδες να ερθουν. Θα ξαναεκανα αγορα απο το ebay ανεπιφυλακτα μεχρι κι ολοκληρο turbo kit, αρκει να ειναι top rated seller οποτε το συστηνω για οσους εχουν ενδιασμους. Απλα επαναλαμβανω να προσεχετε το feedback να ειναι τουλαχιστον 99% και αν χρειαστει μπειτε και διαβαστε ποια ηταν τα αρνητικα σχολια στο προφιλ του πολητη.
2ον: Τοποθετησα τα χταποδια και ρυθμισα. Ο ηχος αλλαξε στις ψηλες. Προσωπικα τον θεωρω γαματο!!
Το αμαξι πηρε ροπη αλλα αλογα ΜΗΔΕΝ. Τεσταρισα με αμαξι που ειχα κανει πατηματα και η διαφορα ηταν η ιδια πριν και μετα. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΞΕΝΕΡΩΜΑ ΤΗΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ. ΧΤΑΠΟΔΙ ΣΕ 2.5 ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
Γενικα να συνοψησουμε. Χταποδι = θετικα: ΗΧΟΣ + ΡΟΠΗ αρνητικα: ΜΗΝ περιμενετε να πατε ποιο γρηγορα...ουτε λιγο.
Φίλε, σε ευχαριστώ πολύ για τα παραπάνω σχόλιά σου. Πάντα σκεφτόμουν τα χταπόδια για το συγκεκριμένο μοτέρ, μιας και τα δικά του φαίνονται φιμωμένα. Τώρα τελευταία μάλιστα, είμαι 1 κλικ μακρυά απο την αγορά τους. Δε με ενδιαφέρει μόνο ο ήχος, αλλά και ελευθέρωμα του μοτέρ στις υψηλές στροφές, κάτι που όπως λες, δεν γίνεται.
Μπορείς να πεις από ποιον πωλητή πήρες τα χταπόδια;
Επίσης, θα επανέλθω στο θέμα, ίσως να έχουμε και συνάντηση να τα δω από κοντά με καφεδάκι, γιατί όσο να 'ναι τα δικά του χταπόδια δε μου αρέσουν.
Να εισαι καλα φιλε μ... Αλλωστε γι αυτο ειμαστε εδω για να μοιραζομαστε εμπειριες...Τα πηρα απο το ebay εδω ειναι το link : https://www.ebay.com/itm/201287488700?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Τα πηρα μετα απο ωριμη ερευνα αγορας τσεκαροντας και ξενα bmw forums και τα συγκεκριμενα του ebay ειναι μεγαλο ποσοστο ατομων στο εξωτερικο που τα εχουν βαλει καθως ειναι ακριβες φωτοαντιγραφα της supersprint (ακομα και το υλικο ειναι το ιδιο, ανοξειδωτο ατσαλι Τ-304) και ειδα μονο θετικα σχολια απο ατομα π τα εχουν χρησιμοποιησει 7+ χρονια μεχρι και σε μ3 ε46. Η εταιρια λεγεται manzo, εδρευει στην Αμερικη και προφανως εχει κανει μια περιουσια μ αυτα!!
Εχει αυριο συναντηση στη χασια αλλα δεν εχω αποφασισει ακομα αν θα παω...Γενικα ομως στειλε inbox και βρισκομαστε να τα δεις δεν υπαρχει θεμα ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.