PDA

Επιστροφή στο Forum : Nissan Almera 2005 issues



nikos valvetronic
03-01-15, 10:33
Μην ξανακούσω για Ιαπωνική ποιότητα-αξιοπιστία γιατί θα βγάλω σπυράκια!
Οι παρακάτω φώτο είναι από το Almera του πεθερού μου, αγοράστηκε καινούργιο το 2005 και έχει 85.000 χλμ.Το αμάξι από συναρμολόγηση μέσα-έξω είναι απαράδεκτο.Τελευταία αρχίζει με ραγδαίους ρυθμούς να αλλάζει δέρμα σαν τα φίδια :th_Laie_67-1: Όπου τρίβεται λάστιχο με λαμαρίνα έχει φύγει το χρώμα...

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/IMG_20141123_092649_zpsa33f5eea-1.jpg

Και σε απίθανα σημεία που δεν υπάρχει τριβή.

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/IMG_20141123_092616_zpsd6aa4031-1.jpg

https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2015/01/IMG_20141123_092606_zps66e6133a-1.jpg

Το βερνίκι έχει σκάσει σε οροφή πορτ-μπαγκαζ προφυλακτήρες και προχωράει κανονικά!
Άλλα θέματα??
- Τα υφάσματα των καθισμάτων ξεκουμπώνουν συνέχεια και είναι μονίμως ζαρωμένα.
- Το στροφόμετρο άρχισε να δουλεύει σκαλωτά στο ξεμαρσάρισμα πέφτει ανα 200 στροφές!
- Το καντράν έχει γεμίσει σκόνη σαν ταξί Jetta του 1985
- Η πόρτα του οδηγού έχει κρεμάσει πάρα πολύ και όλη η πόρτα σκαρφαλώνει στην κλειδαριά για να κλείσει.
- Τριγμοί από πάρα πολλά σημεία
- Η ανάρτηση θορυβεί, ειδικά η μπροστά σε αστείο βαθμό κριτς κρουτς γλου-γλου ζμπουμ-ζμπουμ και ότι άλλο θέλεις το κάνει.
- Η κλειδαριά του συνοδηγού κολλάει πολλές φορές και δεν ασφαλίζει η πόρτα στο κλείσιμο.

Μιλάμε για ένα αμάξι με 85.000χλμ με ελάχιστη καταπόνιση από πλευράς χρήσης και έχει εικόνα αυτοκινήτου με 300.000χιλ.Είναι και το φειςλιφτ με το Vvti...

Z4 DCT
03-01-15, 10:34
Νικολα ....μπας και ειναι παρατημενο σε κανα χωραφι????:shok:

Bazil Van Sinner
03-01-15, 10:51
Tο Ν16 είναι αυτό έ?
Αποτελέσματα της συνεργασίας με την Ρενω ... το είχε ο πατέρας μου:thumbsdown:

Τα Ν15 είναι πιο ακριβά απ'αυτα στο car.gr ,απροβλημάτιστα και made in japan εξ ολοκλήρου

nikos valvetronic
03-01-15, 15:39
Γεια σου Τζώνη και καλή χρονιά φίλε! Όχι δεν είναι παρατημένο κάθε μέρα δουλεύει κάνει μικρές διαδρομές,είναι το Ν16 και όπως λέει ο Βασίλης καμία σχέση με Ν15,πολύ κάτω από ποιότητα.Στον δρόμο δεν έχει μείνει (μόνο αυτό έλειπε!) έχει βγάλει πεταλούδα γκαζιού-εγγύηση μπήκε- και μια ανάκληση για τα εμπρός φανάρια.

Bazil Van Sinner
03-01-15, 18:28
Το δικό μας είχε αλλάξει και ολο το dashboard μέσα στη εγγύηση(επίσης "γαλλικό" πρόβλημα και έκοψε καδένα στα χέρια του επόμενου....κοινός σκουπίδι!

topmar
03-01-15, 21:51
Είχα το Ν16 1.5 αγορασμένο καινούργιο, από 2005 έως 2008, κάνοντας 50.000 χλμ συνολικά πριν το δώσω το 2008.....δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα..... Παράξενο που έβγαλε τόσα θέματα το δικό σου...

Sent from my HM NOTE 1W

nikos valvetronic
04-01-15, 00:15
Έκοψε καδένα :shok::shok: Αυτό δεν το είχα ξανακούσει, ξέρω όμως τρεις περιπτώσεις φίλων με προφειςλιφτ που αλλάξαν σασμάν :thumbsdown: Το μοτεράκι του όμως (Vvti) το λέει η καρδιά του αλλά αδικείται από τις θεόμακρες σχέσεις 1η 60 2α 105 3η 155 με κόφτη 6800 τελική κοντέρ 205-210 με 4η βέβαια.Από χώρους μέτριο,συμπεριφορά τυπική και πείτε ένα λόγω να επιλέξεις αυτό το αμάξι εφόσον δεν υπάρχει πλέον η αλώβητη Ιαπωνική αξιοπιστία που ξέραμε.

Bazil Van Sinner
04-01-15, 11:32
Kι όμως έκοψε καδένα Νίκο,ο μόνος τρόπος,θυμάμαι μου είχαν πει οι μάστορες,ήταν κανα τρελλό κατέβασμα.

Το μοτέρ όντως είναι καλό ,όπως και τα φρένα του.Δέν θα το αγόραζα για κανένα λόγο,Ν15 δαγκωτό.

Stunt Mike
04-01-15, 11:41
Τα γιαπωνεζικα ειναι αξιοπιστα στα μηχανικα τους μερη αλλα ποτε στο εσωτερικο τους....Οποιο και να κοιταξεις μεσα μετα απο 10-20 χρονια,δειχνει λες κι εχει κανει μισο εκατομμυριο χλμ!Δεν ειναι τυχαιο οτι bmw με μισο εκατομμυριο χλμ,μπορει να δειχνει ακομα σαν καινουριο....

παρεπιπτοντως εχω δει πολλα τετοια αλμερα,ξεβαμμενα...μαλλον ηταν θεμα αστοχιας αυτο(οπως πχ τα opel corsa C) κι οχι γενικοτερο θεμα των γιαπωνεζικων

nikos valvetronic
04-01-15, 16:47
Συμφωνώ Mike και σε γενικές γραμμές το έξτρα βάρος που, αναλογικά με την κατηγορία τους, κουβαλάν τα γερμανικά δεν είναι περιττό πιστεύω και εξαργυρώνεται κατά μεγάλο μέρος στην ποιότητα του χάλυβα το πάχος του τα στρώματα ασταριού-χρώματος κ.τ.λ Ψάχναμε μεταχ. γιαπωνέζικο για τον φάδερ και τα περισότερα γερμανίας είχαν σκουριές,ειδικά τα Honda! Το auto bild έκανε μακράς διαρκείας τεστ στο νέο Jazz και στο τέλος που το λύσαν βίδα-βίδα βρήκαν σκουριές :thumbsdown: Για να μην πω για το δικό μου το Civic που μετά από 4 χρόνια ιδιαίτερης φροντίδας έφευγαν φλούδες από το χρώμα όπερ και το πούλησα και μπήκα στον ίσιο δρόμο αλλά με το πλάι!

Z4 DCT
04-01-15, 16:48
........ έφευγαν φλούδες από το χρώμα όπερ και το πούλησα και μπήκα στον ίσιο δρόμο αλλά με το πλάι!

:hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1:

kplc16
19-02-15, 10:27
Τελικά δε μας είπες που παρκαρει συνηθως ο πεθερός σου.

Το ιδιο αυτοκίνητο έχει η γυναίκα μου. 153000χλμ

Αυτό με το στροφόμετρο που σκαλώνει το παρουσιάζει και το δικό μας από τις 120.000χλμ περίπου.

Το αυτοκινητο το αγόρασαμε καινουργιο το 1/2015.

Πρόσφατα αλλαξα αντλια βενζινης (μεταχειρισμένη αφού εβαλα πρωτίτερα μια ιμιτασιον που δεν άντεξε ούτε 10000χλμ).

Φαναρια αλλαξα μπροστινά στην εγγυηση για την υγρασία και τα ξαναπέταξα προσφατα επειδή τελειώσαν οι καθρέφτες. Εβαλα της depo.

Στις 90000χλμ εβαλα brc. Στις 130000 κοντα αρχισε να καιει τα έντερα του από λάδια. Σκέφτομαι την επισκευή μηχανής πλέον. Μπορει να φταίει το lpg, δε ξέρω.

Αυτό που θεωρώ απαραδεκτο στο αυτοκίνητο είναι ή ελλειψη αντιστρεπτικής μπρος πισω.

nikos valvetronic
19-02-15, 22:04
Νίκο ο πεθερός μου το αφήνει στην αυλή του σπιτιού και είναι εκτεθειμένο.Μόνο το καλοκαίρι το βάζει κάτω από πλάτανο και κάπως προστατεύεται.Το lpg το θεωρώ πολύ ύποπτο για τα λάδια, έχω ξανακούσει για νισσαν.Αντιστρεπτικές?? Εγώ και στην ευθεία το φοβάμαι, στα πολλά το τιμόνι δεν κάνει κάτι κουλά στις ανωμαλίες?

kplc16
20-02-15, 21:36
Νίκο ο πεθερός μου το αφήνει στην αυλή του σπιτιού και είναι εκτεθειμένο.Μόνο το καλοκαίρι το βάζει κάτω από πλάτανο και κάπως προστατεύεται.Το lpg το θεωρώ πολύ ύποπτο για τα λάδια, έχω ξανακούσει για νισσαν.Αντιστρεπτικές?? Εγώ και στην ευθεία το φοβάμαι, στα πολλά το τιμόνι δεν κάνει κάτι κουλά στις ανωμαλίες?

Την ελειψη αντιστρεπτικών την ξεπερασα με ρυθμιζόμενα μονροε. Αν και υπαρχει δυνατότητα να βάλω στη νισαν μπαρες. Κουλά δε διαπιστωνω γιατι κοντερ ειμαι μαξ 150χαω. Παντως ξερω κι αλλα ν16 που πινουν λαδι χωρις υγραεριο.

kplc16
20-02-15, 21:37
Γενικα πιστευω best value ειναι τα χιουνται