Επιστροφή στο Forum : ΒΟΉΘΕΙΑ με καλωδίωση
Έχω ένα Ε36 94' κουπέ που πριν κανένα μήνα το έκανα Μ50b20 με το 206s1 μοτέρ από Μ43b16. Χθες το απόγευμα είχα πάει στο συνεργείο για λάδια φίλτρα μπουζι και όταν το βάλαμε μπροστά άρχισε να μυρίζει καμμένο πλαστικό. Σβησαμε και αρχίσαμε ναψάχνουμε είδαμε ότι είχε ζεσταθεί η μόνωση από τον ΛΑΜΔΑ ξαναβάλάμε μπροστά και καπνίσε ο τόπος και όλη η καλωδίωση από τον ΛΑΜΔΑ και μέχρι σχεδόν στον εγκέφαλο είχε μείνει μόνο ο χαλκός από τΑ καλώδια το αμάξι δούλευε κανονικά λόγο του ότι έχει και βραχυκύκλωμένο ΛΑΜΔΑ λόγο βελτίωσης (εκκεντροφορους και υπέρκυβισμό) τι μπορεί να έχει γίνει τι να κάνω; Να περάσω καινούργια καλώδια δικά μου. Να βρω καλωδίωση;και που να βρω; Τι να κάνω βοήθεια.
Σε ποιον εβαλες το μοτερ? Τον ρωτησες?
Έχω ένα Ε36 94' κουπέ που πριν κανένα μήνα το έκανα Μ50b20 με το 206s1 μοτέρ από Μ43b16. Χθες το απόγευμα είχα πάει στο συνεργείο για λάδια φίλτρα μπουζι και όταν το βάλαμε μπροστά άρχισε να μυρίζει καμμένο πλαστικό. Σβησαμε και αρχίσαμε ναψάχνουμε είδαμε ότι είχε ζεσταθεί η μόνωση από τον ΛΑΜΔΑ ξαναβάλάμε μπροστά και καπνίσε ο τόπος και όλη η καλωδίωση από τον ΛΑΜΔΑ και μέχρι σχεδόν στον εγκέφαλο είχε μείνει μόνο ο χαλκός από τΑ καλώδια το αμάξι δούλευε κανονικά λόγο του ότι έχει και βραχυκύκλωμένο ΛΑΜΔΑ λόγο βελτίωσης (εκκεντροφορους και υπέρκυβισμό) τι μπορεί να έχει γίνει τι να κάνω; Να περάσω καινούργια καλώδια δικά μου. Να βρω καλωδίωση;και που να βρω; Τι να κάνω βοήθεια.
εγω αυτο δεν το καταλαβα....
για καντο λιανα....................
ναι τον ρωτησα και μου ειπε ότι μαλλον καποιο καλωδιο εχουμε μαγκωσει καπου. αλλα δεν φαινεται τιποτα πουθενα.
αυτό που εννοω είναι ότι το αμαξι εχει από τον βελτιωτή του βραχυκυκλωμενο λαμδα τον λογο ακριβως δεν τον ξερω δεν το εχω βελτιώσει κι`εγω το ειχε φτιαξει ο προηγούμενος ιδιοκτητης του.
το μοτερ είναι υπερκυβισμενο και με εκκεντροφόρους τωρα και ακριβείς λεπτομέρειες δεν ξερω.
Αφου τον πληρωσες να σου βαλει το μοτερ, πες του να βρει που μαγκωσε το καλωδιο αλλιως να του το φερεις στο κεφαλι ολο το τροπετο.
δεν με καταλαβες μαλλον αυτό εγινε περιπου μετα από δυο εβδομάδες δηλαδή χθες το βραδυ που πολύ απλα του καναμε ένα σερβις. λαδια φιλτρα και μπουζι. γι`αυτο εχω πελαγωσει και δεν ξερω τι να κανω και ψαχνω για μια λυση ακομα κι`εδω μεσα από καποιους που μπορει να ξερουν η να τους εχει τυχει κατι παρομοιο. καποιο βραχυκύκλωμα οτιδήποτε που ισως να μπορει να βοηθησει.
εχω μεινει από αυτοκινητο λιγες μερες πριν παρω αδεια και γι`αυτο ζηταω απεγνωσμενα βοηθεια. είναι οι μονες μερες που μπορω να ξεκουραστω και να χαρω το αμαξι μου από ολο τον χρονο και ξαφνικα από το τιποτα δεν εχω αυτοκινητο.
καντε ακομα και ερωτήσεις μπας και βγει καμμια ακρη γιατι θα σκασω.
χθες παρολιγο να παθω εγκεφαλικο μετα από αυτό.
ναι τον ρωτησα και μου ειπε ότι μαλλον καποιο καλωδιο εχουμε μαγκωσει καπου. αλλα δεν φαινεται τιποτα πουθενα.
αυτό που εννοω είναι ότι το αμαξι εχει από τον βελτιωτή του βραχυκυκλωμενο λαμδα τον λογο ακριβως δεν τον ξερω δεν το εχω βελτιώσει κι`εγω το ειχε φτιαξει ο προηγούμενος ιδιοκτητης του.
το μοτερ είναι υπερκυβισμενο και με εκκεντροφόρους τωρα και ακριβείς λεπτομέρειες δεν ξερω.
ΔΕΝ ΣΤΕΚΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ......
αν ετσι σου ειπαν, κατι σου κρυβουν !!!!
Δοκιμασες να το πας σε κανέναν ηλεκτρολόγο?? Επειδή εχεις άδεια κρίμα είναι να χάσεις χρονο με το ψαχνεις το έχει το αυτοκίνητο σου. Καλύτερα να το πας σε κάποιον που ξέρει για να χαρείς τις διακοπές σου. Ακόμα και να μην πάρεις το αυτοκίνητο στις διακοπές και να πας με άλλο μέσο θα σκέφτεσαι συνέχεια το αυτοκίνητο σου.
Επρεπε να το εχεις ψαξει καλυτερα.
α. Δεν κανουμε τετοιες δουλειες λιγο πριν την αδεια, αν κατι παει στραβα αντιο αδεια.
β. Αφου τον πληρωσες για τη μετατροπη, και αυτο συνεβη ΜΕΤΑ τη μετατροπη, πες του να το γυρισει αναποδα να βρει τι εχει. Το να παρει φωτια δεν ειναι λιγο.
Σε ποιον εβαλες το μοτερ?
...απλα πραγματα, το λαθος εχει γινει απο την μετατροπη....
πες του μηχανικου λοιπον που στο εφτιαξε/εκανε την μετατροπη να κοψει τον
σβερκο του που λεν και στο χωριο μου να σου βρει πλεξουδα Λαμδα και στην περασει χωρις εσυ να πληρωσεις τιποτα!
Παλι καλα που δεν πηρες καμια φωτια ή δεν εκαψες και τιποτε αλλο
απο το βραχυκυκλωμα
το αμαξι δουλεβει κανονικα γιατι σχεδον ολα τα αυτοκινητα δουλεβουν
χωρις λαμδα, μονο οτι εχει μπει σε safe mode και καιει τον πατο του
χωρις να πηγαινει σωστα κιολας
επισης ΜΗΝ σε πιανει πανικος, δεν ειναι λογος να παθεις εγγεφαλικο για ενα αμαξι,
χαλαρωσε με υπομονη και ψυχραιμια να φτιαξεις το αμαξι
:cheers:
λοιπον επιδη ειχα και ένα ατύχημα λιγο πριν από αυτό (μια μερα πριν επεσε ενας από πισω μου) και το εχω παει στο φανοποιο φιλαρακι δηλαδή και με αφησε να κανω και λιγη δουλεια μονος μου μπας και βρω το βραχυκύκλωμα. εχω λυσει φιλτρο αερα-ανθρακα και ότι συμπρακαλα εχει μπροστα συν την εισαγωγή το κουτι που εχει επανω με την καλωδιωση και τους ρελεδες του μοτερ κοντα στην ασφαλειοθηκη εχω φερει και το καλωδιο του λαμδα μπροστα για να εχω πληρη εικονα.
το μονο που μπορεσα να δω είναι πως κανενα καλωδιο δεν είναι γυμνο παρα μονο από αυτά που καηκαν.
και κατι που μου εκανε εντυπωση είναι πως εχουν ραψει επανω στην φισα του τον λαμδα και δεν είναι μονοκοματο όπως είναι ολοι οι λαμδα δηλαδη εχει 4 καλωδια όπως ολοι αλλα είναι ενωμενα με τα χρωματα τους και ουτε καν μια στοιχειώδη μονωση παρα μονο ταινια που καθως την ελυνα ειδα την ταινια να είναι λιγο ζεσταμενη.
λοιπον το βραχυκυκλωμα το εφτιαξα μονος μου.
δηλαδη εβαλα καινουργια καλωδια οπου ειχαν λιωσει καει και τα λοιπα αλλαξα λαμδα με εναν που ειχα απο το παλιο μοτερ μου οπου ειναι ιδιοι τυποι και αλλαξα και τον ρελε με λιγα λογια αλλαξα ολη την καλωδιωση του λαμδα και αλλα δυο καλωδια που ηταν πολυ κοντα και ειχαν καει επισης. το αμαξι πηρε μπροστα κανονικα.
λοιπον το προβλημα που εχω τωρα ειναι οτι το αμαξι ρεταρει οταν παταω γκαζι. δηλαδη στο ρελαντι ειναι ενταξει αλλα οταν παταω γκαζι μου κανει σαν να ατρωφη απο καυσιμα η κατι σαν να δουλευουν λιγοτεροι κυλινδροι απο τι μπορει να οφειλεται?
Ελεγξε τρομπα βενζινης για μενα και βλεπεις...
πως να την ελεγξω ακριβως?
Storki η τρόμπα πρέπει να πας να την μετρήσεις να δεις τη πίεση έχει γτ μετά από την μετατροπή μπορεί να χρειαστείς να αλλάξεις τρόμπα κ χρειάζεται από 3,5 bar το λιγότερο. αλλιώς κοίτα πολλαπλασιαστές ή μπουζοκαλώδια, μπεκ βενζίνης.
θα στο πω και εδω.
Μαλλον εχουν κανει υπερκυβισμο και ΔΕΝ εχουν φτιαξει προγραμμα στο αυτοκινητο.
Πηγαινε σε διαγνωστικο και μετα βουρ για προγραμμα.
Τρομπα βενζινης ηταν ιδια σε ΟΛΑ τα Ε36. Απο 316 μεχρι Μ3.
ρε παιδια το πρόβλημα και το αγχος μου είναι ότι το αμαξι δουλευε πιο πριν αλλα μετα από το βραχυκύκλωμα και το βγαλε βαλε τις εισαγωγης και καποιες φυσες που βγηκαν και ξαναμπηκαν μου παρουσιασε αυτό.
α και κατι ακομα που παρατηρησα σημερα είναι πως μπερδευει από το ρελαντί περιπου μεχρι τις 1500rpm και από τις 5000rpm εως τον κοφτη
ερωτηση κρισεως υπαρχει φιλτρο injection και τι ακριβως κανει?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.