Επιστροφή στο Forum : Παράλληλος εγκέφαλος 320si
tzanis320si
16-05-14, 12:36
ψάχνοντας στο ebay έτσι γενικά και αόριστα έπεσαι το μάτι μου σε αυτόν εδώ τον παράλληλο εγκέφαλο.... https://www.ebay.com/itm/321045090947?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Έχει χρησιμοποιηθεί κάτι αντίστοιχο από κάποιον εδώ στο foroum να μου πει εντυπώσεις και αν κάνει τίποτα ή έστω να γνωρίζει από κάποιον άλλο φίλο του κάτι? Πάντως αυτό που παρατήρησα είναι ότι τα σχόλια πελατών του σε πλειοψηφία είναι θετικά....τι λέτε...αξίζει το κόπο να τοποθετηθεί κάτι τέτοιο?
κατι αναλογο που ειχαμε συζητησει παλαιοτερα για diesel, αλλα νομιζω δεν υπαρχουν διαφορες...
https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=17275
tzanis320si
16-05-14, 13:04
Οι γνώμες από ότι κατάλαβα διίστανται....το θέμα είναι αν το έχει κάποιος δοκιμάσει (σε βενζίνη κυρίως )ώστε να μας πει κάτι πιο σίγουρα...πέρα από την κατανάλωση που είναι κατά κάποιο τρόπο αναμενόμενο μιας και λογικά ανάλογα με το βάρος του ποδιού σου θα καίει....
Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο ... είσαι ατμό σωστά ?
Δε θα το έκανα
Sent from my Xperia Z1 using Tapatalk
tzanis320si
16-05-14, 15:07
Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο ... είσαι ατμό σωστά ?
thumb ναι ατμοσφαιρικος....αλλά δεν σκέφτομαι καθόλου λύσης για τουρμπισματα η κομπρεσορες...σε αυτό το μοτέρ πάντα....
Όχι ότι με καίει για βελτιώσεις και τέτοια ,απλός στο κατιτίς ακόμα δεν θα έλεγα και όχι...καταλαβαίνεις πιστεύω.... :whistle:
στο si δεν νομίζω οτι είναι καλό να πειραματίζεσαι.
ένα νορμάλ μοτέρ 150 ίππων στο οποίο ήδη έχουν δώσει οι μηχανικοί της BMW με τις μετατροπές που έχουν κάνει μια άυξηση της ιπποδύναμης της τάξης των 23 ίππων.
σε συνδιασμό με την ήδη αυξημένη κατανάλωση καυσίμου που έχει το θεωρώ λάθος ''μετατροπή''
θα έδινα έμφαση σε καλύτερο στήσιμο βάζοντας μια μπάρα θόλων και λίγο καλύτερα αμορτισέρ απο τα μαμά Μ πακ
ΜΗ ΜΗ ΜΗ ΚΑΙ ΜΗ............... ΜΕ ΔΥΟ ΚΑΛΩΔΙΑΚΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΡΕ 23 ΑΛΟΓΑ........
thumb ναι ατμοσφαιρικος....αλλά δεν σκέφτομαι καθόλου λύσης για τουρμπισματα η κομπρεσορες...σε αυτό το μοτέρ πάντα....
Όχι ότι με καίει για βελτιώσεις και τέτοια ,απλός στο κατιτίς ακόμα δεν θα έλεγα και όχι...καταλαβαίνεις πιστεύω.... :whistle:
καταλαβαίνω τι θέλεις... Αλλά από αυτό το μοτέρ δύσκολο το βλέπω...
ghost-rider
16-05-14, 18:22
Στα τουρμπακια αυτα τα σκατολοιδια παιζουν με την πιεση.
Ειτε προκειται για βενζινη ειτε για πετρελαιο συνηθως κατι κερδιζεις αλλα ως επι το πλειστον δουλςυουν ατσαλα σε σχεση με ενα σωστο προγραμμα.
Τσεκ, καταγραφες για εκτος χαρτη λειτουργια, εξωφρενικες καταναλωσεις, αυξημενες θερμοκρασιες καυσαεριων ειναι συνηθη κρουσματα.
Τσιγκλανε αλλα οχι ολοκληρωμενα οπως μια σωστη αναχαρτογραφηση.
Τωρα στα ατμοσφαιρικα μαλλον θα παιζει μονο με το νευρο του γκαζιου στις περισσοτερες περιπτωσεις, απ οσο γνωριζω.
Δλδ θα κοροιδευει κ θα νομιζει οτι ζητας παραπανω απ οτι ζητας.
Η αρχικη ψευδεσθηση ειναι οτι κερδιζεις.
Η αληθεια ειναι οτι κανεις μια τρυπα στο νερο κ πλεον ειναι πολυ δυσκολο να κανεις πικονομικη πορεια. Το γκαζι θα γινει πολυ νευρικο.
Στα τουρμπακια αυτα τα σκατολοιδια παιζουν με την πιεση.
Ειτε προκειται για βενζινη ειτε για πετρελαιο συνηθως κατι κερδιζεις αλλα ως επι το πλειστον δουλςυουν ατσαλα σε σχεση με ενα σωστο προγραμμα.
Τσεκ, καταγραφες για εκτος χαρτη λειτουργια, εξωφρενικες καταναλωσεις, αυξημενες θερμοκρασιες καυσαεριων ειναι συνηθη κρουσματα.
Τσιγκλανε αλλα οχι ολοκληρωμενα οπως μια σωστη αναχαρτογραφηση.
Τωρα στα ατμοσφαιρικα μαλλον θα παιζει μονο με το νευρο του γκαζιου στις περισσοτερες περιπτωσεις, απ οσο γνωριζω.
Δλδ θα κοροιδευει κ θα νομιζει οτι ζητας παραπανω απ οτι ζητας.
Η αρχικη ψευδεσθηση ειναι οτι κερδιζεις.
Η αληθεια ειναι οτι κανεις μια τρυπα στο νερο κ πλεον ειναι πολυ δυσκολο να κανεις πικονομικη πορεια. Το γκαζι θα γινει πολυ νευρικο.
τιποτα απο ολα αυτα, απλα αλλαζουν την ενδειξη θερμοκρασιας που βλεπει ο εγκεφαλος με αποτελεσμα, ο εγκεφαλος να βλεπει συνεχεια το μοτερ πιο κρυο απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα και να δινει περισσοτερο αβανς και καυσιμα σε ολο το φασμα των στροφων. δεν κανει τιποτα παραπανω.
ghost-rider
16-05-14, 19:06
Μολις μπηκα απο υπολογιστη.
Το συγκεκριμενο κοροιδευει τον μαφ απ οσο καταλαβα?
Οχι οχι και οχι.
Για κανενα λογο.
Αστο και οταν θα μπορεις διαθεσε το ποσο που απαιτει ενα προγραμμα.
ghost-rider
16-05-14, 19:12
τιποτα απο ολα αυτα, απλα αλλαζουν την ενδειξη θερμοκρασιας που βλεπει ο εγκεφαλος με αποτελεσμα, ο εγκεφαλος να βλεπει συνεχεια το μοτερ πιο κρυο απο οτι ειναι στην πραγματικοτητα και να δινει περισσοτερο αβανς και καυσιμα σε ολο το φασμα των στροφων. δεν κανει τιποτα παραπανω.
Φιλος εχει βαλει σε Α3 μαραφετι που του κλειδωσε την πιεση και του αυξησε το οριο περιστροφης(δεν ξερω τι αλλο μπορει να εκανε).
Το αμαξι πηρε αλλα καθε φορα που το πηγαινε ψηλα αναβε τσεκ.
Κατεγραφε περιστροφη εκτος οριων.
Καταναλωνε ενα καρο καυσιμο.
Και ειχε αρρυθμιες.
Η πλακα ειναι οτι το εχωσαν σε αντιπροσωπεια (αποτελουσε γι αυτους την αναβαθμιση που στελνε το αμαξι απο τα 160 κατι αλογα κοντα στα 200) και το ειχαν χρεωσει 800 ευρω:facepalm:
Μαθαμε τι ηταν οταν ξηλωθηκε για να μπει προγραμμα. Του το δωσαν στο χερι δλδ.
Αυτο με τις θερμοκρασιες δεν το ξερω.
Aυτο που φαινεται στο πρωτο ποστ δειχνει να παρεμβαλεται στο air flow ετσι δεν ειναι?
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.