PDA

Επιστροφή στο Forum : E 46 330 μετάδοση



arci
04-02-14, 17:36
Προκειμένου να παίξω λίγο με το βήμα του νέου αποκτήματος, τι θα προτείνατε?
τώρα φοράει 2,93 διαφορικό με 5άρι κιβωτιο και σκέφτομαι για
3,38 διαφορικό με 6άρι.
Απο μπλοκέ τι προτάσεις υπάρχουν? έχει προχωρήσει κανείς σε κάποιο?

stefm5
04-02-14, 21:33
το 3,38 νομίζω σχεδόν αχρηστεύει την πρώτη ταχύτητα.
κατά τη γνώμη μου το 3,15 είναι το ιδανικό βήμα για τα Μ54, είτε με 5αρι είτε με 6αρι σασμάν

anisos
05-02-14, 05:57
εγω στο 330 φιλε εχω 3,38 και ειμαι πολυ ευχαρηστιμενος αλα με 5αρι σασμαν, τορα σε 6αρι πιστευω οτι θα πεσει πολυ κοντο εκτος και μενεις σε νησι και δεν εχει μεγαλες αποστασεις...

arci
05-02-14, 06:20
Το 6αρι ειναι ενα 5αρι με μια 6η οποτε..

Kostas Maras
05-02-14, 17:43
εγώ προσωπικά φίλε μου είχα 3.23 με 6αρι κιβώτιο και δούλευε πολύ στρωτά και ομαλά......κάποια στιγμή χάλασε και έβαλα ένα μεταχειρισμένο μπλοκε με βήμα 3.38 με αποτέλεσμα να γίνονται πιο σύντομες οι αλλαγές ταχυτήτων δηλαδή λιγο πιο νευρικό και οι αναβάσεις πιο ευχάριστες ενώ με το 3.23 τα ταξίδια πιο άνετα και οικονομικότερα......ένα κατακλείδι και τα δυο βήματα που φόρεσα μου άρεσαν και τα δυο.......

arci
05-02-14, 17:58
σε 36αρι 328 που έχω με 6αρι και 3,15 το βήμα είναι πολύ μακρύ για την ακρίβεια πολύ ταξιδιάρικο έχει δύναμη και με 6η αλλα 6500 θεωρητικά 300αρίζει..

trifonas
05-02-14, 21:26
εγώ προσωπικά φίλε μου είχα 3.23 με 6αρι κιβώτιο και δούλευε πολύ στρωτά και ομαλά......κάποια στιγμή χάλασε και έβαλα ένα μεταχειρισμένο μπλοκε με βήμα 3.38 με αποτέλεσμα να γίνονται πιο σύντομες οι αλλαγές ταχυτήτων δηλαδή λιγο πιο νευρικό και οι αναβάσεις πιο ευχάριστες ενώ με το 3.23 τα ταξίδια πιο άνετα και οικονομικότερα......ένα κατακλείδι και τα δυο βήματα που φόρεσα μου άρεσαν και τα δυο.......

Τι μπλοκε φορας αν επιτρέπεται και πόσο κόστισε;

Kostas Maras
06-02-14, 07:03
Τι μπλοκε φορας αν επιτρέπεται και πόσο κόστισε;

Το μπλοκε που φοράω ειναι απο z3 4κυλινδρο (δισκάτο 25%) και η αγορά του με την τοποθέτηση πριν 2 χρόνια στα 400¤.

arci
06-02-14, 07:25
Σε e46;

trifonas
06-02-14, 07:27
Το μπλοκε που φοράω ειναι απο z3 4κυλινδρο (δισκάτο 25%) και η αγορά του με την τοποθέτηση πριν 2 χρόνια στα 400¤.

A νομιζα οτι ειχες 46αρι με μπλοκε..Τυχρεροι οι 36αρηδες.
ευχαριστω και να σαι καλα.

M_Dolce
07-02-14, 11:35
Το 3,38 αν δεν εχεις εξαρι θα σε απογοητευσει. Τοσο απο πλευρας καταναλωσης οσο και απο πλευρας ταξιδιου. Καλως η κακως το μοτερ σου
δεν καβαλαει τις 8000 στροφες με αποτελεσμα να μην "απλωνει " σωστα την
δυναμη με τετοιο σεταπ.

Eχω δοκιμασει σχεδον ολα τα βηματα και εχω καταληξει πως αν δεν θελεις το αυτοκινητο σου για πατηματα φαναρι με φαναρι και μονο, το ιδανικο ειτε με 5αρι ειτε με εξαρι ειναι το 3,23 βημα. Με το 3,15 δεν θα δεις τεραστια διαφορα απο το 2,93 και οτιδηποτε ανω του 3,23 θα σε κουρασει.

Η επιλογη ειναι δικη σου και παλι.

BILL007
07-02-14, 12:06
Το 3,38 αν δεν εχεις εξαρι θα σε απογοητευσει. Τοσο απο πλευρας καταναλωσης οσο και απο πλευρας ταξιδιου. Καλως η κακως το μοτερ σου...

Ανδρέα καλωσήρθες ξανά!!!! :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

zaharias
07-02-14, 12:32
Προκειμένου να παίξω λίγο με το βήμα του νέου αποκτήματος, τι θα προτείνατε?
τώρα φοράει 2,93 διαφορικό με 5άρι κιβωτιο και σκέφτομαι για
3,38 διαφορικό με 6άρι.
Απο μπλοκέ τι προτάσεις υπάρχουν? έχει προχωρήσει κανείς σε κάποιο?

Εξαρταται τη χρηση και τον τροπο οδηγησης του καθενος..
Εγω πχ μενω σε νησι και ειχα 3-4 χρονια 3,38 ελευθερο.. και προσφατα εβαλα γεφυρα απο Μ3 Ε46 με 3,62 και ειναι απολαυση εδω που μενω.. αν βγω εθνικη (μια στο τοσο..) θα πηγαινω "σκασμενος" και θα ψαχνω για 6η.. και θα καψω και παραπανω βενζινη.. ΑΛΛΑ θα γινει 1 φορα το χρονο.. γιαυτο και δεν με ενδιαφερει..

Μπλοκε, μπορεις να βαλεις μεσα στο διαφορικο σου, αρκει να βρεις το βημα που ταιριαζει καλυτερα στο οδηγικο σου στυλ..

arci
07-02-14, 13:33
Εννοειται θα βαλω 6αρι...
Μπλοκε ταιριαζει το 2 εσωτερικο απο καποιο αλλο μοντελο;
Για να αποφυγω το 1200αρι της quaife.
Παιζουν και πιο οικονομικά kaaz k αλλη μια μαρκα που είδα ebay. Εχει κανεις αναλογη εμπειρια;

stefm5
07-02-14, 14:11
Εννοειται θα βαλω 6αρι...
Μπλοκε ταιριαζει το 2 εσωτερικο απο καποιο αλλο μοντελο;
Για να αποφυγω το 1200αρι της quaife.
Παιζουν και πιο οικονομικά kaaz k αλλη μια μαρκα που είδα ebay. Εχει κανεις αναλογη εμπειρια;

εγώ έβαλα wavetrac από αμερική και μου βγήκε γύρω στο χιλιάρικο

lazaros
09-02-14, 12:23
Καλησπερα!
Εγω ειχα βημα 3.36 αφου το αμαξι ηταν 320 εξακυλινδρο για 6-7 μηνες. Η πρωτη ειναι αχρηστη και ταξιδευεις με πολυ υψηλες στροφες. Οταν το αλλαξα σε 2.93 καταλαβα γιατι η BMW το σκεφτηκε ετσι. Ισως με 3,15 η 3,06 να ειναι καλυτερα για τα 230 αλογα αλλα δεν το εχω δοκιμασει και ουτε θα το δοκιμασω στο μελλον.
Μπλοκε σου προτεινω να βαλεις γενικοτερα. Στο δικο μου αυτοκινητο εχω ενα της MFactory το οποιο ειναι αμερικανικο και μου στοιχισε γυρω στα 700 ευρω. Υπαρχει αντιπροσωπος στην Ελλαδα και ειναι ο Β16Α Workshop στην Νεα Μακρη. Το εχω 3-4 μηνες τωρα και ειμαι υπερευχαρηστημενος. ΤΟ αμαξι μπαινει και πιστα και ουτε εκει εχει βγαλει καποιο προβλημα. Οτι θες να μαθεις παραπανω στειλε μου μυνημα.

Kostas Maras
09-02-14, 13:29
Καλησπερα!
Εγω ειχα βημα 3.36 αφου το αμαξι ηταν 320 εξακυλινδρο για 6-7 μηνες. Η πρωτη ειναι αχρηστη και ταξιδευεις με πολυ υψηλες στροφες. Οταν το αλλαξα σε 2.93 καταλαβα γιατι η BMW το σκεφτηκε ετσι. Ισως με 3,15 η 3,06 να ειναι καλυτερα για τα 230 αλογα αλλα δεν το εχω δοκιμασει και ουτε θα το δοκιμασω στο μελλον.
Μπλοκε σου προτεινω να βαλεις γενικοτερα. Στο δικο μου αυτοκινητο εχω ενα της MFactory το οποιο ειναι αμερικανικο και μου στοιχισε γυρω στα 700 ευρω. Υπαρχει αντιπροσωπος στην Ελλαδα και ειναι ο Β16Α Workshop στην Νεα Μακρη. Το εχω 3-4 μηνες τωρα και ειμαι υπερευχαρηστημενος. ΤΟ αμαξι μπαινει και πιστα και ουτε εκει εχει βγαλει καποιο προβλημα. Οτι θες να μαθεις παραπανω στειλε μου μυνημα.

Κατά αρχήν 3.36 βήμα δεν υπάρχει......μάλλον 3.38 ήθελες να πεις και συνεχίζω λέγοντας ότι ειναι θέμα οδηγικης διάθεσης του καθενός το βήμα που βάζει στο αμάξι του........το αμάξι σου ειναι 320 και η δύναμη που έχει ειναι λίγη μπροστά σε ένα 330 με 6αρι κιβώτιο και βέβαια η BMW ξέρει τι βήμα τοποθετεί αλλα σε αμάξια βόλτας μάλλον βάζει ένα διαφορικο ΄βάστα Τούρκο να γεμίσω΄..προς χάρη τις οικονομίας και τις ηρεμίας του μοτέρ.......έχω οδηγήσει 320 με 3.38 βήμα και μου άρεσε αλλα έχω και το δικό μου 330 με βήματα απο 3.23 και 3.38 με 6αρι και έχω άποψη.......απλά μην μπερδεύουμε το φίλο που άνοιξε το θέμα!

dark knight
09-02-14, 15:08
στο 320 εχω βημα 3.38 και είμαι ικανοποιημένος. εχω μπει σε 330 με βημα 3.38 και το αυτοκινητο αρπαζε γρηγορα χωρις να είναι υστερικο. σε 2.93 εχω εμπειρια από 328 ε36 και ηταν πολύ νωχελικο για τα γουστα μου.αν ανεβω σε 330,θα βαλω 3.38

lazaros
09-02-14, 17:54
3,36 βημα δεν υπαρχει οντως. Το αμαξι μου αγοραστηκε 320 εξακυλινδρο και ειναι 3λιτρο εδω και ενα χρονο. Για 6-7 μηνες το ειχα με το 3,38 και ηταν κουραστικο. Με το 2,93 απλωνει καλυτερα. Απο την στιγμη που ηθελα το κατι παραπανω εγω προσωπικα θα του βαλω κομπρεσσορα (η τοποθετηση του θα γινει εντως 10 ημερων οποτε θα εχω feedback και απο αυτο το setup) και δεν θα προσπαθησω απο το διαφορικο να κερδισω λιγο σε αισθηση. Εκτος τοπικ δεν ειναι η συζητηση αφου μεσα απο την παρακολουθηση της καποιος μπορει να καταλαβει τις εντυπωσεις απο διαφορετικα setup.

arci
09-02-14, 18:02
Το 3.38 το είχες με 5αρι η 6αρι κιβώτιο;

lazaros
09-02-14, 18:29
5αρι κιβωτιο εχω. Για να βαλεις 6 αρι κιβωτιο σε αμαξι με 5 αρι θες αρκετα πραγματα μαζι με αυτο (κεντρικο αξονα, συμπλεκτη κλπ). Αυτο που θα σου προτεινα παντως ειναι να βαλεις μπλοκε διαφορικο. Ειναι πραγματικα η καλυτερη αναβαθμιση. Το αμαξι γινεται παιχνιδι. Με το ανοιχτο διαφορικο ειναι απροβλεπτη η συμπεριφορα του στο παντιλικι, θελει αρκετο συμπλεκταρισμα και πιεση για κατι που με το μπλοκε βγαινει για πλακα.

stefm5
09-02-14, 19:01
5αρι κιβωτιο εχω. Για να βαλεις 6 αρι κιβωτιο σε αμαξι με 5 αρι θες αρκετα πραγματα μαζι με αυτο (κεντρικο αξονα, συμπλεκτη κλπ). Αυτο που θα σου προτεινα παντως ειναι να βαλεις μπλοκε διαφορικο. Ειναι πραγματικα η καλυτερη αναβαθμιση. Το αμαξι γινεται παιχνιδι. Με το ανοιχτο διαφορικο ειναι απροβλεπτη η συμπεριφορα του στο παντιλικι, θελει αρκετο συμπλεκταρισμα και πιεση για κατι που με το μπλοκε βγαινει για πλακα.

αυτό που θες για 6άρι είναι κόψιμο κεντρικό και άλλο μοχλό επιλογέα.
τίποτα άλλο

lazaros
09-02-14, 19:16
Μαλλον με ειχαν ενημερωσει στο συνεργειο για περισσοτερα πραγματα... γιατι αραγε???

stefm5
09-02-14, 19:22
Μαλλον με ειχαν ενημερωσει στο συνεργειο για περισσοτερα πραγματα... γιατι αραγε???

αυτό θα το απαντήσεις μόνος σου..
έβαλα εξάρι οπότε έχω πλήρη γνώση

mk52
09-02-14, 20:39
φιλε αν θες την καλυτερη αισθηση επιταχυνσης βαλε το 3.38 με κανενα αλλο δε θα νιωσεις τοσο αισθητη διαφορα,
Αν θες πραγματικα ομως την καλυτερη επιταχυνση τοτε διαλεξε αναμεσα στο 3.15 και στο 3.07
χαρακτηριστικα το 3.07 με το 3.38 που το ειχα μετρησει αρκετες φορες στο δικο μου ειχαν διαφορα 0.3 δευτερολεπτα υπερ του 3.07 στο 100-200 με μια αλλαγη ταχητυτας

arci
23-03-14, 23:18
Τελικά μπήκε το 6αρι κιβωτιο με το μαμα διαφορικό για λίγο ακόμα. Εντυπώσεις: το αμάξι είναι το ιδιο μέχρι ρην 6η- λογικο... και με την 6η ταξιδευεις πολυ πιο ανετα και λόγπ πιο οικονομικα περιπου 0.5 λτ / 100 κλμ λιγότερο.
Λίαν προσεχως αφου βρέθηκαν τα πράγματα θα μπει μπλοκε απο Μ3 με βήμα 3.15.
Λογικά θα γίνει ακομα καλύτερο..

Stunt Mike
24-03-14, 00:56
Εχω κι εγω ενα Quaife με 3.15 βημα αν σ'ενδιαφερει....Το'χα πανω στο 36αρι μου για 2 χρονια....Τι τιμη σου'παν για το μαμισιο μπλοκε?

arci
24-03-14, 01:08
Για Ε46;

Stunt Mike
24-03-14, 10:12
Γιατι το 3.15 που σου ειπαν απο 36αρι δεν ειναι???Εφοσον ειναι ιδιο μεγεθος καβουκιου,λογικα ταιριαζουν.Μπορεις να το φερεις στο συνεργειο να το τσεκαρουμε παντως.

arci
24-03-14, 10:34
Αν διαβασεις λιγο προσεκτικα θα διαπιστωσεις οτι
1ον τα εχω βρει τα πραγματα
2ον το διαφορικο ειναι απο Ε46 Μ3
3ον ειναι 210 καβουκι αρα δεν κανει ουτε το μπλοκε ουτε το 3.15 κορωνοπηνιο απο Ε36.

Stunt Mike
24-03-14, 14:26
Τελικά μπήκε το 6αρι κιβωτιο με το μαμα διαφορικό για λίγο ακόμα. Εντυπώσεις: το αμάξι είναι το ιδιο μέχρι ρην 6η- λογικο... και με την 6η ταξιδευεις πολυ πιο ανετα και λόγπ πιο οικονομικα περιπου 0.5 λτ / 100 κλμ λιγότερο.
Λίαν προσεχως αφου βρέθηκαν τα πράγματα θα μπει μπλοκε απο Μ3 με βήμα 3.15.
Λογικά θα γίνει ακομα καλύτερο..

Εγω διαβαζω προσεκτικα,εσυ εγραψες μπλοκε απο Μ3 με 3.15 βημα!!Του Μ3 Ε46 εχει 3.62...Αρα κατι δεν γραφεις προσεκτικα....

arci
24-03-14, 14:33
Μα τόση ωρα μιλάμε για Ε46. Τι σχέση έχουν τα διαφορικά του ενός με το άλλο.
Τεσπα οκ ισως να έπρεπε να το διευκρινίσω ξανα.
Ο γραπτος λόγος είναι παρεξηγήσιμος μερικές φορές καθότι απρόσωπος και εταιροχρονισμένος.
Να διευκρινίσω λοιπόν πως αγόρασα ολόκληρο πόσω αξονα με τα παντα από Ε46 Μ3 καθώς και κεντρικό αξονα καθώς και κορωνοπήνιο 3.15 για καβούκι 210 όπως του Μ3.

Stunt Mike
24-03-14, 14:49
μια χαρα μπαινουν τα σωθικα του Ε36 στο Ε46 και τουμπαλιν....3.15 κορωνοπηνιο για 210 καβουκι απο ποιο μοντελο βρηκες???

arci
24-03-14, 14:53
Για το 1ο μια χαρά δε μπαίνουν θέλει μηχανουργείο και πατεντα.
3.15 απο Ε39 Μ5 https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1990527-List-of-210mm-large-case-differential-BMW-s

dimitriseas
14-09-16, 11:56
Καλησπερα στην παρεα... εγω εχω ενα 318ci e46 (n42b20) και παω σχεδον μονο εγνατια .. σκευτομαι απο 3.38 διαφορικο να παω σε 3.23 βημα αφου με 3000στροφες παω 108χμ .. Η ερωτηση ειναι αν το εχει κανει κανεις αυτο . να αλαξει διαφορικο και αν κουμπωνει το διαφορικο κατευθειαν η χρειαζεται και αλλες μετατροπες οπως ημιαξονια κλπ.
ευχαριστω

wheelman
14-09-16, 21:55
Αν αυτό που θα πάρεις είναι μικρό καβούκι τότε κουμπώνει p.n.p αν είναι μεγάλο μάλλον θα χρειαστείς πλακάκια.
Για "εξαρι"σασμαν δεν το σκέφτεσαι?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Stunt Mike
15-09-16, 01:33
Αν αυτό που θα πάρεις είναι μικρό καβούκι τότε κουμπώνει p.n.p αν είναι μεγάλο μάλλον θα χρειαστείς πλακάκια.
Για "εξαρι"σασμαν δεν το σκέφτεσαι?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Απο μικρο καβουκι σε μεγαλο καβουκι,απλα δεν ταιριαζει τιποτα!Αν το 3.38 που φοραει ειναι 188αρι καβουκι,τοτε βαζει και 3.15 και 3.23 αν θελει...

ghost-rider
15-09-16, 07:03
Αν αυτό που θα πάρεις είναι μικρό καβούκι τότε κουμπώνει p.n.p αν είναι μεγάλο μάλλον θα χρειαστείς πλακάκια.
Για "εξαρι"σασμαν δεν το σκέφτεσαι?

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Kαπως έτσι ήξερα κ εγώ αλλά κάποια στιγμή ένα μέλος μας (Vasilis/M) έκανε κάποιες δοκιμές και είδε ότι είναι όλα ίδια.
Από το 316 μέχρι το 330.
Αυτό που άλλαζε είναι η έξοδος για τον κεντρικό.

O πιο κατάλληλος για να απαντήσει είναι ο ίδιος ο Βασίλης.

Νομίζω όμως ότι αν δεν πάρεις διαφορικό από 330, θα μπει κανονικά επάνω.
Ασχέτως μεγέθους καβουκιών.

wheelman
15-09-16, 09:50
Απο μικρο καβουκι σε μεγαλο καβουκι,απλα δεν ταιριαζει τιποτα!Αν το 3.38 που φοραει ειναι 188αρι καβουκι,τοτε βαζει και 3.15 και 3.23 αν θελει...

Δεδομένου ότι είναι 318 μάλλον 168 καβούκι έχει.
Αν θυμάμαι καλά 3,23 θα βρει είτε σε μικρο καβούκι απο sedan 316 είτε σε μεγάλο απο αυτόματο 325

Stunt Mike
15-09-16, 13:47
Tα Ε46 φορανε και μικρα και μεγαλα καβουκια αναλογα την χρονολογια τους στα 4κυλινδρα...Αυτο που δεν γινεται ομως,ειναι να ταιριαξεις πραγματα απο 168αρι σε 188αρι...Απλα δεν...Αυτο εγραψα...

savvas bmwdakias
15-09-16, 13:50
Εγω εβαλα απο 3,38 σε 3,23 οταν εσπασε το δικο μου. Μπηκε χωρις παντεντες αποσο ξερω αλλα δεν ειχε και μεγαλη διαφορα απ οτι θυμαμαι. Στις 3000 στοφες αν θυμαμαι καλα ειχε 111 χλμ.

wheelman
15-09-16, 16:11
Tα Ε46 φορανε και μικρα και μεγαλα καβουκια αναλογα την χρονολογια τους στα 4κυλινδρα...Αυτο που δεν γινεται ομως,ειναι να ταιριαξεις πραγματα απο 168αρι σε 188αρι...Απλα δεν...Αυτο εγραψα...
Ώπα περιμενε.
Αν εννοείς να παντρέψει τα σωθικά απο 168 & 188 καβούκι, δεν γίνεται απο τα λίγα που ξέρω και εγώ.

PS
Ενδιαφέρον, δεν ήξερα ότι τα τετρακύλινδρα φόρεσαν μεγάλο καβούκι.
Ξέρεις που μπορώ να βρω περισσότερες πληροφορίες για αυτό?

ghost-rider
15-09-16, 16:19
Ποια τετρακυλινδρα φορεσαν μεγαλο καβουκι?

Vassilis ///M
16-09-16, 09:24
Όλες οι κούπες ημιαξονίων ή ''αυτάκια'' διαφορικού δεξιά και αριστερά ταιριάζουν σε όλους τους τύπους διαφορικών είτε μεγάλο είτε μικρό καβούκι...

Δλδ μπορώ να ταιριάξω κούπες ημιαξονίων από διαφορικά με μεγάλο καβούκι με βήμα 2.93 ή 3.07 ή 3.38 ή 3.15 σε μικρό καβούκι και έτσι τοποθετούνται ολόκληρες οι γέφυρες από τα μεγάλα μοντέλα σε μικρότερα χωρίς να χρειαστεί να γίνει τροποποίηση στο υπάρχον μαμίσιο διαφορικό ή τον κεντρικό άξονα...

π.χ.: Μπορώ σε ένα 316 να βάλω γέφυρα ολόκληρη πίσω από 330 με το ίδιο το διαφορικό του 316 αλλάζοντας μόνο τα αυτάκια - κούπες του διαφορικού για να ταιριάξουν τα ημιαξόνια τα μεγάλα και κρατώντας ατόφιο τον κεντρικό του 316....

BMW2jz
22-09-16, 20:05
εγω παντως οταν ψαχτηκα λιγο με τα διαφορικα ειδα οτι μεχρι κ στο 320ci εβγαινε με μικρο κ μεγαλο καβουκι απο εκει κ πανω μονο μεγαλα καβουκια....υπαρχει τεραστια διαφορα μεγεθους ειναι αλλη μιση φορα και...τα ημιαξονια επισης 2πλα...τωρα πως θα ταιριαξουν το ενα μεσα στο αλλο δεν ξερω....για παιχνιδι παντως 3,38 ειδικα σε επαρχιακο δρομοειναι μανα γλυκια....το απολυτο ντριιφτ...ωρεσ ωρες κουμπωνεις κ 3η με τις παντες....αν αποζητα αυτο κ μονο κ δεν κανεις καθολου ταξιδια βουρ...εγω το μετανιωσα που το πουλησα κ το μακρυνα....βεβαιατωρα το αμαξι απλωνει....καταπινει το κοντερ κ κανει χρονο στο 400αρι...αλλα δεν υπαρχει παιχνιδι....με 2ρα μονο σε καμια ανοιχτη στροφη κ παντιλικι με 70-80....ασε που στα πολυ κλειστα κομματια συμπλεκταρεις για να ξυπνησει....

Vassilis ///M
24-09-16, 09:57
εγω παντως οταν ψαχτηκα λιγο με τα διαφορικα ειδα οτι μεχρι κ στο 320ci εβγαινε με μικρο κ μεγαλο καβουκι απο εκει κ πανω μονο μεγαλα καβουκια....υπαρχει τεραστια διαφορα μεγεθους ειναι αλλη μιση φορα και...τα ημιαξονια επισης 2πλα...τωρα πως θα ταιριαξουν το ενα μεσα στο αλλο δεν ξερω.....

Άςτο να το ξέρουν άλλοι αυτό για το πως ταιριάζουν...Μην κουράζεις το μυαλό ςου...