PDA

Επιστροφή στο Forum : Land Rover Defender, with a twist



TSAF
24-01-14, 11:58
Land Rover Defender 90 powered by an M52 BMW motor, mated to an LT77 gearbox and an uprated transfer case and diffs. As far as I can tell these were only for the South African market, so pretty rare as they go. The M52 is straight out of an E36/E39/E38, and definitely has Vanos and the plastic intake.

Προσφατα αγορασα ενα Ε46 330 in order to flip the parts οπως λενε και τα Αμερικανακια αλλα με παιρνουν τηλεφωνο και μου λενε κατι νουμερα που καλυτερα θα ειναι να το βαλω στο 90αρι μου και να το κρατησω στο τελος. Τωρα που εμαθα οτι βγαινανε με τετοια μοτερ με το 330 θα πηγαινει ακομα καλυτερα. Τελικα ειμαι μεγα αρρωστακι με τα BMW engine swaps!!!

TSAF
24-01-14, 12:49
Το Χ5 ειναι αρκετα πιο βαρυ απο το 90αρι και το 3,0 το παει μια χαρα. Οποτε στο 90αρι θα κανει παπαδες. Το 90αρι ειναι καπου στα 1650 με 1700kg και το Χ5 ειναι καπου στα 2100kg

stef
24-01-14, 18:27
Δημήτρη προχώρα!!!
Περιμένουμε νεότερα!

kplc16
24-01-14, 20:06
θα σου ελεγα να μη το κανεις. Μια και σου αρεσουν τα swaps μια ειναι η λυση 8κυλινδρο 30αρι. Πουλα βιδα βιδα το 46αρι. Δωσε και το LR που εγω στη θεση σου δε θα εδινα. Προσωπικα αν ξαναεδινα φραγκα σε τετοια δουλεια μονο 8κυλινδρο 30αρι η 46αρι. Καλη επιτυχια οτι κι αν κανεις.

TSAF
24-01-14, 22:00
θα σου ελεγα να μη το κανεις. Μια και σου αρεσουν τα swaps μια ειναι η λυση 8κυλινδρο 30αρι. Πουλα βιδα βιδα το 46αρι. Δωσε και το LR που εγω στη θεση σου δε θα εδινα. Προσωπικα αν ξαναεδινα φραγκα σε τετοια δουλεια μονο 8κυλινδρο 30αρι η 46αρι. Καλη επιτυχια οτι κι αν κανεις.

Απιστευτο παντως που η LR εβγαζε τα 90/110 με BMW 2,8 μοτερ για την South Africa. Aμα θα εφτιαχνα το 30αρι μου θα εβαζα S54 η Ν54. Ο S62 παλιωσε για τα γουστα μου. Τωρα για το LR o 330 μια χαρα θα ειναι, τουλαχιστον δεν θα τον εχω "χαρισει" και αφου το εκανε και η μαμα εταιρια θα ειναι και official engine swapthumb