PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετά τα 160...



Koyotte
17-12-13, 14:24
320 Ε90: Εχθές παρατήρησα οτι μετά τα 160 το αυτοκίνητο παρουσίαζε ενα ελαφρύ τρέμουλο, αρχικά υπέθεσα οτι ήταν απο τα λάστιχα όμως όταν άφηνα το γκάζι σταματούσε, στη συνέχεια παρατήρησα οτι δεν ανέβαινε πάνω απο 210 ενω εχω δει κοντά 230 (κοντερ). Στροφές ανεβάζει κανονικά, δεν έχω ρεταρισμα σε ρελαντί, ούτε πρόβλημα στις αλλαγές, δεν ακούω κάποιο περίεργο θόρυβο, δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, τι μπορεί να συμβαίνει? Κακή βενζίνη? Πολλαπλασιαστές? Κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση?

Bazil Van Sinner
17-12-13, 14:26
Tα 160 κατι μου λενε για πισω ζυγισμα.

Αλλη επιλογη η κακη βενζινη.

Cobalt
17-12-13, 14:27
320 Ε90: Εχθές παρατήρησα οτι μετά τα 160 το αυτοκίνητο παρουσίαζε ενα ελαφρύ τρέμουλο, αρχικά υπέθεσα οτι ήταν απο τα λάστιχα όμως όταν άφηνα το γκάζι σταματούσε, στη συνέχεια παρατήρησα οτι δεν ανέβαινε πάνω απο 210 ενω εχω δει κοντά 230 (κοντερ). Στροφές ανεβάζει κανονικά, δεν έχω ρεταρισμα σε ρελαντί, ούτε πρόβλημα στις αλλαγές, δεν ακούω κάποιο περίεργο θόρυβο, δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, τι μπορεί να συμβαίνει? Κακή βενζίνη? Πολλαπλασιαστές? Κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση?


230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!

Ptboul
17-12-13, 14:29
Ακόμα και σε δισκόπλακες. Πρέπει να τα δεις ένα-ένα.

Cobalt
17-12-13, 14:31
μετά τα 180 πάντως ή κάπου εκεί τα ψιλοτρέμουλα είναι και φυσιολογικά...
επειδή αναφέρει οτι με το άφημα χανόταν γιαυτό εστιάζω σε κεντρικό και μεσαία τριβή.

Koyotte
17-12-13, 14:34
230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό! Κι όμως, στην ευθεία της Τρίπολης πίστεψε με τα έχω δει 3-4 φορές, τα δε 220 (κοντέρ πάντα) πολύ συχνότερα. Το κεντρικό δεν θα έπρεπε να ακούγεται και σε πιο χαμηλές ταχύτητες αλλά με στροφές ψηλά?

Cobalt
17-12-13, 14:36
Κι όμως, στην ευθεία της Τρίπολης πίστεψε με τα έχω δει 3-4 φορές, τα δε 220 (κοντέρ πάντα) πολύ συχνότερα. Το κεντρικό δεν θα έπρεπε να ακούγεται και σε πιο χαμηλές ταχύτητες αλλά με στροφές ψηλά?

λάθος!
δεν ισχύει αυτό...

Koyotte
17-12-13, 14:39
Tα 160 κατι μου λενε για πισω ζυγισμα.

Αλλη επιλογη η κακη βενζινη.

Μια λεπτομέρεια συνειρμικά, μιας και ανέφερες το ζύγισμα: ήμουν μόνος χωρίς επιβάτες, αλλά με γεμάτο πορτμπαγκάζ (στο κέντρο και προς τα πίσω καθίσματα τα πιο βαριά αντικείμενα) και κάτι λίγα πράγματα πίσω απο οδηγό και συνοδηγό

Nikos320
17-12-13, 15:28
230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!

Είναι πολύ το 230 για 320???εγώ που έχω περάσει τα 240 και πήγαινε και άλλο άμα το πατούσα τι να πω?

Nick bmwlover
17-12-13, 15:28
230 σε 320? ακόμα και κοντέρ θες πολύ δρόμο και ευνοϊκό για να τα δεις...
το τρέμουλο μπορεί να οφείλται σε πολλούς παράγοντες, ίσως ακόμα και σε κεντρικό!

Εχω δει 240 κοντερισια στο 116 σε πολυ κ ευνοικο δρομο...
Οπως σωστα ειπωθηκε μπορει να ειναι πολλοι παραγοντες, εκτος των οσων αναφερθηκαν δες κ τις ζαντες μην ειναι καμια στραβη,ευθυγραμμιση,ρουλεμ αν,πολλα μπορει να ειναι...

ghost-rider
17-12-13, 15:34
λαστιχα πρεπει να ειναι.
στραβωμενα.
το εχω παθει κ εγω.
αρχικα εμφανιζεται κοντα στην τελικη κ σιγα σιγα κατεβαινει.

nikos1400
17-12-13, 15:34
Πριν απο ολα δες και τη ζυγοσταθμιση στις πισω ζαντες.

Στάλθηκε από το GT-S5839i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

playmaker
17-12-13, 15:37
Αμα το κάνει στα 180-200 ;;ειναι λογικό η ποτε δεν ειναι λογικό

Nino
17-12-13, 15:46
οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.

Nikos320
17-12-13, 15:53
[QUOTE=Nino;458581]οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.[/QUOTE

Νίνο για την 92αρα 320 μιλάω εγώ και δεν έχω λόγο να πω ψέματα...

Nino
17-12-13, 16:00
[QUOTE=Nino;458581]οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.[/QUOTE

Νίνο για την 92αρα 320 μιλάω εγώ και δεν έχω λόγο να πω ψέματα...


Οχι βρε δεν λεει κανεις οτι λες ψεμματα, απλα τα χιλιομετρα στο ταχυμετρο δεν ειναι πραγματικα!! το σφαλμα δε, μεγαλωνει προοδευτικα οσο μεγαλωνει η ταχυτητα.
Αν καποια στιγμη τα συγκρινεις με gps θα δεις τις διαφορες!!

Nick bmwlover
17-12-13, 16:00
οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!


Γιαννη οσον αφορα το θεμα,σου εριξα thanks,οσον αφορα το αλλο,πιστευω οτι ξερεις οτι εγω προσωπικα δεν εχω κανεναν λογο να υπερβαλλω για το αμαξι μου το οποιο το αγαπω,αλλα ωρες ωρες του ριχνω κ τα καντηλια καθοτι ειναι λιγο εως αρκετα ψοφιο εκει που το θελω,κ οταν με "κερνανε τσαγακι",κ το αναφερω κ αυτοσαρκαζομαιthumb

Οn topic again...

Nick bmwlover
17-12-13, 16:05
[QUOTE=Nino;458581]οτι πανω απο 215 βαρια 220 ειναι σφαλμα κοντερ ( η bmw dinei 215 με ρεζερβουαρ 1/4 ,οδηγο πουπουλο και ουτε παραθυρο , ουτε ραδιοφωνο ανοικτο χαχαχα)
αν το 90 αρι πιανει 240 τοτε το καρμπον φορμουλισιο για οσους δεν ξερουν το si θα πρεπει να διακοσοεξηνταριζει χαχαχα
Τεσπα ο καθενας υποστηριζει τη ροδα του αλλα cool με τα κοντερισια νουμερα!!!
Στο θεμα μας τωρα ξεκινα απο τα απλα με ζυγοσταθμιση.[/QUOTE

Νίνο για την 92αρα 320 μιλάω εγώ και δεν έχω λόγο να πω ψέματα...

Ωπα,τωρα το ειδα...
Αρε Γιαννη τι μας εκανες:hystericalbs1:

Nino
17-12-13, 16:15
Ναι βρε Νικ ξερω πολυ καλα!!
αλλου ειναι το point μου, οτι τα χιλιομετρα που βλεπουμε δεν ειναι πραγματικα, και αυτη ειναι η πραγματικοτητα!!
Οι τιμες που δινει το εργοστασιο δεν ειναι στη τυχη, ουτε εμεις το παμε καλυτερα το αμαξι και επιασε περισσοτερα. Ισως σε καποιες κατηφορες με ευνοικο ανεμο , ισως ξεπεραστουν τα εργοστασιακα.
Να σου πω και το αλλο το 90αρι το Ζ4 και το χ3 εχουν τον ιδιο κινητηρα αλλο βαρος αλλο αεροδυναμικο συντελεστη αλλη κυλιση, για αυτο και στο 90αρι δινει 215 και σε μενα 203 τελικη.
Καπου υπαρχει ενας τυπος που βγαινει ακριβως απο τις στροφες και η πραγματικη ταχυτητα, θα ψαξω να τον βρω!!!

Koyotte
17-12-13, 16:21
Παραπάνω μίλησα για χιλιόμετρα γράφοντας πάντα τι έχω δει στο κοντέρ, δεν άφησα πουθενά να εννοηθεί οτι είναι και πραγματικά, τα ανέφερα για να επισημάνω οτι είδα περίπου 20 χλμ κάτω απ' όσο έχω δει άλλες φορές. On topic τώρα, οκ να ξεκινήσω με ζυγοστάθμιση, αλλά συνήθως σε προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα όταν εμφανιζόταν τρέμουλο το καταλάβαινα κυρίως στο τιμόνι και απο τα 120+ όχι μετά τα 160+ όπως τώρα. Ας ξεκινήσω απο το πιο απλό και μετά αν δεν διορθωθεί θα τσεκάρω μπιλιοφόρους-άξονα και βλέπουμε.

330Ci STEPTRONIC
17-12-13, 16:26
320 Ε90: Εχθές παρατήρησα οτι μετά τα 160 το αυτοκίνητο παρουσίαζε ενα ελαφρύ τρέμουλο, αρχικά υπέθεσα οτι ήταν απο τα λάστιχα όμως όταν άφηνα το γκάζι σταματούσε, στη συνέχεια παρατήρησα οτι δεν ανέβαινε πάνω απο 210 ενω εχω δει κοντά 230 (κοντερ). Στροφές ανεβάζει κανονικά, δεν έχω ρεταρισμα σε ρελαντί, ούτε πρόβλημα στις αλλαγές, δεν ακούω κάποιο περίεργο θόρυβο, δεν έχει ανάψει κάποια ένδειξη, τι μπορεί να συμβαίνει? Κακή βενζίνη? Πολλαπλασιαστές? Κάποιο πρόβλημα στη μετάδοση?

παντος οσο απλο ακουγετε τοσο ευκολα-δυσκολα μπορει να βρεθει το προβλημα...
στην 5αρα ε39 με μολις 35000χλμ απο το 2007 που την εχω μου εκανε ενα τρεμουλο στο τιμονι ακριβως στα 110χλμ.
1)Εχω κανει τουλαχιστον 4 ευθυγραμο-ζυγοσταθμισεις - τιποτα..
2)Εχω αλαξει 2 φορες λαστηχα - με καινουρια - τιποτα
3)Εβαλα 16αρες - τιποτα
4)Εβαλα 18αρες καινουριες - τιποτα
6)Ελενξα τζογους αν εχει - τιποτα , παρο ολα αυτα αλλαξα και ενα ψαλιδι μπροστα εντελως προλιπτηκα


τι να πω ακομα το ψαχνω με 70000χλμ σημερα και το τρεμουλο στα 110 υπαρχει....

Nino
17-12-13, 16:27
και σε μενα 203 τελικη.
!


ουπς λαθος!!!
198 χιλ/ωρα ειναι η αληθεια!!!

υγ. χαχαχα εγω "κλεβω" και με το πληκτρολογιο χαχαχαχα

Nick bmwlover
17-12-13, 16:28
Ναι βρε Νικ ξερω πολυ καλα!!
αλλου ειναι το point μου, οτι τα χιλιομετρα που βλεπουμε δεν ειναι πραγματικα, και αυτη ειναι η πραγματικοτητα!!
Οι τιμες που δινει το εργοστασιο δεν ειναι στη τυχη, ουτε εμεις το παμε καλυτερα το αμαξι και επιασε περισσοτερα. Ισως σε καποιες κατηφορες με ευνοικο ανεμο , ισως ξεπεραστουν τα εργοστασιακα.
Να σου πω και το αλλο το 90αρι το Ζ4 και το χ3 εχουν τον ιδιο κινητηρα αλλο βαρος αλλο αεροδυναμικο συντελεστη αλλη κυλιση, για αυτο και στο 90αρι δινει 215 και σε μενα 203 τελικη.
Καπου υπαρχει ενας τυπος που βγαινει ακριβως απο τις στροφες και η πραγματικη ταχυτητα, θα ψαξω να τον βρω!!!

Ειναι σιγουρο Γιαννη,αλλα ακριβως επειδη τα γνωριζουμε ολα αυτα και το να δεις τα προαναφερομενα νουμερα εστω κ στο κοντερ σε ορισμενα αμαξια απαιτει ιδιαιτερες συνθηκες κ επιδεξιοτητα,οταν αυτο συμβαινει αποτελει κατορθωμα:hystericalbs1:παντου υπαρχει ενδιαφερον,εξαρταται ομως απο το πως θα ψαξεις...

Koyotte
17-12-13, 18:19
Ειναι σιγουρο Γιαννη,αλλα ακριβως επειδη τα γνωριζουμε ολα αυτα και το να δεις τα προαναφερομενα νουμερα εστω κ στο κοντερ σε ορισμενα αμαξια απαιτει ιδιαιτερες συνθηκες κ επιδεξιοτητα,οταν αυτο συμβαινει αποτελει κατορθωμα:hystericalbs1:παντου υπαρχει ενδιαφερον,εξαρταται ομως απο το πως θα ψαξεις...
Αυτό περί κατορθώματος μου το εξηγείς λίγο μιας και εγώ αναφέρθηκα πρώτος για ταχύτητες που έχω δει?

Nick bmwlover
17-12-13, 18:30
Αυτό περί κατορθώματος μου το εξηγείς λίγο μιας και εγώ αναφέρθηκα πρώτος για ταχύτητες που έχω δει?

Πολυ ευχαριστως!!!
Εαν δεν βιαζοσουν κ ειχες διαβασει πιο πριν
Εχω δει 240 κοντερισια στο 116 σε πολυ κ ευνοικο δρομο...
Οπως σωστα ειπωθηκε μπορει να ειναι πολλοι παραγοντες, εκτος των οσων αναφερθηκαν δες κ τις ζαντες μην ειναι καμια στραβη,ευθυγραμμιση,ρουλεμ αν,πολλα μπορει να ειναι...


Γιαννη οσον αφορα το θεμα,σου εριξα thanks,οσον αφορα το αλλο,πιστευω οτι ξερεις οτι εγω προσωπικα δεν εχω κανεναν λογο να υπερβαλλω για το αμαξι μου το οποιο το αγαπω,αλλα ωρες ωρες του ριχνω κ τα καντηλια καθοτι ειναι λιγο εως αρκετα ψοφιο εκει που το θελω,κ οταν με "κερνανε τσαγακι",κ το αναφερω κ αυτοσαρκαζομαιthumb

Οn topic again...

δεν θα ειχες αρπαχτει,κ μη μου πεις οτι δεν αρπαχτηκες διοτι φανηκε στο υφος με το οποιο διατυπωσες το ερωτημα...

Koyotte
17-12-13, 19:42
Πολυ ευχαριστως!!!
Εαν δεν βιαζοσουν κ ειχες διαβασει πιο πριν



δεν θα ειχες αρπαχτει,κ μη μου πεις οτι δεν αρπαχτηκες διοτι φανηκε στο υφος με το οποιο διατυπωσες το ερωτημα...Όπως το έχεις διατυπώσει επιδέχεται διαφορετικές ερμηνείες, άλλο ο ζωντανός λόγος, άλλο ο γραπτός όταν μάλιστα συνοδεύεται από smilies. Εν πάσει περιπτωση αρπαζομαι όταν θεωρώ ότι αδικουμαι ή όταν αμφισβητεί κάποιος αυτό που λέω και είναι αληθές.Αν δεν ισχύει κάτι από τα 2 κανένα πρόβλημα από μένα

Nick bmwlover
17-12-13, 20:10
Όπως το έχεις διατυπώσει επιδέχεται διαφορετικές ερμηνείες, άλλο ο ζωντανός λόγος, άλλο ο γραπτός όταν μάλιστα συνοδεύεται από smilies. Εν πάσει περιπτωση αρπαζομαι όταν θεωρώ ότι αδικουμαι ή όταν αμφισβητεί κάποιος αυτό που λέω και είναι αληθές.Αν δεν ισχύει κάτι από τα 2 κανένα πρόβλημα από μένα

Μα πως μπορει να σε αμφισβητω oταν κ εγω ο ιδιος εδω γραφω

Εχω δει 240 κοντερισια στο 116 σε πολυ κ ευνοικο δρομο...
Οπως σωστα ειπωθηκε μπορει να ειναι πολλοι παραγοντες, εκτος των οσων αναφερθηκαν δες κ τις ζαντες μην ειναι καμια στραβη,ευθυγραμμιση,ρουλεμ αν,πολλα μπορει να ειναι...
εχοντας κανει quοte ποστ αλλου κ οχι δικο σου,

κ οταν εδω
Ειναι σιγουρο Γιαννη,αλλα ακριβως επειδη τα γνωριζουμε ολα αυτα και το να δεις τα προαναφερομενα νουμερα εστω κ στο κοντερ σε ορισμενα αμαξια απαιτει ιδιαιτερες συνθηκες κ επιδεξιοτητα,οταν αυτο συμβαινει αποτελει κατορθωμα:hystericalbs1:παντου υπαρχει ενδιαφερον,εξαρταται ομως απο το πως θα ψαξεις...

λεω οτι σε αρκετα αμαξια μπορει στα κοντερ να υπαρχουν μεγαλα νουμερα τελικης αλλα ειναι ιδιατερα δυσκολο να δεις εστω κ τη βελονα να κατεβαινει σε αυτα τα νουμερα,ποσο μαλλον να ειναι πραγματικα,ιδιαιτερα σε αδυναμα κ βαρια αμαξια.Οταν λοιπον αυτο συμβαινει ειτε λογω βαρους,κλισης οδοστρωματος,φορας,κοφτιασ ματος 2ας,3ης,4ης,5ης,αερα κλπ ειναι κατορθωμα κ εχει ενδιαφερον καθοτι δεν ειναι κατι καθημερινο κ συνηθισμενο για τετοια αμαξια,κ σου ξαναλεω οτι συμπεριελαμβανα κ τον εαυτο μου κ αυτοσαρκαζομουν!!!thumb

Koyotte
17-12-13, 20:19
Μα πως μπορει να σε αμφισβητω oταν κ εγω ο ιδιος εδω γραφω

εχοντας κανει quοte ποστ αλλου κ οχι δικο σου,

κ οταν εδω

λεω οτι σε αρκετα αμαξια μπορει στα κοντερ να υπαρχουν μεγαλα νουμερα τελικης αλλα ειναι ιδιατερα δυσκολο να δεις εστω κ τη βελονα να κατεβαινει σε αυτα τα νουμερα,ποσο μαλλον να ειναι πραγματικα,ιδιαιτερα σε αδυναμα κ βαρια αμαξια.Οταν λοιπον αυτο συμβαινει ειτε λογω βαρους,κλισης οδοστρωματος,φορας,κοφτιασ ματος 2ας,3ης,4ης,5ης,αερα κλπ ειναι κατορθωμα κ εχει ενδιαφερον καθοτι δεν ειναι κατι καθημερινο κ συνηθισμενο για τετοια αμαξια,κ σου ξαναλεω οτι συμπεριελαμβανα κ τον εαυτο μου κ αυτοσαρκαζομουν!!!thumb
thumb πάμε on topic, το τρέμουλο δε συνδυασμό με την μειωμένη τελική μήπως υποδηλώνει πρόβλημα στην τροφοδοσία?

Nick bmwlover
17-12-13, 20:24
thumb πάμε on topic, το τρέμουλο δε συνδυασμό με την μειωμένη τελική μήπως υποδηλώνει πρόβλημα στην τροφοδοσία?

Μπα δε νομιζω,πιο πολυ για αεροδυναμικη,πιεση ελαστικων,ευθυγραμμιση,ζυγ οσταθμιση κ τα υπολοιπα που αναφερθηκαν προηγουμενως θα ελεγα!!!

Koyotte
17-12-13, 21:24
Μπα δε νομιζω,πιο πολυ για αεροδυναμικη,πιεση ελαστικων,ευθυγραμμιση,ζυγ οσταθμιση κ τα υπολοιπα που αναφερθηκαν προηγουμενως θα ελεγα!!!

Ευθυγράμμιση το θεωρώ αδύνατον, δεν τραβάει καθόλου δεξιά αριστερά μακάρι να είναι ζυγοσταθμιση

gant
17-12-13, 21:32
[QUOTE=Nikos320;458583]


Οχι βρε δεν λεει κανεις οτι λες ψεμματα, απλα τα χιλιομετρα στο ταχυμετρο δεν ειναι πραγματικα!! το σφαλμα δε, μεγαλωνει προοδευτικα οσο μεγαλωνει η ταχυτητα.
Αν καποια στιγμη τα συγκρινεις με gps θα δεις τις διαφορες!!

Σωστόοοος! Ενδειξη ταχύτητας από κρυφό μενού, στα 100 κοντερίσια ούτε καν 97 στο OBD. Στα 160 κοντερίσια, 155 στο OBD.
Μαλλον όσο παίρνουμε την ανιούσα, η διαφορά θα αυξάνει.

Ε91
17-12-13, 21:33
Μπαμπά (Σπυρο),μην τρέχεις!
Πολλοί παράγοντες μπορεί να ευθύνονται.
Ενδεικτικά,αντίθετος άνεμος,χρήση κλιματισμού,χαμηλή ποιότητα καυσίμου,θέματα ζυγοσταθμισης-ευθυγράμμισης που αναφέρθηκαν κλπ.
Μία μόνο φορά δεν είναι αρκετή. Ξαναδοκίμασε και εάν επαναληφθεί,κάτι συμβαίνει.
Παρεμπιπτόντως,η καλύτερη ζυγοσταθμιση γίνεται με τη ζάντα πάνω στο αμάξι. Μιλάω εκ πείρας.

Bazil Van Sinner
17-12-13, 21:35
αν θυμαμαι καλα τα νουμερα 80-140 σημαινει ζυγισμα στα μπροστινα

απο τα 140 και πανω ζυγισμα στα πισινα,μην το θεωρεις απιθανο να συμβαινει

μπορει να φταιει απο την πιεση που εχουν μεσα μεχρι και καμια καλη λακουβα

που εφαγαν.

Ξεκινα απο τα φθηνα.

@330Steptronic μηπως να αλλαξεις ευθυγραμμηΣα ?

@Nick με τι συνθηκες ειδες 240?

Koyotte
17-12-13, 21:42
Μπαμπά (Σπυρο),μην τρέχεις!
Πολλοί παράγοντες μπορεί να ευθύνονται.
Ενδεικτικά,αντίθετος άνεμος,χρήση κλιματισμού,χαμηλή ποιότητα καυσίμου,θέματα ζυγοσταθμισης-ευθυγράμμισης που αναφέρθηκαν κλπ.
Μία μόνο φορά δεν είναι αρκετή. Ξαναδοκίμασε και εάν επαναληφθεί,κάτι συμβαίνει.
Παρεμπιπτόντως,η καλύτερη ζυγοσταθμιση γίνεται με τη ζάντα πάνω στο αμάξι. Μιλάω εκ πείρας.
Χα χα χα... ήμουν μόνος και είπα να το ξεκαπνισω Βασίλη!Θα του τελειώσω τη βένζινη και θα φουλαρω super.Παίζει να ήταν φόλα αυτή που έβαλα έξω από Σπάρτη

Nick bmwlover
17-12-13, 21:50
@Nick με τι συνθηκες ειδες 240?

Ξεκινημα απο διοδια στις Θερμοπυλες για Λαμια,οχι ιδιαιτερο βαρος στο πορτ παγκαζ,κοφτες απο 1η μεχρι 5η κοφτιασμα,ψιλοκατηφορικες μεγαλες ευθειες χωρις να κοψω καθολου φορα,μονο ετσι!!!

Αν κ με τη γυναικα μεσα σε αντιστροφη αναλογη διαδρομη με πραγματα,ειχαμε δει 236!!!Σε ευθεια max λιγο πανω απο τα 220 με αυτο το στυλ οδηγησης...

Koyotte
17-12-13, 22:01
Ξεκινημα απο διοδια στις Θερμοπυλες για Λαμια,οχι ιδιαιτερο βαρος στο πορτ παγκαζ,κοφτες απο 1η μεχρι 5η κοφτιασμα,ψιλοκατηφορικες μεγαλες ευθειες χωρις να κοψω καθολου φορα,μονο ετσι!!!

Αν κ με τη γυναικα μεσα σε αντιστροφη αναλογη διαδρομη με πραγματα,ειχαμε δει 236!!!Σε ευθεια max λιγο πανω απο τα 220 με αυτο το στυλ οδηγησης...Ελπίζω όταν εφτανες στον προορισμό σου να μην τους άφησες να σε κοιτούν με απορία να χάνεσαι στο βάθος:th_Laie_67-1::original:

gant
17-12-13, 22:03
Απαλό τρέμουλο στην πλάτη του καθίσματος, μετά τα 160, στραβές ζάντες πίσω και τώρα στο 46αρι και πριν 20 χρόνια στο Ε21. Καμμία μεταβολή όμως στο πάτα - άσε γκάζι. :original:

Koyotte
17-12-13, 22:08
Απαλό τρέμουλο στην πλάτη του καθίσματος, μετά τα 160, στραβές ζάντες πίσω και τώρα στο 46αρι και πριν 20 χρόνια στο Ε21. Καμμία μεταβολή όμως στο πάτα - άσε γκάζι. :original:Αυτό με κάνει να υποπτεύομαι καύσιμο- τροφοδοσία,αν ήταν ζαντα/λάστιχο αφήνοντας το γκάζι δεν θα συνέχιζε να το κάνει?

Nick bmwlover
17-12-13, 22:17
Που περιπου το νιωθεις το τρεμουλο,πως το προσδιοριζεις;

gant
17-12-13, 22:18
Αυτό με κάνει να υποπτεύομαι καύσιμο- τροφοδοσία,αν ήταν ζαντα/λάστιχο αφήνοντας το γκάζι δεν θα συνέχιζε να το κάνει?

Κανονικά ναι, δεν έχει σχεση με το πάτα - άσε.
Επίσης εντύπωση μου προκάλεσε τότε και τώρα, πως συμβαίνει μετά τα 160 και όχι παρακάτω και η απάντηση που δόθηκε και τις 2 φορές είναι ότι οι πίσω ζάντες είχαν "πάρει" σε όλη την περιφέρεια τους, εωτερικά στον αφαλό, λόγω της ποιότητας των δρόμων μας.

Koyotte
17-12-13, 22:22
Που περιπου το νιωθεις το τρεμουλο,πως το προσδιοριζεις;
Δεν είναι το κλασικό στο τιμόνι όταν χρείαζεται ζυγοσταθμιση, το νοιώθω σαν μια ελαφρά δόνηση από το χώρο του κινητήρα και χαμηλά, κάποιος που δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο ενδεχομένως να μην αντιληφθεί κάτι

Nick bmwlover
17-12-13, 22:26
Κανονικά ναι, δεν έχει σχεση με το πάτα - άσε.
Επίσης εντύπωση μου προκάλεσε τότε και τώρα, πως συμβαίνει μετά τα 160 και όχι παρακάτω και η απάντηση που δόθηκε και τις 2 φορές είναι ότι οι πίσω ζάντες είχαν "πάρει" σε όλη την περιφέρεια τους, εσωτερικά στον αφαλό, λόγω της ποιότητας των δρόμων μας.

Γινεται Γιωργο,απλα λογικα στα 160 γινεται αισθητο στιγμιαια,ειτε εντονοτερα,αναλογα το στραβωμα,γι'αυτο ειναι πολυ πιθανον να εχει καποιος στραβες ζαντες χωρις να το καταλαβει ευκολα αν εχουν "παρει"ετσι...

Nick bmwlover
17-12-13, 22:28
Δεν είναι το κλασικό στο τιμόνι όταν χρείαζεται ζυγοσταθμιση, το νοιώθω σαν μια ελαφρά δόνηση από το χώρο του κινητήρα και χαμηλά, κάποιος που δεν γνωρίζει το αυτοκίνητο ενδεχομένως να μην αντιληφθεί κάτι

Κοιτα αν ειναι καμια στραβη κ ζυγοσταθμιση!!!

Dermatis
18-12-13, 07:18
Για να μην ανοιγω αλλο θεμα ποσταρω εδω ( αν κρινεται of topic ας μεταφερθει)
Πρωτο ταξιδι μετα απο αλλαγη ελαστικων και αμορτισερ:)
Ολα ωραια αλλα απο τα 120 ως τα 140 κοντερισια επαιρνα πολυ τρεμουλο στο τιμονι . Που μπορει να οφειλεται?

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2

ghost-rider
18-12-13, 07:34
Στο δικο μου εχω παρατηρησει οτι τρεμει οταν του κανουν ζυγοσταθμιση με το μηχανημα ζυγοσταθμισης γυρισμενο στα 5 γραμμαρια(μολις πεσει κατω απο 5 δειχνει 0).

Ευτυχως εχω βρει εναν πολυ υπομονετικο ανθρωπο που μου κανει ζυγοσταθμιση με ακριβεια ενος γραμμαριου.


Εαν τρεμει απο μια Α ταχυτητα εως μια Β, ειναι θεμα ζυγοσταθμισης.
Εαν ξεκιναει ενα ανεπαισθητο τρεμουλο καποια στιγμη που συνεχως αυξανεται και καποια στιγμη καταληγει σε σεισμο ειναι στραβωμα.
Απο προσωπικη εμπειρια θα πω 99% στραβωμα ελαστικου.
Πρεπει να εχω στραβωσει 4-5 σετ.
Βασικα εχω στραβωσει 3 πιρελι(η 2?) και 2 σπορτ κοντακτ.
Με ζυγοσταθμιση μπορεις να το πας πιο ψηλα. Να το λιγοστεψεις για λιγο. Δεν το εξαφανιζεις ομως για κανενα λογο.

Γι αυτο κανουμε παντες. Να λιωσουν πρωτου στραβωσουν και να μη στεναχωριομαστε οταν τα αλλαζουμε:drive:

Dermatis
18-12-13, 09:28
Στο δικο μου εχω παρατηρησει οτι τρεμει οταν του κανουν ζυγοσταθμιση με το μηχανημα ζυγοσταθμισης γυρισμενο στα 5 γραμμαρια(μολις πεσει κατω απο 5 δειχνει 0).

Ευτυχως εχω βρει εναν πολυ υπομονετικο ανθρωπο που μου κανει ζυγοσταθμιση με ακριβεια ενος γραμμαριου.


Εαν τρεμει απο μια Α ταχυτητα εως μια Β, ειναι θεμα ζυγοσταθμισης.
Εαν ξεκιναει ενα ανεπαισθητο τρεμουλο καποια στιγμη που συνεχως αυξανεται και καποια στιγμη καταληγει σε σεισμο ειναι στραβωμα.
Απο προσωπικη εμπειρια θα πω 99% στραβωμα ελαστικου.
Πρεπει να εχω στραβωσει 4-5 σετ.
Βασικα εχω στραβωσει 3 πιρελι(η 2?) και 2 σπορτ κοντακτ.
Με ζυγοσταθμιση μπορεις να το πας πιο ψηλα. Να το λιγοστεψεις για λιγο. Δεν το εξαφανιζεις ομως για κανενα λογο.

Γι αυτο κανουμε παντες. Να λιωσουν πρωτου στραβωσουν και να μη στεναχωριομαστε οταν τα αλλαζουμε:drive:

Θα παω σημερα να κανω εστω και στο χωριο! Βλεπω να μου κρεμαει κανα τουβλο για ζυγοσταθμιση το μαστορι εδω

Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2

JERY
22-12-13, 21:49
[QUOTE=Nikos320;458583]


Οχι βρε δεν λεει κανεις οτι λες ψεμματα, απλα τα χιλιομετρα στο ταχυμετρο δεν ειναι πραγματικα!! το σφαλμα δε, μεγαλωνει προοδευτικα οσο μεγαλωνει η ταχυτητα.
Αν καποια στιγμη τα συγκρινεις με gps θα δεις τις διαφορες!!

Eμενα παντως η 316 μου Ε90 με 122HP πιανει αποδεδειγμενα τα 208 Κm/h σε ευθεια... Πως ειμαι σιγουρος; Μα τοσα μετρησαν οι "φιλοι" μας της τροχαιας οταν εφαγα κληση και μου πηραν το διπλωμα για 60 μερες...:ranting2:

Αν θυμαμαι καλα το κοντερ εγραφε 213-215 Km/h.

Aρα το 320 με 170ΗΡ λογικο ειναι να πιανει κοντα στα 230.:thumbsup:

d.pats
23-12-13, 10:49
Εγω θα ξεκινουσα απο τα φθηνα ...δηλαδη ζυγοσταθμηση...δεν χανεις και τπτ και πιθανοντατα να λυσεις και το προβλημα.

Koyotte
10-01-14, 12:44
Επανέρχομαι στο θέμα ώστε αν συμβεί σε κάποιον άλλο να έχει μια ιδέα του τι μπορεί να φταίει: κακή βενζίνη, είναι το συμπέρασμα. Άφησα το ρεζερβουάρ να αδειάσει, γέμισα απο το βενζινάδικο που βάζω συνήθως και σήμερα με μεγάλη μου χαρά διεπίστωσα οτι μετά τα 160 δεν υπάρχει τρέμουλο. Μιλάμε βιλούδοοο, ραπτομηχανή κλπ. Φχαριστήθηκα και κάτι στροφιλίκια προς Καπανδρίτι μεριά, όλα καλά! Αυτή η αλητεία πάντως με τα καύσιμα κάποτε πρέπει να πάρει τέλος:ranting2:

Nick bmwlover
10-01-14, 13:17
Επανέρχομαι στο θέμα ώστε αν συμβεί σε κάποιον άλλο να έχει μια ιδέα του τι μπορεί να φταίει: κακή βενζίνη, είναι το συμπέρασμα. Άφησα το ρεζερβουάρ να αδειάσει, γέμισα απο το βενζινάδικο που βάζω συνήθως και σήμερα με μεγάλη μου χαρά διεπίστωσα οτι μετά τα 160 δεν υπάρχει τρέμουλο. Μιλάμε βιλούδοοο, ραπτομηχανή κλπ. Φχαριστήθηκα και κάτι στροφιλίκια προς Καπανδρίτι μεριά, όλα καλά! Αυτή η αλητεία πάντως με τα καύσιμα κάποτε πρέπει να πάρει τέλος:ranting2:


Tα 160 κατι μου λενε για πισω ζυγισμα.

Αλλη επιλογη η κακη βενζινη.

Συχνο φαινομενο,αλλα προσωπικα θεωρουσα οτι ειναι λιγο νωρις στα 160 να σου το κανει λογω της κακης βενζινης,θα περιμενα λιγο πιο ψηλα...Παντως γενικα δεν ειναι κατι το οποιο μπορεις ευκολα να το καταλαβεις και να το προσδιορισεις,καθοτι το τρεμουλο σε υψηλες ταχυτητες μπορει να οφειλεται σε πολλους παραγοντες oπως σωστα αναφερθηκε και εδω

παντος οσο απλο ακουγετε τοσο ευκολα-δυσκολα μπορει να βρεθει το προβλημα...
στην 5αρα ε39 με μολις 35000χλμ απο το 2007 που την εχω μου εκανε ενα τρεμουλο στο τιμονι ακριβως στα 110χλμ.
1)Εχω κανει τουλαχιστον 4 ευθυγραμο-ζυγοσταθμισεις - τιποτα..
2)Εχω αλαξει 2 φορες λαστηχα - με καινουρια - τιποτα
3)Εβαλα 16αρες - τιποτα
4)Εβαλα 18αρες καινουριες - τιποτα
6)Ελενξα τζογους αν εχει - τιποτα , παρο ολα αυτα αλλαξα και ενα ψαλιδι μπροστα εντελως προλιπτηκα


τι να πω ακομα το ψαχνω με 70000χλμ σημερα και το τρεμουλο στα 110 υπαρχει....

Koyotte
10-01-14, 15:00
Συχνο φαινομενο,αλλα προσωπικα θεωρουσα οτι ειναι λιγο νωρις στα 160 να σου το κανει λογω της κακης βενζινης,θα περιμενα λιγο πιο ψηλα...Παντως γενικα δεν ειναι κατι το οποιο μπορεις ευκολα να το καταλαβεις και να το προσδιορισεις,καθοτι το τρεμουλο σε υψηλες ταχυτητες μπορει να οφειλεται σε πολλους παραγοντες oπως σωστα αναφερθηκε και εδω

Μπορεί να το εμφάνισε στα 160 γιατί τότε ήμουν φορτωμένος πίσω, οπότε ο κινητήρας "ζορίστηκε" πιο νωρίς απ' ο,τι σήμερα που ήμουν χωρίς βάρος:original: