PDA

Επιστροφή στο Forum : πιρακια



kplc16
10-12-13, 17:47
Ελαφρα πιρακια σε 330. Το προβλημα παρουσιαζεται στη 2α με στροφες κατω των 1700 στροφων οταν στριβω στα στενα. Εχω την υποψια οτι ρουφηξα κακη βενζινη. Λετε να ειναι βιοκαυσιμο η οντως υπαρχει καποιο αλλο προβλημα;

stefm5
10-12-13, 17:56
μία πιθανότητα είναι φτωχό μίγμα

kplc16
10-12-13, 18:04
τι εννοεις;

stefm5
10-12-13, 18:06
φτωχό μίγμα σημαίνει είτε περίσσεια αέρα είτε έλλειψη καυσίμου

kplc16
10-12-13, 18:18
φτωχό μίγμα σημαίνει είτε περίσσεια αέρα είτε έλλειψη καυσίμου

μαφ;;την εφαγα. βαρυ εξοδο.

stefm5
10-12-13, 18:29
όχι απαραίτητα. μπορεί από κάπου να τραβάει αέρα το μοτέρ...ή μπορεί να είναι βουλωμένα τα μπεκ..
διαγνωστικό για σφάλματα ή παρακολούθηση των STFT και LTFT (short/long fuel trim). αν οι ποσοστιαίες προσαρμογές μίγματος είναι μεγάλες, βλέπεις το πρόβλημα.
θετικό ποσοστό = lean condition
αρνητικό ποσοστό = rich condition

Kostas Maras
10-12-13, 19:25
Κοίταξε φίλε μου το κολαρο που παει στην πεταλούδα και στο μοτέρ του ρελαντί ......κοίταξε προσεκτικά.....

kplc16
11-12-13, 11:29
Κοίταξε φίλε μου το κολαρο που παει στην πεταλούδα και στο μοτέρ του ρελαντί ......κοίταξε προσεκτικά.....

Μεσα απο αυτα τα δυο εξαρτηματα υπαρχουν λαστιχιενες φλαντζουλες που μπορει να εχουν στεγνωσει;

Bazil Van Sinner
11-12-13, 11:31
^
...που μπορει να εχουν σκιστει και να τραβαει αερα.

kplc16
14-12-13, 22:36
καθαρισα μπεκιερα.πιρακια τελος, ελπιζω μονιμα. Μενει να αλλαξω ενα ψιλο κολαρο διατομης 4 η 3 χιλιοστων.Ειναι το ενα απο τα δυο ψιλα που πανε στον maf. Συγκεκριμενα ειναι η μουφα που συνδεει το ενα απο τα δυο ψιλα. Το ζητουμενο ειναι το που θα τοβρω.