Επιστροφή στο Forum : M4 Mινι παρουσιαση
https://www.autogreeknews.gr/article/4055/bmw-m4_-auti-einai-kai-episima
To αυτοκινητο τεραs φαινεται,εκ πρωτηs οψεωs.Η μουρη πολυ μου μοιζει για Χ6.Οσο για τιs ζαντεs τελειωσανε ολα τα αλλα σχεδια??Ρε τουs βοιδοκεφαλουs
Μπροστά πολύ ωραίο, από το πλάι όμορφο με πολύ μικρό μπροστινό πρόβολο,
πίσω διαχύτης και φώτα αίσχος, ζάντα απαράδεκτη.
Το χρώμα εκπληκτικό :D
Προφιλ απο Α5, μπροστα καπο με πολλα περιτα. Μονο το πρηξιμο θα ηταν αρκετο, ζαντες εμετος, ντιφιουζερ - μπουκες ωραιο, μασκα υπερβολικη.
Κινητηρας ντουρμπο................
Οταν θα τρως την ψωλια απο τα 650 αλογα που θα ανεβαζει, δεν θα βλεπεις τη μουρη, αλλα μονο τον κωλο, οποτε δεν πειραζει.
Κατσε να το παρει καποιος πρωτα και μετα μιλαμε και για τη ψωλια...αλλα ακομα και να το παρει καποιος, μολις τραβηξω καμμια διπλα του με το lightweight, το πρωτο που θα σκεφτει, θα ειναι, το δικο μου γιατι δεν κανει ετσι???αφου και το δικο μου ///Μ ειναι.
Ποσα F10 ειδες στον ενα χρονο που κυκλοφορει? Ετσι και με αυτο. Στην ελλαδα αυτος που θα εχει να σκασει μια εκατοντριανταρα-σαρανταρα, θα το σκεφτει πολυ καλα για να αγορασει αυτη τη βαλουτα εναντι τρελων οχηματων που παιζουν στο καρ.
Θα σου τη φορεσει λαζογερμανος στη Χαλκιδικη με τσολ πινακιδα.
Περιμενω να το δω στις ρωσικες κοντρες.
Και μαλλον μονο εκει θα το δω, πουθενα αλλου.
Τι πάθατε με τις ζάντες όλοι? Νομίζω δεν διαφέρουν και πολύ απ τις Μ6. Ίσως επειδή παραφορέθηκαν ρεπλίκες σε ότι bmw τσουλάει και παραέγιναν σούπα. :th_Laie_67-1:
Τέσπα, μουντές οι φώτο, δεν δείχνουν και πολλά.
Το λαζοντοιτς θα ερθει. Με τι αμαξι θα φυγει δεν μας ειπες, μιας και τα τσακαλια θα ξερουν τρεις μηνες νωριτερα, μεχρι και ποιους κωλους θα μπανισει στις διακοπες του ο μερκελος...
Χαχαχαχαχα!!!
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/1014332_10152002714857454_498849200_n.jpghttps://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/13567_10152002714832454_2004430323_n.jpg
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/17796_10152002714577454_959417797_n.jpg
Προφιλ απο Α5, μπροστα καπο με πολλα περιτα. Μονο το πρηξιμο θα ηταν αρκετο, ζαντες εμετος, ντιφιουζερ - μπουκες ωραιο, μασκα υπερβολικη.
Κινητηρας ντουρμπο................
Οταν θα τρως την ψωλια απο τα 650 αλογα που θα ανεβαζει, δεν θα βλεπεις τη μουρη, αλλα μονο τον κωλο, οποτε δεν πειραζει.
Πάρε την απάντηση σου Θωμαις.....
Χαχαχαχαχα...Να και η φωνη απο το πουθενα. Που εισαι χαμενη εσυ αγαπητη μου?
1. Εθεαθη Μ5 F10 με ελληνικες πινακιδες επιτελους.
2. Αυτο το Μ4 εμενα μου αρεσει παααααρα πολυ , απ ωπου και να το κοιταξεις ειναι τερας ετσι οπως ακριβως πρεπει να ειναι ενα Μ3 στην εποχη του. Ντουρμπο γαρ, αλλα περι ορεξεως κολοκυθοπιττα .
Έχω την εντύπωση οτι το M Division στέρεψε απο έμπνευση μετά το Μ3 Ε46... Πολύ τζιτζιλι μιτζιλι μου φαίνεται.... Μπορούσαν και καλύτερα.
Ενταξει τωρα μην τα ισσοπεδωνουμε ολα ρε σεις.
Μετα το Ε46 ηρθαν:
Βελτιωμενο σασι/πατωμα
Ελαφρυτερο μοτερ με δυο περισσοτερους κυλινδρους
Χρηση carbon
Πιο γρηγορο κιβωτιου διπλου συμπλεκτη
Καλυτερα φρενα οπως φαινεται στην Μ4 και ποιος ξερει τι αλλες βελτιωσεις θα δουμε.
Απο πλευρας ομορφιας, το σχημα της Ε46 ειναι διαχρονικο αλλα η Ε92 φαινεται πιο επιβλητικη και η Μ4 απλα ολοφρεσκη και κουκλαρα.
Εξελισσονται τα πραγματα. :-)
Sent from a mobile device
Οτι διαχυτες, σποιλερ, 20αρες ζάντες και καρμπον να βάλουν, εάν δεν φουσκώνουν τα πισω φτερα το αμάξι δεν προκειται να δείξει. Θα παραμείνει και αυτο στην κατηγορία των Μ3 Ε36 και Μ3 Ε9Χ - την κατηγορία των Μ3 που δεν ειναι σαν το Μ3 Ε30 και Μ3 Ε46.thumb
Αναθεωρω για τη μπροστινη μασκα, ειναι τελεια.
Το καπο ειναι για τον μπ.....ο
BMW : Αυτό είναι το Concept της νέας BMW M4 Coupe (FOTO+VIDEO)
Αυτές είναι οι πρώτες επίσημες εικόνες της BMW M4 Coupe Concept, η οποία θα είναι σχεδόν ίδια με την έκδοση παραγωγής.
https://www.peritroxon.gr/index.php/parousiaseis-2/6492-bmw-afto-einai-to-concept-tis-neas-bmw-m4-coupe-video
https://m.youtube.com/watch?v=V4ar1w-2lg0
Χαχαχαχαχα...Να και η φωνη απο το πουθενα. Που εισαι χαμενη εσυ αγαπητη μου?
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
steliosm46
16-08-13, 20:10
Περα απ τον κινητηρα που ακομα δεν ξερουμε τι θα δειξει στο μελλον τι δουλεια εχουν κανει τα τσακαλια του ///M Division, περα απ τοο νουμερο 4 που κολησανε πο το θεωρω λιγο fail, οπως επισης και πως ειναι οδηγικά
μπορω να πω οτι μαρεσει αρκετα εως πολύ! Ειναι τουμπανο.! Θα το συνιθησουμε πιστεύω οτι θα πεσει πολυ βελτιωση στο συγκεκριμενο.
Tέρας το εργαλείο !!!!!
Δυστυχώς δεν θα δούμε πολλά στην Ελλάδα:thumbsdown:
Αν και ποτέ δεν ξέρεις οχι απο το car αλλά απο το autoscout24.de
Kαι σε αλλα αλλα χρωματα
https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=877602
Περα απ τον κινητηρα που ακομα δεν ξερουμε τι θα δειξει στο μελλον τι δουλεια εχουν κανει τα τσακαλια του ///M Division, περα απ τοο νουμερο 4 που κολησανε πο το θεωρω λιγο fail, οπως επισης και πως ειναι οδηγικά .
https://www.bmwfans.gr/forum/showpost.php?p=427322&postcount=60
Tέρας το εργαλείο !!!!!
Δυστυχώς δεν θα δούμε πολλά στην Ελλάδα:thumbsdown:
Αν και ποτέ δεν ξέρεις οχι απο το car αλλά απο το autoscout24.de
Διστυχώς mark έχεις δίκιο γιατί στην Ελλάδα της μιζέριας θα είναι μετρημένα στην μία παλάμη.....
Δεν ξέρω για εσάς εγώ μετά από τις φωτογραφίες που είδα στο bimmerpost έχασα τον ύπνο μου...https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=877447
https://www.evo.co.uk/news/evonews/290449/m4_concept_is_the_new_bmw_m3.html
Πολυ ωραιο αυτοκινητο, αν και το κιτρινο ειναι εμετικο.
Christos 330
17-08-13, 09:45
Διστυχώς mark έχεις δίκιο γιατί στην Ελλάδα της μιζέριας θα είναι μετρημένα στην μία παλάμη.....
Eτσι λεγαμε το 2007 για τα Ε9Χ Μ3 . . .
Εχει υπερ αρκετα απο μια παλαμη στην Ελλαδα ομως . . .
Ετσι θα γινει και στο Μ4 αυτοι που αντεχουν που ειναι αρκετοι
αναμεσα μας θα κυκλοφορουν και με αυτο το πραμα !!!
Μου αρεσε παντως βεβαια αν του ριξεις μια bbs ch-r θα ειναι ακομη πιο
ομορφο !!!
Το 2007 ηταν αλλη χρονια, απο μια αλλη ελλαδα χρηστο, και τα μεταχειρισμενα κρατουσανε τιμη.
Οσο πουλησε η πενταρα, τοσο θα πουλησει και η τεσσαρα. Ασε που αν το 2007 το 92αρι εκανε κοντα στα 120κ, αυτο θα εχει 130-140κ. Πολλα τα λεφτα για ενα τετοιο αμαξι. Ανετα θα προτιμουσα ενα καλο γκαλαρντο, η ενα 430 τσιλικο και να μου μεινουν και λεφτα απο πανω...
Μην ξεχνάς Χρήστο ότι δεν είχε τεκμήριο τότε και το 2009 ΚΑΙ μειωμένο Τέλος ταξινόμησης.
Τώρα είναι λιιιιγο διαφορετικά τα πράγματα...
Είναι απίστευτα όμορφη!
Φανταστείτε τη στο estoril blue!
Εντάξει...
Sent from a mobile device
Πολυ ωραιο αυτοκινητο, αν και το κιτρινο ειναι εμετικο.
Τελικα εχουν σοβαρο θεμα με το χρωμα των παρουσιασεων οι ανθρωποι. Να σου θυμισω το ταριφαδικο εντελως αστειο κιτρινο το Μ3 Ε36 (κατα τα προτυπα του Ρουφ), το γελοιο βυσινι της Μ6 , το χρυσαφι της Μ4....ολα σε πληρη αντιθεση με το avusblau και silverstone των Μ5 Ε34-39, το πολυ ωραιο γκρι της Ε60 , το μπλε τησ F10 κ.ο.κ.....
Μην ξεχνάς Χρήστο ότι δεν είχε τεκμήριο τότε και το 2009 ΚΑΙ μειωμένο Τέλος ταξινόμησης.
Τώρα είναι λιιιιγο διαφορετικά τα πράγματα...
Το κυριοτερο απ'ολα με τη σημερινη εποχη, δεν ειναι οι φοροι, ουτε το σημα. Σαφως και για αυτον που σκεφτεται ακομα και σημερα την αποκτηση ενος τετοιου αυτοκινητου, αυτα ειναι λεπτομερειες.
Η πραγματικη διαφορα τη σημερον ημερα με το 2007, ειναι η ευκολια αποκτησης του αυτοκινητου. Το 2007, πηγαινες με εισοδημα 20κ, και σου εδιναν το 20ετες για να κανεις τη πλακα σου. Στη χειροτερη, να σε εβαζαν να κουβαλησεις ακομα εναν γκαζμα, ιδιο με σενα (γιατι περι γκαζμα προκειτε οταν μιλαμε για ανθρωπο με τετοιο εισοδημα να οηγαινει και να χρεωνεται ετσι για ενα αμαξι), για να υπογραψει ως εγγυητης.
Σημερα χωρια το γεγονος οτι μετα απ'οτι επαθε το μισο ελλαδισταν απο τα προσωπικα ασκοπα χρεη δεν σκεφτεται την αγορα καποιου αυτοκινητου, οι ιδιες οι τραπεζες σημερα σου κουνανε απλα το μεσαιο δαχτυλο.
Τελικα εχουν σοβαρο θεμα με το χρωμα των παρουσιασεων οι ανθρωποι. Να σου θυμισω το ταριφαδικο εντελως αστειο κιτρινο το Μ3 Ε36 (κατα τα προτυπα του Ρουφ), το γελοιο βυσινι της Μ6 , το χρυσαφι της Μ4....ολα σε πληρη αντιθεση με το avusblau και silverstone των Μ5 Ε34-39, το πολυ ωραιο γκρι της Ε60 , το μπλε τησ F10 κ.ο.κ.....
Τα χρωματα αυτα αρεσουν στους Κινεζους.
Next question?
Τελικα εχουν σοβαρο θεμα με το χρωμα των παρουσιασεων οι ανθρωποι. Να σου θυμισω το ταριφαδικο εντελως αστειο κιτρινο το Μ3 Ε36 (κατα τα προτυπα του Ρουφ), το γελοιο βυσινι της Μ6 , το χρυσαφι της Μ4....ολα σε πληρη αντιθεση με το avusblau και silverstone των Μ5 Ε34-39, το πολυ ωραιο γκρι της Ε60 , το μπλε τησ F10 κ.ο.κ.....
Προσωπικά ολα τα κίτρινα των Μ, δηλαδη το Phoenix και τα Dakar I και ΙΙ, τα βρίσκω πολυ ταιριαστά και σεξυ. Μην κοιτάς που εγω είμαι σοβαροφανης και το πήρα γκρι, στην πραγματικότητα πολυ θα γουσταρα ενα Laguna seca, ενα Imola ή ενα Phoenix M3....
....γιατι το γνωστό μας individual Dakar gelb M3 δεν ηταν πολυ ξεχωριστό και εξωτικό;;;
Τα χρωματα αυτα αρεσουν στους Κινεζους.
Next question?
Απαντας ως κινεζος ;
Προσωπικά ολα τα κίτρινα των Μ, δηλαδη το Phoenix και τα Dakar I και ΙΙ, τα βρίσκω πολυ ταιριαστά και σεξυ. Μην κοιτάς που εγω είμαι σοβαροφανης και το πήρα γκρι, στην πραγματικότητα πολυ θα γουσταρα ενα Laguna seca, ενα Imola ή ενα Phoenix M3....
....γιατι το γνωστό μας individual Dakar gelb M3 δεν ηταν πολυ ξεχωριστό και εξωτικό;;;
Νάσο, κοίτα την επόμενη φορά να αφήσεις τις σοβαροφάνειες στην άκρη,
και να πάρεις κάνα εξωτικό goelb !!! :thumbsup:
Δεν είναι τυχαίο που όλες οι παρουσιάσεις και όλες οι επίσημες αφίσες είναι
σ αυτό το χρώμα.
Κοιτούσα τις λεπτομέρειες στις φωτογραφίες που ανέβασε ο Αθηναίος.
Αυτό έτσι και αποφασίσει κανείς να το πλύνει μόνος του, 4 ώρες εξωτερικό,
δεν φτάνουν !
:thumbsup:
Προσωπικά ολα τα κίτρινα των Μ, δηλαδη το Phoenix και τα Dakar I και ΙΙ, τα βρίσκω πολυ ταιριαστά και σεξυ. Μην κοιτάς που εγω είμαι σοβαροφανης και το πήρα γκρι, στην πραγματικότητα πολυ θα γουσταρα ενα Laguna seca, ενα Imola ή ενα Phoenix M3....
....γιατι το γνωστό μας individual Dakar gelb M3 δεν ηταν πολυ ξεχωριστό και εξωτικό;;;
Αλλο το λαγκουνα σεκα, αλλο το ιμολα ροτ και, αλλα τα απαραδεκτα κιτρινα.
Κιτρινο, σε σουζουκι RM, ή αμερικανικο γιαμαχα των 70ς και μονο.
Πουθενα αλλου.
Στο 36αρι ομολογω οτι μου αρεσε πολυ, ασχετα που το πρασινο ηταν ο μεγαλος μου νταλγκας.
Η αληθεια παντως ειναι οτι το γκελμπ ειναι σημα κατατεθεν για ///Μ
Σημα κατατεθεν της κακογουστιας ειναι.
Eτσι λεγαμε το 2007 για τα Ε9Χ Μ3 . . .
Εχει υπερ αρκετα απο μια παλαμη στην Ελλαδα ομως . . .
Ετσι θα γινει και στο Μ4 αυτοι που αντεχουν που ειναι αρκετοι
αναμεσα μας θα κυκλοφορουν και με αυτο το πραμα !!!
Μου αρεσε παντως βεβαια αν του ριξεις μια bbs ch-r θα ειναι ακομη πιο
ομορφο !!!
Εύχομαι ολόψυχα Χρήστο όχι 5 αλλά 5555 να πουληθούν στην Ελλάδα αλλά δεν είμαι αισιόδοξος λόγω της κατάστασης που επικρατεί.
Το 2007 ηταν αλλη χρονια, απο μια αλλη ελλαδα χρηστο, και τα μεταχειρισμενα κρατουσανε τιμη.
Οσο πουλησε η πενταρα, τοσο θα πουλησει και η τεσσαρα. Ασε που αν το 2007 το 92αρι εκανε κοντα στα 120κ, αυτο θα εχει 130-140κ. Πολλα τα λεφτα για ενα τετοιο αμαξι. Ανετα θα προτιμουσα ενα καλο γκαλαρντο, η ενα 430 τσιλικο και να μου μεινουν και λεφτα απο πανω...
Έχεις απόλυτο δίκιο Θωμά.
Εγω παιδες το βρισκω πολυ ομορφο! :shok:
Παντως σε αυτη την φωτο δειχνει αρκετα "φουσκωτο" πισω φανταζομαι απο κοντα θα δειχνει πιο πολυ!
21067
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2012/10/gregorym-1.jpg
:original: :original: :original:
Σ όλες τις κοινωνίες υπάρχουν αυτοι που τους αρέσει η πρόοδος..... Και αυτοί που μένουν δεμένοι με το παρελθόν..... της ατμόσφαιρας.....
Θωμά..... Τώρα που ειναι ψηλά το πετρελαιο δε μου δίνεις το 46αρι για το τζάκι.;;
:hystericalbs1::hystericalbs1:
Είναι απίστευτα όμορφη!
Φανταστείτε τη στο estoril blue!
Εντάξει...
Sent from a mobile device
Estoril blue, silver grey & alpine white
Το αμάξι είναι αλλού!
Πραγματικά οι Γερμανοί είναι ικανοί για τα καλύτερα (βλ.Μ4) και για τα χειρότερα (βλ.3GT, 5GT)
Estoril blue, silver grey & alpine white
Το αμάξι είναι αλλού!
Πραγματικά οι Γερμανοί είναι ικανοί για τα καλύτερα (βλ.Μ4) και για τα χειρότερα (βλ.3GT, 5GT)
Ασε τα σχολια και ελα να πιασεις ενα Toledo Blau που κοντευει να αλλαξει χρωμα απο την αραχνη :th_Laie_67-1:
Estoril blue, silver grey & alpine white
Το αμάξι είναι αλλού!
Πραγματικά οι Γερμανοί είναι ικανοί για τα καλύτερα (βλ.Μ4) και για τα χειρότερα (βλ.3GT, 5GT)
Κι όμως αυτό λέγεται marketing my friend!
Γιατί το κοινό της BMW έχει από τους "καλύτερους" (πχ αυτοί που θα αγοράσουν Μ4 για αυτό που είναι) και τους "χειρότερους" για εμάς του petrolheads (δηλαδή αυτοί που θα αγοράσουν την 3GT, 5GT, i3 κλπ).
Προσαρμοστικότητα λοιπόν και το κατάλληλο προϊόν για το target audience τους. thumb
Αυτά τα μοντέλα είναι "αναγκαίο κακό", αν θέλεις, καθώς τροφοδοτούν τη φίρμα με θετικούς δείκτες κερδοφορίας, πράγμα που σημαίνει ότι θα συνεχίσει να βγάζει τέτοια μοντέλα όμως η Μ4.
Τώρα η BMW πάντα επιλέγει περίεργα official χρώματα παρουσίασης στα Μ τους ίσως για να κάνει πιο marketable αυτά τα δύσκολα κιτρινωπά και κοκκινωπά χρώματα.
Όσες φώτο κι αν δω, δεν μπορώ να χωνέψω πόσο όμορφη είναι!
Απολαύστε τη εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02228-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02275-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02288-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02311-1.jpg
Φοβερή η λεπτομέρεια εδώ:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02121-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02195-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02196-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02075-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/DSC02074-1.jpg
Και δυο βίντεο...
https://www.youtube.com/watch?v=w9AmZuZGJaY
https://www.youtube.com/watch?v=Tm4mYinFBMg
:tt1:
Απο το εσωτερικο δεν εχουμε καμια φωτο?
Απο το εσωτερικο δεν εχουμε καμια φωτο?
Δεν έχω δει ακόμα κάτι στα ιντερνέτΣ thumb
https://fbcdn-photos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/s720x720/1013279_10152006394682454_364675541_n.jpg
WHAT IT IS: The high-performance version of the BMW 4-series and successor to the M3 coupe and cabriolet. Like the M3s before it, the M4 is designed for serious track- thrashing, yet it offers the comfort and amenities of a premium coupe.
WHY IT MATTERS: Stepping into the Sasquatch-sized shoes of the M3 coupe, the M4 needs to repairtheM division's heavily dinged reputation.
PLATFORM: Based on the F30 platform, which underpins the 3- and forthcoming 4-series, it incorporates aluminum and carbon fiber to reduce weight. The chassis will be tuned for performance and the body will be reshaped to drive home the point.
POWERTRAIN: A twin-turbocharged, 3.0-liter inline-sixwith around 420 horsepower. BMW will offer both a six-speed manual and a seven-speed dual-clutch automatic.
COMPETITION: Audi RS5, Cadillac ATS-V, Mercedes-Benz C63 AMG.
WHAT MIGHT GO WRONG: The same guys who tuned the M5 to be a soggy, sorry excuse for an M car may still be on the payroll. Going back to a straight-six is a great move, and the styling of the M4 seems sure to please BMW aficionados. The four-door will continue to be called the M3, so no charging the barricades, please.
ESTIMATED ARRIVAL AND PRICE: The M4 will arrive in 2014, with a price starting around $60,000.
https://www.caranddriver.com/
60000 δολάρια..... Κλάψ .... Σε λάθος χώρα ζούμε ...
Ειναι προφανές πως ήθελαν να φτιάξουν μια αξία συνέχεια του Ε46, ενσωματώνοντας κάποια χαρακτηριστικά αυτού στη Μ4: Straight-six, βάρος στα πρότυπα του 46, πρώτη παρουσίαση σε χρώμα ολοιδιο με Phoenix gelb....τι μας θυμίζει, τι μας θυμίζει;;;
Εάν ο τουρμπο τριλιτρος περιστρέφεται και ως τις 8k rpm τότε θα το παραδεχτώ και ας λέγεται Μ4....
Αυτο κατα τη γνωμη μου ειναι το ιδανικο αμαξωμα για εναν ατμοσφαιρικο V10 σα της Ε60. Οι καιροι αλλαξαν και θα σφυρανε και θα σκανε σα punto τα Μ3.
Αν κοφτιαζει πάνω από τις 7500, θα κάτσω να με γ@μησει ο μυτιας...
Ωπα, κάτσε, τι ειπα...κοφτιαζει???αυτο το σενάριο από τα Ε46 έχει χαθεί. να κόβει τα ρεύματα ήθελα να πω.
Αν κοφτιαζει πάνω από τις 7500, θα κάτσω να με γ@μησει ο μυτιας...
Ωπα, κάτσε, τι ειπα...κοφτιαζει???αυτο το σενάριο από τα Ε46 έχει χαθεί. να κόβει τα ρεύματα ήθελα να πω.
Απο τα Ε36 εννοείς Θωμά....γιατι δυστυχώς και στα δικά μας υπάρχει το ξενερωτο κόψιμο ρευμάτων....
Vasilis M3
18-08-13, 17:24
To αμάξι είναι ΥΠΕΡΤΟΥΜΠΑΝΟ....thumb
Είναι παντού φουσκωμένο και βγάζει μια δυναμικότητα που νομίζω πως δεν περνάει απαρατήρητη απο κανέναν...
Πραγματικά πιστεύω πως οσα λέγαμε περι Μ4,τούρμπο και και και...μας κάνει να αναθεωρίσουμε!!!:thumbsup:
Εγω και με μία 428 (mp) βολεύομαι :whistle:
Απο τα Ε36 εννοείς Θωμά....γιατι δυστυχώς και στα δικά μας υπάρχει το ξενερωτο κόψιμο ρευμάτων....
Αυτό είπα νασο. Από τα Ε46 και μετά κοπηκε...φαντάσου το 46αρι με μια καλή εξάτμιση να κοπανάει το τετραμπουκο από πίσω στις 8Κ.
Αυτό είπα νασο. Από τα Ε46 και μετά κοπηκε...φαντάσου το 46αρι με μια καλή εξάτμιση να κοπανάει το τετραμπουκο από πίσω στις 8Κ.
Θωμά αν το ειχε και αυτο το 46....θα ηταν το τέλειο αυτοκινητο. thumb
Οσο κοιταω τη Μ4, μου αρέσει περισσότερο απο Ε92 Μ3...γιατι δείχνει πιο κομπακτ - λιγότερο μαουνα. Δεν μου αρέσει όσο θα ήθελα γιατι α) δεν εχει φουσκωμένα άκρα β) ήθελα να φαίνεται περισσότερο η ασυμμετρια στις ζάντες με την πίσω να εχει φανερά περισσότερο offset.
Όταν μια μεγάλη (κακά τα ψέμματα) εταιρία σαν την BMW αλλάζει τη σειρά του αναγνωρισμένου και καταξιωμένου μοντέλου της και την ονομάζει από Μ3-> Μ4, δεν μπορεί να το κάνει χωρίς να προσφέρει κάτι εξαιρετικό.
Είμαι σίγουρος ότι χωρίς την ελεφαντίλα-αμερικανίλα-μπαλονίλα του τελευταίου Μ3, θα προσφέρει ένα εξαιρετικό σασί με λιγότερο βάρος, πιο ευέλικτο και με αρκετές δόσεις απολαυστικής υπερστροφής που θα γυρίζει λίγο στις παλιές-καλές αξίες των προηγούμενων Μ.
Προσωπική άποψη και μια και το συζητάμε το θέμα την έγραψα...
Βρε και αμαξαρα θα ειναι, και μπαντες θα κανει (///Μ ειναι. Τι διαλο πια, αν το αλλαξουν και αυτο θα ειναι για ΤΙΣ ντοματες μετα), και πολλοι θα τους πεφτουν τα σαγονια οταν θα το βλεπουν, και κροτιδα θα'ναι, και σα τρενο θα μπαινει, και και και...
Νασο, τα πισω φτερα ειναι πρισμενα φιλε. Απλα ερχεται πολυ ομοιομορφα το πισω φτερο στους θολους που δεν φαινεται τοσο το μεγεθος του πριξηματος. Χανει και απο το χρωμα που δεν κανει πολυ σκια. Ισως σε κανα γκριζο χρωμα να φανουν καλυτερα οι γραμμες του.
Εγω οσο το βλεπω, μου αρεσει σαν συνολο. Επισεις οσο το βλεπω, το καπο χαλαει πολυ το αμαξι. Θεωρω οτι τα διπλα κοψιματα δεν επρεπε να υπαρχουν, ενω το καρουμπαλο στη μεση θα επρεπε να ειναι κατι κοντα στο σχημα που ειχε το Ε92. Το καπο με χαλαει παρα πολυ...σα να μην δενει με το υπολοιπο αυτοκινητο.
Ομορφο είναι, μοντέρνο είναι , γρήγορο σίγουρα... Ονειρο θα μείνει... Αλλα τι να κάνουμε ...
Ας ελπίσουμε να το δούμε στους ελληνικούς δρόμους .
Η ε92 μεγάλωσε αρκετά... Και αυτή δείχνει επίσης μεγάλη.
Μάλλον στο μέγεθος των προηγούμενων M3 θα είναι ίσως κάποια M2 ...
Η συγκεκριμένη εκτός απο τη δύναμη που θα έχει ... Λογικά θα παίρνει ακόμα περισσότερη λόγω τουρμπο...
Μακάρι να έχει καλό στόφαρισμα , καλή απόκριση και ομαλή μεταφορά της δύναμης στο δρόμο.
Τα γράφω αυτά γιατί και για την 1Μ έχουν γραφτεί διθυραμβικα σχόλια, αλλα πλέον διαβάζω ότι υπάρχει λαγκ που χαλάει το παιχνίδι, υπάρχει υστέρηση στο γκάζι, που δε βοηθάει στην επικοινωνία κλπ κλπ.... Δυστυχώς μαθαίνουμε για τα αυτοκίνητα τα πραγματικά σχόλια αφού φύγουν απο την παραγωγή...
Είναι σαν τις 911... Σε κάθε νέα γενιά έχουν εξαλείψει την μικρή τάση υπόστροφης που είχε η προηγούμενη γενιά...:hystericalbs1:
Πολύ όμορφο και επιθετικό σύνολο με επιβλητικό stance. Σαφές βήμα σχεδιαστικής εξέλιξης.Τα πίσω φτερά επιτέλους αποκτούν όγκο.
Οι πίσω ζάντες έχουν καλό concave,αν και δεν τις βοηθάει το σχέδιο.
Το Dark grey θεωρώ ότι είναι το πιο all around χρώμα,που τη συνδέει και με το παρελθόν.
Ωραία λεπτομέρεια:η Μ τριχρωμία στην carbon οροφή.
το καπο χαλαει πολυ το αμαξι. Θεωρω οτι τα διπλα κοψιματα δεν επρεπε να υπαρχουν, ενω το καρουμπαλο στη μεση θα επρεπε να ειναι κατι κοντα στο σχημα που ειχε το Ε92. Το καπο με χαλαει παρα πολυ...σα να μην δενει με το υπολοιπο αυτοκινητο.
Μήπως έγινε έτσι για την προστασία των πεζών???
Ειναι οι νέοι κανόνες Τομ απο το encap για βρες πόσα αστέρια πήρε στο crash test.
2 φωτο παιδια απο το εσωτερικο.
Αρχισε και το μπαξιμο
Αυτα είναι τα performance parts της 4αρας και οχι της Μ4.
Οσο για το εσωτερικό, κι αυτο της 4αρας είναι με Μ-Pack.
Sent from a mobile device
Αυτα είναι τα performance parts της 4αρας και οχι της Μ4.
Οσο για το εσωτερικό, κι αυτο της 4αρας είναι με Μ-Pack.
Sent from a mobile device
Σαν Μ4 τα δινουν εαν βρω τα site γιατι δεν τα αποθηκευσα θα τα ποσταρω.
Σαν Μ4 τα δινουν εαν βρω τα site γιατι δεν τα αποθηκευσα θα τα ποσταρω.
Είναι λάθος, δεν έχουν ακόμα δημοσιευθεί φωτο του εσωτερικού της και το καταλαβαίνεις γιατι δεν εχει το σήμα Μ μέσα στα όργανα.
Sent from a mobile device
Δεν θα διαφερει τοσο τραγικα, πολυ ωραιο ειναι.
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1148992_10152002145542454_1328508575_n.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/1149536_10152002139172454_2000826507_o-1.jpg
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/1172557_10152002139067454_1645444957_o-1.jpg
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1185222_10152002139197454_1666098682_n.jpg
Δεν θα διαφερει τοσο τραγικα, πολυ ωραιο ειναι.
μονο το τιμονι να μην ειναι ιδιο..ειναι πολυ λεπτο, κατα την γνωμη μου.
σιγουαρα ειναι πολυ ωραιο και μοιαζει με το πρωτοτυπο γκρι 4αρι οταν πρωτοπαρουσιαστηκε αλλα τελικα η παραγωγη φλωρηνε αρκετα..ελπιζω να μεινει ολοιδιο...απο κει και περα ομως προσεξτε ποσο πιο πολυπλοκη σχεδιαση εχει για να ομορφυνει απο το απλα κουπε σε σχεση με το 92αρι ποσο μαλλον με ενα 46αρι..ο προφυλακτηρας μπροστα εχει ενα σωρο λεπτομεριες..παντως απο οτι φανηκε η εταιρια ακοθσε τους βελτιωτες και εβαλε καποια αφτερμαρκετ στοιχεια απο εργοστασιο..δυσκολο πολυ να ομορφυνει περισσοτερο γιατι βγηκε παραφορτωμενο αλλα πολθ ομορφο...
σε καποια αλλα χρωματα για συγκρισεις
https://www.autoblog.gr/2013/08/17/bmw-m4-concept-%CF%83%CE%B5-%CF%80%CE%BB%CE%B7%CE%B8%CF%8E%CF%81%CE%B1-%CF%87%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-renderings/
Αμάν... :hyper: :tt1: :shok:
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/08/bmwm4conceptcolors21-1.jpg
Τούμπανο φαίνεται, φουσκωμένο!
Vasilis M3
19-08-13, 17:00
Eίναι όντως πολύ πρισμένο και επιτέλους πολυπίστονα φρένα!!!thumb
Πολύ όμορφο στο γκρί!!!!
Μόνη παραφωνία το παλιό σχέδιο απο τις ζάντες.
Bmw M4 DTM :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Photoshop ....
ΔημήτρηςΜ3
21-08-13, 00:21
απλα τρελενομαι!!!!!
αχχχχχ!!
https://www.youtube.com/watch?v=h3nu74wZQms#at=50
https://www.bmwblog.com/wp-content/uploads/1235537_10152158009497454_1840136052_n-720x500.jpg https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/11/11301978_720x0-1.jpg
Options among list of standard or 100% options:
2PN – 18″ Light Alloy Wheel V-Spoke Style
459 – Power Seats
4MC – Carbon Fiber Interior Trim
494 – Heated Front Seats
609 – Navigation system
ZMT – Manual Transmission
Exterior Colors
300 – Alpine White
B39 – Mineral Grey Metallic
475 – Black Sapphire Metallic
B50 – Sakhir Orange Metallic
A29 – Silverstone Metallic
B67 – Austin Yellow Metallic
A96 – Mineral White Metallic
B68 – Yas Marina Blue Metallic
Interior
CSAT – Cloth/Leather combination Carbonstructure Anthracite/Black
X3A9 – Silverstone Full Merino Lthr
LKA9 – Silverstone Extended Merino Lthr
X3DA – Sakhir Orange/Black Full Merino Lthr
LKDA – Sakhir Orange/Black Extended Merino Lthr
X3JR – Sonoma Beige Full Merino Lthr
LKJR – Sonoma Beige Extended Merino Lthr
X3SW – Black Full Merino Lthr
LKSW – Black Extended Merino Lthr
ZDB – Driver Assistance Plus
5AG – Active Blind Spot Detection
5AS – Lane Departure Warning w/Collision Mitigation
5DL – Side and Top View Cameras
8TH – Speed Limit Info
ZEC – Executive Package
248 – Heated Steering Wheel
322 – Comfort Access keyless entry
3AG – Rear-view camera
494 – Heated Front Seats
502 – Retractable headlight washers
508 – Park Distance Control
610 – Head-up Display
655 – Satellite radio with 1 year subscription
LK – Extended Merino Leather
or X3 – Full Merino Leather
ZLP – Lighting Package
552 – Full LED Lights
5AC – Automatic high beams
Options
2MK – M Double-clutch Transmission with Drivelogic
2NK – M Carbon Ceramic Brakes
2VF – Adaptive M Suspension
2VY -19″ Light Alloy Wheel Double-Spoke Style437 M with Mixed Performance Tires
2VZ – 19″ Black Light-Alloy Wheel Double-SpokeStyle 437 M with Mixed Perf. Tires
403 – Moonroof (will delete the CFK Roof)
5DP – Parking Assistant
415 – Power rear sunshade
688 – Harman Kardon surround sound system
4CE – Anthracite Wood Trim
6AN – Concierge Services
4LY – Aluminum Blade Interior Trim
6NS – Enhanced USB & Bluetooth plus
5AC – Automatic high beams Smartphone Integration
5DL – Side and Top View Cameras
https://www.bmwblog.com/
https://www.newsbeast.gr//car/arthro/619437/dierreusan-fotografies-ton-neon-bmw-m3-kai-m4/
Sent from my Stealth mobile
Vasilis M3
11-12-13, 15:44
Εξω τα έχουμε ξαναπεί...πολύ όμορφο για τα γούστα μου!!!
Αλλα αν ανοίξεις το καπό... :thumbsdown::ranting2:
Nick bmwlover
11-12-13, 15:53
Αυτο εδωhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/BMWM36-1.jpgτο ασημι γυρω απο το μοτερ τι ειναι,θολομπαρα;
Δείτε στο λινκ τι γράφει ενας κατω κατω στο σχόλιο !!
Nick bmwlover
11-12-13, 16:20
Δείτε στο λινκ τι γράφει ενας κατω κατω στο σχόλιο !!
spyrosΣήμερα, 16:45
Παλι με πισω κινηση , παλι θα μας πεταει εξω στις στροφες?
χαχαχα,κ μαλλον δεν αυτοσαρκαζεται...
https://www.youtube.com/watch?v=M9lxrlXhOCU
"BMW has finally, officially, taken the wraps off the hotly anticipated, straight-six-powered, M4 Coupe and M3 saloon. We've been over the difference in nomenclature, but, to remind you: the M3 is the four-door, the M4 the two-door (and upcoming convertible). Simple.
And, though it's lost a pair of cylinders, this is the powerful M3 in history. Both cars pack a 3.0-litre straight six with a pair of mono-scroll blowers, returning 431bhp with a 7,600rpm redline, and a whopping 406lb ft. The old naturally aspirated V8 made 414bhp and 295lb ft. Even more impressive figures are the boring-but-practical digits: consumption and emissions are down by 25 per cent, giving 32.0mpg and 204g/km. We're promised it'll sound good, too: there's a flap in the exhaust pipe that varies the sound you hear depending on the car's mode.
This power is fed through a standard-fit six-speed manual gearbox with an auto throttle-blipping function, though you can spec the seven-speed double clutch (DCT) transmission featuring something BMW officially calls (and we're really, really not making this up)... the Smokey Burnout function. Yes folks, the new M3 and M4 are hooligans.
Both M3 and M4 are, of course, staunchly rear-wheel-drive, and that extra power moves less weight: both are roughly 80kg lighter than their predecessors, with the M4 weighing in at 1500kg, and the M3 saloon just 23kg heavier. Both will do 0-62mph in 4.3 seconds (4.1s with the DCT ΅box) and run on to a limited 155mph.
There's nothing limited about the sideways, though. BMW itself says the M Dynamic Mode "allows greater wheel slip and therefore easy drifting", which is the sort of technical insight of which we very much approve.
There's also some serious aero going on: air curtains on the front bumper and air breathers in the front arches that massage the air around the front of the car, a smooth underbody, a Gurney flap on the M3's bootlid, and a CSL-style CFRP rear-end on the M4 (oh, and speaking of CFRP, both models get a roof made of the stuff, saving up to 6kg). There are carbon ceramic brakes, too.
Inside, you get standard bucket-style M Sport leather seats that look fantastic, an illuminated ΅M' logo on the backrests, a decent-sized boot and a BMW M lap timer.
Prices for the saloon start at ¤70,000, while the M4 Coupe starts at ¤72,200 (and, most will be glad to hear, comes in colors other than gold). Sad to see the naturally aspirated V8 go, or will you take more power, less weight and a twin-turbo straight six?"
https://www.topgear.com/uk/car-news/bmw-m3-bmw-m4-coupe-revealed-2013-12-11
thumb
Kαι φωτογραφίες σε υψηλή ανάλυση:
https://www.worldcarfans.com/113121167380/2014-bmw-m3--m4-coupe-specifications-released-video/highphotos#0
Αμαξάρα!
Τα χουμε ξαναπεί εμείς....!!!
Τιμές έχουν ανακοινωθεί στην Ελλάδα;
Για τους υποψηφίους(λέμε) αγοραστές.....
Επειδή δεν ακούω σχόλια, ας αρχίσω με κάτι που μου ξένισε: Ίσως το πρώτο Μ3 (εξαιρούνται τα ειδικά sport evo, csl, κλπ) που τα καθίσματα δεν έχουν το ρυθμιζόμενο μέσα-έξω τμήμα για τους μηρούς. Σίγουρα δίνει αρκετά σε εμφάνιση και ρυθμίζοντάς το μέσα έξω μπορείς να βολευτείς καλύτερα (κυρίως σε ταξίδια). Γενικά τα καθίσματα είναι σαν από Audi και το μεταλλικό ταμπελάκι Μ το βρίσκω γύφτικο.
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/11242032671374890699-1.jpg
https://media.autobase.co.nz/VehicleImages/Full/1/8/1/1818150_11.jpg
Αχ αχ αχ αχ :worthy: :salias: Μου αρέσει βρε παιδιά...
Το ταμπελάκι θα το ακούμπας οταν κάθεσαι ποσο βολικό θα ειναι μιας και προεξεχει ;πάντως ειναι άπαιχτο τι βρίσκουμε όλη θα τη θέλαμε ...απλα πλέον σαύτα τα λευτα υπάρχει τεράστιος ανταγωνισμός +τα μεταχειρισμένα η ενα αμάξι πιο φθηνό που θα το βελτιώσεις αυτο το βαζω μέσα γιατι πλέον ειναι τουρμπο....
https://www.youtube.com/watch?v=-O0TIpHPyic#t=85
https://www.youtube.com/watch?v=FS30sMrMxt0#t=64
Τιμές έχουν ανακοινωθεί στην Ελλάδα;
Για τους υποψηφίους(λέμε) αγοραστές.....
Σίγουρα πάνω απο 100 με τόσους φόρους που έχουν βάλει...
Nick bmwlover
12-12-13, 13:03
Επειδή δεν ακούω σχόλια
Ξαναρωταω λοιπον
Αυτο εδωhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/BMWM36-1.jpgτο ασημι γυρω απο το μοτερ τι ειναι,θολομπαρα;
Aπ' 'οτι φαίνεται ναι! αν και από το σχήμα που της έχουν δώσει δεν πρέπει να βοηθάει και ιδιαίτερα....
Nick bmwlover
12-12-13, 14:07
Aπ' 'οτι φαίνεται ναι! αν και από το σχήμα που της έχουν δώσει δεν πρέπει να βοηθάει και ιδιαίτερα....
Αυτο βλεπω κ εγω Νασο,αλλα ενδεχεται να εχει γινει ετσι για λογους παθητικης ασφαλειας κ απορροφησης,δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...
Ξαναρωταω λοιπον
έδεσαν το μοτέρ με σχοινί για να μη φύγουν τα άλογα!
Ξαναρωταω λοιπον
https://imageshack.us/a/img209/2599/knaa.jpg
Nick bmwlover
12-12-13, 17:22
Αυτο εδωhttps://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/BMWM36-1.jpgτο ασημι γυρω απο το μοτερ τι ειναι,θολομπαρα;
Aπ' 'οτι φαίνεται ναι! αν και από το σχήμα που της έχουν δώσει δεν πρέπει να βοηθάει και ιδιαίτερα....
Αυτο βλεπω κ εγω Νασο,αλλα ενδεχεται να εχει γινει ετσι για λογους παθητικης ασφαλειας κ απορροφησης,δεν μπορω να σκεφτω κατι αλλο...
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/knaa-1.jpg
Επιβεβαιωθηκε!!!thumb
Καλά έχει να πέσει μετατροπή,και βελτίωση... Σύννεφο!!
Καλά έχει να πέσει μετατροπή,και βελτίωση... Σύννεφο!!
Λες να γίνει 4τούρμπινο? :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
Κινητήρα V8-V10 σ αυτό το σκάφος....!! Διάφορες εσωτερικές,εξωτερικές βελτιώσεις από τους γνωστούς οίκους...
.....Γενικά τα καθίσματα είναι σαν από Audi και το μεταλλικό ταμπελάκι Μ το βρίσκω γύφτικο.....
https://www.bmwfans.gr/forum/images/imported/2013/12/11242032671374890699-1.jpg
Mόλις διάβασα στο m-power.com ότι το ταμπελάκι ///Μ στα καθίσματα είναι φωτιζόμενο!!!! Οπότε είναι ακόμη πιο γύφτικο από ότι περίμενα....:thumbsdown:
Νάσο αυτό με το μπροστινό πτυσσόμενο κομμάτι του καθίσματος είναι έτσι ακριβώς. Πήγα εχτές στο Σπανό να μου βάλουν τον πυροσβεστήρα και μου το είχαν κλείσει και δεν μπορούσα να βολευτώ με τίποτα.
Μήπως είναι μαζεμένο στην φωτογραφία και δεν διακρίνεται; Μου φαίνεται απίστευτο να μην υπάρχει αυτό το σήμα κατατεθέν στο σπορ σαλόνι της Bmw.
Γιώργη επειδή σκεφτόμουν και εγώ να βάλω πυροσβεστήρα, αν τοποθετηθεί (ο πυροσβεστήρας) αυτό το κ@υλιτζάκι δεν μπαινοβγαίνει μετά;;
Προσωπικά με κουράζει (μου κόβει τους μηρούς) να το έχω απλωμένο, αλλά σε εμφάνιση είναι φοβερό.
Οχι μπαινοβγαίνει κανονικά. Εγώ Πάνο δε μπορώ χωρίς thigh support
Nick bmwlover
13-12-13, 11:43
Mόλις διάβασα στο m-power.com ότι το ταμπελάκι ///Μ στα καθίσματα είναι φωτιζόμενο!!!! Οπότε είναι ακόμη πιο γύφτικο από ότι περίμενα....:thumbsdown:
Κατσε να το δεις απο κοντα,μπορει κ να σου αρεσει,το λογικο ειναι να φαινονται τα χρωματα της ///Μ με εναν λευκο φωτισμο,φανταζομαι...
Nick bmwlover
13-12-13, 11:47
Μήπως είναι μαζεμένο στην φωτογραφία και δεν διακρίνεται; Μου φαίνεται απίστευτο να μην υπάρχει αυτό το σήμα κατατεθέν στο σπορ σαλόνι της Bmw.
Γιώργη επειδή σκεφτόμουν και εγώ να βάλω πυροσβεστήρα, αν τοποθετηθεί (ο πυροσβεστήρας) αυτό το κ@υλιτζάκι δεν μπαινοβγαίνει μετά;;
Προσωπικά με κουράζει (μου κόβει τους μηρούς) να το έχω απλωμένο, αλλά σε εμφάνιση είναι φοβερό.
Κατα 99% ειναι μαζεμενο.
Τον πυροσβεστηρα μπορειτε να τον βαλετε κ στο πορτ-παγκαζ διαφορετικα...
Nick bmwlover
13-12-13, 11:50
Οχι μπαινοβγαίνει κανονικά. Εγώ Πάνο δε μπορώ χωρίς thigh support
Ειναι πολυ ξεκουραστο στο ταξιδι,γυριζεις κ την κλιση του καθισματος λιγο προς τα πανω κ εισαι αρχοντας!!!
Οχι μπαινοβγαίνει κανονικά. Εγώ Πάνο δε μπορώ χωρίς thigh support
Καλά εσύ είσαι πιλότος και το χρειάζεσαι :P
Κατα 99% ειναι μαζεμενο.
Τον πυροσβεστηρα μπορειτε να τον βαλετε κ στο πορτ-παγκαζ διαφορετικα...
Τι λε ρε Νικολιό, για μια εικόνα ζούμε*. Να τον βάΝεις εσύ στο πορτμπαγκάζ :hystericalbs1:
Ειναι πολυ ξεκουραστο στο ταξιδι,γυριζεις κ την κλιση του καθισματος λιγο προς τα πανω κ εισαι αρχοντας!!!
Το έχω μόνο για την εικόνα και την ομορφιά. Με ενοχλεί αφάνταστα. Πρέπει να είμαστε οι μοναδικοί εγώ και ο Χαντές που δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ.
*Για αυτό έφτασα εκεί που έφτασα :hystericalbs1:
Nick bmwlover
13-12-13, 12:07
Καλά εσύ είσαι πιλότος και το χρειάζεσαι :P
Τι λε ρε Νικολιό, για μια εικόνα ζούμε*. Να τον βάΝεις εσύ στο πορτμπαγκάζ :hystericalbs1:
Το έχω μόνο για την εικόνα και την ομορφιά. Με ενοχλεί αφάνταστα. Πρέπει να είμαστε οι μοναδικοί εγώ και ο Χαντές που δεν το χρησιμοποιούμε ποτέ.
*Για αυτό έφτασα εκεί που έφτασα :hystericalbs1:
:hystericalbs1:Mπρος στα καλλη τι ν' ο πονος δηλαδη...
Δείτε τις φωτογραφίες, μπείτε και στο closed room του m-power.com που έχει περισσότερες. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι δεν ρυθμίζεται το μέρος των μηρών.
Στα δικά μας ο πυροσβεστήρας δεν επηρεάζει καθόλου τη λειτουργία του thigh support...
Όλα καλά με την νέα M3 και M4, πανέμορφο, γρήγορο, πιο οικονομικό σε κατανάλωση και φόρους σε σύγκριση με την προηγούμενη, αλλά στο διαφημιστικό φυλάδιο της BMW για την M3 e92, είχε τον παρακάτω θρυλικό τίτλο παραθέτοντας όλα τα μοντέλα με τις στροφές που απέδιδαν την ιπποδύναμή τους
23044
Τώρα που θα την χωρέσει την καινούργια;
Vasilis M3
18-12-13, 14:41
Τα turbo στροφάρει πολύ καλά thumb
Η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι σε σχέση με την m3 e92,
1) η m4 κυρίως (και η m3 ακολούθως) είναι αντικειμενικά πολύ όμορφα αυτοκίνητα (αν και από κάποιες οπτικές γωνίες η m4 μοιάζει με το Audi A5 ακόμα και στα μπροστινά καθίσματα, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά εμένα δεν μου αρέσουν οι αντιγραφές - και η m3 μοιάζει πολύ με την νέα m5 κακό και αυτό),
2) φαίνεται ότι είναι πιο γρήγορο με περισσότερη ροπή και λιγότερο βάρος άρα με καλύτερους χρόνους σε πίστες,
3) είναι (σύμφωνα με BMW) κατά 25% πιο οικονομικό έχοντας λιγότερα κυβικά και καθαρότερα καυσαέρια άρα και πολύ λιγότερο ενεργοβόρο, άρα και πιο οικονομικό στην τσέπη του κατόχου της και πιο φιλικό στο περιβάλλον
4) λόγω turboροπής και έχοντας προςωπική εμπειρία από golf gti και 335, πιστεύω ότι το cruising σε ταξίδια θα είναι πολύ ανώτερο και σε συνεργασία με την νέα τεχνολογία που διαθέτει όσον αφορά την ευκολία χειρισμών και οδήγησης (head up display κλπ κλπ) καθώς και την ποιότητα κύλισης, θα κάνει τα ταξίδια, όσο γρήγορα και να είναι, πραγματική απόλαυση που δεν θα θέλεις να τελειώσει και
5) γενικά είναι πιο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της μόδας πάνω στον τομέα αυτό (Carbon σε διάφορα σημεία κλπ κλπ), με θετικές επιπτώσεις σε οδική συμπεριφορά και άνεση.
Όλα καλά λοιπόν; Κατά την γνώμη μου η νέα m πάσχει από ένα σοβαρό σύνδρομο που πιςτεύω θα την ακολουθεί σε όλη την μετέπειτα πορεία της σαν ένα είδος ασθένειας (ας το πούμε έτσι χαριτολογώντας), το οποίο είναι η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ή να το πω διαφορετικά, έλλειψη ιδιαιτερότητας της κινητήριας δύναμής της.
Και σε αυτό φταίει αποκλειςτικά ο κινητήρας της, δηλαδή είναι μία ακόμη έκδοση (όσο βελτιωμένη και αν είναι) ενός υπάρχοντος κοινού από τις γραμμές παραγωγής κινητήρα, δεν έχει ιδιαιτερότητα όπως ο προηγούμενος V8 (και V10 βέβαια), ο οποίος βασίζονταν στον κορμό ενός κινητήρα formula 1. Μπορεί να μην έχει μεγάλη σχέση με εκείνον (πως θα μπορούσε άλλωστε), αλλά οι ρίζες του είναι από εκεί, πως να το κάνουμε.
Και είχε φτιαχτεί για να τοποθετηθεί μόνο σε //M. Είχε όμως δύο βασικά μειονεκτήματα, που στην σημερινή εποχή μετράνε πολύ: είναι λαίμαργος, και πάσχει από ροπή χαμηλά.
ΑΛλά επειδή οι //Μ πιστεύω ότι δεν έχουν φτιαχτεί για να είναι καθημερινά αυτοκίνητα, τα παρακάμπτουμε.
Γι αυτό, προσωπικά μιλώντας, η νέα δεν με πολυενθουσιάζει, σε σημείο που αν είχα τα χρήματα ΔΕΝ θα την αγόραζα, θα προτιμούσα μια 335 και τα ρέστα στη τσέπη μου.
Θα προσπαθήσω λοιπόν όσο μπορώ να κρατήσω και να διατηρήσω την δικιά μου, προσπερνώντας αυτήν την έκδοση και ελπίζοντας στην ιδιαιτερότητα της επόμενης, προς το 2019 καλά να είμαςτε, αν υπάρχουμε μέχρι τότε.
To μέλλον είναι Turbo Mαικ !!!
Χαμηλή κατανάλωση και ρύποι...
To μέλλον είναι Turbo Mαικ !!!
Χαμηλή κατανάλωση και ρύποι...
Ναι Μάρκο δεν αντιλέω αλλά προτιμώ την ιδιαιτερότητα του V8 μια φορά στο τόσο για να ντοπάρομαι και μια 135 m performance για καθημερινό (αν είχα την δυνατότητα). Θέλω να πω ότι η νέα m δεν μου κάνει το κλικ που μου έκαναν οι προηγούμενες.
τελικά ανακοινώθηκε πουθενά για το ποσο είναι η συμπίεση του μοτέρ???
τελικά ανακοινώθηκε πουθενά για το ποσο είναι η συμπίεση του μοτέρ???
10,2:1
Συμφωνώ και γω απόλυτα πως τα νέα τουρμπο-μοτέρ όσο γρήγορα και ροπάτα κι αν είναι δεν έχουν τη γοητεία, το κύρος και τη διαφορετικότητα των παλιών καλών ατμοσφαιρικών S κινητήρων του division. Και αυτό είναι το θέμα: πως όταν παίρνεις ένα αμάξι αυτής της κατηγορίας δεν σε νοιάζει μόνο η ταχύτητα....αλλά το μοντέλο να είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό μηχανολογικά από όλη την υπόλοιπη γκάμα.
Υ.Γ. Σήμερα είχα μπροστά μου ολοζώντανο και σπαρταριστό M5 F10 και πραγματικά δεν ένιωσα τίποτα από την συγκίνηση των παλιών χρόνων όταν είχα μπροστά μου ένα σπάνιο Μ μοντέλο.....
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
22-05-14, 22:44
Η κατανάλωση μήπως είναι εντελώς ψευτιά;;;https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/odigoyme-ti-nea-bmw-m4
m_power_lunatic
23-05-14, 10:50
Η δική μου ταπεινή άποψη είναι ότι σε σχέση με την m3 e92,
1) η m4 κυρίως (και η m3 ακολούθως) είναι αντικειμενικά πολύ όμορφα αυτοκίνητα (αν και από κάποιες οπτικές γωνίες η m4 μοιάζει με το Audi A5 ακόμα και στα μπροστινά καθίσματα, το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό, αλλά εμένα δεν μου αρέσουν οι αντιγραφές - και η m3 μοιάζει πολύ με την νέα m5 κακό και αυτό),
2) φαίνεται ότι είναι πιο γρήγορο με περισσότερη ροπή και λιγότερο βάρος άρα με καλύτερους χρόνους σε πίστες,
3) είναι (σύμφωνα με BMW) κατά 25% πιο οικονομικό έχοντας λιγότερα κυβικά και καθαρότερα καυσαέρια άρα και πολύ λιγότερο ενεργοβόρο, άρα και πιο οικονομικό στην τσέπη του κατόχου της και πιο φιλικό στο περιβάλλον
4) λόγω turboροπής και έχοντας προςωπική εμπειρία από golf gti και 335, πιστεύω ότι το cruising σε ταξίδια θα είναι πολύ ανώτερο και σε συνεργασία με την νέα τεχνολογία που διαθέτει όσον αφορά την ευκολία χειρισμών και οδήγησης (head up display κλπ κλπ) καθώς και την ποιότητα κύλισης, θα κάνει τα ταξίδια, όσο γρήγορα και να είναι, πραγματική απόλαυση που δεν θα θέλεις να τελειώσει και
5) γενικά είναι πιο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο εφοδιασμένο με την τελευταία λέξη της μόδας πάνω στον τομέα αυτό (Carbon σε διάφορα σημεία κλπ κλπ), με θετικές επιπτώσεις σε οδική συμπεριφορά και άνεση.
Όλα καλά λοιπόν; Κατά την γνώμη μου η νέα m πάσχει από ένα σοβαρό σύνδρομο που πιςτεύω θα την ακολουθεί σε όλη την μετέπειτα πορεία της σαν ένα είδος ασθένειας (ας το πούμε έτσι χαριτολογώντας), το οποίο είναι η ΕΛΛΕΙΨΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ή να το πω διαφορετικά, έλλειψη ιδιαιτερότητας της κινητήριας δύναμής της.
Και σε αυτό φταίει αποκλειςτικά ο κινητήρας της, δηλαδή είναι μία ακόμη έκδοση (όσο βελτιωμένη και αν είναι) ενός υπάρχοντος κοινού από τις γραμμές παραγωγής κινητήρα, δεν έχει ιδιαιτερότητα όπως ο προηγούμενος V8 (και V10 βέβαια), ο οποίος βασίζονταν στον κορμό ενός κινητήρα formula 1. Μπορεί να μην έχει μεγάλη σχέση με εκείνον (πως θα μπορούσε άλλωστε), αλλά οι ρίζες του είναι από εκεί, πως να το κάνουμε.
Και είχε φτιαχτεί για να τοποθετηθεί μόνο σε //M. Είχε όμως δύο βασικά μειονεκτήματα, που στην σημερινή εποχή μετράνε πολύ: είναι λαίμαργος, και πάσχει από ροπή χαμηλά.
ΑΛλά επειδή οι //Μ πιστεύω ότι δεν έχουν φτιαχτεί για να είναι καθημερινά αυτοκίνητα, τα παρακάμπτουμε.
Γι αυτό, προσωπικά μιλώντας, η νέα δεν με πολυενθουσιάζει, σε σημείο που αν είχα τα χρήματα ΔΕΝ θα την αγόραζα, θα προτιμούσα μια 335 και τα ρέστα στη τσέπη μου.
Θα προσπαθήσω λοιπόν όσο μπορώ να κρατήσω και να διατηρήσω την δικιά μου, προσπερνώντας αυτήν την έκδοση και ελπίζοντας στην ιδιαιτερότητα της επόμενης, προς το 2019 καλά να είμαςτε, αν υπάρχουμε μέχρι τότε.
Μιχαλη και εγω ειπα να προσπερασω καποια εκδοση αλλα δεν.......κατσε πρωτα να κανεις μια βολτα,να παρεις μια γευση και το ξανασκεφτεσαι.Εγω σου ευχομαι ολοψυχα να σου κανει καποιο κλικ και να εχεις την δυνατοτητα και να παρεις και αυτη.
steliosm46
23-05-14, 13:59
Η κατανάλωση μήπως είναι εντελώς ψευτιά;;;https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/odigoyme-ti-nea-bmw-m4
Εγω το πιστευω παντως για την καταναλωση, δεδομενου οτι αυτη την καταναλωση που δινει ο κατασκευαστης ειναι σε πορεια και με νορμαλ συγκεκριμενες ταχυτητες.
Και το πιστευω επισης διοτι πλεον ειναι αλλη τεχνολογια, καινουργιος κινητηρας.
ποιο μικρης χωρητηκοτητας ακομα και απο το Ε46 Μ3. και δεν ειναι και σε σχημα V. που ως συνηθως τα V καινε παραπανω απ τους straight κινητηρες.
Εγω για παραδειγμα στο δικο μου (Ε46 Μ3) εχω δει καταναλωση μεχρι και 7.5 λιτρα , αλλα σε πορεια φυσικα, με 6η και 120 χιλιομετρα περιπου.
Αλλα σε γενικες γραμμες φιλος που εχει Μ3 Ε92 μου λεει καιει ρε συ, το δικο σου μου λεει καιει τα μισα χαριτολογωντας ενταξει, δεν καει τα μισα αλλα ειναι εμφανης η διαφορα.
Για το Μ5-Μ6 δεν το συζητω. Ανταλλαξαμε για 1 μερα με ενος φιλου το Μ6, δεν παλαυεται, μιλαμε πολυ βενζινη το εργαλείο!! Αλλα μονο το ουρλιαχτο του που ακους εκει τα ξεχνας!
Παντως γενικα για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα, το Μ4 προσωπικα μου αρεσει, αν εξεραισεις το θορυβο, και την αλλαγη με τον αριθμο 4. οσο για το feeling δεν μπορω να πω, διοτι δεν το εχω οδηγησει, αν ποτε το οδηγησω ισως σχηματισω μια εικονα.
Πιστευω οτι η BMW με το συγκεκριμενο εχει κανει πολυ καλη εξελιξη αλλα θυσιασε τον θρυλικο ηχο των ///M.
Και για ενος τετιου επιπεδου αυτοκινητο πιστευω οτι η συγκεκριμενη καταναλωση ειναι πολυ φυλικη, αν και εφοσον ισχυει, αλλα και να μην ισχυει δεν νομιζω να εχει μεγαλη αποκλιση.
Η κατανάλωση μήπως είναι εντελώς ψευτιά;;;https://www.drive.gr/test-drives/apostoli/odigoyme-ti-nea-bmw-m4
Η κατανάλωση πιστεύω εκεί θα παίζει , απο αξιοπιστία τι θα κάνει ???
Στον Ν55 βασίζεται ?
Μιχαλη και εγω ειπα να προσπερασω καποια εκδοση αλλα δεν.......κατσε πρωτα να κανεις μια βολτα,να παρεις μια γευση και το ξανασκεφτεσαι.Εγω σου ευχομαι ολοψυχα να σου κανει καποιο κλικ και να εχεις την δυνατοτητα και να παρεις και αυτη.
Γιάννη σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή, αλλά δεν τη βλέπω να πραγματώνεται αυτή τη φορά για πολλούς λόγους. Πρώτα απ´ όλα οικονομικούς, η κρίση που διανύουμε δεν επιτρέπει τέτοιου είδους ανοίγματα ούτε για αστείο. Μετά έχουν αλλάξει οι προτεραιότητές μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι ο πόθος και η αρρώστια που έχω με αυτή τη φίρμα έχει μειωθεί στο ελάχιστο. Απλά τώρα προσπαθώ να συντηρώ με ευλάβεια αυτό που ήδη έχω και να το διατηρώ σαν καινούργιο.
Και για να επανέλθω στο θέμα μας, πιστεύω ότι η νέα m θα είναι σαν μια πιο σπορ και βελτιωμένη σε όλους τους τομείς, έκδοση της 335 η οποία μου άρεσε πάρα πολύ σαν gt cruiser όμως. Το ότι θα ήθελα να την δοκιμάσω, ναι θα ήθελα σαν τρελλός, αλλά δεν πιστεύω ότι θα άλλαζα άποψη (πάντα με επιφυλάξεις). Εξάλλου την e92 δεν την έχω χορτάσει και για έναν περίεργο λόγο μου αρέσει και με γεμίζει τόσο που πιστεύω δεν θα ήθελα (ακόμα και αν μπορούσα) να την πουλήσω για κάτι άλλο. Το μόνο σοβαρό μείον που έχει στις μέρες μας είναι η υπερβολική κατανάλωση, αλλά αφού δεν τη χρησιμοποιώ καθημερινά (ας είναι καλά το is), δεν μου πολυφαίνεται.
Μακάρι η νέα να ξεπεράσει τις προσδοκίες μας και μείνει ξεχωριστή όσο οι προηγούμενες και να μην χαρακτηριστεί σαν μια πιο hardcore έκδοση της 335.
Πάντως Γιάννη σαν μπεμβεδάκιας που είσαι και εσύ και αφού την έχεις περιεργαστεί από κοντά, έχω εμπιστοσύνη στην γνώμη σου. Κάτι παραπάνω έχεις δει που εγώ ακόμα δεν το έχω διακρίνει.......
Η κατανάλωση πιστεύω εκεί θα παίζει , απο αξιοπιστία τι θα κάνει ???
Στον Ν55 βασίζεται ?
δεν γνωρίζω που βασίζεται, αλλά απο αρκετά που έχω διαβάσει, η δουλειά που έχει γίνει στο μοτέρ είναι απο άλλο πλανήτη. σφυρήλατος στρόφαλος, σφυρήλατα πιστόνια με ειδική επικάλυψη που φτάνει τα νούμερα τριβής στο 0,00000000000κάτι...θεωρητικά, το νούμερο τριβής σου λέει...αν θέλεις φιλαράκι κυκλοφόρα το και χωρίς λάδι μέσα.
στο θέμα της ψύξης έχει γίνει τραγικά πολύ μεγάλη μελέτη με τα ιντερκούλερ και τις σωληνώσεις του, ενώ όπως και η πεντάρα, θα διαθέτει και αυτό αντιλαγκ.
νομίζω ότι το μόνο που λείπει απο το αμάξι είναι μια καλή εξάτμιση, που πλέον, θα έχει και μεγάλη σημασία ως προς την απόδοση του αυτοκινήτου σε σχέση με τους ατμο προκάτοχους του.
σκέψου μόνο τα 500 πόσο έυκολα, αβασάνιστα, δίχως κόπο μπορούν να έρθουν...
Σίγουρα είναι ψαγμένη γιαυτό και η τιμή άλλωστε αν και χωρίς τους υπερβολικούς φόρους εχει σχεδόν ίδια τιμή με την 92αρα .
Απο αναλώσιμα πχ πολ/σιαστες και υψηλές τι θα βγάλει γιατί μάλλον στον Ν54 εχει πατήσει .
den mporo na po oti exo trelathei me tin 4 ara , opos exo xanapei apo mprosta san steno 6 ari grand coupe einai kai plagia kai piso audi a5 . oso vre paidia gia ta 130 xiliarika den ta edina me tipota gia ena m4 osa lefta kai na eixa stin trapeza .
se ayta ta noumera paizoun para poly sobara terata
130 ειναι οντως πολλα, αλλα σε καμμια τριετια δε θα με χαλουσε να σκασω κανα σαρανταπενταρι για να παρω ενα. Και σαρανταπενταρι στην χειροτερη. Τοτε θα μπορεις να αγοραζεις απο γερμανια στα 30 και να μην εχεις επιπλεον εξοδα οπως τωρα. Με σταρττιμη στα 63κ στη γερμανια, σε τρια χρονακια το τριανταρι θεωρειτε και γαμω τις τιμες για μια αμαξαρα σα και τουτη.
Βγαζω καπελο στο καινουριο Μ4, και ας ειμουν απ'αυτους που ουρλιαζαν για τους τουρμποκινητηρες στα ///Μ. Οσων αφορα τα υπολοιπα, συνεχιζει να μου τη δινει η υπαρξη του 335. Να με συγχωρατε οι κατοχοι...
Καινούργιο ουτε 60000 δεν βγαίνει στο USA
https://www.bmwusa.com/standard/content/byo/byohome.aspx?namodelcode=154h
Αθάνατη Ελλάς!!!
Νομιζω πως ειδα ενα ασπρο εχτες στην παραλιακη.
Δεν εχω ξαναδει αυτοκινητο να πηγαινει ετσι. ΠΟΤΕ
δεν γνωρίζω που βασίζεται, αλλά απο αρκετά που έχω διαβάσει, η δουλειά που έχει γίνει στο μοτέρ είναι απο άλλο πλανήτη. σφυρήλατος στρόφαλος, σφυρήλατα πιστόνια με ειδική επικάλυψη που φτάνει τα νούμερα τριβής στο 0,00000000000κάτι...θεωρητικά, το νούμερο τριβής σου λέει...αν θέλεις φιλαράκι κυκλοφόρα το και χωρίς λάδι μέσα.
στο θέμα της ψύξης έχει γίνει τραγικά πολύ μεγάλη μελέτη με τα ιντερκούλερ και τις σωληνώσεις του, ενώ όπως και η πεντάρα, θα διαθέτει και αυτό αντιλαγκ.
νομίζω ότι το μόνο που λείπει απο το αμάξι είναι μια καλή εξάτμιση, που πλέον, θα έχει και μεγάλη σημασία ως προς την απόδοση του αυτοκινήτου σε σχέση με τους ατμο προκάτοχους του.
σκέψου μόνο τα 500 πόσο έυκολα, αβασάνιστα, δίχως κόπο μπορούν να έρθουν...
Όλοι λένε ότι έχει γίνει τρομερή δουλειά στη ψύξη, και ότι θα μπορεί ένας απαιτητικός να χαρεί track day.
Για 30αρια και 45αρια χλωμό το κόβω, αλλά από το στόμα σου και στου Θεού τ' αυτί. Με βάση και το πόσο λίγα θα κυκλοφορούν.
Απο γερμανια μερια αναφερομαι ντοκ. Και αν γινει πραγματικοτητα ο μπουλος στα κωλοτελωνεια, με 30-35κ θα μπορεις να παρεις μια τετοια εργαλειαρα...
Απο γερμανια μερια αναφερομαι ντοκ. Και αν γινει πραγματικοτητα ο μπουλος στα κωλοτελωνεια, με 30-35κ θα μπορεις να παρεις μια τετοια εργαλειαρα...
Δηλαδή τι εννοείς πάλι με τα πουλιά και τα περιστέρια; Θα καταργηθούν τα τελωνεία (δηλαδή θα πάψει να εισπράττει το κράτος) για τις εισαγωγές αυτοκινήτων που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα από τις χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης; Έχεις καμμιά πληροφορία αξιόπιστη να μάθουμε όλοι; Αν συμβεί κάτι τέτοιο, όμορφα, θα έχουμε επιτέλους φθηνές εισαγωγές ακριβών προϊόντων, όπως τα αμάξια ( το είχαμε ανάγκη σαν οικονομία άλλωστε) και να δούμε τι θα γίνει και με τις εξαγωγές, θα είναι φθηνές και αυτές;
Bazil Van Sinner
03-06-14, 23:34
https://www.youtube.com/watch?v=pvIYJKQyU6g
Νομιζω πως ειδα ενα ασπρο εχτες στην παραλιακη.
Δεν εχω ξαναδει αυτοκινητο να πηγαινει ετσι. ΠΟΤΕ
Το άσπρο που είδες είναι Schnitzer
Δεν υπάρχει ακόμη F80/82 M στην Ελλάδα!
130 ειναι οντως πολλα, αλλα σε καμμια τριετια δε θα με χαλουσε να σκασω κανα σαρανταπενταρι για να παρω ενα. Και σαρανταπενταρι στην χειροτερη. Τοτε θα μπορεις να αγοραζεις απο γερμανια στα 30 και να μην εχεις επιπλεον εξοδα οπως τωρα. Με σταρττιμη στα 63κ στη γερμανια, σε τρια χρονακια το τριανταρι θεωρειτε και γαμω τις τιμες για μια αμαξαρα σα και τουτη.
Που τα είδες τα 63κ start τιμή στην Γερμανία; Εγώ βλέπω 72.000 . Και ως γνωστόν ανετότατα μπορεί να ξεπεράσει τα 80.000 με 2-3 πραγματάκια.
Πολύ αισιόδοξο σενάριο να μπορείς να το αγοράσεις σε 3 χρόνια τόσα.
Αυτό που μας ενδιαφέρει είναι πόσο θα βγαίνει εκτελωνισμένο κομπλέ με πινακίδες. Αν μιλάμε σε 3 χρόνια, θεωρώ ότι θα βγαίνει γύρω στα 55-60. Κι ας είναι euro6.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
23-06-14, 22:00
Ακόμα δεν το πήραν....https://f80.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1001779
m_power_lunatic
23-06-14, 22:34
20 χρόνος με Μ3......μμμμμμάλιστα......
Γονείς=ΤΟΥΒΛΑ.-
Το σασι έμεινε ακλόνητο σε μεγάλο ποσοστό,κοίταξτε γραμμές πόρτας φτερων και ουρανού.ΑΡΜΑ!!!!!
Ωραίο τροπετακι,καποιος πρεπει να έδωσε ήδη προκαταβολή!
https://m.youtube.com/watch?v=AFtUpMTs4vI
Η διαφημιση της Καναδικης BMW για την Μ4
https://autophorie.de/2014/06/18/bmw-m4-f32-liberty-walk-performance/
https://autophorie.de/2014/01/22/duke-dynamics-bmw-m4-widebody/
https://autophorie.de/2014/01/22/duke-dynamics-bmw-m4-widebody/
Μήπως είναι λίγο υπερβολικό;
emoticon που να ξερναει εχει η πλατφορμα ?
Μήπως είναι λίγο υπερβολικό;
Για μενα το πισω μεροs ναι ειναι υπερβολικο,και παραφορτωμενο.
https://www.autoblog.gr/2014/07/11/new-bmw-m3-weighed-down-and-dyno-tested/
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.