PDA

Επιστροφή στο Forum : διαφορικο από m3 e46 σε Μ43



kostas_ke35
02-07-13, 22:25
τη χρειαζεται για να μπει το διαφορικο του m3 e46 στο δικο μου αμαξι ε46 1900cc και αν μπαινει.εχουν το ιδιο βημα η μετα αν μπαινει θα γινει πιο μακρη η πιο κοντο

ΔημήτρηςΜ3
02-07-13, 22:45
Θα ειναι φουλ κοντό αλλα μπαίνει κόψε ραψε
Κεντρικό με τα ιμιαξονια βέβαια μαζι !!!
Βασικα βρες μια γέφυρα κομπλε και ειναι πολυ πιο
Εύκολο

maris7
03-07-13, 11:57
Θα ειναι φουλ κοντό αλλα μπαίνει κόψε ραψε
Κεντρικό με τα ιμιαξονια βέβαια μαζι !!!
Βασικα βρες μια γέφυρα κομπλε και ειναι πολυ πιο
Εύκολο

θα πρεπει να ''φουσκωσει και τα πισω φτερα αλλιως οι ζαντες θα βγαινουν πολυ εξω

dark knight
03-07-13, 12:00
θα πρεπει να ''φουσκωσει και τα πισω φτερα αλλιως οι ζαντες θα βγαινουν πολυ εξω

ειναι σιγουρο αυτο γιατι ειχα δει ε46 2.2 κουπε με πισω γεφυρα κομπλε απο Μ3 και δεν ειχε κανενα προβλημα με μαμα 17αρες

maris7
03-07-13, 12:06
ειναι σιγουρο αυτο γιατι ειχα δει ε46 2.2 κουπε με πισω γεφυρα κομπλε απο Μ3 και δεν ειχε κανενα προβλημα με μαμα 17αρες

χωρις να ειμαι 100% σιγουρος νομιζω οτι πρεπει να κουμπωσουν ολα απο το Μ3 ακρα,ζαντες,φρενα,κτλ
καποιος να μας διαφωτισει?:whistle:

ΔημήτρηςΜ3
03-07-13, 12:15
μπαινει !!!!
το εχουμε κανει θελει ομως ολοι τη γεφυρα!
νομιζω με ιμιαξονια απο 330 γινετε δουλεια δεν ειμαι 100% σιγουρος
τωρα αν βρεις κομλπε γεφυρα ειναι πιο ευκολο!!!

ziaba
03-07-13, 13:25
δεν αξίζει να το κανεις ειδικά σε 316 θέλει πολύ δουλειά + πατέντα στ κεντρικό για να μπει αν το θες μόνο για μπλοκε κ πιο κοντό βήμα βαλε ένα έτοιμο γκρουπ, κορόνα κτλ για τ δικό καβούκι κ τέλος ή ακόμα καλύτερα ψάξε για έτοιμο μεταχειρισμένο 5 λεπτά υπόθεση θα ναι

kostas_ke35
03-07-13, 18:12
δεν αξίζει να το κανεις ειδικά σε 316 θέλει πολύ δουλειά + πατέντα στ κεντρικό για να μπει αν το θες μόνο για μπλοκε κ πιο κοντό βήμα βαλε ένα έτοιμο γκρουπ, κορόνα κτλ για τ δικό καβούκι κ τέλος ή ακόμα καλύτερα ψάξε για έτοιμο μεταχειρισμένο 5 λεπτά υπόθεση θα ναι

ξερεις που μπωρω να βρω και ποσο κανει

Solorider
03-07-13, 18:45
Παντως αν βαλης διαφορικο απο μ3 και θα πηγαινη καλυτερα διοτι ειναι μαμα μπλοκε (θα μπαινης στις στροφες αερατα Πατημενος) αλλα + θα εχεις και καλυτερη τελικη διοτι εχει οντως πιο μακρυ βημα

Vassilis ///M
03-07-13, 20:08
Λοιπόν:

1) Διαφορικό απο Μ3 δεν μπαίνει αν δεν συνοδευτεί απο όλη την γέφυρα ολόκληρη, διότι οι υποδοχές που θα βιδωθεί πάνω στη γέφυρα είναι διαφορετικές απο τα 316 εως 330...

2) Δεν μπαίνει διότι τα ημιαξόνια είναι διαφορετικά στα απλά 3άρια σε σχέση με αυτά του Μ3 οπότε θα χρειαστείς και ημιαξόνια...

3) Δεν μπαίνει γιατί αν χρειαστείς ημιαξόνια θα θέλεις και άκρα-ψαλίδια απο Μ3γιατί στα δικά σου (ακρα-ψαλίδια) δεν κουμπώνουν του Μ3...

4) Κεντρικό θα πειράξεις ΜΟΝΟ αν στην υποδοχή που κουμπώνει στο διαφορικό δεν έχεις μπιλιοφόρο....
Το μήκος δεν παίζει ρόλο μιας και δεν θα πειράξεις σασμάν οπότε στο ίδιο μήκος είσαι και πάλι....
Μην ακούς κόψε ράψε...

Vassilis ///M
03-07-13, 20:09
θα πρεπει να ''φουσκωσει και τα πισω φτερα αλλιως οι ζαντες θα βγαινουν πολυ εξω

Είναι θέμα offset ζάντας και ΟΧΙ γέφυρας....

ΔημήτρηςΜ3
03-07-13, 20:19
Βασίλη !!
Για να μπει το διαφορικο του Μ3
Στο 316 θέλει κόψε ραψε κεντρικό !!
Το διαφορικο κΑθετε μερικά cm πιο μέσα
Απο οτι το μανα !!!
Πες έναν που έβαλε διαφορικο και δεν έκοψε τον κεντρικό του

ΔημήτρηςΜ3
03-07-13, 20:25
Αλλά έχω και άλλη λύσει για να μη πληρώνετε
Τζάμπα κεντρικούς Μ3
(Γατακια)

Vassilis ///M
03-07-13, 20:30
Βασίλη !!
Για να μπει το διαφορικο του Μ3
Στο 316 θέλει κόψε ραψε κεντρικό !!
Το διαφορικο κΑθετε μερικά cm πιο μέσα
Απο οτι το μανα !!!
Πες έναν που έβαλε διαφορικο και δεν έκοψε τον κεντρικό του

Θα συμφωνήσω...απλά δεν μπαίνει μόνο του αν δεν μπει ΟΛΗ η γέφυρα απο Μ3.....

kostas_ke35
03-07-13, 21:50
οποτε το m3 το ξεχναμε για λογους ταλαιποριας και να βρω ολοκλιρο αξωνα πισω κομπλε καιγια λογους χρηματικους που πιστευω ενας αξωνας μαζι με διαφωρικο κομπλε θα κοστιζει πανω απο 1300 ευρο πιστευω, υπαρχη καπιος που να φερνει διαφωρικα μπλοκε για το δικο μου μοντελο και τη κοστος θα εχει

kostas_ke35
03-07-13, 21:51
για λεγε!

ΔημήτρηςΜ3
03-07-13, 22:42
οποτε το m3 το ξεχναμε για λογους ταλαιποριας και να βρω ολοκλιρο αξωνα πισω κομπλε καιγια λογους χρηματικους που πιστευω ενας αξωνας μαζι με διαφωρικο κομπλε θα κοστιζει πανω απο 1300 ευρο πιστευω, υπαρχη καπιος που να φερνει διαφωρικα μπλοκε για το δικο μου μοντελο και τη κοστος θα εχει

Πάρε απο Αγγλία !!!!!
Πολυ πιο φτηνά !!!!

kostas_ke35
04-07-13, 17:36
καπιο σαιτ?

Stunt Mike
04-07-13, 17:53
Quaife απο τον kevin bird's garage....Καπου στα 1000 θα σου βγει...Πουλαω κι εγω ενα τετοιο μπλοκε.Αν φορας 188αρι καβουκι,σου κανει...

Stunt Mike
05-07-13, 00:47
Παντως αν βαλης διαφορικο απο μ3 και θα πηγαινη καλυτερα διοτι ειναι μαμα μπλοκε (θα μπαινης στις στροφες αερατα Πατημενος) αλλα + θα εχεις και καλυτερη τελικη διοτι εχει οντως πιο μακρυ βημα

Πιο κοντο ειναι το βημα του Μ3.... 3.62 φοραει εναντι 3.38 του 1.9......

ziaba
05-07-13, 07:38
ξερεις που μπωρω να βρω και ποσο κανει

ψάξε στ νετ σε αγγελίες κτλ κάτι θα βρεθεί για μεταχειρισμένο έτοιμο σωστό διαφορικο 500-700 ευρώ πιστεύω είναι μια νορμάλ τιμή παραπάνω δε λέει να δώσεις

υπάρχει βέβαια κ λύση Γκατζελακης


www.google.com/search?q=%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B5%CE%B B%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%82+bmwfans&client=ms-opera-mobile&channel=new&hl=el&spell=1&oq=%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B5%CE%BB%CE%B 1%CE%BA%CE%B7%CF%82+bmwfans&gs_l=mobile-heirloom-serp.12...29800.38072.0.39349.13.12.0.0.0.0.895.27 11.4-1j1j2.4.0...0.0...1c.1.16.mobile-heirloom-serp.P9q3wiRCIJc