PDA

Επιστροφή στο Forum : Ανεβαζει θερμοκρασια



skaros
14-06-13, 22:31
Καλησπερα,

στην εικονιζομενη γρια υπαρχει ενα θεματακι. Ανεβαζει θερμοκρασια!
Ο κινητηρας ειναι ο διλιτρος τετρακυλινδρος (Μ10) μετατροπη απο 5αρα '75.
Πριν 3 χρονια για αυτον τον λογο αλλαχτηκε η φλαντζα χωρις να γινει πλανισμα!
Ο μηχανικος διαβεβαιωνε οτι δεν χρειαζοταν...
Πιο πριν ειχε γινει καθαρισμος στο ψυγειο νερου. Δεν διορθωθηκε, οποτε για αυτο και η φλαντζα... Μετα, ολα κομπλε.

Υστερα απο κανα χρονο, παλι ανεβαζε θερμοκρασια!! :facepalm:

Ο ιδιος μηχανικος 'χτυπιεται' οτι δεν εχει κανενα θεμα απο φλαντζες-κλπ και οτι ειναι θεμα ψυξης.

Το αμαξι υπαρχει για συναισθηματικους λογους (το εχει απο τα νιατα του ο πατερας μου), οποτε δεν κυκλοφορουσε πολυ συχνα αυτο το διαστημα μιας και υπαρχουν και αλλα αμαξια στην οικογενεια.
Ανα 2μηνο για 'μερακλιδικο' ταξιδακι Αθηνα-Ναυπλιο..
Παιρνει μια τζουρα ο γερος απο το ε21 και μετα γυρναει στο 90αρι του!!! thumb

Τελοσπαντων, προσφατα αλλαζω αντλια νερου, βγαζω και τον θερμοστατη ωστε να κυκλοφορει το νερο ελευθερα.... Σα να βελτιωθηκε η κατασταση. Αλλα και παλι ανεβαινει!
Μετα απο μια γυρα στους ψυγειαδες, το πορισμα τους ειναι οτι εχει βουλωσει το ψυγειο.... κ θελει καθαρισμα.
Σαν ενδεχομενο, καλο ακουγεται. Αλλα μεσα σε τοσο συντομο χρονικο διαστημα??
Ποια η γνωμη σας επι του θεματος???

Να επισυμανω οτι ΠΟΤΕ δεν ελειπε νερο απο το ψυγειο και ΠΑΝΤΑ ηταν πεντακαθαρο!

Ευχαριστω κ συγγνωμη για το μακρυ του λογου!!

gant
14-06-13, 23:40
Ε21, με μοτέρ από Ε30 1800κ.ε, L-Jetronic, 115 άλογα.
Κάτι παρόμοιο.
Αλλαγή 2 ψυγείων, το δεύτερο μεγαλύτερο, custom με περισσότερες κυψέλες. Αντλία, θρμοστάτης όλα οκ αλλά μόνο στο κατακαλόκαίρο όταν ακίνητο δούλευε στο ρελαντί, σε μισή ώρα η θερμοκρασία πλησίαζε τα κόκκινα. Όταν απλά τσουλούσε ακόμη και με πρώτη στις 5000 στροφές και ανηφόρα, η θερμοκρασία έπεφτε στα φυσιολογικά επίπεδα της. Μερικοί υπέθεσαν κάποια πολύ μικρή ρωγμή στο μπλοκ, τίποτα δεν βρέθηκε, καμμιά εξήγηση δεν δόθηκε ποτέ και το αμάξι δόθηκε στον επόμενο έτσι.

skaros
15-06-13, 02:20
Οποτε καραμπινατη ελλειψη ψυξης.... Αυτο φανταζομαι κι εγω.

Θα το ψαξω για ακομα μεγαλυτερο ψυγειο, οσο μου το επιτρεπει και ο χωρος.

Για μεσα στην πολη, σκεφτομουν να βαλω εναν ανεμιστηρα στην μπροστα μερια,
μεσα απο την μασκα και να τον θετω σε λειτουργια οταν θα μπλεκω στην κινηση!
:thanks:

chief
15-06-13, 05:30
Που ανεβαζει θερμοκρασία ? Στο ρελαντι ? Σε ανηφόρα? Στη πολη? Οταν δουλευει ψηλα ?
Πριν σου ανεβασει θερμοκρασια εχεις ψηλες θερμοκρασιες λαδιου ?

Γνωμη μου ειναι πριν μπεις σε ασκοπα εξοδα και αγορες, να το ψαξεις λιγο καλυτερα.
Κανε και μια μετρηση στους κυλύνδρους.

skaros
15-06-13, 12:59
Ανεκαθεν στο ρελαντι και κυριως τα καλοκαιρια.
Αν δουλευει για ωρα στο ρελαντι και ανεβασω στροφες, πεφτει και η θερμοκρασια.
Στην πορεια αμα το πηγαινω ηρεμα ειναι σχεδον οκ.
Μολις το 'τσιμπησω' παιρνει τον ανηφορο.. Δεν λεω οτι πιανει κολλητιλικια η βελονα (θερμοκρασιας) με τα κοκκινα, αλλα ξεφευγει απο τη μεση...
Τον χειμωνα με χαμηλες 8ερμοκρασιες δεν παιζει θεμα. Δεν παει μετα τη μεση η ενδειξη.
Σε θερμοκρασιες οπως τις τωρινες ομως ναι.

Θερμοκρασια λαδιου, δεν εχω οργανο.

Για την μετρηση στους κυλινδρους που ειπες. Δλδ να μετρησω συμπιεση...
Δεν θα επρεπε να λειπουν λαδια? Δεν εχω δει να λειπει ουτε mL.

chief
15-06-13, 13:01
Ουτε και στο δικο μου ελειπε λαδι αλλα η φλατζα ηθελε αλλαγη.

skaros
15-06-13, 13:16
Ουτε και στο δικο μου ελειπε λαδι αλλα η φλατζα ηθελε αλλαγη.

Mα για αυτο εγινε αλλαγη της φλαντζας.
Γενικα το αμαξι δουλευει ρολοι.. Πεταει!!

Αν η συμπιεση ειναι οκ, το ψυγειο καθαρο και εξακολουθει να ανεβαζει...
Παιζει το ενδεχομενο να εχει επικαθησεις στον κορμο και λειτουργουν σαν μονωσεις??
Τρελο σεναριο και τραβηγμενο?? :think:

Να κοιταξω και το ψυγειο του καλοριφερ, μηπως απο αυτο βρωμιζει και το αλλο?

race850i
15-06-13, 14:53
Να κοιταξω και το ψυγειο του καλοριφερ, μηπως απο αυτο βρωμιζει και το αλλο?

καλη σκεψη.
Μετα απο τοσα χρονια μπορει να ειναι κατι κομμενο,βουλομενο,χαλασμεν ο στο συστημα του καλοριφερ.
Μπορει να εχει χαλασει ο κυκλοφοριτης και να σου παρουσιαζει αυτο το φαινομενο.

mark e92
15-06-13, 15:00
Για αρχη καθάρισε και τα δύο ψυγεια σου .
Αν οταν ανεβαίνει ανοίξεις το καλοριφέρ κατεβαίνει ???

dark knight
15-06-13, 16:44
αν εχει κομπλερ με υδραργυρο οπως τα Μ40 μπορει να θελει αλλαγη

htsopelas
15-06-13, 16:51
για αρχη ποτε δεν επανατοποθετουμε καπακι αν δεν το παμε ρεκτιφιε...

skaros
15-06-13, 17:33
για αρχη ποτε δεν επανατοποθετουμε καπακι αν δεν το παμε ρεκτιφιε...

Δεν εχω αντιθετη αποψη.
Αλλα ακομα κι αν φαινεται 'γυαλι'?

E60_Arkadia
15-06-13, 17:36
Ο υδραργυρος μαλλον την ακουσε,αλλαξε φιλος σε Ε30 και εστρωσε.

skaros
15-06-13, 17:38
Ο υδραργυρος μαλλον την ακουσε,αλλαξε φιλος σε Ε30 και εστρωσε.

Μ10 ειναι... Δεν εχει υδραργυρο!
Ο ανεμιστηρας δουλευει συνεχεια συναρτησει των στροφων.
Ευχαριστω παντως!

spar@
15-06-13, 17:47
Να μην βαλεις ανεμιστηρα απο μπροστα γιατι θα σηκωσεις την θερμοκρασια πιο ψηλα.... ο πισω ανεμιστηρας θα σπρωχνει την θερμοτητα μπροστα και ο μπροστα πισω, αρα το ψυγειο θα βρασει....

Βαλε και τον θερμοστατη...

αλλαξε ψυγειο, και ξαναδες την αντλια νερου.

E60_Arkadia
15-06-13, 18:01
Εμενα το Ε28 Μ10 1.8 γτ εχει? Στο κεντρο του ανεμηστηρα ειναι ο υδραργυρος,τσεκαρε το,τον ειχε αλλαξει ο πατερας μου πολυ παλια στο 5αρι,μπορει να γυριζει συνεχεια ο ανεμιστηρας αλλα αν δεν κομπλαρει ο υδραργυρος δεν κανει δουλεια.Κυριως στην πολη κομπλαρει,που πας με λιγα χλμ...

Stamatis
15-06-13, 18:30
Ανοιγεις το ψυγειο πανω κατω και το αδειαζεις εντελως οπως και του καλοριφερ επισης.
Παιρνεις ενα μπουκαλι holts και συμπληρωνεις αναλογα με τις οδηγιες.
Βαζεις μπρος και περιμενεις οσο λεει το μπουκαλι.
Ανοιγεις απο πανω και ελαφρα απο κατω (να τρεχει αλλα οχι να ρεει ελευθερα)
Βαζεις το λαστιχο της βρυσης απο πανω, αναβεις ξανα και το κρατας ετσι μεχρι να κανει πληρη κυκλο το νερο.
Προσοχη το πανω μερος παντα γεμματο, μη μεινεις απο νερο και το καψεις.

Για το καλοριφερ επισης.

Μετα απο αυτο αν συνεχισει, ξαναψαχτο. 99/100 θα στρωσει.
Το αμαξι σου δεν εχει υδραργυρικα και τετοια κολπα.


Edit - τωρα ειδα οτι λες και εσυ οτι ειναι με λουρι.

Stamatis
15-06-13, 18:31
Εμενα το Ε28 Μ10 1.8 γτ εχει? Στο κεντρο του ανεμηστηρα ειναι ο υδραργυρος,τσεκαρε το,τον ειχε αλλαξει ο πατερας μου πολυ παλια στο 5αρι,μπορει να γυριζει συνεχεια ο ανεμιστηρας αλλα αν δεν κομπλαρει ο υδραργυρος δεν κανει δουλεια.Κυριως στην πολη κομπλαρει,που πας με λιγα χλμ...
Λες το στρογγυλο στη μεση;
Δεν θυμαμαι...
Εχεις καμμια φωτο;

Με εβαλες σε περιεργεια.

skaros
15-06-13, 20:36
Να μην βαλεις ανεμιστηρα απο μπροστα γιατι θα σηκωσεις την θερμοκρασια πιο ψηλα.... ο πισω ανεμιστηρας θα σπρωχνει την θερμοτητα μπροστα και ο μπροστα πισω, αρα το ψυγειο θα βρασει....

Δεν το εχω κανει ακομα. Στα μελλοντικα σχεδια ειναι.
Με αυτον τον τροπο θα ειναι σαν να τσουλαει με νεκρα,
το οποιο γιατι να δημιουργει αρνητικα αποτελεσματα?


Εμενα το Ε28 Μ10 1.8 γτ εχει? Στο κεντρο του ανεμηστηρα ειναι ο υδραργυρος,τσεκαρε το,τον ειχε αλλαξει ο πατερας μου πολυ παλια στο 5αρι,μπορει να γυριζει συνεχεια ο ανεμιστηρας αλλα αν δεν κομπλαρει ο υδραργυρος δεν κανει δουλεια.Κυριως στην πολη κομπλαρει,που πας με λιγα χλμ...

Κι εμενα με βαζεις σε σκεψεις... Τοσα χρονια ξερω οτι δεν εχει.....

E60_Arkadia
15-06-13, 20:40
https://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=4011&mospid=47208&btnr=11_3632&hg=11&fg=35 εμενα ειναι ετσι,ο υδραργυρος ειναι το νουμερο 2.

spar@
15-06-13, 20:42
Δεν το εχω κανει ακομα. Στα μελλοντικα σχεδια ειναι.
Με αυτον τον τροπο θα ειναι σαν να τσουλαει με νεκρα,
το οποιο γιατι να δημιουργει αρνητικα αποτελεσματα?



Κι εμενα με βαζεις σε σκεψεις... Τοσα χρονια ξερω οτι δεν εχει.....

καμια σχεση με το να τσουλαει με νεκρα....
οταν τσουλας με νεκρα σε αυτοκινητα με ηλεκτρικα βεντιλατερ, ψυχονται τα ψυγεια και δεν δουλευει ο ανεμιστηρας...
αν βαλεις δυο ανεμιστηρες με αντιθετη φορα και στην μεση το ψυγειο, το μονο που θα κανουν ειναι να εγκλοβιζουν την θερμοτητα...
αν δεις σε αυτοκινητα που εχουν εξωτερικο βεντιλατερ ψυγειου, οταν βαλεις το χερι σου στην αλλη πλευρα νοιωθεις ζεστο αερα, σκεψου τωρα εκει που εχεις το χερι σου, να σπρωχνεις το ζεστο αερα ξανα πισω στο ψυγειο...

skaros
15-06-13, 21:26
καμια σχεση με το να τσουλαει με νεκρα....
οταν τσουλας με νεκρα σε αυτοκινητα με ηλεκτρικα βεντιλατερ, ψυχονται τα ψυγεια και δεν δουλευει ο ανεμιστηρας...
αν βαλεις δυο ανεμιστηρες με αντιθετη φορα και στην μεση το ψυγειο, το μονο που θα κανουν ειναι να εγκλοβιζουν την θερμοτητα...
αν δεις σε αυτοκινητα που εχουν εξωτερικο βεντιλατερ ψυγειου, οταν βαλεις το χερι σου στην αλλη πλευρα νοιωθεις ζεστο αερα, σκεψου τωρα εκει που εχεις το χερι σου, να σπρωχνεις το ζεστο αερα ξανα πισω στο ψυγειο...

Ο αερας θα πηγαινει προς το ψυγειο, απο εξω προς τον κινητηρα!
Ο μεσα ανεμιστηρας ειναι ο κυριος, ο εξω θα ειναι βοηθητικος (τεχνητο ρολλαρισμα).
Επισης δεν θα δινεις κανενα συστημα την εκκινηση, παρα μονο ο χρηστης.
Κοινως, οποτε θα μενει στασιμο το αμαξι, θα το ενεργοποιω (με διακοπτη),
ωστε να βοηθαει στην ψυξη.

Τωρα για το που θα χωρεσει ειναι αλλο θεμα...
Σε ενα Yamaha thundercat που εχω, το βεντιλατερ του ειναι μικρο, αλλα βγαζει πολυ αερα. Κατι τετοιο σκεφτομαι.
Ειναι θεμα πατεντας. Περισσοτερο το βλεπεις εκεινη τη στιγμη.

spar@
15-06-13, 21:30
Ο αερας θα πηγαινει προς το ψυγειο, απο εξω προς τον κινητηρα!
Ο μεσα ανεμιστηρας ειναι ο κυριος, ο εξω θα ειναι βοηθητικος (τεχνητο ρολλαρισμα).
Επισης δεν θα δινεις κανενα συστημα την εκκινηση, παρα μονο ο χρηστης.
Κοινως, οποτε θα μενει στασιμο το αμαξι, θα το ενεργοποιω (με διακοπτη),
ωστε να βοηθαει στην ψυξη.

Τωρα για το που θα χωρεσει ειναι αλλο θεμα...
Σε ενα Yamaha thundercat που εχω, το βεντιλατερ του ειναι μικρο, αλλα βγαζει πολυ αερα. Κατι τετοιο σκεφτομαι.
Ειναι θεμα πατεντας. Περισσοτερο το βλεπεις εκεινη τη στιγμη.

καλα θα το δεις στην πραξη τοτε οτι δεν δουλευει αυτο που σκεφτεσαι...
ο ανεμιστηρας που λες να βαλεις ουσιαστικα θα σπρωχνει πισω τον ζεστο αερα που βγαζει ο κυριος ανεμιστηρας....

skaros
15-06-13, 21:33
καλα θα το δεις στην πραξη τοτε οτι δεν δουλευει αυτο που σκεφτεσαι...
ο ανεμιστηρας που λες να βαλεις ουσιαστικα θα σπρωχνει πισω τον ζεστο αερα που βγαζει ο κυριος ανεμιστηρας....

Ο κυριος ανεμιστηρας 'πεταει' τον αερα απο το ψυγειο στον κινητηρα.
Οποια κατευθυνση θα εχει απο αυτον, την ιδια θα βαλω κι εγω. Γιατι δεν στεκει??

(Ξεφευγουμε βεβαια απο την ουσια του thread)

skaros
15-06-13, 21:37
Επισης φιλε E60_Arkadia, το μοτερ ειναι πιο παλιο απο το δικο σου.
Αυτο ηταν σε Ε12!

spar@
15-06-13, 21:43
Ο κυριος ανεμιστηρας 'πεταει' τον αερα απο το ψυγειο στον κινητηρα.
Οποια κατευθυνση θα εχει απο αυτον, την ιδια θα βαλω κι εγω. Γιατι δεν στεκει??

(Ξεφευγουμε βεβαια απο την ουσια του thread)
δες κατι προχειρο με αυτο που σου λεω...
δεν στεκει γιατι καπου πρεπει να φευγει ο ζεστος αερας, οταν μιλαμε για ανεμιστηρες!

skaros
15-06-13, 21:43
Βρηκα και καποιες φωτογραφιες απο ενα ιδιο μοτερ...
20135

20137

skaros
15-06-13, 21:47
δες κατι προχειρο με αυτο που σου λεω...
δεν στεκει γιατι καπου πρεπει να φευγει ο ζεστος αερας, οταν μιλαμε για ανεμιστηρες!

Καταλαβαινεις οτι λεμε ο καθενας το δικο του... :P

Δεν ειπα οτι ειναι λαθος αυτο που λες!
Απλα τα μπλε βελακια θα εχουν την ιδια φορα!

spar@
15-06-13, 21:58
Καταλαβαινεις οτι λεμε ο καθενας το δικο του... :P

Δεν ειπα οτι ειναι λαθος αυτο που λες!
Απλα τα μπλε βελακια θα εχουν την ιδια φορα!

χαχα δεν καταλαβαινω τι λες...
ο κυριος ανεμιστηρας που εχεις σπρωχνει αερα απ την μερια του κινητηρα στην μασκα, αν βαλεις εναν ανεμιστηρα μπροστα στην μασκα οπως ειπες στην 1η σελιδα, με αναποδα τα μπλε βελακια οπως λες τωρα τοτε θα ψυχεις με ζεστο αερα την μασκα..
το σταματαω γιατι γεμισα παλι οφτοπικ..
απλα ηθελα να στο πω μην κανεις τσαμπα δουλεια!

pilot
15-06-13, 22:08
αν ο κινητήρας έχει ΜΟΝΟ έναν ανεμιστήρα και είναι απο την εσωτερική πλευρά, τότε ''ρουφάει'' αέρα απο μπροστά, τον περνάει απο το ψυγείο και τον σπρώχνει πίσω του προς τον κινητήρα. Αν τον έσπρωχνε τότε λόγω και της εμπρόσθιας κίνησης του αυτοκινήτου δεν θα είχε αποτέλεσμα. Αυτό συμβαίνει και αν είναι μπροστά απο το ψυγείο. Πάντα ο ανεμιστήρας ''ρουφάει'' αέρα ούτως ώστε να έχει την ίδια κατεύθυνση με την ροή του αέρα λόγω της κίνησης, ποτέ δεν ''σπρώχνει''. Και το Μ3 που έχει το ηλεκτρικό απο μπροστά και το υδραργυρικό απο πίσω και τα δυο ''ρουφάνε'' απο έξω προς τα μέσα.

spar@
15-06-13, 23:11
αν ο κινητήρας έχει ΜΟΝΟ έναν ανεμιστήρα και είναι απο την εσωτερική πλευρά, τότε ''ρουφάει'' αέρα απο μπροστά, τον περνάει απο το ψυγείο και τον σπρώχνει πίσω του προς τον κινητήρα. Αν τον έσπρωχνε τότε λόγω και της εμπρόσθιας κίνησης του αυτοκινήτου δεν θα είχε αποτέλεσμα. Αυτό συμβαίνει και αν είναι μπροστά απο το ψυγείο. Πάντα ο ανεμιστήρας ''ρουφάει'' αέρα ούτως ώστε να έχει την ίδια κατεύθυνση με την ροή του αέρα λόγω της κίνησης, ποτέ δεν ''σπρώχνει''. Και το Μ3 που έχει το ηλεκτρικό απο μπροστά και το υδραργυρικό απο πίσω και τα δυο ''ρουφάνε'' απο έξω προς τα μέσα.

αναλογα με τον τροπο συνδεσης και πτερυγιων του βεντιλατερ "ρουφαει" ή "σπρωχνει".... ο ανεμιστηρας δεν "ρουφαει" μονο....
συνηθως οσα ειναι εξωτερικα δηλαδη απ την μερια του προφυλακτηρα "σπρωχνουν" αερα, δηλαδη με την ροη του αερα οταν κινειται...

pilot
15-06-13, 23:27
προσωπικά δεν έχω δει ποτέ ανεμιστήρα να σπρώχνει.. αν σπρώχνει, τότε θα ''κοντράρει'' την ροή του αέρα λόγω της εμπρόσθιας κίνησης(ram air) του αυτοκινήτου οπότε όλος ο αέρας και του ανεμιστήρα και του εισερχόμενου θα ''εγκλωβίζεται'' στην περιοχή του ψυγείου, δεν θα έχουμε καν ροή δηλαδή..

ξέρεις κανένα τύπο αυτοκινήτου με αυτή την διάταξη που λες?

spar@
15-06-13, 23:48
προσωπικά δεν έχω δει ποτέ ανεμιστήρα να σπρώχνει.. αν σπρώχνει, τότε θα ''κοντράρει'' την ροή του αέρα λόγω της εμπρόσθιας κίνησης(ram air) του αυτοκινήτου οπότε όλος ο αέρας και του ανεμιστήρα και του εισερχόμενου θα ''εγκλωβίζεται'' στην περιοχή του ψυγείου, δεν θα έχουμε καν ροή δηλαδή..

ξέρεις κανένα τύπο αυτοκινήτου με αυτή την διάταξη που λες?

τι να ξερω κανενα αυτοκινητο που εχει εξωτερικο βεντιλατερ?
καταρχην εχω δοκιμασει απειρες φορες να ανοιξω βεντιλατερ με κμ στην Εθνικη και η θερμοκρασια ανεβαινει απ οτι χωρις...σε παλιο citroen ax!
οσα εχουν εξωτερικο βεντιλατερ ψυγειο νερου, ψυγειο a/c και βεντιλατερ, το βεντιλατερ σπρωχνει... δηλαδη κανει την ροη του αερα οταν κινειται το αυτοκινητο, αλλα σταματημενο...

skaros
16-06-13, 00:03
αν ο κινητήρας έχει ΜΟΝΟ έναν ανεμιστήρα και είναι απο την εσωτερική πλευρά, τότε ''ρουφάει'' αέρα απο μπροστά, τον περνάει απο το ψυγείο και τον σπρώχνει πίσω του προς τον κινητήρα. Αν τον έσπρωχνε τότε λόγω και της εμπρόσθιας κίνησης του αυτοκινήτου δεν θα είχε αποτέλεσμα. Αυτό συμβαίνει και αν είναι μπροστά απο το ψυγείο. Πάντα ο ανεμιστήρας ''ρουφάει'' αέρα ούτως ώστε να έχει την ίδια κατεύθυνση με την ροή του αέρα λόγω της κίνησης, ποτέ δεν ''σπρώχνει''. Και το Μ3 που έχει το ηλεκτρικό απο μπροστά και το υδραργυρικό απο πίσω και τα δυο ''ρουφάνε'' απο έξω προς τα μέσα.

Πες τα χρυσοστομεεεε!!! thumb

pilot
16-06-13, 00:45
τι να ξερω κανενα αυτοκινητο που εχει εξωτερικο βεντιλατερ?
καταρχην εχω δοκιμασει απειρες φορες να ανοιξω βεντιλατερ με κμ στην Εθνικη και η θερμοκρασια ανεβαινει απ οτι χωρις...σε παλιο citroen ax!
οσα εχουν εξωτερικο βεντιλατερ ψυγειο νερου, ψυγειο a/c και βεντιλατερ, το βεντιλατερ σπρωχνει... δηλαδη κανει την ροη του αερα οταν κινειται το αυτοκινητο, αλλα σταματημενο...

εεεε..νομίζω το ίδιο λέμε..όταν λέω ''ρουφάει'' εννοώ απο έξω προς τα μέσα με την ίδια φορά της ροής του αέρα δηλαδή.

spar@
16-06-13, 00:46
εεεε..νομίζω το ίδιο λέμε..όταν λέω ''ρουφάει'' εννοώ απο έξω προς τα μέσα με την ίδια φορά της ροής του αέρα δηλαδή.

το ιδιο λεμε!

Stamatis
16-06-13, 00:46
Το ιδιο λετε.

pilot
16-06-13, 00:48
το ίδιο λέγαμε..

Stamatis
16-06-13, 00:49
Το ιδιο λεγατε.

spar@
16-06-13, 00:51
Το ιδιο λεγατε.

προεδρε κανεις οφτοπικ θα τα δει ο χαντες και θα σε μπαναρει παλι!

Βασιλης
17-06-13, 07:49
Ολοι οι αναμιστηρες ρουφανε απο το ψυγειο προς κινητηρα.
Μην ψαχνεις για πατεντες το κυκλωμα ψυξης δουλευη αν ειναι ολα σωστα.
Αδειασε τελειως το κυκλωμα και το ψυγειο καλοριφερ,βαλε μεσα καθαριστικο ψυγειου και δουλεψε με 3000rmp για 10min. για να καθερισεις τον κορμο και το κυκλωμα καλοριφερ. Ξανααδειασε βγαλε τελειως το ψυγειο νερου και πηγαινε σε ψυγεια ΠΡΟΣΟΧΗ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΙΣ ΛΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΙΣ ΚΥΨΕΛΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ. Βαλε καινουργια ταπα στο ψυγειο και ξανατοποθετησε.
Αν το προβλημα επιμενει τοτε κοιτα αντλια νερου θερμοστατη [μονο γνησιο]και τελος αν εχεις υδραργυρο δες αν κομλπαρει.Αν τα κανεις ολα και το προβλημα επιμενει τοτε ειναι φλατζα.Οποτε βγαλε την ταπα παρε μια καποτα βαλτην στην θεση της ταπας και μαρσαρε αν φουσκωσει πας για φλατζα.Αυτο μπορεις να το κανεις και σαν πρωτο βημα.Αλοι τροποι για ελενχο φλατζας ειναι η ασπρισμενη ταπα λαδιου και οι φυσαλιδες στον δεικτη.

skaros
06-07-13, 21:58
Επανερχομαι στο θεμα.
Εβαλα το καθαριστικο και καθαρισα το ψυγειο. Απο το κυκλωμα ειμαι οκ, αλλα η υπερθερμανση παραμενει.

Συνεπως παω για φλαντζα... :thumbsdown:

Εχει να προτεινει κανεις καποιον αξιοπιστο μαστορα και οσο το δυνατον λιγοτερο πιασοκ@λη??

Επισης... Ασκηση μνημης για τους.. πρεσβυτερους!! :whistle:
Μιας και ανοιξα τετοια δουλεια, ειπα να αλλαξω και το ρουμπινετο γιατι οταν ηταν κλειστο το κυκλωμα (να μην φερνει ζεστο αερα) ειχε μια μικρη διαρροη νερου στο εσωτερικο.

Η απορια μου ειναι για το πως βγαινει...
Εχει 4 βιδες και εχω προσβαση στις 2.
Ο πατερας μου το ειχε αλλαξει πριν καμια 20αρια χρονια και δεν το θυμαται.
Παραθετω και φωτογραφιες:

20433

20434

20435

*Ειναι το εξαρτημα ν.1
https://https://bmwfans.info/parts/catalog/E21/Sedan/Europe/316-M10/LHD/M/1976/browse/heater_and_air_conditioning/heater_radiator_mounting_parts/