PDA

Επιστροφή στο Forum : Mercedes-Benz E63 AMG (2014)



aristent
11-01-13, 18:30
Οι γνωμες διίστανται,αλλα η προσπαθεια για κατι συγχρονο,νεο και διαφορετικο, νομιζω οτι πετυχε.thumb

https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_01.jpg

https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_02.jpg

https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_03.jpg

https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_04.jpg

οι ιδεες ομως στερεψανε οταν χρειαστηκε να σχεδιασουν το πισω μερος:
https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_0c.jpg

αν και σε στεϊσον καπως "σωζεται":
https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_0d.jpg

εδω μαζι με τις απλες εκδοσεις φαινεται ξεκαθαρα η επιτυχια στον μπροστα σχεδιασμο:
https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_0e.jpg

..... το εσωτερικο ειναι ανταξιο των προσδοκιων:
https://img2.netcarshow.com/Mercedes-Benz-E63_AMG_2014_800x600_wallpaper_0f.jpg

κατσε να δουμε και τα τεχνικα χαρακτηριστικα και τις οντως εντυπωσιακες επιδοσεις:
https://f10.m5post.com/forums/attachment.php?attachmentid=805432&stc=1&d=1357835539

:shok: με 3,6 στο 0-100 ειναι πιο γρηγορη απο την Μ5 F10!!!

Ακουω....:original:

Stamatis
11-01-13, 18:38
80 κιλα το S

80 κιλα.

aristent
11-01-13, 18:41
εγω αλλο παρατηρησα,.... εν ετη 2014 και εχει ακομη αυτο το πορδοφρενο αντι για ηλεκτρονικο χειροφρενο!!!

Stamatis
11-01-13, 18:50
Σημα κατατεθεν.

Bazil Van Sinner
11-01-13, 18:54
Nαι ρε φιλε ,αυτα ειναι Μερκ thumb

Μολις χωνεψω τα φαναρια που μου φερνουν λιγο απο corsa και ειναι λιγο παραπανω μπιρμπιλωτα....ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ!

aristent
11-01-13, 18:55
Σημα κατατεθεν.

δεν εχουν νεους πελατες???

...οι παλιοι μονο ξαναγοραζουν??...εμαθε ο γαϊδαρος την περπατησια και δεν την αλλαζει???

...μη χειροτερα.....τι κακο ειναι και αυτο,να θες να βαλεις μεταλλικα AMG καλυμματα για τα πενταλ και να θες να βιδωνεις και στο ποδοφρενο!!!!

Stamatis
11-01-13, 19:01
Γιατι, ο αυτοματος σειριακος που αντι να ανεβαζει πανω και κα κατεβαζει κατω, ανεβαζει αριστερα και κατεβαζει δεξια?
Δηλαδη τον σπρωχνεις προς τον συνοδηγο για να ανεβασει.

Stathis
11-01-13, 19:13
πολυ ωραιο...

GanKostas-E90
11-01-13, 19:15
Μπροστά πολύ καλό αλλά το υπόλοιπο λίγο ταξί

spar@
11-01-13, 19:25
αμαξαρα.... αντρικη.....

spar@
11-01-13, 19:26
80 κιλα το S

80 κιλα.

θες να σου πω ποση ροπη εβγαζαν κανονικα? και την κατεβασαν στα 80 απο εποχη sl55 για να μην κανει σμπαραλια την μεταδοση???
αντρικια πραγματα...
και ασε εδω να παλευουν με τα φυσητηρια!

Stamatis
11-01-13, 19:27
Εκατον δεκα κιλα

Tsakirakos
11-01-13, 20:38
εργαλειο....

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
11-01-13, 20:49
Αρη για σενα

https://www.bmwblog.com/2013/01/11/photo-comparison-f10-bmw-m5-vs-mercedes-benz-e63-amg-facelift/

Leonidas_E39
11-01-13, 21:21
Το μερκ σε σχεση με το Μ5 μοιαζει πολυ κακομοιρικο πισω.

Stathis
11-01-13, 21:23
καλο το νεο Ε, ομως ο μεγαλυτερος εχθρος του καλου ειναι το καλυτερο.
σε σενταν θα επαιρνα πενβε, σε τουρινγκ θα επαιρνα αουντι.

GiannisRob
12-01-13, 00:00
Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω με τίποτα, όμως, είναι η λογική, με την οποία αλλάξανε το πίσω φτερό.

Εξηγούμαι:

Αν παρατηρήσει κανείς τα προ φέησλιφτ Ε, το πίσω φτερό έχει ένα χαρακτηριστικό φούσκωμα, εμπνευσμένο, υποτίθεται, από την Ponton. Το φούσκωμα, αυτό, μάλιστα οι σχεδιαστές το θεωρούσαν βασικό μέρος του συνόλου, το οποίο ακολούθησε διαφορετική γραμμή από την C, της CLS και την S, με έντονες ακμές και απλές επιφάνειες, όταν τα άλλα είχαν πιο ομαλές ακμές και πιο έντονες και κυρτές επιφάνειες.

Και τώρα αφήσανε στην άκρη αυτή την έντονη γραμμή και κάνανε το ντιζάιν πιο σοφτ. Οργανικά φωτιστικά σώματα, κατάργηση του χαρακτηριστικού πίσω φτερού, και αισθητό χαμήλωμα της γραμμής στο κάτω μέρος των πλαϊνών πορτών, για να δώσουν "μήκος" στο αυτοκίνητο.

Προσοχή, δεν αναφέρομαι σε αλλαγές σε μοτέρ, εξοπλισμό και λοιπά μηχανικά μέρη παρά μόνο στη σχεδίαση!

Επίσης, σε δεύτερο χρόνο, αλλάζουν καπώ, πόρτες, φτερά, εκτός από προφυλακτήρες και μαρπιέδες, οπότε το κόστος αναδιαμόρφωσης της γραμμής παραγωγής είναι ακόμα μεγαλύτερο.

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω την ανάγκη για τόσες αλλαγές, από τη στιγμή που το facelift της F10 που έρχεται σε ένα με δύο μήνες, θα έχει ελαφρώς διαφορετικό εμπρός προφυλακτήρα και ελάχιστα διαφορετικά φώτα, γιατί πλέον θα έχει και τεχνολογία LED.

spar@
12-01-13, 00:54
εγω παλι θελω αυτο....

https://www.youtube.com/watch?v=wz5s4hNBDFk

να και η προηγουμενη

https://www.youtube.com/watch?v=JuD5yD6ZYBA

andreas72
12-01-13, 01:04
Εχω αηδιασει με την κωλομερσεντες...Το μονο που πετυχαινει φτιαχνοντας αυτα τα πολυτελη μπαουλα ειναι να καταστρεφει ολο κ περισσοτερο οποιο κομματακι σπορ αυτοκινησης απεμεινε στον πλανητη. Ρε φιλε παρτο χαμπαρι: Με 1000 αλογα, με 1 τονο ροπη, με μισο εκατομμυριο ευρω και με 2,5 τοννους αμαξι και παλι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΠΟΡ...Δεν ειναι ετσι η σπορ αυτοκινηση. Η σπορ αυτοκινηση ειναι ενας σκαραβαιος που με τα μισα κιλα και τις μισες επιδοσεις σε περναει απο πανω, απο κατω, απ τα πλαγια κι αμα λαχει σου δινει και γυρο...

aristent
12-01-13, 06:10
Εχω αηδιασει με την κωλομερσεντες...Το μονο που πετυχαινει φτιαχνοντας αυτα τα πολυτελη μπαουλα ειναι να καταστρεφει ολο κ περισσοτερο οποιο κομματακι σπορ αυτοκινησης απεμεινε στον πλανητη. Ρε φιλε παρτο χαμπαρι: Με 1000 αλογα, με 1 τονο ροπη, με μισο εκατομμυριο ευρω και με 2,5 τοννους αμαξι και παλι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΠΟΡ...Δεν ειναι ετσι η σπορ αυτοκινηση. Η σπορ αυτοκινηση ειναι ενας σκαραβαιος που με τα μισα κιλα και τις μισες επιδοσεις σε περναει απο πανω, απο κατω, απ τα πλαγια κι αμα λαχει σου δινει και γυρο...

...οταν λες γυρο?...σε πιτα κανονικα με απ'ολα???:thumbsup:

.....δεν καταλαβαινω γιατι να θελει,το ιδιαιτερο,οικονομικα ανετο,αγοραστικο κοινο της επισης ιδιαιτερης αυτης κατασκευης,να παει σε πιστα ή να περασει οτι οχημα βρει στο διαβα του???

....δεν νομιζω οτι θα αγορασουν το σουπερ-ντουπερ σενταν για να βαλουν κοντρες!!!....οχι οτι δεν θα "προκληθουν" με εμμεσο τροπο,οταν θα ταξιδεψουν γρηγορα σε καποιους δρομους(autoban,autostrata κλπ.)αλλα κοντρα δεν το λες αυτο.

...ενα τετοιο οχημα, που ακομα και στις πιο "καλοστεκουμενες" οικονομικα χωρες δεν ειναι καθημερινο θεαμα,εχει να σου δωσει πολλες απολαυσεις,οπως την ασφαλη,ανετη,πολυτελη και γρηγορη μετακινηση.thumb

GIANNHS M
12-01-13, 06:38
εκ πρωτης οψης μ'αρεσει.εινα κακο κ με πολυ σπορ χαραχτηρα!!!με μια δευτερη ματια θα μου αρεσε να ξαναεβλεπα καπο φουσκωμενο κ φτερα λιγο πιο φαρδυα,διαφορετικα απο την κανονικη σειρα.κ ο κωλος θα μπορουσε να γινει κ καλυτερος πιστευω οχι ομως οτι ειναι ασχημος!!!το εσωτερικο δεν παιζεται κι ας εχει το χειροφρενο στο ποδι,οπως παντα!!!ειπαμε σημα κατατεθεν!!!επειτα ειναι καγκουρια να βαλεις μεταλλικα πεταλ σε τετοια οχηματα!
σε γενικες γραμμες ειναι ενα ακομα οπλο που εβγαλε η merc κ το οποιο αξιζει το σεβασμο ασχετα που μπορει να θυμιζει κορσα,,,θα ηθελαν τα κορσα να εχουν το ενα τελικο ή το σηματακι στο καπο!!!???

GIANNHS M
12-01-13, 06:39
...οταν λες γυρο?...σε πιτα κανονικα με απ,ολα???:thumbsup:

.....δεν καταλαβαινω γιατι να θελει,το ιδιαιτερο,οικονομικα ανετο,αγοραστικο κοινο της επισης ιδιαιτερης αυτης κατασκευης,να παει σε πιστα ή να περασει οτι οχημα βρει στο διαβα του???

....δεν νομιζω οτι θα αγορασουν το σουπερ-ντουπερ σενταν για να βαλουν κοντρες!!!....οχι οτι δεν θα "προκληθουν" με εμμεσο τροπο,οταν θα ταξιδεψουν γρηγορα σε καποιους δρομους(autoban,autostrata κλπ.)αλλα κοντρα δεν το λες αυτο.

...ενα τετοιο οχημα, που ακομα και στις πιο "καλοστεκουμενες" οικονομικα χωρες δεν ειναι καθημερινο θεαμα,εχει να σου δωσει πολλες απολαυσεις,οπως την ασφαλη,ανετη,πολυτελη και γρηγορη μετακινηση.thumb


:worthy::worthy::worthy::worthy:

VanVIC
13-01-13, 20:58
Γιατι, ο αυτοματος σειριακος που αντι να ανεβαζει πανω και κα κατεβαζει κατω, ανεβαζει αριστερα και κατεβαζει δεξια?
Δηλαδη τον σπρωχνεις προς τον συνοδηγο για να ανεβασει.

Και όμως είναι πιο βολικό έτσι.
Ούτε κι εγώ την καταλάβαινα την λογική όταν όμως έχεις ακουμπισμένο το χέρι στο arm-rest, για αλλαγή σχέσης, δεν μετακινείς το χέρι μπρός-πίσω (έστω και λίγο), παρά μόνο κουνάς τον καρπό δεξιά-αριστερά.
Ασε που υπάρχουν και χειριστήρια πίσω απο το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων.

vagmag
13-01-13, 21:00
Και όμως είναι πιο βολικό έτσι.
Ούτε κι εγώ την καταλάβαινα την λογική όταν όμως έχεις ακουμπισμένο το χέρι στο arm-rest, για αλλαγή σχέσης, δεν μετακινείς το χέρι μπρός-πίσω (έστω και λίγο), παρά μόνο κουνάς τον καρπό δεξιά-αριστερά.
Ασε που υπάρχουν και χειριστήρια πίσω απο το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων.

και εγώ που το δοκίμασα κάποια στιγμή, μου φάνηκε πολύ φυσική η κίνηση...

έστω και αν προτιμώ το μπρος-πίσω

Stamatis
13-01-13, 21:02
Εξυπνο. Δεν το ειχα σκεφτει.
(δεν εχω κουμπια.στο.τιμονι)

VanVIC
13-01-13, 21:04
Εξυπνο. Δεν το ειχα σκεφτει.
(δεν εχω κουμπια.στο.τιμονι)

Oh, really?

Stamatis
13-01-13, 21:08
Ai hasou

Yeah really.

Papara

Vasilis M3
13-01-13, 21:39
Πολύ όμορφο και πιο νεανικό σε σχέση με παλαιότερα μοντέλα που κάνανε για παππούδες...

Ειδικά το μπροστινό μέρος με τα καινούργια φώτα και τον προφυλακτήρα το αγριεύουν!

Πάντως θα προτιμούσα το Μ5 F10 αν είχα την επιλογή.:whistle:

:thumbsup:

andreas72
14-01-13, 01:43
...οταν λες γυρο?...σε πιτα κανονικα με απ'ολα???:thumbsup:

.....δεν καταλαβαινω γιατι να θελει,το ιδιαιτερο,οικονομικα ανετο,αγοραστικο κοινο της επισης ιδιαιτερης αυτης κατασκευης,να παει σε πιστα ή να περασει οτι οχημα βρει στο διαβα του???

....δεν νομιζω οτι θα αγορασουν το σουπερ-ντουπερ σενταν για να βαλουν κοντρες!!!....οχι οτι δεν θα "προκληθουν" με εμμεσο τροπο,οταν θα ταξιδεψουν γρηγορα σε καποιους δρομους(autoban,autostrata κλπ.)αλλα κοντρα δεν το λες αυτο.

...ενα τετοιο οχημα, που ακομα και στις πιο "καλοστεκουμενες" οικονομικα χωρες δεν ειναι καθημερινο θεαμα,εχει να σου δωσει πολλες απολαυσεις,οπως την ασφαλη,ανετη,πολυτελη και γρηγορη μετακινηση.thumb

Αλλου βαραν τα τουμπανα κι αλλου γινετ'ο γαμος :hystericalbs1:

pilot
14-01-13, 08:00
Και όμως είναι πιο βολικό έτσι.
Ούτε κι εγώ την καταλάβαινα την λογική όταν όμως έχεις ακουμπισμένο το χέρι στο arm-rest, για αλλαγή σχέσης, δεν μετακινείς το χέρι μπρός-πίσω (έστω και λίγο), παρά μόνο κουνάς τον καρπό δεξιά-αριστερά.
Ασε που υπάρχουν και χειριστήρια πίσω απο το τιμόνι για αλλαγές σχέσεων.

Βαγγο και στο SMG μονο τον καρπο κουνας. αν και σιγουρα το δεξια-αριστερα μαλλον ειναι λιγο ποιο ''ευκολο''.

120ie87
14-01-13, 09:24
Mercedes:

οι καλύτερες νεκροφόρες και ταξί στον πλανήτη!

120ie87
14-01-13, 09:32
A MERCEDES CAN BRING DRIVING PLEASURE


https://www.funnyplace.org/slike/0533-o.jpg




MERCEDES: ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΗΔΟΝΗΣ

Leonidas_E39
14-01-13, 09:40
:hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1::hystericalbs1:

scania124
14-01-13, 16:28
αν και mercedes θα το επερνα ανετα......εχω οδηγησει mercedes cls amg 63.....
ηταν απιστευτο ποση δυναμη ειχε.

aristent
14-01-13, 18:29
αν και mercedes θα το επερνα ανετα......εχω οδηγησει mercedes cls amg 63.....
ηταν απιστευτο ποση δυναμη ειχε.

Tι κ@λοφαρδια ειναι αυτη ρε παιδακι μου???.....εδω αλλος σου εδωσε Μ5 Ε60 να την κανεις ταξιδι απο Θεσ/νικη - Νεους Πορους μονος σου!!!!:ranting2:

.....και εγω κοιμομουνα στο ξενοδοχειο σου και δεν με ξυπνησες!!!!:ranting2:

Z4 DCT
14-01-13, 20:11
Tι κ@λοφαρδια ειναι αυτη ρε παιδακι μου???.....εδω αλλος σου εδωσε Μ5 Ε60 να την κανεις ταξιδι απο Θεσ/νικη - Νεους Πορους μονος σου!!!!:ranting2:

.....και εγω κοιμομουνα στο ξενοδοχειο σου και δεν με ξυπνησες!!!!:ranting2:

Στην Κατερινη τον φωναζουν ''αντίλαλος''....δεν θα ειναι τυχαίο.....:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:

scania124
14-01-13, 20:16
Tι κ@λοφαρδια ειναι αυτη ρε παιδακι μου???.....εδω αλλος σου εδωσε Μ5 Ε60 να την κανεις ταξιδι απο Θεσ/νικη - Νεους Πορους μονος σου!!!!:ranting2:

.....και εγω κοιμομουνα στο ξενοδοχειο σου και δεν με ξυπνησες!!!!:ranting2:
και ειναι και λαρισαιου!!!!!!!!καφε χρωμα και ειναι σχεδον ολο το καλοκαιρι παρκαρισμενο πισω απο το μαγαζι!!!


Στην Κατερινη τον φωναζουν ''αντίλαλος''....δεν θα ειναι τυχαίο.....:hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1: :hystericalbs1:
χαχαχαχα τι συμπεθερο νομιζεις θα κανεις!!!!

Κωνσταντίνος
14-01-13, 20:35
Εχω αηδιασει με την κωλομερσεντες...Το μονο που πετυχαινει φτιαχνοντας αυτα τα πολυτελη μπαουλα ειναι να καταστρεφει ολο κ περισσοτερο οποιο κομματακι σπορ αυτοκινησης απεμεινε στον πλανητη. Ρε φιλε παρτο χαμπαρι: Με 1000 αλογα, με 1 τονο ροπη, με μισο εκατομμυριο ευρω και με 2,5 τοννους αμαξι και παλι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΣΠΟΡ...Δεν ειναι ετσι η σπορ αυτοκινηση. Η σπορ αυτοκινηση ειναι ενας σκαραβαιος που με τα μισα κιλα και τις μισες επιδοσεις σε περναει απο πανω, απο κατω, απ τα πλαγια κι αμα λαχει σου δινει και γυρο...

Στο παραπάνω ταιριάζει το παρακάτω :


Αλλου βαραν τα τουμπανα κι αλλου γινετ'ο γαμος :hystericalbs1:

andreas72
14-01-13, 21:29
Στο παραπάνω ταιριάζει το παρακάτω :

Εσυ γραψε τη γνωμη σου αν εχεις και ασε το σχολιασμο των σχολιασμων των αλλων. Εγινες και δικαστης χωρις να σε διορισουνε...:ranting2:

Κωνσταντίνος
14-01-13, 21:53
Εσυ γραψε τη γνωμη σου αν εχεις και ασε το σχολιασμο των σχολιασμων των αλλων. Εγινες και δικαστης χωρις να σε διορισουνε...:ranting2:

Είμαι αντι-εισαγγελέας εφετών. Διορισμένος...

GiannisRob
14-01-13, 22:29
https://media.emercedesbenz.com/magazine/wp-content/uploads/2014-mercedes-benz-e-class-feature1.jpg

friendgr
17-01-13, 13:27
μ' αρέσει που κάποιοι δεν θα το παιρναν για τα φώτα, για το ποδόφρενο, για το πίσω, επειδή είναι mercedes κ.ο.κ. :hystericalbs1::hystericalbs1:

Εγώ σας λέω αν σας το έδιναν ΔΩΡΕΑΝ θα βάζατε το χεράκι σας για υπογραφή στα 5500 κυβικά;;;;;;;

Δυστυχώς μόνο εγκυκλοπαιδικό ενδιαφέρον θα έχουν τέτοια αμάξια και θα τα βλέπουμε πλέον μόνο στις οθόνες των υπολογιστών (φυσικά και άλλα πολύ μικρότερα) . :ranting2:

Stathis
17-01-13, 13:28
εμενα αν μου το εδιναν δωρεαν το επαιρνα σε οτι χρωμα και με οτι εξοπλισμο και αν ηταν.

andreas72
17-01-13, 22:23
Είμαι αντι-εισαγγελέας εφετών. Διορισμένος...

Κι εγω ειμαι εξωγηινος, αδιοριστος...