PDA

Επιστροφή στο Forum : ε36 316 τρεμουλο σε συγκεκριμενα χιλιομετρα



alkiviadis
09-12-12, 20:32
καλησπέρα! είμαι κάτοχος ενός 316 το οποίο τρέμει σε ορισμένα χιλιομετρά το τρέμουλο(ταλάντωση) ξεκινάει στα 140 και όσο αυξάνονται τα χιλιομετρά αυξάνετε και αυτό, το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι κάπου στα 180-185 σταματάει και μετά ξαναεπανερχετε... το έχω πάει σε πολλούς μαστόρους λύση δεν έχει βρεθεί... έχετε καμιά ιδέα πάνω στο θέμα

Kostas_1
09-12-12, 20:45
Ζυγοσταθμιση φανταζομαι εισαι οκ?

Μπορει να ειναι πολλα πραγματα απο ζαντες, λαστιχα, μεχρι και δισκοφρενα που εχουν στραβωσει από νερα.

Επισης ειναι και ενας συνδεσμος στον αξονα που την ακουει καμμια φορα και εχει αυτο το συμπτωμα.

Τρεμει το τιμονι ή το αυτοκινητο?

andreas72
09-12-12, 21:43
1. Χωρις ζυγοσταθμιση τρεμει το τιμονι, οχι το αμαξι
2. Με στραβες δισκοπλακες τρεμει το τιμονι κατα το φρεναρισμα

Ελεγξε ζαντολαστιχα, αξονα, ευθυγραμμιση, ζυγοσταθμιση.

oasisa
09-12-12, 22:39
Το τρέμουλο σε όλο το αμάξι προέρχεται απο πίσω άξονα.Το τρέμουλο στο τιμόνι μπροστινό σύστημα.Γνωρίζω απόλυτα το θέμα!Ταλαιπωρήθηκα σχεδόν 2 χρόνια.Απο 90 εως 120 τρέμουλο τιμόνι.απο 140 και πάνω ουτε σιντι άκουγα τοαυτοκίνητο κουδουνίστρα. Άλλαξα πολλούς ζυγοσταθμάδες.Απλώς περιοριζόταν το πρόβλημα.Τελικά πριν 2 μήνες ανακάλυψα ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ζυγοσταθμιστά ασχολείται και φτιάχνει και αγωνιστικά αυτοκίνητα, και ΤΕΛΟΣ τα πάντα.Το αμάξι έγινε ξανά άρμα.Εξαφανίστηκαν τα πάντα.Ευχαριστιέμαι οδήγηση.Οάνθρωπος ξέρει και κάνει πραγματικά ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι.

gant
10-12-12, 00:35
Τρέμουλο στην πλάτη μου μετά τα 160 ένοιωσα παλιότερα στο Ε21 και κατόπιν στο Ε46, από στραβές πίσω ζάντες. Η ζυγοστάθμιση δεν έβγαζε τίποτα. Ξεζανταρίστηκαν πήγαν σε μηχανουργείο και εκεί στον άξονα ακριβείας, έδειξε πως είχαν "μάζεψει" στον αφαλό τους σε 2-3 σημεία η καθεμιά. Αποτέλεσμα των κωλόδρομων που έχουμε.

RallyArt
10-12-12, 00:55
Το τρέμουλο σε όλο το αμάξι προέρχεται απο πίσω άξονα.Το τρέμουλο στο τιμόνι μπροστινό σύστημα.Γνωρίζω απόλυτα το θέμα!Ταλαιπωρήθηκα σχεδόν 2 χρόνια.Απο 90 εως 120 τρέμουλο τιμόνι.απο 140 και πάνω ουτε σιντι άκουγα τοαυτοκίνητο κουδουνίστρα. Άλλαξα πολλούς ζυγοσταθμάδες.Απλώς περιοριζόταν το πρόβλημα.Τελικά πριν 2 μήνες ανακάλυψα ένα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ζυγοσταθμιστά ασχολείται και φτιάχνει και αγωνιστικά αυτοκίνητα, και ΤΕΛΟΣ τα πάντα.Το αμάξι έγινε ξανά άρμα.Εξαφανίστηκαν τα πάντα.Ευχαριστιέμαι οδήγηση.Οάνθρωπος ξέρει και κάνει πραγματικά ζυγοστάθμιση πάνω στο αμάξι.

Και γιατί δεν μας λες ποιος είναι να ξέρουμε και ΕΜΕΙΣ;

ghost-rider
10-12-12, 06:40
Πιθανοτατα στραβωμα στη ζαντα η στα λαστιχα.
Σε εναν η κ περισσοτερους τροχους.
Οι αλλοι λογοι προκαλουν τρεμουλο που ξεκινα γυρω απο τα 80-90 κ εξαφανιζεται μετα τα 120-130...
Μπορεις κ μονος σου να κανεις εναν προχειρο ελεγχο.
Δες αν σε καποια ροδα πηρε πολλα βαριδακια κατα τη ζυγοσταθμιση.
Συνηθως ειτε μιλαμε για ζαντα, ειτε για λαστιχο κανει "μπαμ".
Σε καποιο σημειο της ροδας ειναι πολλα βαριδακια το ενα διπλα στο αλλο.

ziaba
10-12-12, 07:12
ο μάστορας τι λέει? το πηγές σε συνεργείο? τ πιο πιθανόν ο σύνδεσμός του κεντρικού είναι

alkiviadis
12-12-12, 17:08
παιδια ευχαριστω καταρχην για το χρονο σας... δισκοπλακες δεν νομιζω γιατι οταν πατας φρενο ειναι ολα κομπλε. εχω ισιωσει τις μπροστινες ζαντες. ο μαστορας μου ειπε κατι για τον αξονα του διαφορικου οτι ευθυγραμιζετε, κατι τετοιο το εχω στο συνεργειο δυο βδομαδες τπτ. επισης πισω φοραει 245 λαστιχο ενω μπροστα 225 παιζει ρολο αυτο?

Kostas_1
12-12-12, 17:55
Ολα παιζουν ρολο. Ξαναδες τις ζαντες πριν αρχισεις να μπλεκεις με τον αξονα

gregE36
12-12-12, 19:02
τσεκαρε και τις πισω ζαντες

ziaba
13-12-12, 12:14
πρώτα βρες κάποιον κ κανε τράμπα τισ ζάντεσ κ κανε δόκιμη εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει πήγαινε σ ένα συνεργείο που κάνει ζυγοστάθμιση, ευθυγράμμιση αλλά πρώτα πεσ τουσ να ανεβάσουν τ αμάξι στ ράμπα να κάνουν έναν καλό ελέγχο στ σύστημα διευθύνσεις , στ μετάδοση, ανάρτηση να ελέγξουν τ βάσεις, σινεμπλόκ, συνδέσμουσ κτλ ξέρουν αυτοι εάν δε βρουν ΤΠΤ κ τ αμάξι είναι πένα τότε κανε ζυγοστάθμιση - ευθυγράμμιση