PDA

Επιστροφή στο Forum : Audi RS3 in nurburgring nordschleife onboard.



Azurius
17-11-12, 13:36
Αν και τα σχόλια αλλά και ο ίδιος ο τίτλος δεν με απασχολούν καθόλου το βιντεάκι αυτό μου άρεσε πολύ και λόγω του ήχου του μοτέρ, αλλά και λόγω του ίδιου του οδηγού που το πάει τέρμα.. 7.31 δηλωθέντας χρόνος... Pas mal... Pas mal....


https://www.youtube.com/watch?v=9-Zcn-9jjlA&feature=g-vrec

RallyArt
17-11-12, 15:14
Θεικό video και πολύ καλός οδηγός...

pilot
17-11-12, 15:15
σιγά μην έκανε 7:31 ο κουβάς και να είναι και μαμά..:th_Laie_67-1:

Azurius
17-11-12, 15:26
σιγά μην έκανε 7:31 ο κουβάς και να είναι και μαμά..:th_Laie_67-1:

Μα δεν είναι μαμά ρε. ΑΒΤ πρώτο στάδιο είναι. thumb

pilot
17-11-12, 15:32
α.....

alexk
17-11-12, 15:54
Στο βίντεο πάντως ο χρόνος είναι 8 λεπτά BTG.
8.5 λεπτά φουλ γύρο

Γρήγορο δεν το λες ειδικά για τόσο βελτιωμένο.

Azurius
17-11-12, 16:07
Στο βίντεο πάντως ο χρόνος είναι 8 λεπτά BTG.
8.5 λεπτά φουλ γύρο

Γρήγορο δεν το λες ειδικά για τόσο βελτιωμένο.

Αlex τι σημαίνει αυτό;

alexk
17-11-12, 17:10
Αlex τι σημαίνει αυτό;

https://bridgetogantry.com/2/index.php/nuerburgring-guide-by-btg/46-guides/180-what-does-bridge-to-gantry-mean

STREETRACING
17-11-12, 21:35
Εμένα μου αρέσει κ ένα φουλ πρώτο στάδιο παει 500.

aggelosmk2
17-11-12, 21:50
Balls.....

Πάει τάπα ο παλίκαρος..ειδικά στα τελευταία λεπτά έχει σεληνιαστεί εντελώς....

Karizma Z4
17-11-12, 23:59
Εγω ειμαι περιεργος...

Full γυρος στο Ring με μαμα ιντερκουλερ και δεν "μασησε" πουθενα ;;; Σκυλι το Audi... :shok:

Z4 DCT
18-11-12, 08:50
Εμένα μου αρέσει κ ένα φουλ πρώτο στάδιο παει 500.

γαμω τα εργαλεία.....αλλα με εντελώς άκυρη τιμηthumb


παντως το παλικάρι το παει τάπα.......αν και δεν μου αρέσει που στην αρχή που παει βεντούζα το gts του κάνει χειρονομία....

STREETRACING
18-11-12, 10:29
γαμω τα εργαλεία.....αλλα με εντελώς άκυρη τιμηthumb


παντως το παλικάρι το παει τάπα.......αν και δεν μου αρέσει που στην αρχή που παει βεντούζα το gts του κάνει χειρονομία....
Ασε τις τιμές , Γιατί κ η BMW είχε κ έχει κ αυτη πολλές άκυρες.

S8N
18-11-12, 10:51
Εγω ειμαι περιεργος...

Full γυρος στο Ring με μαμα ιντερκουλερ και δεν "μασησε" πουθενα ;;; Σκυλι το Audi... :shok:

Σε γενικές γραμμές, οι κινητήρες τους είναι σκυλιά. Απλώς προδίδονται πολύ από κάποια περιφερειακά (αντλίες, αισθητήρες, κλπ). Ο 5κύλινδρος, με τόση ιστορία πίσω του, πρέπει να 'ναι κυριολεκτικά αλεξίσφαιρος. Η δική μου απέχθεια έχει να κάνει με το στήσιμο, την οδηγική ευχαρίστηση και το μαρκετινγκ. Αν μου έλεγαν όμως σήμερα να επιλέξω μεταξύ της νέας Μ5 και του RS6, ίσως να επέλεγα το 2ο. Από κάποιο σημείο κι έπειτα, το ένστικτο αυτοσυντήρησης επικρατεί του συναισθήματος και 500+ πισωκίνητα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δικά μου χέρια.


Ασε τις τιμές , Γιατί κ η BMW είχε κ έχει κ αυτη πολλές άκυρες.

Να θυμίσω πως η E92 316 είχε φτάσει τα 40.000 ευρώ.

Z4 DCT
18-11-12, 13:41
Σε γενικές γραμμές, οι κινητήρες τους είναι σκυλιά. Απλώς προδίδονται πολύ από κάποια περιφερειακά (αντλίες, αισθητήρες, κλπ). Ο 5κύλινδρος, με τόση ιστορία πίσω του, πρέπει να 'ναι κυριολεκτικά αλεξίσφαιρος. Η δική μου απέχθεια έχει να κάνει με το στήσιμο, την οδηγική ευχαρίστηση και το μαρκετινγκ. Αν μου έλεγαν όμως σήμερα να επιλέξω μεταξύ της νέας Μ5 και του RS6, ίσως να επέλεγα το 2ο. Από κάποιο σημείο κι έπειτα, το ένστικτο αυτοσυντήρησης επικρατεί του συναισθήματος και 500+ πισωκίνητα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δικά μου χέρια.



Να θυμίσω πως η E92 316 είχε φτάσει τα 40.000 ευρώ.

μολις εγινες υπογραφηthumbthumb

Dimitrios
18-11-12, 15:11
Υποστροφή....υποστροφή....υπο στροφή.... βαράκει και κόφτες συχνά πυκνά....είναι και αναιδής με τις χειρονομίες που κάνει....

τι να πω....

Vasilis M3
18-11-12, 15:27
Ψιλοκαραγκιοζάκος....μου θύμησε ένα μ@λακισμένο στα καρτ που έκανε κάτι τέτοιες χειρονομίες στην αδερφή μου...:th_Laie_67-1:

Άντε που μου πήρανε ένα άουντι,του βάλανε πρόγραμμα και την είδανε King of the Ring...ΟΥΣΤ!:tease::hystericalbs1:

Azurius
18-11-12, 15:30
Υποστροφή....υποστροφή....υπο στροφή.... βαράκει και κόφτες συχνά πυκνά....είναι και αναιδής με τις χειρονομίες που κάνει....

τι να πω....

Δημήτρη με όλο το θάρρος. Την υποστροφή, εκτός απο ένα σημείο που δουλεύει για λίγο και το χειρόφρενο για να κόψει, που την είδες; Όσο για τις χειρονομίες, το έχω ήδη πει. Ότι τόσο ο τίτλος αλλά και τα σχόλια δεν με νοιάζουν καθόλου. Απλά και μόνο γιατί δεν μου αρέσουν.

STREETRACING
18-11-12, 15:41
Καραγκιοζακος ξεκαραγκιοζακος το παει ταπα το εργαλείο

Dimimav
18-11-12, 16:10
απλά ξέρει πολύ καλά την πίστα τίποτα παραπάνω.. πατάνε σε ρεπριζ εχει τούρμπο αμάξι κ το gts άνοιγε...ασε που το gts εχει κάνει το χαβαλέ το αιώνα στις στροφες με ανάποδα τιμόνια..
ελα audi μην με ξενερώνεις τώρα με τα κουβαδακια

Azurius
18-11-12, 17:01
Άλλο ένα δικό του βιντεάκι με σαφώς πιο αργούς ρυθμούς (προφανώς για την αποφυγή γκρίνιας της συνοδηγού). Στο 4ο λεπτό και κάτι παραλίγο να την κάνει την @#!@ με το χειρόφρενο.... Πάντως ο ήχος του μοτέρ μου αρέσει πάρα πολύ.


https://www.youtube.com/watch?v=bVIWgt6n8Nw

Bazil Van Sinner
18-11-12, 20:49
dsg,turbo,στησιμο,λαστιχα,ζαντε ς,αναρτησεις,μπροστα κινηση,υποστροφη,κανα χειροφρενο για να νιωσουμε και πισω προσφυση,ουδετερο,γραπωνει και τραβαει πολυ καλα το μοτερ ,συγχωρει,φοβερος ηχος!.Αυτα ξεχασα τιποτα?????στους 1200 για κανα 8λεπτο !!!!ετοιμο το βιντεακι σας για το γιουτουμπ!!!!.
Καλες προβολες!!!!

Xωρις να θελω να προσβαλω,αυτη ειναι για μενα η ευπεπτη,εμφανισιμη,ποιοτικ η,συνταγη της αουντι!!!!!Και μια μιλησαμε για συνταγες,παμε να δουμε πως φτιαχνοντε τα αμαξια,και την τεχνη του οδηγειν!!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=e2Pk6F91UfMthumb

nik200
18-11-12, 21:19
χωρις να ειμαι ουτε ειδικος ουτε τιποτα...θα εκφερω μια γνωμη...

εγω αυτο που βλεπω ειναι οτι το αμαξι ειναι απιστευτο και οχι ο οδηγος...καταρχην το αμαξι μονο μουτρα ξερει και τιποτε αλλο..ο κωλος ουτε μια φορα δεν κουνηθηκε...οτι μπαινει με πολλα ναι...αλλα το αμαξι τον σωζει...ακομα και οταν παταει το κερμπ...το αμαξι τον "βαστηξε" μεσα...φυσικα και ξερει την πιστα απ εξω...αλλα οδηγικα δεν θα του εβαζα πανω απο 7-8/10...ας εκανε καποιες ατσαλιες που κανει στο gts να δειτε ποσα τετακε θα μετραγε...

υγ...θα μου μεινει ο ηχος........απιστευτος...εκει στις 6 σκυλιαζει!!!!

Thomelef
18-11-12, 21:28
σωστός ο νικ...οκ πάει τάπα ένα αμάξι που κάνει μπαμ ότι πάει μόνο του.
υποστροφή παντού, τιμονιές στον θεό, και ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί τράβηξε το χειρόφρενο σ'εκείνη την στροφή εφόσων ήδη ήταν με καλή είσοδο.
ο ήχος απλά απίστευτος. απο τους λίγους που σε ανατριχιάζουν.

STREETRACING
18-11-12, 21:35
Το ότι είναι το αμάξι πολυ καλο δεν είναι ΚΑΤ ανάγκη κακό.
Μην κολλάμε σε μια μάρκα
Εγω ποτε δεν το έκανα.

Thomelef
18-11-12, 21:42
δεν είπαμε ότι είναι κακό...κακό είναι το πως την βλέπουν μερικοί που έχουν στην κατοχή τους τέτοιου είδους αυτοκίνητα, που νομίζουν ότι έχουν επίπεδο βέτελ.
οι χειρονομίες του τέτοιο τύπο φανερώνουν. αν οδηγούσε ένα αμάξι που η συμμετοχή του οδηγού ήταν μεγαλύτερη, τότε θα μπορούσαμε να κρίνουμε τις ικανότητες του.
προσωπικά εμένα δεν με αντυπωσίασε καθόλου ο οδηγός, ούτε το πως πήγαινε, ούτε τπτ.
αυτό που πραγματικά μ'εντυπωσιάζει, είναι το πως συγχωρεί το αμάξι τις εκατοντάδες άτσαλες κινήσεις, τις τελείως άκυρες τιμονιές, και τα παρατεταμένα φρεναρίσματα που κάνει πρίν την είσοδο με κλήση.
ότι έχει κάνει ο τυπάς με το άουντι, έτσι και προσπαθούσε να τα κάνει με ένα 46άρι Μ3 πχ, θα είχε φύγει στην δεύτερη άντε τρίτη στροφή.

STREETRACING
18-11-12, 21:50
Οι χειρονομίες γενικά δεν είναι απόλυτο να δείχνουν αυτο που λες.

Z4 DCT
18-11-12, 21:52
οι χειρονομίες του τέτοιο τύπο φανερώνουν

δεν θέλω να σε ενοχλούν η χειρονομίες........:whistle::whistle::w histle:

alexk
18-11-12, 22:02
Ειδικά στο Ρινγκ, υπάρχει διαφορά από ένα γρήγορο γύρο με ένα όμορφο γύρο.

Η άποψή μου είναι ότι ο τύπος πάει ζω-πεθαίνω.
Επίσης, η συμπεριφορά του τύπου είναι για σφαλιάρες μιας και όποιος είναι παλιός στο Ρινγκ ξέρει ότι δεν σηκώνει ούτε μαγκιές, ούτε χειρονομίες, ούτε στοιχήματα.
Έχω κάνει πολλούς όμορφους γύρους χωρίς νεύρα, χωρίς μαγκιές κτλ κάτω από 8 λεπτά συνοδηγός σε CSL.

Τέλος πάει έτσι επειδή είναι εύκολο το Άουντι που έχει.
Με πισωκίνητο είτε θα πήγαινε σαν κότα είτε να μάζευε μπαριέρες.

alexk
18-11-12, 22:48
dsg,turbo,στησιμο,λαστιχα,ζαντε ς,αναρτησεις,μπροστα κινηση,υποστροφη,κανα χειροφρενο για να νιωσουμε και πισω προσφυση,ουδετερο,γραπωνει και τραβαει πολυ καλα το μοτερ ,συγχωρει,φοβερος ηχος!.Αυτα ξεχασα τιποτα?????στους 1200 για κανα 8λεπτο !!!!ετοιμο το βιντεακι σας για το γιουτουμπ!!!!.
Καλες προβολες!!!!

Xωρις να θελω να προσβαλω,αυτη ειναι για μενα η ευπεπτη,εμφανισιμη,ποιοτικ η,συνταγη της αουντι!!!!!Και μια μιλησαμε για συνταγες,παμε να δουμε πως φτιαχνοντε τα αμαξια,και την τεχνη του οδηγειν!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=e2Pk6F91UfMthumb

Ακριβως,
Αυτος με το Μ3 εκανε ένα ομορφο γυρο (τυχαινει να ειναι πολυ γρηγορος).
Ξερει να οδηγει ο ανθρωπος.
Επισης παρατηρησε οτι περναει γρηγορα αλλα προσεκτικα, παντα παιζει φωτα κτλ
Ουτε χειρονομιες ουτε μαγκιες.

S8N
18-11-12, 22:51
Ο alexk τα είπε όλα. Καθαρόαιμα δεν είναι, είναι όμως αποτελεσματικά στα χέρια του μέσου οδηγού. Το RS3 δεν είναι κι από τα καλύτερα Audi πάντως, καθότι μπροστοβαρο και πολύ υποστροφικο. Μια 1Μ στα χέρια ενός ταλέντου θα ειχε σκίσει. Δεν ειμαστε όμως όλοι ταλέντα.

aristent
18-11-12, 23:41
.... μου άρεσε πολύ και λόγω του ήχου του μοτέρ,


Άλλο ένα δικό του βιντεάκι ...... Πάντως ο ήχος του μοτέρ μου αρέσει πάρα πολύ.




υγ...θα μου μεινει ο ηχος........απιστευτος...εκει στις 6 σκυλιαζει!!!!


......
ο ήχος απλά απίστευτος. απο τους λίγους που σε ανατριχιάζουν.

Ακουτε καλα ολοι σας απο το δεξι αυτι???

αμα ειναι να κλεισω κανενα ραντεβου στον ΕΟΠΥΥ!!!

Stathis
19-11-12, 00:04
Σε γενικές γραμμές, οι κινητήρες τους είναι σκυλιά. Απλώς προδίδονται πολύ από κάποια περιφερειακά (αντλίες, αισθητήρες, κλπ). Ο 5κύλινδρος, με τόση ιστορία πίσω του, πρέπει να 'ναι κυριολεκτικά αλεξίσφαιρος. Η δική μου απέχθεια έχει να κάνει με το στήσιμο, την οδηγική ευχαρίστηση και το μαρκετινγκ. Αν μου έλεγαν όμως σήμερα να επιλέξω μεταξύ της νέας Μ5 και του RS6, ίσως να επέλεγα το 2ο. Από κάποιο σημείο κι έπειτα, το ένστικτο αυτοσυντήρησης επικρατεί του συναισθήματος και 500+ πισωκίνητα άλογα είναι πάρα πολλά για τα δικά μου χέρια.



Να θυμίσω πως η E92 316 είχε φτάσει τα 40.000 ευρώ.

:whistle::whistle::whistle: :shok::shok:

nik200
19-11-12, 09:50
Ακουτε καλα ολοι σας απο το δεξι αυτι???

αμα ειναι να κλεισω κανενα ραντεβου στον ΕΟΠΥΥ!!!

rephrase....ο ηχος για group vag-aydi απλα τα σπαει...συνηθως κανουν σαν μπετονιερες εκει ψηλα στον κοφτη!!!!!

Thomelef
19-11-12, 09:56
7:31 πάντως ούτε για ανέκδοτο δεν έχει κάνει...
επίσεις πλήρες γύρο δεν έχει κλείσει, τώρα απο που και ως που δηλώνει τόσο ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω.
το βίντεο τελειώνει μόλις ξεκινάει η μεγάλη ευθεία, ενώ αυτός στο 1:20 περνάει μπροστά απο την εκκίνηση λίγο πρίν την Κ1.
οπότε μέχρι εκεί που κόβει το βίντεο, έχουμε διαδρομή 8 λεπτών. σημειώστε ότι απο εκεί που κόβει το βίντεο μέχρι την εκκίνηση θέλει άλλο ένα λεπτό για να τερματίσει.
και αυτό που λέω δεν είναι καθόλου υπερβολή.
ο τύπος έχει κλέψει στην κυριολεξία ενάμιση λεπτό απο αυτό που βλέπουμε...

S8N
19-11-12, 10:04
7:31 πάντως ούτε για ανέκδοτο δεν έχει κάνει...
επίσεις πλήρες γύρο δεν έχει κλείσει, τώρα απο που και ως που δηλώνει τόσο ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω.
το βίντεο τελειώνει μόλις ξεκινάει η μεγάλη ευθεία, ενώ αυτός στο 1:20 περνάει μπροστά απο την εκκίνηση λίγο πρίν την Κ1.
οπότε μέχρι εκεί που κόβει το βίντεο, έχουμε διαδρομή 8 λεπτών. σημειώστε ότι απο εκεί που κόβει το βίντεο μέχρι την εκκίνηση θέλει άλλο ένα λεπτό για να τερματίσει.
και αυτό που λέω δεν είναι καθόλου υπερβολή.
ο τύπος έχει κλέψει στην κυριολεξία ενάμιση λεπτό απο αυτό που βλέπουμε...

Το είπαμε, ο τύπος είναι καραγκιόζης. Εκεί βρίσκεται όμως η αξία αυτού του αυτοκινήτου: Κάνει έναν τέτοιο γκιόζη να μη φαίνεται μηδενικό. Είναι ξεκάθαρο ότι εκείνο τον πάει κι όχι το αντίστροφο.

nik200
19-11-12, 10:10
Το είπαμε, ο τύπος είναι καραγκιόζης. Εκεί βρίσκεται όμως η αξία αυτού του αυτοκινήτου: Κάνει έναν τέτοιο γκιόζη να μη φαίνεται μηδενικό. Είναι ξεκάθαρο ότι εκείνο τον πάει κι όχι το αντίστροφο.

η πλακα ποια ειναι????οτι αμα ηταν κανας ελληναρας..θα λεγαμε.."το παιδι..που τα βαζει με τα "θηρια" (εποχες εθνικης μπασκετ!!!!!!)...καλα τους εκανε...να τι τιμονια βγαζει η ελλαδα..τον κουλο με το m3 που τολμησε να τα βαλει με τα ελληνικα χερια...στο εξωτερικο ειμαστε πολυ μπροστα"...και πολλα αλλα τετοια....:th_Laie_67-1::hystericalbs1::thumbsup:

Straight six
19-11-12, 10:15
το m3 παντως παρατηρω οτι παει συνεχως με την θερμοκρασια λαδιου αρκετα ανω της μεσης

alexk
19-11-12, 10:48
η πλακα ποια ειναι????οτι αμα ηταν κανας ελληναρας..θα λεγαμε.."το παιδι..που τα βαζει με τα "θηρια" (εποχες εθνικης μπασκετ!!!!!!)...καλα τους εκανε...να τι τιμονια βγαζει η ελλαδα..τον κουλο με το m3 που τολμησε να τα βαλει με τα ελληνικα χερια...στο εξωτερικο ειμαστε πολυ μπροστα"...και πολλα αλλα τετοια....:th_Laie_67-1::hystericalbs1::thumbsup:

Λες ? :wassat:


Θωμά, ο χρόνος που λέει ότι έχει κάνει είναι BTG (bridge to gantry).
Έβαλα ένα λινκ που εξηγεί τι είναι.
Επίσης για φουλ γύρο υπολόγισε ακόμη 25-30 δευτερόλεπτα για να κάνει την ευθεία.

alexk
19-11-12, 10:50
Πάντως, ο φίλος μου ο Πάνος (Octane) με το απλό C2 VTS του κάνει BTG κάτω από 9 λεπτά.

STREETRACING
19-11-12, 10:55
εμενα παντως αν μου δινανε ενα rs3 η και ενα gtr που κ αυτο παει μονο του δεν θα ειχα κανενα προβλημα.
δεν θα ελεγα θελω να πιεστω ας παρω μια gts.
o καθενας βεβαια προτιμα οτι γουσταρει.

Azurius
19-11-12, 10:59
Φυσικα και τον χρονο μπορει να τον αμφισβητησει ο οποιοσδηποτε. Αλλωστε και εγω ο ιδιος δεν μπορω να δω πουθενα καποιο οξιολογο χρονομετρο για να βγαλω ασφαλη συμπερασματα για το ποσο ειναι αληθινος η οχι. Το οτι κανει χειρονομιες και παλι δεν με νοιαζει (οχι οτι το επικροτω, απεναντιας). Εγω κραταω μονο το οτι ειναι ενας ανθρωπος με ενα καλο αυτοκινητο και παει ταπα σε μια πιστα και που για τη δικη μου αποψη προσφερει θεαμα και πολυ καλο ηχο απο το μοτερ του. Δεν με νοιαζει αν περασε το Μ3 ουτε τον Αλονσο με το μονοθεσιο του την ωρα που εκανε δοκιμες για να τσεκαρει το νεο ζελε για το μαλλι του.Τωρα το αν ειναι καραγκιοζης η οχι με την συμπεριφορα του και παλι δεν με νοιαζει. Για να ειμαι ειληκρινης παντως αν και εγω ημουν στη θεση του και ετρεχα σε μια πιστα κοντρα πχ στον Θωμα, τον πιλοτο, τον Γιαννη με το Ζ4 τελοσπαντων με καποιον απο αυτους και τους περνουσα, θα εκανα τα ιδια. Μπορει και να εβγαζα και πλακατ ΄΄Παρτα κουφ@λ@ ψηλε με την προπελα΄΄. Ακυρο το μπορει.... Σιγουρα θα εβγαζα! Και ειμαι σιγουρος οτι πολλοι θα το εκαναν για την καζουρα.

Αυτο σε καμμια περιπτωση δεν σημαινει οτι δικαιολογω τον οδηγο.

alexk
19-11-12, 11:07
Εσένα μάλλον δεν σε νοιάζει ότι το Ρινγκ (τις ημέρες τουριστικής οδήγησης) είναι δημόσιος δρόμος και ισχύει ο Γερμανικός ΚΟΚ.
Προφανώς και αν κάποιος κάνει τέτοιες καραγκιοζιές μπορείς να πας στην αστυνομία και θα τον μαζέψουν.
Μάλιστα η αστυνομία ξέρει πολύ καλά πως να χειρίζεται τέτοιους τρόμπες μιας και έχουν δει πάρα πολλά, και έχουν μαζέψει πολύ κόσμο που είτε τραυματίστηκε σοβαρά είτε αποδήμησε από αυτόν τον κόσμο.
Αστυνομικούς έχω γνωρίσει γιατί τρακάρανε ένα γνωστό μου με CSL και πήγα για τη μετάφραση.

Azurius
19-11-12, 11:15
Εσένα μάλλον δεν σε νοιάζει ότι το Ρινγκ (τις ημέρες τουριστικής οδήγησης) είναι δημόσιος δρόμος και ισχύει ο Γερμανικός ΚΟΚ.
Προφανώς και αν κάποιος κάνει τέτοιες καραγκιοζιές μπορείς να πας στην αστυνομία και θα τον μαζέψουν.
Μάλιστα η αστυνομία ξέρει πολύ καλά πως να χειρίζεται τέτοιους τρόμπες μιας και έχουν δει πάρα πολλά, και έχουν μαζέψει πολύ κόσμο που είτε τραυματίστηκε σοβαρά είτε αποδήμησε από αυτόν τον κόσμο.
Αστυνομικούς έχω γνωρίσει γιατί τρακάρανε ένα γνωστό μου με CSL και πήγα για τη μετάφραση.
Αλεξη δε διαφωνω πουθενα μαζι σου. Και ξερω κι εγω πολυ καλα απο γερμανους αστυνομικους..... Εγω σχολιαζω κατι που γινεται μεσα σε μια πιστα (και το σχολιαζω σαν πιστα και οχι σαν δρομο) αφαιρωντας ολα τα ηλιθια ΄΄περιφερειακα΄΄ που χαλανε την ολη φαση. Και για να το θεσω και αλλιως για να δεις οτι συμφωνουμε, ναι ο ανθρωπος ειναι για πολλες φαπες!

Stathis
19-11-12, 11:26
ρε παιδια με το μπαρντον, ποια σχολια λετε, δεν ακουσα τιποτα, και χειρονομιες σιγα το πραγμα, μια δυο φορες που κανει κατι το κανει στην καμερα του, οχι σε καποιον αλλο.
μηπως ειδα αλλο βιντεο εγω, αυτο που ειναι στο πρωτο ποστ δεν λετε?

manos///3
19-11-12, 11:32
Πολυ καλη οδηγηση ο τυπος.

Azurius
19-11-12, 11:37
ρε παιδια με το μπαρντον, ποια σχολια λετε, δεν ακουσα τιποτα, και χειρονομιες σιγα το πραγμα, μια δυο φορες που κανει κατι το κανει στην καμερα του, οχι σε καποιον αλλο.
μηπως ειδα αλλο βιντεο εγω, αυτο που ειναι στο πρωτο ποστ δεν λετε?

Τα σχολια που λεω ειναι αυτα που ειναι γραμμενα στο youtube τα οποια για εμενα ειναι τελειως ακυρα μιας και πουθενα δεν μπορεις να το βαφτισεις κοντρα αναμεσα στα 2 αυτοκινητα αυτο το βιντεο. Ειναι απλα ενας γρηγορος γυρος ενος οδηγου με το αυτοκινητο του. Τωρα αν ετυχε και περασε το BMW και το βαφτισε κοντρα με BMW..... Τι να πω. Τωρα για τη χειρονομια, θα αρκεστω στο παραδειγμα που εφερα πιο πανω με εμενα και τα παιδια του φορουμ. Αν θεωρηθει οτι οντως ειναι χειρονομια..

Stathis
19-11-12, 11:51
επειδη εριξα μια ματια στα σχολια του youtube ο ιδιος ο οδηγος δεν σχολιασε αρνητικα ή απρεπως κατι, εκτος αν δεν ειδα καλα.
καποια σχολια εγιναν απο αλλους, αλλα ουτε αυτα ηταν υβριστικα ή ασχημα.
καποιος ειπε οτι ο οδηγος του bmw δεν ηταν καλος επειδη εχανε το απεξ σε ολες τις στροφες και πηγε δυο φορες να "γυρισει".

αρχικα παντως το Μ3 ανοιγε με ανεση, απο ενα σημειο και μετα εκοψε, ειδικα οταν τον περασε το αουντι εχει κοψει εντελως.

σιγουρα δεν ειναι κοντρα μεταξυ των δυο αυτοκινητων και ουτε μπορουμε να ξερουμε για ποιο λογο το Μ3 εκοψε. ισως οντως ο οδηγος να μην ηταν καλος και απλα τον περασε ο αλλος, ισως να σταματησε γιατι φοβηθηκε, ισως για αλλο λογο.

παντως επαναλαμβανω ο οδηγος δεν εκανε καποιο ασχημο σχολιο και το λεω γιατι ειδα να σχολιαζεται απο πολλους εδω και ειπα μηπως βλεπω λαθος. και χειρονομιες, το σημα της νικης εκανε σιγα το πραγμα.

παντως οδηγησε πολυ ωραια και το αυτοκινητο ειναι ικανοτατο.

αυτο δεν ειναι και το ζητουμενο της εξελιξης? να φτιαχνονται αυτοκινητα που να μπορουν να τα χαρουν και να τα πανε γρηγορα ολο και περισσοτεροι.

αυτη η φαση που συνεχως αναφερουν μερικοι σε συγκρισεις με τα αουντι, οτι δηλαδη τα κανουν ολα πιο ευκολα και ο οδηγος δεν συμμετεχει τοσο οσο σε αλλα αυτοκινητα, μου θυμισε ενα σχολιο των 4Τ οταν ειχε πρωτοβγει το S3.

ειχαν παρει λοιπον το αουντι και τη λαντσια του καββαθα και ειχαν παει να στριψουν.
αποφανθηκαν οτι το αουντι ηταν λιγο πιο γρηγορο σε απολυτο χρονο, βοηθουσε τον οδηγο περισσοτερο και ουτε εφευγε ουτε κουναγε πουθενα, με αποτελεσμα οταν περνουσε απο μια δυσκολη καμπη ο οδηγος να λεει "πω πω τι εκανε" (το αυτοκινητο).
απο την αλλη η λαντσια, εγερνε λιγο, κουναγε την ουρα, γλιστραγε, ηθελε διορθωση με το τιμονι αλλα μετα τη στροφη ο οδηγος ελεγε "πω πω τι εκανα".

νομιζω αυτη η διαφορα κανει τα αυτοκινητα διαφορετικης προσεγγισης αγαπητα σε διαφορετικο κοινο και για διαφορετικους λογους.

STREETRACING
19-11-12, 12:02
Εσένα μάλλον δεν σε νοιάζει ότι το Ρινγκ (τις ημέρες τουριστικής οδήγησης) είναι δημόσιος δρόμος και ισχύει ο Γερμανικός ΚΟΚ.
Προφανώς και αν κάποιος κάνει τέτοιες καραγκιοζιές μπορείς να πας στην αστυνομία και θα τον μαζέψουν.
Μάλιστα η αστυνομία ξέρει πολύ καλά πως να χειρίζεται τέτοιους τρόμπες μιας και έχουν δει πάρα πολλά, και έχουν μαζέψει πολύ κόσμο που είτε τραυματίστηκε σοβαρά είτε αποδήμησε από αυτόν τον κόσμο.
Αστυνομικούς έχω γνωρίσει γιατί τρακάρανε ένα γνωστό μου με CSL και πήγα για τη μετάφραση.

Αλέξη για ποιες καραγκιοζιες λες;
Όπως είπε κ ο Σταθης δυο χειρονομίες έκανε στην κάμερα του.
Δεν έβγαλε το κ@@@@δάχτυλο στον μπροστινό του.
Και εγω προσωπικά θα έκανα χειρότερα στην κάμερα μου αν πήγαινα έτσι ικανοτατα.

Bazil Van Sinner
19-11-12, 14:23
εκ των προτερων λεω πως πλακα κανουμε τωρα ετσι?thumb


δυο χειρονομίες έκανε στην κάμερα του.

....στην καμερα του,που τα εγραφε στο usb του
,και μολις γυρισε σπιτι το ανεβασε σφαιρα,
γιατι επιτελους μετα απο εκατονταδες γυρους,εγραψε ενα βιντεο που προσπερναει BMW gtr...:thumbsup::thumbsup::thumbsup:
και βεβαια αφου το περασε μπορεσε να βαφτισει και με πιασαρικο ονομα το βιντεο του audivs BMW GTR καιξερωγωτι....,
και να γραψει 41000views!!!
Aρα???
Εχω απο τις 25Σεπτεμβρη το δικο μου βιντεο απο το Ring και δεν το ανεβαζω γι αυτο το λογο!!!Σε φιλικο επιπεδο,ειμαι για πολυ γελιο :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:,σε δημοσιο ομως (βλ.Youtube)θα γεμιζα πολλες σελιδες αρνητικα σχολια απο αυτα πολυ λεω και κανω!!!!:hystericalbs1::hystericalbs1:,αν το δημοσιοποιεις ,προκαλεις το σχολιασμο,ο οποιος δεν εχει ορια thumb.

Dimitrios
20-11-12, 00:50
Θα ήθελα να κάνω μια προσωπική εξομολόγηση και θεωρώ ότι αρκετοί απο εδώ με νιώθουν.

ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα αουντι. Ούτε θα έχω ποτέ διότι δεν είμαι κομπλεξικός
ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως με μερικά πράγματα....

1)Η φυσική λέει ότι ένα αυτοκίνητο με άξονα και κίνηση μπροστά, ενώνει και το στρίψιμο και την επιτάχυνση στον ίδιο άξονα πράγμα ΛΑΘΟΣ
2)Σε περίπτωση που χαθούν τα μούτρα σε ακραία περίπτωση σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ πιθανότητες διόρθωσης
3)Η θεωρία επίσης λέει ΟΧΙ πάνω από 200 άλογα σε μπρος κίνηση( δήλωση δοκιμαστή της OPC)


Επομένως μία εταιρεία vw group στην ουσία η οποία προσπαθεί να προβληθεί ως πολυτελείας με μόνη διαφοροποίηση απο τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ το σχεδιασμό και....το σήμα, θέλοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί την μπεμβέ σε ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΟΧΙ σε ιπποδύναμη, τουλάχιστον σε μένα προκαλεί το λιγότερο αδιαφορία το περισσότερο αντιπάθεια.

nik200
20-11-12, 09:45
Θα ήθελα να κάνω μια προσωπική εξομολόγηση και θεωρώ ότι αρκετοί απο εδώ με νιώθουν.

ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα αουντι. Ούτε θα έχω ποτέ διότι δεν είμαι κομπλεξικός
ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ όμως με μερικά πράγματα....

1)Η φυσική λέει ότι ένα αυτοκίνητο με άξονα και κίνηση μπροστά, ενώνει και το στρίψιμο και την επιτάχυνση στον ίδιο άξονα πράγμα ΛΑΘΟΣ
2)Σε περίπτωση που χαθούν τα μούτρα σε ακραία περίπτωση σχεδόν ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ πιθανότητες διόρθωσης
3)Η θεωρία επίσης λέει ΟΧΙ πάνω από 200 άλογα σε μπρος κίνηση( δήλωση δοκιμαστή της OPC)


Επομένως μία εταιρεία vw group στην ουσία η οποία προσπαθεί να προβληθεί ως πολυτελείας με μόνη διαφοροποίηση απο τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ το σχεδιασμό και....το σήμα, θέλοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί την μπεμβέ σε ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΟΧΙ σε ιπποδύναμη, τουλάχιστον σε μένα προκαλεί το λιγότερο αδιαφορία το περισσότερο αντιπάθεια.

ολα σωστα φιλε δημητρη..απλα το rs3 ειναι τετρακινητο και ρυθμισμενο κατα την παγια τακτικη της aydi καθαρα υποστροφικο...

Stathis
20-11-12, 09:58
3)Η θεωρία επίσης λέει ΟΧΙ πάνω από 200 άλογα σε μπρος κίνηση( δήλωση δοκιμαστή της OPC)


επισης λαθος ειναι και αυτο.

οι μηχανικοι της φορντ και της ρενω εδειξαν πως γινεται...thumb

Azurius
20-11-12, 11:16
Θα ήθελα να κάνω μια προσωπική εξομολόγηση και θεωρώ ότι αρκετοί απο εδώ με νιώθουν.

ΔΕΝ έχω πρόβλημα με τα αουντι. Ούτε θα έχω ποτέ διότι δεν είμαι κομπλεξικός

Επομένως μία εταιρεία vw group στην ουσία η οποία προσπαθεί να προβληθεί ως πολυτελείας με μόνη διαφοροποίηση απο τις υπόλοιπες εταιρείες του γκρουπ το σχεδιασμό και....το σήμα, θέλοντας παράλληλα να ανταγωνιστεί την μπεμβέ σε ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ και ΟΧΙ σε ιπποδύναμη, τουλάχιστον σε μένα προκαλεί το λιγότερο αδιαφορία το περισσότερο αντιπάθεια.
Αν βρισκεις τις μονες διαφορες αυτες παω πασο... Εκτος κι ανοι γκαμες S, RS, (ιδιως τα 6αρια) και τα σκαφη του Α7 και Α8 οπως επισης τα και R υπαρχουν και στις αλλες εταιριες και δεν το εχω προσεξει ακομα. Δημητρη τρεμω στην ιδεα και μονο του τι θα ελεγες αν ειχες προβλημα..... Για την οδηγικη εμπειρια δεν μπορω να εκφερω γνωμη μιας και δεν εχω οδηγησει BMW ετσι οπως το δικο μου. Οσον αφορα την ιπποδυναμη θα το προσπερασω σαν να μην γραφτηκε ποτε. Μια απλη ματια στους κινητηρες των αυτοκινητων παραπανω νομιζω οτι θα λυσει τις αποριες. Για το οτι προσπαθει να προβληθει ως πολυτελειας..... ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ.

STREETRACING
20-11-12, 11:32
δεν ειναι ιδια τα αουντι εσωτερικα ουτε με τα vw ,ουτε τα σκοντα,seat.

Dimitrios
21-11-12, 00:57
Αν βρισκεις τις μονες διαφορες αυτες παω πασο... Εκτος κι ανοι γκαμες S, RS, (ιδιως τα 6αρια) και τα σκαφη του Α7 και Α8 οπως επισης τα και R υπαρχουν και στις αλλες εταιριες και δεν το εχω προσεξει ακομα. Δημητρη τρεμω στην ιδεα και μονο του τι θα ελεγες αν ειχες προβλημα..... Για την οδηγικη εμπειρια δεν μπορω να εκφερω γνωμη μιας και δεν εχω οδηγησει BMW ετσι οπως το δικο μου. Οσον αφορα την ιπποδυναμη θα το προσπερασω σαν να μην γραφτηκε ποτε. Μια απλη ματια στους κινητηρες των αυτοκινητων παραπανω νομιζω οτι θα λυσει τις αποριες. Για το οτι προσπαθει να προβληθει ως πολυτελειας..... ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟΝ.

Φίλε μου ικανότατα αυτοκίνητα, ισάξια με bmw. Αυτο όμως που θέλω να τονίσω είναι ότι η οδήγηση δεν είναι μόνο νούμερα. Είναι συνδυασμός μηχανολογίας και αίσθησης που αποκομίζεις. Λείπει λοιπόν από την audi το αλατοπίπερο το οποίο θα δημιουργήσει το απόλυτο δέσιμο οδηγού-οχήματος.
Από ότι κατάλαβα έχεις S3, να ξέρεις ότι δεν είχα σκοπό να προσβάλλω καθότι όλα είναι σίδερα στην τελική, απλά οι επιλογές ολων μας διαφέρουν.
Και όσο αυτό που εννοούσα για την ιπποδύναμη είναι ότι είναι ισάξια, γι αυτό τόνισα και ότι δεν μπορεί να κοντράρει την bmw η audi σε οδηγική εμπειρία.:original:

Θεωρώ ότι μία βόλτα με bmw με καλό στήσιμο και την κατάλληλη τοποθέτηση από πλευράς σου σε στροφές θα σε συναρπάσει, ειλικρινά δοκίμασέ το!

Επιπλέον για το θέμα της πολυτέλειας διαφωνώ. Η premium εταιρεία του group είναι η άουντι. Αυτό το οποίο προσωπικά με χαλάει είναι ότι σχεδόν όλα τα ανταλλακτικά-μοτέρ-αναρτήσεις υπάρχουν και στα υπόλοιπα αμάξια του γκρουπ τα έχει και η άουντι με τιμές......φυσικά άουντι και όχι skoda...

Αυτά.

Dimitrios
21-11-12, 00:59
επισης λαθος ειναι και αυτο.

οι μηχανικοι της φορντ και της ρενω εδειξαν πως γινεται...thumb

Ευχαριστώ για την διόρθωση:original:

Dimitrios
21-11-12, 01:06
ολα σωστα φιλε δημητρη..απλα το rs3 ειναι τετρακινητο και ρυθμισμενο κατα την παγια τακτικη της aydi καθαρα υποστροφικο...

Φίλε μου (Νίκος έτσι??:original:), η επιλογή της εταιρείας είναι αυτή όπως και της bmw τα xi είναι υποστροφικά, όμως εδώ έχεις την επιλογή να πάρεις πισωκίνητο. Δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι για την ισορροπία της μούρης κατα τη διάρκεια του apex σε bmw. Ολοι μας ξέρουμε ότι τιμόνι δε χάνουμε στο όριο. Ουρά μπορεί, τιμόνι όμως όχι. Και εμένα αυτό μου δημιουργεί εμπιστοσύνη, διότι άλλο πράγμα να φύγεις ανεξέλεγκτα προς τα εμπρός και άλλο να διορθώσεις όσο μπορείς.... Οχι οτι η υπερστροφή είναι καλύτερη, απλώς είναι προδιαγεγραμμένη η πορεία, 180 ως και 360 μοίρες και μένει εκεί.

Thomelef
21-11-12, 08:31
πολύ σωστός και ωραίος ο δημήτριος...

Azurius
21-11-12, 08:37
όλα είναι σίδερα στην τελική, απλά οι επιλογές ολων μας διαφέρουν.


thumbthumb

Thomelef
21-11-12, 08:46
thumbthumb

ου ρε ακατανόμαστε...αυτό έχεις να πείς μόνο???και εσύ, και το φιλαράκι σου ο φανεροαουντάκιας ο στάθ'ς???

δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν το άλλο το φίδι είναι πλέον και μοντ σε κάνα αουντοφόρουμ.

Azurius
21-11-12, 09:01
ου ρε ακατανόμαστε...αυτό έχεις να πείς μόνο???και εσύ, και το φιλαράκι σου ο φανεροαουντάκιας ο στάθ'ς???

δεν θα μου έκανε καθόλου εντύπωση αν το άλλο το φίδι είναι πλέον και μοντ σε κάνα αουντοφόρουμ.

Σε πληροφορώ ότι τον έκανα Global Moderator....

STREETRACING
21-11-12, 09:24
Εγω που είχα ΤΤ και s3 μια Χαρα αίσθηση είχαν.
Αυτα τα υπερβολικά που λένε για αποκομμένη αίσθηση δεν την είδα εγω τουλάχιστον.

nik200
21-11-12, 09:28
Εγω που είχα ΤΤ και s3 μια Χαρα αίσθηση είχαν.
Αυτα τα υπερβολικά που λένε για αποκομμένη αίσθηση δεν την είδα εγω τουλάχιστον.

εγω παλι που ειχα α3..το opel kadett μου ειχε σαφως καλυτερη αισθηση

Azurius
21-11-12, 09:42
Σίγουρα η αίσθηση που προσφέρει το κάθε αυτοκίνητο στον κάθε οδηγό, διαφέρει. Πχ. Εμένα η τετρακίνηση του ομίλου με αφήνει παγερά αδιάφορο, γι αυτό άλλωστε και στο δικό μου όχι μόνο το quattro δεν υπάρχει απο τον κεντρικό και πίσω, αλλά και το ESP έχει πάει ανεπιστρεπτή στον Καιάδα. Ο αδερφός μου πάλι θεωρεί εμετική την προστινή κίνηση και κόβει φλέβα για το Haldex. Γούστα είναι αυτά...

S8N
21-11-12, 10:01
Εγω που είχα ΤΤ και s3 μια Χαρα αίσθηση είχαν.
Αυτα τα υπερβολικά που λένε για αποκομμένη αίσθηση δεν την είδα εγω τουλάχιστον.

Θα πηδηχτώ απ' το παράθυρο ρε πστ μου. Ο άνθρωπος πήγε από το S3 8L στο Ε46 Μ3 και δεν είδε καμια βελτίωση στην αίσθηση...

Ε, βέβαια ρε Γιάννη, γμ την πτν μου. Αφού είσαι κοντρομηχανή, που περιμένεις να δεις βελτίωση? Εδώ δε σε πείραζε ο συμπλέκτης στο S3 σου, που για να τον πατήσεις έπρεπε να έχεις τις γάμπες του Μητσιμπόνα. Ή το λεβιέ των ταχυτήτων, που από τις αλλαγές σου είχε αποκτήσει άλλους 10 βαθμούς ελευθερίας και πηγαινοερχόταν σα γουδοχέρι σε σκορδαλιά.

Δεν έχουν, λέει, αποκομμένη αίσθηση. Σα να ζητάς απ' τον Σεχίδη ν' αξιολογήσει πριόνια.

STREETRACING
21-11-12, 10:06
Μπορει να φταιει και αυτο που λες:original:
εμενα ξερετε γενικα τι μου αρεσε στο Μ,
που πηγαινα με εργοστασιακη αναρτηση σε ανοικτες καμπες σε εθνικη με 220+ χλμ κ το αμαξι εδειχνε λες κ παει με 150 κ με προηγουμενα αμαξια για να πας ετσι ηθελες τουλαχιστον αναρτηση αλλαγμενη.
αυτο μου αρεσει στο θεμα οδηγησης,
στο αποστειρωμενο τιμονι για τα αουντι εξακολουθω να μην συμφωνω.
σιγουρα σε αλλα ατομα οδηγους το Μ η το s3 θα ειχε αλλες επιρροες + η -

micz
21-11-12, 15:23
Σχετικά με την άτυπη κόντρα με την gts νομίζω ότι ο άνθρωπος είχε την "στιγμή του" και έκοψε (προφανώς φοβήθηκε) γιατί μέχρι τότε αφού τον πέρασε του άνοιγε χωρίς πρόβλημα, μετά απλά δεν ξαναασχολήθηκε.
Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα βλέποντας το video.