PDA

Επιστροφή στο Forum : Ε93 Μ3... Carbon Intake...????



Φοίβος
08-11-12, 20:54
Καλώς ήρθα παιδιά!!!
Αρχίζω με μια ερωτησούλα!

Έχω ένα Ε46 Μ3 και πριν μερικούς μήνες έκανα το πείραμα να βάλω μια carbon εισαγωγή! Δοκιμάσαμε με τον προγραμματιστή μου και με ρυθμιστή αέρα και χωρίς!! Το ένα χειρότερο από το άλλο! Ενώ αρχικά το αμάξι μου πήγαινε μια χαρά, μετά το μόνο που ήταν καλύτερο ήταν ο ήχος..... άντε και ένα ξέσπασμα μετά τις 6000 στροφές!!! Χάλι για τις απαιτήσεις μου μου το θέλω ετοιμοπόλεμο από χαμηλά για τις απαραίτητες πάντες μου!!! :)

Τώρα είμαι στην φάση που σκέφτομαι να πουλήσω το δικό μου! Έχω βρει ένα Ε93 Μ3 και ψήνομαι τρελά! Το θέμα είναι οτι είναι όλα μια χαρά αλλά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει ήδη τοποθετήσει carbon εισαγωγή και λέει οτι του έχει δώσει!! Εγώ όμως δεν έχω μέτρο σύγκρισης για να δω πως ήταν πριν και αν μ' αρέσει!! Το λέω γιατί έχω την επιλογή να διαλέξω ΜΕ ή ΧΩΡΙΣ την εισαγωγή... με το αζημίωτο φυσικά!!!

Παρακαλώ.... τα φώτα σας!!!!!
Ευχαριστώ!!

Vassilis ///M
08-11-12, 21:45
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

Stamatis
08-11-12, 21:51
GruppeM > φοράει το κάμπριο?

Φοίβος
09-11-12, 05:07
:viannen_01::viannen_01::viannen_01:

Σε ευχαριστώ Βασίλη!!


GruppeM > φοράει το κάμπριο?

χμμμμμ... δεν έχω ιδέα.... :(

Stamatis
09-11-12, 06:50
E ρε συ Φοίβο, αμα δε μας πεις τι Intake είναι τι να λέμε?
Για παρε κανα στοιχείο να δούμε

STREETRACING
09-11-12, 07:31
Αν στο δίνει πιο φτηνά χωριs την εισαγωγή πάρτο έτσι .
Κ αργότερα βλέπεις.

Φοίβος
09-11-12, 07:38
Παιδιά έχετε δίκιο! Απλώς είμαι εκτός Ελλάδος τώρα και ένας φίλος (που δεν το έχει και πολύ :) ) κάνει τα τσεκαρίσματα και με ενημερώνει για την κατάσταση του κάρου!! :(

Θα προσπαθήσω να μάθω στοιχεία αν και μάλλον θα ζητήσω να το πάρω χωρίς την εισαγωγή!! Από τα extra που δίνει θα κρατήσω μόνο την εξάτμιση τιτανίου που έχει!! Απλά το παλικάρι στην αγγελία έλεγε οτι είναι 460 (και όχι 420hp) που προφανώς (αν είναι αλήθεια) τα πήρε από εξάτμιση και εισαγωγή!

Η τιμή πέφτει 5.000 κάτω αν δεν πάρω εξάτμιση και εισαγωγή!! Μάλλον αυτό πρέπει να κάνω ε?? χμμμμμμμ

Ευχαριστώ παίδες!!!!

(Υ.Γ. άντε τώρα να πουλήσω και το δικό μου.... :) )

Stamatis
09-11-12, 07:41
Να μην τα πάρεις και να βάλεις τα δικά του.
Κάμπριο είναι, με εισαγωγή και εξάτμιση, θα είναι σαν κινέζικο μαρτύριο οταν θα ταξιδεύεις.
Στα 400τόσα άλογα +/- 10 δεν αξίζει 5.000
αποψή μου πάντα.

nik200
09-11-12, 07:41
Καλώς ήρθα παιδιά!!!
Αρχίζω με μια ερωτησούλα!

Έχω ένα Ε46 Μ3 και πριν μερικούς μήνες έκανα το πείραμα να βάλω μια carbon εισαγωγή! Δοκιμάσαμε με τον προγραμματιστή μου και με ρυθμιστή αέρα και χωρίς!! Το ένα χειρότερο από το άλλο! Ενώ αρχικά το αμάξι μου πήγαινε μια χαρά, μετά το μόνο που ήταν καλύτερο ήταν ο ήχος..... άντε και ένα ξέσπασμα μετά τις 6000 στροφές!!! Χάλι για τις απαιτήσεις μου μου το θέλω ετοιμοπόλεμο από χαμηλά για τις απαραίτητες πάντες μου!!! :)


Παρακαλώ.... τα φώτα σας!!!!!
Ευχαριστώ!!

οι βαλβιδες σου ειναι ρυθμισμενες σωστα????για δοκιμασε να τις ρυθμισεις και θα δεις και ροπη χαμηλα για να κανεις παντες..

EVERGET
09-11-12, 07:43
Tην εξάτμιση τιτανίου, εφόσον είναι καλή μάρκα, θα έλεγα να την κρατήσεις γιατί αν μετά θελήσεις να του βάλεις θα σου κοστίσει ακριβά. Όσο για την εισαγωγή θα έλεγα να μην την πάρεις, μιας και σπάνια aftermarket εισαγωγές δουλεύουν καλά στα Μ μοτέρ...δεν είναι να παίζεις με την εισαγωγή...

320d
09-11-12, 08:00
το πακέτο μου θυμίζει schnitzer...

Φοίβος
09-11-12, 08:00
Να μην τα πάρεις και να βάλεις τα δικά του.
Κάμπριο είναι, με εισαγωγή και εξάτμιση, θα είναι σαν κινέζικο μαρτύριο οταν θα ταξιδεύεις.
Στα 400τόσα άλογα +/- 10 δεν αξίζει 5.000
αποψή μου πάντα.

Φίλε και το δικό μου Μ3άκι cabrio είναι!! Έχω τελικό και να σου πω με χαλάει ΜΟΝΟ στις 2500 rpm που συντονίζει...!! Αλλά αυτό συμβαίνει στο ταξίδι και αν πηγαίνω με 6η και 120 km/h...!! Πράγμα που δεν χρειάζεται να γίνεται!!! Πας με 140km/h και ξεγνοιάζεις.... !! :thumbsup:

Όσο για τα λεφτά έχει απόλυτο δίκιο... δεν αξίζει...!!!


Tην εξάτμιση τιτανίου, εφόσον είναι καλή μάρκα, θα έλεγα να την κρατήσεις γιατί αν μετά θελήσεις να του βάλεις θα σου κοστίσει ακριβά. Όσο για την εισαγωγή θα έλεγα να μην την πάρεις, μιας και σπάνια aftermarket εισαγωγές δουλεύουν καλά στα Μ μοτέρ...δεν είναι να παίζεις με την εισαγωγή...

Συμφωνώ γι' αυτό και έκανα νύξη στο θέμα!! Απλά ήθελα και την γνώμη σας μια και από το συγκεκριμένο μοτέρ-μοντέλο δεν ξέρω και πολλά πράγματα!! Στο δικό μου έσπασα τα μούτρα μου... και έμαθα!!! :)

Για την εξάτμιση τιτανίου να σου πω ψήνομαι τρελά να την πάρω...!!

Φοίβος
09-11-12, 08:02
το πακέτο μου θυμίζει schnitzer...

Λες....?????

EVERGET
09-11-12, 08:26
Συμφωνώ γι' αυτό και έκανα νύξη στο θέμα!! Απλά ήθελα και την γνώμη σας μια και από το συγκεκριμένο μοτέρ-μοντέλο δεν ξέρω και πολλά πράγματα!! Στο δικό μου έσπασα τα μούτρα μου... και έμαθα!!! :)

Για την εξάτμιση τιτανίου να σου πω ψήνομαι τρελά να την πάρω...!!


Για την εισαγωγή πρέπει να μάθεις μάρκα, ώστε να δούμε τι παίζει. Η εξάτμηση τιτανίου αξίζει, είναι πανάκριβη να την πάρεις καινούργια, ελαφρώνει ένα ήδη βαρύ αμάξι, και ελευθερώνει λίγο το αμάξι που είναι κάπως φιμωμένο εργοστασιακά...

Φοίβος
09-11-12, 08:47
Για την εισαγωγή πρέπει να μάθεις μάρκα, ώστε να δούμε τι παίζει. Η εξάτμηση τιτανίου αξίζει, είναι πανάκριβη να την πάρεις καινούργια, ελαφρώνει ένα ήδη βαρύ αμάξι, και ελευθερώνει λίγο το αμάξι που είναι κάπως φιμωμένο εργοστασιακά...

Το παλικάρι λέει οτι έχει ελαφρύνει κατά 40 κιλά!! Την θέλω σίγουρα!! Έχεις ιδέα σε τι τιμή παίζει μια τέτοια εξάτμιση?? Για να δω μέχρι πόσο παραπάνω να δώσω για να την πάρω!! Μην με "γδάρει" μην τον "γδάρω"...! :)

EVERGET
09-11-12, 08:55
Το full σύστημα τιτανίου της Acrapovic (+24HP, +35NM, -23Kg) κοστίζει στην Ελλάδα γύρω στα 6,000 καινούργια. Πιστεύω μία καλή τιμή για ελαφρώς μεταχειρισμένη είναι στα 2,5 με 3,000 (αφού συνοδεύεται και με την αγορά του αυτοκινήτου)

Δες το παρακάτω pdf:
https://www.turnermotorsport.com/image/exhaust/Akrapovic_BMW_M3_E90_E92_brochure.pdf

STREETRACING
09-11-12, 09:05
To πιο πιθανο ειναι να φοραει την ακραποβιτς απο εξατμιση κ τη γκρουπε εμ απο εισαγωγη
αν αυτα στα δινει με 5000 να τα παρεις ΣΙΓΟΥΡΑ.

Φοίβος
09-11-12, 10:43
To πιο πιθανο ειναι να φοραει την ακραποβιτς απο εξατμιση κ τη γκρουπε εμ απο εισαγωγη
αν αυτα στα δινει με 5000 να τα παρεις ΣΙΓΟΥΡΑ.

Enlight με παρακαλώ!!! Τι κερδίζουμε, που χάνουμε;;;;

STREETRACING
09-11-12, 10:58
η ακραποβιτς ειναι αποδεδειγμενα παρα πολυ καλη κ δινει οντως 24 αλογα αν εχει μπει το full συστημα με τους καταλυτες.
η εισαγωγη να χανει ,δεν χανει
κ αν κ για τ δυο σ ζηταει 5000 ειναι ΣΥΜΦΕΡΟΥΣΑ ΤΙΜΗ.
Αν στο δικο σου το Ε46 φορεσες gruppe m η carbonio δεν επρεπε να χανεις οπως ειπες.

turbodog
09-11-12, 11:07
Το τελικο στα 9Χ Μ3 δινει οτι και στα 46 Μ3. Δηλαδη σχεδον 0 αλογα. Αυτο που δινει ειναι βομβο/θορυβο (σε αλλους επιθυμητο σε αλλους οχι) και σιγουρα λιγοτερο βαρος. Οτι παρει ειναι απο την αφαιρεση των εργοστασιακων προκαταλυτων. Δες εδω απο το site της Acrapovic(που ακομα δεν ξερουμε αν ειναι Acrapovic)

Τελικα μονο (3 αλογα, 14 κιλα κατω)

https://www.akrapovic.com/en/Automotive/Products/Pages/Product.aspx?BrandId=4a4b6765-d6fd-4458-a6f9-c1e7c1691474&ModelId=8bc41b97-2897-41fc-ae57-62494809ca31&ModelYearId=00000000-0000-0000-0000-000000000000&ProductId=61&ProductFilter=Active&DisplayName=BMW%20M3+%28E92%2c+E93%29%20M-BM%2fT%2f3H+Slip-On+Line+%28Titanium%29

Full system (22 αλογα, 24 κιλα)

https://www.akrapovic.com/en/Automotive/Products/Pages/Product.aspx?BrandId=4a4b6765-d6fd-4458-a6f9-c1e7c1691474&ModelId=8bc41b97-2897-41fc-ae57-62494809ca31&ModelYearId=00000000-0000-0000-0000-000000000000&ProductId=66&ProductFilter=Active&DisplayName=BMW%20M3+%28E92%2c+E93%29%20ME-BM%2fT%2f2+Evolution+Line+%28Titanium%29

24 κιλα λοιπον αν εχει το ολοκληρωμενο συστημα και οχι 40. Τα ΟΕΜ τελικα ειναι free flow και αθορυβα, κατι που δεν ειναι ευκολο να πετυχει κανεις, και δειχνουν το εκπληκτικο engineering που εχουν. Ακομη και στα αμερικανικα κομπρεσσορατα κρατανε τα μαμα τελικα και αλλαζουν x-pipe (για αλλαγη χροιας) μαζι με cat-delete.
Περισσοτερες πληροφοριες οταν μας πεις τι ακριβως ειναι η εισαγωγη, και τι η εξατμιση

alexk
09-11-12, 11:09
Τα ΟΕΜ τελικα ειναι free flow και αθορυβα, κατι που δεν ειναι ευκολο να πετυχει κανεις, και δειχνουν το εκπληκτικο engineering που εχουν.

Σωστά και αυτοκίνητο 340 άλογα ακούγεται σαν μπρίκι.
Καμμία σχέση με Μ3 Ε36, Μ5 Ε34.
Γι'αυτό :thumbsup: σε τελικά που κάνουν θόρυβο.

EVERGET
09-11-12, 11:12
Σωστά και αυτοκίνητο 340 άλογα ακούγεται σαν μπρίκι.
Καμμία σχέση με Μ3 Ε36, Μ5 Ε34.
Γι'αυτό :thumbsup: σε τελικά που κάνουν θόρυβο.

Η αλήθεια είναι ότι πάνω από τις 3500rpm το αμάξι ακούγεται (αλλά ακούγεται γαμάτα και διαφορετικά από οτιδήποτε άλλο). Στο ρελαντί ή στις χαμηλές είναι εντελώς αθόρυβο...εκεί χρειάζεσαι λίγο μπάσο για πιο σπορ χροια...thumb

turbodog
09-11-12, 11:19
Κρατα τα 5 χιλιαρικα δωσε και αλλα 2 και βαλε το βασικο κιτακι της ESS.

https://www.esstuning.com/products/E9x-M3-VT1%252d550-Supercharger-System.html

δουλευει 5.5 psi (0.35 bar) max και σιγουρα δινει τα περισσοτερα αλογα απο οποιοδηποτε Ν/Α με οποιαδηποτε βελτιωση και να εχει. Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις ειναι μονοδρομος καθως το αυξημενο βαρος του cabrio σε σχεση με το coupe ειναι απο μονο του μειονεκτημα

STREETRACING
09-11-12, 11:20
Το τελικο στα 9Χ Μ3 δινει οτι και στα 46 Μ3. Δηλαδη σχεδον 0 αλογα. Αυτο που δινει ειναι βομβο/θορυβο (σε αλλους επιθυμητο σε αλλους οχι) και σιγουρα λιγοτερο βαρος. Οτι παρει ειναι απο την αφαιρεση των εργοστασιακων προκαταλυτων. Δες εδω απο το site της Acrapovic(που ακομα δεν ξερουμε αν ειναι Acrapovic)

Τελικα μονο (3 αλογα, 14 κιλα κατω)

https://www.akrapovic.com/en/Automotive/Products/Pages/Product.aspx?BrandId=4a4b6765-d6fd-4458-a6f9-c1e7c1691474&ModelId=8bc41b97-2897-41fc-ae57-62494809ca31&ModelYearId=00000000-0000-0000-0000-000000000000&ProductId=61&ProductFilter=Active&DisplayName=BMW%20M3+%28E92%2c+E93%29%20M-BM%2fT%2f3H+Slip-On+Line+%28Titanium%29

Full system (22 αλογα, 24 κιλα)

https://www.akrapovic.com/en/Automotive/Products/Pages/Product.aspx?BrandId=4a4b6765-d6fd-4458-a6f9-c1e7c1691474&ModelId=8bc41b97-2897-41fc-ae57-62494809ca31&ModelYearId=00000000-0000-0000-0000-000000000000&ProductId=66&ProductFilter=Active&DisplayName=BMW%20M3+%28E92%2c+E93%29%20ME-BM%2fT%2f2+Evolution+Line+%28Titanium%29

24 κιλα λοιπον αν εχει το ολοκληρωμενο συστημα και οχι 40. Τα ΟΕΜ τελικα ειναι free flow και αθορυβα, κατι που δεν ειναι ευκολο να πετυχει κανεις, και δειχνουν το εκπληκτικο engineering που εχουν. Ακομη και στα αμερικανικα κομπρεσσορατα κρατανε τα μαμα τελικα και αλλαζουν x-pipe (για αλλαγη χροιας) μαζι με cat-delete.
Περισσοτερες πληροφοριες οταν μας πεις τι ακριβως ειναι η εισαγωγη, και τι η εξατμιση
Tα 24 αλογα που δινει το full συστημα οπως προειπα κ εγω ειναι παρα πολλα
καμμια σχεση με τα 46αρια

STREETRACING
09-11-12, 11:24
Κρατα τα 5 χιλιαρικα δωσε και αλλα 2 και βαλε το βασικο κιτακι της ESS.

https://www.esstuning.com/products/E9x-M3-VT1%252d550-Supercharger-System.html

δουλευει 5.5 psi (0.35 bar) max και σιγουρα δινει τα περισσοτερα αλογα απο οποιοδηποτε Ν/Α με οποιαδηποτε βελτιωση και να εχει. Αν σε ενδιαφερουν οι επιδοσεις ειναι μονοδρομος καθως το αυξημενο βαρος του cabrio σε σχεση με το coupe ειναι απο μονο του μειονεκτημα

μητσο
αφησες κανενα αμαξι σου σε 1ο σταδιο φτιαξιματος?:original:

turbodog
09-11-12, 11:25
μητσο
αφησες κανενα αμαξι σου σε 1ο σταδιο φτιαξιματος?:original:

Ναι, αυτο που εχω τωρα thumb

STREETRACING
09-11-12, 11:27
ποιο?
οχι φυσικα το Μ.

turbodog
09-11-12, 11:28
Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα

turbodog
09-11-12, 11:28
ποιο?
οχι φυσικα το Μ.

ναι αυτο εννοω :original:

STREETRACING
09-11-12, 11:29
ναι αυτο εννοω :original:

με δουλευεις ρε μητσο?:original:

STREETRACING
09-11-12, 11:31
Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα

αναλογιζομενος κ το προηγουμενο αμαξι σου
τα φτιαχνεις πολυ πολυ.
εγω καθομουνα παντα στα 1α σταδια.

turbodog
09-11-12, 11:38
εγω εχω φορεσει (απο την αρχη) ολα τα πραγματα απο το stage 2 (μεγαλυτερο IC, μεθανολες, τρομπα βενζινης) και εχω κρατησει την πιεση στο stage 1 για ακομα μεγαλυτερη ασφαλεια του μοτερ. Δεν θα μου ηταν καθολου δυσκολο να κανω upgrade σε μεγαλυτερη πιεση καθως χρειαζομαι μονο 6 μεγαλυτερα μπεκ, reflash, και τροχαλια. Το κοστος δεν ειναι καθολου απαγορευτικο. Αλλα οπως δεν το εχω κανει τα τελευταια 2 χρονια που εχω το κιτ, δεν σκοπευω να το κανω και στο μελλον. Για ολα υπαρχει ενα trade-off και πιστευω οτι κυνηγωντας τα ορια αντοχης του S54 (η οποιουδηποτε αλλου κινητηρα) θα τα βρεις σιγουρα

STREETRACING
09-11-12, 11:41
εγω εχω φορεσει (απο την αρχη) ολα τα πραγματα απο το stage 2 (μεγαλυτερο IC, μεθανολες, τρομπα βενζινης) και εχω κρατησει την πιεση στο stage 1 για ακομα μεγαλυτερη ασφαλεια του μοτερ. Δεν θα μου ηταν καθολου δυσκολο να κανω upgrade σε μεγαλυτερη πιεση καθως χρειαζομαι μονο 6 μεγαλυτερα μπεκ, reflash, και τροχαλια. Το κοστος δεν ειναι καθολου απαγορευτικο. Αλλα οπως δεν το εχω κανει τα τελευταια 2 χρονια που εχω το κιτ, δεν σκοπευω να το κανω και στο μελλον. Για ολα υπαρχει ενα trade-off και πιστευω οτι κυνηγωντας τα ορια αντοχης του S54 (η οποιουδηποτε αλλου κινητηρα) θα τα βρεις σιγουρα
δημητρη εννοω οτι εσενα το αμαξι ειναι πολυ φτιαγμενο ,
καμμια σχεση με φπε.
κανω λαθος?

Harisp
09-11-12, 11:46
Ρε συ γιαννη, να δωσω 6-7 χιλιαρικα για να παρω 24 αλογα στην καλυτερη (που αλλο ειναι να παρω 24 αλογα στα 100 και αλλο στα 420) εγω προσωπικα δεν θα το εκανα, οταν υπαρχουν επιλογες καλυτερες για αυτα τα χρηματα

Το κέρδος είναι 1-1,5 κολώνα διαφορά στα 800 μέτρα ανάμεσα σε μαμά Μ3 e92 και καλό ΦΠΕ. Δεν είναι και λίγο... :whistle:

STREETRACING
09-11-12, 11:49
Το κέρδος είναι 1-1,5 κολώνα διαφορά στα 800 μέτρα ανάμεσα σε μαμά Μ3 e92 και καλό ΦΠΕ. Δεν είναι και λίγο... :whistle:

το κοστος ομως ενος κιτ αξιοπιστου κομπρεσσορα δεν ειναι πολυ παραπανω αναλογικα απο το κοστος της ακραποβιτς κ τ αλογα παρα πολλα παραπανω.
αυτο εννοει ο δημητρης.
βεβαια ξαναλεω ειναι ο καθενας τι προτιμαει.
εγω πχ δεν κανω τοσο μεγαλες μοντιφες.
αλλοι οπως ο δημητρης το προτιμουν.

turbodog
09-11-12, 11:53
δημητρη εννοω οτι εσενα το αμαξι ειναι πολυ φτιαγμενο ,
καμμια σχεση με φπε.
κανω λαθος?

Εξαρταται τι εννοεις φτιαγμενο. Το να βαλεις ενα σετ εκκεντροφορους, και να τους ρυθμισεις σωστα με το αναλογο προγραμμα, ειναι πιο δυσκολη διαδικασια απο το να φορεσεις ενα bolt-on compressor kit.
Αν εννοεις φτιαγμενο με την αποψη οτι εχει πολυ περισσοτερα αλογα απο τα Ατμο-βελτιωμενα ναι. Αλλα πιστευω οτι ο σκοπος ειναι να πιασουν τοπο τα χρηματα που δινουμε για βελτιωσεις κινητηρα, και το best value for money τα εχουν τα κομπρεσσορατα. Προφανως και μια αυξηση ισχυος +100 και πανω αλογα εχει ιδιαιτερες απαιτησεις και απο αποψη γνωσεων αλλα και απο αποψη συντηρησης (οχι κατ αναγκην ακριβοτερη).
Το αποτελεσμα ομως, αν γινει σωστα το ολο εγχειρημα, ειναι εγγυημενο thumb

https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=2913

Harisp
09-11-12, 11:58
Ένα ΠΛΗΡΕΣ και επώνυμο κιτ κομπρέσσορα πάει 2-3 φορές παραπάνω χρήματα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για e92 αν βάλεις τελωνείο, ΦΠΑ και εγκατάσταση.
Και μην μου πείτε για κάτι 1stg της πλάκας χωρίς intercooler που πουλάνε γιατί αυτά δεν βγάζου καλοκαίρι στην Ελλάδα. Ναι αυτά κάνουν 1,5 φορά την τιμή του 1stg. ΟΚ...
Χώρια που όταν βάλεις κομπρεσσέρ θες ΚΑΙ εξάτμιση για να φύγουν οι καταλύτες που πνίγουν το αμάξι.

STREETRACING
09-11-12, 12:01
αυξηση 100+ αλογων δημητρη ειναι 3ο 4ο σταδιο γενικως σε ατμοσφαιρικα
και τα αλογα αυτα γινονται με κομπρεσσορα η τουρμπο.
δεν εχει σχεση ουτε με τα 10-15 με προγραμμα ουτε με τα 30 με εκκεντροφορους κ εισαγωγες.
για μενα εννοειτε οτι τα τουρμπο κ κομπρεσσορες ειναι γενικα πολυ φτιαγμενα.
κ να προσθεσω κατι αλλο για μενα.
αν ηθελα στο καθε αμαξι αυξηση πανω απο φπε θα επαιρνα καποιο αλλο εργοστασιακα πιο δυνατο οταν μου δινοταν η ευκαιρια.
αλλα ξαναλεω ο καθενας κανει οτι επιθυμει.

turbodog
09-11-12, 12:09
αν ηθελα στο καθε αμαξι αυξηση πανω απο φπε θα επαιρνα καποιο αλλο εργοστασιακα πιο δυνατο οταν μου δινοταν η ευκαιρια.
αλλα ξαναλεω ο καθενας κανει οτι επιθυμει.

Γιαννη μου δεν ειναι θεμα επιλογης. Προφανως εσυ αλλα και ο καθενας αν ειχε την οικονομικη δυνατοτητα, αυτο θα εκανε. Ολοι θα θελαμε να κυκλοφορουσαμε με εργοστασιακα 997 turbo, ferrari κτλ αλλα οταν τα οικονομικα μας δεν το αντεχουν προσανατολιζομαστε στην βελτιωση των ηδη υπαρχοντων. Η συζητηση μας εδω αναφερεται στην βελτιωση των Μ και οτι αν τα λεφτα που δαπανουνται για την ατμοσφαιρικη βελτιωση αξιζουν η οχι, οταν υπαρχουν παραπλησιες σε λεφτα λυσεις με σιγουρα αποτελεσματα

turbodog
09-11-12, 12:28
Ένα ΠΛΗΡΕΣ και επώνυμο κιτ κομπρέσσορα πάει 2-3 φορές παραπάνω χρήματα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ για e92 αν βάλεις τελωνείο, ΦΠΑ και εγκατάσταση.
Και μην μου πείτε για κάτι 1stg της πλάκας χωρίς intercooler που πουλάνε γιατί αυτά δεν βγάζου καλοκαίρι στην Ελλάδα. Ναι αυτά κάνουν 1,5 φορά την τιμή του 1stg. ΟΚ...
Χώρια που όταν βάλεις κομπρεσσέρ θες ΚΑΙ εξάτμιση για να φύγουν οι καταλύτες που πνίγουν το αμάξι.

Full ΦΠΕ με acrapovic, gruppe M εισαγωγη και προγραμμα, και εισαι πανω απο 10αρικο. Με περιπου 12 εχεις βαλεις κομπρεσσορα στο 92αρι. Στο κομπρεσσερ θελεις μονο να αλλαξεις/βγαλεις τους προκαταλυτες και τιποτα αλλο. Ολα τα αλλα ειναι περιττα απο αποψη ιπποδυναμης.
Προφανως και σου βγαινει ακριβοτερα το κομπρεσσερ. Και δεν θα ηταν καλη λυση σε σχεση με την ατμοσφαιρικη βελτιωση ΑΝ εβγαζαν τα ιδια αλογα. Αλλα βγαζουν πολυ περισσοτερα thumb

Φοίβος
09-11-12, 13:45
Ακόμη δεν το πήρα.... του έβαλα και ένα κομπρεσέρ....! :) :) :) :)
Αστειεύομαι!!! Όλα καλά αυτά που λέτε!! Αν όμως μιλήσω για τα δικά μου θέλω θα σας πω οτι δεν θέλω να "μπλέξω" με υπερτροφοδοσίες...! Για ένα διάστημα είχα ψηθεί να κάνω το 46άρι μου HPF, αλλά μετά από σκέψη αποφάσισα να το αφήσω ήσυχο!! Παίρνοντας σας παράδειγμα ένα φίλο με HPF που ουσιαστικά το έχει μόνο για κόντρες!! Εγώ το θέλω και για την βόλτα μου!! Νομίζω τα 420 είναι καλά!! Εντάξει ένα προγραμματάκι σίγουρα θα έμπαινε! Βέβαια τώρα απλά συζητώ μαζί σας για το αν αξίζει να πάρω με 5.000 τις εξατμίσεις και την εισαγωγή!! Όταν μάθω τι είναι ακριβώς αυτά που φοράει το παλικάρι θα σας πω για να ακούσω τις γνώμες σας!!
Και πάλι ευχαριστώ για τις γνώμες σας!!

Φοίβος
11-11-12, 14:14
Λοιπόν παιδιά τα τελευταία νέα είναι οτι η εξάτμιση είναι όλη acrapovic και η εισαγωγή gruppe M...! Ξαναδιαβάζοντας αυτά που έχετε όλοι γράψει προσανατολίζομαι από βδομάδα να το αγοράσω.... ΜΕ τα έξτρα!!! Τι λέτε???

STREETRACING
11-11-12, 14:43
Ναι.
1000%

yodas
12-11-12, 08:24
Μόνο και μόνο για την acrapa πάρτο...την εισαγωγή την βγάζεις αν δεν σε ικανοποιήσει στο μέλλον και όλο και κάποιος θα βρεθεί να την πάρει.

Φοίβος
15-12-12, 07:41
Φίλοι μου το πήρα τελικά με την εισαγωγή και την εξάτμιση!!! Φυσικά έχω πάρει και τα μαμά μαζί για την περίπτωση που θελήσω να τα εγκαταστήσω ξανά... (χλωμό βέβαια)!!!
Το κακό είναι οτι δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και θα πρέπει να περιμένω 30 μέρες για να επιστρέψω στην Ελλάδα...!! :( Μόλις το κάνω θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου!!!
Σύμφωνα όμως με όσα μου είπαν έχει τρομερό ήχο....!!!

Dimimav
15-12-12, 09:15
Φίλοι μου το πήρα τελικά με την εισαγωγή και την εξάτμιση!!! Φυσικά έχω πάρει και τα μαμά μαζί για την περίπτωση που θελήσω να τα εγκαταστήσω ξανά... (χλωμό βέβαια)!!!
Το κακό είναι οτι δεν το έχω οδηγήσει ακόμη και θα πρέπει να περιμένω 30 μέρες για να επιστρέψω στην Ελλάδα...!! :( Μόλις το κάνω θα μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου!!!
Σύμφωνα όμως με όσα μου είπαν έχει τρομερό ήχο....!!!

:worthlesswithoutpic

Φοίβος
15-12-12, 16:52
καλό.... :) πρέπει να περιμένω όμως να μου στείλουν σε stick φωτό για να ανεβάσω... αλλιώς... σε 30 μέρες!!! :)

Vasilis M3
15-12-12, 17:01
Καλορίζικο φίλε μου!!!

Καλά,απροβλημάτηστα και ασφαλή χιλιόμετρα να 'χεις!:original:

vagmag
15-12-12, 19:09
καλορίζικο ! Καλοτάξιδο ! Καλά χιλιόμετρα !

A8hnaios
15-12-12, 19:32
Kαλα ταξιδια φιλε να το χαρεις με υγεια....

Βαλε μας φοτο οποτε μπορεσεις κ καλη επανοδο στη πατριδα!

Andri
15-12-12, 19:41
Καλοτάξιδο με πολλά και ασφαλή χιλιόμετρα !

sierra
15-12-12, 23:58
Καλορίζικο, καλά και ασφαλή χιλιόμετρα. Να ΄σαι καλά να το χαρείς και καλή επάνοδο στην πατρίδα αν και θα σου έλεγα να μην έρθεις γιατί γίνετε χαμός εδώ... :thumbsup:

Φοίβος
21-12-12, 08:10
Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας!! Έχω ζητήσει να μου στείλουν φωτογραφίες (ποοοολλλέεεες φωτογραφίες) για να το δω!!! Θα ανεβάσω όταν μου φτάσουν!! Και στην πρώτη συνάντηση που θα κάνετε μετά τις 15 Γενάρη που θα επιστρέψω θα έρθω να σας γνωρίσω!!

mark e92
21-12-12, 09:49
Τωρα το είδα.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!!!!!
Καλες Γιορτες! Με το καλο να γυρισεις πισω!

Φοίβος
21-12-12, 12:16
Σε ευχαριστώ πολύ!! Τις ευχές μου!!!


Τωρα το είδα.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ!!!! ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ!!!!!!!!!
Καλες Γιορτες! Με το καλο να γυρισεις πισω!