PDA

Επιστροφή στο Forum : Οι Σουηδοί σηκώνουν κεφάλι...Volvo S60 Polestar



Christos2002
29-10-12, 22:33
https://i.haymarket.net.au/Galleries/20120618081921_Volvo-S60-Polestar-0002[2].jpg

https://3.bp.blogspot.com/-h-DahvoYh4A/T9yInIAMW4I/AAAAAAAH8Jg/yRv2NqlqZ3I/s1600/Volvo-S60-Polestar-0003.jpg

https://www.volvoblog.us/wp-content/upload/MotorTrend_Oct2012_S60Polestar-1-777x1024.jpg

https://content-mcdn.feed.gr/filesystem/images/20121023/low/newego_LARGE_t_77761_227970.JPG


Volvo S60 Polestar vs Audi RS4 and BMW M3...video

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zA88iWj2lLk#!



Πιστή στις υποσχέσεις της, η Volvo αποκάλυψε την ισχυρότερη εκδοχή του S60 με την μορφή ενός concept car το οποίο φέρει την υπογραφή του εσωτερικού βελτιωτικού της οίκου, Polestar.

Αν και ορίζεται ως concept, το Volvo S60 Polestar βρίσκεται ουσιαστικά μισό βήμα μακριά από την παραγωγή και την τελική έκδοση του αυτοκινήτου που θα βρεθεί απέναντι σε προτάσεις όπως η BMW M3 και η Mercedes-Benz C 63 AMG.

Αξιοποιώντας μια αναβαθμισμένη εκδοχή του “inline-six” υπερτροφοδοτούμενου T6 βενζινοκινητήρα της σουηδικής φίρμας το S60 Polestar αποδίδει 515 ίππους και 575 Nm ροπής. Τη μετάδοση της θηριώδους ισχύος αναλαμβάνει ένα επίσης αναβαθμισμένο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με πιο κοντές σχέσεις σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης Haldex 4ης γενιάς που διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Οι παραπάνω αναβαθμίσεις του σουηδικού sedan μεταφράζονται, πολύ απλά, σε χρόνο επιτάχυνσης 3,9 δευτερόλεπτων για τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα, και σε τελική ταχύτητα που σύμφωνα με τη Volvo ξεπερνά 300 χλμ./ώρα.

Προκειμένου, να αντεπεξέλθει στη νέα ισχύ του το Volvo S60 Polestar διαθέτει ενισχυμένα φρένα με εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo και αεριζόμενους δίσκους μπροστά και ενισχυμένα δισκόφρενα με την υπογραφή της Polestar, στους πίσω τροχούς.

Αναβαθμισμένο, όπως είναι αναμενόμενο είναι και το πλαίσιο του Volvo S60 Polestar, το οποίο έχει αυξήσει το μήκος των μετατροχίων του κατά 2,0 εκατοστά μπροστά και 4,0 εκατοστά πίσω για περισσότερη σταθερότητα.

Αντιθέτως, αλλά για τους ίδιους λόγους, μειωμένη είναι η απόσταση από το έδαφος κατά τρία εκατοστά, χάρη στην εντελώς νέα, sport ανάρτηση που στο βιογραφικό της περιλαμβάνει και αμορτισέρ Ohlins.

Την επιπλέον ισχύ υπογραμμίζουν αισθητικά, ο νέος και ενδεικτικός του προσανατολισμού της έκδοσης, μπροστινός προφυλακτήρας, ενώ ο πίσω έχει προσαρμοστεί στις ανάγκες φιλοξενίας του νέου συστήματος εξαγωγής Ferrita 3,5 ιντσών.
Παράλληλα, προς όφελος της καλύτερης αεροδυναμικής του αμαξώματος που έχει αυξήσει τις διαστάσεις του κατά δύο εκατοστά σε πλάτος, έχει προστεθεί ένα ανθρακονημάτινο spoiler πίσω.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα νέα καθίσματα με την υπογραφή της Polestar τα οποία προσφέρουν καλύτερη στήριξη ενώ η παρουσία του δέρματος Alcantara τόσο στα καθίσματα όσο και στον επιλογέα ταχυτήτων και το τιμόνι είναι μια επιλογή, που αν και λίγο παράξενη, μηδενίζει σχεδόν την πιθανότητα να… γλιστρήσει το χέρι σας. Στην ίδια sport κατεύθυνση, εντάσσεται και το ταμπλό που τοποθετείται ελαφρώς χαμηλότερα για καλύτερη εργονομία.

Πηγή:auto.in.gr

https://media.caranddriver.com/images/12q2/460987/volvo-s60-polestar-concept-badge-photo-460993-s-1280x782.jpg

vasilis e46
29-10-12, 22:59
https://www.youtube.com/watch?v=zA88iWj2lLk


Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο εγκυρο ειναι το test..παντως αξιζει να το δειτε.Εγω και παλι τη Μ3 θα προτιμουσα εαν και οφειλω να ομολογησω οτι το Volvo ειναι πανεμορφο και αποτελεσματικο.

GiannisRob
29-10-12, 23:06
Και σε αγωνιστικό για το DTM παρακαλώ:

https://www.thecardriving.com/wp-content/uploads/2012/10/Volvo-V60-Racing-Wagon-unveiled-at-Sao-Paulo-Auto-Show.jpg

https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/s720x720/269832_299974796779923_1018588869_n.jpg

Από προσωπική εμπειρία, να πω ότι τα σουηδικά άλογα είναι κ@υλιάρικα :D

steliose36
30-10-12, 00:32
Πολυυ ομορφο και πααρα πολυ ωραιος ηχος!!!Τωρα για το βιντεακι νομιζω υπερβολικο να εχει 5 δευτερολεπτα διαφορα και απο τα 2 μαλλον το παρακαναν για να υποστηριξουν το αμαξι τους(αμα δεν παινεψεις το σπιτι σου θα πεσει να σε πλακωσει) αλλωστε και ο οδηγος της Volvo ειναι και δεν εδειξαν καν στιγμιοτυπα απο τους γυρους για να δουμε το ρυθμο. . .Βεβαια ισως και να εχω αδικο θα το μαθουμε οταν γινουν και αλλα συγκριτικα οπως και να χει για πρωτο αυτοκινητο της volvo για αυτη την κατηγορια νομιζω εντυπωσιακο!!!!!

Christos2002
30-10-12, 00:40
Έχω την αίσθηση πως με το χρήμα από τους Κινέζους να ρέει άφθονο ( και κατά συνέπεια με το...παρόν της εταιρείας διασφαλισμένο ) , οι Σουηδοί έχουν την πολυτέλεια να επικεντρωθούν στην κατασκευή μοντέλων και σε κατηγορίες από τις οποίες μέχρι πρότινος απείχαν.Εξάλλου μετά την πώληση της από την ford στην Geely ( το 2010) , είναι η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη premium φίρμα τόσο στην Ελλάδα όσο και παγκοσμίως.

Οι πωλήσεις της Volvo στην Ελληνική αγορά σημείωσαν αύξηση 56,4% το 2011, σε σχέση με το 2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα το 2011 ταξινόμησε στην Ελλάδα 1.445 επιβατικά οχήματα, έναντι 924 οχημάτων το 2010! Εξίσου ή και περισσότερο εντυπωσιακή ήταν η αύξηση του μεριδίου αγοράς της Volvo στην Ελλάδα το 2011. Το συνολικό μερίδιο της Volvo στην Ελληνική αγορά εκτινάχθηκε στο 1,5% τη χρονιά που μας πέρασε, χαρίζοντας στη Volvo τον άτυπο τίτλο της μάρκας με τη μεγαλύτερη άνοδο για το 2011! Είναι χαρακτηριστικό και αξίζει να σημειωθεί, ότι στη χρονιά που έκλεισε η Volvo υπερδιπλασίασε το ποσοστό της σε σχέση με το 2010, όπου κατείχε μερίδιο 0,7%.

Τα ιδιαίτερα καλά νέα για τη Volvo συνεχίζονται όμως και σε διεθνές επίπεδο: το 2011 οι πωλήσεις αυτοκινήτων Volvo ανήλθαν στο εντυπωσιακό σύνολο των 449.255 αυτοκινήτων, παρουσιάζοντας αύξηση 20,3 % σε σχέση με το αντίστοιχο νούμερο του 2010. Σύμφωνα με τη γλώσσα των αριθμών, η Volvo είναι ξεκάθαρα ο πιο ραγδαία αναπτυσσόμενος κατασκευαστής αυτοκινήτων πολυτελείας. Ο στόχος που έχει θέσει η Volvo για συνολικές πωλήσεις 800.000 αυτοκινήτων το 2020 δείχνει πλέον εφικτός, δεδομένης και της ταχείας ανάπτυξης της εταιρείας στην Κινεζική αγορά.

πηγή:https://www.volvocars.com/gr/top/community/events/pages/olderevents.aspx?itemid=c9526d65-d869-46eb-9906-5c7695a2b140

Στο πρώτο τρίμηνο της χρονιάς που διανύουμε, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, η Σουηδική μάρκα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 27%! Χαρακτηριστικά, η Volvo παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων ανάμεσα στις πρώτες είκοσι μάρκες της Ελληνικής αγοράς. Μάλιστα, η Volvo ήταν η μόνη από τις πολυτελείς μάρκες που είχε να επιδείξει αύξηση πωλήσεων, με τις άμεσες ανταγωνίστριες της – στην premium κατηγορία – να παρουσιάζουν την ίδια περίοδο πτώση που άγγιξε και το 40%. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό ότι η άνοδος της Volvo σημειώνεται σε μία αγορά που διακρίνεται από πτωτικές τάσεις, της τάξης του 32%, με μόλις τέσσερις από τις τριάντα συνολικά μάρκες της αγοράς να παρουσιάζουν αύξηση πωλήσεων το πρώτο τρίμηνο του 2012, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2011. Διαβάστε περισσότερα στο συνημμένο…


πηγή:https://6thgear.gr/volvo-sales-2012/


Προσωπικά ως φίλος τόσο της BMW όσο και της VOLVO ( για διαφορετικούς λόγους εννοείται...) αμφιβάλλω αν θα καταφέρει ποτέ να κοντράρει την bmw σε παραμέτρους που άπτονται της οδηγικής ευχαρίστησης , εκτός ίσως αν επέστρεφε στην κίνηση πίσω, που υιοθετούσαν τα μοντέλα της εταιρείας προ του '90.Θεωρώ πως η φιλοσοφία των Σουηδών βρίσκεται πολύ πιο κοντά σε αυτήν της AUDI.Εξάλλου με περίφημους 5κύλινδρους turbo κινητήρες και με την εμμονή σε θέματα ασφάλειας ( βλέπε quattro από audi) καθιερώθηκαν και οι δύο στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας...Αν θέλετε αποτελούσαν ανέκαθεν την "σοβαρή" πλευρά της αυτοκίνησης.

Για τους παιχνιδιάρηδες υπήρχε πάντα η BMW!

Christos2002
30-10-12, 01:00
Πέρα από το Volvo s60 Polestar ας μην ξεχνάμε και το αντίστοιχο πρωτότυπο της polestar για το c30.

Έως τώρα η πιο γρήγορη έκδοση του C30 είναι αυτή με τον κινητήρα των 2,5 λίτρων που αποδίδει 230 ίππους. Τώρα όμως η εταιρεία είναι ένα στάδιο πριν την εξέλιξη μιας ακόμη πιο δυνατής όσο και «στημένης» έκδοσης σε συνεργασία με το αγωνιστικό τμήμα Polestar, και την ιπποδύναμη να αγγίζει έως και τους 400 ίππους!

To τμήμα Polestar δεν είναι άλλο από την ομάδα που προετοιμάζει τις αγωνιστικές εκδόσεις των C30 που παίρνουν μέρος τόσο στο Σκανδιναβικό, όσο και στο πρωτάθλημα World Touring Car Championship (WTCC). Έγκυρες πηγές αναφέρουν ότι η σουηδική εταιρεία έχει σκοπό να κατασκευάσει μια περιορισμένης παραγωγής (μόλις 500 αντίτυπα) έκδοση σε συνεργασία με την Polestar, της οποίας η τιμή στη Μεγάλη Βρετανία θα ξεκινά από τις 50.000 λίρες (όσο κοστίζει εκεί μια BMW M3). Η Volvo μπορεί να μην έχει ανακοινώσει ακόμη επίσημα τα τεχνικά του στοιχεία, όμως σε κάθε περίπτωση να θυμίσουμε ότι το πρωτότυπο απέδιδε 400 ίππους, χρησιμοποιούσε σύστημα τετρακίνησης, καθώς και σύστημα πέδησης της Brembo.

πηγή:www.autotriti.gr


https://forum.avtoindex.com/foto/data/media/75/volvo_c30_polestar_2010_4.jpg

https://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_746/car_photo_373264_25.jpg

https://www.driving.co.uk/media/BAhbBlsHOgdmdUkiAZNodHRwOi8vbmktY21zLWhvdHJvZC1wcm 9kLWNtYS0wMS1pbnQuY2xvdWQtbmV3c2ludC5jby51azo4MDgw L2hvdHJvZC1hcHAvaW5jb21pbmcvYXJ0aWNsZTQwOTAuZWNlL0 JJTkFSWS9zdGkxMDFnbTA4LWpheS1sZW5vLXZvbHZvLWMzMC1w b2xlc3Rhci5qcGcGOgZFVA/sti101gm08-jay-leno-volvo-c30-polestar.jpg

https://sphotos-a.xx.fbcdn.net/hphotos-snc6/171898_10151207896259489_1539178852_o.jpg

Christos2002
30-10-12, 01:04
https://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_913/car_photo_456742_7.jpg

https://static.autoexpress.co.uk/sites/autoexpress.co.uk/files/styles/article_main_image/public/images/car_photo_468010.jpg


https://www.youtube.com/watch?v=r4LKfNkrVgE

https://www.youtube.com/watch?v=0Qv0ye2ucYM

STREETRACING
30-10-12, 07:29
Οποίος είχε Volvo
Γνωρίζει ότι είναι παρά πολύ καλα.

ghost-rider
30-10-12, 08:10
Ωχ ωχ ωχ... Βολβαρες...

aristent
30-10-12, 19:34
https://www.youtube.com/watch?v=zA88iWj2lLk
Δεν ξερω βεβαια κατα ποσο εγκυρο ειναι το test..παντως αξιζει να το δειτε.Εγω και παλι τη Μ3 θα προτιμουσα εαν και οφειλω να ομολογησω οτι το Volvo ειναι πανεμορφο και αποτελεσματικο.

O "σουηδος ξαδερφος" του Stig και οδηγος της Βολβο δεν θα μπορουσε να κανει εγκυρη δοκιμη.thumb

Παρ'ολα αυτα,respect στη Volvo για την σπορ κατασκευη!!!:original:

Thomelef
30-10-12, 20:11
αν το αποτέλεσμα είναι το βόλβο να ρίχνει στο Μ-τρίο και στο άουντι 5 δεύτερα σε πίστα του ενός λεπτού, τότε μιλάμε για ΤΗΝ επιτυχία.
η διαφορά είναι όχι χαοτική, είναι αστρονομική στην απειριοστή.
θα προτιμούσα βέβαια να έβλεπα χρόνους απο τηλεμετρία, και όχι απο την παπαριά το iphone, οπου ο δημοσιογράφος όποτε να'ναι το ξεκινάει, και όποτε να'ναι το σταματάει, ενώ τα αυτοκίνητα ξεκινάνε απο διαφορετικό σημείο έτσι όπως είναι παρκαρισμένα.
προσωπικά θα έλεγα ότι είναι άκρως εξευτιλιστικό για περιοδικό να κρατάει στο αρχείο του αυτούς ως τους επίσημους χρόνους των αυτοκινήτων.
όσων αφορά το αμάξι, δεν μου αρέσει καθόλου. πέραν των επιδοσεων, δεν βλέπω τπτ εμφανησιακά που να θυμίζει σπόρ αμάξι και αυτό μου την σπάει πάρα πολύ.

Vasilis M3
30-10-12, 21:57
Θωμά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

+ότι κανονικά πρέπει να το συγκρίνουν με την F30 και όχι με την Ε92....:thumbsdown:

Christos2002
30-10-12, 22:41
αν το αποτέλεσμα είναι το βόλβο να ρίχνει στο Μ-τρίο και στο άουντι 5 δεύτερα σε πίστα του ενός λεπτού, τότε μιλάμε για ΤΗΝ επιτυχία.
η διαφορά είναι όχι χαοτική, είναι αστρονομική στην απειριοστή.
θα προτιμούσα βέβαια να έβλεπα χρόνους απο τηλεμετρία, και όχι απο την παπαριά το iphone, οπου ο δημοσιογράφος όποτε να'ναι το ξεκινάει, και όποτε να'ναι το σταματάει, ενώ τα αυτοκίνητα ξεκινάνε απο διαφορετικό σημείο έτσι όπως είναι παρκαρισμένα.
προσωπικά θα έλεγα ότι είναι άκρως εξευτιλιστικό για περιοδικό να κρατάει στο αρχείο του αυτούς ως τους επίσημους χρόνους των αυτοκινήτων.
όσων αφορά το αμάξι, δεν μου αρέσει καθόλου. πέραν των επιδοσεων, δεν βλέπω τπτ εμφανησιακά που να θυμίζει σπόρ αμάξι και αυτό μου την σπάει πάρα πολύ.

Νομίζω πως ευθύς εξ'αρχής, ο σκοπός δεν ήταν η εμπεριστατωμένη παρουσίαση.Το βίντεο μου βγάζει κάτι "χαβαλετζίδικο", όπως και το εν γένει ύφος του Σουηδού.Άλλωστε πιθανότατα, θα είχε "μπαϊλτίσει" να βλέπει μπροστά τον γερμανικό ανταγωνισμό.Ας μην κρίνεται ο ταλαίπωρος τόσο αυστηρά...είχε φαίνεται καημό...

Επί της ουσίας τώρα, αν ήταν μεγαλύτερη η πίστα, πιθανότατα θα ήταν μεγαλύτερη και η διαφορά...Μεγαλύτερη ιπποδύναμη για το volvo, συν το γεγονός πως τ'αλογά του είναι τουρμπάτα.Για το design περί ορέξεως...Προσωπικά το βρίσκω λιτά σπορ και σκανδιναβικά "cool" ,χωρίς σχεδιαστικούς φανφαρονισμούς, σύγχρονο και με "καθαρές" γραμμές.Αλλά είπαμε, γούστα είναι αυτά, κάθε αντίρρηση καλοδεχούμενη.



Θωμά συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

+ότι κανονικά πρέπει να το συγκρίνουν με την F30 και όχι με την Ε92....:thumbsdown:

Με την F30 είναι πολύ νωρίς να το συγκρίνουν..Η επόμενη Μ3 βγαίνει τέλος του 2014....

https://www.carmagazine.co.uk/Secret-new-cars/Search-Results/Spyshots/BMW-M3-2014---the-F30-sports-saloon-revealed/