Επιστροφή στο Forum : ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΣ ΠΑΡΟΠΛΙΣΜΟΣ Μ5 Ε39
Κανω μια πολυ σοβαρη σκεψη να μη πουλησω τελικα το αυτοκινητο και να το κρατησω για αρκετους λογους μιας και ληθηκε το σημαντικο προβλημα του παρκινγκ.
Το να πουληθει στο τελος 15κ ειναι κριμα μιας και εχει στοιχισει εως τωρα δυο φορες την αρχικη του αξια με τη διαρκη και ακριβη συντηρηση.
Επιπλεον με το νεο σαλονι που μπηκε το Φεβρουαριο δειχνει και ειναι σε τελεια κατασταση και το λυπαμαι να το σκοτωσω.
Θα ηθελα καποιες γνωμες / προτασεις σχετικα με τον παροπλισμο του.
Στο χωρο που το εχω, υπαρχει η δυνατοτητα να παιρνει μπροστα αλλα και να κινειται μια φορα το μηνα η το διμηνο μιας και δεν εχει πινακιδες. Το "κινειται" σημαινει οτι βγαινει μια βολτα 2-3 στενα γυρω απ το σπιτι, οχι κατι περισσοτερο απ αυτο.
Αυτο που εχω παρατηρησει ειναι οτι μετα απο πολυ καιρο χωρις να εχει παρει μπροστα (2 μηνες +) , μπορει να εχει στεγνωσει ενα ωστηριο, το οποιο ομως επανερχεται μετα απο λιγα λεπτα λειτουργιας.
Στα λαστιχα εχω βαλει 50psi για να μειωσω την πιθανοτητα πατουρας εκει που πατανε για το διαστημα που μεσολαβει εως την επομενη βολτα και τους βαζω συχνα armorall για να μη ξερενονται.
Βενζινη εχει μεσα γυρω στα 15 λιτρα και προτιμω να συμπληρωνω παρα να το γεμισω σε αυτη τη φαση.
Θα ηταν καλο να κουκουλωνεται μεσα στο γκαραζ η μηπως το καλυμμα προκαλει φθορα μακροπροθεσμα ?
Μπορειτε να σκεφτειτε καποια αλλα τιπς που θα βοηθουσαν ?
Αμα θες να "γκαραζωσεις" το οπλο καλο θα ηταν να αγορασεις εναν κροκοδειλο και 4 τριποδα. Το αυτοκινητο θα πρεπει να το σηκωσεις και να το τακαρεις γιατι απλα τα λαστιχα θα καταστραφουν και θα "κατσουν" οι αναρτησεις σου
Επισης επειδη εχεις ενα εκατομμυριο κομπιουτερακια καλο θα ηταν να αγορασεις εναν αυτοματο φορτιστη ωστε να ειναι συνδεδεμενο το αυτοκινητο συνεχεια με το ρευμα.
Οσον αφορα την κουκουλα δεν ξερω εαν εχεις υγρασια εκει περα. Εαν εχεις καλο θα ηταν να μην ειναι κουκουλωμενο γιατι απλα δεν θα αναπνεει.
Εαν κανεις τα παραπανω δεν θα εχεις το παραμικρο προβλημα. Οσον αφορα την βενζινη βαζε 15 με 20 λιτρα και να προσπαθεις να την τρως με τον καιρο. Οταν θα το βγαζεις βολτα να το φτανεις σε θερμοκρασια λειτουργιας το μοτερ (λαδια νερα).
ΑΥΤΑ!!
Τσαφ, θελω να αποφυγω το τακαρισμα γι αυτο και ρωταω ..... εαν κινειται το οχημα για μια φορα το διμηνο, ειναι αρκετο ωστε να μην κατσουν τ'αμορτισερ του η θα καταστραφουν λαστιχα και αναρτησεις ουτως η αλλως ?
Για λογους ασφαλειας δε θελω να εχω μονιμα επανω ενα φορτιστη, απλα οποτε βλεπω οτι η μπαταρια αρχιζει και δειχνει σημαδια κοπωσης τη φορτιζω στη χαμηλη φορτηση για ενα βραδυ και μετα διατηρειται για μεγαλο διαστημα.
Υποθετω οτι και να ξεσυνδεσω τη μπαταρια και να τη συνδεω οταν το βαζω μπροστα δεν προκαλει καποιο προβλημα στα ηλεκτρονικα με εξαιρεση καποιες ρυθμισεις που θα ειναι μηδενισμενες.
.....ελπιζω να δει το θρεντ ο Αλεξης (alexm),που εχει ιστορικο μακροχρονιας σταθμευσης....και αυτος σε Μ5!!!:thumbsup:
Εαν δεν κανεις τα παραπανω θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με λαστιχα και αναρτησεις. Οσον αφορα την μπαταρια δεν υπαρχει κανενα θεμα ασφαλειας. Θα πας στην BMW και θα παρεις τον φορτιστη (approved spare). Καναμε τα ιδια ακριβως για το Carrera του κουμπαρου μου και δεν εχει το παραμικρο προβλημα. Οταν αρχιζουν τα σημαδια κοπωσης και ξαναφορτιζεις εκει η μπαταρια θα χαλασει πιο γρηγορα.
.....ελπιζω να δει το θρεντ ο Αλεξης (alexm),που εχει ιστορικο μακροχρονιας σταθμευσης....και αυτος σε Μ5!!!:thumbsup:
Το ελπιζω και γω.
Θα ειχε νοημα να εβαζα παραπανω αερα στα λαστιχα απο 50psi που εχει τωρα ?
https://www.wikihow.com/Store-a-Car
Εαν δεν κανεις τα παραπανω θεωρω οτι θα εχεις προβληματα με λαστιχα και αναρτησεις. Οσον αφορα την μπαταρια δεν υπαρχει κανενα θεμα ασφαλειας. Θα πας στην BMW και θα παρεις τον φορτιστη (approved spare). Καναμε τα ιδια ακριβως για το Carrera του κουμπαρου μου και δεν εχει το παραμικρο προβλημα. Οταν αρχιζουν τα σημαδια κοπωσης και ξαναφορτιζεις εκει η μπαταρια θα χαλασει πιο γρηγορα.
Λεγοντας ασφαλεια εννοω οτι το αυτοκινητο δε πρεπει να βρισκεται ξεκλειδωτο με ενα μονιμο φορτιστη πανω του εχοντας off συναγερμο και ιμομπιλαιζερ. Το οτι θ'αλλαζω μπαταρια καθε 2-3 χρονια το καταλαβαινω αν και η varta που εχει επανω εχει αποδειχτει απιστευτος σκυλος με συνεχης επαναφορτησεις αλλα καποια μερα θα μεινει .
Δεν το εχεις ξεκλειδωτο, ανοιγεις λιγο την οροφη προς τα επανω και περνας την μπριζα στον αναπτηρα σου. Κλειδωνεις κανονικα και δεν εχεις το παραμικρο θεμα. Anyway ελπιζω να σε βοηθησα λιγο.
Δεν το εχεις ξεκλειδωτο, ανοιγεις λιγο την οροφη προς τα επανω και περνας την μπριζα στον αναπτηρα σου. Κλειδωνεις κανονικα και δεν εχεις το παραμικρο θεμα. Anyway ελπιζω να σε βοηθησα λιγο.
Και με το παραπανω . Ευχαριστω πολυ .
Stunt Mike
05-10-12, 13:02
Νικο καταλαβαινω την απογοητευση του να δωσεις ενα τετοιο αμαξι 15000 ευρω αλλα θα σου κανω μια ερωτηση:Αν ειχες μετρητα 15.000 ευρω,θα τα κλειδωνες σ'ενα συρταρι οπου θα'χαν προσβαση τα ποντικια??Η θα τα'βαζες στην τραπεζα να τοκιζονται??
Το αποθηκευμενο αμαξι,ειναι ενα αντικειμενο που χανει συνεχεια αξια και δημιουργει κοστος...Ποιος ο λογος να το κρατησεις?
Νικο καταλαβαινω την απογοητευση του να δωσεις ενα τετοιο αμαξι 15000 ευρω αλλα θα σου κανω μια ερωτηση:Αν ειχες μετρητα 15.000 ευρω,θα τα κλειδωνες σ'ενα συρταρι οπου θα'χαν προσβαση τα ποντικια??Η θα τα'βαζες στην τραπεζα να τοκιζονται??
Το αποθηκευμενο αμαξι,ειναι ενα αντικειμενο που χανει συνεχεια αξια και δημιουργει κοστος...Ποιος ο λογος να το κρατησεις?
Ο βασικοτερος λογος για τον οποιο ηθελα να το πουλησω ηταν η θεση παρκινγκ που μου ετρωγε και θα μου δημιουργουσε προβλημα σε κατι αλλο που θελω να παρω.
Διαφορετικα προθεση μου ηταν να το κρατησω και ας μη μπορω να τ'οδηγησω πλεον.
Ανηκει σε μια γενια αυτοκινητων που ισως δε θα ξαναδουμε και για ενα τετοια αντιτιμο (15κ) ισως καποτε αξιζει να το εχεις στο γκαραζ σου.
Και μενω στο σχολιο ενος φιλου απ το M5board........Unless we're going somewhere where I'm going to be drinking and need the wife to drive home, I grab the keys for the e39 rather than the F10.........
https://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/204986-e39-v-f10.html
Stunt Mike
05-10-12, 13:50
Ο βασικοτερος λογος για τον οποιο ηθελα να το πουλησω ηταν η θεση παρκινγκ που μου ετρωγε και θα μου δημιουργουσε προβλημα σε κατι αλλο που θελω να παρω.
Διαφορετικα προθεση μου ηταν να το κρατησω και ας μη μπορω να τ'οδηγησω πλεον.
Ανηκει σε μια γενια αυτοκινητων που ισως δε θα ξαναδουμε και για ενα τετοια αντιτιμο (15κ) ισως καποτε αξιζει να το εχεις στο γκαραζ σου.
Και μενω στο σχολιο ενος φιλου απ το M5board........Unless we're going somewhere where I'm going to be drinking and need the wife to drive home, I grab the keys for the e39 rather than the F10.........
https://www.m5board.com/vbulletin/e39-m5-e52-z8-discussion/204986-e39-v-f10.html
Τοτε ευχομαι να το κρατησεις και να το μετατρεψεις ουτως ωστε να μπορεις να το οδηγησεις και να το φερνεις σε track days και γιατι οχι ΚΑΙ σε drift days μαζι μας!!!Ανοιχτη προσκληση-προκληση ειναι αυτη Νικο!! thumb
πρεπει να ειναι απο τις πιο δυσκολες αποφασεις αν θα κρατησεις η οχι ενα αυτοκινητο το οποιο το αγαπας το λατρευεις ... αλλα δεν μπορεις να το συντηρησεις για τους γνωστους αλητες της πολιτικης μας σκηνης .....:ranting2:
Τοτε ευχομαι να το κρατησεις και να το μετατρεψεις ουτως ωστε να μπορεις να το οδηγησεις και να το φερνεις σε track days και γιατι οχι ΚΑΙ σε drift days μαζι μας!!!Ανοιχτη προσκληση-προκληση ειναι αυτη Νικο!! thumb
χαχαχαχαχαχαχαχαχα......ευχα ριστω πολυ .....αυτο μ'αρεσει στους ντριφταδες ....... οτιδηποτε κινειται, μπορει και πρεπει να πηγαινει με τις παντες .....ακομα και αμερικανικο παγωτατζιδικο 15406.....
Στην Αγγλια παιζει μια αξιοπιστη μετατροπη για γκαζοφρενο στο χερι με manual κιβωτιο αλλα ειναι πολυ μπελας μιας και πρεπει να παει εκει το αυτοκινητο.
Αλλα και απ την αλλη, μπορει και να αξιζει τον κοπο απ το να καθεται και ν'αραχνιαζει στο γκαραζ.
πρεπει να ειναι απο τις πιο δυσκολες αποφασεις αν θα κρατησεις η οχι ενα αυτοκινητο το οποιο το αγαπας το λατρευεις ... αλλα δεν μπορεις να το συντηρησεις για τους γνωστους αλητες της πολιτικης μας σκηνης .....:ranting2:
Μακαρι να ηταν αυτο το προβλημα ......θα εκανα (πραγματικες) τουμπες απ τη χαρα μου .
το θεμα ειπε οτι ειναι ο χωρος φυλαξης, οχι τα εξοδα "συντηρησης".
τελη, αληθεια, για κατατεθιμενες πινακιδες πληρωνουμε;;
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
το θεμα ειπε οτι ειναι ο χωρος φυλαξης, οχι τα εξοδα "συντηρησης".
τελη, αληθεια, για κατατεθιμενες πινακιδες πληρωνουμε;;
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
sorry τοτε, καταλαβα λαθος!! απλα το προβλημα του χωρου απο οτι φαινεται λυθηκε... :original: κατι χανω... μαλλον δεν καταλαβα τοτε για πιο λογο δεν εχει πινακιδες...
το θεμα ειπε οτι ειναι ο χωρος φυλαξης, οχι τα εξοδα "συντηρησης".
τελη, αληθεια, για κατατεθιμενες πινακιδες πληρωνουμε;;
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
Για το 2012 τα δικα μου ειναι πληρωμενα και δυστυχως δε σου επιστρεφουν τιποτα αν καταθεσεις πινακιδες στη μεση του χρονου. Ειπαμε μετα την απομακρυνση απ το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται στο Ελλαντα. Απλα δεν υπαρχει και λογος να αναλωνεις μερος του εισοδηματος σου και να χρεωνεσαι τεκμηριο απ τη στιγμη που δε το χρησιμοποιεις.
Σχετικα με αυτο που ρωτας, πρεπει να εχεις πληρωμενα τα τελη για τη χρονια την οποια κανεις την καταθεση.
Ξαναπληρωνεις μονο οταν τις ξαναπαρεις για το ετος το οποιο διανυεις . Παλι καλα δηλαδη .
fyllara pena to ergaleio naoym.
bale 4 tsimentoli8oys apo kato rixe kai mia koyreloy apo pan kai eisai senios.
fyllara pena to ergaleio naoym.
bale 4 tsimentoli8oys apo kato rixe kai mia koyreloy apo pan kai eisai senios.
Φιλος...τωρα που το λες ναουμ, να περασω απο τη μαντρα σου να δω πως εχεις τριποδιασει το Μι Εξι ?
Εχεις βαλει και κοττετσοσυρμα γυρω γυρω να μη στο γρατζουνανε τα κοκκορια ?
σορρυ ηθελα να ρωτησω και το αλλο.
με το τεκμηριο σε ακινησιας αυτοκινητο
τι παιζει;
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
Φιλος...τωρα που το λες ναουμ, να περασω απο τη μαντρα σου να δω πως εχεις τριποδιασει το Μι Εξι ?
Εχεις βαλει και κοττετσοσυρμα γυρω γυρω να μη στο γρατζουνανε τα κοκκορια ?
oxi filos, ta evala mesa ta kokoria na trome kai kanena aygoulaki naoym.
σορρυ ηθελα να ρωτησω και το αλλο.
με το τεκμηριο σε ακινησιας αυτοκινητο
τι παιζει;
______________________
sent from samsung "smartphone" using tapatalk
Οταν ειναι κατατεθημενες δεν εχεις τεκμηριο.
oxi filos, ta evala mesa ta kokoria na trome kai kanena aygoulaki naoym.
Για μας δεν εχει κανα αυγουλακι ναουμ ? Πω πω παρτυ θα κανουν τα ζωντανα πανω στα δερματα του μι εξ.
Φιλε Νικο για να βαλεις κουκουλα δεν υπαρχει προβλημα αρκει να ειναι καθαρο. Δηλ. μετα απο καθε βολτα να το σκουπιζεις και μετα κουκουλα.
[QUOTE=nikos1400;322524]σορρυ ηθελα να ρωτησω και το αλλο.
με το τεκμηριο σε ακινησιας αυτοκινητο
τι παιζει;
Αν υπαρχει προβλημα με τεκμηριο της δινεις για 6 μηνες σταδιακα και εισαι οκ απλα τοτε πρεπει να εχεις πληρωσει τα Τ.Κ.
Bazil Van Sinner
05-10-12, 15:42
+111111111 για τον παροπλισμο!Νομιζω πηρες Α6 ε?Θα συμφωνησω οτι αξιζει και αν το αντεχεις ΔΕΝ το σκοτωνεις!Ειμαι επισης σιγουρος οτι ενα καλο Ε39 Μ5 σε 10χρονια θα εχει μεγαλυτερη αξια απο σημερα!Ειναι ενα πραγματικο drivers car και στην εποχη του το τρεμμανε πολλα σουπερκαρσ!!!!!!!Αυτος ο οιστρος με τα ηλεκτρονικα και οικολογικα πρασινα αλογα θα κοπασει με τον καιρο του ,και θα ψαξει πολυς κοσμος τις ριζες της αυτοκινησης και θα γυρευει να βρει τα αυτοκινητα των παιδικων μας χρονων,οπως γινεται αλλωστε και τωρα.
Στο θεμα σου λοιπον,εκτος οτι θα το γυαλιζεις συνεχει και οταν λεμε συνεχεια το εννοουμε(σκεψεις δικες μου για ΤΙ θα εκανα...)μπορεις καθε βδομαδα να γυαλιζεις και απο ενα κομματι,αλοιφη και τριψιμο !σαν την εκπεδευση που χε ο Καρατε κιντ απο τον δασκαλο μιγιαγκι!!!! Επισης πρεπει να δωσεις προσοχη στα πλαστικα σκληρα και σοφτ μερη!Πιστευω ειναι η καλυτερη ευκαιρια να ξαναγεννηθουν!
Το διαστημα των 2 μηνων πιστευω ειναι μεγαλο για λαστιχα και αναρτησεις,οπως επισης και μεγαλη μανουρα οταν ειναι να το κανεις επιτελους βολτα να θελει κατεβασμα και τουμπαλιν.Εχω μια πανεντα στο μυαλο μου αν θες μπορουμς να την συζητησουμε,χωρις να χασεις χωρο και χρημα!Αφου εννοειται πως εκεινη η θεση parking Θα παντρευτει ενα Μ5!!!!!
Την μπαταρια την εχει λογικα πισω ετσι?Αν ναι τοτε μια καλη λυση ειναι οι διαφορες ταπες που χει το αμαξωμα απο κατω ,ειναι πλαστικες βγαινουν ευκολα και σου αφηνουν νομιζω χωρο για τα καλωδια σου,ομορφα και undercover!
Κινηση επενδυση!!!!Και να σας ρωτησω και κατι????Κανενα σουπερ ατου δεν εχετε κρυμμενο σε καποιο συρταρι????????Φανταζεσται να ειχατε 39αρι Μ5 να γουργουραει μονο για σας????
Νικο thumb
Το ελπιζω και γω.
Θα ειχε νοημα να εβαζα παραπανω αερα στα λαστιχα απο 50psi που εχει τωρα ?
Νικο η μπαταρια δεν ειναι καλο να να ξεφορτιζεται τελειως, κανονικα δεν πρεπει να κατεβαινει κατω απο το 50% της πληρης φορτισης και για να μπορεσεις να παρεις το καλυτερο απο αυτη, πρεπει να της κανεις μια πληρη φορτιση μια φορα στις δυο εβδομαδες.
Ο φορτιστης καλο θα ειναι να ειναι συνδεδεμενος μονος του με την μπαταρια, δεν παθαινει τιποτα το Μ5 εαν μεινει μια μερα χωρις ρευμα, εαν γινει μια στραβη με τον φορτιστη χαιρετα μου το πλατανο (εγκεφαλους.....), οσο για τους φορτιστες της bmw, ανταλακτικο ειναι και χαλαει, οπως ολα......
Για τα λαστιχα, 50 αερα και ανα 3-4 μερες αλλαγη θεσης, λιγο εμπρος-πισω.
Για την κουκουλα, εαν το εχεις σε κλειστο χωρο ειναι μαλλον περιττη, εαν ειναι εξω καλο θα ειναι να ειναι σκεπασμενο.
Εγω στα διαστηματα που δεν εχω πινακιδες, το βγαζω καθε δευτερη Κυριακη για καμια ωρα γυρω-γυρω στα τετραγωνα κοντα στο παρκινγκ, του βαζω στο τελος δεκα ευρω βενζινη και μετα μεσα νανι......:whistle:
Υ.Γ: Το παρκινγκ που εχω χωραει 2 τουτου, σκεφτομαι λοιπον να εκμεταλευτω την εποχη του τσαμπα......, οποτε το Μ5 συντομα θα παψει να ειναι μοναχουλι του...........thumb
Υ.Γ: Το παρκινγκ που εχω χωραει 2 τουτου, σκεφτομαι λοιπον να εκμεταλευτω την εποχη του τσαμπα......, οποτε το Μ5 συντομα θα παψει να ειναι μοναχουλι του...........thumb
Tωρα τα θελει ο κωλος σου......λεγε .....πες τα ΟΛΑ.......
οι καλύτερες λύσεις είναι ΠΑΝΤΑ οι πιό απλές. Ερχομαι εγω 1 φορά τη βδομάδα και το βολτάρω ένα τεταρτάκι ...thumb
οι καλύτερες λύσεις είναι ΠΑΝΤΑ οι πιό απλές. Ερχομαι εγω 1 φορά τη βδομάδα και το βολτάρω ένα τεταρτάκι ...thumb
Χωρις νουμερα δε λεει ρε Πανο......επικινδυνα πραγματα .
Aπο την στιγμη που πηρες το σι ετς ελ το γνησιο δεν ξαναμπαινεις στο Μ5 οποτε πουλησε το εχω ενα ανηψακι και δινει 5000ευρο μετρητα και 48 δοσεις για 2500ευρο, δηλαδη 7500ευρο γιατι το αυτοκινητο θελει μαζεματα....
θελει ειντζελ μαυρα φαναρια μπροστα, σμοουκ πισω, θελει φυμε 5ο σταδιο, θελει φιλτροχοανες, θελει ηχοσυστημα γιατι αυτο δεν βαραει καν, δεν τριζει καν το παρμπριζ!
και πρεπει να το δηλωσουμε και διλιτρο...
Χωρις νουμερα δε λεει ρε Πανο......επικινδυνα πραγματα .
Χωρις νουμερα = χωρις ασφαλεια σωστα?
Aπο την στιγμη που πηρες το σι ετς ελ το γνησιο δεν ξαναμπαινεις στο Μ5 οποτε πουλησε το εχω ενα ανηψακι και δινει 5000ευρο μετρητα και 48 δοσεις για 2500ευρο, δηλαδη 7500ευρο γιατι το αυτοκινητο θελει μαζεματα....
θελει ειντζελ μαυρα φαναρια μπροστα, σμοουκ πισω, θελει φυμε 5ο σταδιο, θελει φιλτροχοανες, θελει ηχοσυστημα γιατι αυτο δεν βαραει καν, δεν τριζει καν το παρμπριζ!
και πρεπει να το δηλωσουμε και διλιτρο...
Να σου κοψω και σενα ενα χιλιαρικακι για τη προθυμια να πεισεις το ανηψακι να μας προτιμησει .
Νίκο καλή επιλογή.
Θα ρωτήσω ένα φίλο μου από Αγγλία αν γίνεται να βάλουμε σειριακό στο Μ5.
Καλά είναι να πάρεις τον CTEK φορτιστή μπαταρίας.
Εγώ έχω τον MXS 5.0 https://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0
Θα φροντίσει την μπαταρία τέλεια.
Εγώ τον χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και όπως ξέρεις δεν τα κινώ συνέχεια.
Ο φορτιστης καλο θα ειναι να ειναι συνδεδεμενος μονος του με την μπαταρια, δεν παθαινει τιποτα το Μ5 εαν μεινει μια μερα χωρις ρευμα, εαν γινει μια στραβη με τον φορτιστη χαιρετα μου το πλατανο (εγκεφαλους.....), οσο για τους φορτιστες της bmw, ανταλακτικο ειναι και χαλαει, οπως ολα......
Συγγνώμη αλλά έχω διαφορετική άποψη.
Ένας καλός φορτιστής δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή στους εγκεφάλους.
Τώρα, ένας καλός φορτιστής στοιχίζει και κάποια χρήμματα.
Άν λαμβάνεις υπ'όψιν σου μαϊμούδες από Κίνα, ίσως υπάρξει θέμα.
Χρησιμοποιώ φορτιστές CTEK εδώ και 5 χρόνια, ποτέ δεν είναι το παραμικρό πρόβλημα και δεν γνωρίζω κανέναν που είχε πρόβλημα.
Άλλωστε και η BMW όταν βάζει το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, συνδέουν φορτιστή.
Μια παρένθεση.
Μερικοί φίλοι πιάσανε από τα αυτιά τον τραμπάκουλα επειδή ήθελε να πάρει αδήλωτη μετατροπή και βλέπω κάμποσα άτομα να είναι ΟΚ να βολτάρουν ανασφάλιστο όχημα σε 2-3 τετράγωνα.
Γιατί όπως είναι γνωστό τα ατυχήματα γίνονται στην Εθνική και ποτέ 100 μέτρα από το σπίτι. Δεν έχει κόσμο εκεί.
Παρένθεση στοπ.
Τσαφ, θελω να αποφυγω το τακαρισμα γι αυτο και ρωταω ..... εαν κινειται το οχημα για μια φορα το διμηνο, ειναι αρκετο ωστε να μην κατσουν τ'αμορτισερ του η θα καταστραφουν λαστιχα και αναρτησεις ουτως η αλλως ?
Για λογους ασφαλειας δε θελω να εχω μονιμα επανω ενα φορτιστη, απλα οποτε βλεπω οτι η μπαταρια αρχιζει και δειχνει σημαδια κοπωσης τη φορτιζω στη χαμηλη φορτηση για ενα βραδυ και μετα διατηρειται για μεγαλο διαστημα.
Υποθετω οτι και να ξεσυνδεσω τη μπαταρια και να τη συνδεω οταν το βαζω μπροστα δεν προκαλει καποιο προβλημα στα ηλεκτρονικα με εξαιρεση καποιες ρυθμισεις που θα ειναι μηδενισμενες.
Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Νίκο καλή επιλογή.
Θα ρωτήσω ένα φίλο μου από Αγγλία αν γίνεται να βάλουμε σειριακό στο Μ5.
Καλά είναι να πάρεις τον CTEK φορτιστή μπαταρίας.
Εγώ έχω τον MXS 5.0 https://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0
Θα φροντίσει την μπαταρία τέλεια.
Εγώ τον χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και όπως ξέρεις δεν τα κινώ συνέχεια.
Συγγνώμη αλλά έχω διαφορετική άποψη.
Ένας καλός φορτιστής δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή στους εγκεφάλους.
Τώρα, ένας καλός φορτιστής στοιχίζει και κάποια χρήμματα.
Άν λαμβάνεις υπ'όψιν σου μαϊμούδες από Κίνα, ίσως υπάρξει θέμα.
Χρησιμοποιώ φορτιστές CTEK εδώ και 5 χρόνια, ποτέ δεν είναι το παραμικρό πρόβλημα και δεν γνωρίζω κανέναν που είχε πρόβλημα.
Άλλωστε και η BMW όταν βάζει το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, συνδέουν φορτιστή.
Αλεξη, το μονο θεμα που θα μπορουσα να σκεφτω ως αρνητικο με τους φορτιστες ειναι οι διακοπες ρευματος που εχουμε εδω στο Ελλαντα και δεν εχετε εσεις στο Ελβετια. Παιζει ρολο αραγε ?
Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Εγώ πολλές φορές δεν κινώ το CSL για 3 μήνες.
Δεν έχω κάποιο πρόβλημα.
Νίκο, εαν θες να αποφύγεις σοβαρές παρεμβάσεις πρέπει κάθε 15 άντε 20 μέρες να κινείται το αμάξι μέχρι να φτάνει το λάδι σε θερμοκρασία λειτουργίας.
Ακομα και τωρα που απλα το βαζω μπροστα, το αφηνω ν'ανεβασει λαδι και νερο σε θερμοκρασια λειτουργιας πριν το σβησω και βαζω καποιον και κανει καποιες αλλαγες ταχυτητων ετσι για να λειρουργει λιγο και το σασμαν.
Αλεξη, το μονο θεμα που θα μπορουσα να σκεφτω ως αρνητικο με τους φορτιστες ειναι οι διακοπες ρευματος που εχουμε εδω στο Ελλαντα και δεν εχετε εσεις στο Ελβετια. Παιζει ρολο αραγε ?
Κανένα, είναι ηλεκτρονικός.
Νικο παρατατο σε μια μαντρα ζητα μια τιμη μεγαλη για πουλημα,δωσε και το ελευθερο στο μαντρα να βαζει πινακιδες ΔΟΚ ΧΧΧΧ και να το δινει για τεστ ντραιβ, πεστου επιτρεπω μολις 10 χιλιομετρα συνολο καθε μηνα και θα το εχεις σενιο
Νικο παρατατο σε μια μαντρα ζητα μια τιμη μεγαλη για πουλημα,δωσε και το ελευθερο στο μαντρα να βαζει πινακιδες ΔΟΚ ΧΧΧΧ και να το δινει για τεστ ντραιβ, πεστου επιτρεπω μολις 10 χιλιομετρα συνολο καθε μηνα και θα το εχεις σενιο
πολυ ωραια ιδεα...
εμεις θα τραβαμε τις φωτογραφιες απ τα μπουζουκια που θα πηγαινει για τεστ ντραιβ...
θα το κανουν και κοτετσακι και στο τελος θα του πει ο μαντρας συγνωμη αλλα με τετοια τιμη δεν φευγει...
Tωρα τα θελει ο κωλος σου......λεγε .....πες τα ΟΛΑ.......
Νικο δεν υπαρχει τιποτα ακομη που να ειναι ανακοινωσιμο, το μονο που μπορω για την ωρα εναι οτι δεν χαριζω το Μ5 σε ανταλλαγη και το παρεακι του θα ειναι ιταλικο.
Νικο δεν υπαρχει τιποτα ακομη που να ειναι ανακοινωσιμο, το μονο που μπορω για την ωρα εναι οτι δεν χαριζω το Μ5 σε ανταλλαγη και το παρεακι του θα ειναι ιταλικο.
αλεξη αληθεια το χεις παει σε κανεναν ποσο σου δεινουν? ετσι εγκυκλοπαιδικα
Νικο δεν υπαρχει τιποτα ακομη που να ειναι ανακοινωσιμο, το μονο που μπορω για την ωρα εναι οτι δεν χαριζω το Μ5 σε ανταλλαγη και το παρεακι του θα ειναι ιταλικο.
φιατ ε? χαχααχχαχαχαχαχα
με το καλο Αλεξη!!
Μια παρένθεση.
Μερικοί φίλοι πιάσανε από τα αυτιά τον τραμπάκουλα επειδή ήθελε να πάρει αδήλωτη μετατροπή και βλέπω κάμποσα άτομα να είναι ΟΚ να βολτάρουν ανασφάλιστο όχημα σε 2-3 τετράγωνα.
Γιατί όπως είναι γνωστό τα ατυχήματα γίνονται στην Εθνική και ποτέ 100 μέτρα από το σπίτι. Δεν έχει κόσμο εκεί.
Παρένθεση στοπ.
Το αυτοκινητο βγαινει για δυο στενα βολτα, βραδυ, καθημερινη και μπροστα παω εγω με το αλλο αυτοκινητο.
Ουτε που θελει κανεις να φανταστει τι θα συμβει σε περιπτωση εμπλοκης ανασφαλιστου σε ατυχημα ..... για να μη σου πω οτι ετσι και μας μπανισουν τιποτα ΔΙΑΣ θα μας πανε μεσα σηκωτους.
Εχεις απολυτο δικιο Αλεξη, γιατι και γω δε σακατευτηκα στην Επιδαυρο στριβοντας με 120 στα στροφιλικια αλλα στην παραλιακη με 65 χλμ.
φιατ ε? χαχααχχαχαχαχαχα
με το καλο Αλεξη!!
τον έψησε ο Σιτάθης γιά λαμπρέττα :original:
αλεξη αληθεια το χεις παει σε κανεναν ποσο σου δεινουν? ετσι εγκυκλοπαιδικα
Αρη πριν κανα εξαμηνο ημουν σε συζητηση για ανταλλαγη, ηθελε 35000 το Μ5 και το δικο του στα 80000, οταν στο car εγραφε 80000 συζητησιμη αλλα δεν το δινω 60000!!!!!
Δεν νομιζω οτι υπαρχει κανεις σημερα που να δινει πανω απο 25000 για Μ5 Ε60 οσο καλο και να ειναι.
σε βοηθαει η 5ετια για μειωση τεκμηριου?
ναι αλλα και τα ιταλικα εχουν πεσει...
αν και τα καλα κρατανε την τιμη τους....
Βασικα την κορολα ποσο την παιρνουν ανταλλαγη???
ναι αλλα και τα ιταλικα εχουν πεσει...
αν και τα καλα κρατανε την τιμη τους....
Βασικα την κορολα ποσο την παιρνουν ανταλλαγη???
Σου ειπε ρε Σπαρε 35κ την παιρνουν την Κορολα. Αλλα ειναι δυσκολη η ανταλλαγη με Φερραρι γιατι η Κορολλα εχει πολυ περιορισμενο κοινο λογω ακριβης συντηρησης.
Νίκο καλή επιλογή.
Θα ρωτήσω ένα φίλο μου από Αγγλία αν γίνεται να βάλουμε σειριακό στο Μ5.
Καλά είναι να πάρεις τον CTEK φορτιστή μπαταρίας.
Εγώ έχω τον MXS 5.0 https://www.ctek.com/gr/en/chargers/MXS%205.0
Θα φροντίσει την μπαταρία τέλεια.
Εγώ τον χρησιμοποιώ συνέχεια μιας και όπως ξέρεις δεν τα κινώ συνέχεια.
Συγγνώμη αλλά έχω διαφορετική άποψη.
Ένας καλός φορτιστής δεν δημιουργεί απολύτως κανένα πρόβλημα στο αυτοκίνητο ή στους εγκεφάλους.
Τώρα, ένας καλός φορτιστής στοιχίζει και κάποια χρήμματα.
Άν λαμβάνεις υπ'όψιν σου μαϊμούδες από Κίνα, ίσως υπάρξει θέμα.
Χρησιμοποιώ φορτιστές CTEK εδώ και 5 χρόνια, ποτέ δεν είναι το παραμικρό πρόβλημα και δεν γνωρίζω κανέναν που είχε πρόβλημα.
Άλλωστε και η BMW όταν βάζει το αυτοκίνητο στο διαγνωστικό, συνδέουν φορτιστή.
Δεν ανεφερα πουθενα για φορτιστες μαιμουδες απο Κινα, αυτο που εγραψα ειναι οτι και ενας καλος φορτιστης μπορει να χαλασει!!!!
Οσο για τους ctek, πραγματι ειναι πολυ καλοι φορτιστες, δεν εχουν ομως καμια σχεση με τον φορτιστη της διαγνωσης.
Ο φορτιστης που χρησιμοποιει η bmw κατα την διαγνωση, ειναι για να κραταει σταθερο το ρευμα στα 14,4volt και στοιχιζει 1650 ευρω, οταν ο ctek που χρησιμοποιουμε εμεις κανει 150 ευρω και πολλα λεω!!!!
Φυσικα ο καθενας μας κανει οτι εκεινος κρινει σωστο και για το δικο μου Ε60 που ειναι τιγκα στους εγκεφαλους κρινω οτι πρεπει να βγαζω τον εναν πολο οταν φορτιζω την μπαταρια.
Προκαλω καποια ζημια βγαζοντας το πολο οσο διαρκει η φορτιση;
fyllara pena to ergaleio naoym.
bale 4 tsimentoli8oys apo kato rixe kai mia koyreloy apo pan kai eisai senios.
:busted_cop: φιλαρακι greeklish??....διαβασε κανονισμους αλλιως κινδυνευεις!!!!
:th_Laie_67-1: :thumbsup:
Φιλος...τωρα που το λες ναουμ, να περασω απο τη μαντρα σου να δω πως εχεις τριποδιασει το Μι Εξι ?
Εχεις βαλει και κοττετσοσυρμα γυρω γυρω να μη στο γρατζουνανε τα κοκκορια ?
πες τα χρυσοστομε,που δεν λεει να βγει απο το αουδι!!!!
oxi filos, ta evala mesa ta kokoria na trome kai kanena aygoulaki naoym.
Για μας δεν εχει κανα αυγουλακι ναουμ ? Πω πω παρτυ θα κανουν τα ζωντανα πανω στα δερματα του μι εξ.
να τα δει αυτα ο 850csi να σου λεει μετα εκτος απο μπετονιερες, οτι ειναι και κοτετσια τα //Μ6!!!:hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
Νικο δεν υπαρχει τιποτα ακομη που να ειναι ανακοινωσιμο, το μονο που μπορω για την ωρα εναι οτι δεν χαριζω το Μ5 σε ανταλλαγη και το παρεακι του θα ειναι ιταλικο.
δεν στο δινω το Πουντακι του γιου μου,που να χτυπιεσαι κατω!!!:thefinger:
Δεν ανεφερα πουθενα για φορτιστες μαιμουδες απο Κινα, αυτο που εγραψα ειναι οτι και ενας καλος φορτιστης μπορει να χαλασει!!!!
Οσο για τους ctek, πραγματι ειναι πολυ καλοι φορτιστες, δεν εχουν ομως καμια σχεση με τον φορτιστη της διαγνωσης.
Ο φορτιστης που χρησιμοποιει η bmw κατα την διαγνωση, ειναι για να κραταει σταθερο το ρευμα στα 14,4volt και στοιχιζει 1650 ευρω, οταν ο ctek που χρησιμοποιουμε εμεις κανει 150 ευρω και πολλα λεω!!!!
Φυσικα ο καθενας μας κανει οτι εκεινος κρινει σωστο και για το δικο μου Ε60 που ειναι τιγκα στους εγκεφαλους κρινω οτι πρεπει να βγαζω τον εναν πολο οταν φορτιζω την μπαταρια.
Προκαλω καποια ζημια βγαζοντας το πολο οσο διαρκει η φορτιση;
Νομίζω πως δεν κάνεις καμμία ζημιά με το να βγάζεις τον πόλο, αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα.
Ο φορτιστής αν χαλάσει, θα πάψει να δουλεύει.
Είναι απίθανο να δώσει μεγαλύτερη τάση (λόγου χάρειν 20 βολτ) και να σου κάψει τους εγκεφάλους.
Όπως έγραψα, γνωρίζω αρκετό κόσμο με ίδιο φορτιστή και κανείς δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
Γι'αυτό και σχολίασα αυτό που είπες, η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται εκτός αυτοκινήτου.
O φορτιστής της BMW είναι ένας φορτιστής, με μεγαλύτερη παροχή έντασης (Amber).
Δεν έχει κάτι μαγικό και μυστήριο.
Από περιέργεια, πως γνωρίζεις ότι ο φορτιστής της BMW στοιχίζει "1650" ευρώ ?
ηλεκτρολογος γαρ, ο συνονοματος σου Αλεξ...κατι πρεπει να ξερει απο ρευματα!!!...αλλιως" το χασαμε το Μ5 πατριωτη"!!!!:th_Laie_67-1:
....ασε που εχει κανει τα ηλεκ/γικα στο κτιριο της BMW στην Πατρα.thumb
Νομίζω πως δεν κάνεις καμμία ζημιά με το να βγάζεις τον πόλο, αλλά αυτό είναι δικό σου θέμα.
Ο φορτιστής αν χαλάσει, θα πάψει να δουλεύει.
Είναι απίθανο να δώσει μεγαλύτερη τάση (λόγου χάρειν 20 βολτ) και να σου κάψει τους εγκεφάλους.
Όπως έγραψα, γνωρίζω αρκετό κόσμο με ίδιο φορτιστή και κανείς δεν είχε ποτέ πρόβλημα.
Γι'αυτό και σχολίασα αυτό που είπες, η μπαταρία πρέπει να φορτίζεται εκτός αυτοκινήτου.
O φορτιστής της BMW είναι ένας φορτιστής, με μεγαλύτερη παροχή έντασης (Amber).
Δεν έχει κάτι μαγικό και μυστήριο.
Από περιέργεια, πως γνωρίζεις ότι ο φορτιστής της BMW στοιχίζει "1650" ευρώ ?
Ο φορτιστης που εχουν τα επισημα σερβις bmw,δεν αγοραζεται απο το εμποριο αλλα απο την ιδια την bmw σαν ειδικο εξαρτημα, οπως αλλωστε και ολα τα εργαλεια διαγνωσης.
Εμενα η γνωμη μου νικο ειναι να μην δενομαστε με το σιδερο.
Ας μην μας τρωει η λαμαρινα.
Αν το βλεπεις καθαρα απο.αυτοκινητιστικη αποψη, θα ηθελα να σου θυμισω οτι ψαχνεις και για συλλεκτικο πριονιε.
Αν λοιπον μπορεις να παρεις ενα σεβαστο ποσο σε σχεση παντα με την τωρινη κατασταση της αγορας, καλυτερα στειλτο, και παρε και κρατα το σι ες ελ, ακομα και αν γινει μετα απο ενα χρονο.
Στειλτο, βρες ενα απ'εξω, και ψαξου να σου κανουν την πατεντα που χρειαζεται για να το σκιζεις πριν το φερεις μεσα.
Δλδ αγορα, και με την μια για να το φερεις στα μετρα σου.
Εμενα η γνωμη μου νικο ειναι να μην δενομαστε με το σιδερο.
Ας μην μας τρωει η λαμαρινα.
Αν το βλεπεις καθαρα απο.αυτοκινητιστικη αποψη, θα ηθελα να σου θυμισω οτι ψαχνεις και για συλλεκτικο πριονιε.
Αν λοιπον μπορεις να παρεις ενα σεβαστο ποσο σε σχεση παντα με την τωρινη κατασταση της αγορας, καλυτερα στειλτο, και παρε και κρατα το σι ες ελ, ακομα και αν γινει μετα απο ενα χρονο.
Στειλτο, βρες ενα απ'εξω, και ψαξου να σου κανουν την πατεντα που χρειαζεται για να το σκιζεις πριν το φερεις μεσα.
Δλδ αγορα, και με την μια για να το φερεις στα μετρα σου.
Χωρο για το csl βρηκα. Αυτοκινητο δε βρισκω και δε βλεπω να εμφανιζεται τιποτα καλο Θωμα. Για τις λαμαρινες δεν εχεις και αδικο παντως απλα δε σου παει ευκολα να χαρισεις κατι. Εκτος και αν εμφανιστει κανενας κολλητος που καταλαβαινει τι αγοραζει.
υπάρχουν λαμαρίνες και λαμαρίνες...
υπάρχουν λαμαρίνες και λαμαρίνες...
Η πλέον πολυεστερικα και πολυεστερικα...
Συμφωνω με ολα. Αυτη φυσικα ειναι η δικη μου γνωμη, η οποια δεν σημαινει λτι ειναι και σωστη.
Πχ. Αν ειχα το χρημα να παρω το αμαξι που ηθελα και με ελειπενεστω και ενα χιλιαρικο, τοσο θα εδινε το Μ-τριο για να καλυψω τη διαφορα.
σε βοηθαει η 5ετια για μειωση τεκμηριου?
Αρη εμενα σαν χρηστη με βοηθαει αρκετα, απο την φετινη χρονια το τεκμηριο πεφτει απο 41800 στα 29260.
Σαν πωλητης ομως τα 29260 τεκμηριο ειναι αποτρεπτικο νουμερο......
Ο φορτιστης που εχουν τα επισημα σερβις bmw,δεν αγοραζεται απο το εμποριο αλλα απο την ιδια την bmw σαν ειδικο εξαρτημα, οπως αλλωστε και ολα τα εργαλεια διαγνωσης.
Ενδιαφέρον !
:thumbsup:
Και ποσο κανει περιπου ενας καλος μονιμος φορτιστης ; 150; 200;
Ο ντισιτι έχει καλο φορτιστή... Να αποκαλυφθεί! Άμα το χεις σε γκαράζ κλειστό υπάρχουν υφασματινες κουκούλες που δεν ποιανουν υγρασία κλπ! Γιατί με τις άλλες θα κάνει στάνταρ αράχνη και θα ποιασει υγρασία γιατί δεν το αφήνουν να αναπνεύσει...
Το καλύτερο είναι να το βάλεις σε τριποδα, για να βάζεις τον ΣΤαματη να το τελικιαζει πάνω στα τριποδα και να τραβάει βίντεο Μ5 gpower!
Εγω εχω αυτον και ειναι αρκετά καλος.....
https://www.euroshopy.eu/images/28094/battery-charger-bc-bt-12-d-se-einhell-blue-original.jpg
" BT-BC 12 D-SE automatic charger is microprocessor controlled, which makes it particularly suitable for charging maintenance free batteries for long-term charging and recharging the batteries, which are constantly used (batteries for boats, lawnmowers, etc.). .
The integrated microprocessor charging curve is 3 degrees.
First Grade: charges the battery nearly constant current up to 85%
Second Grade: charges the battery nearly constant current up to 95%
Third stage: to maintain a constant voltage battery poles (IUoU-charge) because the battery is always fully charged.
This charger is suitable for lead-acid batteries and gel batteries. Integrated fault diagnosis reports the battery fault or incorrectly connected to electrodes on the LED display. Charging current can be set to 2/6/12 A. The charger also has a 12 V socket, which delivers 140 W for 12 V appliances.
Description:
• Charging is automatically controlled by a microprocessor
• A system for fault diagnosis
• LED display of: current, voltage, battery charge, battery charging, failure
• switch the charging current (2/6/12 A)
• Switch the input battery voltage
• Durable electrodes
• Display errors at three-digit display
• 12V cigarette lighter socket and other appliances
• Electronic overload protection, reverse polarity and short circuit
Specifications:
Voltage: 220 to 240 V ~ 50 Hz
Input voltage: 1.66 A
Max. Output voltage: 12 V D.C.
Max. output current: 12 A
Charging current: 2/6/12 A
Battery capacity:
2 A: 6 to 20 Ah
6 A: 20 to 60 Ah
12 A: 40 to 120 Ah
Net weight: 1.25 kg
Gross weight: 1.34 kg
Packing Dimension: 207 x 144 x 220 mm
https://www.euroshopy.eu/battery-charger-bc-bt-12-d-se-einhell-blue/
Εγω εχω αυτον και ειναι αρκετά καλος.....
...δηλαδη οταν λες "αρκετα καλος",τι εννοεις???
....δεν σου αντιμιλαει?....δεν παρενοχλει σεξουαλικα την Ζετα σου?....καθεται φρονιμα στο γκαραζ?
φορτιζεις και τιποτε αλλο???:D
Θα χρησιμοποιούσα τον ctek xs 5.0 που αναφέρθηκε (και που είναι ο προμηθευτής της Bmw στους συντηρητές που πουλάει 2χχ, 3χχ έουρος), θα τον καλωδίωνα στο χώρο του κινητήρα με τα aligator clips που περιλαμβάνει, θα φούλαρα το ντεπόζιτο, δε θα το τάκαρα γιατί φοβάμαι μη ''στεγνώσουν'' τα αμορτισέρ και θα το έβγαζα στο τετράγωνο μια φορά το μήνα με αντίγραφες πινακίδες για να μην κάνει μπαμ.
Με το καλό το λαμαρινοκαρβουνιάρικο :)
...δηλαδη οταν λες "αρκετα καλος",τι εννοεις???
....δεν σου αντιμιλαει?....δεν παρενοχλει σεξουαλικα την Ζετα σου?....καθεται φρονιμα στο γκαραζ?
φορτιζεις και τιποτε αλλο???:D
συμφωνα με τα spec του....α να χαθεις.....:tease:
φιλαρα μου νικο βανε μπλακεντεκερ να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
ναουμ.
Θα χρησιμοποιούσα τον ctek xs 5.0 που αναφέρθηκε (και που είναι ο προμηθευτής της Bmw στους συντηρητές που πουλάει 2χχ, 3χχ έουρος), θα τον καλωδίωνα στο χώρο του κινητήρα με τα aligator clips που περιλαμβάνει, θα φούλαρα το ντεπόζιτο, δε θα το τάκαρα γιατί φοβάμαι μη ''στεγνώσουν'' τα αμορτισέρ και θα το έβγαζα στο τετράγωνο μια φορά το μήνα με αντίγραφες πινακίδες για να μην κάνει μπαμ.
Με το καλό το λαμαρινοκαρβουνιάρικο :)
+1thumb....η "ακινησια" δεν φθειρει μονο την μπαταρια!!!.....μακαρι να ηταν μονο αυτο το προβλημα!!!!......αλλα στεγνωνει καθε ειδους τσιμουχακι που "βρεχοταν" με λαδακια,βαλβολινακια κλπ."ευγενη" υγρα.thumb
φιλαρα μου νικο βανε μπλακεντεκερ να εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
ναουμ.
φιλαρακι εγινες καλο παιδι βλεπω και εκοψες τα Greeklish!!!!...... ναουμ!!!:thumbsup:
+1thumb....η "ακινησια" δεν φθειρει μονο την μπαταρια!!!.....μακαρι να ηταν μονο αυτο το προβλημα!!!!......αλλα στεγνωνει καθε ειδους τσιμουχακι που "βρεχοταν" με λαδακια,βαλβολινακια κλπ."ευγενη" υγρα.thumb
Yeap +1
oldcarskickass
06-10-12, 10:53
Εγώ είμαι σε όλα μαζί με τον TSAF, με ιδιαίτερη προσοχή στην αγορά φορτιστή και κουκούλας.
Αν δεν υπάρχει υγρασία ή και σκόνη εγώ δεν θα έβαζα κουκούλα.
Επίσης καλό είναι να σου προτείνει και ο Monsta τίποτα σπρέι ή αλοιφές για συντήρηση των πλαστικών μερών (trim). Επίσης για τους τάκους το θεωρώ λίγο ακραίο αν κινείται έστω και μια φορά τον μήνα.
Το άλλο και κυριότερο είναι να δεις - αν και νομίζω έχει αναφερθεί εδώ παλαιότερα - το θέμα ασφάλειας κλοπής.
Νικο εγω οταν ειχα φυγει για ενα ταξιδι αρκετα μεγάλο (4 μηνες) το εβαλα σε φορτιστή και το έβαλα σε τρίποδα....
Το εβαζαν μια φορα την εβδομάδα εμπρός και έγραφε χλμ για κανα 15'....thumb
Νικο εγω οταν ειχα φυγει για ενα ταξιδι αρκετα μεγάλο (4 μηνες) το εβαλα σε φορτιστή και το έβαλα σε τρίποδα....
Το εβαζαν μια φορα την εβδομάδα εμπρός και έγραφε χλμ για κανα 15'....thumb
Εσύ είσαι για δέσιμο τελικά..
Και μετά λέτε για εμένα...:hystericalbs1:
Νίκο έαν θέλεις χώρο parking μιας και είμαστε γείτονες έχω στο σπίτι πολύ!
Από εκεί και μετά εαν όντως κινείται λίγο το αυτοκίνητο δεν είναι ανάγκη να το τακάρεις κλπ
στο θεμα της κουκουλας, καλυτερα να μην μπει!
ειδικα εαν υπαρχει υγρασια, αλλα και υγρασια να μην υπαρχει
καλο ειναι να "αναπνεει" το χρωμα , περασμα με ενα καλο κερι
και θα ειναι μια χαρα! ας εχει σκονη δεν παθαινει τιποτα , απο την στιγμη που δεν το βλεπει ο ηλιος, η βροχη κτλ δεν εχει αναγκη ,ο ηλιος και οι ασχημες κερικες συνθηκες ειναι που ζημια στο χρωμα
το πολυ-πολυ ενα σεντονακι απο πανω! ,οσο και αν ακουγετε αστειο με 2-3 διπλα σεντονια
(βαμβακερα που αναπνεουν κιολας )το καλυπτεις για την σκονη και το κακο ματι!
και υγρασια να εχεις δεν κανεις ζημια στο χρωμα αφου αναπνεει
Νίκο έαν θέλεις χώρο parking μιας και είμαστε γείτονες έχω στο σπίτι πολύ!
Από εκεί και μετά εαν όντως κινείται λίγο το αυτοκίνητο δεν είναι ανάγκη να το τακάρεις κλπ
Ευχαριστω Στεφανε. Ετσι οπως τα βαζω τωρα χωραει και ενα τριτο οποτε ολα οκ.
+111111111 για τον παροπλισμο!Νομιζω πηρες Α6 ε?Θα συμφωνησω οτι αξιζει και αν το αντεχεις ΔΕΝ το σκοτωνεις!Ειμαι επισης σιγουρος οτι ενα καλο Ε39 Μ5 σε 10χρονια θα εχει μεγαλυτερη αξια απο σημερα!Ειναι ενα πραγματικο drivers car και στην εποχη του το τρεμμανε πολλα σουπερκαρσ!!!!!!!Αυτος ο οιστρος με τα ηλεκτρονικα και οικολογικα πρασινα αλογα θα κοπασει με τον καιρο του ,και θα ψαξει πολυς κοσμος τις ριζες της αυτοκινησης και θα γυρευει να βρει τα αυτοκινητα των παιδικων μας χρονων,οπως γινεται αλλωστε και τωρα.
Τωρα που το λες, δεν εχεις αδικο. Εχω αρχισει και κανω σκεψεις για 106 Rallye (Ξανα).
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ
02-11-12, 11:55
για την μπαταρια ριξε κι εδω μια ματια
https://www.saveltrade.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=2536&category_id=423&option=com_virtuemart&Itemid=1
Έχετε καμία ιδέα που μπορώ να βρω καλά και ποιοτικά τρίποδα για "τακάρισμα"? στο praktiker που κοίταξα είχε δύο τεμάχια κινέζικα τα οποία δεν τα πολύ-εμπιστεύομαι. :thanks::thanks::thanks:
kostas 325
03-01-13, 19:37
με αυτα εχω "τακαρει" το δικο μου,χωρις κανενα προβλημα https://www.e-toolsmarket.com/einhell-bt-as-2000-usb-22-set-tripoda-2tmx-2005326.html
Vassilis ///M
03-01-13, 20:59
Απο το Praktiker έχω αγοράσει κι εγώ...
Μια χαρά κάνουν την δουλειά τους...:thumbsup::thumbsup:
Στο χωριο τις κομπινες και τα τρακτερ τα τακαρουμε σε ξυλα... τζαμπα πραμα...
ποιοτικα και κυριλα δεν ειναι... ασφαλη σιγουρα...
σε μαγαζια με εργαλεια μηπως? κι εγω του πρακτικερ δεν τα θεωρω πολυ της προκοπης...
Το αυτοκίνητο αν μείνει πολύ καιρό τακαρισμένο, υπάρχει περίπτωση το ξύλο να έχει υγρασίες και να δημιουργήσει πρόβλημα ;;;
m_power_lunatic
04-01-13, 07:39
Τωρα που το λες, δεν εχεις αδικο. Εχω αρχισει και κανω σκεψεις για 106 Rallye (Ξανα).
Εμενα ειναι μονιμη κατασταση εδω και χρονια τα συγκεκριμενα,μεχρι τωρα 2 Χ 1.3 RALLYE,1 X 1.6 8V RALLYE,1 X 16V RALLYE 1.6.
Φετος παλι τα ιδια σκεφτομαι αλλα αντι να φτιαξω θα παρω ετοιμο Ν2.
super duper
04-01-13, 07:57
δεν ειμαι πολυ σιγουρος ότι μια φορα το διμηνο απλα θα το βγαζεις- μπαζεις στο παρκιν. (με ή χωρις πινακιδες )
και μονο που θα ακους το γουργουρητο θα ειναι προκληση!!!
Οσο για κουκούλα, υπάρχουν ειδικές για εσωτερικό χώρο που αφήνουν το αυτοκίνητο να "αναπνέει"
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.