PDA

Επιστροφή στο Forum : Steptronic tricks and tips....



aristent
01-08-12, 00:20
Eχω μια περιεργια να δω ποσοι απο εσας που εχετε αυτοματο στεπτρονικ, ξερετε ολα οσα μπορει να κανει το σασμαν σας!!!:thumbsup:

https://l.yimg.com/dv/izp/bmw_5_series_550i_sedan_2008_interior_gearshift.jp g

...εντελως τυχαια πριν 2,5χρονια και εχοντας στην κατοχη μου 1,5 χρονο το οχημα μου, ανακαλυψα οτι στη θεση D/S (και χωρις να επιλεξω εγω ταχυτητα απλα να το παω εκει στο D/S)γινονται αισθητα πιο εντονες οι αλλαγες των ταχυτητων και σε αρκετα υψηλοτερες στροφες του κινητηρα!!!....και μαλιστα εχω την εντυπωση οτι σε σπορ οδηγηση κανει πολυ καλυτερα και σε πιο σωστη χρονικη στιγμη τα ανεβασματα/κατεβασματα απ'οτι θα τα εκανα εγω χειροκινητα!!!!

και μετα απο αυτο το βιντεο και συγκεκριμενα στο 3:56...

https://www.youtube.com/watch?v=T3-a39-iLHY&feature=relmfu"]https://www.youtube.com/watch?v=T3-a39-iLHY&feature=relmfu

καταλαβα οτι χωρις να πατας το Press Button οταν εισαι στην οπισθεν τραβας απλως προς το D το λεβιε και εισαι ετοιμος!!!.....ενταξη δεν ανακλυψα και τον τροχο,αλλα στο παρκαρισμα βολευει αφου χρειαζονται αρκετες εναλλαγες .....

επισης χωρις να πατας το Press Button οταν εισαι στο D σπρωχνοντας μπροστα μπαινεις στην νεκρα Ν .....

για καποιον που ειναι νεος στο "κλαμπ" των Αυτοματων Σασμαν και δη των steptronic, ελπιζω να βοηθησε καπως το θρεντ.thumb

120ie87
01-08-12, 00:34
Εμένα με βοήθησε αρκετά και γι αυτό και έβαλα θετική Άρη!!



:hystericalbs1:

Eleni
01-08-12, 05:12
Αρη μου, δεν θυμαμαι να εχω πατησει ... ποτε το Press Buttom......
Το προβλημα ηταν στην αρχη, με το αριστερο το ποδι..... αλλα το ξεπερνας.......:th_Laie_67-1:

aristent
01-08-12, 08:19
Εμένα με βοήθησε αρκετά και γι αυτό και έβαλα θετική Άρη!!

:hystericalbs1:

Καλα Ηλια,ξαναρωτα με κατι για τα αυτοματα και θα σε αφησω "αβοηθητο"!!!:D


Αρη μου, δεν θυμαμαι να εχω πατησει ... ποτε το Press Buttom......
Το προβλημα ηταν στην αρχη, με το αριστερο το ποδι..... αλλα το ξεπερνας.......:th_Laie_67-1:

Buttom???:thumbsup:....οκ καταλαβα, button!!!:thumbsup:

Στο πρωτο ταξιδι που εκανα και επειδη δεν ειχα ποτε αυτοματο ξανα,φτανοντας στα πρωτα διοδια εχοντας και το αγχος να ανοιξω το ηλεκ.παραθυρο που εχει χαμηλα τους διακοπτες και δεν εχεις οπτικη επαφη, αλλα πρεπει να εχεις ιδιαιτερες ικανοτητες ψιλαφησης/αναγνωρισης,πατησα με το αριστερο ποδι( :whistle: για να μην μου σβησει) τον "συμπλεκτη"!!!:th_Laie_67-1: :hystericalbs1:

....κοντεψε να φυγει ολη η οικογενεια πανω στο παμπριζ!!!.....εκτοτε το αριστερο ποδι απομακρυνθηκε αρκετα απο τα πενταλ....καρφωμενο στο footrest μονιμα!!!

....τωρα που κανω ενναλαξ οδηγηση με χειροκινητο, καθε μερα σχεδον,δεν μπερδευομαι με τιποτα!!!......το πως τα καταφερνω????....δεν ξερω,μαλλον εχει μπει στο υποσυνειδητο το μηνυμα οτι την επομενη φορα η οικογενεια δεν θα μου το συγχωρεσει και θα πεφτουν βροχη τα "μπινελικια"!!!:thumbsup:

Kostas_1
01-08-12, 11:36
Εχει το αυτοκινητο σου επιλογη για σπορ οδηγηση? Αντε καλαααααα

Ωχ σορυ ξεχασα, εχεις το μποντυ κιτ

Μη αφησεις μπανανες κοντα ε?

wheelman
01-08-12, 12:03
πατησα με το αριστερο ποδι( :whistle: για να μην μου σβησει) τον "συμπλεκτη"!!!:th_Laie_67-1: :hystericalbs1:
....κοντεψε να φυγει ολη η οικογενεια πανω στο παμπριζ!!!. επομενη φορα η οικογενεια δεν θα μου το συγχωρεσει και θα πεφτουν βροχη τα "μπινελικια"!!!:thumbsup:

:th_Laie_67-1: Ομοιοπαθής στον ΕΣ με καναδέζα
Σχόλιο Ανθίπα μετα απο στενή επαφή 3ου τύπου με το παρμπρίζ:
Δέν με νοιάζει τι θα το κάνεις το κουλό σου, βγάλτο απο το παράθυρό, πές ότι πάτησες νάρκη και δέν έχεις αριστερό πόδι.

aristent
01-08-12, 13:07
Εχει το αυτοκινητο σου επιλογη για σπορ οδηγηση? Αντε καλαααααα

Ωχ σορυ ξεχασα, εχεις το μποντυ κιτ

Μη αφησεις μπανανες κοντα ε?

...θα βαλω τον Αρη S8N να σου απαντησει αν εχουμε σπορ επιλογη!!!:thumbsup:



:th_Laie_67-1: Ομοιοπαθής στον ΕΣ με καναδέζα
Σχόλιο Ανθίπα μετα απο στενή επαφή 3ου τύπου με το παρμπρίζ:
Δέν με νοιάζει τι θα το κάνεις το κουλό σου, βγάλτο απο το παράθυρό, πές ότι πάτησες νάρκη και δέν έχεις αριστερό πόδι.

:hystericalbs1: :th_Laie_67-1:

PANOS-E60
01-08-12, 13:25
....τωρα που κανω ενναλαξ οδηγηση με χειροκινητο, καθε μερα σχεδον,δεν μπερδευομαι με τιποτα!!!......το πως τα καταφερνω????....δεν ξερω,μαλλον εχει μπει στο υποσυνειδητο το μηνυμα οτι την επομενη φορα η οικογενεια δεν θα μου το συγχωρεσει και θα πεφτουν βροχη τα "μπινελικια"!!!:thumbsup:

καλά, κάτσε να διαβάσει ο πατρινός και θα διαβάσεις μπινελίκια μπόλικα ! :th_Laie_67-1:

θα σου πει "τώρα τα ανακάλυψες όλα αυτά βρε #%$@*#... ? Τι μαθήματα σου κάνω τόσα χρόνια ?" :thumbsup:

aristent
01-08-12, 13:42
καλά, κάτσε να διαβάσει ο πατρινός και θα διαβάσεις μπινελίκια μπόλικα ! :th_Laie_67-1:

θα σου πει "τώρα τα ανακάλυψες όλα αυτά βρε #%$@*#... ? Τι μαθήματα σου κάνω τόσα χρόνια ?" :thumbsup:

Μαζι με το αυτοκινητο μου εδωσαν και ενα τετραπαχο μανουαλ για να διαβασω τις λειτουργιες και τα συστηματα του οχηματος.....αλλα βλεπεις δεν τα παω καλα με τα βιβλια!!!....μονο εδω στο νετ καθομαι και διαβαζω.....και καπως ετσι ανακαλυπτω τυχαια καποια πραγματα.......

Τωρα βεβαια με τον Πατρινο μαθαινω και αυτα που δεν τα θυμαται ουτε η BMW!!!!:thumbsup:


ΥΣ.....το χειροτερο και πιο επικινδυνο που επρεπε να διαβασω και δεν το ειχα διαβασει,ειναι οτι οταν "φορας" αλυσιδες για χιονια, το DTS πρεπει να απενεργοποιηθει με στιγμιαιο πατημα!!!!...(παρατεταμενο για 5sec απενεργοποιει πληρως ...) .....

alexm
01-08-12, 14:13
Μαζι με το αυτοκινητο μου εδωσαν και ενα τετραπαχο μανουαλ για να διαβασω τις λειτουργιες και τα συστηματα του οχηματος.....αλλα βλεπεις δεν τα παω καλα με τα βιβλια!!!....μονο εδω στο νετ καθομαι και διαβαζω.....και καπως ετσι ανακαλυπτω τυχαια καποια πραγματα......

το κακο με εσενα ειναι οτι, εκτος απο το να διαβαζεις, γραφεις κιολας......:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1:
στο επομενο τουτου που θα παρεις, να ζητησεις το εγχειριδιο χρησης να ειναι σε ηλεκτρονικη μορφη......:whistle:

αι χασου....., καλα λεει ο Πανος, παλι ρομπα με εκανες.......:hystericalbs1::hystericalbs1:

m-power_01
01-08-12, 14:16
Δεν θέλω να μεγαλώσω!

dimitrios176
01-08-12, 16:26
Και ενα ακομα κοπλακι οταν εισαι στο Μ2 και κανεις κατεβασμα σε Μ1 και κρατησεις τον λεβιε προσ τα πανω δεν αλλαζει σε 2αρα και μπορεισ να κανεις ανετα σβουρες..)

S8N
01-08-12, 16:33
Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.

PANOS-E60
01-08-12, 16:40
να θυμηθούμε όταν το βάλεις αγγελία για πουλημα, να γραψουμε "καλομεταχειρσμένο, από σοβαρό οικογενειάρχη, επιστημονα, τα χιλιόμετρα είναι ξεκούραστα, το είχε μόνο γιά ταξίδια" :thumbsup: :th_Laie_67-1:

κανίβαλε !

S8N
01-08-12, 16:50
να θυμηθούμε όταν το βάλεις αγγελία για πουλημα, να γραψουμε "καλομεταχειρσμένο, από σοβαρό οικογενειάρχη, επιστημονα, τα χιλιόμετρα είναι ξεκούραστα, το είχε μόνο γιά ταξίδια" :thumbsup: :th_Laie_67-1:

κανίβαλε !

Ωραίος φίλος εισαι! Αντί να πεις ότι θα 'πρεπε να με πληρωνει η ZF ως δοκιμαστη...

oldcarskickass
01-08-12, 17:28
ΥΣ.....το χειροτερο και πιο επικινδυνο που επρεπε να διαβασω και δεν το ειχα διαβασει,ειναι οτι οταν "φορας" αλυσιδες για χιονια, το DTS πρεπει να απενεργοποιηθει με στιγμιαιο πατημα!!!!...(παρατεταμενο για 5sec απενεργοποιει πληρως ...) .....

Αυτό δεν είναι θέμα επικινδυνότητας, απλά αν βάλεις αλυσίδες με ΟΝ το σύστημα αυτό θα χτυπάει σχεδόν σε κάθε μέτρο και ουσιαστικά δεν θα μπορείς να κινηθείς.

Ενώ στην ενδιάμεση κατάσταση αφήνει μια ολίσθηση του τροχού χωρίς να μπορείς να πλαγιολισθήσεις, που είναι και το ζητούμενο.

sv2qo
01-08-12, 19:06
thumb:whistle:

aristent
01-08-12, 21:10
Και ενα ακομα κοπλακι οταν εισαι στο Μ2 και κανεις κατεβασμα σε Μ1 και κρατησεις τον λεβιε προσ τα πανω δεν αλλαζει σε 2αρα και μπορεις να κανεις ανετα σβουρες..)

...... να πεις στον Αρη S8N αν μπορει να το κανει και με ανοιχτη πορτα με το ενα χερι εξω να χαιρεταει το πληθος!!!:th_Laie_67-1: :hystericalbs1: :thumbsup:


Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.

:worthy: .....αν και εισαι κανιβαλος!!!:hystericalbs1: :th_Laie_67-1: :hystericalbs1:


να θυμηθούμε όταν το βάλεις αγγελία για πουλημα, να γραψουμε "καλομεταχειρσμένο, από σοβαρό οικογενειάρχη, επιστημονα, τα χιλιόμετρα είναι ξεκούραστα, το είχε μόνο γιά ταξίδια" :thumbsup: :th_Laie_67-1:

κανίβαλε !

:thumbsup:


Αυτό δεν είναι θέμα επικινδυνότητας, απλά αν βάλεις αλυσίδες με ΟΝ το σύστημα αυτό θα χτυπάει σχεδόν σε κάθε μέτρο και ουσιαστικά δεν θα μπορείς να κινηθείς.

Ενώ στην ενδιάμεση κατάσταση αφήνει μια ολίσθηση του τροχού χωρίς να μπορείς να πλαγιολισθήσεις, που είναι και το ζητούμενο.

ακριβως!thumb

Vassilis ///M
01-08-12, 21:24
Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.

Tα ίδια κάνει και το DSG στo Group VW με εξαίρεση το πρώτο....

tokiko
01-08-12, 21:48
Και μετά λέτε εμένα που αλλάζω τακάκια στα 130000 χιλ.....:ranting2:
:th_Laie_67-1::hystericalbs1:



8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

αυτό σιγά να μη το ξέρει η ZF!!

Eleni
01-08-12, 23:28
...θα βαλω τον Αρη S8N να σου απαντησει αν εχουμε σπορ επιλογη!!!:thumbsup:




:hystericalbs1: :th_Laie_67-1:
φυσικα .... ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!!!!

Eleni
01-08-12, 23:36
Ωραίος φίλος εισαι! Αντί να πεις ότι θα 'πρεπε να με πληρωνει η ZF ως δοκιμαστη...
συμφωνω απολυτα μαζι σου....!!!!! Θα επρεπε να δινουν "discounts" or "bonus"....thumb
Γι αυτο και εγω αυτη τη φορα το εκανα leasing για 3 χρονια... οποτε θα μπορω να δοκιμασω οτι θελω χωρις να στεναχωριεμαι και να εχω τυψεις..........:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: φυσικα παντα με ασφαλεια......

oldcarskickass
02-08-12, 10:46
8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.

Κάτι μου λέει ότι αυτό το προσπάθησες σε κανά αμάξι που είχες πάρει για test drive πριν αγοράσεις το δικό σου.

Αν όχι... νταφάκ!

Stamatis
02-08-12, 12:47
Drive φρενο, τερμα γκαζι.......
Launch?

oldcarskickass
02-08-12, 13:20
Drive φρενο, τερμα γκαζι.......
Launch?

Ή δισκάκια, αλλά σε αυτή την εκπομπή ΕΣΥ αποφασίζεις.

S8N
02-08-12, 13:43
Κάτι μου λέει ότι αυτό το προσπάθησες σε κανά αμάξι που είχες πάρει για test drive πριν αγοράσεις το δικό σου.

Αν όχι... νταφάκ!

Έχει καταπληκτικα συστήματα προστασίας, δεν παίρνει καν τη D αν δεν πέσουν οι στροφες. Τη μέθοδο του Σταμάτη δεν την έχω δοκιμάσει, φοβαμαι!

oldcarskickass
03-08-12, 12:00
Έχει καταπληκτικα συστήματα προστασίας, δεν παίρνει καν τη D αν δεν πέσουν οι στροφες. Τη μέθοδο του Σταμάτη δεν την έχω δοκιμάσει, φοβαμαι!

Κάνει και τον προειδοποιητικό ήχο σα να προσπαθείς να βάλεις ταχύτητα αλλά δεν έχεις πατήσει πλήρως συμπλέκτη;λολ
Κάτι μου λέει ότι σου πέρασε από το μυαλό όμως...


Κάντο σιγά σιγά ρε συ, δλδ πάτα φρένο και ελάχιστο γκάζι και δες αν τραβάει.

aristent
03-08-12, 13:45
.....
Κάντο σιγά σιγά ρε συ, δλδ πάτα φρένο και ελάχιστο γκάζι και δες αν χαλαει!!!

:thumbsup:

stef
03-08-12, 17:50
Τι έχω μάθει εγώ με το Steptronic στο LCI:

1. Αν εχεις ανοιχτή την πόρτα, δεν πας πουθενά. Σε πετάει αυτόματα στο P.

2. Στη χειροκίνητη λειτουργία δε σε αφηνει να κατεβάσεις αν οι στροφές είναι πολύ ψηλά, ενώ αν φρεναρεις σε φανάρι από μεγάλη σχέση κατεβάζει μόνο του, μέχρι τη 2α όμως.

3. Στο DS με sport mode ενεργοποιημένο μπαίνει βαθειά στο κόκκινο μόλις το σανιδωσεις, 200 στροφές πάνω από τον κανονικό κοφτη (7200 αντι 7000).

4. Του κανεις reset πατώντας για 25 δευτερολεπτα το γκάζι τέρμα με σβηστη μηχανή αλλά ηλεκτρικά στο on. Έτσι ξαναμαθαινει στον κανιβαλιστικο τρόπο οδήγησης σου μετά την κυκλοφοριακή ραστώνη της πόλης.

5. Στις ανηφόρες-κατηφορες έχει τα φρένα για hill holder. Καρατσεκαρισμενο.

6. Δυστυχώς στους κοφτες αλλάζει αυτόματα ταχύτητα, ακόμη και στο Μ-S.

7.Αν θες να μπλοκάρεις τους πίσω τροχούς κατεβαζοντας ταχύτητα πριν απο στροφή ώστε να πλαγιολισθησεις, έχει μια μικρή υστέρηση. Με εξάσκηση το συνηθιζεις.

8. Είναι αδύνατον κα κανείς launch μαρσαροντας και πετώντας μέσα την D. Τουλάχιστον στην εκδοση με το joystick.

Αν θυμηθώ κι αλλα θα γράψω.


Εγώ πάλι έχω 6κύλινδρο steptronic και κάτσε εσύ και κάνε ανάλυση για το κιβώτιο !!!!! :th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::th_Laie_67-1::hystericalbs1::hystericalbs1::hystericalbs1: :hystericalbs1: