PDA

Επιστροφή στο Forum : [E92 M3] 400 hp @ the wheels



Monsta
27-12-11, 16:02
με bolt on stuff.

Nice beast!!!



https://www.youtube.com/watch?v=Y-7un4pdMw8&feature=player_embedded


https://img818.imageshack.us/img818/2447/joeflexene92m3dyno.jpg

BILL007
27-12-11, 16:12
FUEL 91 octane???? :shok::shok::shok::shok:

TSAF
27-12-11, 16:20
Εχει ακουστει οτι τα 92αρια Μ3 εχουν μια ταση οι μπιελες τους να θελουν να βγουνε προς τα εξω. Ειναι αληθεια αυτο η ειναι απλα ραδιο αρβυλα?

S8N
27-12-11, 18:23
Αν έχω καταλάβει καλά, υπάρχει θέμα με τα μέταλλα στοφάλου όπως και στον S54:

https://m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=361456

https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=433735&highlight=click*

https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=514946

gnx
27-12-11, 18:36
Speechless, the sequel...

stefm5
27-12-11, 18:52
γιατί μου φαίνονται υπερβολικά τα 50 άλογα κέρδος τροχό;
πρόγραμμα,φίλτρο,τροχαλίες ???

billarasm3
19-01-12, 08:50
ετσι νομιζω και εγω!!
του λουρμπα ισως το καλυτερο μ3 ε92 στα στεκια ηταν νομιζω 385 ροδα!!
με εισαγωγη-ακραποβιτς-προγραμμα δημητριαδης και 100αρα!!!
15 ροδα για ατμοσφαιρικο ακουγοντε πολλα!!
αλλα οπως ολοι ξερουμε δυναμομετρο με δυναμομετρο εχει διαφορα!!!thumb

Karizma Z4
19-01-12, 16:02
ετσι νομιζω και εγω!!
του λουρμπα ισως το καλυτερο μ3 ε92 στα στεκια ηταν νομιζω 385 ροδα!!
με εισαγωγη-ακραποβιτς-προγραμμα δημητριαδης και 100αρα!!!
15 ροδα για ατμοσφαιρικο ακουγοντε πολλα!!
αλλα οπως ολοι ξερουμε δυναμομετρο με δυναμομετρο εχει διαφορα!!!thumb

Ετσι ακριβως ειναι Βασιλη!thumb
Και εμενα μου κανει καπως το που τα βρηκε ο τυπος τοσα αλογα...:shok:
Αν το κερδος απο τις τροχαλιες ειναι τοσο μεγαλο,τοτε ειναι must για ολους τους κατοχους Ε92 Μ3!Τι να πω...
Καταρχην το γεγονος οτι ειναι 400whp σε Dynojet δυναμομετρο,παει να πει πως σε Mustang ειναι τουλαχιστον 20whp λιγοτερο(απο οσο γνωριζουμε με τις συγκρισεις που κανουμε εδω στην Ελλαδα).

Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ;:think: Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...

Thomelef
19-01-12, 16:25
το ότι τα ελληνικά προγράμματα είναι κατά 99,9 % για τον @@ δλδ δεν το σκέφτεσται σαν ενδεχόμενο???
παιδιά...πραγματικά αν δείτε δουλειά σε πρόγραμμα απο έξω απο σοβαρό προγραμματιστή, θα αναθεωρήσετε για τα ελληνικά μαστόρια.

NICK_M3
19-01-12, 16:51
Ετσι ακριβως ειναι Βασιλη!thumb
Και εμενα μου κανει καπως το που τα βρηκε ο τυπος τοσα αλογα...:shok:
Αν το κερδος απο τις τροχαλιες ειναι τοσο μεγαλο,τοτε ειναι must για ολους τους κατοχους Ε92 Μ3!Τι να πω...
Καταρχην το γεγονος οτι ειναι 400whp σε Dynojet δυναμομετρο,παει να πει πως σε Mustang ειναι τουλαχιστον 20whp λιγοτερο(απο οσο γνωριζουμε με τις συγκρισεις που κανουμε εδω στην Ελλαδα).

Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ;:think: Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...

φιλε μου έχεις κάνει κάποια λάθη εδω...
το Μ3 δεν κερδίζει απο το στροφάρισμα..
το Μ3 παίρνει απο σωστό ignition & vanos timing και απο το ΣΩΣΤΟ καύσιμο..
οτι είπε ο θωμάς πάντως ισχύει και το αμάξι μου είναι τρανταχτό παράδειγμα.
οσο για το mustang εδω τι να πώ...μπορεί να ήμουη η εξαίρεση...μπορεί...

GiannisRob
19-01-12, 17:13
https://www.youtube.com/watch?v=O90RArIFRyk

Thomelef
19-01-12, 20:20
πάντως και με κάποιον άλλο που είχα μιλήσει τηλεφωνικά ο οποίος έχει κάνει πρόγραμμα έξω, μου είπε πως το αμάξι του δεν έχει καμμία μα καμμία σχέση σε σχέση με τον τρόπο που δούλευε με κάνα δυο ελληνικά προγράμματα που είχε κάνει.
προσωπικά για μένα, θεωρώ πως 15 άλογα σε ένα μοτέρ σαν το 92άρι με πρόγραμμα απο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ, είναι πολύ λογική διαφορά σε σχέση με ένα άλλο που έχει σκαλιστεί στην ελλάδα.

Thomelef
19-01-12, 20:37
https://www.youtube.com/watch?v=O90RArIFRyk

μάλιστα...
τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.

billarasm3
20-01-12, 00:24
Και το τελευταιο που εχω να προσθεσω ειναι το εξης...Εφοσον γνωριζουμε ολοι οτι τα αλογα που κερδιζει ενα Ε92 Μ3 ειναι καθαρα απο στροφαρισμα(και του φιλου μου στροφαρε κοντα 8800rpm αφου ηταν χειροκινητο)πως αυτο που ειναι DCT βγαζει παραπανω αλογα και σε λιγοτερες στροφες ;:think: Ειναι πραγματικα αποριας αξιο...

+100000 ο ηχος εκει ψηλα ηταν αλλου!!!

billarasm3
20-01-12, 00:27
φιλε μου έχεις κάνει κάποια λάθη εδω...
το Μ3 δεν κερδίζει απο το στροφάρισμα..
το Μ3 παίρνει απο σωστό ignition & vanos timing και απο το ΣΩΣΤΟ καύσιμο..
οτι είπε ο θωμάς πάντως ισχύει και το αμάξι μου είναι τρανταχτό παράδειγμα.
οσο για το mustang εδω τι να πώ...μπορεί να ήμουη η εξαίρεση...μπορεί...

νικο συμφωνω μαζι σου τα εχουμε πει και απο κοντα 1000φορες!!
αλλα για εμενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος οπου του λουρμπα
εκανε τουμπες!!!
βεβαια νομιζω πως δεν εχουμε δει κανενα 92αρι απο προγραμματιστη του εξωτερικου!!

Karizma Z4
20-01-12, 00:49
νικο συμφωνω μαζι σου τα εχουμε πει και απο κοντα 1000φορες!!
αλλα για εμενα το καλυτερο δυναμομετρο ειναι ο δρομος οπου του λουρμπα
εκανε τουμπες!!!
βεβαια νομιζω πως δεν εχουμε δει κανενα 92αρι απο προγραμματιστη του εξωτερικου!!

Οσα ηταν "κονσερβα" προγραμμα παντως,τα ειχαμε δει τι παθαιναν...

billarasm3
20-01-12, 00:53
Οσα ηταν "κονσερβα" προγραμμα παντως,τα ειχαμε δει τι παθαιναν...

για πες καμια λεπτομερια!!
τι προγραμματα φοραγαν τι περιφεριακα και με τι αποτελεσματα!!
παντως ειχα χασει την μπαλα μολις με ειχε παει βολτα!!
παλευε να βρει προσφηση στο οχ 1η-2α

gyiama
20-01-12, 14:17
μάλιστα...
τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.
κι ομως θωμα χωρις να ξερω ακριβως τους λογους κλπ ξερω για οχι ενα και δυο μοτερ που σπασανε τα οποια δεν ηταν κομπρεσαρισμενα αλλα δεν γνωριζω και τις αιτιες δλδ αν ηταν απο λαδια απο τρελο καψιμο κλπ.παντως σπανε.....

Thomelef
20-01-12, 15:33
σώπα ρε. εγώ ακόμα δεν έτυχε ν'ακούσω κάποιο συμβάν για 92άρι.
το ότι θα υπάρχουν μοτέρ που έχουν κάνει κράου, όλο και κάποια θα υπάρχουν. απλά είναι απολύτως σίγουρο πλέον, ότι τα 92άρια δεν έχουν τα θέματα που είαν τα 46άρια, που είχε βουήξει ο τόπος για τα κουζινέτα.

Vasilis M3
22-01-12, 11:22
μάλιστα...
τι κάνατε για να λύσετε το πρόβλημα δεν μας είπες όμως ρε φίλε. μέχρι στιγμής δεν έχουμε ακούσει κάποιο 92άρι να σπάει, και εδώ μας δείχνουν ένα μοτέρ που κομπρεσαρίστηκε, ξεσκίστηκε στην πίστα, με αποτέλεσμα μια τρύπα σαν το γκραντ κάνυον.
το ωραίο είναι που υπάρχουν πολά μοτέρ με καλουδια της συγκεκριμένης εταιρείας που έχουν ανοίξει σαν γαρύφαλα.
άαααααααααααααασε μας ρε μπούλη να πούμε. βγές και πές στον κόσμο ότι έχετε βγάλει προιόν ακατάλληλο για το συγκεκριμένο μοτέρ, και άσε τις πίπες.
σιγά μην σας ρωτήσει η πεμβέ πως να φτιάχει τα μοτέρ της, για να αντέχουν στις μαλακίες που τους κάνετε εσείς.

Πιστεύω τα είπες όλα....thumb