PDA

Επιστροφή στο Forum : PARTICULATE FILTER (DPF) [E90 320 DIESEL]



strof
03-11-11, 07:30
Προχτες πηγα στον Αδαμιδη (Θεσ/κη) το αυτοκινητο για εναν πληρη ελεγχο. Η διαγνωση εβγαλε δυο βλαβες, αισθητηρας προαναφλεξης και δευτερεουσα αντλια νερου, μικρες βλαβες, 310 ευρω συνολο.
Ο υπευθυνος του συνεργειου ομως (απο τους λιγους γνωστες που εχω δει σε αυτη την θεση) μου ειπε για αυτο που με περιμενει στα 200.000 χλμ δηλ. σε 40.000 χλμ απο τωρα. Πρεπει να αλλαξω λεει το φιλτρο παρακρατησης σωματιδιων που βρισκεται καπου στην εξατμιση και ειναι 'υπευθυνο' για την ετικετα euro4 το οποιο κοστιζει 2.100 ευρω!!! :hyper::hyper:
Αν δεν το κανω λεει το αυτοκινητο θα μπει μονο του σε safe mode, θα απομονωσει την τουρμπινα και θα πηγαινει με 30χλμ/ωρα μεχρι να αντικατασταθει. Εχουν αλλαξει δυο φορες με μεταχειρισμενο με λιγα χλμ αλλα ο εγκεφαλος δεν το αναγνωριζει και συνεχιζει τα δικα του. Οπως και να εχει το διχιλιαρο δεν το γλυτωνω σε 2-3 χρονια. Αυτο το εχουν ολοι οι diesel κινητηρες euro4 και μετα.
Και ρωτω. Συμφερει τελικα ο diesel, αφου στην ουσια οτι γλυτωσεις απο καυσιμα θα το δωσεις γι'αυτο το φιλτρο στα 200.000 χλμ;;; Τι ξερετε εσεις για το φιλτρο αυτο;
Οσο αφορα τις δυο μικροτερες βλαβες, ξεχασα να τον ρωτησω, υπαρχει περιπτωση να εβγαλε απλα την βλαβη και τα εξερτηματα αυτα να δουλευουν κανονικα; Πως θα το τσεκαρω αυτο;

ps. αψογη εξυπηρετηση στο εν λογω συνεργειο, μια μικρη παρατηρηση: Μου εβγαλαν το πλαισιο bmwfans και μου περασαν το δικο τους χωρις να με ρωτησουν, απο τα σκουπιδια το μαζεψα!!!

Z4 DCT
03-11-11, 08:09
Προχτες πηγα στον Αδαμιδη (Θεσ/κη) το αυτοκινητο για εναν πληρη ελεγχο. Η διαγνωση εβγαλε δυο βλαβες, αισθητηρας προαναφλεξης και δευτερεουσα αντλια νερου, μικρες βλαβες, 310 ευρω συνολο.
Ο υπευθυνος του συνεργειου ομως (απο τους λιγους γνωστες που εχω δει σε αυτη την θεση) μου ειπε για αυτο που με περιμενει στα 200.000 χλμ δηλ. σε 40.000 χλμ απο τωρα. Πρεπει να αλλαξω λεει το φιλτρο παρακρατησης σωματιδιων που βρισκεται καπου στην εξατμιση και ειναι 'υπευθυνο' για την ετικετα euro4 το οποιο κοστιζει 2.100 ευρω!!! :hyper::hyper:
Αν δεν το κανω λεει το αυτοκινητο θα μπει μονο του σε safe mode, θα απομονωσει την τουρμπινα και θα πηγαινει με 30χλμ/ωρα μεχρι να αντικατασταθει. Εχουν αλλαξει δυο φορες με μεταχειρισμενο με λιγα χλμ αλλα ο εγκεφαλος δεν το αναγνωριζει και συνεχιζει τα δικα του. Οπως και να εχει το διχιλιαρο δεν το γλυτωνω σε 2-3 χρονια. Αυτο το εχουν ολοι οι diesel κινητηρες euro4 και μετα.
Και ρωτω. Συμφερει τελικα ο diesel, αφου στην ουσια οτι γλυτωσεις απο καυσιμα θα το δωσεις γι'αυτο το φιλτρο στα 200.000 χλμ;;; Τι ξερετε εσεις για το φιλτρο αυτο;
Οσο αφορα τις δυο μικροτερες βλαβες, ξεχασα να τον ρωτησω, υπαρχει περιπτωση να εβγαλε απλα την βλαβη και τα εξερτηματα αυτα να δουλευουν κανονικα; Πως θα το τσεκαρω αυτο;

ps. αψογη εξυπηρετηση στο εν λογω συνεργειο, μια μικρη παρατηρηση: Μου εβγαλαν το πλαισιο bmwfans και μου περασαν το δικο τους χωρις να με ρωτησουν, απο τα σκουπιδια το μαζεψα!!!


Πας σε εναν προγραματιστη....οπως αυτους που βαζουν πραγραμματα σε turbo (Μ3est)....και του ζητας να σου λυσει το θεμα με τον εγκεφαλο.....
Δηλαδη πως ανεβαζουν πιεση στα τουρμπο και απο 170 αλογα το αμαξι το κανουν 200++...παλι φευγει αμεσως απο euro4 λογο καυσαεριων...απλα κανουν καποια παρακαμψη στον εγκεφαλο και δεν διαβαζει κατι.....για κοιτα το....σιγα μην δωσει τοσα λεφτα τετοια εποχηthumb

Konstantinos E60
03-11-11, 08:13
Οσοι έχουν corsa diesel να δεις τι τραβάνε με τα φίλτρα !!! Υπάρχει κάποιος στον Λαγκαδά Θεσ/νικης που τα "πλένει".Κάνε μια αναζητηση στο car και θα τον βρείς.

strof
03-11-11, 08:18
Τον ρωτησα αν μπορω να το βγαλω τελειως, αφου μερικα φορανε τον ιδιο κινητηρα χωρις αυτο επανω με μονη διαφορα την νορμα καυσαεριων. Μου ειπε πως δεν θα δουλεψει, αλλα αυτο που λες εχει μια βαση. Θα ρωτησω ποσο αναιμακτο θα ειναι αυτο για την αξιοπιστια του κινητηρα μετα γιατι αυτος μου τα παρουσιασε λιγο δραματικα. Βεβαια μου ειπε για μια γενναιοδωρη εκπτωση που υπαρχει περιπτωση να μας κανει η μαμα bmw αν δωσουμε τον αριθμο πλαισιου και η τιμη μπορει να πεσει μεχρι και 1.000 ευρω. οπως και να εχει αργει ακομα αυτο, σε 2-3 χρονια που θα το χρειαστω μπορει να εχουν πεσει ουτως ή αλλως οι τιμες οπως μου ανεφερε ο μηχανικος.

strof
03-11-11, 08:21
Οσοι έχουν corsa diesel να δεις τι τραβάνε με τα φίλτρα !!! Υπάρχει κάποιος στον Λαγκαδά Θεσ/νικης που τα "πλένει".Κάνε μια αναζητηση στο car και θα τον βρείς.

:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: Τι αλλο θα ακουσουμε εδω στην Ελλαδα! Η πατεντα του Ελληνα δεν εχει πλεον ορια!!
Θα ψαξω να τον βρω παντως να δω τι θα μου πει. Thanks γιατι μου τελειωσαν!

Z4 DCT
03-11-11, 08:24
εχεις Πμ

Konstantinos E60
03-11-11, 08:28
:th_Laie_67-1::th_Laie_67-1: Τι αλλο θα ακουσουμε εδω στην Ελλαδα! Η πατεντα του Ελληνα δεν εχει πλεον ορια!!
Θα ψαξω να τον βρω παντως να δω τι θα μου πει. Thanks γιατι μου τελειωσαν!

Δεν είναι πατέντα γιατι και στις αντιπροσωπίες κατι αντιστοιχο κάνουν οταν
δεν δικαιολογήται η αλλαγή βαση χιλιομέτρων.Αλλα και καινουργιο να βάλεις
μπορεί να ξαναβουλώσει λογο της ποιότητας των πετρελαίων μας thumb

sv2qo
03-11-11, 08:59
Οσοι έχουν corsa diesel να δεις τι τραβάνε με τα φίλτρα !!! Υπάρχει κάποιος στον Λαγκαδά Θεσ/νικης που τα "πλένει".Κάνε μια αναζητηση στο car και θα τον βρείς.

Δωσε μου λίγες πληροφορίες, γιατι προς corsa diesel προσανατολίζομαι?


Αγορά εννοώ

Konstantinos E60
03-11-11, 09:23
Δωσε μου λίγες πληροφορίες, γιατι προς corsa diesel προσανατολίζομαι?


Αγορά εννοώ

Αυτα που γνωρίζω απο γνωστούς και φίλους !! Προβλημα με τα Dpf έχουν τα
περισσότερα πετρελαιοκίνητα στην ελλαδα λογο κακής ποιοτητας πετρελαιου.
Τα corsa τα καινουργια έχουν ολα dpf 1.3 και 1.7 . Τα παλαιότερα έχουν μόνο
τα 1.7 ,τα 1.3 είχαν μόνο κατα παραγγελία (μιλάμε πάντα για corsa D).
Ξερω περιπτώσεις που τους άναψε η λυχνία του φίλτρου στα 3.000 χλμ.Το μάνιουαλ
λέει για "πλάκωμα" για κάποια χλμ εως ότου καθαρίσει το φίλτρο και μάλιστα
πρέπει να γίνει όταν ανάψει η λυχνία !! Το γμτο της υπόθεσης είναι οτι π.χ
μπορεί να πάς στο σπίτι σου στις 1 ωρα το βραδυ και να σου ανάψει την ωρα
που παρκάρεις και να πρεπει να ξεπαρκάρεις και να πας για ένα πατηματάκι.
Αν κινήσαι σε ανοιχτούς δρόμους δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα αλλα σε πόλη..
Κατα τα άλλα δεν έχω ακούσει ασχημα λόγια για τα συγκεκριμένα !!

dblade
03-11-11, 13:14
Φιλε stof εχω στειλει ηδη 2-3 αμαξια στον εν λογο κυριο τα δυο ηταν ταξι.
Μερικα dpf ειναι ενσωματωμενα στον καταλυτη αλλα ξεχωριστα αμα το καταργησεις δεν θα δουλευει το αμαξι το εχουν προσπαθησει 2 επαγγελματιες οδηγοι για να μην πληρωσουν αλλα το αμαξι δεν δουλευε καθολου.
Μπορει να το καθαρισει μεχρι 99% πας σε ενα εξατμισα το βγαζει του το στελνεις και σε 2 μερες το εχεις πισω .
Μεχρι τωρα δεν εχω ακουσει παραπονα για την ποιοτητα καθαρισμου που κανει α και δεν αναφερω το ονομα του μην θεωρηθει διαφημηση.

oldcarskickass
03-11-11, 13:23
Σιγά μην έρθει και με ελικόπτερο η Greenpeace, σου απαγάγει ΟΛΑ τα μέλη της οικογένειας και στα επιστρέψει ΜΟΝΟ αν αλλάξεις με ΓΝΗΣΙΟ φίλτρο.

Ναι μπορεί να βγάλει καμιά λυχνία ή κάποια ένδειξη, να μπει σε safe mode ξέρω γω να σε ταράξει στα λαμπάκια, αλλά να πηγαίνει με 30 χλμ.

Ή το ΑΛΛΟ το διαμάντι, αυτή την έρμη την τουρμπίνα ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΟΜΟΝΩΣΕΙ ρε φίλε του είπες; Τι πήραμε; Αμάξι ρόμποκοπ;

Και δλδ η BMW κόβει 1100¤ μόνο αν δώσεις αριθμό πλαισίου; Είναι σα να ρωτάς : δλδ με το κούρεμα μας χάρισαν το 50%;;

Βρες κάποιον είτε να στο καθαρίσει ή να το καταργήσεις.

Ψάξε και στο ebay.

BILL007
03-11-11, 13:28
Μεχρι τωρα δεν εχω ακουσει παραπονα για την ποιοτητα καθαρισμου που κανει α και δεν αναφερω το ονομα του μην θεωρηθει διαφημηση.

Στο φόρουμ μας δεν απαγορεύεται να κατανομάσουμε κάποιον και να θεωρηθεί διαφήμιση (δεν μιλάω για δυσφήμιση,εκεί αλλάζουν τα πράγματα),όταν αυτό προέρχεται απο προσωπική εμπειρία thumb

:thnx:

dblade
03-11-11, 13:36
Φωτης νακος λεγεται και να υπολογιζεις το κοστος καπου στο 1/5 της αξιας του φιλτρου σωματιδιων/καπνοπαγιδα thumb

BILL007
03-11-11, 13:50
:thnx: Λογικά αυτός εδω είναι https://www.katalytes.gr/ :original:

dblade
03-11-11, 14:39
Yep :original:

sv2qo
03-11-11, 19:20
Αυτα που γνωρίζω απο γνωστούς και φίλους !! Προβλημα με τα Dpf έχουν τα
περισσότερα πετρελαιοκίνητα στην ελλαδα λογο κακής ποιοτητας πετρελαιου.
Τα corsa τα καινουργια έχουν ολα dpf 1.3 και 1.7 . Τα παλαιότερα έχουν μόνο
τα 1.7 ,τα 1.3 είχαν μόνο κατα παραγγελία (μιλάμε πάντα για corsa D).
Ξερω περιπτώσεις που τους άναψε η λυχνία του φίλτρου στα 3.000 χλμ.Το μάνιουαλ
λέει για "πλάκωμα" για κάποια χλμ εως ότου καθαρίσει το φίλτρο και μάλιστα
πρέπει να γίνει όταν ανάψει η λυχνία !! Το γμτο της υπόθεσης είναι οτι π.χ
μπορεί να πάς στο σπίτι σου στις 1 ωρα το βραδυ και να σου ανάψει την ωρα
που παρκάρεις και να πρεπει να ξεπαρκάρεις και να πας για ένα πατηματάκι.
Αν κινήσαι σε ανοιχτούς δρόμους δεν έχει ιδιαίτερο πρόβλημα αλλα σε πόλη..
Κατα τα άλλα δεν έχω ακούσει ασχημα λόγια για τα συγκεκριμένα !!

Σ ευχαριστώ, τώρα με την κρίση, σκέφτομαι ενα corsa van diesel να μην έχει τεκμηριο και τέλη κυκλοφορίας (85 ευρώ μόνο)

strof
03-12-11, 09:20
Επαναφερω αυτο το θεμα γιατι αφενος εχω νεοτερα, εφετερου θελω την γνωμη σας.
Οντως, οπως πολυ σωστα εγραψαν πολλοι, τα φιλτρα καθαριζονται και λειτουργουν κανονικοτατα, χωρις κανενα απολυτως προβλημα. Ρωτησα πολλους εξιδικευμενους στην περιοχη μου αλλα και Αθηνα και ολοι αυτο μου ειπαν.
Το αλλο ομως.. Πηγα χτες σε εξιδικευμενο να αλλαξω την βοηθητικη αντλια νερου που ειχε βγαλει βλαβη και να τσεκαρω την μοναδα διαχειρισης προαναφλεξης. Για την πρωτη μου ειπε ο μηχανικος πως δεν αξιζει να την αλλαξω, ολα τα πενταρια που εχουν, ειναι και σε αυτα χαλασμενη και πως δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο στην λειτουργια του αυτοκινητου. Ειναι ηλεκτρικη και δουλευει μονο πριν παρει μπροστα το αυτοκινητο (δεν καταλαβα τι ακριβως κανει). Δεν υπαρχει λογος να αλλαχτει αφου η απουσια της δεν επιβαρυνει την δουλεια της κυριας αντλιας. ΙΣΧΥΕΙ ή θα παρω και την κυρια στα χερια;;;
Οσο για την μοναδα διαχειρισης προαναφλεξης μαλλον εβγαλε την βλαβη λογω ελλειψης ισχυος της μπαταριας (40%, ειναι η μαμα), οποτε ουτε αυτην την αλλαζω.

giannis_compact
03-12-11, 15:50
Πηγα χτες σε εξιδικευμενο να αλλαξω την βοηθητικη αντλια νερου που ειχε βγαλει βλαβη και να τσεκαρω την μοναδα διαχειρισης προαναφλεξης. Για την πρωτη μου ειπε ο μηχανικος πως δεν αξιζει να την αλλαξω, ολα τα πενταρια που εχουν, ειναι και σε αυτα χαλασμενη και πως δεν παιζει κανεναν απολυτως ρολο στην λειτουργια του αυτοκινητου. Ειναι ηλεκτρικη και δουλευει μονο πριν παρει μπροστα το αυτοκινητο (δεν καταλαβα τι ακριβως κανει). Δεν υπαρχει λογος να αλλαχτει αφου η απουσια της δεν επιβαρυνει την δουλεια της κυριας αντλιας. ΙΣΧΥΕΙ ή θα παρω και την κυρια στα χερια;;
Για να υπάρχει κάποιος θα είναι ο ρόλος της...
Ρώτησε και κάπου αλλού καλύτερα...